Мінсоцполітики
спільно з Урядом та органами місцевої влади працює над запровадженням нової
моделі надання соціальних послуг. Про це сказала Міністр соціальної політики
України Наталія Королевська під час презентації проекту «Прозорий офіс» у
Вінниці.
«Мінсоцполітики спільно з Урядом та органами місцевої влади
працює над запровадженням нової моделі надання соціальних послуг. В її центрі -
людина, яка має вчасно отримувати якісні послуги та необхідну допомогу», -
сказала Наталія Королевська.
За її словами, соціальні послуги мають бути доступними та
надаватися своєчасно і якісно, а основою нової моделі є створений у Вінниці
центр з надання соціально-адміністративних послуг «Прозорий офіс».
«Приклад того, як це можна зробити, ми бачимо у Вінниці. Де
люди без черг та зайвої «волокіти», прийшовши в Єдиний прозорий соціальний
офіс, отримують весь пакет послуг – від отримання соціальної допомоги до
перерахунку пенсій», - зауважила Міністр.
Як відзначила Міністр, щоб система працювала ефективно по
всій країні, Мінсоцполітики запроваджує Єдину інформаційно-аналітичну систему
соціального захисту населення (ІАССЗН).
«Це та інформаційна платформа, яка зробить спілкування
людини з системою соціального захисту населення швидкою і зручною та виключить
можливість для зловживань та корупції при призначенні соціальної допомоги і
пільг», - наголосила Наталія Королевська.
«Завдяки роботі прозорих соціальних офісів та роботі ІАССЗН
вже до кінця наступного року ми матимемо якісно нову систему надання соціальних
послуг людям по всій країні», - уточнила вона.
Міністр також зазначила, що робота таких центрів – це
європейська практика. «Їхня робота дозволяє громадянам швидко та зручно
вирішити усі питання, зокрема, щодо призначення та виплати соціальних пільг,
допомог, субсидій, компенсації соціальних послуг, забезпечення інвалідів
засобами реабілітації тощо», - сказала вона.
Наталія Королевська також нагадала, що Мінсоцполітики працює
над побудовою ефективної моделі надання соціальних послуг, яка складається з
трьох основних складових. Перша – людина приходить у центр надання послуг,
котрий працює за принципом «єдиного вікна» - прозорий соціальний офіс. Друга –
без зайвих довідок і ходінь по кабінетах, на основі інформації з єдиної
інформаційної бази отримує необхідну послугу. Третя – соціальна інспекція
перевіряє якість надання цієї послуги.
один хрен будет как и было а денег под это дело немало разворуют
ОтветитьУдалитьСколько можно работать Минсоцполитике с таким пристрастием к Чернобыльцам , все над новыми и новыми витівками. Снова процесс в вашей работе , а людям результатов ноль. Тянем кота за хвост,а эту галиматью снова назовут ПОКРАЩЕННЯ. Какая европейская практика.......Вы сначала обратите внимание на невыполнение решения Европейского суда. Как не совестно самой говорить и самой себя не слышать!!!!!!?
ОтветитьУдалить