Категорія справи
№820/3348/18: Адміністративні справи; Справи зі спорів з приводу
реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та
соціального захисту громадян та спорів у сфері публічної житлової політики,
зокрема зі спорів щодо:; соціального захисту; соціального захисту та зайнятості
інвалідів; соціальних послуг, у тому числі:; соціального захисту громадян,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Надіслано судом: 16.08.2018.
Зареєстровано: 19.08.2018. Оприлюднено: 20.08.2018.
Дата
набрання законної сили: 16.08.2018
|
УХВАЛА
16 серпня 2018 року
Київ
справа №820/3348/18
адміністративне провадження №К/9901/58775/18
Верховний
Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Берназюка Я.О., суддів Гриціва М.І. та Коваленко Н.В., перевіривши касаційну скаргу ОСОБА_2 на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 25 травня 2018
року та постанову Харківського
апеляційного адміністративного суду від 16 липня 2018 року за позовом ОСОБА_2 до Головного
управління Пенсійного фонду України в Харківській області про визнання протиправною відмови та зобов'язання вчинити певні
дії,
ВСТАНОВИВ:
08 серпня 2018 року ОСОБА_2 (далі також - скаржник,
позивач) звернувся до Верховного Суду з касаційною скаргою на постанову
Харківського апеляційного адміністративного суду від 16 липня 2018 року.
Предметом
розгляду у даній справі є визнання протиправною відмови Головного управління
Пенсійного фонду України в Харківській області провести з 01 жовтня 2017 року
перерахунок та виплату пенсії, обчисленої з п'ятикратного розміру мінімальної
заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, відповідно
до частини 3 статті
59 Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Частиною
третьою статті
3 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС
України) передбачено, що провадження в адміністративних справах
здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої
процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Згідно
пунктом 3 частини шостої статті
12 КАС України для цілей цього Кодексу справами
незначної складності є справи щодо оскарження фізичними особами рішень, дій чи
бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення,
перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат
непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним
страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат,
соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг.
За
правилами пункту 2 частини п'ятої статті 328 КАС
України судові рішення у справах незначної складності не підлягають
касаційному оскарженню, крім
випадків, якщо: а) касаційна скарга стосується питання права, яке має
фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики; б)
особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена
можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при
розгляді іншої справи; в) справа становить значний суспільний інтерес або має
виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу; г) суд
першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності
помилково.
Згідно
з пунктом 1 частини першої статті 333 КАС
України суд касаційної інстанції відмовляє у відкритті касаційного
провадження у справі, якщо касаційну скаргу подано на судове рішення, що не
підлягає касаційному оскарженню.
Зазначена
норма Кодексу узгоджується з пунктом 8 частини другої статті
129 Конституції України, згідно з яким до основних засад судочинства
відноситься забезпечення права на касаційне оскарження судового рішення у
визначених законом випадках. Аналогічне положення закріплене у пункті 7 частини
третьої статті 2 та частині першій статті
13 КАС України, а також частині першій статті
14 Закону України "Про судоустрій і статус суддів".
Переглядаючи
справу в касаційному порядку, Верховний Суд, який відповідно до частини
третьої статті
125 Конституції України є найвищим судовим органом, виконує функцію "суду
права", що розглядає спори, які мають найважливіше (принципове) значення
для суспільства та держави. Тим самим Верховний Суд за допомогою загальної
правозастосовчої діяльності дозволяє досягнути індивідуального блага з
урахуванням того, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність,
недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Згідно
з імперативними вимогами статті
13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та статті
242 КАС України висновки щодо застосування норм права, викладені у
постановах Верховного Суду, є обов'язковими для всіх суб'єктів владних
повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що
містить відповідну норму права; при виборі і застосуванні норми права до
спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права,
викладені в постановах Верховного Суду; органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їх посадові особи не можуть приймати рішення, які
скасовують судові рішення або зупиняють їх виконання.
Таким
чином, призначення Верховного Суду як найвищої судової установи в Україні - це,
у першу чергу, сформувати обґрунтовану правову позицію стосовно застосування
всіма судами у подальшій роботі конкретної норми матеріального права або
дотримання норми процесуального права, що була неправильно використана судом і
таким чином спрямувати судову практику в єдине і правильне правозастосування
(вказати напрямок у якому слід здійснювати вибір правової норми); на прикладі
конкретної справи роз'яснити зміст акта законодавства в аспекті його розуміння
та реалізації на практиці в інших справах з вказівкою на обставини, що потрібно
враховувати при застосуванні тієї чи іншої правової норми, але не нав'язуючи,
при цьому, нижчестоящим судам результат вирішення конкретної судової справи.
Забезпечення
єдності судової практики є реалізацією принципу правової визначеності, що є
одним із фундаментальних аспектів верховенства права та гарантує розумну
передбачуваність судового рішення. Крім того, саме така діяльність Верховного
Суду забезпечує дотримання принципу рівності всіх громадян перед законом, який
втілюється шляхом однакового застосування судом тієї самої норми закону в
однакових справах щодо різних осіб.
Такий
визначений законодавцем підхід до роботи Верховного Суду (формування в окремих
справах конкретних правових висновків, що є обов'язковим для всіх судів та
суб'єктів владних повноважень) є особливо актуальним у світлі положень частини
п'ятої статті
125 Конституції України, згідно з якою адміністративні суди діють з метою
захисту прав, свобод та інтересів особи у сфері публічно-правових відносин.
Суд
також звертає увагу на положення пункту 32 Копенгагенської Декларації,
схваленої 12-13 квітня 2018 року у Комітеті міністрів Ради Європи, згідно з
яким схвалюється суворе та послідовне застосування критеріїв стосовно
прийнятності заяви у судовому процесі та в повному обсязі використання
можливості оголосити заяву неприйнятною, якщо заявники не постраждали від
значної шкоди.
Суд
враховує позицію Європейського Суду з прав людини, згідно з якою право на суд,
одним з аспектів якого є право доступу до суду, не є абсолютним і може
підлягати дозволеним за змістом обмеженням, зокрема, щодо умов прийнятності
скарг; такі обмеження не можуть зашкоджувати самій суті права доступу до суду,
мають переслідувати легітимну мету, а також має бути обґрунтована
пропорційність між застосованими засобами та поставленою метою (пункт 36
рішення у справі "Golder v. the United Kingdom" від 21 лютого 1975
року № 4451/70, пункт 57 рішення у справі "Ashingdane v. the United
Kingdom" від 28 травня 1985 року № 8225/78, пункт 37 рішення у справі
"Guerin v. France" від 29 липня 1998 року № 25201/94, пункт 96
рішення у справі "Krombach v. France" від 13 лютого 2001 року №
29731/96, пункти 53, 55 рішення у справі "Воловік проти України" від
06 грудня 2007 року № 15123/03, пункт 27 рішення у справі "Пелевін проти
України" від 20 травня 2010
року №
24402/02, пункт 33 рішення у справі "Перетяка та Шереметьєв проти
України"
від 21 грудня 2010 року № 45783/05, ухвала щодо прийнятності заяви № 32671/02 у
справі "Скорик проти України"); такі обмеження дозволяються
опосередковано, оскільки право на доступ до суду за своєю природою потребує
регулювання державою, що може змінюватися відповідно до потреб і ресурсів
суспільства; держава вправі встановлювати правила судової процедури, в тому
числі й процесуальні заборони й обмеження, зміст яких полягає в запобіганні
безладного руху у судовому процесі (рішення у справах "Osman v. The United
Kingdom"
від 28 жовтня 1998 року № 23452/94 та "Kreuz v. Poland" від 19 червня
2001
року № 28249/95);
умови прийнятності касаційної скарги, відповідно до норм законодавства, можуть
бути суворішими, ніж для звичайної заяви; зважаючи на особливий статус суду
касаційної інстанції, процесуальні процедури у суді касаційної інстанції можуть
бути більш формальними, особливо, якщо провадження у справах здійснюється судом
після їх розгляд судом апеляційної інстанції (пункт 48 рішення у справі "Levages
Prestations Services v. France" від 23 жовтня 1996 року № 21920/93 та
рішення у справі "Brualla Gomez de la Torre v. Spain" від 19 грудня
1997 року № 26737/95).
При
цьому Європейський суд з прав людини виходить з того, що право на справедливий
судовий розгляд повинно тлумачитися з урахуванням одного з основоположних
аспектів верховенства права, а саме принципу правової визначеності та
дотримання принципу res judicata, тобто принципу остаточності рішення, згідно з
яким жодна із сторін не має права домагатися перегляду остаточного і
обов'язкового рішення лише з метою повторного слухання справи і постановлення
нового рішення; відхід від цього принципу можливий лише тоді, коли він
зумовлений особливими і непереборними обставинами (пункти 51, 52 рішення у справі
"Ryabykh v. Russia" від 24 липня 2003 року № 52854/99, пункти 46, 47
рішення у справі "Устименко проти України" від 29 жовтня 2015 року №
32053/13).
Суд
також враховує положення, що містяться в Рекомендаціях № R (95) 5 Комітету
Міністрів Ради Європи від 07 лютого 1995 року, згідно з якими державам-членам
рекомендовано вживати заходи щодо визначення кола питань, які виключаються з
права на апеляцію та касацію, щодо попередження будь-яких зловживань системою
оскарження; скарги до суду третьої інстанції мають передусім подаватися щодо
тих справ, які заслуговують на третій судовий розгляд, наприклад справ, які
розвиватимуть право або сприятимуть однаковому тлумаченню закону; вони також
можуть бути обмежені скаргами у тих справах, де питання права мають значення
для широкого загалу (частина "с" статті 7 Рекомендацій).
Враховуючи,
що оскаржувані судові рішення прийнято у справі незначної складності, а
передбачені пунктом 2 частини п'ятої статті 328 КАС
України виняткові обставини для перегляду Верховним Судом цієї справи
в касаційному порядку скаржником не обгрунтовані у касаційній скарзі та не
підтверджені належними доказами, у відкритті касаційного провадження слід
відмовити.
Аналогічна
правова позиція стосовно віднесення даної категорії справ до категорії справ
незначної складності викладена Верховним Судом в ухвалах від 23 липня 2018 року
по справі № 805/2265/18-а, від 09 серпня 2018 року по справі № 820/2584/18.
Керуючись
статтями 248,
328, 333, 355, 359 КАС України,
УХВАЛИВ:
1. Відмовити у відкритті касаційного провадження за
касаційною скаргою ОСОБА_2 на рішення Харківського окружного адміністративного
суду від 25 травня 2018 року та постанову Харківського апеляційного
адміністративного суду від 16 липня 2018 року за позовом ОСОБА_2 до Головного
управління Пенсійного фонду України в Харківській області про визнання
протиправною відмови та зобов'язання вчинити певні дії.
2.
Копію ухвали разом з касаційною скаргою та доданими до скарги матеріалами
направити особі, яка подала касаційну скаргу.
3.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
4.
Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.
Судді
Я.О. Берназюк
М.І.
Гриців
Н.В.
Коваленко
І що тепер?
ОтветитьУдалитьХто розтолкує нам (мені і Альцгеймеру),що це значить? Бажано в доступній формі,а також змалювати перспективи...
І ЧОГО усі наші справи попадають до оцих трех суддів, і ні до кого другого, напевно тому що працюють на владу
Удалитьособа звернулася до вс з касацією. суд розглядає ці справи в таких випадках:
УдалитьЗа правилами пункту 2 частини п'ятої статті 328 КАС України судові рішення у справах незначної складності не підлягають касаційному оскарженню, крім випадків, якщо: а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики; б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи; в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу; г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності
помилково.
по пункту А справа взята до провадження за поданням чераського упф!
пунт В) так є можливість якщо доказати що ця справа має значний суспільний інтерес!! чому я наголошував щоб подавали якомога більше заяв! ому-що це і є значний суспільний інтерес ! колиб на цей час в судах знаходилося десь від 1 до 10 тисяч справ !- то суд враховуючи це ,взавби одну справу до провадження!
тепер про ( вссьо пропало) не панікуйте ! якщо суд у вересні місяці розгляне касацію упф, а він мусить розглянути на протязі МІСЯЦЯ! ОМУЩО СПРАВА НЕЗНАЧНОЇ СКАЛАДНОСТІ, і рішення буде на користь. чорнобильця , о можна буде подавати за нововиявленими обставинами! чи спираючись на це рішення подати до великої палати! а якщо прольот тто всі ми в прольоті! Я НАДІЮСЯ ЩО ВСЕ ЯСНО!
БУДЬТЕ ОПТИМІСТАМИ !!ЧИТАЙТЕ(КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 823/1495/18 . І ЦЕ НЕОСТАННЬЄ РІШЕННЯ!
УдалитьНиколай а в сентябре касация по 816/2262/17 или по другому делу, ответь
Удалитьизвиняюсь не 2262 а 816/1040/18
Удалитьили 816/30/18
Удалитьпо 816/30/18
Удалить823/1495/18 ОЦЕ РІШЕННЯ ПОВИННО ПОРВАТИ ВСІ РІШЕННЯ НА КЛАПТІ СПАЛИТИ І РОЗВІЯТИ ПО ВІТРУ ШОБ ДУХУ ІХ НЕ ОСТАЛОСЬ, ДЯКУЮ ТОБІ МИКОЛО, ВСЕЛИВ МЕНІ НАДІЮ
УдалитьЗрозумів так що особа зверталася до адміністративного суду. Їй відмовили. Потім - до апеляційного суду, теж відмовили. А вже Верховний Суд відмовився це розглядати в касаційному порядку. Тобто повний програш по 3-х інстанціях.
ОтветитьУдалитьА это и значит что ВС по жалобам пенсионного фонда производство открывает, а по жалобам пострадавших отказывает в открытии. И называется это, что закон как дышло, а дальше все знают. ВС законами крутит как цыган солнцем, зато зарплаты у них не хилыне и потерять их ой как боязно и как тут не делать как просит власть. И пора всем понять, что пока народ сам не встанет с колен толку не будет и жирные дяди супом не поделятся
ОтветитьУдалитьи жирные дяди супом не поделятся
УдалитьА делится супом они должны только с чернобыльцамы,или со ВСЕМ народом Украины?
"виняткові обставини для перегляду Верховним Судом цієї справи в касаційному порядку скаржником не обгрунтовані у касаційній скарзі та не підтверджені належними доказами, у відкритті касаційного провадження слід відмовити."
УдалитьВЛАСТЬ,ПОЛИТИКИ И СОВЕСТЬ ВЕЩИ ПРОТИВОПОЛОЖНЫЕ. ВОЙНА МЫ ЕЕ ЗАРАБОТАЛИ , СУДЫ , АКЦИИ,НО МОЖЕТ НАС МОЖНО УСЫПИТЬ КАК ТО ГУМАННО. МЫ ЖЕ ГЕРОИ , ХОТЯ БЫВШИЕ И ПОЛОВИНЫ УЖЕ НЕТ. ЕСТЬ ПРОБЛЕМА У ЛПА-ВОЕННЫХ ВЕСНА-ЛЕТО 1986 Г. У НИХ НЕ УКАЗАНА 3 ЗОНА, И ПО ЗАКОНУ ИМ СТАТУС НЕ ПОЛОЖЕН.КАК НЕ ПОСТУПЯТЬ ВСЕ РАВНО БУДЕТ НЕ ПО ЗАКОНУ.ВСЕ РУКОВОДСТВО ЧЕРНОБЫЛЬСКИХ ОРГАНИЗАЦИЙ НА ПОДСОСЕ У ВЛАСТИ , ПОМОЩИ ЖДАТЬ НЕ ОТКУДА. ВСЕМ УДАЧИ!!!
ОтветитьУдалитьПУСКАЙ Лариса Лубенская напишет как их хваленый адвокат БУРГАС проиграл Полтавский окружной, Харьковскую апеляцию, и Верховный Суд, потому что ето не адвокат а барыга, срубил бабло с Лубенчан, а судьи в Верховном были ети 3 господина,
ОтветитьУдалитьНикто БУРГАСа не хвалил,это он себе постоянно и подчеркнуто хвалил.
УдалитьПилипенко впарил Ларисе етого адвоката, с подачи Проскурина, так как етот адвокатишко где то с деревни под Харьковом, а 38 Лубенчан слюни роспустили на его обещания, а через него пострадали все пиквидаторы и теперь он обещает еще дойти до Конститунционного суда, наверное будет еще доить Лубенчан
УдалитьНаступ на наші права триває.
УдалитьСьогодні Уряд скасував з 1 жовтня пільги і субсидії на газ в обсязі встановлених соціальних нормативів громадянам у кого немає лічильників газу. Цікаво як це співвідноситься зі ст.20 закону 796 яка передбачає "50-процентну знижку плати за користування житлом (квартирної плати, плати за управління багатоквартирними будинками), комунальними послугами (газ, електрична і теплова енергія, водопостачання, водовідведення та інші послуги) у межах середніх норм споживання".
Постанови Уряду стають важливішими за Конституцію і закони?
Уточнення по 15:15:00.
УдалитьПостанову зняли з розгляду. Сам факт що подібні проекти виносят на засідання Уряду каже про те які невігласи нами керують.
9 Январь, 2017 КАК ВСЕ НАЧИНАЛОСЬ!!!!!!!!
ОтветитьУдалитьЛигунПрем’єр – міністру України
Гройсману В.Б.
Шановний Володимире Борисовичу!
До кабінету Міністрів України надійшов проект Постанови КМУ «Деякі питання визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інших ядерних аварій». Цей Проект Постанови КМУ підготовлений і поданий Міністерством соціальної політики України БЕЗ ПОГОДЖЕННЯ з Всеукраїнською громадською організацією інвалідів «Союз Чорнобиль Украйни» та іншими чорнобильськими організаціями.
Представленим Проектом Постанови КМУ передбачено новий порядок перегляду осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інших ядерних аварій.
Пройшло 30 років після Чорнобильської трагедії 117 тисяч чорнобильців у тому числі 49 тисяч учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС мають інвалідність безстроково та статус 1 категорії, решта мають 2 та 3 категорії.
Багато хто з них, з різних причин, не зберегли документів, які підтверджують їхню участь в роботах по ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.
Більше того, ті лжеліквідатори, яких бажано лишити статусу чорнобильця, а це як завжди чиновники різного рівня, влада зробити не може бо вони мають ідеальні довідки. Тому, знову в першу чергу постраждають справжні ліквідатори.
Пропоную в основу порядку перегляду статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інших ядерних аварій покласти діючі посвідчення.
Я вважаю, що усі зміни до законодавчих актів України, які стосуються соціальних законних прав чорнобильців, мають обов’язково пройти обговорення в громадських чорнобильських організаціях. В результаті цих обговорень знайти спільний, узгоджений підхід до підготовки і прийняття законодавчого документу.
Пропоную в п.11 Порядку видaчі пoсвідчeнь oсoбaм, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи, іншиx ядeрниx aвaрій замість формулювання:
«Посвідчення видаються:
учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС на підставі одного із таких документів:
а) довідки про підвищену оплату праці в зоні відчуження із зазначенням кількості днів і населеного пункту, яка підтверджена первинними документами (наказ (розпорядження) про відрядження до зони відчуження із зазначенням періоду роботи (служби) у зоні відчуження, особовий рахунок, табель обліку робочого часу, посвідчення про відрядження в зону відчуження з відміткою підприємства зони відчуження про прибуття та вибуття працівника, шляхові листи (за наявності); трудової книжки (за необхідністю) та інші);
б) довідки архівних установ про участь у ліквідації наслідків аварії у зоні відчуження із зазначенням періоду несення служби (виконання робіт), днів виїзду на об’єкти або в населені пункти зони відчуження, інших за необхідності документів (довідка командира військової частини, військовий квиток, витяг з особової справи військовослужбовця, завірений в установленому порядку та інших);
Прийняти таке формулювання:
Посвідчення видаються: учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС на підставі діючого посвідчення:
Проект постанови КМУ «Деякі питання визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи та інших ядерних аварій» повернути до Міністерства соціальної політики України на доопрацювання, з подальшим обговоренням та узгодженням з громадськими чорнобильськими організаціями.
З повагою,
віце-президент Всеукраїнської громадської
організації інвалідів «Союз Чорнобиль України»
— голова Чернігівської обласної організації
Всеукраїнської громадської організації інвалідів
«Союз Чорнобиль України» А.М. Лігун
Что, испугался?
УдалитьНА підставі діючого посвідчення, не конае іх багато куплених
УдалитьЯк ти знаєш хто купив то піди тай забери а не ляпай бо за мітлу і за баню попадають
УдалитьКупили многие и удостоверения и инвалидность, стоит проверить сотрудников собесов и военкоматов, их жён и мужей. Особенно это было массово в 2001-2005, настоящее действительное сейчас удостоверение, выдавали на основании каких то первичных документов. Ну у меня вообще с этим проблем нет, на ЧАЭС написал и все прислали, форма Ф-122 только по запросу пенсионного фонда. В нынешней ситуации при замене настоящие чернобыльцы только выиграют, немного левака отсеят.
УдалитьА сколько миллионов с державного бюджету нужно потратить на новые "посвидчення",а сколько украдут на тендерах,кто ответит? Лучше эти деньги отдать сиротам- детям в интернаты и нищим людям помочь,чтоб менше по мусорках искали еду, еб...е "пиарщики-планетарщики !Рева-диетолог хе..в ,прекращать ворюга воровать на тендерах,а если хочешь мозги поеб..ь Чернобыльцам ,то в действуещеи "посвидченни"--------постав еще один штамп--"ПЕРЕЕСТРОВАНО"(на в крест с уже раннее поставленным )!!!
ОтветитьУдалитьА якщо без демагогії ?
УдалитьУважаемый Лигун А.М.,Вы опытный человек и все знаете "розклады" в верхних эшелонах власти,поясните простым Чернобыльцам:"Кто и с какой целью придумал,или "надоумал"эту очередную "ОТВЛЕКАЛОВКУ",разумеется не нарушая гос.тайну Украины,и конечно если Вы не боитесь,что маловерным!Короче, а:" Вам слабо открыть все карты???
УдалитьПравда победит22 авг. 2018 г., 17:06:00
Удалить"А сколько миллионов с державного бюджету нужно потратить на новые "посвидчення"
А сколько миллионов лет 20 потрачено на тунеядцев ,якобы инвалидов чернобыльцев???????
Ты ,что совсем тупой,я конкретно предложил пусть Рева спокойно в рабочем режиме,без пиара и унижения Чернобыльцев делает еще одну "ПЕРЕЕСТРАЦИЮ" и ставит дополнительный штамп---"ПЕРЕЕСТРОВАННО" и дополнительную гербову печать!
УдалитьА якщо без демагогії ? ТО ЛИГУН ПРАВ. МНОГИХ ЛПА-86 УМНОЖАТ НА НОЛЬ.
ОтветитьУдалитьНу,да,я герой чернобыля. Я свой подвиг совершил в условиях такой секретности,что НИГДЕ и НИКАКИХ СЛЕДОВ В АРХИВАХ НЕТ! Верте мне люди!!!
УдалитьА ныне действующее удостоверение откуда появилось без документов? Так это ДАР НЕБЕС...
Анонимный 22авг. 2018г.,17:47:00,что делаешь на Чернобыльском сайте?Свали на свой "ЛГБТ спильноти " сайт вафель!
УдалитьПравда победит(Хе-хе-хе,ты озабочен и прямо указал на свои наклонности)
УдалитьА с чего ты решил что на Чернобыльском сайте только такие как ты,- "левые чернобыльцы" ? Большинство честно выполнило свой долг.
И они не крутили задницей ни тогда на ЛПА,ни перед заменой удостоверений теперь...
По Указу немає ясності... По обміну посвідчень теж саме...
ОтветитьУдалитьЯкесь заколдоване коло.
"А ныне действующее удостоверение откуда появилось без документов? Так это ДАР НЕБЕС..." Мужик правильно говорит,так что и ныне действующего удостоверения вполне хватило на всю оставшуюся жизнь.
ОтветитьУдалить"ныне действующего удостоверения вполне хватило на всю оставшуюся жизнь"
УдалитьПослушай,если тебе на ЗАКОННОМ ОСНОВАНИИ,и БЕЗ ЛИПОВЫХ документов выдали удостоверение ,то отчего этот плач,эти отмазки гнилые?
Приготовь две фотографии и жди себе спокойно пока пригласят в совбез... Но если у тебя липа,тогда конечно надо сопли пускать...Тогда вопрос возникает,сколько стояло нынешнее удостоверение? Ведь ты же при его получении какие то документы предоставлял?
Да,и не о тебе я,персонально...Так что без обид.
Анонимный (18:42:00),Вы не правильно поняли Анонимного(17:47:00)и еще Вы не правильно назвали его"мужиком",ведь это не мужик и не Чернобылец,а ---"голубой" который ошибся сайтом.
УдалитьВсе верно мужики пишите, у «левака» мандраж начался, привыкли халявничать, многие уже свои бабки уплаченные за удостоверения и инвалидность уже отбили. Ждать ненадо в собес надо идти уже сейчас и теребить их когда? Заяву писать надо-ненадо? «Левак» уже ходит интересуется.
Удалить"Рубин":"А откуда ты знаешь,что то мужики пишут,а может это Лубенская Лариска снова "переделась " в "Ананиста-мужика" и шастает по сайту,ведь открыто заявить боится, да ее уже "подловили"на этом деле на сайте ВОВЧ (смотри за 20.08.2018г в 08час.43мин.) И еще "Рубин",а вот откуда ты знаеш,что "Левак" уже ходит интересуется"??????Ну вот откуда,скажи????? Наверно РЕВА лично тебя об этом информирует как "старшего группы ботов"или с Управлении соц.защиты нужные люди тебя уже информируют???Что тоже есть повод и тебе немножко пошевелить "купюрами".,или жена "булками и губками "немного пошевелить перед начальством Управ.соц.захисту и достаточно???
УдалитьПоддерживаю Рубана был свидетелем в соцзахисте про леваков, а может и не леваков, только слышал что у них нету того что требует соцзахист,
УдалитьУ всех чесных чернобыльцев в соцзахисте документы есть, после прихода с аварии мы все документы сдали в соцзахист, и числимся там не с 2000года и не с 2005года как некоторые новоиспеченные
ОтветитьУдалить25 КОМДИВ У всех чесных чернобыльцев в соцзахисте документы есть, после прихода с аварии мы все документы сдали в соцзахист-ВРАНЬЕ- ДО 92 ГОДА ПОЛУЧАЛИ В ВОЕНКОМАТЕ. ЗАЧЕМ ТОГДА МЕНЯТЬ УДОСТОВИРЕНИЯ. СМЫСЛ? ЧЕСТНЫЕ ДАВАЛИ ЧЕСТНЫМ А НЕ ЧЕСТНЫЕ ВСЕ УМЕРЛИ ИЛИ В БЕГАХ.
ОтветитьУдалитьв военкомате может получали кадровые, а партизаны после ликвидации работали на производстве, а льготы были от соцзахиста и документы все там есть
ОтветитьУдалитьИнтересно,если действительно дойдет до лишения статуса,какова будет реакция и позиция ПФУ,что они или УТСЗН недоглядели,что платят пенсии и выплаты, десятки лет "нехорошим" ребятам.А я не сомневаюсь,что среди таковых есть персоны "высокого" полета,но у них скорее всего все чисто в бумагах.Вообще-то это колоссальная работа,перепроверить тщательно и с подозрением к каждому,многотысячную (или поболее) массу людей имеющих какое-то отношение к Чернобылю.Что в итоге преследует и хочет власть? Остудить пыл в чернобыльском движении,в требованиях о повышении пенсии.Почему такое тогда предвзятое отношение к чернобыльцам?А другие льготные категории,что святые.Возможно,что количество людей относящихся каким-то боком к ЛПА запредельно большое, более 2 млн.,власть и пытается сбросить этот балласт.Ликвидаторов, как то они не хотят особо выделять из этой массы,это был бы оптимальный вариант,в финансовом плане.Но Литвин и ему подобные,пекутся о 4 категории.Это говорит о том,что среди властьимущих нет особей имеющих отношение к ликвидаторам,да это и понятно,начальство всегда учавствует из безопасных блиндажей,в дерьме всегда копаются простолюдины.А вот домовладения находящиеся на закаулках "зараженной" территории,это их личный интерес и смысл, тут они и будут трубить перед выборами о большой о чернобыльцах.Просто так ничего не происходит в этой жизни.
ОтветитьУдалить4(четвертая) категория самая крутая!"Четверка"---ты лучшая!
УдалитьНе каждый тот герой тот,что с лопатой или автоматом,а тот, что ближе к нужному начальству."Генерал" Литвин теперь поведет за собой многомиллионную 4-ю армию на баррикады предвыборной гонки.Но учтите "солдаты помощники",после победы бывает кидалово.Это уже проходили.
УдалитьЛУБНЫ НЕ ОБИЖАЙТЕСЬ ВАМ ДАДУТ МЕДАЛЬ КАК ПОЧЕТНЫМ СТРОИТЕЛЯМ ЗАБОРА. ЕСЛИ ЛАРИСКА НЕ ВДОВА ТО ОНА ВЕДЬМА ВАРВЫНСЬКАЯ , ТАК УСТРОИТ ВСЕХ ? РАЗ НАЧАЛАСЬ ВОЙНА ПРОТИВ ЛИКВИДАТОРОВ ТО ЛУБНЫ ПРИНЯЛИ УЛЬТИМАТУМ , ПОДПИСАЛИ КАПИТУЛЯЦИЮ А ОСТАЛЬНЫЕ ЛПА ПОЧЕМУ ДОЛЖНЫ ЗА НИХ ПЛАТИТЬ РЕПАРАЦИИ? ЕСЛИ НАЧАЛАСЬ ВОЙНА БУДЕТ ПОЛНАЯ ЗАЧИСТКА ЛПА , ПЛЕНЫХ БРАТЬ НЕ БУДУТ. ПОВЕЗЛО ТЕМ ЛПА КТО УМЕРЛИ ДО ПОБЕДЫ КАК ГЕРОИ А МЫ ТОГДА КТО? ВСЕХ КТО ГНОБИТ ЧЕРНОБЫЛЬЦЕВ ИХ ЖДЕТ НЕ ЗАВИДНАЯ СУДЬБА ЛИКВИДАТОРОВ .
ОтветитьУдалитьСПС ЗАВКЛУБУ И КИНОМЕХАНИКУ С ЧЕРНИГОВА ОН СЕЙЧАС ИНВАЛИД ВВВ , ФИЛЬМЫ БЫЛИ КЛАССНЫЕ . ОНИ ХОТЬ КАК ДРУГИЕ ОФИЦЕРЫ НЕ ВОЗИЛИ ТОГДА ЛЮДЕЙ НА СТАНЦИЮ НЕ ЗАНИЖАЛИ СОЛДАТАМ ВЫЕЗДЫ И ДОЗЫ. А СЕЙЧАС ОНИ ОТЦЫ-КОМАНДИРЫ СИДЯТ РУКОВОДИТЕЛЯМИ ЧЕРНОБЫЛЬСКИХ ОРГАНИЗАЦИЙ ЕЩЕ ШАКАЛЫ И ОРДЕНА ПОЛУЧАЮТ . ЗА ЧТО? СЕЙЧАС СТАНУТ ЛЮСТРАТОРАМИ, КАРУСЕЛЬ И ВСЕ ОПЯТЬ ПО 5 КРУГУ АДА , А КРУГОВ ТО 12.
ОтветитьУдалитьа як вам такий кульбід від верховного суду?
ОтветитьУдалитьЗгідно з імперативними вимогами статті 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та статті 242 КАС України висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов'язковими для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права; при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду; органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи не можуть приймати рішення, які скасовують судові рішення або зупиняють їх виконання.
то як тепер бути з судовими рішеннями до 2012 року? постановою 1210 і протокольним рішенням великого копача і знавця української мови миколки азірки - похерені суждові рішення всих чорннобильців!
ОтветитьУдалить