Звернення чорнобильців з БілоЇ Церкви до Мінпраці

.
«Никто лучше не знает,где сапог
ногу жмет, чем тот, кто его носит» 
              М.Ломоносов
Віце-прем’єр-міністру України
Міністру соціальної
політики України
ТІГІПКУ С.Л.

Шановний Сергій Леонідович!


11 січня 2012 року в м.Біла Церква відбулися загальні збори інвалідів-учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Відповідно з рішенням зборів запропоновано звернутись до Головного УПФУ в Київській області, Губернатора Київської області, пенсійного фонду України та Кабінету міністрів України з наступними питаннями.
З 1 січня 2012 року всі пенсії інвалідів-ліквідаторів перераховано відповідно до Постанови КМУ №1210.

В результаті перерахунків виникли певні розбіжності між пенсіями.

Так на сьогоднішній день пенсії різняться між ліквідаторами-інвалідами однієї і тієї ж групи інвалідності інколи в рази. Наприклад, по м.Біла Церква і району в одних інвалідів 2 групи пенсія складає 2196 грн., в інших 8220 грн. (це на сьогоднішній день, а взагалі нараховано по 10000-11000 грн.), і зі зростанням прожиткового мінімуму вже до кінця року максимальні пенсії піднімуться до 9000 грн, а мінімальні так і залишаться мінімальними. Через рік-два різниця між максимальними та мінімальними пенсіями складатиме 7000 грн.

Багато інвалідів не можуть надати довідок про зарплату, а в багатьох такі документи було знищено.
Особливу увагу хотілось би звернути на таку категорію, як військові. Мається на увазі ліквідатори-інваліди з числа солдатів строкової служби, пожежників, військовослужбовців та МВС.

Для всіх військовослужбовців (а також працівників МВС, пожежників) для нарахування пенсії береться військове звання та посадовий оклад. А ні добових, а ні командировочних, а ні премій, а ні надбавки за вислугу років не враховується. Ми вже не говоримо, що не враховуються кошти за отримання граничної дози опромінення в 25 рентген, хоча такі кошти, як правило, отримувались в загальній зарплаті за виконану роботу по ліквідації аварії на ЧАЕС. До речі сказати, відповідно до вказаного розпорядження КМУ СРСР тім, хто займався виконанням робіт по ліквідаці на літаках, вертолітах, пожежній техніці додатково до оплати праці додавався один посадовий оклад, який зараз чомусь не враховується, та й як доказати що там його давали.

Щодо солдатів строкової служби, то їх зарплата відповідно до Постанови ЦК КПРС за травень 1986 року була встановлена на рівні 100 крб.( №132, розпорядження КМУ СРСР від 23.05.1986 року, секретно, на сьогоднішній день секретність знята).

При такому підході при перерахунку пенсій до уваги не береться ні група інвалідності, ні кількість відпрацьованих днів і навіть не місце роботи та її складність і небезпечність, а те, як було закрито заробітну плату за роботу в зоні.

Тому і отримують пенсію деякі інваліди 2 групи більшу ніж інваліди першої групи.

Таким чином, інвалід 2 чи 3 групи, який пропрацював в зоні один день, може отримувати пенсію більшу, ніж інвалід 1 групи і більшу, ніж той, хто працював на самій ЧАЕС 30 днів.

На нашу думку, цим самим порушено права ліквідаторів, які пропрацювали в один і той же час в одному і тому ж місці, мають одну і ту ж групу інвалідності, одні і ті ж захворювання і отримують песії, які різняться в рази. Хто назве правильним рішення одному інваліду лікуватись за 8220 грн., а іншому за 2096 грн.

Ця несправедливість продовжується і після смерті ліквідатора. Так одні вдови отримують 4100 грн пенсію, тоді як інші 800 грн.

Ми не одноразово піднімали питання про те, що самим справедливим було б те, якби пенсії ліквідаторам-інвалідам були б нараховані пенсії по частині 4 ст.54 Чорнобильського Закону в розмірі 10,8,6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність по 1,2,3 групі інвалідності відповідно.

Чому саме так? Тому що, так написано в Законі, це б дало змогу встановити в суспільстві спокій, це було б справедливо.

На сьогоднішній день відповідно до довідки Головного УПФУ в Київській області, де ліквідатори складають третину від всієї кількості по Україні, одержують пенсію 9 613 інвалідів з числа учасників аварії на ЧАЕС. За січень сума виплат склала 40 млн.грн.
Як зазначено в довідці( а це так і є) триває робота по перерахунку пенсій за додатковими документами, які надаються громадянами, багато пенсіонерів із цього числа (військовослужбовці, МВС, пожежники та громадян, які отримують трудові пенсії) ще не перейшли на пенсію по Чорнобильському Закону.

Таким чином, загальна сума пенсійних виплат складе порядка 60 млн.грн.

А якщо перерахувати пенсії по 10,8,6 прожиткових мінімумів, то сума виплат складе ті самі 60 млн.грн.

При цьому, це буде справедливо і буде сприйнято ліквідаторами-інвалідами.

Принагідно зазначаємо, що нарахування пенсії відповідно до заробітної плати проводиться виключно для трудових пенсій та пенсій, які нараховуються за роботу поза зоною відчуження відповідно до Закону України «Про загальнообов’я державне пенсійне страхування», тобто пенсій іншим інвалідам, захворювання яких пов’язано з Чорнобильською катастрофою (тобто для постраждалих, частина третя ст.54 Чорнобильського Закону).

Пенсія інвалідам-ліквідаторам нараховується як відшкодування шкоди, завданої здоров’ю. Видно демає потреби говорити і нагадувати про те, що значна кількість ліквідаторів-інвалідів була призвана на військові збори в віці 20-25 років і годі й казати про якийсь стаж та зарплату. Стаж і зарплата була в керівництва, а до речі і досвід, як і що правильно закрити та отримати. То є правда.

І на самкінець, ми вважаємо, що при перерахунку пенсій відповідно до розмірів, зазначених ст.54 Чорнобильського Закону, сума пенсій не перевищить видатків, передбачених Постановою КМУ №1210, встановить справедливість в отриманні пенсій всим (а не окремим) категоріям інвалідів-ліквідаторів і це зніме напругу в суспільстві як зараз так і на наступні роки, до того ж це дасть можливість працівникам ПФУ нарахувати ці пенсії раз і назавжди, а не перераховувати їх по декілька разів. І це б дало змогу проводити нарахування автоматизованим способом.




З ПОВАГОЮ

Інваліди-ліквідатори аварії на ЧАЕС

Підписи уповноважених представників за дорученням зборів громадських організацій інвалідів-ліквідаторів аварії на ЧАЕС прикладаються:

Всеукраїнська громадська організація інвалідів  «Прип’ять»

Білоцерківська міська громадська організація  «Ветерани Чорнобиля»

Володарська районна організація  «Потерпілі Чорнобиля»

Білоцерківська районна організація ветеранів ОВС

Білоцерківська міська громадська організація ветеранів МВС

Білоцерківська міська громадська організація Всеукраїнської громадської організації «Спілка інвалідів-учасників ЛНА на ЧАЕС»

Фастівска спілка ветеранів і пенсіонерів МНА України

Фастівська спілка пенсіонерів МВС України в Київській області

Фастівська міська організація ветеранів Афганістану та воїнів-інтернаціоналістів

Білоцерківське міське відділення Української асоціації звільнених в запас кадрових військовослужбовців





9 комментариев:

  1. Ответы
    1. Донецк с Вами.

      Удалить
    2. шкурнику 30 тысяч отстаеват,а мы за януковича что шкурнику в задницу пропуск вставел 1210

      Удалить
  2. С начало надо поставить антиконституционный Конституционный суд на место, иначе восстановить законность и справедливость НЕ ПОЛУЧИТСЯ.

    Это делается вот ТАК (НУЖНА МАССОВАЯ ПОДПИСКА):

    ВЧНП: ПРО РОЗПУСК АНТИКОНСТИТУЦІЙНОГО КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ

    Всеукраїнська Чорнобильська Народна Партія
    “За добробут та соціальний захист народу” (ВЧНП)

    03.02.2012 р. № 0302-2011/1

    ПРЕЗИДЕНТУ УКРАЇНИ
    ВЕРХОВНІЙ РАДІ УКРАЇНИ
    ПРЕМ’ЄР-МІНІСТРУ УКРАЇНИ
    КОНСТИТУЦІЙНОМУ СУДУ УКРАЇНИ
    ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПРОКУРОРУ УКРАЇНИ
    КОПІЇ:
    ПОСЛАМ ЗАКОРДОННИХ КРАЇН в УКРАЇНІ
    МІЖНАРОДНИМ ОРГАНІЗАЦІЯМ
    ЗАСОБАМ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

    ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ
    «ПРО РОЗПУСК АНТИКОНСТИТУЦІЙНОГО КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ»

    До нас масово звертаються українські громадяни з вимогою про негайний розпуск антиконституційного Конституційного суду України тому, що цей суд прийняв НЕЗАКОННІ рішення від 26 грудня 2011 року № 20-рп/2011 та від 25 січня 2012 року № 3-рп/2012, чим грубо ПОРУШИВ Конституцію України, конституційні і законні права громадян, міжнародне право, а також свої рішення, прийняті раніше.

    Цими антиконституційними рішеннями Конституційний суд НЕЗАКОННО визнав повноваження Кабінету Міністрів, які НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ані Конституцією, ані Законами України, а саме:
    - застосовувати норми і положення Законів з соціального захисту і пенсій в порядку та у розмірах, встановлених не цими Законами, а Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету пенсійного фонду України чи фінансових можливостей держави, що Кабінет Міністрів визначає самостійно й на свій розсуд.

    Даними рішеннями Конституційний суд ПОРУШИВ конституційні права громадян і Конституцію України, а саме:
    - статтю 1, якою встановлено, що Україна є соціальна і правова держава;
    - статтю 3, якою встановлено, що людина, її життя і здоров’я визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, права людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, держава відповідає перед людиною за свою діяльність, утвердження і забезпечення прав людини є головним обов’язком держави;
    - статтю 6, якою встановлено, що державна влада в Україні здійснюється на засадах її ПОДІЛУ на ЗАКОНОДАВЧУ, виконавчу та судову, які здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до Законів України;
    - статтю 8, якою встановлено, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, Конституція України має найвищу юридичну силу; Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй;
    - статтю 16, якою встановлено, що подолання наслідків Чорнобильської катастрофи – є обов’язком держави;
    - статтю 19, якою встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов’язвні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і Законами України;
    - статтю 21, якою встановлено, що права людини Є НЕВІДЧУЖУВАНИМИ та НЕПОРУШНИМИ;
    - статтю 22, якою встановлено, що конституційні права ГАРАНТУЮТЬСЯ і НЕ МОЖУТЬ БУТИ СКАСОВАНІ, при прийнятті нових Законів або внесенні змін до чинних Законів НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ЗВУЖЕННЯ змісту та обсягу існуючих прав;
    - статтю 56, якою встановлено, що кожен має право на безпечне для життя і здоров’я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права щкоди;
    - статтю 64, якою встановлено, що конституційні права людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України, в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав із зазаначенням строку дії цих обмежень;
    - статтю 68, якою встановлено, що кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції та Законів України, не посягати на права інших людей;
    - статтю 75, якою встановлено, що ЄДИНИМ органом ЗАКОНОДАВЧОЇ влади в Україні є парламент – Верховна Рада України;
    - статтю 92, якою встановлено, що виключно Законами України визначаються: права людини і громадянина, гарантії цих прав, основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення;

    ОтветитьУдалить
  3. (продолжение)


    - статтю 113, якою встановлено, що Кабінет Міністрів України є вищим органом у системі ВИКОНАВЧОЇ влади, який у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України;
    - статтю 116, якою встановлено, що Кабінет Міністрів України: забезпечує виконання Конституції і Законів України, вживає заходів щодо забезпечення прав людини і громадянина;
    - статтю 124, якою встановлено, що судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов’язковими до виконання на всій території України.

    Цими рішеннями Конституційний суд СУПЕРЕЧИТЬ своїм рішенням з цих питань, прийнятим раніше, зокрема: № 8-рп/99 від 06.07.1999 р., № 5-рп/2002 від 20.03.2002 р., № 7-рп/2004 від 17.03.2004 р., № 18-рп/2004 від 01.12.2004 р., № 20-рп/2004 від 01.12.2004 р., № 8-рп/2005 від 11.10.2005 р., № 6-рп/2007 від 09.07.2007 р., № 10-рп/2008 від 22.05.2008 р., № 26-рп/2008 від 27.11.2008 р., що створює хаос у державі.

    Крім того рішення Конституційного суду № 20-рп/2011 і № 3-рп/2012 НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ міжнародному праву.

    З огляду на правову позицію Європейського суду з прав людини, висловлену в рішенні у справі «Кечко проти України», реалізація особою права, що пов’язане з отриманням бюджетних коштів, яке базується на спеціальних та чинних на час виникнення спірних правовідносин нормативно-правових актах національного законодавства, не може бути поставлена у залежність від бюджетних асигнувань, тобто посилання органами державної влади на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов’язань, судами не повинні прийматися до уваги.

    Зазначену правову позицію викладено також у практиці Європейського суду у справі Івон Ван Даін проти «Домашнього Офіса» (дело № 41/74, Van Duyn v/ Home Office, 1974), яка обумовлена принципом юридичної визначеності, який означає, що зацікавлені особи повинні мати змогу покладатися на зобов’язання, взяті державою, навіть якщо такі зобов’язання містяться у законодавчому акті, який загалом не має автоматичної прямої дії. Така дія зазначеного принципу пов’язана з іншим принципом ﷓ відповідальності держави, який полягає у тому, що держава не може посилатися на власне порушення зобов’язань для уникнення відповідальності.

    При цьому, якщо держава чи орган публічної влади схвалили певну концепцію, в цьому випадку це соціальні гарантії громадянам, держава чи орган вважатимуться такими, що діють протиправно, якщо вони відступлять від такої політики чи поведінки, оскільки схвалення такої політики чи поведінки дало підстави для виникнення обґрунтованих сподівань у фізичних осіб стосовно додержання державою чи органом публічної влади такої політики чи поведінки.

    Це ж підтверджується пунктом 3.3 мотивувальної частини рішення Конституційного суду від 27.11.2008 р. № 26-рп/2008, де зазначено, що закон про Державний бюджет України як правовий акт, що має особливий предмет регулювання (визначення доходів та видатків на загальносуспiльнi потреби), створює належні умови для реалізації законів України, інших нормативно-правових актів, ухвалених до його прийняття, які передбачають фінансові зобов’язання держави перед громадянами i територіальними громадами. Саме у виконанні цих зобов’язань утверджується сутність держави як соціальної i правової. Відповідно до статей 1, 3 Конституції України та принципів бюджетної системи держава не може довільно відмовлятися від взятих на себе фінансових зобов’язань, передбачених законами, іншими нормативно-правовими актами, а повинна діяти ефективно i відповідально.

    Отже, цими рішеннями Конституційний суд НЕЗАКОННО дозволив Уряду посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання зобов’язань держави, які встановлено Законами України з соціального захисту і пенсій.

    ОтветитьУдалить
  4. (продолжение):

    З вищенаведених підстав Конституційний суд НЕ ВИКОНАВ своє конституційне призначення, згідно статтей 124, 147, 150 і 152 Конституції України, як єдиний орган конституційної юрисдикції щодо вирішення питань відповідності Законів Конституції України, НЕ ВИКОНАВ своє завдання, згідно статті 2 Закону України “Про Конституційний суд України”, щодо гарантування верховенства Конституції на всій території України, а судді, що прийняли антиконституційні рішення № 20-рп/2011 і № 3-рп/2012 ПОРУШИЛИ присягу судді Конституційного суду України, відповідно до статті 17 вищенаведеного Закону, і тому повинні бути НЕГАЙНО ЗВІЛЬНЕНІ, згідно пункту 5 статті 126 Конституції України.

    У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Конституцією України і Законом України “Про Конституційний суд України” ВИМАГАЄМО:

    1.НЕГАЙНО ЗВІЛЬНИТИ, відповідно до пункту 5 статті 126 Конституції України, суддів Конституційного суду України, які прийняли антиконституційні рішення від 26 грудня 2011 року № 20-рп/2011 та від 25 січня 2012 року № 3-рп/2012, чим грубо ПОРУШИЛИ Конституцію України, конституційні і законні права громадян, міжнародне право, свої рішення, прийняті раніше, і присягу судді Конституційного суду України:

    1.Головіна Анатолія Сергійовича;
    2.Бауліна Юрія Васильовича;
    3.Бринцева Василя Дмитровича;
    4.Вдовіченка Сергія Леонідовича;
    5.Винокурова Сергія Маркіяновича;
    6.Гультая Михайла Мирославовича;
    7.Запорожця Михайла Петровича;
    8.Кампа Володимира Михайловича;
    9.Колоса Володимира Івановича;
    10.Лилака Дмитра Дмитровича;
    11.Маркуш Марію Андріївну;
    12.Овчаренка В’ячеслава Андрійовича;
    13.Пасенюка Олександра Михайловича;
    14.Сергейчука Олега Анатолійовича;
    15.Стецюка Петра Богдановича;
    16.Стрижака Андрія Андрійовича;
    17.Шапталу Наталію Констянтинівну;
    18.Шишкіна Віктора Івановича;

    2.РОЗПУСТИТИ Конституційний суд України за вимогою народу України, що є єдиним джерелом влади та здійснює владу безпосередньо, відповідно до статті 5 Конституції України, на підставі підписних листів громадян України, зібраних на підтримку цього Звернення, що є народним волевиявленням і формою безпосередньої демократії, згідно статті 69 Конституції України;

    3.СФОРМУВАТИ новий склад суддів Конституційного суду України шляхом погодженного рішення між всіма політичними партіями, всеукраїнськими громадськими організаціями і профспілками України та призначити їх, відповідно до статті 148 Конституції України;

    4.ВНЕСТИ зміни до Конституції України щодо обрання суддів Конституційного суду, а також всіх інших суддів, шляхом виборів громадянами України;

    5.ПРИТЯГНУТИ вищенаведених суддів Конституційного суду України до кримінальної відповідальності за перевищення влади або службових повноважень, згідно частини третьої статті 365 Кримінального Кодексу України

    Головне Правління Партії

    Голова Головного Секретаріату Партії: Ісаєв М.В.

    ОтветитьУдалить
  5. ВОИН ПРАВИЛЬНО ТОЛКУЕТ. ЧЕРКАССЫ СОБИРАЕМ ПОДПИСИ. СТОИМ С 11 ЯНВАРЯ.НЕБОЛЬШОЙ ПЕРЕРЫВ 6 ДНЕЙ. СЕЙЧАС СНОВА НА ПЛОЩАДИ.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. янукович правельный призедент,мы с вати ликвидаторы

      Удалить