м.Київ 10.12.2011 року
“ПРО ПОРУШЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ ТА
ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, КОНСТИТУЦІЙНИХ І ЗАКОННИХ ПРАВ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ
ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, ПОРЯДКОМ ОБЧИСЛЕННЯ ПЕНСІЙ ОСОБАМ, ЯКІ
ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, ЗАТВЕРДЖЕНИМ ПОСТАНОВОЮ
КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопаду 2011 року № 1210
Ми, учасники
спільної Конференції Київської обласної організації Всеукраїнської
Чорнобильської Народної Партії “За добробут та соціальний захист народу” і
представників чорнобильських громадських організацій Київської області
ЗАЯВЛЯЄМО про ПОРУШЕННЯ Конституції та Законів України, конституційних і
законних прав чорнобильців Порядком обчислення пенсій особам, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів
України № 1210 від 23.11.2011 р., а саме:
1.Пунктом 11
цього Порядку встановлений мінімальний розмір пенсій для інвалідів Чорнобиля,
який НЕ ВІДПОВІДАЄ статті 54 Закону України “Про статус і соціальний захист
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
2.Пунктом 13
цього Порядку встановлена щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну
здоров’ю, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ статтям 50 і 51 “Про статус і соціальний захист
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
3.Пунктом 14
цього Порядку встановлена щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника
внаслідок Чорнобильської катастрофи, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ статті 52 “Про статус і
соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи”;
4.Пунктом 15
цього Порядку встановлено підвищення пенсій непрацюючим пенсіонерам, які
проживають на територіях радіоактивного забруднення, яке НЕ ВІДПОВІДАЄ статті
39 “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи”;
Тобто
Кабінет Міністрів України ЗАТВЕРДИВШИ цей Порядок ГРУБО ПОРУШИВ:
-
статтю 113 Конституції України, якою встановлено, що Кабінет Міністрів України
у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України;
-
статтю 116 Конституції України, якою встановлено, що Кабінет Міністрів України
забезпечує виконання Конституції і Законів України, вживає заходів щодо
забезпечення прав і свобод людини і громадянина;
-
статтю 1 Конституції України, якою встановлено, що Україна є соціальною і
правовою Державою;
-
статтю 3 Конституції України, , якою встановлено, що утвердження і забезпечення
прав і свобод людини є ГОЛОВНИМ ОБОВ’ЯЗКОМ Держави;
-
статтю 6 Конституції України, якою встановлено, що органи виконавчої влади
здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і
відповідно до законів України;
-
статтю 8 Конституції України, якою встановлено, що в Україні визнається і діє
принцип верховенства права, Конституція України має найвищу юридичну силу,
Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції
України і повинні відповідати їй;
-
статтю 16 Конституції України, якою встановлено, що подолання наслідків
Чорнобильської катастрофи є обов’язком держави;
-
статтю 19 Конституції України, якою встановлено, що органи державної влади, їх
посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у
спосіб, що передбачені Конституцією і Законами України;
-
статтю 21 Конституції України, якою встановлено, що права і свободи людини є
невідчужуваними та непорушними;
-
статтю 50 Конституції України, якою встановлено, що кожен має право на безпечне
для життя і здоров’я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього
права шкоди;
-
статтю 56 Конституції України, якою встановлено, що кожен має право на
відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої діями чи бездіяльністю
органів державної влади;
-
статтю 68 Конституції України, якою встановлено, що кожен зобов’язаний
неухильно додержуватися Конституції та Законів України, не посягати на права і
свободи, честь і гідність інших людей;
-
підпункти 1 і 2 пункту 1 статті 2 Закону України “Про Кабінет Міністрів
України”, якими встановлено, що до основних завдань Кабінету Міністрів України
належать виконання Конституції і Законів України, вжиття заходів щодо
забезпечення прав і свобод людини та громадянина;
-
пункти 1 і 2 статті 3 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що діяльність
Кабінету Міністрів грунтується на принципах верховенства права, законності і
відповідальності, що Кабінет Міністрів України здійснює виконавчу владу на
підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та
Законами України;
-
пункти 1 і 2 статті 4 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що Кабінет
Міністрів України у своїй діяльності керується Конституцією України, цим
Законом, іншими Законами України, організація, повноваження і порядок
діяльності Кабінету Міністрів України визначаються Конституцією України, цим та
іншими Законами України;
-
статтю 1 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, якою встановлено, що державна
політика в галузі соціального захисту потерпілих від Чорнобильської катастрофи
та створення умов проживання і праці на забруднених територіях базується на
принципах соціального захисту, ПОВНОГО ВІДШКОДУВАННЯ ШКОДИ особам, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
-
статтю 13 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що Держава бере на себе
відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов’язується її відшкодувати
за пошкодження здоров’я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, втрату годувальника, якщо його
смерть пов’язана з Чорнобильською катастрофою, матеріальні втрати, що їх
зазнали громадяни та їх сім’ї у зв’язку з Чорнобильською катастрофою,
відповідно до цього Закону;
-
статті 39, 50, 51, 52 і 54 вищенаведеного Закону, якими встановлений конкретний
розмір компенсацій, пільг, доплат, , пенсій і додаткових пенсій в залежності
від мінімальної заробітної плати чи мінімальної пенсії за віком.
Крім
того ВВАЖАЄМО НЕСПРАВЕДЛИВИМ і таким, що ПОРУШУЄ статтю 24 Конституції України,
якою встановлено, що громадяни є рівними перед Законом, те, що підпунктом 4
пункту 3 цього Порядку інвалідам Чорнобиля, які пропрацювали у зоні відчуження
менше календарного місяца у 1986-1990 роках і не виводилися в той час із цієї
зони внаслідок захворювання, пов’язаного з Чорнобильською катастрофою, пенсія
обчислюється виходячи із фактичної заробітної плати відпрацьованих днів в зоні
відчуження з перерахунком до 1 місяця, тобто пенсія нараховується з ФАНТОМНОГО
ЗАРОБІТКУ за 1 місяц тоді, коли всім іншим інвалідам Чорнобиля пенсія
нараховується з ФАКТИЧНОГО ЗАРОБІТКУ за повністю відпрацьований місяц чи 12
календарних місяців у зоні відчуження.
В
зв’язку з вищенаведеним, керуючись статтями 1, 3, 5, 6, 8, 16, 19, 21, 22, 27,
28, 36, 38, 40, 46, 48, 49, 50, 64, 68, 69, 75, 79, 85, 86, 92, 102, 104, 106,
113 і 116 Конституції України від Президента, Уряду, Генерального Прокурора,
Конституційного суду і народних депутатів України МИ ВИМАГАЄМО:
1.ВІДНОВИТИ
конституційні і законні права громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи, щодо до їх конституційних і законних прав на
пенсійне забезпечення;
2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ
ВИКОНАННЯ вимог Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, в Порядку обчислення пенсій
особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого
Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопаду № 1210, шляхом внесення
в нього змін, а саме:
2.1.Пункт 11 цього Порядку прийняти в редакції
відповідно статті 54 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, якою встановлено, що в
усіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв’язок з
Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:
-
по І групі інвалідності – 10 мінімальних пенсій за віком;
-
по ІІ групі інвалідності – 8 мінімальних пенсій за віком;
-
по ІІІ групі інвалідності – 6 мінімальних пенсій за віком;
-
дітям-інвалідам – 3 мінімальних пенсій за віком;
2.2.Пункт 13 цього Порядку прийняти в редакції
відповідно статті 50 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що особам
віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду,
заподіяну здоров’ю, у розмірах:
-
інвалідам І групи – 100 % мінімальної пенсії за віком;
-
інвалідам ІІ групи – 75 % мінімальної пенсії за віком;
-
інвалідам ІІІ групи, дітям-інвалідам, а також хворим внаслідок Чорнобильської
катастрофи на променеву хворобу - 50 % мінімальної пенсії за віком;
2.3.Пункт 13 цього Порядку прийняти в редакції
відповідно статті 51 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що щомісячна
додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається у розмірах:
-
особам віднесеним до категорії 2 – 30 % мінімальної пенсії за віком;
-
особам віднесеним до категорії 3 – 25 % мінімальної пенсії за віком;
-
особам віднесеним до категорії 4 – 15 % мінімальної пенсії за віком;
2.4.Пункт 14 цього Порядку прийняти в редакції
відповідно статті 52 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що щомісячна
компенсація в разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного
члена сім’ї, який був на його утриманні, в розмірі 50 % мінімальної пенсії за
віком незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України;
2.5.Пункт 15 цього Порядку прийняти в редакції
відповідно статті 39 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що пенсії
непрацюючим пенсіонерам, які проживають на територіях радіоактивного
забруднення, підвищуються у таких розмірах:
-
у зоні безумовного (обов’язкового) відселення – 3 мінімальної заробітної плати;
-
у зоні гарантованого добровільного відселення - 2 мінімальної заробітної плати;
-
у зоні посиленого радіоекологічного контролю – 1 мінімальна заробітна плата
3.Підпункт
4 пункту 3 вищенаведеного Порядку прийняти у такий редакції:
“4) менше календарного місяця у 1986-1990
роках, за її бажанням пенсія може обчислюватися виходячи із заробітної плати,
одержаної за работу у зоні відчуження, за весь фактично відпрацьований час, в
одному із неповних календарних місяців роботи протягом цих років, з додаванням
суми заробітної плати за період роботи за межами зони відчуження за цей місяц,
якщо ця особа не виводилася в цьому місяці із зони відчуження внаслідок
захворювання, пов’язаного з Чорнобильською катастрофою чи отримання перевищення
гранично припустимої дози радіації”
Якщо наші ЗАКОННІ ВИМОГИ НЕ БУДУТЬ ВИКОНАНІ,
ми будемо вимушені проводити безстроково масові акції протесту і громадянської
непокори та інші дії, аж до зміни цієї антинародної влади.
БРАТЬЯ !! ЧЕРНОБЫЛЬЦЫ !! ПРИВЕТСТВУЕМ ВАШЕ ОБРАЩЕНИЯ И ПОДДЕРЖИВАЕМ. РАДЫ ЧТО МЫ НЕ ОДИНОКИ В СВОЕЙ БОРЬБЕ ЗА НАШИ КОНСТИТУЦИОННЫЕ ПРАВА. МЫ ЛЕНЫ ОРГАНИЗАЦИИ ЧЕРНОБЫЛЬ 86 г ЧЕРКАСС БУДЕМ РАДЫ ВСТРЕТИТСЯ С ВАМИ. С 11 ЯНВАРЯ СТОЯЛИ ПО ЗДАНИЕМ ГУБЕРНАТОРА ТАК И НЕ ДОЖДАВШИСЬ ПРИЕМА. ТОЛЬКО СИЛЬНЫЕ МОРОЗЫ ЗАСТАВИЛИ НАС ПРИОСТАНОВИТЬ ПРОТЕСТНУЮ АКЦИЮ. НО МЫ ВЫЙДЕМ С НАЧАЛОМ ТЕПЛА. ПЛАНИРУЕМ ЧИСЛА 10-15 ФЕВРАЛЯ. ПРЕДАТЕЛЬСТВО РУКОВОДСТВА сс СОЮЗ ЧЕРНОБЫЛЬ УКРАИНЫ )) СИЛЬНО ПОДДТОЧИЛО НАС. НО МЫ ВСЕ РАВНО ПОБЕДИМ. ВЫРАБОТАННЫЙ МАНИФЕСТ ЭТО РУКОВОДСТВО ДЛЯ НАС. МЫ ГОТОВЫ ОБЪЕДЕНИТСЯ ДЛЯ СОВМЕСТНЫХ АКЦИЙ ПРТЕСТА.МАНІФЕСТ
ОтветитьУдалитьпершочергових вимог громадських організацій чорнобильців до Президента України, Уряду та Верховної Ради України
1. Прийняти до кінця року законопроект про скасування до 2013 року усіх видів пільг і доплат (матеріальних допомог, пільг і виплат на проїзд, лікування, оздоровлення тощо) для народних депутатів, Президента, членів Уряду, губернаторів і мерів, а також про запровадження для них оплати праці виключно у межах посадового окладу.
2. У Державному бюджеті на 2012 рік та на наступні роки скоротити бюджетні видатки на утримання керівних органів державної влади – Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Адміністрації Президента України – та на фінансово-бюджетне забезпечення діяльності народних депутатів і службовців вищих ешелонів влади.Вилучені кошти направити на медичне обслуговування онкологічно хворих дітей, що відбразити в бюджеті окремою строкою.
3. Заборонити вносити законом про Державний бюджет зміни до розмірів і порядку виплат соціальних допомог, встановлених спеціальними законами.
4. До кінця лютого 2012 року виконати пункт Програми соціальних реформ Президента України щодо запровадження державного аудиту усіх видів соціальних виплат і допомог (в тому числі чорнобильських,афганських та непрацюючих колишніх членів КМУ,АП,ВРУ та депутатів) з метою посилення державного контролю за використанням бюджетних коштів у соціальній сфері, налагодження безперебійного державного соціального забезпечення тих громадян, які його дійсно потребують. До відповідальних службовців, винуватих у зриві виконання цього важливого пункту Програми соціальних реформ глави держави, застосувати відповідні дисциплінарні заходи. Організувати роботу регіональних комісій з проведення державного аудиту соціальних допомог із широким залученням на паритетних засадах об’єднань чорнобильців і афганців.
5. Забезпечити з 1 листопада 2011 року в повних обсягах виплати державних допомог щодо соціального забезпечення чорнобильців та афганців згідно чинного законодавства.
6. До 15 січня 2012 року в кожній області підписати з громадськими об’єднаннями чорнобильців і афганців Меморандум про реструктуризацію існуючої бюджетної заборгованості за усіма соціальними виплатами (чорнобильськими і афганськими) та План-графік її гарантованого бюджетного погашення.
7. Встановити розміри і порядок виплати державних соціальних допомог вразливим категоріям громадян виключно на рівні закону та не допускати самовільного визначення урядом розмірів таких соціальних допомог залежно від наявності коштів у державному бюджеті.
8.У разі невиконання даних вимог чорнобильці України у квітні місяці 2012 року проведуть всеукраінську акцію протесту ((Дзвони Чорнобиля)) у всіх містах, та у Київі 26-04-2012 року
Не очень понял. В одном из неполных календкрных дней.Значит это справедливо я был ( непорерывно) с 20 июля по 20 августа .Мне посчитали коэфицинт из 20 дней (дополнение 24,5)получается магия чисел,выходит если бы был с1 августа по 31 августа
ОтветитьУдалитьто и выше коэфицент соответственноь и пенсия.
А вовсем все правильно нужно отстаивать Чернобыльские законы.
МЫ НИ В КОЕМ РАЗЕ НЕ СЧИТАЕМ ТАК КАК ВЫ СЧИТАЕТЕ. НАШИ ТРЕБОВАНИЯ. СТ 54 ЗАКОНА. МЫ НЕ ВИНОВАТЫ ЧТО ВО ВРЕМЯ ЧЕРНОБЫЛЬСКОЙ КАТАСТРОФЫ БЫЛИ НА РАЗНЫХ ТАРИФНЫХ СТАВКАХ И ДОЛЖНОСТЯХ. ПОЭТОМУ НАСТАИВАЕМ НА НЕДОПУСТИМОСТИ ПРИМЕНЕНИЯ ГРАЖДАНСКИХ ЗАРПЛАТ ПРИ ИСЧИСЛЕНИИ ПЕНСИЙ. ТОЛЬКО ПРОЖИТОЧНЫЙ МИНИМУМ И ТОЛЬКО. А РАСЧЕТ ПЕНСИЙ ПО ЗАРПЛАТЕ И ЕЕ осучастие--ПРЕДЛОЖИЛИ ((хорьки андреева )) И МЫ ПОЛУЧИЛИ ТО ЧТО СЕЙЧАС ИМЕЕМ.
УдалитьАнонимный - здесь всё правильно. Всем ликвидаторам начисляют пенсию из ФАКТИЧЕСКОГО заработка, а кто отработал меньше месяца - из ФАНТАЗИЙНОГО (это специально сделана лазейка для разных начальников, которые приезжали в зону развлекаться). Это НЕПРАВИЛЬНО. Если этого ликвидатора не выводили из зоны из-за переоблучения или болезни, то он должен получать пенсию из заработка, заработанного в зоне и за зоной, где он работал в этом месяце.
ОтветитьУдалитьст 54 ЗАКОНА И ТОЛЬКО ТАК.
УдалитьМой начальник и я работали на крановом участке.У него был больше оклад,Инвалидность и потеря трудоспособности одинаковая.Почему у него пенсия должна быть больше?Что,на него радиация действовала по его зарплате?
ОтветитьУдалить