Відповідно до пункту 6 частини першої статті 92 Конституції України, виключно законами визначаються, зокрема, основи соціального захисту, а статтею 75 Конституції встановлено, що єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України. Конституція не надавала права парламенту делегувати свої повноваження іншим державним органам, а останнім - своїми нормативно-правовими актами змінювати положення законів(Постанова Верховного суду України від 20 лютого 2007 року)
Вищий адміністративний суд, а саме заступник голови суду М.Цуркан своїми вказівками по "вдосконаленню" Кодексу адміністративного судочинства: заборона на зміну рішення суду на стягнення(лист від 13.06.2012 № 1483/12/13-12), заборона на встановлення строку подачі звіту про виконання рішення суду(лист від 09.01.2013 р. N 28/12/13-13) всіляко сприяє сьогоднішній владі по невиконанню рішеннь судів винесених на користь громадян України. Своїми діями він порушує Законодавство України, зміни до якого має право вносити тільки Верховна Рада України. Виникає питання - яке моральне право мають Суди приймати рішення, якщо самі ж порушують Законодавство?
Кабінет Міністрів України повноважний вживати заходів щодо забезпечення прав і свобод людини і громадянина, забезпечувати проведення політики, зокрема, у сфері соціального захисту (пункти 2, 3 статті 116 Основного Закону України) ( 254к/96-ВР ). Зазначене свідчить, що Кабінет Міністрів України не наділений повноваженнями щодо встановлення розмірів пенсій.(Конституційний суд України № 19-рп/2009 від 08.09.2009 р.)
Відповідно до пункту 6 частини першої статті 92 Конституції України, виключно законами визначаються, зокрема, основи соціального захисту, а статтею 75 Конституції встановлено, що єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України. Конституція не надавала права парламенту делегувати свої повноваження іншим державним органам, а останнім - своїми нормативно-правовими актами змінювати положення законів(Постанова Верховного суду України від 20 лютого 2007 року)
ОтветитьУдалитьВищий адміністративний суд, а саме заступник голови суду М.Цуркан своїми вказівками по "вдосконаленню" Кодексу адміністративного судочинства: заборона на зміну рішення суду на стягнення(лист від 13.06.2012 № 1483/12/13-12), заборона на встановлення строку подачі звіту про виконання рішення суду(лист від 09.01.2013 р. N 28/12/13-13) всіляко сприяє сьогоднішній владі по невиконанню рішеннь судів винесених на користь громадян України. Своїми діями він порушує Законодавство України, зміни до якого має право вносити тільки Верховна Рада України. Виникає питання - яке моральне право мають Суди приймати рішення, якщо самі ж порушують Законодавство?
ОтветитьУдалитьКабінет Міністрів України повноважний вживати заходів щодо
ОтветитьУдалитьзабезпечення прав і свобод людини і громадянина, забезпечувати
проведення політики, зокрема, у сфері соціального захисту
(пункти 2, 3 статті 116 Основного Закону України) ( 254к/96-ВР ).
Зазначене свідчить, що Кабінет Міністрів України не наділений
повноваженнями щодо встановлення розмірів пенсій.(Конституційний суд України № 19-рп/2009 від 08.09.2009 р.)