Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»
щодо соціального забезпечення осіб, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи
Верховна Рада
України п о с т а н о в л я є:
І.
Внести до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (Відомості Верховної Ради УРСР
(ВВР), 1991, N 16, ст.200) такі зміни:
1. У статті 2:
1)
у частині 5 слова «за поданням обласних рад виключити»
2. У статтю 11:
1)
доповнити частину першу пунктом 7 такого змісту:
«7)
особи, які досягли повноліття, та які народились після 26 квітня 1986 року від
батька, який на час настання вагітності матері мав підстави належати до
категорії 1, 2 або 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, або
народжені матір'ю, яка
на час настання вагітності або під час
вагітності мала підстави
належати до категорії
1, 2 або 3
постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи»
3.
У статтю 13:
1) у
пункті 2 частини першої слова «якщо
його смерть пов'язана
з Чорнобильською катастрофою» замінити словами «якщо його захворювання
або смерть пов’язане з Чорнобильською катастрофою».
4.
У статті 14:
1.
пункт 1 викласти у новій редакції:
«інваліди
з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та
евакуйованих з зони відчуження, щодо яких встановлено причинний зв'язок інвалідності
з Чорнобильською катастрофою, хворі внаслідок Чорнобильської катастрофи на
променеву хворобу – категорія 1»
5. Доповнити статтею 14-1 наступного змісту:
1) «Стаття 14-1. Визначення поняття втрати годувальника внаслідок
Чорнобильської катастрофи.
Під втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи
розуміється втрата годувальника, який мав захворювання або смерть пов’язані з Чорнобильською
катастрофою».
6.
У статті 20:
1)
у першому реченні частини другої слова «смерть
яких пов'язана з
Чорнобильською катастрофою» виключити;
2) у
третьому та четвертому реченнях частини другої слова «смерть якого пов'язана з
Чорнобильською катастрофою» виключити.
7.
У статті 21:
1)
у першому реченні частини другої слова «смерть
яких пов'язана з
Чорнобильською катастрофою» змінити на «захворювання або смерть
пов'язані з Чорнобильською катастрофою»
2)
у другому та третьому реченнях частини другої слова «смерть якого пов'язана з
Чорнобильською катастрофою» змінити на
«захворювання або смерть пов'язані
з Чорнобильською катастрофою»
7.
У статті 22:
1)
у першому реченні частини другої слова «смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою» змінити на
«захворювання або смерть пов'язані
з Чорнобильською катастрофою»;
2)
у другому та третьому реченнях частини другої слова «смерть якого пов'язана з
Чорнобильською катастрофою» змінити на «захворювання або смерть пов'язані з
Чорнобильською катастрофою».
8.
У статті 48:
1)
у частині першій слова «та смерть яких
пов'язана з Чорнобильською
катастрофою» змінити на «захворювання або смерть пов'язані з
Чорнобильською катастрофою»
9. У
статті 54:
1) частину
четверту викласти у новій редакції такого змісту:
У всіх
випадках розміри пенсій
для інвалідів,учасників ліквідації
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС щодо яких встановлено зв'язок з
Чорнобильською катастрофою, не можуть
бути нижчими:
по I групі інвалідності - десяти
прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
по II групі
інвалідності - восьми прожиткових мінімумів для осіб, які втратили
працездатність;
по III групі інвалідності - шести прожиткових мінімумів
для осіб, які втратили працездатність;
дітям-інвалідам - трьох прожиткових мінімумів для осіб, які
втратили працездатність.
Прожитковий мінімум для розрахунку пенсій
встановлюється Законом «Про державний бюджет України»
10.
У статті 55:
Умови
надання пенсій за віком особам, які працювали або проживали на територіях
радіоактивного забруднення
1) Частину другу викласти у редакції такого
змісту:
ІІ. Прикінцеві положення
1.
Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2.
Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим
Законом:
привести свої
нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними
органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів, що суперечать цьому
Закону.
|
Голова
Верховної Ради
України
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту Закону України про
внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»
Чинна
редакція
|
Редакція
зі
змінами
|
Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»
|
|
Стаття
2. Визначення
категорій
зон
радіоактивно
забруднених територій
Межі цих зон установлюються та переглядаються Кабінетом Міністрів України на основі експертних висновків Національної
академії наук України, центральних органів
виконавчої
влади,
що
забезпечують формування державної політики у сферах охорони
здоров’я, управління зоною відчуження та зоною безумовного (обов’язкового) відселення, подолання наслідків Чорнобильської
катастрофи, охорони навколишнього природного середовища, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну
політику у сфері
нагляду
(контролю)
в
агропромисловому
комплексі,
за поданням обласних рад і затверджуються Верховною Радою України.
{ Частина
п'ята
статті
2 із
змінами,
внесеними
згідно
із
Законами
N 230/96-ВР від 06.06.96, N 231-V ( 231-16
) від
05.10.2006; в
редакції
Закону
N 5459-VI ( 5459-17
) від
16.10.2012 }
Перелік населених пунктів, віднесених
до
зон
радіоактивного
забруднення, та дані щорічних дозиметричних паспортизацій із зазначенням
очікуваних
доз опромінення населення оприлюднюються
Кабінетом
Міністрів України один раз на три
роки, починаючи з
2009 року.{ Статтю 2 доповнено частиною згідно із Законом N
259-VI ( 259-17
) від
10.04.2008 }
|
Стаття
2. Визначення
категорій
зон
радіоактивно
забруднених територій
Межі цих зон установлюються та переглядаються Кабінетом Міністрів України на основі експертних висновків Національної академії наук України, центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у сферах охорони здоров’я, управління зоною відчуження та зоною безумовного (обов’язкового) відселення, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи, охорони навколишнього природного середовища, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі і затверджуються Верховною Радою України.
{ Частина
п'ята
статті
2 із
змінами,
внесеними
згідно
із
Законами
N 230/96-ВР від 06.06.96,
N 231-V ( 231-16
) від
05.10.2006; в
редакції
Закону
N 5459-VI ( 5459-17
) від
16.10.2012 }
Перелік населених пунктів, віднесених
до
зон
радіоактивного
забруднення, та дані щорічних дозиметричних паспортизацій із зазначенням
очікуваних
доз опромінення населення оприлюднюються
Кабінетом
Міністрів України один раз на два роки, починаючи з
2009 року.{ Статтю 2 доповнено частиною згідно із Законом N
259-VI ( 259-17
) від
10.04.2008 }
|
Стаття 11. Визначення осіб, які належать до потерпілих від Чорнобильської катастрофи
До потерпілих від Чорнобильської катастрофи належать:
6) особи, які досягли повноліття, з числа зазначених у статті 27 цього Закону, та яким у дитячому віці встановлено причинний зв'язок інвалідності з наслідками Чорнобильської катастрофи, за умови проходження переогляду у спеціалізованій медико-соціальній експертній комісії відповідно до частини п'ятої статті 17 цього Закону.
|
Стаття 11. Визначення осіб, які належать до потерпілих від Чорнобильської катастрофи
До потерпілих від Чорнобильської катастрофи належать:
6) особи, які досягли повноліття, з числа зазначених у статті 27 цього Закону, та яким у дитячому віці встановлено причинний зв'язок інвалідності з наслідками Чорнобильської катастрофи, за умови проходження переогляду у спеціалізованій медико-соціальній експертній комісії відповідно до частини п'ятої статті 17 цього Закону;
7) особи, які досягли повноліття, та які народились після 26 квітня 1986 року від батька, який на час настання вагітності матері мав підстави належати до категорії 1, 2 або 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, або народжені матір'ю, яка на час настання вагітності або під час вагітності мала підстави належати до категорії 1, 2 або 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.
|
Стаття 13. Обов'язок держави перед громадянами за шкоду, завдану внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов'язується відшкодувати її за:
1) пошкодження здоров'я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
2) втрату годувальника, якщо його смерть пов'язана з Чорнобильською катастрофою;
|
Стаття 13. Обов'язок держави перед громадянами за шкоду, завдану внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов'язується відшкодувати її за:
1) пошкодження здоров'я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
2) втрату годувальника, якщо його
захворювання
або
смерть
пов¢язані з
Чорнобильською
катастрофою;
|
Стаття
14. Визначення
категорій
осіб,
які
постраждали
внаслідок
Чорнобильської
катастрофи,
для
встановлення
пільг
і
компенсацій
Для встановлення пільг і компенсацій визначаються такі категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи:
1) інваліди з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській
АЕС
та
потерпілих
від Чорнобильської катастрофи (статті
10, 11 і частина третя статті 12), щодо яких встановлено причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, хворі
внаслідок
Чорнобильської катастрофи
на
променеву
хворобу,
- категорія
1; { Пункт
1 частини
першої
статті 14 із змінами, внесеними згідно
із
Законом
N
2400-III ( 2400-14 )
від 26.04.2001 }
|
Стаття
14. Визначення
категорій
осіб,
які
постраждали
внаслідок
Чорнобильської
катастрофи,
для встановлення
пільг
і
компенсацій
Для встановлення пільг і компенсацій визначаються такі категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи:
1) інваліди з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській
АЕС
та евакуйованих з зони відчудження , щодо яких встановлено причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, хворі
внаслідок
Чорнобильської катастрофи
на
променеву
хворобу,
- категорія
1; { Пункт
1 частини
першої
статті 14 із змінами, внесеними
згідно
із
Законом
N
2400-III ( 2400-14 )
від 26.04.2001 }
|
Стаття
14-1. Визначення поняття втрати годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Під втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи розуміється втрата годувальника, який мав захворювання або смерть пов¢язані з Чорнобильською катастрофою.
|
|
Стаття 20.
Частина друга.
Пільги, передбачені пунктами 1,
2, 17, 26, 27 цієї статті, поширюються на неповнолітніх дітей померлих громадян, віднесених до категорії 1, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою. Пільги, передбачені пунктом 26 цієї статті, поширюються на неповнолітніх дітей громадян, віднесених до категорії 1. Пільги, передбачені пунктами 5,
7, 8, 11, 12, 20, 23 і 27 цієї статті, надаються дружині (чоловіку) померлого громадянина, смерть якого пов'язана з Чорнобильською катастрофою, або опікуну (на час опікунства) дітей померлого. Дружині (чоловіку) померлого громадянина, смерть якого пов'язана з Чорнобильською катастрофою, а також опікуну дітей померлого видається посвідчення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
|
Статті 20.
Частина друга.
Пільги, передбачені пунктами 1,
2, 17, 26, 27 цієї статті, поширюються на неповнолітніх дітей померлих громадян, віднесених до категорії 1. Пільги, передбачені пунктом 26 цієї статті, поширюються на неповнолітніх дітей громадян, віднесених до категорії 1. Пільги, передбачені пунктами 5,
7, 8, 11, 12, 20, 23 і 27 цієї статті, надаються дружині (чоловіку) померлого громадянина, або опікуну (на час опікунства) дітей померлого. Дружині (чоловіку) померлого громадянина, а також опікуну дітей померлого видається посвідчення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
|
Стаття 21.
Частина друга.
Пільги, передбачені пунктами 1,
2, 17, 26, 27 статті 20, поширюються на неповнолітніх дітей померлих громадян, віднесених до категорії 2,
смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою. Пільги, передбачені пунктами 5,
7, 8, 11, 12, 20, 23 і 27 статті 20, надаються дружині (чоловіку) померлого громадянина, смерть якого пов'язана з Чорнобильською катастрофою, або опікуну (на час опікунства) дітей померлого. Дружині (чоловіку) померлого громадянина, смерть якого пов'язана з Чорнобильською катастрофою, а також опікуну дітей померлого видається посвідчення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
|
Стаття 21.
Частина друга.
Пільги, передбачені пунктами 1,
2, 17, 26, 27 статті 20, поширюються на неповнолітніх дітей померлих громадян, віднесених до категорії 2 захворювання
або смерть яких пов¢язані з Чорнобильською
катастрофою. Пільги, передбачені пунктами 5,
7, 8, 11, 12, 20, 23 і 27 статті 20, надаються дружині (чоловіку) померлого громадянина, захворювання або смерть
яких пов¢язані з Чорнобильською
катастрофою , або опікуну (на час опікунства) дітей померлого. Дружині (чоловіку) померлого громадянина, а також опікуну дітей померлого видається посвідчення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
|
Стаття 22.
Частина друга.
Пільги, передбачені пунктами 1,
2, 17, 26, 27 статті 20, поширюються на неповнолітніх дітей померлих громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 3,
смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою. Пільги, передбачені пунктами 5,
7, 8, 11, 12, 20, 23 і 27 статті 20, надаються дружині (чоловіку) померлих громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 3, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, або опікуну (на час опікунства) дітей померлих громадян. Дружині (чоловіку) померлого громадянина, смерть якого пов'язана з Чорнобильською катастрофою, а також опікуну дітей померлого видається посвідчення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
|
Стаття 22.
Частина друга.
Пільги, передбачені пунктами 1,
2, 17, 26, 27 статті 20, поширюються на неповнолітніх дітей померлих громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 3, захворювання або смерть
яких пов¢язані з Чорнобильською
катастрофою. Пільги, передбачені пунктами 5,
7, 8, 11, 12, 20, 23 і 27 статті 20, надаються дружині (чоловіку) померлих громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 3, захворювання або смерть
яких пов¢язані з Чорнобильською
катастрофою, або опікуну (на час опікунства) дітей померлих громадян. Дружині (чоловіку) померлого громадянина, а також опікуну дітей померлого видається посвідчення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
|
Стаття 48. Компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та сім'ям за втрату годувальника
Одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, та сім'ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, щорічна допомога на оздоровлення виплачується в порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.
|
Стаття 48. Компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та сім'ям за втрату годувальника
Одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, та сім'ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, захворювання або смерть
яких пов¢язані з Чорнобильською
катастрофою, щорічна допомога на оздоровлення виплачується в порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.
|
Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв'язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно з законодавством.
В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986 - 1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.
У всіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:
для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році:
по I групі інвалідності - 220 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
по II групі інвалідності - 200 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
по III групі інвалідності - 180 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1987 - 1990 роках та осіб, евакуйованих у 1986 році із зони відчуження:
по I групі інвалідності - 160 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
по II групі інвалідності - 150 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
по III групі інвалідності - 140 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для інших інвалідів, щодо яких встановлено причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:
по I групі інвалідності - 130 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
по II групі інвалідності - 120 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
по III групі інвалідності - 110 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
дітям-інвалідам - 70 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
|
Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв'язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно з законодавством.
В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986 - 1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.
У всіх випадках розміри пенсій для інвалідів,учасників ліквідаціі наслідків аваріі на Чорнобильській АЕС щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:
по I групі інвалідності - десяти прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
по II групі інвалідності - восьми прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
по III групі інвалідності - шести прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
дітям-інвалідам - трьох
прожиткових
мінімумів
для
осіб,
які
втратили
працездатність.
Прожитковий
мінімум для розрахунку
пенсій встановлюється
Законом
«Про державний бюджет Украіни»
|
|
|
Стаття 55.
Умови надання пенсій за віком особам,
які працювали
або проживали на
територіях
радіоактивного забруднення
2. Потерпілі від Чорнобильської катастрофи:
-
евакуйовані з 10-кілометрової зони відчуження
у 1986
році
10 років
8 років
- особи, які постійно проживали або постійно проживають чи постійно
працювали або постійно працюють у
зоні безумовного (обов'язкового)
відселення за умови, що вони за
станом на 1 січня 1993 року прожи
або відпрацювали у цій зоні не менше 2 років
4
роки * та додатково 1 рік за кож-ний рік проживання, роботи, але не більше
9 років
постійно проживають чи постійно працювали або
постійно працюють у зоні гарантованого добровільного відселення за умови, що
вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у цій зоні не
менше 3 років
3
роки *та додатково 1 рік за 2 роки проживання, роботи, але не більше 6
років
- особи, які постійно проживали або постійно
проживають чи постійно працювали або постійно працюють у зоні посиленого радіологічного контролю за умови, що вони
за станом на 1 січня 1993 року прожили або
відпрацювали у цій зоні не менше 4 років
2
роки *та додатково 1 рік за 3 роки проживання, роботи, але не більше 5
років
- особи, які працювали з моменту аварії
до 1 липня 1986 року не менше 14
календарних днів або не менше
трьох місяців протягом 1986-1987
років за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими
умовами праці (за радіаційним
фактором), пов'яза-ними з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, що виконувалися за урядовими завданнями
2 роки
|
Стаття 55.
Умови надання пенсій за віком особам,
які працювали
або проживали на
територіях
радіоактивного забруднення
2. Потерпілі від Чорнобильської катастрофи:
- евакуйовані з 10-кілометрової зони відчуження у 1986 році
10 років
-
евакуйовані з інших територій зони відчуження
у 1986 році
8 років
-
особи, які постійно працювали або постійно працюють у зоні безумовного
(обов'язкового) відселення за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року
відпрацювали у цій зоні не менше 2 років
4
роки * та додатково 1 рік за кожний рік роботи, але не більше 9 років
-
особи, які постійно працювали або
постійно працюють у зоні гарантованого добровільного відселення за умови, що
вони за станом на 1 січня 1993 року, робо-відпрацювали у цій зоні не менше 3
років
3
роки *та додатково 1рік за 2 роки, але не
Більше 6 років
-
особи, які постійно працювали або постійно працюють у зоні посиленого
радіологічного контролю за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року,
відпрацювали у цій зоні не менше 4 років
2 роки *та додатково 1 рік за 3 роки, роботи але
не більше 5 років
-
особи, які працювали з моменту аварії до 1 липня 1986 року не менше 14 календарних
днів або не менше трьох місяців протягом 1986-1987 років за межами зони
відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов'язаними
з іквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, що виконувалися за урядовими
завданнями
2 роки
|
Учасник ЛПА на ЧАЭС 1986г.
Инвалид II-й группы
Павел Солошенко
Павел вопрос к Вам - Как может спасенный иметь равные права со своим спасателем?
ОтветитьУдалить10-8-6 это для лиц 1986 г. работавших в закрытой зоне (1986 г. были все зоны опасности) в остальных случаях гг. лпа и эвакуации должно быть меньше.Что касается к примеру переселенцев с Житомирской области люди выехали добровольно (мат. блага +выплаты и т.д.). Вы предлагаете уравнять переселенцев с ликвидаторами и эвакуированными....Ваше предложение фикция и нет ничего конструктивного (явный популизм).
Нужна четкая раздельность по гг.лпа и переселенцев (эвакуированные и переселенцы) .... социальная справедливость хватит популизма - всем одинаково и поровну....
сначала нужно избавится от липовых ликвидаторов.а теперь обьясни мне умный ты наш чем отличается писар части которая дислоцировалась в вильче,радче и ораном и выездов у него в зону нет но он был 1986г от ликвидатора который убирал срань радиоактивную в 30км.в 1987-1988г.значит один герой а другой нет.после этого как тебя назвать.или переселенные из зоны.ты че выдумываеш .затычка аюба
Удалитьа чем отличается замполит части или писар, нач.продсклада или повар которая была в вильче,радче,ораном в1986 и которые не выезжали в зону от ликвидатора который работал в зоне в в 1987-1988г.а также переселенные из зоны.ты че выдумываеш.видно вместе с аюбом под рюмашку писал коментар.
УдалитьАнонимный13 янв. 2014 г., 17:06:00
Удалить«а чем отличается замполит части или писар, нач.продсклада или повар которая была в вильче,радче,ораном в1986 и которые не выезжали в зону от ликвидатора который работал в зоне в в 1987-1988г»
А тем и отличаются, что те кто в зону не выезжал ликвидаторами НЕ ЯВЛЯЮТСЯ и, по закону, НЕ ИМЕЮТ ПРАВА претендовать ни на какую категорию….
Стаття 54:-ліва сторона вибрана із Постанови КМУ а не із діючого Закону 796. Що стосується правої сторони, то Ви пропонуєте 6,8,10 залишити тільки ліквідаторам, а евакуйованим та іншим потерпілим, які в більшості випадків не менше хворі, Ви пропонуєте помирати з пенсією у 1000 -1400 гривень.Невже Ви такі жорстокі?
ОтветитьУдалитьПавел Солошенко, это ты сам придумал или как? Думать нужно тем, что между ушами, а не тем, что между ногами! Конституция запрещает изменять законы в сторону ухудшения. И точка!!!
ОтветитьУдалитьНЕ СМЕЙТЕ ТРОГАТЬ НАШ ЗАКОН.
ОтветитьУдалитьПРОЧ РУКИ ОТ НАШЕГО ЗАКОНА. Ненужно людей держать за идиотов.
Покажи хотя бы одно предложение исходящее от самих ЧЕРНОБЫЛЬЦЕВ.
ДВА ИДИОТА СОБРАЛИСЬ . ОДИН ПЕЧАТАЕТ МАРАЗМ ДРУГОЙ, МАКСИМАЛЬЩИК И БЫВШИЙ ПАРТИЙНЫЙ РАБОТНИК,АНДРЕЕВЕЦ, ПИШЕТ ВЕРНЕЕ ВЫПОЛНЯЕТ ЗАКЗ,ПУБДИКУЕТ ОТ СВОЕГО ИМЕНИ ЭТОТ ПРОВОКАЦИЯ БРАТВА. ЗНАЮ ЧТО БЛОГЕР НЕ ПРОПУСТИТ РАЗМЕСТИМ НА ДРУГИХ САЙТАХ
ОтветитьУдалитьэто хитрый закон халявный 54., делан под себя 6.8.10. мы ликвидаторы чаэс благадарим наше правитильстово и лично В,Ф.Януковича за постанову 1210,что шкур на место поставель и ротяки проскурину падле прикрыл
ОтветитьУдалитьУчасник ЛПА на ЧАЭС 1986г. Инвалид II-й группы Павел Солошенко.
ОтветитьУдалитьВам сначала следовало бы ознакомиться с правовой базой - кто имеет право на законотворчество. Возомнили из себя законодательную власть. Для этого нужно, как минимум, избраться депутатом Верховной Рады.
Никто и не трогает эвакуированных смотрите внимательно. Анонимный12 янв. 2014 г., 19:02:00 четко указывает, что лица к примеру Житомирской обл. переселенцы и став "инвалидом" будут получать пенсии на равне с ликвидаторами и эвакуированными. Смысл в том, что самый опасный период это 1986 г. и лица работавшие или эвакуированные в 1986 г. подверглись самому большому облучению и получается, что переселенцы на одном уровне обеспечения 10-8-6 это и есть популизм. Не забываем, что до изменений к Чернобыльскому закону лица ставшие инвалидами получали статус на категорию выше,то есть 4 кат. переходила на 3 кат, 3 кат. на 2 кат., 2 кат. на 1 кат.
ОтветитьУдалитьВ прошлом году лежал в н.о. ОСДРЗН с переселенцем (Коростень) с его слов в его семье "все инвалиды", а также родственники. Он и его жена выиграли суды по 10-8-6.
Именно 10-8-6 привлекает много жуликов и популизм в законе тоже.
Я считаю возможным быть больным лицами 1986-87 гг. с числа участников и эвакуированных, а остальные по гг. лпа и переселенцы "инвалиды" вызывают сомнение.
Прежде чем орать "прочь руки от "закона" его нужно его было так прописать, что бы жуликам не было невозможно примазаться к реальным ликвидаторам и эвакуированным 1986-87 гг.
"Огромное спасибо" что в 54 статье ч.4 учли интересы эвакуированных.Конечно свои дети и вдовы будут всегда важнее чем такие же как и вы инвалиды.Как может инвалид,который знает что такое иметь проблемы со здоровьем решать кому положено,а кому нет.
ОтветитьУдалитьСт.54 нашего закона в полном объеме.Нельзя менять и изменять.Умные люди в 1991 году ,Яворивский и Шовковшитный , писали.Грош цена нам если мы его сдадим.Стоять до последнего конца. Наше дело правое и Мы победим.
ОтветитьУдалитьЯ ліквідатор 1986року маю 2-кат А пенсія 1250грн, ми що не боліемо і під закон не підходимо,
ОтветитьУдалитьОбидно. Те ликвидаторы кто действительно работал в третьей зоне пенсии минимальные.
УдалитьЗато в военторговских, в этих всё нормально. Откуда у них выезда в зону отчуждения?
В зоне отчужденя торговли не было.
Стаття 14. Визначення категорій осіб, які постраждали
ОтветитьУдалитьвнаслідок Чорнобильської катастрофи,
для встановлення пільг і компенсацій
Для встановлення пільг і компенсацій визначаються такі категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи:
1) інваліди з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи (статті 10, 11 і частина третя статті 12), щодо яких встановлено причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою.
Новая редакция: " 1) інваліди з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та евакуйованих з зони відчудження "
А куда простите делись "потерпілі від Чорнобильської катастрофи"??? Эвакуированные получили свою дозу и выехали в чистую зону еще в 1986году. А пострадавшие уже более 27 лет проживают в зонах и ежедневно подвержены радиоактивному облучению и смертность даже в третьей зоне, согласно статистике, очень высокая по сравнению с другими областями Украины.
На мой взгляд произведена подмена понятий. В сравнительной таблице указаны 2 столбца: действующая редакция и редакция с изменениями.
ОтветитьУдалитьст. 54 ДЕЙСТВУЮЩЕГО Закона выглядит совсем иначе, чем постановление 1210. И речь в Законе идет о 6-8-10 минимальных пенсий по возрасту, а редакцию с изменениями хотят внести уже 6-8-10 прожиточных минимумов для лиц, утративших работоспособность. Прожиточный минимум меньше пенсии по возрасту. Так что даже здесь нас хотят "обуть".
В Житомирской области живут не переселенцы. Житомирская, Черниговская, Винницкая, Тернопольская и др. считаются загрязненной территорией. Грамотеи! Требование одно - выполнение ст.54 в полном объеме! И нечего совать свой нос туда, куда петух ... Захотели еще покращення? Будет! Новый Андреев появился со своими маразмами. А чтоб эта падла здоровая была!!!
ОтветитьУдалить