А давайте сделаем так… Если поражающим фактором на ЛПА являлась радиация, то логично будет учитывать ее пропорционально при расчете пенсии… Это будет справедливо…
все четко написано до этих заседаний в Законе.причем тут года.ведь те кто схватил лучевую болезнь 86г давно в могиле.ОСТАЛЬНЫЕ ОБЛУЧАЛИСЬ ОТ РАДИОАКТИВНЫХ МАТЕРИАЛОВ КОТОРЫЕ ВЫПАЛИ НА ЗЕМЛЮ.И РАДИАЦИЯ НЕ ПЕРЕСТАЛА БЫТЬ СМЕРТЕЛЬНОЙ ЗА 2ГОДА.ТОЛЬКО ПО ЗОНАМ ОПАСНОСТИ НЕВЗИРАЯ НА ГОДА И ПОГРУПЕ ИНВАЛИДНОСТИ.УЖЕ ЧЕПУХИ НАТВОРИЛИ С ИНВАЛИДАМИ ВОЙНЫ ТАК НЕ ПОРИТЕ ЧУШЬ ОПЯТЬ С ЭТИМИ ГОДАМИ.ОПЯТЬ ПОЛУЧИТСЯ ЧТО ИНВАЛИД С3ГР НО 86Г БУДЕТ В РАЗЫ ПОЛУЧАТЬ БОЛЬШЕ ЛЕЖАЧЕГО ИНВАЛИДА 1ГР НО 88Г.НЕ ПОКАЗЫВАЙТЕ СВОЕ НЕВЕЖЕСТВО И ХОХЛЯЦКОЕ ЖЛОБСТВО.ГЛАВНОЕ ЧТО МНЕ ХОРОШО А НА ОСТАЛЬНЫХ НАПЛЕВАТЬ
Ликвидаторы 1986 года и солдаты срочной службы и были в одинаковых правах до 1.10.2018 года.Только ликвидаторы 1986 года по ст.57,а солдаты срочной службы-по ст.59 поэтому они и должны быть уравнены в размерах пенсии
АНОНИСТУ -ПИДОРЮГЕ - которому припятчане в горле стали. ЧТОБЫ ТЫ АЛКАШ ,НАРКОМАН, СУКА, ПОДАВИЛСЯ ЭТОЙ КОСТЬЮ. И В ТАКОЙ ПРАЗДНИК ТЕБЯ БОГ , ТВАРЮКУ И ТВОИХ ДЕТЕЙ И ВНУКОВ, ЗА ТВОЙ ПОНОС НА ПРИПЯТЧАН, НАКАЖЕТ. Припятские, тварюка ты, умирают , как мухи, каждую неделю деньги собираем на похороны , а ты быдлота других слов не знаешь, петух ты е..., придет скоро твоя кончина.
АНОНІМИ! ВІДКРИЙТЕСЬ! Де ваша СОВІСТЬ? В Переддень такого ВЕЛИКОГО СВЯТА! Так себе поводите по хамськи! Схаменіться! Потрібно погоджуватися на відновлення справедливостІ Розмежувати ЛІКВІДАНОРІВ ЛНА НА ЧАЕС!!!!! Потерпілих!!! Працівників ЧАЕС, які повинні йти по Акту №1 " Травма на виробництві" !!! З СВЯТОМ НАС ВСІХ! ДАЙ БОЖЕ НАМ РОЗУМУ!!! ГІДНОСТІ!!! ТЕРПІННЯ і ТЕРПИМОСТІ!!!! ЗДОРОВЯ!!!!!!!!
Многие уже подали заявления в ПФ.и окружных суды , ждут решения .Закон 4442 это путь в никуда. Если примут постановку КМ то это большой плюс. Мы не ждем закона, а идем в суды. Удачи Вам.
ну пробачте ,нема слів - цей крвальчук ...бонутий,ну реально шамбір дає толкові толкові пропозиції,дай бог ,щоб вони здійснилися..,а цей чорт несе пургу. прохання до голодуючих,хай заберуть його до біса. дякую
"Федор86-87г: 07.04.2018 в 14:13 Ковальчук непробиваем,я понимаю его он добивается о пенсиях для всей своей семьи ему по..ер ликвидаторы он хочет чтобы его жена и дети получали как и мы лмквидаторы.Ваня свали вариант 5,4,3 идеален для ликвидаторов,этот вариант надо поддерживать."
с праздником ликвидаторы .что Ковальчук не хочет а кто он такой гад обсадил себя припятскими и переселенцами и гадит ликвидаторам .он гадит по стояно этот коаальчук
Ну Ковальчук может доиграться. Чиновники могут задаться вопросом . А не причиняет ли Ковальчук и компания вред своему здоровью голодовками? Может голодовки, а не радиация причинили вред здоровью? А какую дозу облучения он получил ?
Вот так дорогие ликвидаторы так Ковальчук не пойдёт на это чтобы его жену и детей откинули прицепом .жена тоже ковальчука и дети хотят получать по 15 тысяч .нечего не делали а по 15 тысяч дай .вот так ковальчуки организовали семейный подряд и пока их не разгоните палкой эту шайку ковальчуков толку вам невидно дорогие ликвидаторы
Шановні антоніми і ліквідатори із тих, що не складуть собі ціни. Скажіть, будь-ласка,радіація вона що, ліквідаторів вражала, а прип'ятчан обминала? По інвалідності мають бути всім одинакові пенсії, вони не повинні розраховується із з/плати, а якщо ліквідатор отримував високу з/платню, то має бути 2 варіанти:1).пенсія по інвалідності в розмірі фактичного розміру відшкодування; 2).Трудова пенсія згідно ст.57 Закону 976-12 у відповідності до ст.27 Закону 1058 (обчислення заробітку із зони ЧАЕС)
Мы припятчан эвакуировали за 3 дня, а сами остались для ликвидации аварии. Кто на месяц, а кто и на год. Вот и задумайтесь - кого же больше поражала радиация...
Ковальчук и его семя банда , ставит палки ликвидаторам в колёса и пока банду Ковальчука не разгоните а главная жена ковальчука всей бандой заправлает пока это кубло не разгоните толку не будит
Идти дальше? Не смешите, этим все и закончится. Уже проверено и все это знают. Получится как всегда: одни инвалиды (1986 год) окажутся почему-то инвалиднее других (1987-...).
Пояснюю "анонімам" і всим іншим: сім'я Івана Ковальчука тут ні до чого. В нього один син офіцер ВСУ учасник АТО, на цьому сім'я закынчилась, а печеться він за вас, щоб ви мали гідне життя. І весь ваш гнів він не читає, в нього нема інтернету. В людини не хватає коштів на ліки після операції на серці (заміна клапана). А як ви такі умні, зайдіть на сайт chornobylruh.net і подивіться скільки роботи зроблено Ковальчуком за ці два роки, а потім подумайте, чи підйомне це для Вас. Оце так диванні радники і критикани.
Ковальчук придаёт интересы ликвидаторов жена переселенка и сын один переселенец .и работает он в свои интересы на семейный подряд во вред ликвидаторов .
Вы,очевидно,владеете обстановкой,поясните до чего,в итоге,договорились,всё-таки время поджимает,после 26 можно махнуть рукой и уверенно ждать смерти...
ликвидаторы если вам отменят что хотят дать 5.4.3.то вы нечего не получите дулю подноса .и поцелуете Ковальчука тогда в зад .это самый реальный вопрос ил ковальчка в зад одно с двух
В апреле-ноябре 86-го ликвидировали аварию, а после возведения "саркофага" (после 14-го декабря 86-го) - были уже последствия аварии. И сравнивать это ни к чему...
Іван Михайлович!Доброго дня!Зі святом!Міцного здоров*я!Якщо можливо розкажіть конкретно,що хоче зробити МінСоц політики,коли думають зробити,чим все закінчилось?Коли наступні зустрічи?
Дякую за вітання. Вас також вітаю з цим світлим днем. а тепер відповідь: МінСоц нічого не хоче робити для чорнобильців, пропонують розрахунки, які ростуть з кожною зустріччю, простою мовою "вішають лапшу" про акції і зустрічі читайте на сайті chornobylruh.net
Троли от Минсоца сейчас пасутся на всех чернобыльских сайтах и пытаются формировать общественное мнение среди ликвидаторов, что пенсия с 5 (1986), 4 (1987), 3 (1988-) зарплат это манна небесная. Бессовестный молодняк, который ничего не сделал для страны и людей, зато получает зарплату по 10-20 тыс. пытается внушить людям, которые потеряли здоровье, что нужно соглашаться и на это, а то не дадут ничего. Это так печально. 86 год, неужели мы продадим наших побратимов 87-90 годов?
Это какой-то маразм! Есть реальное предложение Минсоцполитики 5,4,3 которое значительно повысит уровень социальной защиты ликвидаторов! Надо собираться ликвидаторам и собирать подписи, чтобы это постановление было принято до 26 апреля Законы что от Ляшка, что от Возрождения что от Королевской все от лукавого и никогда не будут приняты! А ликвидаторам нужно жить сейчас, без амбиций всевозможных "наполеонов", которые считают, что им дозволено вершить судьбы других ликвидаторов! Я лично за 5,4,3 и точка!
Чем хорош этот вариант? Чем он лучше варианта считать всем ликвидаторам пенсию по постанове от 5 зарплат (как срочникам)? Разница в пенсии должна зависеть только от группы, а не от группы и года пребывания на ЧАЭС.
Не перекручивайте. Значительно повысится пенсия только у ликвидаторов 1986 года. В итоге инвалид 1 группы, который был на ЧАЭС в 1988 году, будет иметь пенсию ниже, чем инвалид 3 группы, который находился в Чернобыле в 1986 году. Вы что не понимаете, что так делать нельзя?. Понимаете. Просто, наверное, интересует только свой достаток, а остальные чернобыльцы побоку.
Так почему сейчас инвалид 3 группы,который был на ЧАЭС в 1988 году получает без зазрения совести 8000 грн и ему по барабану,что я инвалид 2 гр ликвидатор 1986 года получаю 3700 пенсии И заметьте никто из них не говорит о несправедливости.С 2011 этот беспредел длится и СОВЕСТЬ НИКОГО НЕ ГРЫЗЕТ.Откажитесь от своих высоких пенсий и давайте получать все одинаково несмотря ни на что
И действительно - самые высокие пенсии у 88-90 годов, тех кто осознанно ехал на заработки, а не на ликвидацию аварии, как в 86-ом по призыву и по зову...
реалний варіант суд! по постанові 851.потрібно було з самого початку відділити військових ліквідаторів від цивільних. так як цивільні мали преференції від держави в вигляді заробітних плат, іменно за ту роботу яку вони виконували за своєю спеціальністю, по тих розцінках які діяли на той час! а партизани виконували роботу не властиву їхній цивільній прфесії . от і вийшло що працювали поряд колгоспник із заробіною платою на гражданці в розмірі 70-100 крб і шахтар із заробітком 300 -600 крб!то у кого пенсія буде більша? іце по вашому справедливість?
Постанова 851 касается узкого круга ликвидаторов аварии. Какой смысл по ней судиться абсолютно всем. По ней нужно судиться тем кого она действительно касается, но ПФ почему-то не всем пересчитал пенсии. Или Вы наивно думаете, что всем срочникам враз и пересчитали пенсии? Как бы не так. Или, как говорит Ковальчук, что срочники получают по 15 тыс. Может он не знает и Минсоцполитика не поправила ниразу, что есть ограничения в пенсии и начисляют не 5 минимальных, а из расчета 5-ти минимальных по формуле, а это у многих оставило пенсию на уровне 3700. Кому-то чуть больше, но чтоб 15000... Лично я таких не встречал.
Да что ж Вы сдесь собачитесь в минсоцполитике нужно выказываться а не позволять Ковальчукам решать за всех почему молчат председатели других Чернобыльских организаций все знали о заседании рабочей группы никто не возразил
PS-хочу добавити по Кзс У срочника з 5 мінімальних заробітних плат до 1.01.2018-Кзс-3200×5/4484=3.568 У срочника з 1.01.2018 з 5 мінімальних заробітних платКзс-3724×5/6273=2,968 У ліквідатора 1987 р з 4 мінімальних заробітних плат Кзс -3724×4/6273=2.374 У ліквідатора 1988-90 з 3 мінімальних заробітних плат Кзс-3724×3/6273=1,781 Думаю,я доступно все розписав?
что пошла жара братья .надо один одного разорвать у ковальчука шкуры содрать на барабан .что вы делаете ликвидаторы толку с вас не будить хана пришла всем .
катя лахутіна я вас підтримую 100% треба брати з 5 мінімальних зарплат і по утраті непрацездатності у відсотках . ащоб їхати 24 в київ на ходу за5367 грн мені там нема чого робити
Ще раз передивився інет і знайшов,що з 1.03.2018 пенсія нараховується з середньої за 2017-2018рр-4482+6273/2=5377гр Рахуємо-з 5 мінімальних заробітних плат 5377×(3723×5/6273)×0,65=10371+доплата З 4 мінзарплат -5377×(3723×4/ 6273)×0.65=8297+доплата З 3 мінімальних заробітних плат 5377×(3723×3/6273)×0,65,=6222+доплата Доплата ,як інваліду війни-580+50 І по групах інвалідності-знаю по 2гр-380 Я рахував з утратою працездатності-65% Хто хоче порахувати - свій % утрати працездатності ділите на 100 і підставляєте замість 0,65.
НА фоні обговорення та дискусій про розмір пенсій стало цікаво як виглядали попередні версії закону "Про статус"... Ось така редакція на сайті ВР... Документ чинний. Висновки робіть самі..
...
Про внесення змін і доповнень до Закону Української РСР "Про статус і соціальний захист громадян, [...] Верховна Рада України; Закон від 19.12.1991 № 2001-XII Документ 2001-12, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 15.02.1992 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2001-12/page2
Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1, та у зв'язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настали внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержуваного за роботу у зоні відчуження в 1986-1987 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно з законодавством, але не нижче розмірів, передбачених Законом України "Про пенсійне забезпечення". При цьому пенсія по інвалідності учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які у 1986 році безпосередньо на станції брали участь у роботах, пов'язаних з усуненням самої аварії, не може бути нижчою: по I групі інвалідності - семи мінімальних заробітних плат, по II групі інвалідності - п'яти мінімальних заробітних плат, по III групі інвалідності - трьох мінімальних заробітних плат.
А тепер Стаття 57. Пільги по обчисленню середньомісячного заробітку Обчислення середньомісячного заробітку провадиться відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення".
При цьому за бажанням того, хто звернувся за пенсією, середньомісячний фактичний заробіток для обчислення пенсії може братися за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення. У випадках, коли особа, яка звернулася за пенсією, пропрацювала на територіях радіоактивного забруднення менше 12 місяців, середньомісячний заробіток визначається шляхом поділу загальної суми заробітку за календарні місяці роботи на кількість цих місяців, а у випадках, коли особа пропрацювала на вказаних територіях менше місяця, пенсія може обчислюватись із заробітку за цей календарний місяць з додаванням до заробітку на основній роботі. Для осіб, які працювали у зоні відчуження менше місяця та захворіли на променеву хворобу, пенсія може обчислюватись із заробітку за фактично відпрацьований час.
Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, а також в евакуації населення на добровільній безплатній основі і стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати И обратите внимание,что речь идет о 1986 годе
При цьому пенсія по інвалідності учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які у 1986 році безпосередньо на станції брали участь у роботах
Верховна Рада України; Закон від 19.12.1991 № 2001-XII Документ 2001-12, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 15.02.1992 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2001-12/page2
чего переживаете за 1 группу их и палкой не .купили группы и бегают как лоси особино припятские все купили 1-2 группы им 3 группа и даром не надо с 1 группой уже 32 года водку кушают и в х*й не дуют а вы переживаете
уже давно больных с 1 группой нету уже 32 года прошло остались те что купили группы вот они и колотят а у кого 1 группа у переселенцев припятских и леквидаторов которые были 89 -90 году вот они и колотят .кавальчука 2 группа а бегает как лось если быль больной не бегал как лось везде ,вот такие как ковальчук купили группы а сами здоровые как быки племеные не работали всю жизнь ковальчуки и теперь колотят .вам выпал один шанс 86 год получить в 5 кратно .что нам ковальчку помеха эту падлу разорвать надо .вперёд ликвидаторы браты дорогие против банды ковалчуков за справедливость кто спас мир ликвидатор 1986 года а не переселенец и ликвидатор 1990 года инвалид 1 групы купил а теперь права качает .в перёд мой брать ликвидатор 86 года на банду ковальчуков
Совершенно верно. Когда я вернулся в 86-ом с ликвидации аварии - очень многие мои знакомые носили взятки в военкомат, чтобы их не призвали. А когда узнали, что там деньги платят, льготы обещают и, что уже нет никакой опасности - в 88-90-ом сами поехали добровольцами на заработки.
Что правду не любите .а что разве не правда инвалид 1 группы бегает как лось по киеву .а если тошнит за правду пойди за угол и по какай .32 года прошло а инвалиды бегают как лоси с 1 группой по киеву .что не правда что группы не купили что срачка напала вас припятских за правду да
всем подписать в союзах за 5-4-3 бумагу и в киев это не сложно и обойти банду ковальчука .это надо немного по работать всем председателям чернобыльских организаций .работать работать
братья дорогие я думаю мы сметём эту банду и главаря Ковальчука если как один встанем против банды .почему все города молчать где Харьков дорогой брат .все молчать .
Поскільки Мінсоцполітики читає наші коменти,то надіюся ,мій пост прочитають. Незнаю хто там нашептав , відносно розділення ліквідаторів -інвалідів по голам,але складається враження,що цей хтось лобіює свою інтереси. На сайті ВОВЧ ,одна жіночка з Лубни написала,що багато значить хто був до накриття саркофага,хто після,хтось ще закидає тему дози опромінення. Знову стараються розділити ліквідаторів. Ст10 Закону 796-Визначення осіб,які належать до учасників ліквідації наслідків аварії на чорнобильській аес. Учасники ліквідації наслідків аварії на чорнобильській аес вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах,пов' пов'язаних з усуненням самої аварії,її наслідків у зоні відчуження у 1986-87 роках незалежно від кількості робочих днів,у 1988-90 роках не меньше 30 календарних днів,цьому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони,а також тимчасово направлені або відрядженні у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження,включаючи військовослужбовців. Ст12-Встановлення причинного зв'язку між захворюванням,пов' пов'язаним з Чорнобильською катастрофою,частковою або повною втратою працездатності громадян,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи,і Чорнобильською катастрофою. Причинний зв'язок між захворюванням пов'язаним з Чорнобильською катастрофою,частк час або повною втратою працездатності громадян які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і Чорнобильською катастрофою визначається встановленим(незалежно від наявності дозиметричних показників чи їх відсутності)якщо його підтверджено під час стаціонарного обстеження постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи уповноваженою медичною комісією не нижче обласного рівня або спеціалізованими установами МОУ,МВСУ,СБУ,які мають ліцензію центрального органу виконавчої влади,що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я. Ст14-Визначення категорій осіб,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аваріях та випробувань у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї,для встановлення пільг і компенсацій. Для встановлення пільг і компенсацій визначаються такі категорії осіб,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 1)особо з інвалідністю з числа учасників ліквідації наслідків аварії на чорнобильській аес та потерпілих від Чорнобильської катастрофи (ст10,11 і частина третя статті 12)щодо ,яких встановлено причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою,хворі внаслідок Чорнобильської катастрофи на променева хворобу, категорія 1; Де в законі написано про саркофаг і приоритетність ліквідаторів1986р над іншими Ліквідаторам . І цікаво,чим буде аргументувати ПФУ,відмовляючи в перерахунку пенсій Ліквідатору1987-90р на рівні 1986? Пане Шамбір,з срочниками "бомба рванула" ,то з розподілом ліквідаторів на роки бомба теж рване.
ВЫ нам очко не втирайте ликвидаторам 86 пенсии нам в 5 кратном .и не ровня нам припятские и переселенцы .припятские группы купили 1 проверить надо и 2 тоже бегают как лоси племеные группы
Це,ти мені-ліквідатору 1987 р ,в якого є всі відповідні документи, не втирай. А будуть позови до судів відносно розділення по рокам,і вони будуть задоволені.
братья дорогие, хватит нам мозги долбать надо хот кто был 86 году 5 менемальных и то будит что то .а банду коавльчука на колбасы они такие жирные колбаска смачная будить .
это ликвидаторы кто был 86 году а остальные это пошли прицепом .после 86 года это не ликвидаторы это так себе что вы ликвидировали уже 86 году закрыли и ликвидировали пожар .так что после 86 года это не ликвидаторы а так себе сторожа и уборщики но не ликвидаторы .давно надо снят статус ликвидатора оставить только 86 год
Надо давно снят статус ликвидатора кто был 87-90 году . проверить какие они ликвидаторы все .всех на проверку ликвидаторов героев липовых 32 года прошло больные по 70 год а бегают как лоси здоровые и орут пенсии дайте нам 15 тысяч .кто больно и работал на чаэс давно уже нету .а те что купили группы бегают как кобылы и водку жрут стаканами гранёными и вы поверите что они больные .проверят надо всех срочно а потом пенсии давать по заслугам
Коли будеш депутатом ВР,(якщо тебе хтось вибере,),тоді і будеш вносити зміни в закон 796,про зміну статусу ліквідатора. А поки ти ніхто і звати анонім,то сиди і незвезди.
лариса лубни ви вже почали відстоювати 86 рік .а в відношенні 87-90 роки це вже не дискримінація .5 мін зарплат для всіх з урахуванням % втрати здоровя .при чом тут по роках .якщо ви хочете по роках 88 -90 в киеві 24 немае заради чого їхати
Я думаю, що ніхто з ліквідаторів 1986 роки не заперечуватиме проти застосування 5-кратності мінімальної зарплати для всіх з урахуванням відсотка втрати здоров'я
правда одна ликвидатор это герой который спас 86 году весь мир .а разве можно считать кто был в 90 году какой он ликвидатор ликвидировали 86 году а не 90 году .если кто был в 90 году и купил группу что это по вашему герой так да .и орёт дайте мне пенсию это правда ваша да
Відносно твоєї логіки,ліквідатор кінця 1986 р.спасав світ,а ліквідатор початку 1987р.був на прогулці.Що,радіація випарувалася? Є закон,який визначає статус ліквідатора,і його ніхто не вімінював.
Лично я не понимаю, что можно было ликвидировать в 88-90-ом. Уже ж в 86-87-ом все что можно было ликвидировали. С 88-го пошли обычные вахты "заробитчан" и никакой для них опасности ЧАЭС не несла. Ну, разве что, остаточную дозу радиации. Так от остаточной радиации было хорошее спасение - не лезть куда не требуется. А они ж лезли - все железо на металлолом сдали, из квартир припятчан все вынесли... Посмотрите в каком состоянии сейчас бывшие жилища. Ну не ветром же повыносило из квартир абсолютно все и не радиация сожрала, а стоят ободранные голые стены...
Я думаю, що комусь дуже хочеться зіштовхнути лобами ліквідаторів 1986 роки з 1987-1990 роками, щоб не вийшло загальної договоренності.Нет домовленості, немає решенія.І скажуть, що ми самі віновати.Поетому потрібно прибирати всі особисті амбіції і знаходити спільне рішення
дорогие мальчики.извените что так вас всех называю.ОСТАНОВИТЕСЬ!!! По солдатам срочникам никто не делил года.Постановление №796 громыхнуло как гром серед ясного неба.Есть большая притензия грамотическому составлению этого постановления.Чтобы так написать не нужно было в школу ходить , а ведь у нас в кабинете министров все работники ,которых мы наняли плотим им немалые зарплаты,с высшим оброзованием.С какого сдесь припеку атомшики втиснулися.СТЫДНО ЗА ПРАВИТЕЛЬСТВО КОТОРОЕ НЕ МОЖЕТ НОРМАЛЬНО СОСТАВИТЬ ПОСТАНОВЛЕНИЕ. А вот теперь начинают расхлебывать . Так вот если солдата срочника не делили по годам никто НЕ ИМЕЕТ ПРАВО делить инвалидав ликвидаторов по годам .У атомщиков тоже не описано разделения.Я обращаюсь к правительству ВНАЧАЛЕ У НАС БЫЛ АЗИРОВ ,СТЫДНО БЫЛО СЛУШАТЬ,ТЕПЕРЬ СТЫД ПРОДОЛЖАЕТЬСЯ.УЖ ЕСЛИ ВЫ ВЛЕТЕЛИ В ЭТО НЕ НАДО УСТРАИВАТЬ ГРЫЗНЮ МЕЖДУ ИНВАЛИДАМИ ЛИКВИДАТОРАМИ.НУЖНО ПРИЗНАТЬ СВОИ ОШИБКИ, а работников которые не могут правильно составить ,а потом начинают трактовать по своему постановление,нужно увольнять с занимающих должностей чтобы этот СРАМ не разгребали ЕВРОПЕЙСКИЕ СУДЫ .
Ну,если уж исходить с точки зрения настоящей справедливости, то может быть зря ? Если сравнить условия работы водителя ИМРа в 1986г.,при мощности дозы в сотни и тысячи Рентген в час,и охранявшего периметр зоны в 1988г. при мощности дозы0,0005Р/час, то разница должна быть понятна... Или нет? А надо сказать,что до того как нагнали на ЛПА"партизан" основные работы выполняли срочники... Просто больше некому было...Потом срочников заменили партизанами. Но партизан нагнали к августу 1986г настолько много,что не все из них и попадали на работу в зону...(теперь у некоторых проблемы с документами-нету подтверждений о выездах,а значит и кратности)... В открытом доступе есть рассекреченные документы КГБ СССР,где указываются результаты выборочных проверок об использовании личного состава на ЛПА. По этим данным,даже в 25 бригаде Л/С использовался на работах в зоне в районе 30%, а в некоторых частях 3-5 процентов...Вот такие пироги...
Это коммунисты такие законы выдумали чтобы было всем одинаково и хорошо .так чего на кого кивать если у самих в голове с мальца нету Ликвидация на ЧАЭС окончена в декабре 1986 года .а после декабря подметали нечего ликвидировать было .мыли заметали это работа уборщицы а ликвидаторы по домам уехали .а приехали приборщики мыли чистили 3 блок для запуска .но это разве ликвидаторы это уборщик .А пожар ликвидировали 86 году и закрыли в декабре 86
Совершенно верно. В апреле 1986-го я не встретил ни одного партизана. Да их и не призывали до официального объявлении об аварии (5 мая 1986). Были только срочники. И опасность повторного взрыва существовала только в 1986-ом. Ликвидировали аварию 30-го ноября, а 14-го декабря 1986-го правительства СССР опубликовало отчет об окончательной ликвидации аварии. Согласен, что в 87-ом, ликвидируя уже последствия аварии - ликвидаторы получали большие дозы облучения. А в 88-90-ом - уже были просто "сторожа" в зоне. Которые занимались пьянками и мародерством.
ну ну а суди то ідуть! і є надія що буде скоро рішення В.С. і все стане на свої місця! ви думаєте що це просто так піднявся цей козел ковальчук? та несмішіть мої шкарпетки! хто він такий і хто за ним стоїть? оце треба вияснити! бо тільки десь намічається позитив у вирішенни наших законих вимог по пенсіях- як ця падла тут як тут! так сталося і зараз -почали вигравати суди з урахуванням п'яти зарплат і мінсоц політики зрозумівши що потрібно щось робити як воно влізло і тявкає щоб вси і вся! закон 4442 та його зроду неприймуть як і будь який інший де є роми 6-8-10 для всіх!
Погано тільки, що знову суди.Чому нам увесь час треба комусь щось доводити.Адже і так все ясно як божий день що партизани-ліквідатори мають права нарівні з солдатами-срочниками
ну зрозуміло як кажуть і коню,що за великим рахунком Ковальчук за підвищення пенсій,та тільки ж, щоб до його баранячої впертості,ще й трохи розуму. Ну диву даєшся,який непробиваемий!.. Який закон 4442?!!! Ну ясно,внятно Шамбір сказав,що уряд на це не піде-це раз,друге в Раді не буде за нього голосів,третє-навряд чи Гарант підпише,та до того,під забезбечення треба непідйомно грошей! Ковальчук не займайся хернЬой,20.04.18 в Мінсоцполітики ідіть на компроміс..5,4,3 ПРИЙНЯТНИЙ,РЕАЛЬНИЙ вариант. Будете чугунні, отримаєте уши від мертвого осла,а не те в шо ви вперлися..Єднайтесь не на словах а на ділі з СЧУ з Проскуріним з другими здравомислячими...Бажаю успіхів та здоров,я...
А почему никто не приведет данные о колличестве инвалидов-ликвидаторов по годам работы на ЛПА? Сколько в Украине инвалидов 1986г,сколько 1987г,1988г.,1989г,1990г ? Есть такая информация ?
Ковальчуку велике ДЯКУЮ, за його двухсполовиною річну важку роботу, за те, що Він бориться за наші права . Закон 4442 відстоює права всіх чорнобильців, хто погано відгукується про Ковальчука хоть один раз приїхав чи брав участь у мітингу? Чи всі з Вас отримують велику пенсію? Ми всі рівні і повині отримувати пенсію згідно закону однаково.
Тут один комментатор писал, что Ковальчук отстаивает интересы всех чернобыльцев, а не только интересы своей семьи. Что, яко бы, сын не нуждается в чернобыльской пенсии, т.к. служит в, так называемом АТО. Да только за то, что он бомбит мирное население Донбасса вряд ли он может рассчитывать на достойную пенсию. А после стабилизации обстановки в Украине и смены руководства страны так называемые "ветераны АТО" будут молиться что бы о них забыли. Но как можно забыть военных преступников? Вот тут-то и отразятся старания Ковальчука-старшего - сынок-то пострадавший от ЧАЭС, имеет статус пострадавшего и приличную пенсию. Хорошо Ковальчук работает на перспективу - все для себя и всех своих членов семьи.
Ковальчук больной на голову. Он выложил свой комментарий что от закона он не отступит. Теперь в ближайшии пару лет ликвидаторам ничего не светит. Слава Ковальчука!!!
Іван Михайлович!Доброго дня!Переглянувши відео з Ковальчуком,зроуміла ,що про постанову 5,4,3 мова не йшла тільки про законопроект 4442?Звідки беруться розмови про постанову?
Ликвидатор это тот человек которых гнал военкомат .а кто сам поехал зарабатывать деньги так никто его не гнал на чаэс сам поехал бабки зарабатывать .так чего теперь он хочет деньги ему выдали за его работу .что вы хотите мадам бабушка Света
Ликвидатор это военные и партизан которых призывал военкоматы и гнали партиями на чаэс этот народ гнали без его согласия ,а с производства посылали но не гнали есть разница .можно и не ехать было что получается за гроши ехали .так теперь не войте гроши вам дали за работу ,что еще вам надо .вас некто не посылал на чаэс вы ехали за деньгами
С ПРОИЗВОДСТВА ПОСЫЛАЛИ НА ЧАЭС НО НЕКТО ЖЕ НЕ ГНАЛ ЖЕ ВАС КАК ВОЕННЫХ ПАРТИЗАН ПРИНУДИТЕЛЬНО .И ВЫ БЫЛИ ВОЛЬНЫЙ ЧЕЛОВЕК ГРАЖДАНСКИЙ ОТРАБОТАЛ СВОЁ ВРЕМЯ И ВОДКУ ЖРИ .А ВОЕННЫЙ ЧЕЛОВЕК ПРИ ПОГОНАХ И МОГЛИ ОТДАТЬ ПОД ТРИБУНАЛ .ТАК ПОЛУЧАЕТСЯ ЧТО ГРАЖДАНСКИЕ С ПРОИЗВОДСТВА ПОЕХАЛИ ЗА ДЕНЬГИ ТАК НЕЧЕГО БЫЛО ЕХАТЬ ТАК СИДИТЕ И В ДВЕ ДЫРКИ СОПИТЕ ТОЛЬКО .
ТИ ДУРЕНЬ ЯКЩО ВВАЖАЕШ ЩО ЦІВІЛЬНІ ЇХАЛИ ЗАРОБЛЯТИ ГРОШІ.ЦІВІЛЬНІ ЇЗДИЛИ КОЖЕН ДЕНЬ В ЗОНУ НА БЕТОНОВОЗАХ,ХАРЧУВАЛИСЯ ПО ТАЛОНАМ А НЕ БУЛИ В ВІЙСЬКОВИХ САСТИНАХ В В ВІЛЬЧІ .РАДЧІ І ОРАНОНОМУ.ЯКРАЗ І ПАРТИЗАНИ ЇХАЛИ НА ЗАРОБІТКИ ЯК ЗАВЖДИ ЇЗДИЛИ НА ЗБИРАННЯ ВРОЖАЮ А ОТ ЦІВІЛЬНОГО МОГЛИ ЗВІЛЬНИТИ З РОБОТИ А ПАРТИЗАН ЗАПРОСТО МІГ ПО ХВОРОБІ ЗАКОСИТИ.ЦІНИ СУКИ СОБІ БУГАЇ НЕ СКЛАДЕТЕ.ЧОМУ З АРХІВА МО В ДОВІДКАХ НЕ ПРОПИСАНА УЧАСТЬ НА РОБОТАХ В ЗОНІ ОСЬ НАД ЧИМ ПОРОЗМІРКУЙТЕ
Хто Вам сказав,що в партизан в архівний довідці не прописана зона.? Я партизан,в моїй довідці вказано- √ в/ч,кількість виїздів в зону,доза опромінення,місце дислокації,крайність.При поверненні нарахована зарплата лише з крайності,жодних премій.Партизани призивалися по повістці,яке закосити.
Ликвидатор работал август 2006г. в зоне №3 14 выездов снимали слой у реактора вывозили на могильник защита бронь за спиной, сосед возил хлеб 6-ть выездов 2007г. далеко от зоны получить хочет 5-ти кр. Вопрос кто ликвидатор? заслужил ли сосед высокую пенсию на ровне с работающим у реактора?
в 1988 году марте 14 оплату сняли по зонам .зоны может и оставили только не оплачивали уже 4 кратном + средний и суме 5 кратном . 1988 году с 15 марта за выезд на станцию была оплата 1.5 полуторном .вот так герои ликвидаторы 88 -90 год
Надо соглашаться на постановку 5-4-3 ,
ОтветитьУдалитьА давайте сделаем так… Если поражающим фактором на ЛПА являлась радиация, то логично будет учитывать ее пропорционально при расчете пенсии… Это будет справедливо…
УдалитьПравильно ! Пропорционально индивидуальной дозе облучения!
Удалитьвсе четко написано до этих заседаний в Законе.причем тут года.ведь те кто схватил лучевую болезнь 86г давно в могиле.ОСТАЛЬНЫЕ ОБЛУЧАЛИСЬ ОТ РАДИОАКТИВНЫХ МАТЕРИАЛОВ КОТОРЫЕ ВЫПАЛИ НА ЗЕМЛЮ.И РАДИАЦИЯ НЕ ПЕРЕСТАЛА БЫТЬ СМЕРТЕЛЬНОЙ ЗА 2ГОДА.ТОЛЬКО ПО ЗОНАМ ОПАСНОСТИ НЕВЗИРАЯ НА ГОДА И ПОГРУПЕ ИНВАЛИДНОСТИ.УЖЕ ЧЕПУХИ НАТВОРИЛИ С ИНВАЛИДАМИ ВОЙНЫ ТАК НЕ ПОРИТЕ ЧУШЬ ОПЯТЬ С ЭТИМИ ГОДАМИ.ОПЯТЬ ПОЛУЧИТСЯ ЧТО ИНВАЛИД С3ГР НО 86Г БУДЕТ В РАЗЫ ПОЛУЧАТЬ БОЛЬШЕ ЛЕЖАЧЕГО ИНВАЛИДА 1ГР НО 88Г.НЕ ПОКАЗЫВАЙТЕ СВОЕ НЕВЕЖЕСТВО И ХОХЛЯЦКОЕ ЖЛОБСТВО.ГЛАВНОЕ ЧТО МНЕ ХОРОШО А НА ОСТАЛЬНЫХ НАПЛЕВАТЬ
УдалитьНу, в апреле 86-го не было ни зон опасности ни выездов. В/ч дислоцировалась в Припяти и выполняла поставленную задачу.
УдалитьСогласен.Нужно соглашаться на вариант 5-4-3.Тем более,что речь идет о кратности к минимальной зарплате.
ОтветитьУдалитьГде продолжение видео
ОтветитьУдалитьСів акумулятор. Там практично кінець зустрічі, 1- масимум 2 хвилини.
УдалитьИ сколько это интересно получается пенсия по 5 кратности
ОтветитьУдалитьЛиквидаторы 1986 года и солдаты срочной службы и были в одинаковых правах до 1.10.2018 года.Только ликвидаторы 1986 года по ст.57,а солдаты срочной службы-по ст.59 поэтому они и должны быть уравнены в размерах пенсии
ОтветитьУдалитьАНОНИСТУ -ПИДОРЮГЕ - которому припятчане в горле стали. ЧТОБЫ ТЫ АЛКАШ ,НАРКОМАН, СУКА, ПОДАВИЛСЯ ЭТОЙ КОСТЬЮ. И В ТАКОЙ ПРАЗДНИК ТЕБЯ БОГ , ТВАРЮКУ И ТВОИХ ДЕТЕЙ И ВНУКОВ, ЗА ТВОЙ ПОНОС НА ПРИПЯТЧАН, НАКАЖЕТ. Припятские, тварюка ты, умирают , как мухи, каждую неделю деньги собираем на похороны , а ты быдлота других слов не знаешь, петух ты е..., придет скоро твоя кончина.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
УдалитьОднозначно нужно соглашаться на вариант 5. 4. 3. Решение, конечно такое не всех устроит, но хотя бы есть движение!
ОтветитьУдалитьАНОНІМИ! ВІДКРИЙТЕСЬ! Де ваша СОВІСТЬ? В Переддень такого ВЕЛИКОГО СВЯТА! Так себе поводите по хамськи! Схаменіться! Потрібно погоджуватися на відновлення справедливостІ Розмежувати ЛІКВІДАНОРІВ ЛНА НА ЧАЕС!!!!! Потерпілих!!! Працівників ЧАЕС, які повинні йти по Акту №1 " Травма на виробництві" !!! З СВЯТОМ НАС ВСІХ! ДАЙ БОЖЕ НАМ РОЗУМУ!!! ГІДНОСТІ!!! ТЕРПІННЯ і ТЕРПИМОСТІ!!!! ЗДОРОВЯ!!!!!!!!
ОтветитьУдалитьМногие уже подали заявления в ПФ.и окружных суды , ждут решения
ОтветитьУдалить.Закон 4442 это путь в никуда. Если примут постановку КМ то это большой плюс. Мы не ждем закона, а идем в суды. Удачи Вам.
ну пробачте ,нема слів - цей крвальчук ...бонутий,ну реально шамбір дає толкові толкові пропозиції,дай бог ,щоб вони здійснилися..,а цей чорт несе пургу. прохання до голодуючих,хай заберуть його до біса. дякую
ОтветитьУдалитьЗ сайту ВОВЧ
Удалить"Федор86-87г: 07.04.2018 в 14:13 Ковальчук непробиваем,я понимаю его он добивается о пенсиях для всей своей семьи ему по..ер ликвидаторы он хочет чтобы его жена и дети получали как и мы лмквидаторы.Ваня свали вариант 5,4,3 идеален для ликвидаторов,этот вариант надо поддерживать."
У Мин.соц.политики предложение толковые, если только это не фонарь.
ОтветитьУдалитьЭТО ТОЛЬКО ЛИКВИДАТОРОМ ТАК .А ОСТАЛЬНЫХ ОТ ВИНТА
ОтветитьУдалитьс праздником ликвидаторы .что Ковальчук не хочет а кто он такой гад обсадил себя припятскими и переселенцами и гадит ликвидаторам .он гадит по стояно этот коаальчук
ОтветитьУдалитьНу Ковальчук может доиграться. Чиновники могут задаться вопросом . А не причиняет ли Ковальчук и компания вред своему здоровью голодовками? Может голодовки, а не радиация причинили вред здоровью? А какую дозу облучения он получил ?
УдалитьВот так дорогие ликвидаторы так Ковальчук не пойдёт на это чтобы его жену и детей откинули прицепом .жена тоже ковальчука и дети хотят получать по 15 тысяч .нечего не делали а по 15 тысяч дай .вот так ковальчуки организовали семейный подряд и пока их не разгоните палкой эту шайку ковальчуков толку вам невидно дорогие ликвидаторы
ОтветитьУдалитьШановні антоніми і ліквідатори із тих, що не складуть собі ціни. Скажіть, будь-ласка,радіація вона що, ліквідаторів вражала, а прип'ятчан обминала?
УдалитьПо інвалідності мають бути всім одинакові пенсії, вони не повинні розраховується із з/плати, а якщо ліквідатор отримував високу з/платню, то має бути 2 варіанти:1).пенсія по інвалідності в розмірі фактичного розміру відшкодування; 2).Трудова пенсія згідно ст.57 Закону 976-12 у відповідності до ст.27 Закону 1058 (обчислення заробітку із зони ЧАЕС)
Мы припятчан эвакуировали за 3 дня, а сами остались для ликвидации аварии. Кто на месяц, а кто и на год. Вот и задумайтесь - кого же больше поражала радиация...
УдалитьКовальчук и его семя банда , ставит палки ликвидаторам в колёса и пока банду Ковальчука не разгоните а главная жена ковальчука всей бандой заправлает пока это кубло не разгоните толку не будит
ОтветитьУдалитьКовальчук - работает во вред ликвидаторов. Принятие 5-4-3 единственное умное решения. После принятия этого идти дальше.
ОтветитьУдалитьИдти дальше? Не смешите, этим все и закончится. Уже проверено и все это знают. Получится как всегда: одни инвалиды (1986 год) окажутся почему-то инвалиднее других (1987-...).
УдалитьПояснюю "анонімам" і всим іншим: сім'я Івана Ковальчука тут ні до чого. В нього один син офіцер ВСУ учасник АТО, на цьому сім'я закынчилась, а печеться він за вас, щоб ви мали гідне життя. І весь ваш гнів він не читає, в нього нема інтернету. В людини не хватає коштів на ліки після операції на серці (заміна клапана). А як ви такі умні, зайдіть на сайт chornobylruh.net і подивіться скільки роботи зроблено Ковальчуком за ці два роки, а потім подумайте, чи підйомне це для Вас. Оце так диванні радники і критикани.
ОтветитьУдалитьКовальчук придаёт интересы ликвидаторов жена переселенка и сын один переселенец .и работает он в свои интересы на семейный подряд во вред ликвидаторов .
ОтветитьУдалитьКовальчук КИЯНИН, а не переселенець, і хватить брхні розводить.
УдалитьВы,очевидно,владеете обстановкой,поясните до чего,в итоге,договорились,всё-таки время поджимает,после 26 можно махнуть рукой и уверенно ждать смерти...
Удалитьликвидаторы если вам отменят что хотят дать 5.4.3.то вы нечего не получите дулю подноса .и поцелуете Ковальчука тогда в зад .это самый реальный вопрос ил ковальчка в зад одно с двух
ОтветитьУдалитьМы хотим, чтобы всем считали пенсию одинаково - из 5 зарплат. Пусть по постанове, а не по закону, но не делили по годам.
Удалитьесли всем одинаково значит все получите дулю с маком и те что на крыше графит носили и те что по селе нечего не делали водку жрали 32 года
УдалитьВ апреле-ноябре 86-го ликвидировали аварию, а после возведения "саркофага" (после 14-го декабря 86-го) - были уже последствия аварии. И сравнивать это ни к чему...
УдалитьІван Михайлович!Доброго дня!Зі святом!Міцного здоров*я!Якщо можливо розкажіть конкретно,що хоче зробити МінСоц політики,коли думають зробити,чим все закінчилось?Коли наступні зустрічи?
ОтветитьУдалитьДякую за вітання. Вас також вітаю з цим світлим днем.
Удалитьа тепер відповідь: МінСоц нічого не хоче робити для чорнобильців, пропонують розрахунки, які ростуть з кожною зустріччю, простою мовою "вішають лапшу" про акції і зустрічі читайте на сайті chornobylruh.net
Троли от Минсоца сейчас пасутся на всех чернобыльских сайтах и пытаются формировать общественное мнение среди ликвидаторов, что пенсия с 5 (1986), 4 (1987), 3 (1988-) зарплат это манна небесная. Бессовестный молодняк, который ничего не сделал для страны и людей, зато получает зарплату по 10-20 тыс. пытается внушить людям, которые потеряли здоровье, что нужно соглашаться и на это, а то не дадут ничего. Это так печально. 86 год, неужели мы продадим наших побратимов 87-90 годов?
ОтветитьУдалитьа что 87-88-90 ваш побратимый делал дули воронам давал
УдалитьЭто какой-то маразм! Есть реальное предложение Минсоцполитики 5,4,3 которое значительно повысит уровень социальной защиты ликвидаторов! Надо собираться ликвидаторам и собирать подписи, чтобы это постановление было принято до 26 апреля Законы что от Ляшка, что от Возрождения что от Королевской все от лукавого и никогда не будут приняты! А ликвидаторам нужно жить сейчас, без амбиций всевозможных "наполеонов", которые считают, что им дозволено вершить судьбы других ликвидаторов! Я лично за 5,4,3 и точка!
ОтветитьУдалитьтак ковальчук падла вредит чернобыльцам это падлу надо приучит зубы выбить и шкуру снят гаду такому .
УдалитьСамый хороший вариант 5 4 3 и не надо возражать надо жить.
ОтветитьУдалитьЧем хорош этот вариант? Чем он лучше варианта считать всем ликвидаторам пенсию по постанове от 5 зарплат (как срочникам)? Разница в пенсии должна зависеть только от группы, а не от группы и года пребывания на ЧАЭС.
УдалитьВ первую очередь от года участия в ликвидации аварии, а потом уже, как пишите правильно, от года пребывания на ЧАЭС (88-90) и группы инвалидности.
УдалитьНе перекручивайте. Значительно повысится пенсия только у ликвидаторов 1986 года. В итоге инвалид 1 группы, который был на ЧАЭС в 1988 году, будет иметь пенсию ниже, чем инвалид 3 группы, который находился в Чернобыле в 1986 году. Вы что не понимаете, что так делать нельзя?. Понимаете. Просто, наверное, интересует только свой достаток, а остальные чернобыльцы побоку.
ОтветитьУдалитьВ 1986 году в Чернобыле не "находились", а участвовали в ликвидации аварии.
УдалитьТак почему сейчас инвалид 3 группы,который был на ЧАЭС в 1988 году получает без зазрения совести 8000 грн и ему по барабану,что я инвалид 2 гр ликвидатор 1986 года получаю 3700 пенсии И заметьте никто из них не говорит о несправедливости.С 2011 этот беспредел длится и СОВЕСТЬ НИКОГО НЕ ГРЫЗЕТ.Откажитесь от своих высоких пенсий и давайте получать все одинаково несмотря ни на что
ОтветитьУдалитьИ действительно - самые высокие пенсии у 88-90 годов, тех кто осознанно ехал на заработки, а не на ликвидацию аварии, как в 86-ом по призыву и по зову...
Удалитьреалний варіант суд! по постанові 851.потрібно було з самого початку відділити військових ліквідаторів від цивільних. так як цивільні мали преференції від держави в вигляді заробітних плат, іменно за ту роботу яку вони виконували за своєю спеціальністю, по тих розцінках які діяли на той час! а партизани виконували роботу не властиву їхній цивільній прфесії . от і вийшло що працювали поряд колгоспник із заробіною платою на гражданці в розмірі 70-100 крб і шахтар із заробітком 300 -600 крб!то у кого пенсія буде більша? іце по вашому справедливість?
ОтветитьУдалитьПостанова 851 касается узкого круга ликвидаторов аварии. Какой смысл по ней судиться абсолютно всем. По ней нужно судиться тем кого она действительно касается, но ПФ почему-то не всем пересчитал пенсии. Или Вы наивно думаете, что всем срочникам враз и пересчитали пенсии? Как бы не так. Или, как говорит Ковальчук, что срочники получают по 15 тыс. Может он не знает и Минсоцполитика не поправила ниразу, что есть ограничения в пенсии и начисляют не 5 минимальных, а из расчета 5-ти минимальных по формуле, а это у многих оставило пенсию на уровне 3700. Кому-то чуть больше, но чтоб 15000... Лично я таких не встречал.
УдалитьДа что ж Вы сдесь собачитесь в минсоцполитике нужно выказываться а не позволять Ковальчукам решать за всех почему молчат председатели других Чернобыльских организаций все знали о заседании рабочей группы никто не возразил
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьPS-хочу добавити по Кзс
ОтветитьУдалитьУ срочника з 5 мінімальних заробітних плат до 1.01.2018-Кзс-3200×5/4484=3.568
У срочника з 1.01.2018 з 5 мінімальних заробітних платКзс-3724×5/6273=2,968
У ліквідатора 1987 р з 4 мінімальних заробітних плат Кзс -3724×4/6273=2.374
У ліквідатора 1988-90 з 3 мінімальних заробітних плат Кзс-3724×3/6273=1,781
Думаю,я доступно все розписав?
что пошла жара братья .надо один одного разорвать у ковальчука шкуры содрать на барабан .что вы делаете ликвидаторы толку с вас не будить хана пришла всем .
ОтветитьУдалитькатя лахутіна я вас підтримую 100% треба брати з 5 мінімальних зарплат і по утраті непрацездатності у відсотках . ащоб їхати 24 в київ на ходу за5367 грн мені там нема чого робити
ОтветитьУдалитьЩе раз передивився інет і знайшов,що з 1.03.2018 пенсія нараховується з середньої за 2017-2018рр-4482+6273/2=5377гр
ОтветитьУдалитьРахуємо-з 5 мінімальних заробітних плат
5377×(3723×5/6273)×0,65=10371+доплата
З 4 мінзарплат -5377×(3723×4/
6273)×0.65=8297+доплата
З 3 мінімальних заробітних плат
5377×(3723×3/6273)×0,65,=6222+доплата
Доплата ,як інваліду війни-580+50
І по групах інвалідності-знаю по 2гр-380
Я рахував з утратою працездатності-65%
Хто хоче порахувати - свій % утрати працездатності ділите на 100 і підставляєте замість 0,65.
З доплат-додаткова пенсія за шкоду
Удалить1гр-474,5
2гр-379,6
3гр-284,7
НА фоні обговорення та дискусій про розмір пенсій стало цікаво як виглядали попередні версії закону "Про статус"...
УдалитьОсь така редакція на сайті ВР... Документ чинний. Висновки робіть самі..
...
Про внесення змін і доповнень до Закону Української РСР "Про статус і соціальний захист громадян, [...]
Верховна Рада України; Закон від 19.12.1991 № 2001-XII
Документ 2001-12, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 15.02.1992
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2001-12/page2
Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до
категорії 1, та у зв'язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настали внаслідок каліцтва чи
захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок
Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням
громадянина із заробітку, одержуваного за роботу у зоні відчуження
в 1986-1987 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який
визначається згідно з законодавством, але не нижче розмірів,
передбачених Законом України "Про пенсійне забезпечення". При
цьому пенсія по інвалідності учасникам ліквідації наслідків аварії
на Чорнобильській АЕС, які у 1986 році безпосередньо на станції
брали участь у роботах, пов'язаних з усуненням самої аварії, не
може бути нижчою: по I групі інвалідності - семи мінімальних
заробітних плат, по II групі інвалідності - п'яти мінімальних
заробітних плат, по III групі інвалідності - трьох мінімальних
заробітних плат.
А тепер Стаття 57. Пільги по обчисленню середньомісячного заробітку
УдалитьОбчислення середньомісячного заробітку провадиться відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення".
При цьому за бажанням того, хто звернувся за пенсією, середньомісячний фактичний заробіток для обчислення пенсії може братися за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення. У випадках, коли особа, яка звернулася за пенсією, пропрацювала на територіях радіоактивного забруднення менше 12 місяців, середньомісячний заробіток визначається шляхом поділу загальної суми заробітку за календарні місяці роботи на кількість цих місяців, а у випадках, коли особа пропрацювала на вказаних територіях менше місяця, пенсія може обчислюватись із заробітку за цей календарний місяць з додаванням до заробітку на основній роботі. Для осіб, які працювали у зоні відчуження менше місяця та захворіли на променеву хворобу, пенсія може обчислюватись із заробітку за фактично відпрацьований час.
Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, а також в евакуації населення на добровільній безплатній основі і стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати И обратите внимание,что речь идет о 1986 годе
Аноніму -у розмірі семи,п'яти,і трьох мінзарплат і з 7,5,3 мінімальних заробітних плат - велика різниця.
УдалитьВікторе,так буде зрозуміліше?
УдалитьПри
цьому пенсія по інвалідності учасникам ліквідації наслідків аварії
на Чорнобильській АЕС, які у 1986 році безпосередньо на станції
брали участь у роботах
До чого тут ст 54-?
УдалитьЧитай УВАЖНО ст10,ст12,ст14!!!
Верховна Рада України; Закон від 19.12.1991 № 2001-XII
УдалитьДокумент 2001-12, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 15.02.1992
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2001-12/page2
Мова ж про пенсії,чи я чогось не розумію?
Удалитьчего переживаете за 1 группу их и палкой не .купили группы и бегают как лоси особино припятские все купили 1-2 группы им 3 группа и даром не надо с 1 группой уже 32 года водку кушают и в х*й не дуют а вы переживаете
ОтветитьУдалитьуже давно больных с 1 группой нету уже 32 года прошло остались те что купили группы вот они и колотят а у кого 1 группа у переселенцев припятских и леквидаторов которые были 89 -90 году вот они и колотят .кавальчука 2 группа а бегает как лось если быль больной не бегал как лось везде ,вот такие как ковальчук купили группы а сами здоровые как быки племеные не работали всю жизнь ковальчуки и теперь колотят .вам выпал один шанс 86 год получить в 5 кратно .что нам ковальчку помеха эту падлу разорвать надо .вперёд ликвидаторы браты дорогие против банды ковалчуков за справедливость кто спас мир ликвидатор 1986 года а не переселенец и ликвидатор 1990 года инвалид 1 групы купил а теперь права качает .в перёд мой брать ликвидатор 86 года на банду ковальчуков
ОтветитьУдалитьСовершенно верно. Когда я вернулся в 86-ом с ликвидации аварии - очень многие мои знакомые носили взятки в военкомат, чтобы их не призвали. А когда узнали, что там деньги платят, льготы обещают и, что уже нет никакой опасности - в 88-90-ом сами поехали добровольцами на заработки.
УдалитьАноним кончай уже за припятских уже не смешно а тошнит от тебя
ОтветитьУдалитьЧто правду не любите .а что разве не правда инвалид 1 группы бегает как лось по киеву .а если тошнит за правду пойди за угол и по какай .32 года прошло а инвалиды бегают как лоси с 1 группой по киеву .что не правда что группы не купили что срачка напала вас припятских за правду да
УдалитьА за Ковальчука согласен но хотя если бы не он не предложили бы 5 4 3 только как это реализовать
ОтветитьУдалитьвсем подписать в союзах за 5-4-3 бумагу и в киев это не сложно и обойти банду ковальчука .это надо немного по работать всем председателям чернобыльских организаций .работать работать
Удалитьбратья дорогие я думаю мы сметём эту банду и главаря Ковальчука если как один встанем против банды .почему все города молчать где Харьков дорогой брат .все молчать .
ОтветитьУдалитьПоскільки Мінсоцполітики читає наші коменти,то надіюся ,мій пост прочитають.
ОтветитьУдалитьНезнаю хто там нашептав , відносно розділення ліквідаторів -інвалідів по голам,але складається враження,що цей хтось лобіює свою інтереси.
На сайті ВОВЧ ,одна жіночка з Лубни написала,що багато значить хто був до накриття саркофага,хто після,хтось ще закидає тему дози опромінення.
Знову стараються розділити ліквідаторів.
Ст10 Закону 796-Визначення осіб,які належать до учасників ліквідації наслідків аварії на чорнобильській аес.
Учасники ліквідації наслідків аварії на чорнобильській аес вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах,пов' пов'язаних з усуненням самої аварії,її наслідків у зоні відчуження у 1986-87 роках незалежно від кількості робочих днів,у 1988-90 роках не меньше 30 календарних днів,цьому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони,а також тимчасово направлені або відрядженні у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження,включаючи військовослужбовців.
Ст12-Встановлення причинного зв'язку між захворюванням,пов' пов'язаним з Чорнобильською катастрофою,частковою або повною втратою працездатності громадян,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи,і Чорнобильською катастрофою.
Причинний зв'язок між захворюванням пов'язаним з Чорнобильською катастрофою,частк час або повною втратою працездатності громадян які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і Чорнобильською катастрофою визначається встановленим(незалежно від наявності дозиметричних показників чи їх відсутності)якщо його підтверджено під час стаціонарного обстеження постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи уповноваженою медичною комісією не нижче обласного рівня або спеціалізованими установами МОУ,МВСУ,СБУ,які мають ліцензію центрального органу виконавчої влади,що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я.
Ст14-Визначення категорій осіб,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аваріях та випробувань у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї,для встановлення пільг і компенсацій.
Для встановлення пільг і компенсацій визначаються такі категорії осіб,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
1)особо з інвалідністю з числа учасників ліквідації наслідків аварії на чорнобильській аес та потерпілих від Чорнобильської катастрофи (ст10,11 і частина третя статті 12)щодо ,яких встановлено причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою,хворі внаслідок Чорнобильської катастрофи на променева хворобу, категорія 1;
Де в законі написано про саркофаг і приоритетність ліквідаторів1986р над іншими Ліквідаторам .
І цікаво,чим буде аргументувати ПФУ,відмовляючи в перерахунку пенсій Ліквідатору1987-90р на рівні 1986?
Пане Шамбір,з срочниками "бомба рванула" ,то з розподілом ліквідаторів на роки бомба теж рване.
ВЫ нам очко не втирайте ликвидаторам 86 пенсии нам в 5 кратном .и не ровня нам припятские и переселенцы .припятские группы купили 1 проверить надо и 2 тоже бегают как лоси племеные группы
УдалитьЦе,ти мені-ліквідатору 1987 р ,в якого є всі відповідні документи, не втирай.
УдалитьА будуть позови до судів відносно розділення по рокам,і вони будуть задоволені.
братья дорогие, хватит нам мозги долбать надо хот кто был 86 году 5 менемальных и то будит что то .а банду коавльчука на колбасы они такие жирные колбаска смачная будить .
Удалитьэто ликвидаторы кто был 86 году а остальные это пошли прицепом .после 86 года это не ликвидаторы это так себе что вы ликвидировали уже 86 году закрыли и ликвидировали пожар .так что после 86 года это не ликвидаторы а так себе сторожа и уборщики но не ликвидаторы .давно надо снят статус ликвидатора оставить только 86 год
Удалить...ну или ввести термины: "ликвидатор аварии" и "ликвидатор последствий аварии".
УдалитьНадо давно снят статус ликвидатора кто был 87-90 году . проверить какие они ликвидаторы все .всех на проверку ликвидаторов героев липовых 32 года прошло больные по 70 год а бегают как лоси здоровые и орут пенсии дайте нам 15 тысяч .кто больно и работал на чаэс давно уже нету .а те что купили группы бегают как кобылы и водку жрут стаканами гранёными и вы поверите что они больные .проверят надо всех срочно а потом пенсии давать по заслугам
ОтветитьУдалитьКоли будеш депутатом ВР,(якщо тебе хтось вибере,),тоді і будеш вносити зміни в закон 796,про зміну статусу ліквідатора.
УдалитьА поки ти ніхто і звати анонім,то сиди і незвезди.
лариса лубни ви вже почали відстоювати 86 рік .а в відношенні 87-90 роки це вже не дискримінація .5 мін зарплат для всіх з урахуванням % втрати здоровя .при чом тут по роках .якщо ви хочете по роках 88 -90 в киеві 24 немае заради чого їхати
ОтветитьУдалитьЯ думаю, що ніхто з ліквідаторів 1986 роки не заперечуватиме проти застосування 5-кратності мінімальної зарплати для всіх з урахуванням відсотка втрати здоров'я
УдалитьЦей АНОНІМ-КОЗЕЛ вже задовбав , перейди краще на сайт ЧОРНОБИЛЬСЬКИЙ НАБАТ .
ОтветитьУдалитья и там правду на пишу
ОтветитьУдалитьАнонім-яку правду?Правду по темниках мінсоцполітики?Давай.
ОтветитьУдалитьТільки це чергова " бомба,яка рване".
правда одна ликвидатор это герой который спас 86 году весь мир .а разве можно считать кто был в 90 году какой он ликвидатор ликвидировали 86 году а не 90 году .если кто был в 90 году и купил группу что это по вашему герой так да .и орёт дайте мне пенсию это правда ваша да
УдалитьВідносно твоєї логіки,ліквідатор кінця 1986 р.спасав світ,а ліквідатор початку 1987р.був на прогулці.Що,радіація випарувалася?
ОтветитьУдалитьЄ закон,який визначає статус ліквідатора,і його ніхто не вімінював.
Лично я не понимаю, что можно было ликвидировать в 88-90-ом. Уже ж в 86-87-ом все что можно было ликвидировали. С 88-го пошли обычные вахты "заробитчан" и никакой для них опасности ЧАЭС не несла. Ну, разве что, остаточную дозу радиации. Так от остаточной радиации было хорошее спасение - не лезть куда не требуется. А они ж лезли - все железо на металлолом сдали, из квартир припятчан все вынесли... Посмотрите в каком состоянии сейчас бывшие жилища. Ну не ветром же повыносило из квартир абсолютно все и не радиация сожрала, а стоят ободранные голые стены...
УдалитьЯ думаю, що комусь дуже хочеться зіштовхнути лобами ліквідаторів 1986 роки з 1987-1990 роками, щоб не вийшло загальної договоренності.Нет домовленості, немає решенія.І скажуть, що ми самі віновати.Поетому потрібно прибирати всі особисті амбіції і знаходити спільне рішення
ОтветитьУдалитьБистріше, мінсоцполітики хоче знати ,яка реакція ліквідаторів,і підкориктовує її постами ботів.
Удалитьликвидатор 86 герой но не 90 год.что купили группы и бегают как лоси по киеву и голодают смех один
ОтветитьУдалитьдорогие мальчики.извените что так вас всех называю.ОСТАНОВИТЕСЬ!!! По солдатам срочникам никто не делил года.Постановление №796 громыхнуло как гром серед ясного неба.Есть большая притензия грамотическому составлению этого постановления.Чтобы так написать не нужно было в школу ходить , а ведь у нас в кабинете министров все работники ,которых мы наняли плотим им немалые зарплаты,с высшим оброзованием.С какого сдесь припеку атомшики втиснулися.СТЫДНО ЗА ПРАВИТЕЛЬСТВО КОТОРОЕ НЕ МОЖЕТ НОРМАЛЬНО СОСТАВИТЬ ПОСТАНОВЛЕНИЕ. А вот теперь начинают расхлебывать . Так вот если солдата срочника не делили по годам никто НЕ ИМЕЕТ ПРАВО делить инвалидав ликвидаторов по годам .У атомщиков тоже не описано разделения.Я обращаюсь к правительству ВНАЧАЛЕ У НАС БЫЛ АЗИРОВ ,СТЫДНО БЫЛО СЛУШАТЬ,ТЕПЕРЬ СТЫД ПРОДОЛЖАЕТЬСЯ.УЖ ЕСЛИ ВЫ ВЛЕТЕЛИ В ЭТО НЕ НАДО УСТРАИВАТЬ ГРЫЗНЮ МЕЖДУ ИНВАЛИДАМИ ЛИКВИДАТОРАМИ.НУЖНО ПРИЗНАТЬ СВОИ ОШИБКИ, а работников которые не могут правильно составить ,а потом начинают трактовать по своему постановление,нужно увольнять с занимающих должностей чтобы этот СРАМ не разгребали ЕВРОПЕЙСКИЕ СУДЫ .
ОтветитьУдалить"По солдатам срочникам никто не делил года."
УдалитьНу,если уж исходить с точки зрения настоящей справедливости, то может быть зря ?
Если сравнить условия работы водителя ИМРа в 1986г.,при мощности дозы в сотни и тысячи Рентген в час,и охранявшего периметр зоны в 1988г. при мощности дозы0,0005Р/час, то разница должна быть понятна... Или нет?
А надо сказать,что до того как нагнали на ЛПА"партизан" основные работы выполняли срочники... Просто больше некому было...Потом срочников заменили партизанами. Но партизан нагнали к августу 1986г настолько много,что не все из них и попадали на работу в зону...(теперь у некоторых проблемы с документами-нету подтверждений о выездах,а значит и кратности)...
В открытом доступе есть рассекреченные документы КГБ СССР,где указываются результаты выборочных проверок об использовании личного состава на ЛПА. По этим данным,даже в 25 бригаде Л/С использовался на работах в зоне в районе 30%, а в некоторых частях 3-5 процентов...Вот такие пироги...
Это коммунисты такие законы выдумали чтобы было всем одинаково и хорошо .так чего на кого кивать если у самих в голове с мальца нету Ликвидация на ЧАЭС окончена в декабре 1986 года .а после декабря подметали нечего ликвидировать было .мыли заметали это работа уборщицы а ликвидаторы по домам уехали .а приехали приборщики мыли чистили 3 блок для запуска .но это разве ликвидаторы это уборщик .А пожар ликвидировали 86 году и закрыли в декабре 86
УдалитьСовершенно верно. В апреле 1986-го я не встретил ни одного партизана. Да их и не призывали до официального объявлении об аварии (5 мая 1986). Были только срочники. И опасность повторного взрыва существовала только в 1986-ом. Ликвидировали аварию 30-го ноября, а 14-го декабря 1986-го правительства СССР опубликовало отчет об окончательной ликвидации аварии. Согласен, что в 87-ом, ликвидируя уже последствия аварии - ликвидаторы получали большие дозы облучения. А в 88-90-ом - уже были просто "сторожа" в зоне. Которые занимались пьянками и мародерством.
Удалитьну ну а суди то ідуть! і є надія що буде скоро рішення В.С. і все стане на свої місця! ви думаєте що це просто так піднявся цей козел ковальчук? та несмішіть мої шкарпетки! хто він такий і хто за ним стоїть? оце треба вияснити! бо тільки десь намічається позитив у вирішенни наших законих вимог по пенсіях- як ця падла тут як тут! так сталося і зараз -почали вигравати суди з урахуванням п'яти зарплат і мінсоц політики зрозумівши що потрібно щось робити як воно влізло і тявкає щоб вси і вся! закон 4442 та його зроду неприймуть як і будь який інший де є роми 6-8-10 для всіх!
ОтветитьУдалитьЗаписав і виложив відповідь Ковальчука на всі Ваші запитання і претензії. Дивіться і думайте що ви тут несете.http://chornobylruh.ucoz.net/
ОтветитьУдалитьПогано тільки, що знову суди.Чому нам увесь час треба комусь щось доводити.Адже і так все ясно як божий день що партизани-ліквідатори мають права нарівні з солдатами-срочниками
ОтветитьУдалитьв моем коментарии ошибка постановление № 851
ОтветитьУдалитьну зрозуміло як кажуть і коню,що за великим рахунком Ковальчук за підвищення пенсій,та тільки ж, щоб до його баранячої впертості,ще й трохи розуму.
ОтветитьУдалитьНу диву даєшся,який непробиваемий!..
Який закон 4442?!!!
Ну ясно,внятно Шамбір сказав,що уряд на це не піде-це раз,друге в Раді не буде за нього голосів,третє-навряд чи Гарант підпише,та до того,під забезбечення треба непідйомно грошей!
Ковальчук не займайся хернЬой,20.04.18 в Мінсоцполітики ідіть на компроміс..5,4,3
ПРИЙНЯТНИЙ,РЕАЛЬНИЙ вариант. Будете чугунні, отримаєте уши від мертвого осла,а не те в шо ви вперлися..Єднайтесь не на словах а на ділі з СЧУ з Проскуріним з другими здравомислячими...Бажаю успіхів та здоров,я...
Ви спочатку покажіть хто ви такий, чи з кущів краще видно, а потім давайте пропозиції.
УдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьА почему никто не приведет данные о колличестве инвалидов-ликвидаторов по годам работы на ЛПА? Сколько в Украине инвалидов 1986г,сколько 1987г,1988г.,1989г,1990г ? Есть такая информация ?
ОтветитьУдалитьКовальчуку велике ДЯКУЮ, за його двухсполовиною річну важку роботу, за те, що Він бориться за наші права . Закон 4442 відстоює права всіх чорнобильців, хто погано відгукується про Ковальчука хоть один раз приїхав чи брав участь у мітингу? Чи всі з Вас отримують велику пенсію? Ми всі рівні і повині отримувати пенсію згідно закону однаково.
ОтветитьУдалитьТут один комментатор писал, что Ковальчук отстаивает интересы всех чернобыльцев, а не только интересы своей семьи. Что, яко бы, сын не нуждается в чернобыльской пенсии, т.к. служит в, так называемом АТО. Да только за то, что он бомбит мирное население Донбасса вряд ли он может рассчитывать на достойную пенсию. А после стабилизации обстановки в Украине и смены руководства страны так называемые "ветераны АТО" будут молиться что бы о них забыли. Но как можно забыть военных преступников? Вот тут-то и отразятся старания Ковальчука-старшего - сынок-то пострадавший от ЧАЭС, имеет статус пострадавшего и приличную пенсию. Хорошо Ковальчук работает на перспективу - все для себя и всех своих членов семьи.
ОтветитьУдалитьКовальчук больной на голову. Он выложил свой комментарий что от закона он не отступит. Теперь в ближайшии пару лет ликвидаторам ничего не светит. Слава Ковальчука!!!
ОтветитьУдалитьІван Михайлович!Доброго дня!Переглянувши відео з Ковальчуком,зроуміла ,що про постанову 5,4,3 мова не йшла тільки про законопроект 4442?Звідки беруться розмови про постанову?
ОтветитьУдалитьТатьяне. Вопрос Постановы был на заседании рабочей группы.см.видео..А нам надо писать на Фейсбуке Шамбуру или Реке что бы не слушали Ковальчука.
ОтветитьУдалитьСколько тебе платят за этот бред провокатор .У Ковальчука один сын.
ОтветитьУдалитьЯ ликвидатор всю жизнь живу в Киеве. Власть специально хочет нас переругать и это получается.
ОтветитьУдалитьЛиквидатор это тот человек которых гнал военкомат .а кто сам поехал зарабатывать деньги так никто его не гнал на чаэс сам поехал бабки зарабатывать .так чего теперь он хочет деньги ему выдали за его работу .что вы хотите мадам бабушка Света
ОтветитьУдалитьНе только через военкомат гнали.некоторые человека только до зеленого мыса доехали а теперь кричат они великие ликвидаторы
УдалитьЛиквидатор это военные и партизан которых призывал военкоматы и гнали партиями на чаэс этот народ гнали без его согласия ,а с производства посылали но не гнали есть разница .можно и не ехать было что получается за гроши ехали .так теперь не войте гроши вам дали за работу ,что еще вам надо .вас некто не посылал на чаэс вы ехали за деньгами
УдалитьС ПРОИЗВОДСТВА ПОСЫЛАЛИ НА ЧАЭС НО НЕКТО ЖЕ НЕ ГНАЛ ЖЕ ВАС КАК ВОЕННЫХ ПАРТИЗАН ПРИНУДИТЕЛЬНО .И ВЫ БЫЛИ ВОЛЬНЫЙ ЧЕЛОВЕК ГРАЖДАНСКИЙ ОТРАБОТАЛ СВОЁ ВРЕМЯ И ВОДКУ ЖРИ .А ВОЕННЫЙ ЧЕЛОВЕК ПРИ ПОГОНАХ И МОГЛИ ОТДАТЬ ПОД ТРИБУНАЛ .ТАК ПОЛУЧАЕТСЯ ЧТО ГРАЖДАНСКИЕ С ПРОИЗВОДСТВА ПОЕХАЛИ ЗА ДЕНЬГИ ТАК НЕЧЕГО БЫЛО ЕХАТЬ ТАК СИДИТЕ И В ДВЕ ДЫРКИ СОПИТЕ ТОЛЬКО .
УдалитьИ тебе здоровья желаю анонимный ликвидатор
УдалитьТИ ДУРЕНЬ ЯКЩО ВВАЖАЕШ ЩО ЦІВІЛЬНІ ЇХАЛИ ЗАРОБЛЯТИ ГРОШІ.ЦІВІЛЬНІ ЇЗДИЛИ КОЖЕН ДЕНЬ В ЗОНУ НА БЕТОНОВОЗАХ,ХАРЧУВАЛИСЯ ПО ТАЛОНАМ А НЕ БУЛИ В ВІЙСЬКОВИХ САСТИНАХ В В ВІЛЬЧІ .РАДЧІ І ОРАНОНОМУ.ЯКРАЗ І ПАРТИЗАНИ ЇХАЛИ НА ЗАРОБІТКИ ЯК ЗАВЖДИ ЇЗДИЛИ НА ЗБИРАННЯ ВРОЖАЮ А ОТ ЦІВІЛЬНОГО МОГЛИ ЗВІЛЬНИТИ З РОБОТИ А ПАРТИЗАН ЗАПРОСТО МІГ ПО ХВОРОБІ ЗАКОСИТИ.ЦІНИ СУКИ СОБІ БУГАЇ НЕ СКЛАДЕТЕ.ЧОМУ З АРХІВА МО В ДОВІДКАХ НЕ ПРОПИСАНА УЧАСТЬ НА РОБОТАХ В ЗОНІ ОСЬ НАД ЧИМ ПОРОЗМІРКУЙТЕ
УдалитьХто Вам сказав,що в партизан в архівний довідці не прописана зона.?
УдалитьЯ партизан,в моїй довідці вказано-
√ в/ч,кількість виїздів в зону,доза опромінення,місце дислокації,крайність.При поверненні нарахована зарплата лише з крайності,жодних премій.Партизани призивалися по повістці,яке закосити.
И тебе здоровья желаю анонимный ликвидатор
ОтветитьУдалитьИ ВАМ ТЁТЯ СВЕТА ТОГО ЖЕ
УдалитьНо вот уже не бабуля ,а тетя так и добре станеш
УдалитьУ меня пенсия хорошая ,а тебе аноним такую не дадут вот ты и бесешся ,ничего голову полечищ
ОтветитьУдалитьсильно не свисти скоро будит и у тебя маленькая .и улетит твоя пенсия как лист сосновый .еще чуть чуть еще не много и пенсии твоей настанет куку
УдалитьЗа меня не переживай ограничение сняли. А у тебе куку так иостаница
УдалитьЛиквидатор работал август 2006г. в зоне №3 14 выездов снимали слой у реактора вывозили на могильник защита бронь за спиной, сосед возил хлеб 6-ть выездов 2007г. далеко от зоны получить хочет 5-ти кр. Вопрос кто ликвидатор? заслужил ли сосед высокую пенсию на ровне с работающим у реактора?
ОтветитьУдалитьНу да. Самое главное, чтобы соседу было хуже. А какая ликвидация в 2006-ом? Тем более всего 14 выездов...
Удалитькратность отменили 1988 году в марте
Удалитькакой слой у реактора снимали всё было залито бетоном .зоны сняли 1988 году какая кратность какая пенсия .какая работа у реактора .
УдалитьЯкщо сосід працював в1987,то по ст14 повинно бути від 1 до 14 віїздів в зону.
ОтветитьУдалитьв 1987 год. 14 дней выездов в зону .88 году 30 дней в зону
ОтветитьУдалитьв 1988 году марте 14 оплату сняли по зонам .зоны может и оставили только не оплачивали уже 4 кратном + средний и суме 5 кратном . 1988 году с 15 марта за выезд на станцию была оплата 1.5 полуторном .вот так герои ликвидаторы 88 -90 год
ОтветитьУдалитьНормальный или ненормальй но пенсия 15000 а у тебя минимальная по твоим заслугам
ОтветитьУдалитьАнаниму куку меньше яда. А всем минимальщимак такие пенсии как у нас это то справедливо.
ОтветитьУдалить