Мінсоцполітики про результати розгляду пропозицій ВГОІ «Союз Чорнобиль України» до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік».

167 комментариев:

  1. Тоесть нас финансируют по остаточному принцыпу .В случае повышения пенсии чернобыльцам будут не довольны остальные категории пенсионеров . Я сейчас задам очень жесткий , но очень справедливый вопрос , справедливый со всех точек зрения .И так , когда звали добровольцэв на ликвидацию аварии никто из теперишних недовольных пенсионеров извините задницу от стула не оторвал так что пусть сидят на своих стульях и помалкивают . Я могу могу отдать свою пенсию инвалида чаэс с виду не маленькую но которой не хватает на лечение и половины моих заболеваний а у меня их 23 на любую маленькую только с придачей всех моих болячек . То — то же . Так что
    тут нечему завидовать. Живем день прожил и хорошо , утром проснулся и СЛАВА БОГУ. А с этими жлобами которые всякими способами нас кидают ………. Высшая формула небес это ЛЮБОВЬ И БЛАГОДАРНОСТЬ , а раз у них к нам никакой благодарности за то что мы в том числе
    и для них с делали то они идут не только против нас . Ведь не даром впервые в истории христианства было дано добро на написание иконы лпа на чаэс как мертвым так и живым .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. "справедливый со всех точек зрения .И так , когда звали добровольцэв на ликвидацию аварии никто из теперишних недовольных пенсионеров извините задницу от стула не оторвал так что пусть сидят на своих стульях и помалкивают ".
      ==
      Красиво излагаете... А теперь изложите все так же красиво,НО применительно ко второй категории,у которой болячек сопоставимо с вашими, а пенсии c гулькин...

      Удалить
    2. Вопрос есть. Ликвидаторам (с точки зрения справедливости) должно учитываться место работы, ее сложность и опасность ?
      Или необходимым и достаточным является "просто поучаствовать" и набрать необходимое количество "проходных" болячек? Кто доступно изложит?

      Удалить
    3. Л И К В И Д А Т О Р30 июл. 2018 г., 08:50:00

      ЭТО МИНСОЦПОЛИТИКИ, недалеко, по своей сущности, убежало от пенсионного фонда. Никто не знает, будут ли "невдоволени" другие пенсионеры, если подымут чернобыльцам выплаты, за их подвиг, но точно знаем, что весь народ "невдоволеный" за те зарплаты, отпускные, оздоровительные, чиновников и депутатов, которые они сами себе назначают. Всеми денежными поступлениями должны распоряжаться те, кто платит эти взносы _ народ, а не кучка чиновников, на свое усмотрение делящие кому куда и сколько. Создать свое, народное, не зависимое ни от кого, контролирующее чиновников, министерство или департамент, без подписи которых ни один платеж, или перевод в офшор, не пройдет.

      Удалить
    4. В 2012 г. средний размер пенсии чернобыльцев увеличится с 1 тыс. 815 грн. до 3 тыс. 539 грн 844 грн-доллар-7.9930, СЕЙЧАС-3.702 доллар-26,68 - И????????!!!!!!..........ааааааааааааааааааааааааааааа!!!!!! ДА!!!!! .....ВОЙНА .......же!!!!!

      Удалить
    5. 844 грн .....опечатка ......а НАСЧЁТ ....войны ....что упомянул ...для тех кто подумает что ностальгирую за паханцом с бамбаса ....отвечу-ВКЛЮЧИ телеканалы новый,айситиви,нтн,интер и прочие ТАМ-войны НЕТ,"звёзды"-Развлекаются .....народные артисты так скзть-козловский,коляденко,монро и прочая нечисть ....с голосом пропитого наркомана оля пулякова со московскими заезжими "звёздами" .....ВОТ и ответь!!!!!!!!!! ЗА ЧТО погибли на МАЙДАНЕ и гибнут на ПЕРЕДКЕ-когда СВОЛОТА банкует???????????????????????????????!

      Удалить
  2. Сворачивают не только Чернобыльские программы, но и все социальные выплаты. Мир в глобальном кризисе, и чтобы не допустить падения уровня жизни в своих странах, будут грабить прежде всего недоразвитых. Закон дикой природы. Но элиты недоразвитых стран тоже не хотят терять свой уровень жизни, значит грабить будут недоразвитых граждан в своих недоразвитых анклавах. Терпите. Судьба такая у потерпилов.

    ОтветитьУдалить
  3. Законопроект №4442 –фсьо?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ну как? Поспекулировать оппозиции на этой теме,-святое дело!...Но когда дело дойдет до его принятия, а особенно выполнения,-все дружно его "похоронят"... Никакая власть никогда не будет заинтересована в его выполнении... (ИМХО)

      Удалить
  4. ОСОВРЕМЕНИТЬ ПО1210 ОНИ ОБЯЗАНИ ТАК КАК КАБМИН СОГЛАСИЛСЯ С ВИВОДОМ ОМБУДСМЕНА О ДИСКРИМИНАЦИИ ПЛЮС УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА

    ОтветитьУдалить
  5. Освоевременить то да , сделают , но думаю уже осенью. Только как ? Или как срочнтки или поменяют год с 2006 на ......?

    ОтветитьУдалить
  6. Краще поміняти 2006 р. на більш пізній.
    Середня заробітна плата (дохід) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески:
    2006 — 928,81 грн.
    2007 -1197,91
    2008 -1573,99
    2009 -1650,43
    2010 -1982,63
    2011 -2370,53
    2012 -2752,95
    2013 -2979,46
    2014 -3149,45
    2015 -3661,41
    2016 -4482,35
    2017 -6273,45

    У такому випадку за формулою яка є у кожного зберігається індивідуальний коефіцієнт. А за формулою строковиків він з кожним роком зменшується. Це вже дописувачі довели.
    Скоріше за все 2017 р. ніхто не поставить у нашу формулу (декого жаба задавить, та і грошей немало за 4 роки розікрали!) але і залишати 2006 р.- СОРОМ! Може зроблять як в 2011 р. ВІДСТАВАННЯ на 5 років. Наприклад - 2013 р.
    Захочуть перед виборами задобрити електорат - поставлять 2014 р., якщо вчергове скажуть що грошей немає - отримаємо 2012 р.
    Можна і 2007 р. поставити, але ми всі будемо сміятися...
    Знаючи скільки коштів НЕ ЖАЛКО на чорнобильців і кількість ліквідаторів-інвалідів все це на компьютері можна підрахувати за півгодини.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Краще поставить тебя в позу мытья полов и сделать "европейцем". Гуляй вальсом и со своей формулой и со своим коэффициент.

      Удалить
    2. Краще 9:32:00, а у Вас какие соображения по пенсиям если Вы против формул и коеффициентов. Наверное Вы железобетонный сторонник 6-8-10. Так до этой мечты можно и не дожить... Спуститесь на землю. Во власти необратимо стали на путь начисления пенсий по формулам и в ближайшие годы изменить систему начислений пенсий вряд ли получится.

      Удалить
    3. "Краще30 июл. 2018 г., 9:32:00"

      Не,ну вы только посмотрите на этого тыловика- инвалида...Я самый больной человек на свете кричит(как Карлсон,когда варенья хочет)...И тут уже (через пол часа) он здоровый настолько,что собирается кого то буквой"зю" поставить...

      Удалить
    4. 9-48-00, откуда у тебя уверенность в том, что писал тыловик или инвалид?

      Удалить
  7. Сайт ВОВЧ это сайт продажных упырей,блокируют всех кто пишет правду,пропускают только комментарии хвалебные к ним,Гоньба сайтуВОВЧ и его лидеру Проскурину,который продался за железки.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. В этой организации не только жадность руководства к наградам, но и давление на свободу высказываний, мнений, нетерпимость к критике, инакомыслию.
      Нужно ли такое объединение чернобыльцам?

      Удалить
  8. ОСОВРЕМЕНИВАТЬ НАДО КАК ВСЕМ ПЕНСИОНЕРАМ СРЕДНЯЯ 2014-2016 А 1.01.2019Г БУДЕТ МЕНЯТЬСЯ КАК И ВСЕХ ОСТАЛЬНЫХ ТОГДА НЕ БУДЕТ ДИСКРИМИНАЦИИ

    ОтветитьУдалить
  9. Це хто ж додумався до такого вислову «ПРИЗВЕДЕ ДО ЗБІЛЬШЕННЯ ДИСПРОПОРЦІЙ… ТА СОЦІАЛЬНОГО НЕВДОВОЛЕННЯ»?
    Зарплата в НАФТОГАЗІ до 2 000 000 грн. на МІСЯЦЬ вже давно призвела до НЕНАВИСТІ до існуючої влади!
    Чомусь не кажуть про диспропорції коли мова йде про шалені пенсії деяких категорій пенсіонерів. Судді, депутати, урядовці… Ось де ПЕРЕКОС! Вони ж «заробили». АГА! У вільний від роботи час, вночі вагони на вокзалі розвантажували…?

    ОтветитьУдалить
  10. "СРЕДНЯЯ 2014-2016" - це 3764,40. Звичайно краще ніж 2006 р., або навіть 2015 р.
    Але чи піде на це Уряд? Дірка в бюджеті за півроку біля 10 млрд., Міноборони з жовтня просить 4,5 млрд. на підвищення зарплати військовим, бо там мінімальна платня 7500, а по країні вже середня 9100. Контрактники розбігаються. Схоже що про чорнобильців згадають в останню мить. Перед виборами.

    ОтветитьУдалить
  11. Модератору сайта, можете вынести в отдельную ветку.

    Вите Паламарчуку (и др. кто пожелает воспользоваться), как обещал.

    До Пенсійного Фонду.
    Від Віті.
    Заява

    Відповідно до чинного законодавства мене визнано особою з інвалідність внаслідок війни __ (встав. свої данні) групи з встановленою втратою професійної працездатності у розмірі __ (встав. свої данні) відсотків, та особою, яка постраждала від ЧК, учасником ЛНА на ЧАЕС категорії 1.
    Відповідно до примітки ст. 10 Закону України "Про статус та соц. захист граждан, які ..." від 28.02.1991 р. № 796 (далі Закон № 796) мене визнано військовослужбовцем.
    Відповідно до ст. 59 цього Закону пенсії військовослужбовцям призначаються з їх грошового забезпечення згідно з цим Законом та іншими законодавчими актами.
    Військовослужбовцям пенсії по інвалідності за їх бажанням можуть призначатися на умовах і в порядку, визначених Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених ..." від 09.04.1992 р. № 2262 (далі Закон № 2262).
    Відповідно до п. г) ст. 3 Закону № 2262 військовозабовязаним призваним на спеціальні збори умови норми та порядок пенсійного забезпечення визначається на рівні з військовослужбовцями строкової служби.
    Відповідно до п. а) ст. 21 цього Закону особам з інвалідністю внаслідок війни __ (встав. свої данні) групи пенсії по інвалідності призначаються в розмірі - __ (встав. свої данні) процентів відповідних сум грошового забезпечення (заробітку).
    Відповідно до частини першої ст. 42 цьго Закону середньомісячний заробіток (грошове забезпечення) для обчислення їм пенсій визначається в порядку, встановленому Законом України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування".
    Відповідно до ст. 40 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" заробітна плата для обчислення пенсії визначається за формулою:

    Зп = Зс х (Ск : К), де:
    Зс - середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески. При цьому, тимчасово, з 01.01.2018 р. по 31.12.2018 р., заробітна плата (дохід) для призначення пенсії визначається із середньої заробітної плати (доходу) в Україні за 2016 та 2017 роки.
    Ск - сума коефіцієнтів заробітної плати (доходу) за кожний місяць (Кз1 + Кз2 + Кз3 + ... + Кзn ). Кз - коефіцієнт заробітної плати (доходу) застрахованої особи. К - страховий стаж за місяці, які враховано для визначення коефіцієнта заробітної плати (доходу) застрахованої особи.

    Відповідно до ст. 11 Закону № 2262 умови, норми і порядок пенсійного забезпечення осіб, які постраждали внаслідок ЧК, визначаються Законами України № 796 та № 2262.
    Відповідно до ст. 57 Закону № 796 та Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1210 мені встановлено пільги по обчисленню середньомісячного заробітку, а саме заробітна плата для обчислення пенсій враховується за будь-які 12 місяців підряд такої роботи з урахуванням п.п. 3-8 цього Порядку.
    Виходячи з вищенаведеного, прошу Вас, призначити мені пенсію по інвалідності відповідно до п. а) ст. 21 Закону № 2262, виходячи з заробітку (грошового забезпечення) одержаного за роботу в зоні відчуження (справка про заробіток (грошового забезпечення) знаходиться в моїй особистій пенсійній справі), та з урахуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески за 2016 та 2017 роки, як це передбачено чинним законодавством.
    З повагою,
    Витя.

    Вместе с этой Заявой подаешь Заяву на призначення пенсии на бланке по форме (возмешь бланк в пенсионном)
    Возможно кто-то дополнит. (ящик коньяка приветствуется, после призначення).

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. з урахуванням п.п. 3-8 цього Порядку.

      Витя, исправь на - "з урахуванням пп. 3-8 п.3 цього Порядку."

      Удалить
    2. не надо исправлять там все правильно написано п.п. 3-8

      Удалить
    3. Відповідно до частини першої ст. 42 цьго Закону

      ст.43 ч.1 закону 2262, а не ст. 42, Витя исправь.

      Удалить
  12. 25 чапаевская дивизия30 июл. 2018 г., 17:30:00

    ФОРМЕННЫЙ ДЕБИЛИЗМ закон 2262 и 1210 и 796 и 59ст, і мене визнано особою з інвалідністю в наслідок війни, ДЕ ТИ ВОЮВАВ УБОГИЙ, невже у Віті менше ума чім у тебе якшо він тебе послуха

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Что так не деликатно? Конкурирующая фирма?

      Удалить
    2. Надавали этому примитивному рагулью кучу льгот, вот и бесятся

      Удалить
  13. Надеюсь у Вити больше ума, чем у таких ушлепков.

    ОтветитьУдалить
  14. АНОНІМ 17.07. ОБКУРИВСЯ .

    ОтветитьУдалить
  15. В августе может прояснится.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 25 чапаевская дивизия30 июл. 2018 г., 19:59:00

      а что в августе прояснитьса должно

      Удалить
    2. 25 чапаевская
      а что в августе прояснитьса должно

      За твое хамское поведение, тебя лишат пидвыщення до пенсии, предусмотренное ст. 25 Закона 2262 у порядку і на умовах, передбачених Законом "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", ввиду того, что на тебя не поширюеться нормы цього Закона № 3551, так как ты не входишь в перечень особ зазначених у пунктах "б"-"д" статті 1-2 Закону 2262 и не являешься ветераном вийны. Ты относишься к пункту "е" статті 1-2 Закону 2262, как вийськовозабовязаный, согласно пункту "г" ст. 3 цього Закону.

      Удалить
    3. 25 чапаевская дивизия30 июл. 2018 г., 21:16:00

      ВОТ ето все четко изложено, и все понятно СПАСИБО

      Удалить
    4. и щырость сразу прошла

      Удалить
  16. 17:07:00 Ви не враховується важливі моменти.
    Пенсія строковика або прирівняного партизана за ст.43 ч.1 закону 2262 обчислюється із заробітку,який той одержував після звільнення зі служби до звернення за пенсією. Особа звільнилася зі служби у 1986-90 р.р. За пенсією звернулася через 10 років. Заробіток враховується ДО звернення, тобто коли людина ще працювала.
    Ст.57 чорнобильського закону 796 працює при обчисленні пенсій за законом про пенсійне страхування, а не військового 2262.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Не удивлюсь, если эту бредятину 17:07:00 сочинил кто-то из юристов партии "видро дження"

      Удалить
    2. Дуже на це схоже. Згадаємо позови за ст.59 ч.3.

      Удалить
    3. Анонимный30 июл. 2018 г., 22:12:00
      17:07:00 Ви не враховується важливі моменти.

      Вы правы, ст.43 ч.1 закону 2262, а не ст. 42, Витя исправь.
      Ст.57 чорнобильського закону 796 касается всех пенсий, за выслугу, по любой инвалидности, по возрасту не зависимо от выбора Закона для назначения пенсии. Это ПРАВО на пильгу по обчисленню середньомісячного заробітку установленно ВСЕМ изначально, независимо от категорий, времени и сроков работы, территории где работали, в нее же входит более узкий критерий "за роботу в зоні відчуження", не зависимо от времени обращения за пенсией, если вы работали на територіях радіоактивного забруднення.

      Удалить
  17. Вітаю ліквідаторів. Указ 196 чинний. Офіційно опублікований.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. "Это один маленький шаг для человека и огромный скачок для человечества"
      астронавт Нил Армстронг никогда не бывавший на Луне

      Удалить
    2. Откуда такая уверенность? Нил Армстронг в составе мисси Апполон 11 20 июля 1969 года первым ступил на Луну. Если вы уже опровергаете такой общеизвестный факт, то вам точно верить нельзя, вы либо не компетентный самовлюбленный кретин, либо провокатор!

      Удалить
    3. Опубликован где?,можно подробнее?

      Удалить
    4. Будь ласка:
      Офіційний вісник Президента України
      від 17.07.2018
      2018 р., № 18, стор. 34, стаття 287

      Удалить
    5. Да закон в официальном веснике ипрезидента есть,но там последняя строчка четка определяет когда он вступит в силу,после опублекования,тоесть в Урядовом Курьере или в Вестнике Украины.В данном случае этот закон в силу не вступил и может лежать под скатерью у Презика год и более.Радоаться не чему терпилы ждем дальше.

      Удалить
    6. ЗАТВЕРДЖЕНО
      Постанова правління
      Пенсійного фонду України
      23 травня 2018 року № 11-1



      Зареєстровано в Міністерстві
      юстиції України
      15 червня 2018 р.
      за № 724/32176

      ЗМІНИ
      до деяких постанов правління Пенсійного фонду України

      1. У Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженому постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за № 1566/11846 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 07 липня 2014 року № 13-1):

      Удалить
    7. 4) доповнити Порядок після додатка 1 новим додатком 2 такого змісту:



      «Додаток 2
      до Порядку подання та оформлення
      документів для призначення (перерахунку)
      пенсій відповідно до Закону України
      «Про загальнообов’язкове
      державне пенсійне страхування»
      (пункт 2.1 розділу IІ)

      ДОВІДКА
      про проходження військової служби, нараховані суми грошового забезпечення та сплачені страхові внески

      У зв'язку з цим додатки 2-4 до Порядку вважати відповідно додатками 3-5. У тексті Порядку посилання на додатки 2-4 до Порядку замінити посиланнями відповідно на додатки 3-5;

      5) додаток 3 до Порядку викласти в такій редакції:



      «Додаток 3
      до Порядку подання та оформлення
      документів для призначення (перерахунку)
      пенсій відповідно до Закону України
      «Про загальнообов’язкове
      державне пенсійне страхування»
      (пункт 4.1 розділу IV)

      ЗАЯВА
      про призначення/перерахунок пенсії»

      6) у пункті 4 додатка 4 до Порядку:

      в абзацах першому - четвертому слово «інвалід» в усіх відмінках та числах замінити словами «особа з інвалідністю» у відповідних відмінках та числах»;

      Удалить
  18. ГПТУ30 июл. 2018 г., 22:33:00
    Не удивлюсь, если эту бредятину 17:07:00

    ПТУ30, Вы правильно все поняли. Ни в коем случае не вздумайте обращаться с таким заявлением в ПФ. Это заявление написано только для Виктора Паламарчука. Ст.57 чорнобильського закону 796 на Идиотов не распространяется. Впрочем, как и 59, но это до Коли.

    ОтветитьУдалить
  19. Анонимный31 июл. 2018 г., 1:31:00 пишет, что "Ст.57 чорнобильського закону 796 касается всех пенсий, за выслугу, по любой инвалидности, по возрасту не зависимо от выбора Закона для назначения пенсии."

    Ребята, посмотрим еще раз закон.
    Ст.57 закона 796 имеет отсылочный характер. Применяется для
    - "обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 27 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" и
    - пенсии "призначеної відповідно до статті 54 цього Закону", т.е. закона 796.

    Каким образом вы собираетесь использовать её для оформления пенсии по закону 2262 знаете только вы или тот кто это подсказал.
    Наш закон 796 сокращает и пенсионный возраст (ст.55) но только для тех кто оформляет пенсию по закону о пенсионном страховании, а не по воинскому 2262. Никому из военных не назначают пенсии с выслугой на 10 лет меньшей. Необходимо было 20 лет выслуги (а не 10), а теперь и того больше.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ст 60Закону 796-Особам,які постраждали внаслідок ЧК ,які одночасно мають право на інші пільги і компенсації,передбачені законодавством України,надається пільга та компенсація за їх вибором ,відповідно до законів України(ст.розблокована КСУ)
      Ст.57 Закону 796—Пільги,по обчислення середньомісячного заробітку.
      Ст.59 п2 Закону 796 дає право вибору пенсії по інвалідності військовослужбовцю ,або ст.54 Закону 796 або ст21 Закону 2262—12.
      Ст2 п4 Закону 2262—Військовослужбовцям,особам,які мають право на пенсію за цим Законом ,пенсії по інвалідності,а членам їх сімей,пенсії в разі втрати годувальника призначаються призначаються незаледно від тривалості служби.
      Поправте,якщо я в чомусь помилився,бо не силен в правознавстві.

      Удалить
    2. Вікторе! Перелік правильний. Приклад щодо зменшення віку наведений для того щоб чітко з'ясувати: якщо стаття закону відсилає до іншого закону то вказується до якого саме. А не взагалі до всіх.
      Ст. 57 відсилає конкретно до статті 27 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" и до статті 54 закону 796. Але в ст.57 закону 796 немає відсилу до закону 2262. При можливості подивіться ще раз текст ст.57.
      Подібне і з заробітком. Особа повинна ОДЕРЖУВАТИ заробіток (ч.1 ст.43 закону 2262) "після звільнення зі служби до звернення за пенсією", а не "за роботу в зоні відчуження" як пише 17:07:00
      Для призначення пенсії за військовим законом 2262 подібний текст у позові не годиться.

      Удалить
    3. Ст43п,1-обчислюється у % до середньомісячного заробітку,який одержував до призиву,чи після звільнення до звернення до пенсією(у срочників немає грошового забезпечення під час служби),або до середньомісячного грошового забезпечення ,державного в період служби за контрактом(є заробіток)
      У партизан під час перебування на спецзборах теж є заробіток
      Це просто локіка,доказувати неберусь
      Відповідно до ст43.п1 середньомісячний заробіток для обчислення пенсії визначається ст40 Про загальнообовязкове...,так само як для пенсії за віком,ст 27 п2 Про загальнообовязкове....,до якої застосовується ст 57 Закону 796.
      Пенсія по інвалідності за 2262—відсотки втрати працездатності з пенсії за віком з заробітку в зоні .Якось так

      Удалить
  20. Молодці хлопці! Прочитав 148-й коментар на сторінці що нижче. Вже і обмивати успіх збираються. Треба було з цього і починати. Толкову пьянку організувати не кожен може. А якщо за допомогою Інтернету то це має ще більшу цінність.
    Будьмо!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Вже і обмивати успіх збираються. Треба було з цього і починати.

      --
      Обов'зково з цього!!!
      Абсолютно необхідною умовою успіху є процес його обмивання АВАНСОМ !!!
      Хто не дотримується цієї процедури,-різко зменшує свої шанси на успіх...

      Удалить
  21. Помни!
    "Не до конца выпитое спиртное говорит о нездоровой атмосфере в коллективе".

    ОтветитьУдалить
  22. Вiктор Паламарчук31 июл. 2018 г., 7:44:00
    Поправте,якщо я в чомусь помилився,бо не силен в правознавстві.

    Витя, ты молодец, на правильном пути. Я потом тебе нюансы растолкую, может чуть дополню Заяву.

    ОтветитьУдалить
  23. Вiктор Паламарчук31 июл. 2018 г., 9:28:00
    Якось так

    Ну умничка! Ты и сам начал соображать. У тебя здоровая логика, поздравляю.

    ОтветитьУдалить
  24. Хлопці хочуть:
    - оформити пенсію за законом 2262 - це можна
    - застосувати відсоток втрати працездатності (80%) по другій групі - теж можна
    - все це рахувати з кратного заробітку який отримували в зоні- дуже великий сумнів.
    Для обрахування пенсій в законі 2262 не використовується чорнобильська зарплата.
    Це все буде "сикось накось".
    Нехай спробують.

    ОтветитьУдалить
  25. Анонимный31 июл. 2018 г., 8:24:00
    Вікторе! Перелік правильний.
    Подібне і з заробітком. Особа повинна ОДЕРЖУВАТИ заробіток (ч.1 ст.43 закону 2262) "після звільнення зі служби до звернення за пенсією"

    "Стаття 43. Заробіток (грошове забезпечення) для обчислення пенсій

    Пенсії, які призначаються відповідно до цього Закону особам із числа військовослужбовців строкової служби та членам їх сімей, обчислюються за встановленими нормами у процентах до середньомісячного заробітку, який одержували військовослужбовці до призову на строкову військову службу ..."

    Партизаны №середньомісячного заробітку, який одержували" после строковой службы, это первое, второе, вы призывались на сборы, а не на службу.

    ОтветитьУдалить
  26. Так ст.3 закону 2262 прирівнює призваних на збори (партизанів) до строковиків (які на службі) при оформленні пенсій за вказаним законом. Тому стосовно партизанів призив на збори дорівнює службі. Не пишуть же у кожній статті "призваний на збори"...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Отож бо! Писав про ,читай те нижче.та не дописав.
      Відповідно ст 3 п Г закону 2262,військовозобовязані,при призвані на спецзбори,які отримали інвалідність під час проходження цих зборів мають право на пенсію по інвалідності,як військовослужбовців строкової служби.
      В експертному заключенні партизан написано,що їх хахворювання повязане з виконанням обов'язків військової служби під час ліквідації наслідків ЧК.

      Удалить
  27. Я так розумію,мене хочуть запутати.
    А чому Ви зсилаючись на ст 43 ,п3 ,де указуєте її до кінця,де указано,що контрактгикам пенсія нараховується з грошового забезпечення ,отриманого під час ?Вони мали заробіток,так і партизани мали заробіток .
    Далі—Середньомічна зарплата ,для нарахування пенсії по інвалідності по 2262,нараховується відповідно ст 40 Про загальнообовязкове..,так само як по ст 27 Про загальнообовязкове...,
    Тож пенсія по інвалідності строковика ,це відсотки втрати працездатності його пенсії за віком.
    Ст 57 Закону 796-це пільги по обчисленню середньомісячного заробітку для нарахування пенсії за віком.
    Да,партизани були призвані на спецзбори,і їх захворювання повязане з виконанням обовязків військової служби,і відповідно до ст 3 пГ,закону 2262—12
    Доречі ст 59 п 2 закону796 говорить,що військовослужбовці (ст10 закону 796) пенсію по інвалідності ,ЗА БАЖАННЯМ ,можу оберати або по ст 54 Закону 796,або в наслідок поранення,контузії і т.д ,ст 21 Закону 2262.
    Так відповідно ст10,57,59 Закону 796,ст 3,пГ,11,21,43,п1Закону 2262,ст 27,40 Про загальнообовязкове..партизан має повне право переходити на пенсію по інвалідності по 2262,звичайно,якщо йому це вигідно.
    Ну,що,ведемо дискусію ,далі.

    ОтветитьУдалить
  28. ЗАКОН УКРАЇНИ Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб
    Стаття 3. Особи, які мають право на пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членами їх сімей
    Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення, встановлені цим Законом для військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей, поширюються також (якщо не передбачено інше) на:
    г) військовозобов’язаних, призваних на навчальні, спеціальні або перевірочні збори, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при виконанні службових обов’язків у період проходження цих зборів, та членів їх сімей;
    Стаття 43. Заробіток (грошове забезпечення) для обчислення пенсій

    Пенсії, які призначаються відповідно до цього Закону особам із числа військовослужбовців строкової служби та членам їх сімей, обчислюються за встановленими нормами у процентах до середньомісячного заробітку, який одержували військовослужбовці до призову на строкову військову службу чи після звільнення з військової служби до звернення за пенсією, або до середньомісячного грошового забезпечення, одержуваного військовослужбовцями в період проходження військової служби за контрактом. При цьому середньомісячний заробіток (грошове забезпечення) для обчислення їм пенсій визначається в порядку, встановленому Законом України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування".
    Особам із числа військовослужбовців строкової служби, які до призову на строкову військову службу та після звільнення з військової служби не працювали і не перебували на військовій службі за контрактом, та членам їх сімей пенсії встановлюються у мінімальних розмірах, передбачених відповідно статтями 22 і 37 цього Закону.
    Стаття 22. Мінімальні розміри пенсій по інвалідності
    Мінімальні розміри пенсій по інвалідності встановлюються:
    особам з інвалідністю внаслідок війни з числа солдатів і матросів строкової служби I групи - у розмірі 120 відсотків, II групи - 110 відсотків, III групи - 105 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

    особам з інвалідністю з числа єфрейторів (старших солдатів) і сержантів, старших матросів і старшин строкової служби - у розмірі 110 відсотків, з числа прапорщиків і мічманів, військовослужбовців надстрокової служби та військової служби за контрактом, осіб молодшого начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби України і державної пожежної охорони, осіб молодшого складу Національної поліції - 120 відсотків, а з числа осіб офіцерського складу та осіб начальницького складу (крім молодшого) органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби України і державної пожежної охорони, осіб середнього і вищого складу Національної поліції - 130 відсотків відповідних мінімальних розмірів пенсій, передбачених для осіб з інвалідністю з числа солдатів і матросів строкової служби.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А чому не написали ст,11 і —ст 21 Закону 2262?

      Удалить
    2. Ст 11 Закону 2262
      Пенсії особам,які постраждали від КЧ
      Умови ,норми і порядок пенсійного забезпечення військовослужбовців,осіб які мають право за цим законом визначається законом України Про статус і соціальний захист...№796 І !!! цим Законом.

      Удалить
    3. Середньомісячний заробіток для обчислення пенсії ім визначається в порядку Про загальнообовязкове..
      Правильно,седньомісячний заробіток для обчислення пенсії так,як і для пенсії за віком(ст 27),і умножається на відсотки втрати працездатності.
      А ст 57 Закону 796 і є для Про загальнообовязкове.
      І відповідно ст 11 Закону 2262,де вказано,що право на пенсію мають за закон 2262 і 796,обома закона ,можна за бажанням скористатися ст 57.

      Удалить
    4. Стаття 59. Пенсії військовослужбовцям, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи
      Пенсії військовослужбовцям призначаються з їх грошового забезпечення згідно з цим Законом та іншими законодавчими актами. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається відповідно до статті 51 цього Закону.
      Військовослужбовцям пенсії по інвалідності, а членам їх сімей пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї за їх бажанням можуть призначатися на умовах і в порядку, визначених законодавством для осіб, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, що їх вони дістали при виконанні обов’язків військової служби (службових обов’язків), або відповідно до статті 54 цього Закону.
      ____________________________________________________________________________В отличие от кадровых, у "партизан" не было "грошового забезпечення = відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії", поэтому они могут пользоваться лишь ст. 54 Закона-796 (т.е. в размерах установленных Постановлением КМУ-1210)

      Удалить
    5. 25 чапаевская дивизия31 июл. 2018 г., 13:30:00

      НИКОЛАЙ дуже бажаю тобі завтра виграти апеляцію, і втерти носа усім оцим ПИСАКАМ

      Удалить
    6. Хоч я і писака,але теж дуже бажаю Вам виграти апеляцію

      Удалить
    7. завтра я незможу бути на апеляції ак як знахожуся на сатцлікуванні в госпіталі ДЛЯ ІВВВ.написав відповідне клопотання про перенос засідання - реакції -0

      Удалить
    8. 25 чапаевская дивизия31 июл. 2018 г., 20:25:00

      Тобто можуть прислати почтою рішення і без тебе, а може і перенесли суд, так должні були б повідомить, лічись не переймайся як буде так і буде, вище голови не пригнеш

      Удалить
  29. Вибачте,але я інколи поражаюсь мисленню де-яких людей.
    А пенсія срочнікам по інвалідності 2262 з чого нараховується?У них під час служби не було грошового забезпечення?
    Ст 21закону 2262
    Розмір пенсії по інвалідності
    Пенсії по інвалідності військовослужбовцям,ОСОБАМ,ЯКІ МАЮТЬ ПРАВО НА ПЕНСІЮ ЗА ЦИМ ЗАКОНОМ призначається в таких відсотках
    а)Особам з інвалідності внаслідок війни
    1гр—100%
    2гр—80%
    3гр—60%
    відповідних сум грошового забезпечення
    (ЗАРОБІТКУ)

    ОтветитьУдалить
  30. Привет, Витя.

    1. месяц, год назначения тебе впервые пенсии по инвалидности?
    2. какая зарплата, за какой период взята для начисления тебе пенсии по инвалидности?
    3. на данный момент ты получаешь пенсию из зарплаты или в минимальном размере?

    ОтветитьУдалить
  31. И еще вопрос, получали ли партизаны командировочные выплаты во время сборов/ликвидации?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Якщо Ви маєте ввиду суточні,то не отримували,але в в довідці з архіва МОУ указано— 3,50 рб на добу.Виплата за зону проводилася після повернення на основі справки командира в/ч з урахуванням кратності і збереженням середньої заробітної плати.Премія відповідно до постанови Ради Міністрів УРСР та Укрпрофради від 10червня 1986р №207—7 в розмірі не більше 400р(про яку зазначено в Постанові 1210)не виплачувалась.

      Удалить
    2. в довідці з архіва МОУ указано— 3,50 рб - там написано суточные, видрядження?

      Удалить
    3. Витя, извини вопервых, что на ты, я в этом не заморачиваюсь.

      Премія не більше 400р не виплачувалась - это не важно, пенсионный сам должен прибавлять при расчете пенсии.

      если посчитаешь возможным ответь
      1. месяц, год назначения тебе впервые пенсии по инвалидности?
      2. какая зарплата, за какой период взята для начисления тебе пенсии по инвалидности?
      3. на данный момент ты получаешь пенсию из зарплаты или в минимальном размере?

      Удалить
    4. Пенсія нарахована 2007р,2гр,65%втрата працездатності.Пенсія нарахована мінімальна,без урахування заробітної платні!Так як тоді спеціаліст ПФ зобовязала принести довідку про зарплату за 5 років,а я тоді незнав,що повинна бути довідка про зарплату з зони відповідної форми,дотож в пенсійній справі є довідка командира в/ч з кратностю і періодом перебування(з 4.05.1987 по 7.06.1987)і архівна довідка з.МОУНа сьогодні вирішую справу з довідкою про зарплату з зони.Правонаступник погоджується завірити,бо незнають,як розраховується.Взяв довідку з архіва про зарплату за попередні 2місяця перед зоною і за саму зарплату в зоні,(документи здали в архів),зробив розшифровку самої зарплати в зоні,відповідно кратності і збереженої середньої заробітної плати,відносно 2 попередніх місяців перед зоною.
      Розрахунки співрали з сумою зарплати за зону.Чекаю на спеціаліста ПФ по чорнобильцям,коли вийде з отпуста,щоб погодити правельність розрахунку.Первинні документи (справка про кратність по якій нараховували зарплату і довідка з архіва МОУ)є в пенсійній справі.Так що побачим,

      Удалить
  32. Смешные люди пишут и сами себя успокаивают,а результат НОЛЬ и им останется,не кто вам по вашим схемам пересчет делать не будет.Надо всем дружно сейчас требовать чтобы опублековали УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА чтобы он вступил в силу,а то получается указ есть а в силу не вступает,потому что не опубликован,он так этот указ может пролежать под скатертью годами так и не вступив в силу.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. не ссы

      Президент України; Указ від 05.07.2018 № 196/2018
      Документ 196/2018, чинний, поточна редакція — Прийняття від 05.07.2018
      05.07.2018 Прийняття
      17.07.2018 Набрання чинності

      для тех, кто не знает где искать http://zakon5.rada.gov.ua/laws/card/196/2018

      Удалить
    2. Указ Президента вже чинний,але відповідно нього повинна бути Постанова КМУ чи Соцполітики.
      Позицію Мінсоцполітики можна прочитати зверху .
      Таке враження ,що іде гра в хорошого і поганого мента.

      Удалить
    3. Ви вірете що без петі щось робиться? та вони без йогодозволу навіть перднути ( вибачаюсь за мій французький) неможуть! буде добро десь після нового року за 3 місяці до виборів!

      Удалить
    4. Сомневаюсь, однако. В голове одного индивидума не может поместиться вся информация.

      Удалить
  33. Почитай внимательно полследнею строку указа, указ вступит в силу со дня его опубликования,скажи где он опубликован,подскажу опубликован должен в УРЯДОВОМ КУРЬЕРЕ или Вестник Украины.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Сама свіжа інформація-тим хто сумнівається і баламутить людей,пенсію підвищувати не будуть...

      Удалить
  34. зайдите на сайт км найдите "законы вступившие в силу в июле месяце"не поленитесь найти 11июля и прочтите,указ вступил в силу 11июля

    ОтветитьУдалить
  35. Указы Призиденту вступают в силу со дня опубликования в администрации Призиденту на сайте. Почитайте законы и не тупит.

    ОтветитьУдалить
  36. скепикам! читайте хіба цього замало?
    П О С Т А Н О В И В

    Апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області на рішення Соснівського районного суду м. Черкаси від 16 лютого 2018 року у справі за позовом ОСОБА_2 до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про визнання дій незаконними та зобов'язання перерахувати пенсію - залишити без задоволення, а рішення Соснівського районного суду м. Черкаси від 16 лютого 2018 року - без змін.

    Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

    Головуючий суддяО.А. Губська СуддяА.Б. Парінов СуддяО.О. Беспалов

    Повне судове рішення складено 26 липня 2018 року.
    це одне рішення від 27 а ось від 26 та 24!!!!!!
    КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 823/1407/18 Суддя (судді) першої інстанції: В.В. Гаращенко

    ПОСТАНОВА

    ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

    24 липня 2018 року м. Київ
    пеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області - залишити без задоволення.

    Апеляційну скаргу ОСОБА_3 - задовольнити.

    Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 02 травня 2018 року - змінити, виклавши абзац 3 резолютивної частини таким чином:

    «Зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду в Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул. Смілянська, 23, код ЄДРОПУ 21366538) здійснити з 01 жовтня 2017 року перерахунок та виплату ОСОБА_4 (АДРЕСА_1, РНОКПП НОМЕР_1) пенсії, обчисленої з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня відповідного року, відповідно до ч.3 статті 59 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», без обмеження її максимальним розміром.

    В решті залишити рішення без змін.

    Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, за виключенням випадків передбачених п. 2 ч. 5 статті 328 КАС України.

    Головуючий суддя: Файдюк В.В.



    Судді: Мєзєнцев Є.І.



    Чаку Є.В.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
      Головуючий суддяО.А. Губська СуддяА.Б. Парінов СуддяО.О. Беспалов

      Удалить
    2. Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, за виключенням випадків передбачених п. 2 ч. 5 статті 328 КАС України.
      Головуючий суддя: Файдюк В.В.

      Удалить
  37. то що скаже аноніст який кричить на всих ресурсах що семенчук дебіл. і хоче пенсію строковика!!! піди падло і повісся!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 25 чапаевская дивизия1 авг. 2018 г., 14:11:00

      Таких аноністів дуже багато, нічого конкретно не знають а коментарі пишуть і совітують бог зна що, ВСІМ ЗДОРОВЬЯ

      Удалить
  38. Николай, а чи маєте Ви інформацію щодо ліквідаторів-партизанів або кадрових військових які виграли суди за ст.59 ч.3 і РЕАЛЬНО отримали перерахунок. Бо можуть бути "віртуальні" перемоги, а до завершальної справи (отримання перерахованої пенсії) справа так і не дійде. Бо всім відомо які наши правова, виконавча і пенсійна системи.

    ОтветитьУдалить
  39. читайте ухвалу вс від 24 черня чи травня якою відмовлено упф черкас в призупинені виконання рішення суду !
    Як на мою думку по оцих рішеннях які прийняли різні колегії київського апеляційного суду ,вони щось взнали і сали на сторону закону а не заказухи! це видно з рішень!!!!дасй боже щоб я був правий! нетреба здаватися , а їти до перемоги!!

    ОтветитьУдалить
  40. вибачаюся !!! клавіша букви Т .ЗАЛИПАЄ

    ОтветитьУдалить
  41. Довіряю сайту Верховної Ради (поки що). Там Указ 196 значиться як чинний. Але щодо Плану з його виконання, який розглядався 26.07.18 р. на засіданні Уряду, ніякої інформації немає. І МСП мовчить, мабуть всі відпочивають по закордонах. Треба шукати на всіляких ресурсах і мережах цей план. Бо сьогодні ми нагадуємо сліпих кошенят. Що робиться на виконання Указу невідомо. Без дійсного громадського контролю з боку ліквідаторів і чорнобильських громадських організацій виконання Указу 196 швидко опиниться під загрозою. Мабуть всі вже зрозуміли з ким маємо справу. Тільки щоденний контроль і тиск.

    ОтветитьУдалить
  42. Ответы
    1. Звичайно! Це дуже непоганий тиск, бо має ознаки ПУБЛІЧНОСТІ.

      Удалить
  43. Посмотрите Харьковский сайт : Нас осталось всего 40 ты с. Ликвидаторов.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Подивився.
      36,8 тис.ліквідаторів це тільки у Внницькій області. По Україні десь 199 000. Це остання кількість яку зустрічав у ЗМІ. Серед них 1 категорія біля 58 000.
      Довідково: учасників АТО-ООС понад 350 000.

      Удалить
    2. Довідково:
      станом на 1 липня 2018 року на обліку в органах Пенсійного фонду Вінниччини перебуває 36,8 тис учасників ліквідації аварії на ЧАЕС ТА ПОТЕРПЇЛИХ від Чорнобильської катастрофи.
      Середній розмір пенсії даної категорії пенсіонерів складає 2207,30 грн. Учасників ліквідації із числа військовослужбовців – 1385 осіб, середній розмір пенсії – 4573,98 грн.

      Удалить
    3. Дякую за поправку, не додивився що це з потерпілими. Взагалі сумно, з кожним роком статистика видає все меншу кількість. Люди уходят!

      Удалить
  44. може Петро хоів сказати що 40 тисяч інвалідів! а партизан і того набагатоменше! десь тисяч зо 25.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 25 чапаевская дивизия1 авг. 2018 г., 13:57:00

      Николай что там по апеляции ти секретарю суда не звонил или еще рано

      Удалить
    2. 25 чапаевская дивизия1 авг. 2018 г., 16:27:00

      ЦЕ добре в тебе е шанс виграти, як будеш присутнім на суді

      Удалить
  45. Извиняюсь , инвалидов ликвидаторов.

    ОтветитьУдалить
  46. МИКОЛО , А ТИ ЧОГО ЩЕ ТУТ . ТИ МАВ НИНІ ВСЮ СВОЮ ХЕРНЮ , ЩО ПИШЕШ ТУТ ДОКАЗУВАТИ В СУДІ .І ЯКЩО ТИ БИ КЛАСНО ТАК ГОВОРИВ ЯК ДОБКІН , ТО ТОБІ МОЖЕ ДАЛИ БИ ТРОХИ ДЄНЄГ .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. тому що ти теж тут. читай с...а рішення київа і плач що невідробив копійки бандитів бо прийдеться повертати!!

      Удалить
  47. Все таки Кернес непогано сказав: "У тебя скучное лицо, тебе денег не дадут". Афоризм.

    ОтветитьУдалить
  48. Питання до фахівців.
    У ст.54 закону 796 і постанові 1210 використовується така категорія як "заробіток, одержаний за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках".
    Чи згадується цей термін ще в яких законах, постановах?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Да, згадуеться і не в одному акті.
      А в чому саме питання?

      Удалить
    2. Схоже що кратний заробіток який отримували під час роботи в зоні ніде як при оформленні пенсії по 1210 не використовується. Ні в законі 1058, ні в 2262 не згадується. Тому якщо оформлювати пенсію по якомусь іншому нормативному акту крім 1210 то про нього фактично можна забути.

      Удалить
  49. ТАМ В КИЄВІ ВИДНО ЩО ПИТАННЯ РІШАЛОСЯ НЕ ТАК , ЯК У ВАС БАЛАБОЛОМ , А НАПЕВНЕ ЗЕЛЕНИМ КОРИДОРОМ . І ТАКЕ БУВАЄ , АЯКЖЕ . І ЦИМ МЕТОДОМ ПРОСТІШЕ . ЛЮДИНА ХОЧЕ ЩОСЬ МАТИ , ПІШЛА , ПОРІШАЛА , І Є РЕЗУЛЬТАТ . ТЕПЕР ПІСЛЯ ЦЬОГО САМИЙ РІШАЮЧИЙ МОМЕНТ , ЧИ ПФУ БУДЕ РАХУВАТИ І ПЛАТИТИ . А ЦЕ ВЖЕ НІХТО СКАЗАТИ НЕ МОЖЕ .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ЧИ ПФУ БУДЕ РАХУВАТИ І ПЛАТИТИ

      Масово нет.Когда "достанут" суди и наберется"критическая масса", изменят немного формулировку 59 статьи и фсьо...

      Удалить
    2. виконавча змусить ! три рішення різних колегій суддів це та щось значе!ати тільки гавкати можеш троль. ак кажуть в деяких колах- за базар потрібно відповідати. я не балабол а просий ліквідатор який практично 25 років бореься з такими 3,14здюками як ти !ти в житті незробив нічого гарного ні одній людині безкорисно ! це випливає із твоїх постів які ти пишеш щоб принизии когось ! незабувай що колись за все потрібно буде відповідати !є така притча:БОГ- БОЙТЕСЬ СЛЬОЗ ОБИЖЕНОГО ВАМИ ЧЕЛОВЕКА - ИБО ОН БУДЕТ ПРОСИТЬ МЕНЯ О ПОМОЩИ И Я ЕМУ ПОМОГУ!

      Удалить
    3. Николай ты из ОБИЖЕННЫХ?

      Удалить
  50. ЩЕ МИКОЛІ ДАМ ЦІКАВУ ІНФОРМАЦІЮ - ПАМ'ЯТАЄШ ПОСТАНОВУ 1293 . ТАК ОТ ХАРКІВСЬКИЙ ААС НЕ ДАВ НІОДНОГО ПОЗИТИВНОГО РІШЕННЯ , А КИЇВСЬКИЙ ААС ПРИЙНЯВ КУЧУ РІШЕНЬ ПОЗИТИВНИХ , І БУЛО ТАКЕ ЩО В ОДНОМУ РІШЕННІ ПО 25 ЧОЛОВІК СХОДУ . І ВСІ РІШЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЛИ В КАСАЦІЙНІЙ СКАРЗІ . ЦЕ ТОБІ ДЛЯ ІНФОРМАЦІЇ .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. не бреши!! в моїй організації є ліківдатор який оримував пенсію за рішенням харківського апеляційного суду! 2 роки!

      Удалить
    2. Надо бы растрелять хапугу вместе с судьями корупционерами.

      Удалить
    3. Вот оно как,Михалыч...Оказывается ты такой весь правильный,за справедливость,глотку дерешь сейчас... Но рядом с тобой дерибанят государство по ПКМУ № 1293 и ты молчишь 2 года..
      А ведь жадность одних,и такая позиция других, и привела к отмене 6-8-10...В результате "танцуют все"...

      Удалить
  51. Анонимный1 авг. 2018 г., 18:25:00
    Схоже що кратний заробіток

    Поняття "заробіток, одержаний за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках" входить як похідне від більш загального поняття "заробіток, одержаний за роботу на територіях радіоактивного забруднення" відповідно до ст.57 Закону 796. При оформленні пенсії по інвалідності, за віком, по втраті годувальника відповідно закону 1058, за бажанням того, хто звернувся за пенсією, середньомісячний фактичний заробіток для обчислення пенсії може визначатися за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення, у тому числі заробіток, одержаний за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, як це передбачено частиною другою ст.27, частиною першою ст.40 Закону 1058.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Хлопці своєю дискусією зацікавили...
      Переглянув ст.57. Дійсно в цій статті "робота в зоні відчуження в 1986-1990 роках" "схована", точніше охоплюється поняттям "робота на територіях радіоактивного забруднення". Це непогано. А щодо військового 2262?

      Удалить
    2. До внесення змін в ст.57 Законом № 3108-IV від 17.11.2005, Законом № 231-V від 05.10.2006, редакція цієї статті встановлювала право кожної особи на обчислення пенсії з середньомісячного фактичного заробітку за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення, не залежно від виду пенсії та закону про пенсійне забеспечення.
      По суті ці зміни обмежили право в частині застосування цієї пільги при виборі пенсійного законодавства. Але для осіб, які мають право на пенсійне забеспечення відповідно Закону 2262, згідно ст.59 Закону 796, та працювали в зоні відчуження в 1986-1990 роках, ця пільга врегульована Постановою №1210 "1. Цей Порядок визначає механізм обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до статей 54, 57 і 59 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (далі - пенсії). Пенсії за бажанням осіб можуть призначатися виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків."

      Удалить
    3. При переході на 2262 пенсія може призначатися із зарплати з зони,але є другий нюанс...ст45 Про загальнообовязкове..,де середня заробітна плата для обчислення пенсії буде не за 2016—2017р,а за 2007р(1197гр)
      Пенсія відповідно збільшиться.
      І в кого 2гр і має меньше 80%,а 3гр і має меньше 60% втрати працездатності теж вплине на розмір пенсії.

      Удалить
    4. ст45 Про загальнообовязкове..,

      А при чем тут ст.45? какая ее часть?

      Удалить
    5. 2262 !!!!!!!!!! ........{Установити, що у 2016 році норми і положення частин першої та другої статті 9, статей 14, 22, 36, 37 та 43 цього Закону застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевих бюджетів та бюджету Фонду соціального страхування України, згідно із Законом № 928-VIII від 25.12.2015}

      Удалить
    6. {У тексті Закону слова "особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ" у всіх відмінках замінено словами "особи, які мають право на пенсію за цим Законом" у відповідних відмінках згідно із Законом № 51-IV від 04.07.2002}

      {Статтю 39 Закону № 2285-IV від 23.12.2004 виключено на підставі Закону № 2392-IV від 01.02.2005.

      Статтею 39 Закону № 2285-IV від 23.12.2004 встановлено, що особи, яким раніше призначено пенсії відповідно до цього Закону, мають право на перерахунок пенсій з урахуванням положень Закону № 1769-IV від 15.06.2004 та виплату 50 відсотків перерахованої пенсії з 1 січня 2005 року, а з 1 січня 2006 року - 100 відсотків перерахованої пенсії. У разі якщо внаслідок перерахунку за нормами цього Закону розмір пенсії або виплачуваної в період з 1 січня 2005 року до 1 січня 2006 року її частини зменшується, пенсія виплачується в раніше встановленому розмірі.}

      Удалить
    7. {Установити, що з 1 січня 2007 року максимальний розмір пенсії або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги та пенсій за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством), призначених (перерахованих) у 2006-2007 роках відповідно до цього Закону не може перевищувати 12 мінімальних розмірів пенсії за віком, встановленої абзацом першим частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", а по інших категоріях пенсіонерів розмір пенсії або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги та пенсій за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством), призначених (перерахованих) у 2007 році, не може перевищувати 10 тисяч гривень на місяць згідно із Законом № 489-V від 19.12.2006}

      Удалить
    8. И КАК бы в НАСМЕШКУ!!!!!!!!! .......Закон має на меті реалізацію особами, які мають право на пенсію за цим Законом, свого конституційного права на державне пенсійне забезпечення у випадках, передбачених Конституцією України та цим Законом, і спрямований на встановлення єдності умов та норм пенсійного забезпечення зазначеної категорії громадян України.

      Держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв’язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.

      Удалить
  52. ТИ МИКОЛО Є КОЗЕЛ РІДЧАЙШИЙ . 2 РОКИ НІХТО ЦЮ ПЕНСІЮ НЕ ПОЛУЧАВ В ХАРКОВІ , ХІБА ЩО В ДОНЕЦЬКУ , ЛУГАНСЬКУ . ЦЕ Я ТОБІ НАВІВ ПРИКЛАД . І НАРЕШТІ ВЖЕ ЗАКРИЙ ПИСОК , ТИ ВЖЕ НАДОЇВ .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. АЯ НЕЗ ХАРКІВА. А ЩО ПРАВДА ОЧІ КОЛЕ ТРОЛЯКА ХРЕНОВ

      Удалить
  53. ВО ТЕБЕ КОВБАСЕ ВІД ПРАВДИ! ТИ ХОЧ УСЕРИСЯ А МИ ДОБ'ЄМОСЯ ПРАВДИ І БУДЕМО ОТРИМУВАТИ ЦІ ПЕНСІЇ!!! ДОРОГУ ОСИЛИТ ИДУЩИЙ!!!

    ОтветитьУдалить
  54. Дуже КУЛЬТУРНА дискусія виходить!

    Нетерпимість до іншої думки скоріше за все є свідченням хворобливого сприйняття дійсності.
    Нещодавно один дописувач писав про галоперидол. Схоже що для багатьох із нас це саме те що треба.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Нетерпимість до іншої думки скоріше за все є свідченням хворобливого сприйняття дійсності.
      Нещодавно один дописувач писав про галоперидол. Схоже що для багатьох із нас це саме те що треба.
      --
      Доктор,два вопроса...
      1.Надежда, если не на полное выздоровление,то хотя бы на ремисию есть?
      2.Истоки этого недуга...Это коварное воздействие радиации? Тестостеро́н "играет"?

      Удалить
  55. информация2 авг. 2018 г., 08:15:00

    Запрошуємо чорнобильців та небайдужих громадян на урочисті заходи з нагоди 30-річчя Чорнобильського громадського руху.
    Чорнобильський громадський рух зародився у серпні 1988 р. у місті Харкові.
    30 років тому у колишньому парку Артема відбулися установчі збори та з’явилася перша у світі громадська організація, яка об’єднала у своїх рядах громадян, що постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи. Організація отримала назву «Чужої біди не буває!». Згодом, правонаступником тієї організації, стала Харківська обласна організація «Союз Чорнобиль». Навіть усім відоме нині словосполучення «Союз Чорнобиль» має харківське походження.
    Протягом 30 років організація системно займається збереженням пам’яті про учасників ліквідації чорнобильської катастрофи, наданням допомоги з питань правового, соціального та медичного захисту чорнобильців та членів їх сімей, патріотичним вихованням молоді, розповідає про наслідки чорнобильської катастрофи на міжнародній арені та іншими питаннями. Девіз організації «Досвід. Захист. Допомога».
    У програмі урочистих заходів з нагоди 30-річчя чорнобильського громадського руху, які відбудуться:
    03 серпня 2018 року о 12-00 годині у приміщенні Харківської міської організації «Союз Чорнобиль» за адресою: м. Харків, вул. Багалія, 1.
    — вітальні слова друзів та партнерів
    — презентація книги О. Гарманова «Чорнобиль. Історія виникнення, становлення та життєдіяльності»
    — фотовиставка «Чорнобильський громадський рух. 30 років»
    — фотовиставка «Чорнобиль, зона. Травень 1986р.» Автор О. Векленко (за матеріалами з архіву автора)
    06 серпня 2018р. о 12-00 годині у парку Машинобудівників (колишній парк Артема) біля пам”ятного знаку чорнобильцям відбудеться урочистий мітинг, покладання квітів та “польова каша” для всіх присутніх.
    08 серпня 2018 р. о 12-00 годині у приміщенні Харківського регіонального інституту НАДУ (пр. Московський, 75 ) буде проведено круглий стіл «Чорнобильський громадський рух. 30 років. Проблеми та перспективи».
    Рада Харківської обласної організації ВГОІ «Союз Чорнобиль України»,
    Рада Харківскої міської громадської організації «Союз Чорнобиль»
    Довідки за телефоном: 050-323-88-81, 067- 574-89-67

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Неформальне спілкування у парку з польовою кашею... Молодці! Вітаю харків'ян.

      Удалить
  56. Модератору пожелание удаляйте пожалуйста оскорбления от партизана-срочника Николая Семенчука .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 25 чапаевская дивизия2 авг. 2018 г., 11:55:00

      Читайте информацию на сайте ВОВЧ там у всех неугодных компьюторы заблокированы, читают только то что нравиться ВОВЧ и ЛАРИСЕ с Лубнов, и так там все тихо и гладко получаеться все они белые и пушистые, но каждый имеет право на свое мнение и коментарий

      Удалить
    2. 25 чапаевская дивизия2 авг. 2018 г., 12:12:00

      на ВОВЧ написан ответ пенсионного, а где вопрос на который они дают ответ, нету там дискусии, 6 коментариев стоит 2 суток, потому что они хотят слышать только то что им нравиться,

      Удалить
    3. Этот комментарий был удален автором.

      Удалить
    4. і од троля який запудрює мозги хлопцям!

      Удалить
  57. Все-таки интересно иногда зайти на сайт. А там:
    «…кто пришел напиться, кто пришел подраться,
    кто пришел послушать свежих новостей…».
    На відміну від інших чорнобильських сайтів, де 1-2 коментаря, на сайті «МЫ - ЧЕРНОБЫЛЬЦЫ» 100-200 коментарів. Це свідчить що центр громадської чорнобильської думки ТУТ і ЗАРАЗ.

    Щодо лайки.
    Шановні! Прохання ще раз прочитати підзаголовок назви сайту на якому ми працюємо: "ПОМОГИ НАМ, ГОСПОДЬ!". У такому випадку кажуть "Треба або хрестик зняти, або труси надіти".

    ОтветитьУдалить
  58. Щоб на сайті орденоносців щось написати у коментарях треба півдня чекати перевірки написаного на лояльність. Таке багатьом дописувачам не подобається. Добре що копію паспорта не вимагають разом із відбитками пальців...

    ОтветитьУдалить
  59. Вже 17 годин МИКОЛИ не чути. На критику реагує правильно.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. уйди старуха,я в печали..

      Удалить
    2. Печаль гнать ср. метлой!!!

      Есть притча про пессимиста и оптимиста...
      Песимист выпил стопарик коньяка и говорит -фу какая гадость,клопами воняет...
      Оптимист раздавил клопа и говорит-а ничего,коньячком пахнет...

      Могло быть и хуже... Но что стряслось?

      Удалить
    3. та все ніяк невичислю- що сталося із апеляційним київа! о перли відмови а тут круть і стали на бік правди ! чи може їх окрописи святою водою чи зняли порчу? а якщо серйозно то щось назріває . чи може пронюхали щось про справи в верховному. бо неможуть вони самі щось вирішувати , тільки по указці!

      Удалить
    4. передивився постанови суду за останні 2 місяці - одні відмови до 24 липня!!! а тут раз і три рішення на користь чорнобильців! кумедія сказавби дід панас!

      Удалить
    5. Можливо просто напросто хлопці почали більш грамотно писати позовні заяви завдяки усіх тих підказок на сайті а також ретельне вивчення Постанов чи Рішень судів напевно теж дають результат

      Удалить
  60. 25 чапаевская дивизия2 авг. 2018 г., 13:25:00

    ПіДТРИМУЮ 100% ГАНЬБА ВОВЧ

    ОтветитьУдалить
  61. Для сведения все:фхарьковский аппеляционной продался с потрохами.Цинично, без анализа правовых норм обосновывающих право ликвидатора на перерасчет пенсии-отменил решение суда первой инстанции, чем удовлетворил апеляцию ПФ, которая представляла собой детский лепет. судья по делу- Гуцал М.І Страна должна знать свох "героев". Так что харьковский аппеляционный админсуд - самый "честный", самый "гуманный" и самый "справедливый". главное, что все эти качества он приобрел буквально в последнее время.Надо понимать после "подсказки" СВЕРХУ.

    ОтветитьУдалить
  62. Админы вы что опыт ВОВЧ перенимаете блокируете коменты.

    ОтветитьУдалить
  63. Цікава інформація щодо нагород.
    Відповідно до заяви Генерального прокурора сьогодні кримінальне переслідування провадиться стосовно 4 (ЧОТИРЬОХ) Героїв України.
    Повна дискредитація звання!

    ОтветитьУдалить
  64. Привет всем. Хоть бы кто то что то покашлял по поводу Пенсий , Постановы, Указа. Все пишут про награды , суды , законы , это то в нашем чудном государстве? Давайте как то требовать выполнения Указа . Это пока единственный шанс улучшить положение.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Давайте требовать.
      Предлагаю: лист, конверт.
      "Пану Президенту, Прем'єр-міністру...
      Вимагаю виконання Указу.
      ...

      Удалить
  65. Здесь все сидят максимальщики,их пенсии не интересуют,у них пролема с наградами.

    ОтветитьУдалить
  66. У кого є інформація стосовно цього:

    26 липня четвер Засідання Кабінету Міністрів України
    "7.2. Про план організації виконання Указу Президента України від 5 липня 2018 p. № 196 „Про додаткові заходи з відродження територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, із соціального захисту постраждалих осіб, безпечного поводження з радіоактивними відходами".

    ОтветитьУдалить
  67. Хто може, викладіть, будь ласка, рішення Київського апеляційного АС на користь партизан. Дякую.

    ОтветитьУдалить
  68. №рішення в єдиному реєстрі 75509263,75542427,75542432.

    ОтветитьУдалить
  69. бо все рішення неможна постити - невлізе ! а модератор на дачі!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Прямо там,ты как малолетка...А лубриканты для чего?

      Удалить
  70. Надо писать в администрацию Призиденту от своего имени о выполнении Указа. Напишем 200 писем хорошо , 300 лучше.

    ОтветитьУдалить
  71. Посмотрел новости.Бюджет дырявый.В пенсионном фонде катострофическая нехватка средств.На душе тоскливо и бесперспективно.Увеличение пенсии(полный мрак).Здобулы.В слове "Слава ......",хочется заменить две буквы,"л" на "р", и "в" на "к".

    ОтветитьУдалить
  72. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить