ІНІЦІАТИВНА ГРУПА
з представлення інтересів та захисту Конституційних прав людини і громадянина, члена територіальної громади зборів громадян України, членів територіальних громад міста Харкова та Харківської області 2 грудня 2015 року
з представлення інтересів та захисту Конституційних прав людини і громадянина, члена територіальної громади зборів громадян України, членів територіальних громад міста Харкова та Харківської області 2 грудня 2015 року
(м. Харків, будинок
Прокуратури Харківської області)
61082, м. Харків, вул. Межлаука буд. 4/1, к. 2, т/факс 057 3921009, тел. 0675786599, е.а. vladagromad@ukr.net
№ 03, від 03/04. 2018р.
61082, м. Харків, вул. Межлаука буд. 4/1, к. 2, т/факс 057 3921009, тел. 0675786599, е.а. vladagromad@ukr.net
№ 03, від 03/04. 2018р.
Питання соціальної
справедливості по відношенню до громадян, які безпосередньо брали участь у
ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу та її
наслідків, а також громадян,які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
Причинні помилки, які були закладені у
нормативно-правову базу щодо питань соціального захисту громадян, які
безпосередньо брали участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи
планетарного масштабу та її наслідків, а також громадян, які постраждали
внаслідок аварії на ЧАЕС.
1.Не визначений чітко юридично у
правовому полі статус всіх категорій громадян, які безпосередньо брали участь у
ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу та її
наслідків, а також громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
2. Не ведеться в Державному реєстрі
України (єдина інформаційна система) у повному обсязі облік громадян, які
безпосередньо брали участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи
планетарного масштабу та її наслідків у відповідності до вимог статті 16 Закону
України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи” від 28.02.1991р №796-XII.
(Інформаційна справка: Державний
реєстр — це автоматизована інформаційна система. Реєстр є одним із
ключових елементів комплексної системи заходів, спрямованих на виконання вимог
статей 16 і 17 Закону України «Про статуc і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», якими передбачено створення
єдиної інформаційної системи державного обліку постраждалих, організація їх
медичного обстеження та оздоровлення).
3. Не пов’язується з радіаційним
опроміненням медичний діагноз у медичних картках стаціонарного та амбулаторного
лікування. Діагноз прописується без врахування цієї головної складової, але в
той же час спеціально утворена комісія при МОЗ надає експертний висновок,у
якому з’являється формуліровка діагнозу захворювання, де вказується зв’язок
захворювання з радіаційним опроміненням.Така інформація повинна бути також і в
діагнозі попередньому тобто в основному медичному документі — медичній картці
стаціонарного та амбулаторного лікування, а також відображатися в медичному
підреєстрі Державного реєстру.
4.Для громадян які безпосередньо брали
участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного
масштабу та її наслідків (особливо 1986-1987рр, які мають дози опромінення) на
цей час необхідно доказувати причинний зв’язок захворювання у спеціальній
комісії, не маючи первинної інформації діагнозу у медичній картці стаціонарного
та амбулаторного лікування.
5.Порядок розрахунку пенсійного
забезпечення базується на принципах загального підходу, а саме на базі
заробітної плати за основним місцем роботи, але чорнобильці — це категорія
громадян, які виконували свій конституційний обов’язок не на робочому місці
основної праці, а на територіях радіаційно забруднених, небезпечних для
здоров’я та життя. Як наслідок громадяни, які працювали в однакових умовах, в
один і той же час, отримали однакові дози опромінення, але мають різні
заробітні плати за основним місцем роботи, по різному отримують пенсії.
6.Необгрунтовані втручання з порушенням
конституційних норм в законодавчу базу стосовно питань соціального захисту
громадян, які безпосередньо брали участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи
— катастрофи планетарного масштабу та її наслідків(більш 50 змін та доповнень
до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи” від 28.02.1991р №796-XII, які звузили та погіршили
права громадян та погіршили умови життя)
7.Конституційні права громадян України,
членів територіальних громад сіл, селищ та міст України, які безпосередньо
брали участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного
масштабу та її наслідків, а також громадян, які постраждали внаслідок аварії на
ЧАЕС, порушені тому, що бюджет України розподіляється у відповідності до норм
прямої дії Основного Закону України — Конституції України не справедливо!
(ст.95 Конституція України).
Висновок:
● Такі системні причинні помилки
створили проблемні питання щодо пенсійного, медичного і соціального характеру
громадян, які безпосередньо брали участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи
— катастрофи планетарного масштабу та її наслідків, а також громадян, які
постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
● Соціальний захист громадян, які
безпосередньо брали участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи
планетарного масштабу та її наслідків, а також громадян, які постраждали
внаслідок аварії на ЧАЕС, не здійснюється у повному обсязі у відповідності до
чинного законодавства України.
● Соціальна справедливість не
встановлена.
● Порушені Конституційні права людини і
громадянина.
Пропозиції:
1. Внести вищезазначені питання до
порядку денного засідання Робочої групи з питань соціального захисту громадян,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, Харківській обласній
державній адміністрації, розглянути їх на засіданні та прийняти по ним рішення
шляхом голосування.
2. З зазначених питань пропонуємо
створити робочу групу з представників органів державної влади, органів
місцевого самоврядування, депутатів, профільного комітету ВРУ, міністерств,
громадян, які мають досвід роботи з нормативно-правовими актами, а також які
можуть надати пропозиції, та практично довести справу до позитивного результату.
Тобто один раз і назавжди вирішити питання соціальної справедливості по
відношенню до громадян, які приймали безпосередню участь у ліквідації
Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу та її наслідків у
повному обсязі у відповідності до чинного законодавства України.
З повагою,
за дорученням Ініціативної групи
Контактна особа: Подрядчиков В.Ф.
e-mail: podryadchikoff@gmail.com
тел. (050) 926 71 10
за дорученням Ініціативної групи
Контактна особа: Подрядчиков В.Ф.
e-mail: podryadchikoff@gmail.com
тел. (050) 926 71 10
“____” квітня 2018р. В.Ф.Подрядчиков
Просьба выставить на сайт
З повагою, Б.Івакін
|
Skype:
boris.i51
|
«Питання соціальної справедливості по відношенню до громадян, які безпосередньо брали участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи...»
ОтветитьУдалить….
А як розуміти хто безпосередньо брав участь, а хто ні?
Працювали ж в різних по радіаційній небезпеці місцях?
Хто працював по ліквідації аварії,той і безпосередньо брав участь у ліквідації.Він - ліквідатор.А хто втік із зони,той постраждалий.Це різні категорії,і підхід повинен бути різний.
ОтветитьУдалить