ПОСТАНОВА Іменем України

Категорія справи №  822/1346/18: Адміністративні справи; Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та спорів у сфері публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо:; соціального захисту; соціального захисту та зайнятості інвалідів; соціальних послуг, у тому числі:; соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Надіслано судом: 12.12.2018. Зареєстровано: 14.12.2018. Оприлюднено: 14.12.2018.
Дата набрання законної сили: 11.12.2018
Номер судового провадження: не визначено

ПОСТАНОВА
Іменем України

11 грудня 2018 року
м. Київ

справа № 822/1346/18
адміністративне провадження №К/9901/62803/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

головуючого судді - Гімона М.М. (суддя-доповідач),
суддів: Мороз Л.Л.,  Кравчука В.М.,

розглянувши в порядку письмового провадження касаційну скаргу ОСОБА_1 на постанову Вінницького апеляційного адміністративного суду від 04 вересня 2018 року (головуючий суддя Залімський І.Г., судді: Сушко О.О.,               Смілянець Є.С.) у справі № 822/1346/18 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про визнання відмови протиправною та зобов'язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

У березні 2018 року ОСОБА_1 (далі по тексту - позивач) звернувся до суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (далі по тексту - відповідач), в якому просив:
- визнати протиправною відмову відповідача щодо перерахунку пенсії позивачу;

- зобов'язати відповідача здійснити перерахунок та виплачувати позивачу пенсію із п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої Законом на 1 січня відповідного року, з дня звернення з заявою про перерахунок пенсії відповідно до частини 3 статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи";

- рішення в межах суми платежу за один місяць звернути до негайного виконання;

- зобов'язати відповідача подати суду звіт про виконання рішення суду.
В обґрунтування своїх вимог позивач посилався на те, що як особа, яка є учасником ліквідації аварії на ЧАЕС першої категорії, інвалідом війни другої групи, працівник органу внутрішніх справ, має право на перерахування пенсії по інвалідності, виходячи з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня відповідного року, відповідно  до положень частини 3 статті 59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 15 травня 2018 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправною відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області щодо перерахунку пенсії ОСОБА_1 Зобов'язано Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області здійснити перерахунок та виплачувати               ОСОБА_1 пенсію з 01 жовтня 2017 року із врахуванням проведених виплат на підставі пункту 9-1 Порядку обчислення пенсії особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року №1210 "Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої Законом на 1 січня відповідного року. В решті позовних вимог відмовлено.  

Постановою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 04 вересня 2018 року апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України у Хмельницькій області задоволено. Рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 15 травня 2018 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Хмельницькій області про  визнання відмови протиправною та зобов'язання вчинити дії скасовано. Ухвалено нове рішення. У задоволенні позову відмовлено.

Не погодившись з рішенням суду апеляційної інстанції, ОСОБА_1 подав касаційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального і процесуального права, просить постанову суду апеляційної інстанції скасувати, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 15 травня 2018 року залишити в силі.

Касаційна скарга обґрунтована тим, що позивач як працівник органу внутрішніх справ, який брав участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, має право на перерахунок пенсії, виходячи з п'ятикратного розміру  мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня відповідного року, відповідно до частини третьої статі 59 Закону України «Про статус і соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

У поданому відзиві на касаційну скаргу, відповідач просив залишити її без задоволення, а рішення суду апеляційної інстанції - без змін, як законне та обґрунтоване. Зазначено, що приписи частини третьої статті 59 Закону № 796-ХІІ не регулюють питання пенсійного забезпечення всіх осіб, які брали участь у ліквідації наслідків на Чорнобильської катастрофи і внаслідок чого стали інвалідами, а визначає  право на пенсію лише певної категорії військовослужбовців, які проходили дійсну строкову службу, приймаючи участь у ліквідації наслідків на ЧАЕС, і стали інвалідами.

Заслухавши суддю-доповідача, обговоривши доводи касаційної скарги та відзиву на неї, перевіривши правильність застосування судом норм матеріального права і дотримання норм процесуального права, колегія суддів вважає, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Вирішуючи спір, суди встановили, що згідно запису в трудовій книжці серії НОМЕР_1, на ім'я ОСОБА_1, позивач з 01 жовтня 1982 року по 22 квітня 1992 року проходив службу в органах внутрішніх справ України.
В період з 09 червня 1986 року по 17 серпня 1986 року та з 20 вересня 1986 року по 30 жовтня 1986 року ОСОБА_1 виконував службові обов'язки по ліквідації наслідків аварії в 30-ти кілометровій зоні Чорнобильської АЕС, вказаний період служби підлягає зарахуванню у вислугу років відповідно до довідки управління Внутрішніх справ України Хмельницької області від 01 серпня 2000 року № 12/2271.

Позивач є особою, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи першої категорії та інвалідом ІІ групи, захворювання якого пов'язане з виконанням обов'язків по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Розпорядженням №205460 від 30 січня 2018 року йому проведено перерахунок пенсії, однак не в розмірі передбаченому частини 3 статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

В січні 2018 року звернувся до відповідача із заявою про проведення перерахунку пенсії у п'ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

Листом від 01 лютого 2018 року за №125/Г-8 Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області відмовило у перерахунку пенсії. Відмова мотивована тим, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2017 року №851 з 01 жовтня 2017 року підлягали перерахунку розміри пенсій осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби та внаслідок цього стали особами з інвалідністю. Застосувати норми зазначеної постанови при перерахунку пенсії ОСОБА_1 підстав немає.

Задовольняючи частково вимоги адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що позивач, як особа, яка брала участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи як військовослужбовець, відноситься до категорії осіб, яка має право на отримання пенсії, обчисленої з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.
Скасовуючи рішення суду першої інстанції та відмовляючи в задоволенні адміністративного позову, апеляційний суд виходив з того, що на час участі у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, яка призвела до інвалідності, позивач дійсну строкову службу не проходив, а тому відсутні підстави для здійснення останньому перерахунку пенсії з урахуванням приписів статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Колегія суддів погоджується з такими висновком суду апеляційної інстанції з огляду на наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції Україні передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, судами встановлено та позивачем не заперечується, що ОСОБА_1 проходив строкову службу з 13 травня 1978 року по 18 квітня 1980 року відповідно до даних військового квитка серії НОМЕР_2 (а.с.41), в той час, як службові обов'язки по ліквідації наслідків аварії в 30-ти кілометровій зоні Чорнобильської АЕС, як працівник органів внутрішніх справ, виконував у період з 09 червня 1986 року по 17 серпня 1986 року та з 20 вересня 1986 року по 30 жовтня 1986 року. Тобто, на час участі ліквідації наслідків на ЧАЕС позивач дійсну строкову службу не проходив.

Згідно частиною шостою статті 2 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» від 25 березня 1992 року № 2232-XIIвизначено види військової служби: строкова військова служба; військова служба за призовом під час мобілізації, на особливий період; військова служба за контрактом осіб рядового складу; військова служба за контрактом осіб сержантського і старшинського складу; військова служба (навчання) курсантів вищих військових навчальних закладів, а також вищих навчальних закладів, які мають у своєму складі військові інститути, факультети військової підготовки, кафедри військової підготовки, відділення військової підготовки (далі - вищі військові навчальні заклади та військові навчальні підрозділи вищих навчальних закладів); військова служба за контрактом осіб офіцерського складу; військова служба за призовом осіб офіцерського складу.

Частиною сьомою статті 2 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» строкову військову службу громадяни України проходять відповідно до законів України у Збройних Силах України та інших військових формуваннях з метою здобуття військово-облікової спеціальності, набуття практичних навичок і умінь для збройного захисту Вітчизни.

Так, статтею 10 "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28 березня 1991 року № 796-ХІІ (далі - Закон № 796-XII) встановлено, що учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов'язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у 1988-1990 роках - не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців, працівники державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті, хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві.

Згідно до примітки до статті 10 Закону № 796-XII тут і надалі до військовослужбовців належать: особи офіцерського складу, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби, військовозобов'язані, призвані на військові збори, військовослужбовці-жінки, а також сержанти (старшини), солдати (матроси), які перебувають (перебували) на дійсній строковій службі у збройних силах, керівний і оперативний склад органів Комітету державної безпеки, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а також інших військових формувань.

Зазначеною нормою визначено, що учасниками ліквідації наслідків ЧАЕС є громадяни, військовослужбовці строкової і надстрокової служби, військовозобов'язані, призвані на військові збори, працівники державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій, особи, які працювали не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві.
Отже, законодавство визначає декілька окремих категорій серед військовослужбовців за критерієм виду вйськової служби, одним з яких є строкова військова служба.

Частиною третьою статті 59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 05 жовтня 2006 року № 231-V було визначено, що особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок чого стали інвалідами, пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або за бажанням цих осіб з п'ятикратного розміру заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження.

Отже, частиною третьою статті 59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» у редакції, чинній                          до 01 жовтня 2017 року, було визначено лише одну категорію військовслужбовців, які мали право на обчислення пенсії з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, а саме: особи, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок чого стали інвалідами.

Законом України від 03 жовтня 2017 року № 2148-VІІІ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" частину третю статті 59 Закону № 796-ХІІ викладено у новій редакції, згідно з якою особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або за бажанням таких осіб - з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої закономна 1 січня відповідного року.

Таким чином, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» розширено в межах певної категорії військовослужбовців перелік осіб, на яких вказана норма розповсюджується, а саме, окрім осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, також на  осіб, які брали участь у інших ядерних аваріях та випробуваннях, та осіб, які брали участь у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї.

Водночас, незмінною залишилась умова щодо проходження такими особами дійсної строкової служби у відповідний період, як визначення певної категорії серед всіх військовослужбовців, на яких розповсюджується норма статті 59 Закону № 796-ХІІ.

Враховуючи вищезазначене, частина третя статті 59 Закону № 796-ХІІ передбачає, що її дія (право на обчислення пенсії по інвалідності за особливою процедурою) поширюється на осіб, які відповідають наступним критеріям:

1) особа має статус особи з інвалідністю;

2) особа отримала статус особи з інвалідністю виключно внаслідок участі у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, або інших ядерних аварій та випробувань, або у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї;

3) особа брала участь у ліквідації відповідних наслідків та військових навчаннях лише під час проходження дійсної строкової служби.

15 листопада 2017 року (після внесення змін до статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"постановою Кабінету Міністрів України за № 851 "Про внесення змін до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" внесено зміни до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1210 (далі - Порядок № 1210), а саме: у першому реченні пункту 1 слова і цифри "статей 54 і 57 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" замінено словами і цифрами "статей 5457 і 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", та доповнено Порядок пунктом 9-1 такого змісту: "За бажанням осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби та внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року".

Отже, наведеним підтверджується, що пункт 9-1 Порядку № 1210 прийнятий на реалізацію норми частини третьої статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", а відтак може бути застосований виключно до осіб, на яких поширюється дія частини третьої статті 59 вказаного Закону.

При цьому особам, які отримують пенсію на підставі статті 54 Закону № 796-ХІІ, пенсія розраховується за пунктом 9 Порядку № 1210.

Таким чином, доводи позивача про те, що норму пункту 9-1 Порядку № 1210 можна застосовувати і до осіб, які отримують пенсію відповідно до статті 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", колегія суддів вважає необґрунтованими.

Отже, судом апеляційної інстанції вірно встановлено, що на момент участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС позивач не проходив дійсну строкову службу, а тому останній не відповідає всім критеріям, наявність яких обумовлює право особи на перерахунок пенсії за частиною 3 статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", оскільки його участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС відбувалася поза межами проходження дійсної строкової служби, у зв'язку з чим положення частини 3 статті 59 Закону № 796 на нього не поширюються.

З приводу доводів касаційної скарги відносно того, що вимога щодо проходження дійсної строкової служби стосується лише осіб, які брали участь у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, суд касаційної інстанції зазначає наступне.

Так, стаття 59 Закону № 796-ХІІ визначає види пенсій, підстави їх призначення та розмір пенсій, що призначаються військовослужбовцям, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.

Частинами першою та другою статті 59 Закону № 796-XII визначено, що пенсії військовослужбовцям призначаються з їх грошового забезпечення згідно з цим Законом та іншими законодавчими актами. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається відповідно до статті 51 цього Закону.

Військовослужбовцям пенсії по інвалідності, а членам їх сімей пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї за їх бажанням можуть призначатися на умовах і в порядку, визначених законодавством для осіб, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, що їх вони дістали при виконанні обов'язків військової служби (службових обов'язків), або відповідно до статті 54 цього Закону.

Таким чином, частина перша вказаної статті визначає загальне правило, відповідно до якого пенсія будь-якого військовослужбовця, який брав участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, призначається із розміру грошового забезпечення останнього.

Частина друга визначає відповідну категорію військовослужбовців, які отримують пенсію по інвалідності, а також членів їх сімей, які отримують пенсію у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, якій, за їх бажанням, можуть призначатися пенсійні виплати або на умовах і в порядку, визначених законодавством для осіб, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, що їх вони дістали при виконанні обов'язків військової служби (службових обов'язків), або відповідно до статті 54 цього Закону.

В той же час, частина третя статті 59 Закону № 796-XII визначає окрему категорію військовослужбовців, які: брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, або у ліквідації наслідків інших ядерних аварій та випробувань, або у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, об'єднаних фактом того, що відповідна участь здійснювалась у період проходження строкової військової служби.

Колегія суддів вважає, що частину 3 статті 59 № 796-XII необхідно застосовувати з урахуванням її синтаксичного аналізу та контекстного зв'язку з іншими її положеннями та положеннями статті 10 Закону № 796-XII, а також з урахуванням попередньої редакції вказаної статті, яка передбачала лише одну категорію військовослужбовців, що мали право обчислення пенсії по інвалідності, виходячи з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

Таким чином, враховуючи те, що позивач брав участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС не під час проходження дійсної строкової служби, колегія суддів погоджується з висновками суду апеляційної інстанції, що позивач не має права на перерахунок пенсії з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

Згідно зі статтею 22 Конституції України права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Відмова відповідача у перерахунку пенсії позивача не призведе до зменшення розміру пенсії, яку він отримував до цього, і не є звуженням обсягу вже набутих ним прав та/або позбавленням його права на соціальний захист.

Відповідно до частини першої статті 350 КАС суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанції не допустили неправильного застосування норм матеріального права або порушень норм процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.

Доводи, які містяться в касаційній скарзі, висновків суду апеляційної інстанції та обставин справи не спростовують.


ПОСТАНОВИВ:

Касаційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.
Постанову Вінницького апеляційного адміністративного суду від 04 вересня 2018 року у справі № 822/1346/18 залишити без змін.
Постанова суду касаційної інстанції є остаточною та оскарженню не підлягає.

Судді Верховного Суду

М.М. Гімон
Л.Л. Мороз
В.М. Кравчук ,


57 комментариев:

  1. А теперь выводы!!! За это "без задоволення" судьи получают зарплату от пана Гройсмана в сумме от 300000 гр. и выше. Только надо "клич" на столицу.Больше выхода нет.

    ОтветитьУдалить
  2. Полностью поддерживаю без похода на столицу долго будем ждать клчшений

    ОтветитьУдалить
  3. ДО УВАГИ "МЫ-ЧЕРНОБЫЛЬЦЫ"!
    На сайті Рахункової палати України оприлюднені документи щодо чорнобильців.
    Документи об'ємні, але показують як влада нас обкрадає.
    Було б непогано їх обговорити.
    http://www.ac-rada.gov.ua/doccatalog/document/16758578/Zvit_31-2_2018.pdf?subportal=main
    http://www.ac-rada.gov.ua/doccatalog/document/16758577/R_RP_31-2_2018.pdf?subportal=main

    ОтветитьУдалить
  4. В г.Канев Черкасской обл одсудили не строковики и уже получают по 3 группе 8600

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Расскажите каким образом смогли это сделать

      Удалить
    2. Уже не получают Усрокойтесь. ПФУ подал апелляции по постановлению ВСУ от 18 числа

      Удалить
  5. ДАЙТЕ СЕМЕНЧУКУ ЦЕ РІШЕННЯ

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. я знаю! читав. на рахунок цього рішення В.С. скажу що воно було передбачуване! яще знав що буде відмова , коли суд виніс ухвалу по даній справі , щоб відрити касаційне провадження! якщо ви уважно читали .то що вас насторожило в данній справі? чекаю відповіді

      Удалить
  6. Подали позов до Черкасского окружного админсуда.Суд решил в их пользу по постанове от 15.11.2017г.№851"2 человека уже получают.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я так понимаю,ты,в их числе.Или одна бабушка сказала? И пенсионный фонд покорно и добровольно стал платить,на основании суда первой инстанции? Парадокс.Едим все в Канев приписываться.

      Удалить
    2. В частности Монастырище Черкасской несколько человек 1987 год 1 категория как умудрились в большом секрете "братская солидарность"

      Удалить
  7. Уважаемый аноним 21-19-00 .Вы глубоко ошыбаетесь.Хамство не лучший повод.Я же Вам не тыкаю.Ваше право не верить .Но я пишу правду.Просто пенсионный фонд пропустил сроки.А еще поинтересуйтесь по другим судам -там тоже есть положительные результаты

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Положительное решение суда,это еще не результат. А в случае с Каневым,если это и правда,это не правовая справедливость,а упущение чиновников и редкая случайность.А мужичкам повезло,но не факт,что на всю жизнь.

      Удалить
    2. Канев Зачем ты обмааанываешь. ПФУ уже подали кассационные жалобы по всем выигравшим суды (партизан) И молитесь чтоб вы еще и не выплачивали. то, что получили по решению судов. Все выплаты потрешению судов с февраля отменены, только срочникам. Мне уже отменили и пояснили уже в январе Получал 9 600 гр, 3 месяца

      Удалить
  8. 6 аппеляционный административный суд.Справа2540-2495-18г.Киев от 22.11.2018г.Вернитесь на зад на этой странице дней на 5 и сами убедитесь что я не вру

    ОтветитьУдалить
  9. Анонимный/863 янв. 2019 г., 22:31:00

    Заказное заявление мента до суду и суд поясняет,что даже "не принятие судом вимог заявителя по 5-кратке не уменшает пенсионное обеспечение этого мента",но он подает в суд!

    ОтветитьУдалить
  10. Категорія справи № 822/1346/18: Адміністративні справи; Державний герб України
    ПОСТАНОВА

    Іменем України

    11 грудня 2018 року

    м. Київ

    справа №822/1346/18

    адміністративне провадження №К/9901/62803/18

    Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

    головуючого судді - Гімона М.М. (суддя-доповідач),

    суддів: Мороз Л.Л., Кравчука В.М.,

    ОтветитьУдалить
  11. николай семенчук3 янв. 2019 г., 21:10:00
    я знаю! читав.

    Если читал и знал, то какого хера подмучивал всех со своими исками и нэсправидливостю. Тебе же с самого начала объяснили, что касаеться только срочников. Кого ты хотел перехитрить? Государство?
    Такие как ты почти на год выбили народ из протестного движения за восстановление льгот, обозлили кабмин. На срочников жабой своей брыжжите. Долбни, одним словом.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Многие партизаны отсудили и получают, но категорически не желают открыто предоставить информацию боясь таких как ты злорадных человеконенавистных зложелателей.

      Удалить
  12. Николай Михайлович,у Вас,есть информация,без конкретики,кому-то улыбнулась удача,из партизан,высудить и получать по 851 постанове? Поверю только,Вам.Если это правда,то какая может быть надуманная сплоченность среди ликвидаторов,если действует бессмертный принцип:"урвал пирожок,и шасть под одеяло,и затаился".Опять значит,как по 6-8-10,кто не успел тот опоздал,или это все понты.Преподнесити ясность.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. суми .охтирка 2 чол. пенсійний незаплаив збір але потім подав повторно і йому відмовили!

      Удалить
    2. 25 чапаевская дивизия6 янв. 2019 г., 17:04:00

      Коля ашо в тебе Харківську апеляцію виграв чи призупинили

      Удалить
    3. на окружний прийшло рішення з апеляції - але я його ще неотримав!

      Удалить
  13. Уважаемый аноним 10:23:00 это действительно правда.Но председатели чернобыльских организаций Черкащины сами подали давным давно в суды ,скрывая от своих колег по партии

    ОтветитьУдалить
  14. Прочтите на этом сайте решение суда 6 палаты 2540-2495-18 и вы во всем убедитесь сами.Не котрые отсудили еще в 2017 году.Получили компенсации и получают уже пенсии пересчитанные из пятикратки

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ну если решение от ПАЛАТЫ номер 6,ну тогда все понятно, что это истинная правда.Все авторы пишут за кого то,что они точно это знают. А набраться смелости и заявить,что в этом числе счастливчиков, и сам автор,заявивший про этот планетарный факт.Слабо.Что то многие и в правду притихли,по теме судов.Может и правда урвали по своему "пирожку".А как же тогда взаимопомощь ,солидарность и братская поддержка.Ах да,забыл,мы же нация вiльних козакiв,на коня,зi своею торбою,i по хатам.

      Удалить
  15. Сомневаюсь я.
    Что кто-то не являясь срочником (будучи партизаном, кадровым военным, МВД, КГБ, АБВГД...) отсудил и уже получает пенсию из пятикратки. Ну сомневаюсь и все тут.

    ОтветитьУдалить
  16. Могло быть так .Договорняк с головой ,или кем то из пенсионного областного фонда,или администрации ,что они не обрадуют постанове суда и пропускают сроки обжалования. Тогда все при своих интересах. Ликвидатор получил свое , а ченуши свое ,или кто то так.Другое я не вижу. Поэтому Всем не прокатит .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Существует практика восстановления сроков обжалования.

      Удалить
    2. Всегда существует исключение для своих людей.Для чужих закон,для своих уловки,как обойти закон.

      Удалить
    3. Детали ,то не головне!6 янв. 2019 г., 10:23:00

      Вот существует Закон Украины на выполнение решений Суда ,в том числе и Европейского И выделяются с "держ.бюджета кошти на виконання рішень Суду в тому числі і по 6-8-10 мин. пенсій,що Законно Судом забовязано Каб.Мин. виплачувати ліквідаторам",але Каб. Мин. исполняет этот Закон "вибірково",то-есть на свое усмотрение ,так называемое"в ручном управлении".И по информации некоторых осведомленных и опытных в в реальной "кухне" власти утверждают,что избранные ликвидаторы и "потерпили"(отсудившие 6-8-10) в тихаря получают 6-8-10 по Закону Украины по виконанню решений Суда.Наибольшее количество избранных получают в г.Киеве.Так ,что Законы Украины исполняются,хотя и "ручном режиме",но то уже детали и не главное! Слава Украине!

      Удалить
    4. Так это и было понятно всегда. Ошибался тот,кто дословно следовал поговорке:"Ближе к кухне,дальше от начальства", а следовало бы наоборот,проверено практикой.Не хочу хвастаться, моя срочная проходила буквально в генеральских кабинетах,домой папаня-генерал отпускал на каждый весомый праздник,за службу 5-6 раз на неделю.Исключение всегда было и есть. Так же и в чернобыльской теме,есть баловни судьбы,с болшой незаслуженной пенсией,с толстым компроматом на себя ,и молчаливым ,и довольным образом жизни, но на коротком поводке у власти.Большая незаслуженная пенсия,бижутерия,вот те инструменты власти,которая она использует для прикормленных наших поводырей.

      Удалить
  17. Анониму 06.01.2019.Ты лучше напиши свою фамилию- инвалид войны,который был в зеленом мысу в 1989 году.Что ты делал там,за какие заслуги получил инвалида войны и каким образом получал три месяца пенсию 9600? Прежде чем писать что Канев врет-посмотри в зеркало на свою лживую рожу

    ОтветитьУдалить
  18. это касается анонима 06.01.2019 в 14.53.00

    ОтветитьУдалить
  19. Для Мыкол Семенчукив!

    То, что обясняли вам давно.

    Из постановы ВСУ

    Згідно частиною шостою статті 2 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» від 25 березня 1992 року № 2232-XIIвизначено види військової служби: строкова військова служба; військова служба за призовом під час мобілізації, на особливий період; військова служба за контрактом осіб рядового складу; військова служба за контрактом осіб сержантського і старшинського складу; військова служба (навчання) курсантів вищих військових навчальних закладів, а також вищих навчальних закладів, які мають у своєму складі військові інститути, факультети військової підготовки, кафедри військової підготовки, відділення військової підготовки (далі - вищі військові навчальні заклади та військові навчальні підрозділи вищих навчальних закладів); військова служба за контрактом осіб офіцерського складу; військова служба за призовом осіб офіцерського складу.

    Партизаны-ликвидаторы не являются военнослужащими! и причиной инвалидности не может быть "пры виконанни обовъязкив вийськовои службы",соответственно Статус ветеран войны по закону не положен.

    Без обид.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А это тоже, что ли писанина властей?9 янв. 2019 г., 22:24:00

      Ох,Слава Богу,наконец-то хоть появился настоящий,хоть и под ананиста шифрованный,но достойный враг! Вражья псина чья ты,с какого стола остатками питаешься,ответь,чего боишься,ты ж наверно под убд косишь или это снова НачКар ввшников-срочников?Псина чья ты?

      Удалить
    2. Если это эхо от властей,это настораживает.У власти много инструментов,что бы из подлецов сделать героев,и из геоев сделать подлецов. Все деяния человека под микроскопом,тот кто владеет компроматом на каждого,управляет обществом.

      Удалить
    3. ЗАКОН УКРАЇНИ
      Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб
      Цей Закон визначає умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом.
      {Абзац перший преамбули із змінами, внесеними згідно із Законами № 879-VI від 15.01.2009, № 901-VIII від 23.12.2015, № 2509-VIII від 12.07.2018}
      Закон має на меті реалізацію особами, які мають право на пенсію за цим Законом, свого конституційного права на державне пенсійне забезпечення у випадках, передбачених Конституцією України та цим Законом, і спрямований на встановлення єдності умов та норм пенсійного забезпечення зазначеної категорії громадян України.
      Держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв’язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.
      Розділ I
      ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
      Стаття 1. Види пенсійного забезпечення
      Військовослужбовці, особи, які мають право на пенсію за цим Законом, які стали особами з інвалідністю за умов, передбачених цим Законом, набувають право на пенсію по інвалідності.
      Стаття 1-1. Законодавство про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом
      Законодавство про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, базується на Конституції України і складається з цього Закону, Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" та інших нормативно-правових актів України, прийнятих відповідно до цих законів.



      Стаття 3. Особи, які мають право на пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членами їх сімей
      Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення, встановлені цим Законом для військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей, поширюються також (якщо не передбачено інше) на:
      г) військовозобов’язаних, призваних на навчальні, спеціальні або перевірочні збори, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при виконанні службових обов’язків у період проходження цих зборів, та членів їх сімей;
      Стаття 7. Право вибору пенсії
      Військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей, які одночасно мають право на різні державні пенсії, призначається одна пенсія за їх вибором. У разі якщо особа має право на отримання пенсії відповідно до цього Закону та Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", призначається одна пенсія за її вибором. При цьому різниця між розміром пенсії, на який особа має право відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", і розміром пенсії із солідарної системи відповідно до Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", яка визначається в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, фінансується за рахунок коштів державного бюджету.

      Удалить
    4. Стаття 11. Пенсії особам, які постраждали від Чорнобильської катастрофи
      Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, визначаються Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" і цим Законом.
      ПЕНСІЇ ПО ІНВАЛІДНОСТІ
      Стаття 18. Умови призначення пенсій по інвалідності
      Пенсії по інвалідності особам, які мають право на пенсію за цим Законом, призначаються в разі, якщо інвалідність настала в період проходження ними служби або не пізніше трьох місяців після звільнення зі служби, або якщо інвалідність настала пізніше тримісячного терміну після звільнення зі служби, але внаслідок захворювання (травми, поранення, контузії, каліцтва тощо), яке виникло в період проходження військової служби чи під час перебування в полоні або заручником, якщо полонення чи захоплення заручником не було добровільним і особа, яка має право на пенсію за цим Законом, перебуваючи в полоні або заручником, не вчинила злочину проти миру і людства
      Стаття 20. Причини інвалідності
      Залежно від причини інвалідності особи з інвалідністю з числа військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом поділяються на такі категорії:
      а) особи з інвалідністю внаслідок війни - при настанні інвалідності внаслідок поранення, контузії, каліцтва, захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, виконання обов’язків військової служби (службових обов’язків) чи пов’язаних з перебуванням на фронті, у партизанських загонах і з’єднаннях, підпільних організаціях і групах та інших формуваннях, визнаних такими законодавством України, в районі воєнних дій, на прифронтових дільницях залізниць, на спорудженні оборонних рубежів, військово-морських баз та аеродромів у період громадянської та Другої світової воєн або з участю у бойових діях у мирний час, а також інші особи, зазначені у статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

      Удалить
  20. і контрольний тобі в сраку аноніст

    Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту
    Стаття 7. Особи, які належать до осіб з інвалідністю внаслідок війни
    До осіб з інвалідністю внаслідок війни належать також особи з інвалідністю з числа:
    1) військовослужбовців, осіб вільнонайманого складу, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, виконання інших обов'язків військової служби, пов'язаних з перебуванням на фронті в інші періоди, з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, з участю у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, іншим ураженням ядерними матеріалами;

    НУ ЯК ТОБІЦЕ ПРИХВОСТЕНЬ РЕВИ!

    ОтветитьУдалить

  21. І ОСТАННІЙ ЦВЯХ В ТВОЮ ТРУНУ ПРИДУРОК (БЕЗ ОБИД)Стаття 10. Визначення осіб, які належать до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

    Учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов'язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у 1988-1990 роках - не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців*, працівники державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті, хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві. Перелік цих пунктів визначається Кабінетом Міністрів України.

    __________
    * Тут і надалі до військовослужбовців належать: особи офіцерського складу, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби, військовозобов'язані, призвані на військові збори, військовослужбовці-жінки, а також сержанти (старшини), солдати (матроси), які перебувають (перебували) на дійсній строковій службі у збройних силах, керівний і оперативний склад органів Комітету державної безпеки, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а також інших військових формувань.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 25 чапаевская дивизия11 янв. 2019 г., 09:24:00

      Молодець Семенчук закони знаеш добре, научи Лубенську Ларісу і візьми шефство над іі організаціею замість знаменитого Бургаса,

      Удалить
  22. ні Ігорь Бургас він адвокат і знає добре нашу проблему,але я неможу зрозуміти ларису! організація ВОВЧ Лубни складається на 35% з бувших кадровиків ( прапорщики офіцери) десь 25% це партизани а решта вдовиі переселенці може є і менти !так от оцим 45% ти процентам по закону 2262 =0 нічого в апріорі несвітить. а 25% партизан чомусь цього нерозуміють і їхні права мало кого колишуть!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 25 чапаевская дивизия11 янв. 2019 г., 16:25:00

      Так шо то за організація шо ВДОВИ, ПЕРЕСЕЛЕНЦІ і КАДРОВИКИ так не поважають ліквідаторів чорнобильців, і постійно вставляють ім палки в колеса

      Удалить
  23. Осли повірили лисичці.12 янв. 2019 г., 00:11:00

    Николай,а эти партизаны,что поверили лариске,о получении огромного пенсионного бабла,за результатами "шмона" по ихним же побратимам,сейчас массово "спригнули" на больничку ---- ЛЕЧИТЬ "ОБЛОМ",некоторым лариска помогла избежать "дурки",посредством вручения денежной подачки от губернатора Полтавской обл.Сейчас,после проблем в партии "Видродження", решают ---- "КУДА ПОЙТИ ,КУДА ПОДАТЬСЯ,КОМУ (денежному) ОТДАТЬСЯ!

    ОтветитьУдалить
  24. де дівся вумний анонімВСУ шник? що немає чого написати

    Зараз будемо подавати до пф такі заяви про призначення( перерахунок пенсій на підставі закону 2262.

    Об’єднане управління Пенсійного фонду України
    в м. Лубнах Полтавської області


    ЗАЯВА
    про призначення/перерахунок пенсії


    Гр.

    (прізвище, ім'я, по батькові)

    Дата народження :2 чрвня 1954 року

    Місце проживання:
    ------------------------------------------------------------------
    |Зареєстрований(а) за паспортом |вул буд.57-а
    м. Лубни. Полтавської області. |
    |--------------------------------+-------------------------------|
    |Фактично проживає | за адресою реєстрації. |
    ------------------------------------------------------------------

    Паспорт:
    ------------------------------------------------------------------
    |серія |номер |ким виданий |дата видачі |
    |---------------+---------------+---------------+----------------|
    | КН Лубенським МРВ 19лютого 1998р.
    | |УМВС.
    ------------------------------------------------------------------

    Реєстраційний номер облікової картки платника податків або
    серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої
    релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного
    номера облікової картки платника податків та повідомили про це
    відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у
    паспорті)

    Прошу призначити пенсію: по інвалідності за законом 2262.

    Пенсія з інших підстав призначалась по інвалідності закон№796 ст. 54 п3


    |Вид пенсії | по інвалідності
    На підставі ст.3 п.Г та ст.11,ст.18,ст.20 закону України № 2262« Про пенсійне забезпечення осіб звільнених з військової служби та деяких інших осіб» на рівні військовослужбовців строкової служби, з урахуванням приписів ст. 59 п.3 закону України№796-12 «Про статус та соціальний захист осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи» та постанови К.М.У. № 851 |
    |------------------------------+---------------------------------|
    |Кількість утриманців | |
    |------------------------------+---------------------------------|
    |У теперішній час | не працюю
    |----------------------------------------------------------------|
    |

    Пенсію прошу виплачувати

    N рахунка _______________________________________________________


    ЦЕ БЛАНК ДОДАТКУ №1 ДЛЯ ВІЙСЬКОВИХ

    ОтветитьУдалить
  25. 25 чапаевская дивизия13 янв. 2019 г., 09:55:00

    Це шо можуть подавати партизани чи військові, для партизан закон 2262 не діе, нічого не зрозуміло

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ЯК НЕДІЄ ЯЖ ВЖЕ РОЗЖУВАВ !!!! ЧИТАЙ ВИЩЕ!!!! ВАС ДУРЯТЬ А ВИ ВЕДЕДЕСЯ!!

      Удалить
    2. Николай,пожалуйста еще раз поясни более дружелюбно и доходчливо.

      Удалить
  26. Роз'яснюю: є рішення суду яким в позові відмовленоз наступних підстав:


    Щодо доводів позивача про те, що військовослужбовці у гарантіях соціального захисту прирівняні до військовозобов'язаних у контексті перерахунку пенсії, виходячи з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня відповідного року, необхідно зауважити на таке.

    Відповідно до п. "г" ст.3 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб" умови, норми і порядок пенсійного забезпечення, встановлені цим Законом для військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей, поширюються також (якщо не передбачено інше) на військовозобов'язаних, призваних на навчальні, спеціальні або перевірочні збори, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при виконанні службових обов'язків у період проходження цих зборів, та членів їх сімей. Цей Закон № 2262-XII визначає умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом. Держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом. Військовослужбовці, особи, які мають право на пенсію за цим Законом, які стали особами з інвалідністю за умов, передбачених цим Законом, набувають право на пенсію по інвалідності (ст.1). У ст.1-2 Закону № 2262-XII визначено особи, які мають право на пенсійне забезпечення на умовах цього Закону, у т.ч згідно п. е) - особи, зазначені у статтях 3 і 4 цього Закону. Згідно з ст.18 Закону № 2262-XII пенсії по інвалідності особам, які мають право на пенсію за цим Законом, призначаються в разі, якщо інвалідність настала в період проходження ними служби або не пізніше трьох місяців після звільнення зі служби, або якщо інвалідність настала пізніше тримісячного терміну після звільнення зі служби, але внаслідок захворювання (травми, поранення, контузії, каліцтва тощо) з урахуванням вимог ст.20 "причини інвалідності".

    Позивачем не надано доказів на підтвердження відповідних обставин і причин інвалідності у розумінні Закону № 2262-XII .

    ОтветитьУдалить
  27. ЗРОЗУМІЛО? ПОЗИВАЧ НЕНАДАВ ДОКАЗІВ ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЙОГО ПРАВО НА ПЕНСІЮ ПО СТ. 3.п.Г ТА СТ 18, 20 ЗАКОНУ №2262 ! А ПІДТВЕРДЖЕННЯМ Є ВИПИСКА З ПРОТОКОЛУ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ВІЙСЬКОВО- ЛІКАРНЯНОЇ КОМІСІЇ МІНІСТЕРСВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ, ПРО ПРИЧИННИЙ ЗВ'ЯЗОК ЗАХВОРЮВАННЯ З ВИКОНАННЯМ ОБОВ'ЗКІВ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПО ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ АВАРІЇ НА ЧАЕС. ЧИТАЙТЕ УВАЖНО ! Я ВСЕ ВИКЛАВ. В ВИПИСЦІ МУСИТЬ БУТИ ЗАЗНАЧЕНО НАСТУПНЕ:
    ЗАХВОРЮВАННЯ ВІЙСКОВОЗОБОВ'ЯЗАНОГ( ЗВАННЯ) ТАКОГОТО,ТАК , ПОВ'ЯЗАНО З ВИКОНАННЯМ ОБОВ'ЯЗКІВ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПО ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ АВАРІЇ НА ЧАЕС.
    ЦЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ СТ.3пГ і ст.ст. 18 та 20. ось і все! тільки вимагати порібно чітко по цих татях як указано в зразку заяви в УПФ! А САМУ ПОЗОВНУ ПОТРІБНО ПИСАТИ ТЕЖ ТАК . ЧІТКО !!! НУ ЦЕ ВЖЕ ХТО ЯК ВИРІШИТЬ САМ БУДЕ РОБИТИ ПОЗОВНУ ЧИ АДВОКА!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 25 чапаевская дивизия15 янв. 2019 г., 19:00:00

      Миколо шо ти мелеш,в законі написано отримали інвалідність при виконанні у період проходження зборів або не пізніше 3місяців після звільнення із служби, а ти отримав інвалідність у 2000р а може і пізніше, я прикладував ЦВЛК міністерства оборони украіни до позову, а мені показали за**пу петра першого, тільки для срочників

      Удалить
  28. Закон Украини "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" статья 16 пункт 3

    3. Військовослужбовці вважаються такими, що виконують обов'язки військової служби, за умов, визначених Законом України "Про військовий обов'язок і військову службу".

    Військовозобов'язані та резервісти вважаються такими, що виконують обов'язки військової служби, служби у військовому резерві, за умов, визначених Законом України "Про військовий обов'язок і військову службу", указами Президента України".

    Згідно частиною шостою статті 2 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» від 25 березня 1992 року № 2232-XII визначено види військової служби: строкова військова служба; військова служба за призовом під час мобілізації, на особливий період; військова служба за контрактом осіб рядового складу; військова служба за контрактом осіб сержантського і старшинського складу; військова служба (навчання) курсантів вищих військових навчальних закладів, а також вищих навчальних закладів, які мають у своєму складі військові інститути, факультети військової підготовки, кафедри військової підготовки, відділення військової підготовки (далі - вищі військові навчальні заклади та військові навчальні підрозділи вищих навчальних закладів); військова служба за контрактом осіб офіцерського складу; військова служба за призовом осіб офіцерського складу.

    3. Військовослужбовці вважаються такими, що виконують обов'язки військової служби:

    1) на території військової частини або в іншому місці роботи (занять) протягом робочого (навчального) часу, включаючи перерви, встановлені розпорядком (розкладом занять);

    2) на шляху прямування на службу або зі служби, під час службових поїздок, повернення до місця служби;

    3) поза військовою частиною, якщо перебування там відповідає обов'язкам військовослужбовця або його було направлено туди за наказом відповідного командира (начальника);

    4) під час виконання державних обов'язків, у тому числі у випадках, якщо ці обов'язки не були пов'язані з військовою службою;

    5) під час виконання обов'язку з урятування людського життя, охорони державної власності, підтримання військової дисципліни та охорони правопорядку.


    Мыколя, вы постоянно путаете вийськовый обовьязок и вийськову службу.

    ОтветитьУдалить
  29. та ти задрав вже я в розумінні закону 796 ст. 10 являюся ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЕМ! КРАПКА ! ЦЕ ВИЗНАНО ВСИМА СУДАМИ !! АЛЕ ЗА ЗАКОНОМ 2262 Я МАЮ ПРАВО НА ПЕНСІЮ ТІЛЬКИ ЯК СТРОКОВИК! ОСОБИСТО Я. В 1986 РОКІ БУВ ПРИЗВАНИЙ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ , ЯКЩО ТИ ХОЧ ТРІШКИ РОЗУМІЄШ ПРО ЩО МОВА? У ВІЙСЬКОВОМУ КВИТКУ БУЛО ВКЛЕЯНО ТАКУ ЧЕРВОНУ ВКЛАДКУ ЯКА НАЗИВАЛАСЯ МОБІЛІЗАЦІЙНИЙ ПРИПИС! ІЯ МУСИВ ПРИ ПОВІДОМЛЕННІ МЕНІ ПРО ПРИЗОВ ( ЧЕРЕЗ РАДІО ЧИ ПОСИЛЬНИМ ) ЧЕРЕЗ 2 ГОДОНИ З'ЯВИИСЯ НА ЗБІРНИЙ ПУНКТ. ТО ХТОЯ БУВ? ТАК ЩО ДОРОГЕНЬКИЙ ТРОЛЯКА - НЕМУТИ ВОДУ!А ТЕ ЩО ПРОДАЖНІ СУДДІ(ЯК І ТИ) РОЗГЛАГОЛЬСТВУЮТЬ І ВИКОНУЮТЬ ВКАЗІВКИ ЦИХ ПІДАРАСІВ ПРИ ВЛАДІ СКОРО ЗАКІНЧЕТЬСЯІ БУДУТЬ ЗА СВОЇ ДІЇ ВІДПОВІДАТИ !

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Поменяй ник на Коля-бешеный

      Удалить
  30. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить