Категорія
справи №812/1341/18: Адміністративні справи; Справи зі спорів з приводу реалізації
публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального
захисту громадян та спорів у сфері публічної житлової політики, зокрема зі
спорів щодо:; управління, нагляду та інших владних управлінських функцій
(призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних
видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому
числі:; загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, у тому числі
пенсійного страхування осіб, звільнених з публічної служби (військової
служби).
Надіслано судом: 19.07.2018. Зареєстровано:
20.07.2018. Оприлюднено: 25.07.2018.
Дата
набрання законної сили: 18.07.2018
|
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ
УКРАЇНИ
18 липня 2018
року справа
№812/1341/18
приміщення
суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Донецький
апеляційний адміністративний суд у складі суддів: Арабей Т.Г., Гаврищук Т.Г.,
Сіваченка І.В., розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу
ОСОБА_1 на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 07 червня
2018 року у справі № 812/1341/18 (головуючий суддя І інстанції - Смішлива
Т.В.), складене у повному обсязі 07 червня 2018 року у м. Сєвєродонецьк
Луганської області, за позовом ОСОБА_1 до Старобільського об'єднаного
управління Пенсійного фонду України Луганської області про визнання
протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
16
травня 2018 року ОСОБА_1 звернувся до Луганського окружного адміністративного
суду з адміністративним позовом до Старобільського об'єднаного управління
Пенсійного фонду України Луганської області про:
- визнання
протиправної бездіяльності відповідача щодо не здійснення перерахунку позивачу
його пенсії за інвалідністю за заявою від 06 квітня 2018 року та зобов'язання управління
провести з 01 жовтня 2017 року перерахунок та виплату пенсії позивачу,
обчисленої з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої
законом на 01 січня відповідного року, відповідно до ст.
59 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи» (а.с. 3-5).
Рішенням
Луганського окружного адміністративного суду від 07 червня 2018 року відмовлено
у задоволені позовних вимог у повному обсязі (а.с.74-75).
Не
погодившись з судовим рішенням, ОСОБА_1 подав апеляційну скаргу, в якій просить
суд скасувати рішення суду першої інстанції, прийняти нове рішення, яким
задовольнити позовні вимоги у повному обсязі, посилаючись на порушення судом
норм матеріального та процесуального права.
В
обґрунтування апеляційної скарги позивачем зазначено, що Порядок подання та
оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій
відповідно до Закону
України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»,
затверджений Постановою
правління Пенсійного фонду України № 22-1 від 25 листопада 2005 року не
розповсюджується на позивача, оскільки він подав до управління заяву про
перерахунок йому пенсії на підставі положень ст.
59 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи».
Зазначив,
що з відповіді управління від 25 квітня 2018 року управління висловило свою
позицію щодо відмови у перерахунку пенсії по суті вимог, а не на підставі
неналежного звернення, при цьому суд першої інстанції не надав належної оцінку
цим обставинам.
При
цьому, управління не звертало увагу позивача на те, що йому необхідно
звернутись з бланком відповідної форми для прийняття рішення щодо
перерахунку/чи відмови у перерахунку пенсії (а.с. 82-84).
Сторони
в судове засідання не з'явились, про дату, час та місце розгляду справи
повідомлялись судом належним чином.
Разом
із апеляційною скаргою ОСОБА_1 заявив клопотання про розгляд справи за його
відсутності.
Суд
апеляційної інстанції, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши
матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну
оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність
застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права,
вважає за необхідне вимоги, викладені в апеляційній скарзі задовольнити
частково, а рішення суду першої інстанції - скасувати, з наступних підстав.
Судами
першої та апеляційної інстанції встановлено, що ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, є
пенсіонером та отримує пенсію по інвалідності, встановлену у відповідності
до Закону
України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи" (а.с. 33-36). З березня 2016
року ОСОБА_1 перебуває на обліку в Старобільському об'єднаному управлінні
Пенсійного фонду України Луганської області (після реорганізації) (а.с. 54-59).
06
квітня 2018 року ОСОБА_1 звернувся до Старобільського об'єднаного управління
Пенсійного фонду України Луганської області із заяву про перерахунок з 01
жовтня 2017 року пенсії за інвалідністю, встановивши її розмір у відповідності
до ч. 3 ст
59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". У вказаній заяві
позивач також просив надати йому відповідь у письмовій формі (а.с. 63).
Листом
від 25 квітня 2018 року за № 21/Б-Н Старобільським об'єднаним управлінням
Пенсійного фонду України Луганської області надано відповідь на його звернення
відповідно до Закону
України "Про звернення громадян", в якій вказано, що ОСОБА_1 не
має права на перерахунок пенсії у відповідності до положень ст.
59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи" (а.с. 64)
Не
погодившись із вищевказаною відповіддю, позивач звернувся до суду із даним
позовом.
Суд
першої інстанції, відмовляючи у задоволені позовних вимог, виходив з того, що
позивач звернувся до Пенсійного органу із заявою про перерахунок пенсії у
довільній формі, а не із заявою встановленої форми (додаток 2 до Порядку), а
відтак відсутня бездіяльності з боку Старобільського об'єднаного управління
Пенсійного фонду України Луганської області щодо прийняття відповідно рішення.
При цьому, суд першої інстанції посилається на відсутність заяви позивача про
перерахунок пенсії відповідного зразка, передбаченого Порядком подання та
оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій
відповідно до Закону
України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»,
затверджений Постановою
правління Пенсійного фонду України № 22-1 від 25 листопада 2005 року.
Суд
апеляційної інстанції не погоджується з висновками суду першої інстанції, з
наступних підстав.
Згідно
ч. 2 ст.
19 Конституції України, органи державної влади, органи місцевого
самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та
законами України.
Як
вбачається з матеріалів справи, позивач є пенсіонером по інвалідності ІІ
групи (загальне захворювання) (а.с. 35), інвалідність позивачем отримана
внаслідок ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС.
Закон
України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»
від 09 липня 2003 року № 1058-IV, розроблений відповідно
до Конституції
України та Основ законодавства України про загальнообов'язкове
державне соціальне страхування, визначає принципи, засади і механізми
функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування,
призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів
Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців,
бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок
формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його
коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових
виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим
цим Законом.
Відповідно
до ч. 1 ст.
9 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в
солідарній системі призначаються такі пенсійні виплати:
1)
пенсія за віком;
2)
пенсія по інвалідності;
3)
пенсія у зв'язку з втратою годувальника.
Статтею
30 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» визначено,
що пенсія по інвалідності призначається в разі настання інвалідності, що
спричинила повну або часткову втрату працездатності за наявності страхового
стажу, передбаченого статтею
32 цього Закону.
Відповідно
до ст.
55 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи» особам, які працювали або
проживали на територіях радіоактивного забруднення, пенсії надаються із
зменшенням пенсійного віку, встановленого статтею
26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне
страхування", за наявності відповідного страхового стажу, зменшеного
на кількість років зменшення пенсійного віку, але не менше 15 років страхового
стажу.
При
цьому, суд відхиляє твердження апелянта, що Порядок подання та оформлення
документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону
України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»,
затверджений Постановою
правління Пенсійного фонду України № 22-1 від 25 листопада 2005 року на
нього не розповсюджується, оскільки пенсія позивачу призначена відповідно до
положень Закону
України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням
спеціального для нього Закону
України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи».
Однак,
суд вважає необґрунтованими висновки суду першої інстанції, що позивачем
порушено вимоги Порядку подання та оформлення документів для
призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону
України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» щодо
подання звернення відповідного зразку про перерахунок пенсії до пенсійного
органу, з огляду на наступне.
Листом
від 25 квітня 2018 року за № 21/Б-Н Старобільським об'єднаним управлінням
Пенсійного фонду України Луганської області надано відповідь на його звернення
відповідно до Закону
України "Про звернення громадян", я якій вказано, що ОСОБА_1 не
має права на перерахунок пенсії у відповідності до положень ст.
59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (а.с. 64).
З
аналізу цієї відповіді не слідує, що позивачу відмовлено у перерахунку пенсії з
огляду на неналежне звернення до Пенсійного органу, а, оскільки, позивач
фактично і оскаржує цю відповідь, суд апеляційної інстанції вважає
необґрунтованим висновок суду першої інстанції щодо відмови у задоволені позову
з підстав звернення позивача з заявою про перерахунок пенсії невстановленого
зразка, відтак, рішення суду першої інстанції є таким, що підлягає скасуванню.
Щодо
суті позовних вимог, суд апеляційної інстанції зазначає наступне.
Принципи,
засади і механізми функціонування системи загальнообов'язкового державного
пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання
соціальних послуг з коштів ПФУ визначено Законом
України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09 липня
2003 року (далі - Закон № 1058-IV).
Абзацом
6 п. 3 Прикінцевих
положень Закону № 1058-IV встановлено, що військовослужбовці, особи
начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які брали участь у
бойових діях, а також ті, що стали інвалідами внаслідок поранення, контузії,
каліцтва, отриманих при захисті Батьківщини або при виконанні інших обов'язків
військової служби (службових обов'язків), або внаслідок захворювання,
пов'язаного з перебуванням на фронті чи виконанням інтернаціонального
обов'язку, дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки
військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх
справ, які померли (загинули) у період проходження військової служби (виконання
службових обов'язків) чи після звільнення із служби, але внаслідок поранення,
контузії, каліцтва, отриманих при виконанні обов'язків військової служби
(службових обов'язків), захворювання, пов'язаного з перебуванням на фронті,
ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи чи виконанням
інтернаціонального обов'язку, мають право на призначення дострокової пенсії за
віком після досягнення чоловіками 55 років, жінками - 50 років та за наявності
страхового стажу не менше 25 років для чоловіків і не менше 20 років для жінок.
За
правилами ст.
10 Закону № 796-ХІІ учасниками ліквідації наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у
будь-яких роботах, пов'язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні
відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у
1988-1990 роках - не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні
евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або
відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи
військовослужбовців, працівники державних, громадських, інших підприємств,
установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті,
хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих
пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві.
При
цьому згідно з приміткою до цієї статті до військовослужбовців належать,
зокрема, військовозобов'язані, призвані на військові збори.
Позивач
у період ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС був військовозобов'язаним,
призваним на збори (що вбачається з відповіді відповідача) (зв. бік а.с. 64).
У
період перебування позивача на військових зборах діяв Закон СРСР
від 12 липня 1967 року № 1950-VII «Про загальний військовий обов'язок».
Відповідно
до ст. 5, 6 цього Закону (зі
змінами, внесеними Указом Президії Верховної Ради СРСР від 17 грудня 1980 року
№ 3535-Х) військова служба складається з дійсної військової служби та служби в
запасі Збройних Сил СРСР. Громадяни, які перебувають на дійсній військовій
службі, іменуються військовослужбовцями, а ті, що перебувають у запасі, -
військовозобов'язаними.
За
правилами ст.
7-9 цього Закону військовослужбовці і військовозобов'язані приймають
військову присягу на вірність своєму народові, поділяються на солдатів,
матросів, сержантів, старшин, прапорщиків, мічманів і офіцерський склад та
кожному присвоюється відповідне військове звання.
Військовослужбовці
і призвані на військові збори військовозобов'язані користуються всією повнотою
соціально-економічних, політичних та особистих прав і свобод і несуть усі
обов'язки громадян СРСР, передбачені Конституцією СРСР.
Правове
регулювання відносин між державою і громадянами України у зв'язку з виконанням
ними конституційного обов'язку щодо захисту Вітчизни здійснює Закон
України «Про військовий обов'язок і військову службу» від 25 березня 1992 року
№ 2232-ХІІ.
Відповідно
до ч.9 ст.
1 цього Закону щодо військового обов'язку громадяни України
поділяються, зокрема, на такі категорії: військовослужбовці - особи, які
проходять військову службу; військовозобов'язані - особи, які перебувають у
запасі для комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань на
особливий період, а також для виконання робіт із забезпечення оборони держави.
За
правилами ч. 1 ст.
16 Закону України від 6 грудня 1991 року № 1934-XII «Про Збройні Сили України» держава
забезпечує соціальний і правовий захист військовослужбовців, резервістів, які
виконують обов'язки служби у військовому резерві, та військовозобов'язаних,
призваних на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори, членів їх сімей,
працівників Збройних Сил України, а також членів сімей військовослужбовців,
резервістів та військовозобов'язаних, які загинули (померли), пропали безвісти,
стали інвалідами під час виконання службових обов'язків або постраждали у
полоні в ході бойових дій (війни), в умовах надзвичайного стану чи під час
виконання службових обов'язків за межами України в порядку військового
співробітництва або у складі національного контингенту чи національного
персоналу у міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки.
Закон
України від 20 грудня 1991 року № 2011-ХІІ «Про соціальний і правовий захист
військовослужбовців та членів їх сімей», який визначає основні засади
державної політики у сфері соціального захисту військовослужбовців та членів їх
сімей, встановлює єдину систему їх соціального та правового захисту, гарантує
військовослужбовцям та членам їх сімей в економічній, соціальній, політичній
сферах сприятливі умови для реалізації їх конституційного обов'язку щодо
захисту Вітчизни та регулює відносини у цій галузі, поширюється також на
військовозобов'язаних та резервістів, призваних на навчальні (або перевірочні)
та спеціальні збори, і членів їх сімей (підпункт 3 пункту 1 статті
3 цього Закону).
Зазначене
вище кореспондується зі ст.
10 Закону № 796-ХІІ, згідно з якою до військовослужбовців належать,
зокрема, військовозобов'язані, призвані на військові збори.
Системний
аналіз наведених норм дає підстави дійти висновку, що громадяни із числа
військовозобов'язаних, які проходять збори (навчальні, перевірочні,
спеціальні), у цей період вважаються такими, що проходять військову службу та
користуються гарантіями держави на рівні із іншими військовослужбовцями.
До
того ж висновку дійшов Верховний Суд України в постанові від 01 березня 2016
року № 21-1887а15.
Відповідно
до ч. 3 ст.
59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 796-ХІІ особам, які брали
участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій
та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час
проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з
інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або
за бажанням таких осіб - з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої законом на
1 січня відповідного року.
Відповідно
до ч. 9-1 Постанови
Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1210 «Про підвищення
рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи» (з урахуванням змін, внесених постановою
Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2017 року № 851 «Про внесення змін
до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи») за бажанням осіб, які брали участь у ліквідації наслідків
Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових
навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової
служби та внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності
обчислюється з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої законом на
1 січня відповідного року, за відповідною формулою.
Враховуючи
вищевикладене, та те, що позивач є громадянином із числа військовозобов'язаних,
якій проходив збори (навчальні, перевірочні, спеціальні), у період ліквідації
наслідків аварії на ЧАЕС вважається таким, що проходив військову службу та
користується гарантіями держави на рівні із іншими військовослужбовцями,
відповідач протиправно відмовив позивачу у перерахунку пенсії на підставі ст.
59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
Щодо
вимоги позивача зобов'язати управління провести перерахунок пенсії, суд
апеляційної інстанції зазначає наступне.
У
юриспруденції дискреційні повноваження визначаються як право голови держави,
уряду, інших посадовців в органах державної влади у разі ухвалення рішення з
питання, віднесеного до їх компетенції, діяти за певних умов на власний розсуд
у рамках закону. А в Рекомендаціях Комітету Міністрів Ради Європи вказано, що
адміністративний орган може здійснювати "дискреційні повноваження",
користуючись певною свободою розсуду у разі ухвалення будь-якого рішення. Такий
орган в силу (за) наявності у нього дискреційних повноважень може вибирати з
декількох варіантів припустимих рішень той, який він вважає найбільш
відповідним у даному випадку. За цього надано рекомендацію судам не втручатися
у дискреційні повноваження державних органів.
На
думку суду, з боку державних органів відбувається підміна понять, оскільки не
будь-які повноваження органів влади з ухвалення рішень, є дискреційними.
Дискреція діє тільки у разі, коли у рамках закону держорган
може приймати різні рішення.
Відповідно
до статті
13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ратифікованої
Україною Законом
№ 475/97-ВР від 17 липня 1997 року, кожен, чиї права і свободи, визнані в
цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту
в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які
здійснювали свої офіційні повноваження.
Отже,
обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати й на його ефективність з
точки зору статті
13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. У пункті 145
рішення від 15 листопада 1996 року у справі «Чахал проти Об'єднаного
Королівства» (Chahal v. the United Kingdom, (22414/93) [1996] ECHR 54)
Європейський суд з прав людини зазначив, що згадана норма гарантує на
національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що
передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в
правовій системі тієї чи іншої країни.
Стаття
13 вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності
«небезпідставної заяви» за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування.
Зміст зобов'язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за
Конвенцією. Тим не менше, засіб захисту, що вимагається згаданою статтею,
повинен бути «ефективним» як у законі,
так і на практиці, зокрема, в тому сенсі, щоб його використання не було
ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (п. 75
рішення Європейського суду з прав людини у справі «Афанасьєв проти України» від
5 квітня 2005 року (заява № 38722/02)).
Отже,
«ефективний засіб правого захисту» в розумінні статті 13 Конвенції повинен
забезпечити поновлення порушеного права й одержання особою бажаного результату;
винесення рішень, які не призводять безпосередньо до змін в обсязі прав та
забезпечення їх примусової реалізації, не відповідає розглядуваній міжнародній
нормі.
Дискреційні
повноваження - це законодавчо встановлена компетенція владних суб'єктів, яка
визначає ступінь самостійності її реалізації з урахуванням принципу
верховенства права; ці повноваження полягають у застосуванні суб'єктами
адміністративного розсуду при здійсненні дій і прийнятті рішень. У більш
звуженому розумінні дискреційні повноваження - це можливість діяти за власним
розсудом, в межах закону,
можливість застосувати норми закону та
вчиняти конкретні дії (або дію) серед інших, кожні з яких окремо є відносно
правильними (законними). Аналогічна правова позиція міститься в постанові
Верховного Суду України від 21 травня 2013 року № 21-87а13.
Згідно
з частиною 1 статті
5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право
в порядку, встановленому цим кодексом, звернутися до адміністративного суду,
якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень
порушені її права, свободи або інтереси.
Відповідно
до частини другої статті
19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого
самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та
законами України.
Відповідно
до п. 7 ч.2 ст.
245 Кодексу адміністративного судочинства України в разі задоволення
адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання бездіяльності
суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання вчинити
певні дії.
Отже,
суд наділений повноваженнями щодо зобов'язання відповідача вчинити певні дії, і
це прямо вбачається з п. 7 ч.2 ст.
245 Кодексу адміністративного судочинства України.
При
цьому, спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який
виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб'єкта владних
повноважень, а у випадку невиконання або неналежного виконання рішення не
виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове
виконання рішення.
Враховуючи
вищевикладене, та те, що відповідач фактично відмовив в перерахунку пенсії
позивачу, суд вважає за доцільне визнати протиправними дії Старобільського
об'єднаного управління Пенсійного фонду України Луганської області щодо не
розгляду відповідно до вимог пенсійного законодавства заяви ОСОБА_1 від 06
квітня 2018 року про перерахунок пенсії з 01 жовтня 2017 року на підставі абз.
3 ст. 59 Закону України "Про статут і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та зобов'язати управління
розглянути заяву ОСОБА_1 від 06 квітня 2018 року про перерахунок пенсії як
постраждалому внаслідок Чорнобильської катастрофи та згідно норм пенсійного
законодавства з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
При
цьому, суд вважає, вищевказаний спосіб захисту достатнім, враховуючи обставини
по справі.
Відповідно
до положень ч.1 ст.
317 Кодексу адміністративного судочинства України підставами для
скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та
ухвалення нового судового рішення у відповідній частині або зміни рішення
є неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи;
недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції
визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду
першої інстанції, обставинам справи; неправильне застосування норм
матеріального та процесуального права
Враховуючи
вищевикладене, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне скасувати рішення
суду першої інстанції з прийняттям нової постанови про часткове задоволення
позовних вимог.
Керуючись
статтями 250, 308, 311, 315, 317, 321, 322, 328, 329
Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну
скаргу ОСОБА_1 - задовольнити частково.
Постанову
Луганського окружного адміністративного суду від 07 червня 2018 року у справі №
812/1341/18 - скасувати.
Прийняти
нову постанову.
Позовні
вимоги ОСОБА_1 до Старобільського об'єднаного управління Пенсійного фонду
України Луганської області про визнання протиправними дій та зобов'язання
вчинити певні дії - задовольнити частково.
Визнати
протиправними дії Старобільського об'єднаного управління Пенсійного фонду
України Луганської області щодо не розгляду відповідно до вимог пенсійного
законодавства заяви ОСОБА_1 від 06 квітня 2018 року про перерахунок пенсії з 01
жовтня 2017 року на підставі абз. 3 ст. 59 Закону України "Про статут і
соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи".
Зобов'язати
Старобільське об'єднане управління Пенсійного фонду України Луганської області
розглянути заяву ОСОБА_1 від 06 квітня 2018 року про перерахунок пенсії як
постраждалому внаслідок Чорнобильської катастрофи та згідно норм пенсійного
законодавства з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
В
решті позовних вимог - відмовити.
Постанова
суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної
сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню
крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст.
328 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом тридцяти днів з
дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 18 липня
2018 року.
Судді
Т.Г.Арабей
І.В.
Сіваченко
Т.Г.
Гаврищук
супер
ОтветитьУдалитьХорошо для военных. Судя по тексту позивач относится к их числу. Обычные ликвидаторы инвалиды ( рабочие, водители, строители) окажутся за бортом. Дискриминация прописана в законе специально?
ОтветитьУдалитьвиважене рішення . все розглянуто. рішення винесено на основі закону. з урахуванням всих чиників! повага таким суддям!
ОтветитьУдалитьТАК ВОНО І МАЕ БУТИ, рішення винесено зтідно закону
ОтветитьУдалитьЯ НЕ ЗРОЗУМІВ чого написано ЗАГАЛЬНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ
ОтветитьУдалитьЕсли бы другие апеляционные суды взяли бы его за образец вместе с Верховным судом то и Указов и КМ нам не надо.
ОтветитьУдалитьПФУ зобов'язано знову розглянути заяву. А як воно її розгляне можна здогадатися. Та що все ще попереду. Радіти зарано.
ОтветитьУдалитьА там ще й заміна посвідчень на горизонті...
УдалитьДоречі що чутно про заміну? Десь вже почали міняти?
ОтветитьУдалитьПочитав новини. Виявляється Уряд до... вересня не буде збільшувати ціну на газ. Яке щастя, цілий місяць за старим тарифом! Такий радий, дякую шановний Уряд!
ОтветитьУдалитьА замена удостоверений , это что проблема? Данные в области есть , мы же эти то же получали на основании справок. Заключение Мсэк есть-пошел и поменял, нет проблем. Только надо ли ? Скажут будем менять . Есть вопрос об освоевоеменивании пенсий ликвидаторам- это вопрос. У нас нет Вождей Чернобыльклго движения ликвидаторов- это вопрос. Нужно создать всеукраинскую организацию участников ликвидации парит на ЧАЭС- это главный вопрос. Будет организация -будем решать проблемы, а так мы делаем из угла в угол.
ОтветитьУдалитьВспомните В.Высоцкого:
Удалить"Мы не сделали скандала,
Нам вождя недоставало,
Настоящих буйных мало,
Вот и нету вожаков."
Пётр!!! Белая Церковь УТСЗН сказала-нет методичек,бланков и разъяснений ....сидите со старой ксивой ......пока!
УдалитьТак новые корочки никто не требует пока. До нового года точно. Спим спокойно.
ОтветитьУдалитьЩодо нових посвідчень "м'яч на полі" УТСЗН. Відпочиваємо. Боремось за пенсії. Це важливіше.
ОтветитьУдалитьОно то так,но не зря затеяли с заменой удостоверений,затягивание времени и,пока не заменят удостоверения,никто ничего повышать не будет,это для них одно из оправданий,да и срок они уже установили до нового года старые подходят,а там новый бюджет,попытаться пару-тройку тройку месяцев,а там и выборы,кто примет эстафету,пусть и отжимается...
УдалитьНе попытаться,а понапрягаются ,извините..
УдалитьНаши бы Начальники Яценко Винник Ковальчук Проскурин дружно поехали бы в КМ и узнали как дела с Указом Призиденту, чем помочь, как сделать лучше для всех , не поэтапно п сразу, иначе потом забудиься и не пытали сюда пернселегцев и потерпевших. А сказали : давайте начнем с ликвидаторов, они заслужили , давайте времени изменения в Постановы 1210 , но нет , не тот масштаб, надо попариться , рассказать сказки пообедать нереальные, ведь выборы.выборы....
ОтветитьУдалитьГромадським організаціям чорнобильців вже давно треба надіслати відповідні листи з вимогою отримати роз'яснення стосовно чинності Указу, плану заходів з його виконання і т.і. Все це стосується ліквідаторів і за всіма правовими нормами ми повинні це знати. І тримати на контролі!
ОтветитьУдалитьОдне діло коли громадська організація звертається, а інше коли індивід.
Але ж у нас самі орденоносці, а вони після нагород і слова проти влади не в змозі вимовити. Купили їх з потрохами! Треба міняти.
Наши вожди ,защищают интересы правительства и свои личные,мы для них всего лишь инструмент для достижения своих личных интересов.Ваня Ковальчук понятно отстаивает интересы своей семьи,ведь они у него все имеют статус эвакуированных.Проскурин оказался иудою,до сих пор не могу в это поверить ,но к сожалению это так.Надо вождей выбирать новых эти уже продались.
ОтветитьУдалитьДійсно Проскурін багатьох здивував. Не пройшов "мідних труб". Слабким до нагород виявився. З партією "Відродження" співпрацює. Мабуть в депутати йти збирається.
УдалитьЛаріса Лубенська теж під відродження лягла теж в депутатки мітить,
УдалитьКакая разница как называется партия ? Мы за результат и поддержку ликвидаторов. Но на мой взгляд все они одной масти что бар что народный фронт что Видродженню что оппозиционный блок. Все говорят но никто ничего не делает Пример решение Конституционного суда , где 54ст. Пенсий забыли. Фарса много а толку нуль.
ОтветитьУдалитьСт.54 "забыли" не случайно. "Если прийдем к власти то нам же выполнять прийдется"- примерно так рассуждали инициаторы обращения в Конституционный Суд.
ОтветитьУдалитьЦе ж "Відродження" закрутило справу з позовами по ч.3 ст.59. І чим це все закінчилося. Щось не чутно щоб хтось крім строковиків реально отримав перерахунок у цьому році. Якби таке сталося інформація швидко поширилась би.
ОтветитьУдалитьНаправление у Видродженни было верное и поддержка была , но продавить не сумели или более не захотели. Может компашку подобрали не ту. Короче : завалили дело. Но что то делают а отличии от других.
ОтветитьУдалитьТак цей позов подала ортанізація Ларіси Лубенськоі, всім скопом 38чоловік з подачі Пилипенка ,а адвокат був із Харькова, хай Проскурін напише скільки чоловік у Харькові виграли завдячуючи Білоенко та скільки рішень набрало законноі сили, він повинен знати, Бо до позову Ларіси всі вигравали і першу інстанцію і апеляцію дивіться спр 823/517/18 Киівський Апеляційний Адмінсуд, //единий державний реестр судових рішень//
ОтветитьУдалитьА ще дивіться ВЕРХОВНИЙ СУД спр,527/1063/17 де військовозобовязаного визнано військовослужбовцем, на жаль померлого, земля йому пухом, З рішення судів потрібно складати позовну заяву, і аргументи використовувати залізні, а не надіятись на авось проскочіт як це зробила Ларіса думаючи шо гуртом буде краще, а вийшло як вийшло
ОтветитьУдалитьУ нас нет единого решения по всем судам. Все это на авось , как настроение у судьи. Поэтому и Пилипенко и Лариса должны понимать что должно быть общее решение по пенсиям ликвидаторов. Почему они не подали в Конституционный суд ? Может и в прям а вдруг им придется выполнять решения? Хотя они писали и Примьеоу и Дегисовой о дискриминации. Тут Можга запутаться
ОтветитьУдалитьПусть кто то объединит всех ликвидаторов , без потерпевших- тогда будет одна линия , одна правда .Я как у афганцев , атошников.
Семенчук напевно вже кишені додаткові пошив .
ОтветитьУдалитьви на Семенчука не наіжайте він у10 разів краще розуміеться в законах ніж інші, так звані адвокати, і він виграв суд першоі інстанціі, тепер жде апеляцію і дай бог шоб він іі виграв, А на щет карманів у того кармани пусті хто нічого не робить
УдалитьІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ЧОРНОБИЛЬЦІВ
ОтветитьУдалитьСьогодні о 21:10 год. на 112 каналі виступ заступника міністра Шамбіра М.І.
Аноним20:05:00, ты с какого бодуна взял что Шамбир будет говорить про чернобыльцев,были вопросы про всякую херню только не про нас,иди проспись и не вводи людей в оману.Про ликвидаторов даже не вспомнили.
ОтветитьУдалитьтак и случилось .....от ведущего к шампуру перекочевали листики с телефонами звонивших .....к стати НАГЛЯДНО показал на УКРАИНЕ не ЗАКОН действует,а телефонное право-"позвоню разберусь","позвоню если что накажу" ....а ЗАКОН??????????! ГДЕ?!
УдалитьАноним20:05:00, ты с какого бодуна взял что Шамбир будет говорить про чернобыльцев,были вопросы про всякую херню только не про нас,иди проспись и не вводи людей в оману.Про ликвидаторов даже не вспомнили.
ОтветитьУдалитьПро ликвидаторов даже не вспомнили.
УдалитьПозвонил бы и напомнил... Я лично на тебя надеялся...
А 20:05:00 и не утверждал что будут говорить про чернобыльцев. Спасибо что проинформировал о выступлении. Я например не смог дозвониться чтобы спросить про Указ и изменения в 1210.
ОтветитьУдалитьСегодня "красная луна" пойду повою немного... Желающие присоединится есть?
ОтветитьУдалитьТаку делікатну справу треба робити наодинці. Коли гуртом ефект не той.
УдалитьЯкий фіг "красная" тож була декомунізація, тепер вона голубая,а на голубую западло.С улитками лучше побеседуй.
УдалитьАноним22:25:00,язвонил только не какой хер сомною связываться не схотел,апричудливый почему не попытался позвонить,только на других надеешся хапуга.
ОтветитьУдалитьтолько на других надеешся хапуга.
УдалитьЗачэм обыжаеш ,начальнык? Я же не поддерживаю, и не требую принятия законопроектов с 6-8-10 минималок "для всех"...Зачем наговариваешь?
ХАПУГА
УдалитьСинонимы:
взяткополучатель, взяточник, вор, живоглот, жулик, загребала, корыстник, обдира, расхититель, рвач, хапала, хапало, хапужник, хапун
Какой текст! Какие слова! Просто песня. И это все про нас...
УдалитьЯ смотрю все так добросовестно Шаббат соблюдают. Даже Н.Семенчук за пол дня грубого слова не сказал... Я сначала удивился,-никто не пишет ничего,Коля-молчит...
ОтветитьУдалитьА потом до меня дошло-суббота нынче,все соблюдают ШАББАТ...
потому что Лариса заблокировала сайт ВОВЧ, не любит правди в коментариях,про ее деятельность
УдалитьЩо це за Лариса що в змозі сайт заблокувати?
УдалитьЗаблокирован не сайт а коментарии на свйте
УдалитьНіхто нічого не коментує бо немає нової позитивної інформації. А старе вже багато разів обговорене...
ОтветитьУдалить"Наши споры без сна и покоя..."
Есть позитивная информация,дефицит госбюджета за 1полугодие 2018года сотавил 10миллиардов гривен,надеюсьвсем понятно почему нет позитвной информации.О повышении пенсийдо нового года можно и не мечтать.
ОтветитьУдалитьОсобливо в світлі того що і діючи пенсії за липень ледь виплачують. Із затримкою. У нас то хлору для води не вистачає, то грошей для пенсій немає...
УдалитьПідвищення? Хоча б те що є не забрали... Тарифи підвищать!
Складається враження що все це кимось координується. Певним чином, під вибори.
"Если брать государственный аппарат как целое, — становится очевидным, что он не «живет по законам», а законы устанавливает. Таким образом, диктатура правящего класса является сущностью любого государства".
ОтветитьУдалитьА какой у нас правящий класс?
Братва! Очень хочется услышать чернобыльцев из Днепропетровской области. Как в этой области выносят суды решения по ч. 3 ст. 59
ОтветитьУдалитьЕсли есть такие, выкладывайте.
Адвокат сказал,что выиграли первую инстанции, н о решение ещё не получили из окружного.86 год партизан.
УдалитьЗначит всетаки выносят правильные законные решения, дай бог нам всем счастья издоровья
Удалитьокружний суд 5 суддів відмовляють 4 задовільняють
УдалитьНиколай радий тебе чути,що ти жив здоров, пообщаемся тут поки не прикриють, а як це виходить закон один а рішення різні, чи може різні позови
УдалитьНа 5 грамотных Судей 4 тупоголовых. Радует, что грамотных больше.
УдалитьТи хочеш сказать что 5 судей отказывают не по закону, так они грамотные а кто по закону 4 так они тупоголовые бо поступают по закону в нашу пользу, Я думаю ты ошибся потому что ты не был на ликвидации
УдалитьОПА вот и мне заблокировала коментарии на сайте ВОВЧ,
ОтветитьУдалитьЦЕ все починаеться від коментарів про партію ВІДРОДЖЕННЯ, з якою ВОВЧ почав співпрацювати, напевно був договорняк про підтримку на виборах, а ми ім своіми коментарями все псуем, бо багато чорнобильців розуміють хто есть хто
УдалитьПартію Відродження критикувати не можна? Яку партію не зроби - виходить КПРС!
УдалитьКоли говорять "Защита прав только членов нашей организации" - це зветься СЕКТАНСТВО.
ОтветитьУдалитьСхоже з'являється нове ОПОРТУНІСТИЧНЕ явище у чорнобильському русі. І носієм цього стає відома ветеранська організація і відомі люди.
Ганьба сектантам!
"Хто є хто" в українській політиці і в чорнобильському русі зрозуміли вже багато людей. Через шлунок, гаманець, холодильник... швидко доходить. Ейфорії гідності вже нема.
ОтветитьУдалитьМодератору сайта.
ОтветитьУдалитьКогда наступает Когнити́вный диссона́нс никакая цензура уже не поможет.
Когнити́вный диссона́нс (от лат. cognitiо «познание» и dissonantia «несозвучность», «нестройность», «отсутствие гармонии») — состояние психического дискомфорта индивида, вызванное столкновением в его сознании конфликтующих представлений: идей, верований, ценностей или эмоциональных реакций.
ОтветитьУдалитьОпана приплыли,на этом сайте тоже цензура,или солидарность с ВОВЧ.
ОтветитьУдалитьУважаемые посетители блога! Никто Вас не ограничивает в подаче разносторонних комментариев. Просьба к Вам не обижать авторов, которые пытаются выразить свое мнение или точку зрения. Если у вас есть какие-либо возражения - просьба делать это в приличной форме и без обид. Если Вы не будете соблюдать эти правила, Ваши комментарии просто не будут активироваться.
УдалитьУдаляйте комментарии тех кто первый норовит обидеть и оскорбить таких как Юрий.
ОтветитьУдалитьА вы почитайте комментарии вашего Югия. Или он привилегированный Дебил?!
ОтветитьУдалитьдебил — а, м. débile adj. немощный, хилый <лат. debilis слабый. 1. мед. Человек, страдающий врожденным психическим недоразвитием олигофоренией (в относительно легкой степени). 2. разг., бран. Глупый человек, тупица. Не дебил и беден. И. Фоняков… … Исторический словарь галлицизмов русского языка
25 чапаевская дивизия29 июл. 2018 г., 19:30:00
ОтветитьУдалитьТи хочеш сказать что 5 судей отказывают не по закону
Я хочу сказать, что "партизаны"-чернобыльцы - НЕ военнослужащие! Ни по одному Закону о военной службе! Ни СССР ни Украинскому. Отсутствуют ВСЕ предпосылки для такого статуса. Внесение в 1996 г. изменений в ст. 10 Закона 796 и признание военнообязанных военнослужащими - это нарушение законодательства. И грамотные Судьи прежде всего на это должны обратить внимание.
а кто по закону 4 так они тупоголовые
Тупоголовые! Потому, что вы не обращались за назначением пенсии по Закону 2262, и вам ПФ не отказал в назначении пенсии наравне со срочниками по этому Закону.
киевский апеляционный административный суд дело 823/517/18, в едином судовом реестре,
ОтветитьУдалитьКИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 823/517/18 Суддя (судді) першої інстанції: В.А. Гайдаш
УдалитьПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 травня 2018 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуюча суддя : Шелест С.Б.
Судді: Кузьмишина О.М., Пилипенко О.Є.
Секретар судового засідання: Кузик М.А.
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 12.03.18р. у справі №823/517/18 за позовом ОСОБА_2 до Золотоніського об'єднаного управління Пенсійного фонду України у Черкаській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії
.......................
Керуючись ст.ст. 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, Київський апеляційний адміністративний суд
п о с т а н о в и в:
апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 12.03.18р. у справі №823/517/18 - залишити без задоволення, а постанову Черкаського окружного адміністративного суду від 12.03.18р. у справі №823/517/18 - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, за виключенням випадків передбачених п. 2 ч. 5 ст.328 КАС України.
Головуюча суддя Шелест С.Б.
Судді : Кузьмишина О.М.
Пилипенко О.Є.
25 чапаевская дивизия
УдалитьТрое Судей: Головуюча суддя Шелест С.Б., Судді : Кузьмишина О.М., Пилипенко О.Є. разве не входят в 4?
Но на этом останавливаться не надо!
пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або за бажанням таких осіб - з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року».
Раз написано = або до цього Закону, або з пятыкратнои, то берем "пятыкратную" и идем в Закон 2262, там другая формула. Там среднюю по краине можно взять не за 14,15,16 годы, а за 16 и 17, и пенсия ваще крутая получается!
И пусть кто-то скажет, что Ты не выиграешь Суд, если ПФ откажет.
25 чапаевская дивизия, Слабо?
УдалитьТогда Йурия надоумь, только смотрите слюнями не изойдите, следите за кислотно-щелочным.
Апеляцию подавав пенсионный фонд, бо перша інстанція була за чернобильця,
Удалитьапеляція визнала шо перша інстанція правильно визнала ВІЙСЬКОВОЗОБОВЬЯЗАНОГО ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЕМ, НЕ МУТИ воду якщо не понімаеш, ПРИ чем тут закон 2262
ПРИ чем тут закон 2262
УдалитьДействительно не причем, как и вы к военнослужащим.
С вами дискутировать бесполезно, я выполнял свой долг через военкомат по повестке, 3 месяца с 4 мая по 3 августа, так что я на роботу ездил деньги зарабатывать захотел поехал а не захотел не поехал, я был под приказом, не поедеш ТЮРМА, А ВАШЕГО ТАМ И ДУХУ НЕ БЫЛО,ст59п3 для военнослужащих, здоровья тебе ДОРОГОЙ
УдалитьА я уважаемый там был с 1986г по 1993г.,общий срок прибывания 7лет.Может слышал ;сп Комплекс:если ты был в Припяти тогда знаешь,так что прикрой поддувало герой ликвидатор,наверно сидел и жрал водку в Ораном.
УдалитьДиагнос Юрия дебил потверждается на все 100%
ОтветитьУдалить25 чапаевская дивизия, Семенчуки
ОтветитьУдалитьПочему у вас льгот должно быть в два раза больше, чем у гражданских ликвидаторов? Почему пенсия должна быть выше, чем у кадровых военных и гражданских ликвидаторов? Вы были такие же гражданские, только переодетые в рабочую форму, а они такие же военнообязанные, как и вы.
Или ваша справедливость справедливее?
Я был в военной форме а не в рабочей
УдалитьС погонами? Вам выдавалась парадная военная форма?
УдалитьКАНЕШНО с пагонами только не парадная если вы не знаете значит вас там не было
Удалитьс пагонами только не парадная
УдалитьЗначит все-таки рабочая?
На 100% прав,партизаны вопили что по отношению к ним применили дискриминацию,а теперь сами хотят дискиминировать гражданских,парадокс.
ОтветитьУдалитьВСЕМ ЗДОРОВЬЯ И СПОКОЙНОЙ НОЧИ
ОтветитьУдалитьВзаимно
УдалитьВідносно закону 2262,партизани мають право на пенсію по інвалідності по ст3 п.Г,і 2гр -80% ,і в кого є справка про зарплату в зоні і нормальний особистий коефіцієнт ,мажна переходити на пенсію по 2262.Чи я щось не зрозумів?
ОтветитьУдалитьВсе правильно ты зрозумив, наконец-то.
УдалитьДякую.
УдалитьПри самой низкой зарплате у партизана, коэффициент не может быть ниже 4 с хвостиком. Умножь на среднюю за 16,17 и на 80%, это будет твоя пенсия.
УдалитьДля проверки зайди в ПФ и напиши заяву, Прошу зробыты мени ПОПЕРЕДНИЙ розрахунок пенсии по инвалидности видповидно до статти такойто Закону 2262, з урахуванням пильгы по заробитний плати видповидно до ст. 57 Закону 796. Про результат прошу повидомыты мене за моею адресою, а також за телефоном .....
УдалитьДЕБИЛ з урахуванням якой пильгы
УдалитьНе мешай учи законы
УдалитьТак по 2262 нормально виходить.Але там є обмеження виплати всієї суми.В 2018р-50%,в 2019р-75%.
Удалитьв какой статье обмеження?
УдалитьА можно поподробнее Алгоритм действий и расчёта?
Удалитьможно, только за сигаретами схожу.
Удалитьнапишите пока вопросы
Есть инвалид 2 группы, из числа военнообязанных 80% утрата. Заболевание связано с выполнением обязанностей в/с с ЛНА на ЧАЭС. Какой зароботок должен взять ПФ для начисления пенсии, откуда берётся индивидуальный коэффициент ? Где находятся исходные данные для проведения расчёта? Заранее благодарен за содержательный ответ
Удалить1. Обчислення середньомісячного заробітку провадиться відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ст. 40.
Удалить2.середньомісячний фактичний заробіток для обчислення пенсії може визначатися за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення. При цьому читать дальше ст. 57 Закона 796 и сравнить с индивидуальным подтвержденным временем работы в Зоне.
3. Как посчитать коэффициент вы знаете, берете зарплату в Зоне за месяц и делите на среднюю по стране за год (86, 87, 90 и т.д.), если проработали больше месяца складываете эти кофф. и делите на кол-во коэфф. Это будет коэфф. вашей зарплаты.
4. Берете среднюю за 2016 и 2017 годы и умножаете на полученный кофф. Полученную сумму умножаете на 0,8 (в вашем случае). Это и будет ваша пенсия.
А ПФ не буде мутити?В ст3 п Г-військовозовязязані ,призвані на навчальні,спецільні і перевірочні збори і стали інвалідами внаслідок поранення,контузії ,каліцтва,яке отримали під час перебування.
УдалитьА в нас в експертних заключеннях написано—захворювання,повязане з обовязками військової служби?
Витя, ты ж вийськовослужбовець! (ст. 10) ))))))))))))))
УдалитьПенсії військовослужбовцям призначаються з їх грошового забезпечення згідно з цим Законом та іншими законодавчими актами.
Військовослужбовцям пенсії по інвалідності за їх бажанням можуть призначатися на умовах і в порядку, визначених законодавством для осіб, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, що їх вони дістали при виконанні обов’язків військової служби (службових обов’язків) Закон 2262, або відповідно до статті 54 цього Закону.
Да,ст59 закону 796.
УдалитьДуже дякую.
Витя, в ПФ, в других соц.организациях сидят малограмотные посадови особы. Боящиеся чихнуть без разрешения начальства. Они не изучают законодательство, мало читают книг, как правило плохо учились в школе, не выработали критическое мышление. Действуют строго за вказивкою вышестоящего начальства, которое в свою очередь такие же. Так устроена бюрократия. Ты на них не серчай и не брани, а просто делай свое дело. У нас хорошее социальное законодательство, пока еще. А мутить они будут всегда.
УдалитьВiктор Паламарчук29 июл. 2018 г., 22:57:00
УдалитьАле там є обмеження виплати всієї суми.В 2018р-50%,в 2019р-75%.
Витя, ты где это нашел, в какой статье?
Я не знайшов в ніякі статті.Читав,що так виплачують пенсії військовим.
УдалитьІ дійсно,якщо є справка про зарплату в зоні,то краще переходити на 2262,там особистий коефіцієнт залишться сталим,а судитися по ст59 п3 довга морока,і в формулі западлянка з особистим коефіцієнтом.
Правильно не нашел, это касается кадровых военных по пенсии за выслугу лет
УдалитьЧем раньше подашь заявление на призначення по 2262, тем раньше начнешь получать пенсию. Уже б давно получал.
Единственное, необходимо правильно написать Заяву до ПФ з посыланням на нормы статей, чтобы меньше у них было отговорок и не затягивали с прызначенням. А изменится рачет по 796 закону, ты всегда сможешь перейти.
УдалитьВіктор про який особистий коефіціент ти лопочеш, е втрата працездатності
УдалитьТа так,лопочу собі.А,скажіть,а відсотки втрати працездатності з чого Вам нараховують?
УдалитьП=Зс*Кзс*Кв/100%
Де Зс—середня заробітна плата на одну застраховану особу в цілому по Україні з якої сплачено страхові внески за відповідний рік(В Постанові 1210—2006р)
Кзс—середньомісячний коефіцієнт заробітної плати,який враховується під час обчислення пенсіі!(ось про що,я пишу)
Кв—розмір відшкодування фактичних збитків(у %)
Кз=Зв/Зсм
Зв—сума заробітної плати за роботу в зоні відчуження.
Зсм—показник середньої заробітної плати працівників за відповідний рік(1986—1990рр,коли хто був)
Поправте,будь ласка,якщо я,щось не так написав.
Віктор втрата працездатності написана у довідці МСЕК, при призначенні групи інвалідності
УдалитьХлопці! Подавати позови по ч. 3 ст. 59 чорнобильського закону тільки в обласний окружний суд чі можна і в міські, районні суди? На данний час міські, районні суди також розлядають адміністративні іски.
ОтветитьУдалитьЗАКОН УКРАЇНИ 2262 ЦЕ ПРО ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ТА ДЕЯКИХ ІНШИХ ОСІБ . ПРО ЯКУ СТ 57 ВИ МЕЛЕТЕ В ЦІМ ЗАКОНІ . ХЛОПЦІ ВИВЧАЙТЕ ЗАКОНИ І НЕ НЕРВУЙТЕ ТИХ ХТО ЦЮ СПРАВУ ВЖЕ ПРОЙШОВ .
ОтветитьУдалитьА чому Ви так нервуєте?Ви ж цю справу вже пройшли.У Вас все позаду.
УдалитьВіктор гидко читати коли пишуть різну беліберду, якби тільки шось написать, і заводять людей в /заблуждение/ не знаючи законів
УдалитьДавайте розглянемо цю замануху яку написав анонім а вірніше троль реви чи упф.
Удалитьпо перше- закон 2262 Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб.про що він говорить:Цей Закон визначає умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом.
{Абзац перший преамбули із змінами, внесеними згідно із Законами № 879-VI від 15.01.2009, № 901-VIII від 23.12.2015}
Закон має на меті реалізацію особами, які мають право на пенсію за цим Законом, свого конституційного права на державне пенсійне забезпечення у випадках, передбачених Конституцією України та цим Законом, і спрямований на встановлення єдності умов та норм пенсійного забезпечення зазначеної категорії громадян України.
Держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв’язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист. ну т.ут зрозуміло я думаю всімщо ми підпадаємо під дію цього закану.
а тепер саме цікаве цей вумник штовхає нас на те на що ми по закану немаємо права читаємо далі:
ОтветитьУдалитьвід 25.03.96, № 85/98-ВР від 05.02.98, № 312-XIV від 11.12.98, № 2171-III від 21.12.2000; в редакції Закону № 51-IV від 04.07.2002; із змінами, внесеними згідно із Законами № 662-IV від 03.04.2003, № 1889-IV від 24.06.2004; в редакції Закону № 2505-IV від 25.03.2005; із змінами, внесеними згідно із Законом № 3200-IV від 15.12.2005; в редакції Закону № 3591-IV від 04.04.2006}
Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Види пенсійного забезпечення
Особи офіцерського складу, прапорщики і мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та військової служби за контрактом, особи, які мають право на пенсію за цим Законом при наявності встановленої цим Законом вислуги на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції і в державній пожежній охороні, службі в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, в органах і підрозділах цивільного захисту, податкової міліції, Державної кримінально-виконавчої служби України мають право на довічну пенсію за вислугу років.
{Частина перша статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1889-IV від 24.06.2004, № 2505-IV від 25.03.2005, № 3475-IV від 23.02.2006, № 901-VIII від 23.12.2015}
Військовослужбовці, особи, які мають право на пенсію за цим Законом, які стали особами з інвалідністю за умов, передбачених цим Законом, набувають право на пенсію по інвалідності.
Члени сімей військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, які загинули чи померли або пропали безвісти, мають право на пенсію в разі втрати годувальника.
{Стаття 1 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3946-12 від 04.02.94, № 103/96-ВР від 25.03.96}
Стаття 1-1. Законодавство про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом
Законодавство про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, базується на Конституції України і складається з цього Закону, Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" та інших нормативно-правових актів України, прийнятих відповідно до цих законів.
Якщо міжнародним договором, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші норми щодо пенсійного забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, то застосовуються норми міжнародного договору.
Зміна умов і норм пенсійного забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону та Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування".
{Закон доповнено статтею 1-1 згідно із Законом № 3591-IV від 04.04.2006}
Стаття 1-2. Особи, які мають право на пенсійне забезпечення на умовах цього Закону
Право на пенсійне забезпечення на умовах цього Закону мають звільнені зі служби (крім випадків призначення пенсії в разі втрати годувальника дружині (чоловіку) з урахуванням вимог частини п’ятої статті 30 цього Закону, яка призначається незалежно від звільнення зі служби):
{Абзац перший статті 1-2 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1678-VIII від 18.10.2016}
а) особи офіцерського складу, прапорщики і мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та військової служби за контрактом;
б) особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України, поліцейські, особи начальницького складу податкової міліції, особи начальницького і рядового складу Державної кримінально-виконавчої служби України, особи начальницького і рядового складу органів і підрозділів цивільного захисту;
{Пункт "б" статті 1-2 із змінами, внесеними згідно із Законом № 901-VIII від 23.12.2015}
.
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьну з цим зрозуміло все!ідемо далі!
ОтветитьУдалитьСтаття 1-2. Особи, які мають право на пенсійне забезпечення на умовах цього Закону. пункти а,б.в,г,д,е,-не для нас. а пунт є це наше:є) особи із числа військовослужбовців строкової служби та члени сімей осіб офіцерського складу, прапорщиків і мічманів, військовослужбовців надстрокової служби і військової служби за контрактом та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, у передбачених цим Законом випадках; а нешановний анонім нас шовхає не те, щоб ми судилися чи писали заяви до упф , по тим статям які до строковиків НЕВІДНОСЯТЬСЯ! ідемо далі:
Стаття 2. Умови пенсійного забезпечення :Військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, які мають право на пенсійне забезпечення, пенсії відповідно до цього Закону призначаються і виплачуються після звільнення їх зі служби.Військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом пенсії по інвалідності, а членам їх сімей пенсії в разі втрати годувальника призначаються незалежно від тривалості служби. а тепер саме цікаве: Стаття 3. Особи, які мають право на пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членами їх сімей
ОтветитьУдалитьУмови, норми і порядок пенсійного забезпечення, встановлені цим Законом для військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей, поширюються також (якщо не передбачено інше) на:г) військовозобов’язаних, призваних на навчальні, спеціальні або перевірочні збори, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при виконанні службових обов’язків у період проходження цих зборів, та членів їх сімей!
оце і все ми по закону являємся СТРОКОВИКАМИ! А НЕ КАДРОВИМИ ЧИ КУСКАМИ! І У НАС НЕБУЛО ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ . ВІН ( аноніст спецом вкинув цю замануху щоб подивиися на нашу реакцію).позакону ми маємо право тільки на пенсіі по івалідності на рівні із строковиками!! все більше нінаякі пенсії ти більше із грошового забезпечення! ти троль недумай що ми всі лохи!!
Шановний Николай!
ОтветитьУдалитьВи вже мабуть півзакона №2262 надрукували.
Ніхто не сперечається, що партизани можуть мати пенсію за законом 2262. Але яку?
Таку яку мають строковики згідно вказаного закону. А середньомісячний заробіток для обчислення їм пенсій визначається в порядку, встановленому Законом України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування".
Строковик сьогодні мав "середньомісячний заробіток" 7000. У нього втрата працездатності 80%. Його пенсія 5600.
Партизан пішов на пенсію 10 років тому. Його "середньомісячний заробіток" був 3000. Втрата працездатності також 80%. Пенсію йому призначать 2400 + плюс наступні перерахунки відповідно до постанов КМУ.
Тобто пенсія партизана за законом 2262 буде меншою ніж пенсія обчислена за 1210.
За законом 2262 пенсія може бути непоганою у того хто прослужив кадровим військовим понад 30 років, мав високу посаду і звання. І був ліквідатором. Про це і Розенко казав під час перерахунку військових пенсій.
по 1210 із заробітку ? якщо так, тоді да. а якщо отримує в мінімальному розмірі ( 3гр.-225% 2гр.255% 1гр.285%) то є сенс боротися ! але я не про це ! я незнаю навіщо із яким наміром хтось під ніком аноніма це друкує . напевно щоб показати свою зверхнісь над недуже освідченими.ну Бог бачить все ! він його врозумить. не тут - так там!
УдалитьВiктор Паламарчук30 июл. 2018 г., 10:46:00
ОтветитьУдалитьА чому Ви так нервуєте?
Витя, не слушай этих дебилов семенчуков, делай как тебе сказали. Постарайся Заяву подать до конца месяца. Если успею помогу написать Заяву. Напиши здесь свой эмейл. И запомни, жадность порождает бедность.
значиь я його всетаки зачепив ! і я розгадав що це просто замануха!!!!
Удалитьпідтвердження моїх слів!!
УдалитьВідповідно до пункту 3.1 Положення про організацію в Міністерстві оборони України роботи з обчислення вислуги років для призначення пенсій військовослужбовцям і соціального забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей, яке затвердженого наказом Міністерства оборони України 14 серпня 2014 року №530 (далі - Положення № 530) оформлення та подання до органів Пенсійного фонду України документів для призначення пенсій особам, звільненим з військової служби, та пенсій в разі втрати годувальника членам сімей померлих військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби) відповідно до Закону № 2262-ХІІ, а також визначення розміру грошового забезпечення, що враховується при обчисленні та перерахунках пенсій колишнім військовослужбовцям (крім колишніх військовослужбовців строкової військової служби), здійснюються уповноваженими органами Міністерства оборони України - обласними військовими комісаріатами згідно з постановою правління Пенсійного фонду України від 30 січня 2007 року № 3-1 «Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі - Порядок № 3-1).
(далі - Порядок № 3-1).
УдалитьПорядок № 3-1 регулює питання щодо подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», крім пенсій військовослужбовцям строкової служби та членам їх сімей, та постанови Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2006 року № 1522 «Про передачу органам Пенсійного фонду України функцій з призначення і виплати пенсій деяким категоріям громадян».
За змістом пункту 3.2 Положення № 530 заяви про призначення/перерахунок пенсій за формою, передбаченою додатком 1 до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», подаються до головних управлінь Пенсійного фонду України за місцем проживання заявника через відділи соціального забезпечення обласних військових комісаріатів.
При поданні та оформленні документів для призначення пенсії відповідно до Закону № 2262-ХІІ військовослужбовцям строкової служби та членам їх сімей, особам, які мають право на призначення пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членам їх сімей, як правильно відзначили суди попередніх інстанцій, слід керуватися Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1.
оце правова позиція суду МИ СРОКОВИКИ!Суди встановили, що чоловік ОСОБА_1, ОСОБА_2, був залученим до ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС під час проходження військових зборів. З огляду на те, що ОСОБА_2 у цей період вважався таким, що проходить військову службу, на нього поширювалися ті ж гарантії держави, що й для інших військовослужбовців. (Правовий висновок такого змісту висловив Верховний Суд України в постанові від 01 березня 2016 року у справі № 21-1887а15). Також встановлено, що ОСОБА_2 отримував пенсію у відповідності із Законом № 796-ХІІ і після його смерті його дружині, ОСОБА_1, призначено (з липня 2014 року) пенсію у зв'язку з втратою годувальника теж за Законом № 796-ХІІ.
УдалитьВІКТОР НЕВЕДИСЯ НА ЦЮ ХЕРНЮ!
КЛАСНА ШТУКА ГУГЛ!
УдалитьКолья! На фоне когнитивного диссонанса у тебя развилась шизофрения. Причем уже в острой стадии. Это сопровождается некогерентными и нелогичными рассуждениями, что проявляется фрагментированной речью и путаницей в разговоре. Твое заболевание связано не с Чернобылем, а с психическим состоянием на фоне Чернобыльских льгот. По хорошему тебя нужно изолировать и лечить. Но этим должны заняться твои родственники. Ты уже представляешь опасность для окружающих. Срочно к врачу.
УдалитьВИВЧИ ПРАВОПИС ДЕБІЛ
УдалитьКолья, у меня с детства Левопись.
УдалитьТо-то я смотрю "Казань брал, Астрахань брал..."
УдалитьЧого домагається Николай? Вишукує різноманітні правові норми щоб довести що він строковик. Не варто витрачати на це потуги і час. Бо формула строковиків далеко не досконала і через пару років призначати пенсію за нею буде аПсолютно не вигідно. Її час це жовтень 2017 р. Іронія долі, але коли хтось це докаже з'явиться осучаснення основної формули у 1210 і формула строковиків відійде на другий план.
ОтветитьУдалитьЕсли тебе не интересна формула для срочников,то что ж ты так истеришь.Жди своего осучаснення и сопи в две дырочки Отцепись от Николая Семенчука да и от нас всех.У тебя своя правда,у нас своя.И поверь,что мы правы на 100 процентов в правовом поле.Отцепитесь вы уже от партизан.У нас с вами одна разница-вам хочется хапануть,а нам выжить.Всем нам удачи и терпения
УдалитьЯкщо зараз призначать, буде нормально, ми і судимся за те шоб одсудить з 1жовтня 2017 А які в нас е формули нормальні, а 2-3 роки ще треба прожить, ВСІМ ДОВГИХ РОКІВ ЖИТТЯ БЕЗ БОЛЯЧОК
ОтветитьУдалитьЯкщо з такою наполегливістю відмовляєшь судитись по ст.59 п.3,то треба 100% судитись!
ОтветитьУдалитьНадійніше і перспективніше вимагати осучаснення формули в 1210, там де значиться 2006 р. А судитися справа "на любителя". Не всім до вподоби наш "самый гуманный суд". Та і як виконуються судові рішення. Це окрема тема. Але підтримую потуги щодо судів і ст.59. Бо позитивні судові рішення АДНАЗНАЧНА прискорять осучаснення 1210.
ОтветитьУдалитьТІЛЬКИ СУДИТИСЬ і не слухайте отих анонімів,
ОтветитьУдалитьЧАС ПОКАЖЕ!
ОтветитьУдалитьТема 6-8-10 отошла на второй план. Основная дискуссия: что лучше суд за ч.3.ст.59 или осучаснення основной формулы в постанове 1210. В первом случае нужны нормальные судебные решения, во втором изменения КМУ в постанове 1210. Пока нет ни того ни другого. А про Указ 196 уже и не вспоминаем. Он так нигде и не опубликован. Все больше фактов говорят о том, что нас в очередной раз обдурили. Развели как слепых котят...
ОтветитьУдалить6-8-10 В МИНУЛОМУ!НІОДНА ВЛАДА ЯКАБ НЕБУЛА НАРОДНА ЦЬОГО НЕДОПУСТИЬ! ОСУЧАСНЕННЯ ЦЕ ТЕЖ МОЖЕ НЕПРОЙТИ ТАК ЯК І ХТО ЗАРАЗ ОТРИМУЄ ПО ПУНКТУ 1 СТ.54- ОДРИМУЮТЬ В ВІД 5 ДО 12 ТС. ЦЕ ДЕСЬ % 60-70 ВСИХ ЛІКВІДАТОРІВ. а якщо їм осучаснити хоч по 07-09 роках о це теж для них ( влади) неприйнятне вихід - дати по постанові 851 . тільки з 2018-19 року. це незначні кошти для влади !
УдалитьДійсно незначні кошти були на строковиків яких менше 1000 осіб. А ліквідаторів 1 категорії близько 58 000.
УдалитьСьогодні телевізор передає що на зарплати військовим із жовтня 2018 р. потрібно 4,5 млрд. грн. Оце буде і підвищення і осучаснення. Чорнобильці почекають?
Чи зустрічав хто-небудь інформацію про урядовий План про виконання Указу від 5.07.18 р.? Було б цікаво почитати.
ОтветитьУдалитьАнонимний 30июл.2018.13.43.00
ОтветитьУдалитьМій емейл viktorpalamarchuk11@gmail.com.
Попередне дякую,а до 1 ,нажаль,не встигну подати.
Витя, посмотри верхнюю ветку, я там уже выставил. Абзацы не забудь поставить, а то я тормознул.
УдалитьЯ вже бачив.Відкоректую.
ОтветитьУдалитьДЯКУЮ.Коніну куди відправляти?
потом соберемся вместе выпьем
УдалитьЧИАЙЕ АНОНІСТИ РІШЕННЯ ДІЙНО СУДДІВ А НЕ ПРОСТИТУТОК ПОРОХА ЦЕ КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ !!! ВІД 24 ТА 26 ЧИСЛА ТОГО МІСЯЦЯ! НА РЕСУРСІ ВИЩЕ!
ОтветитьУдалитьДля того, щось тут коментувати, потрібно перш за все мати юридичну освіту. А тому, коментуючи висліви деяких осіб, вважаю, що не потрібно звертати увагу на судові рішення першої та другої інстанції. Вони Вам нічим не допоможуть. У нас немає судової системи, яка побудована на прецеденті. Якщо буде рішення по суті Верховного Суду то тоді да, це буде те рішення, яке можна примінити на практиці. Краще, якби була зразкова справа, але на сьогоднішню дату, Верховний Суд не хоче приймати до провадження такі справи. Вивсновок з цього такий, в кожній справі все залежить від щастя особи, яка подала позов. Тобто який суддя попаде та який буде в нього настрій, то й таке буде рішення. А писати на сайті, що я правий, а інші ні, то марна сьогодні справа.
ОтветитьУдалитьаноніму 5авг.10:27:00!
ОтветитьУдалитьдо чого ут вс! суддя приймає рішення одноосібно, на підставі доказів , законів , і нарешті конституції. так він мосить спиратися на ПОСТАНОВИ І РІШЕННЯ ВС. АЛЕ ТІЛЬКИ НА НИХ А НЕ НА ЯКУСЬ ПИСАНИНУ МАЯЧНЮ ПІ НАЗВОЮ ухвала про відмову в прийняті в провадження якоїсь справи ! це різні речі ! я подаю позов не про те що я згідно закону маю право на пенсію НА РІВНІ З ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМИ СТРОКОВОЇ СЛУЖБИ ! ось коли буде рішення вс по це -тоді хай суди і застосовують практику ! хтосьнакурився якоїсь б--ть херні і сцить щось вирішити!
вибачаюсь - не . просто попало нечаяно
ОтветитьУдалить