У Кропивницькому пільговики вишикувалися у черги

Пільговики, яким не зрозуміла безготівкова монетизація, з якою виникли у багатьох мешканців міста Кропивницький проблеми, приходять до відділів тарифікації пільг соціального захисту населення, повідомляє FOTOINFORM.NET

«Я незадоволений безготівковою монетизацією пільг, бо мені прийшла 29 листопада СМС від Ощадбанку, в якій повідомлялася лише сума нарахованої пільги та повідомлялося, що на всі послуги суми пільги не вистачило. Хоча обіцяли, що в СМС буде все докладно повідомлятися по кожній комунальній послузі. 


Прийшлося дзвонити по всім комунальним підприємствам, які виставляють в особистому кабінеті борг. Прийшов у соцзахист Подільського району, щоб взнати, як отримати пільги готівкою, а там біля кабінету немала черга. Намагався зайти до спеціалістів та запитати, чи зможу я оформити зараз монетизацію готівкою. Але робітниця відділу була незадоволена та відсилала мене в чергу. Хоча я тільки хотів запитати, чи варто мені стояти в черзі. Тільки після декілька хвилин робітниця здалася та відповіла, що треба приходити у наступному році, щоб написати заяву на грошову монетизацію.», - скаржиться учасник ліквідації на ЧАЕС.

У соцзахисті Фортечного району в цей же день у декількох чорнобильців з інвалідністю прийняли заяви на готівкову монетизацію пільг, бо вони теж незадоволені безготівковою монетизацією, бо їм комунальні підприємства виставляють борги.

«У мене немає інтернету, тому я не можу побачити свій особистий кабінет в Ощадбанку, що там відбувається із оплатою моїх пільг. І що тепер робити? Моя ситуація не врахована в безготівковій монетизації. Скільки мені платити та кому, невідомо», - бідкається мешканка Кропивницького.


7 комментариев:

  1. Це є покращення, ви голосували за таке, хотіли "перемен" - їжте, але це тільки початок.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Так покращували одні,а жрать ето будуть усе.
      Мені принесли повідомлення на відключення електропостачання,з водоканалу прийшла тьотя,записала борг в книжку без письмового попередження. В упсзн рекомендують в разі відключення звертатись до суду.
      Ураа,здобули!

      Удалить
  2. за свет платит надо по любому ато отключать .а за остальное до весны подождёт не отключат

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А вода,газ?
      Прийдецца за физически отключаемое платить до весны,а потом писать заяву на наличку.

      Удалить
    2. Короче цэ покращеннья доведет до истощения нервной системы , нашей выдержки и первой смерти льготника обивая пороги в поисках справедливости. Там наверху думают, что пенсию подняли (не всем конечно), поэтому помаленьку будут усложнять получения льгот по коммуналке, до тех пор пока сами не откажемся. Вот увидите, цэ покращеннья до добра не доведет.

      Удалить
  3. Выстроились в очередь за справедливостью? Да, и обидно и стыдно. Ну не парижане это явно. Вот он национальный "гордый" стержень. Напоминает скотобойню , и безропотное баранье.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Давайтэ одягнэмо вышыванкы та затягнем: "Щэ не вмэрла ....." , интересно, а что кто то знает конкретно день смерти? Слова какие то в гимне пророческие и подозрительные.

      Удалить