Виктор Шевченко Николаю Азарову


Шановний Микола Янович! , Шевченко Віктор Васильович, є учасником ліквідаціїї наслідків аварії на ЧАЕС 2-ї категоріїї. 7-8 травня 1986 року приймав участь в евакуаціїї села Товстий Ліс Чорнобильського району в складі автомобільної колони Васильківського ремонтно-транспортного підприємства, як старший автоколони із 15 машин.

На роботу в Чорнобильську зону в далекому 1986 році відправляли поспіхом, відрядження не видавали. Працювати в зоні прийшлося в екстримальних умовах, коли була загроза вибуху станціїї, коли в повітрі літала радіоактивна сажа, респіратори часто приходилося міняти і вони не могли захистити від радіації. Коли приїхав з роботи захворів, був кашель, боліло горло і відкашлювалася кров. Коли звернувся до лікаря, то він пояснив, що моя щитовидна залоза "прихватила" раіоактивного йоду. На щастя все минулося.
 
Коли прийняли Закон "Про статус і соціальний захист потерпілих від наслідків аваріїї на ЧАЕС" мені видали посвідчення учасника ліквідації наслідків аваріїї на ЧАЕС 2-ї категорії. Потім його успішно перереєстрували і до мене не було ніяких претензій. Мені виповнилося 50 років і я подав заяву до Білоцерківського пенсійного фонду з проханням призначити мені пенсію, як учаснику ліквідації наслідків аваріїї на ЧАЕС 2-ї категорії. Київська обласна адміністрація, на моє звернення, підтвердила мій статус листом № 04-09-517 від 07.03.2013 року.

Мною в Білоцерківський пенсійний фонд були надані всі документи, які зміг знайти в Василькувскому трудовому архіві, в тому числі і довідки, в яких вказано, що статус ліквідатора мені встановлено на основі на основі відомостей про оплату праці в селі Товстий Ліс. Але відомостей, які підтверджували б виплату мені грошей за роботу в Чорнобильській зоні в архіві не було знайдено. Білоцерківський пенсійний фонд рішенням № 11607/03 від 07.08.2013 року відмовив мені в призначенні пенсії на основі того, що виплата мені грошей за роботу в зоні ЧАЕС не доведена.

В рішенні сказано, що воно може бути оскаржене в органі Пенсійного фонду України вищого рівня, або в судовому порядку. Але чому я повинен судитися? Я чесно працював з початку трудової діяльності і працюю зараз. Коли направили на роботу в Чорнобильську зону, я поїхав і виконав поставлену задачу, розплачуючись за цю роботу власним здоров'ям. Живі і зараз керівник підприємства, головний бухгалтер, інженер по кадрам, водії Васильківського РТП, якими я керував при роботі в Чорнобильській зоні, які можуть підтвердити факт моєї роботи в селі Товстий Ліс 7-8 травня 1986 року.

Чому я повинен розплачуватись за те, що хтось передав не всі документи в архів? Чому я повинен відстоювати свій статус, якого мене ніхто не позбавляв? В 21-му сторіччі повинна бути одна база данних учасників ліквідаціїї аваріїї на ЧАЕС, щоб громадянам не треба було нічого доказувати. Чи важко зараз перевірити і виявити "липових" чорнобильців?

 В чому моя вина, що мені відмовили в призначенні пенсії? Чи є таке відношення як до мене, учасника ліквідаціїї аварії на ЧАЕС, політикою уряду, щоб побільше відмовити в призначенні пенсії і тим самим економити гроші пенсійного фонду? На моїх очах в Білоцерківському пенсійному відмовили в підвищенні пенсіїї пожилому чоловіку, який має трудовий стаж 44 роки, є учасником ліквідаціїї наслідків аваріїї на ЧАЕС 2-ї категорії, виграв суди (в тому числі апеляційний), мотивуючи тим, що "суди грошей не дають, гроші дає уряд".

Чи не є це підтвердженням несправедливого відношення влади до чорнобильців?


1 комментарий:

  1. 9 МЕСЯЦЕВ МЕНЯ ГОНЯЛИ ПО ВСЕМ ГОРОДАМ ЗА СПРАВКАМИ.. СВОЛОЧИ.............

    ОтветитьУдалить