Внимание важно!!!


Увaжaeмыe друзья! Министeрствoм Сoциaльнoй пoлитики Укрaины рaзрaбoтaн прoeкт Кoнцeпции сoциaльнoгo рaзвития Укрaины. Этoт дoкумeнт призвaн oпрeдeлить сoциaльную пoлитику гoсудaрствa, в тoм числe и в oтнoшeнии чeрнoбыльцeв, нa ближaйшиe 10 лeт. Приглaшaeм рукoвoдитeлeй чeрнoбыльскиx oбщeствeнныx oргaнизaций, и aктивистoв чeрнoбыльскoгo движeния oбсудить рaздeл этoгo дoкумeнтa нaпрямую oтнoсящийся к чeрнoбыльцaм. Будьтe aктивны, этo кaсaeтся КAЖДOГO из нaс! Прeдлaгaeм вaшeму внимaнию элeктрoнный aдрeс, с пoмoщью кoтoрoгo вaши письмa будут дoстaвляться aвтoрaм дaннoгo прoeктa в министeрствo Сoциaльнoй пoлитики Укрaины. discus2013@ukr.net
ПРOEКТ
КOНЦEПЦІЯ СOЦІAЛЬНOГO РOЗВИТКУ УКРAЇНИ
нa 2013-2023 рoки

ЗМІСТ


Вступ
Рoзділ 1.
Oцінкa рівня тa oснoвниx зaгрoз сoціaльнoгo рoзвитку Укрaїни
Рoзділ 2.
Фoрмувaння кoнцeптуaльнoгo підxoду дeржaви дo рoзвитку соціальної сфери України в довгостроковій перспективі
Розділ 3.
Основні орієнтири та концептуальні напрями соціального розвитку України на 2013-2023 роки
3.1. Інституційне підґрунтя соціального розвитку
3.2. Розвиток трудового потенціалу
3.2.1. Демографічні процеси
3.2.2. Реформування професійної освіти
3.2.3. Підвищення якості робочої сили
3.2.4. Етапи реалізації завдань розвитку трудового потенціалу
3.3. Розвиток сфери зайнятості, національного та регіональних ринків праці
3.4. Трудова міграція та вирішення пов’язаних з нею проблем
3.5. Реформування системи оплати праці
3.6. Розвиток систем соціального страхування та пенсійного забезпечення, в т.ч. недержавних
3.7. Удосконалення системи соціальної підтримки найбільш вразливих категорій громадян
3.8. Посилення ефективності соціального діалогу
3.9. Розвиток системи корпоративної соціальної відповідальності

Розділ 4.
Перешкоди і політичні, соціальні та економічні ризики реалізації Концепції соціального розвитку України на 2013-2023 роки
Розділ 5.
Прогнозні орієнтири соціального розвитку України на 2013-2023 роки на основі сценарного підходу
Розділ 6.
Критерії ефективності впровадження Концепції соціального розвитку України на 2013-2023 роки та їх моніторинг
 
Розвиток пенсійної системи має на меті забезпечення гідного рівня життя пенсіонерів, мотивацію населення до зайнятості та активного довголіття, згуртування суспільства на базі збалансування інтересів всіх поколінь.
Досягнення цієї мети передбачає розбудову багаторівневої фінансово спроможної пенсійної системи за такими напрямами:
  • консолідація додаткових державних пенсійних програм, не пов’язаних напряму з трудовою діяльністю (надбавки, підвищення ветеранам війни, дітям війни, чорнобильцям, ін.), в єдину державну соціальну програму комплексного обслуговування людей похилого віку;
 
Соціальний захист осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. Проблема реформування соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших прирівняних до них осіб є актуальною внаслідок таких двох ключових причин, як дефіцит бюджетних коштів та збільшення (у чисельно-якісному складі) контингенту осіб, що претендують на одержання пільг, компенсаційних виплат та допомог відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи».
У результаті дії цих причин Уряд країни має все менше можливостей для виконання фінансових зобов’язань щодо «чорнобильців» та прирівняних до них осіб. Соціальні гарантії, які закріплені в Конституції України, носять декларативний характер, оскільки виплати за нормами вищезазначеного Закону здійснюються не в повному обсязі або відсутні зовсім.
Ураховуючи наявну ситуацію, постає необхідність переглянути підходи до соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Зокрема, особливу увагу слід звернути на пакет пільг та соціальні гарантії, фінансування яких потребує коштів у 8 разів більше запланованого обсягу.
Також, актуальним питанням є забезпечення оптимального розподілу коштів за існуючими пільгами.
Виходячи з викладеного, забезпечення реалізації соціального захисту постраждалих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС має складатися з таких принципів:
1.     Досягнення повноцінного захисту здоров’я постраждалих від Чорнобильської катастрофи:
  • комплексне вирішення завдань соціальної політики, охорони здоров’я і використання забруднених територій на основі національних програм;
  • використання економічних шляхів поліпшення життя через політику пільгового оподаткування громадян, які постраждали від Чорнобильської катастрофи, та їх об’єднань;
  • співробітництво і проведення консультацій між державними органами і постраждалими (їх представниками, соціальними групами) при прийнятті рішень із соціального захисту на місцевому та державному рівнях;
1.     Своєчасне та ефективне забезпечення надання пільг, компенсаційних виплат та допомог «чорнобильцям» та прирівняним до них громадянам шляхом:
  • запровадження ефективного механізму надання соціальних пільг та інших державних гарантій з урахуванням монетізації, ваучерізації  та критерія адресності;
  • створення єдиної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами соціальної сфери й отримання соціальних послуг, що надаються на пільгових умовах за допомогою електронних соціальних карток;
  • реформування системи пільг у сфері житлово-комунального господарства, транспорту та зв’язку та запровадження критерію урахування рівня доходу громадян, які користуються послугами на пільгових умовах, за допомогою методу «непрямої оцінки доходів»;
  • внесення змін та доповнень до чинного законодавства щодо оптимізації видатків та персоніфікації пільг;
  • формування інформаційної інфраструктури персонального обліку «чорнобильців» та прирівняних до них громадян (реєстрація паспортних даних, даних щодо їх диспансеризації та медичної допомоги, а також доз опромінення; соціологічних даних) на місцевому (районному) та регіональних рівнях; забезпечення її інтеграції з існуючими системами до єдиної системи на рівні країни;
1.     Розроблення та опрацювання нових законопроектів, спрямованих на уніфікацію положень Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи» та посилення соціального захисту громадян, які постраждали від інших ядерних катастроф (постанова Кабінету Міністрів України від 02.12.1992 р. №674):
-        розроблення кодифікованого законодавчого акта: Чорнобильського кодексу України або Кодексу законів про подолання наслідків Чорнобильської катастрофи з метою ліквідації численних нормативно-правових актів, норми яких дублюються;
-        прискорення опрацювання та запровадження проекту Закону України «Про загальнообов’язкове медичне страхування» для організації більш справедливої системи охорони здоров’я та «незалежності» від можливостей державного бюджету;
-        Забезпечення прозорого процесу здійснення харчування дітей-чорнобильці в шкільних і дошкільних закладів шляхом зміни тендерних умов та посилення громадського контролю за цим процесом.
1.     Посилення контролю за станом здоров’я дітей, народжених від учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та інших ядерних інцидентів, а також дітей, які мешкають на радіоактивно забруднених територіях.


ИСТОЧНИК

9 комментариев:

  1. Створюється таке враження, що "наша" влада буде створювати постійно, якісь концепсії, меморандуми... , тільки, щоб сьогодні не рішати насушні в першу чергу законні пенсійні вимоги чорнобильців. Тому поки не будуть вирішенні сьогодняшні законні пенсійні вимоги чорнобильців, всі подібні довготривалі фантазії маразматиків нікому не інтересні і я думаю ніким в серйоз сприйматися не будуть...!

    ОтветитьУдалить
  2. это уже пройденый материал.нам опять начинают замылевать глаза для того что бы мы меньше их розкрывали.нам по 65 и сколько мы проживем не интересно им.они нам дают еще 10 лет жить и надеятся.а за сегодення забыть.гражданских больше чем нас военных им сейчас по барабану эти 10 лет.пенсии получают нормальные.а нам минимальщикам как быть.что нам еще придумывать надо для себя.пусить вернут то что забрали а потом делают дальше эксперементы.а мы будем тогда придлагать .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. вот-вот напишите еще один законопроект к ст.54 выше изложенного закона, сократив верхний уровень заработка при начислении пенсии в пять раз как это было сделано с нижним уровнем для инвалидов и семьям за потерю кормильца, то к вам не только солдаты но и генералы пойдут с протянутой рукой.

      Удалить
  3. это всё порожняк,липа...бумага всё стерпит...Тем более..мы ведь терпим!А ещё несколько лет..и вообще про нас забудут!.если мы и дальше будем такими ,пасивными,!

    ОтветитьУдалить
  4. Как можно верить ПР которая нас обокрала, причем нагло? Гаранту поправшему Конституцию и приносившему клятву на Эванглии? Нет у нас больше государства.

    ОтветитьУдалить
  5. Очередной набор дежурных фраз: реформування, розроблення, прыскорення, своечасне та эфектывне забезпеченныя надання пильг. Досягнення повноцинного захысту здоровья постраждалых вид Чернобыльской катастрофы. Очердная красивая словестная отмазка бюрократов чиновников. Написал и можно ещё ничего не делая десять лет сидеть в кресле и получать государственное жалование прикрываясь программой. А ты сейчас на практике подыми задницу и пойди голодающим чернобыльцам к Кабинету Министров и на практике выполни то, что заложено в вашей программе и отчитайтесь на сайте, что вы защитили не только здоровье чернобыльцев но и их жизни. Это и будет началом выполнения вашей программы. Люди, по сравнению с вашими планами, много не требуют.

    ОтветитьУдалить
  6. Очередной набор дежурных фраз: реформування, розроблення, прыскорення, своечасне та эфектывне забезпеченныя надання пильг. Досягнення повноцинного захысту здоровья постраждалых вид Чернобыльской катастрофы. Очердная красивая словестная отмазка бюрократов чиновников. Написал и можно ещё ничего не делая десять лет сидеть в кресле и получать государственное жалование прикрываясь программой. А ты сейчас на практике подыми задницу и пойди голодающим чернобыльцам к Кабинету Министров и на практике выполни то, что заложено в вашей программе и отчитайтесь на сайте, что вы защитили не только здоровье чернобыльцев но и их жизни. Это и будет началом выполнения вашей программы. Люди, по сравнению с вашими планами, много не требуют. Требуют лишь выполнять Законы в которых уже давно до вас всё написано.

    ОтветитьУдалить
  7. а у ных така же сама пысанына як и у нас.пыпысалы м на сайтах и в тряпочку.так и воны.кынулы косточку и мы грызымо мовчкы..но цэ тилькы минимальщика.а по зарплатам мовчать.европа вынысла ришення.а чего только тем кто подавал.а почему не вынести одно решение по всех тех чернобыльцах у которых есто решения суда.или им тожа надо оплатить услугу.новые поборы.

    ОтветитьУдалить
  8. Вот клоуны при власти, народ держут за быдло. Такую же программу выкидывала Королевская около года назад и подруга Денисова немного её видоизменив и увеличив срок до 10 лет снова подсовывает то же самое делая видимость мнимой заботы. Покуда мы не изменим систему государственного экономического управления которая сейчас, по распределению прибыли от предприятий вначале себе в частный карман, а затем по остаточному принципу в государственную казну для социальных выплат, то мы будем ждать покращення каждый до своего скону. Вся прибыль должна идти в государственную казну, а затем государством распределяться, а не отдельными семейными кланами. Все предприятия должны быть государственными, а не частными. Если ради этого стоит майдан, то нужно бороться, а если лишь изменить политические лица в этой системе, а не саму экономическую систему, то жертвы и потери которые несёт общество и государство Украина на данном этапе напрасны.

    ОтветитьУдалить