Военных ликвидаторов
хотят лишить статуса инвалида войны – Лариса Погребняк
Шановні дописувачі коментарів, я виставила
свій матеріал для того щоб ви всі – незалежно від того, в якому статусі
приймали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи в даний час не
вправлялись в епістолярному жанрі, а надавали свої пропозиції для подальшої
роботи в покращенні вашого ж становища.
Тому
я дуже вдячна тим небагаьом людям, які дійсно висловили свої конкретні
пропозиції.
На жаль жодного конструктивно – обгрунтованоної пропозиції від цивільних ліквідаторів не надійшло. Лише чергова болтологія. Вибачте, але тут я підтримую коментатора Сержа та Партизана з приводу того, що скільки добра не роби, …, також вдячна їм за оцінку нашої роботи.
Ви
б краще перечитали Чорнобильський закон та визначилися – де його потрібно
удосконалити і які норми потрібно повернути чи внести заново.
Також
ніхто з вас не написав листа Уповноваженому ВРУ з прав людини з приводу
дискримінації в пенсійному забеспеченні цивільних ліквідаторів. А ми ж у свій
час виставляли листа пані Лутковській і отримували від багатьох з вас образи та
відверте хамство – що Лутковська вже нелигітимна, що в неї закінчується термін
перебування на посаді,що вона нічого не зробить.
Як
бачите – зробила дуже важливу справу, за що Валерії Володимирівній дуже велика
вдячність і повага.
Шановні,
не горобцям дулі давайте, а беріться до справи і займайтеся своїми проблемами,
у вас же є приклад і протоптана доріжка. Нічого нового не потрібно вигадувати.
А
ось військовим ліквідаторам надам негативну інформацію з приводу того, що до
ВРУ найблищим часом Міністерством ветеранів в особі міністра Оксани Коляди буде
внесено новий законопроект ” Про статус інвалідів війни, гарантії їх
соціального захисту” яким в порушення ст. 22 Конституції України передбачено
скасування статусу інваліда війни військовим ліквідаторам, шляхом не внесення
даної категорії до цього закону. А як же тоді бути з вашими МСЕКовськими
довідками, де чітко написано – захворювання пов’язане з виконанням обов’язків військової
служби з ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. Чи для Міністерки Коляди є якісь
інші військові обов’язки, які вона на свій розсуд хоче вносить, хоче не вносить
до Закону.
Тому
звертаюся до всіх військових ліквідаторів, шукайте своїх Слуг народу, та
вимагайте недопущення прийняття даного Закону в такій редакції. Ви ж знаєте, що
це означає. В 1986 році ви всі були під присягою, виконували накази командирів,
носили погони. Вже тоді ваші акції непокори в радіоактивній зоні прилітали
придушувати військові прокурори та особісти. Ви були кинуті Державою з голими
руками, без засобів індивідуального захисту на боротьбу з невидимим, але
підступним ворогом – радіацією. Багатьох з вас уже скосив “мирний атом”, а тих
з вас хто ще топче ряст, маючи інвалідність – нинішні міністри, яким ви всі
дали право жити – намагаються викреслити з того списку Героїв, яким і ми всі і
світ завдячує життям. Чорнобиль нікуди з України не подівся. Він є як територіально,
так і в кожному з вас. І Президент України говорив, що ви всі ГЕРОЇ. То чому
пані Міністр вирішила з вас зняти статус інваліда війни. Тому що наплодили
нових героїв. Але ж ви всі захищаючи нашу Землю, ризикували собою, не пролили
ні краплі чужої крові, втрачаючи своє здоров’я і життя.
Передбачаю,
що ті, хто не має даного статусу, буде зловтішатися з даних обставин.Але то
пусте.
Тому
кожному, незалежно від приналежності до тієї чи іншої групи ліквідаторів є чим
займатися. І вже точно, нікому не вдасться відсидітися в стороні. Результативно
захищати свої права, як показала практика можна лише разом.
Голова Правління
Громадської спілки
“Полтавське обласне об”єднання
громадських організацій інвалідів-
ветеранів Чорнобиля”
Лариса Погребняк
Любой комментарий с оскорблением, будет сразу удален.
ОтветитьУдалитьВыхода нет, надо снова всем военным объединяться и как-то действовать, ждать команду от командиров, отсидеться уже точно не получится. Надо быть готовым к аыезду в Киев, иначе Нас размажут И не слушать провокаторов и зрадников.
ОтветитьУдалитьобъединяться не только военным а и гражданским - всем миром за свои права!!!
ОтветитьУдалитьПричём здесь гражданскии? Включи мозги. Забирают у военных. Сейчас у власти другие герои
ОтветитьУдалитьа нам эвакуированным и так ничего. как будто все уже вымерли..я имею ввиду припять.
УдалитьЛаріса так ви і требуйте у Ляшенчихи в якоі ви помічник депутата СЛУГИ народу
ОтветитьУдалитьМало информации...
ОтветитьУдалитьУже есть окончательный вариант проекта закона,который будет внесен
в ВРУ ?
Кто его видел?
Какие там формулировки?
Когда он будет готов и принят, то тогда кричи, что всё пропало, а пока есть шанс исправить. Тут без вариантов.
ОтветитьУдалитьИсправить,что?
УдалитьОпять играем в темную...
Что требовать от депутатов конкретно?
А то как в сказке..."Велел мне царь идти туда — не знаю куда, принести то — не знаю что."
"передбачено скасування статусу інваліда війни військовим ліквідаторам, шляхом не внесення даної категорії до цього закону". Внимательно нужно читать
УдалитьПросто вопрос. А это может быть ответкой на "прыть" с которой увеличивалось
ОтветитьУдалитьколличество ИВ за счет "гражданской обороны" ? В том числе через суды?
За пять лет АТО увеличилось количество ИВ.
УдалитьУвеличение поГО -- мизер.
Вопросов много и у военных и гражданских. Давайте объединяться как раньше. никогда на акциях даже вопросов не было, что ты военный или гражданский ликвидатор.
ОтветитьУдалитьа если нет здоровья даже по хате ходить. какой Киев..
Удалитьтолько на Киев, до вынесения на рассмотрение законопроекта. Это не слуги народа.
ОтветитьУдалитьЛариса на плечах ликвидаторов стала Головой Полтавськоі громадьськоі спілки організаціі інвалідів чорнобиля. не имея к чернобылю никакого отношения кроме как жены чернобыльца замечу даже не вдова и каламутит нас законом которого и в помине нету даже проекта никто не видел. А она заставляет нас бежать впереди паравоза. Дитя не родилось а мы уже купили корову чтоб было молоко.Так было с заменой удостоверений планетарного масштаба. Надо видеть проект закона а потом принимать решения.Вот как то так
ОтветитьУдалитьА Вы уверены, что нет законопроекта??? Может быть в данном случае плюсом послужило то что Лариса является помощником депутата? Очень просто сидя на диване давать всем негативную оценку, при этом оставаясь инкогнито. Попробуйте не прятаться за ником, а лично от себя с полными данными о себе, высказать свое мнение, что слабо? А лидеры нашего (Чернобыльского) движения всегда на виду, говорят открыто и вполне естественно кому-то это не нравится, не нравится так скажи от себя лично. К примеру Прокопенко, Сам от себя высказался, не побоялся, и не спрятался за ником, прав он или нет, покажет время, но сам факт озвучить публично свое мнение, дорогого стоит.
УдалитьЧто конкретно лично Вы «комдив» сделали для нас, Ликвидаторов? Может быть я в отношении Вас ошибаюсь?
Я тоже думаю что это провокация, и Лариса Погребняк зарабатывает дивиденты и показывает свою значимость как помощница депутата, фейки сейчас опасны, многие чернобыльцы устали от дележки на партизан, срочников, эвакуированных,гражданских, ГО, очень легко вот такими вбросами поднять волну недовольства. Тут вопрос кому это выгоднo?
УдалитьЯ не уверен что нет законопроекта так как и не уверен что он есть. А подымать волну в стакане думаю пока не стоит.
ОтветитьУдалитьПредупрежден, значит вооружен. Поздно будит реагировать, когда его (законопроект) примут, спасибо сказали бы что предупредили
УдалитьС.М.
УдалитьКакой то чел "от власти",на совещании (было видео встречи с активистами), говорил о новой редакции закона " О статусе..."
Почему все активисты упорно молчат по этому поводу ? Может быть там большая"бяка",чем то,что мы здесь обсуждаем?
Этот комментарий был удален администратором блога.
ОтветитьУдалитьЕсли кто с головой дружит, то понимает, что закопроэкт есть, Лариса зря говорить не будет, если мне память не изменяет, то его хотели ещё при Реве сделать, Рёва об этом говорил. А от Коляды ничего нового, она чернобыльцев не переваривает, поэтому нечего демогогией заниматься, а надо настраиваться на борьбу. И не ведите ь на Чапаевцев и Планетарщиков, эти парни не с нашей команды, скорее всего переселенцы, или страдают от безделья.
ОтветитьУдалитьЛиквидатор 87 я же не говорил что не нужно драться я сказал надо увидеть за что драться. Может ИВ уберут у 90г и 89г никто ничего не знает
Удалитьопубліковано 23 січня 2020 року 11:51
ОтветитьУдалитьМіністр у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Оксана Коляда очікує ухвалення нового закону "Про статус ветеранів і членів сімей загиблих (померлих) ветеранів" у першому кварталі 2020 року.
"Законопроект буде подано, я гадаю, протягом двох тижнів... Я сподіваюся, що ми його ухвалимо протягом першого кварталу, хоча прогнозувати, як він проходитиме в комітеті неможливо", - сказала Коляда в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
За словами міністра, під час підготовки цього законопроекту було об'єднано групи авторів, серед яких і ветерани, і громадська рада, і рада сімей загиблих та народних депутатів із різних фракцій парламенту, які могли б адвокатувати цей законопроект у ВР.
"Цікаво, що кожен блок закону було узгоджено з нашими бенефіціарами.
Тобто,
блок у частині сімей загиблих ми опрацьовували з сім'ями загиблих,
у частині Революції гідності - з радою сімей героїв Небесної сотні.
Тому, можу сказати, що ми публічно з громадськістю його обговорили та вступаємо разом із ними у процес його ухвалення", - констатувала Коляда.
__________
Где в этой "Новини" на сайте министерства Коляда упомянула о такой социальной группе как чернобыльцы? И, посмотри на список тех, кого ввели в состав "Громадської ради" Коляды, и с кем именно "Коляда и К" уже "ми публічно з громадськістю його обговорили та вступаємо разом із ними у процес його ухвалення": громадська організація “Національні дружини” и т.д.
под колядой шатается кресло, будут увольнять, но гадости людям она еще наделает
УдалитьЧернобыльцев умышленно вычеркнули из списка живых, взяли только своих. А Вы из прошлой жизни.
ОтветитьУдалитьА я знаю кому надо жаловаться- Порошенке, Ляшку, Вакарчуку, Тимошенко, Бойко, Королевской т.е. тем, у кого есть мотивация обосрать Слуг народа и их правителсьство с самим президентом. Хотя эта коляда - бывшая порохоботка.
ОтветитьУдалитьКинули новую отвлекаловку ЗНАЧИТ БУДУТ ГРАБИТЬ больше попередников
ОтветитьУдалитьТочно так !
УдалитьКоляда и есть порохоботов, стпвленик Ревы и Порошенко, люто ненавидящих ликвидаторов. Надежда как раз на депутатов слуг и Призидента. Если им наши руководители донесут.
ОтветитьУдалитьхочу нагадати деяким хто є інвалідом війни
ОтветитьУдалитьСтаття 7. Особи, які належать до осіб з інвалідністю внаслідок війни
До осіб з інвалідністю внаслідок війни належать особи з числа військовослужбовців діючої армії та флоту, партизанів, підпільників, працівників, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва, захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, виконання обов'язків військової служби (службових обов'язків
Навіть без прив'язки до робіт на чаес ми являємося особами з інвалідністю внаслідок війни цеще без прив'язки до закону 2262
так вони напишуть так, що чорнобильці не будуть... не сидіть пишіть, піднімайте усіх на ноги , в т.ч. в соцмережах, бо буде пізно
УдалитьСтаття 20. Причини інвалідності
ОтветитьУдалитьЗалежно від причини інвалідності особи з інвалідністю з числа військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом поділяються на такі категорії:
а) особи з інвалідністю внаслідок війни - при настанні інвалідності внаслідок поранення, контузії, каліцтва, захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, виконання обов’язків військової служби (службових обов’язків) чи пов’язаних з перебуванням на фронті, у партизанських загонах і з’єднаннях, підпільних організаціях і групах та інших формуваннях, визнаних такими законодавством України, в районі воєнних дій, на прифронтових дільницях залізниць, на спорудженні оборонних рубежів, військово-морських баз та аеродромів у період громадянської та Другої світової воєн або з участю у бойових діях у мирний час, а також інші особи, зазначені у статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального
так що я особисто не бачу підстав для паніки ! потрібно щоб хтось надав сам проект закону
ОтветитьУдалитьтак вони поміняють формулювання цієі статті! що вам не ясно?
УдалитьУберут с закона болезнь, калитсво, чернобыль, оставят только военное время.
ОтветитьУдалитьСтаття 7. Особи, які належать до осіб з інвалідністю внаслідок війни
УдалитьДо осіб з інвалідністю внаслідок війни належать особи з числа військовослужбовців діючої армії та флоту, партизанів, підпільників, працівників, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва, захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, виконання обов'язків військової служби (службових обов'язків) чи пов'язаних з перебуванням на фронті, у партизанських загонах і з'єднаннях, підпільних організаціях і групах та інших формуваннях, визнаних такими законодавством України, в районі воєнних дій, на прифронтових дільницях залізниць, на спорудженні оборонних рубежів, військово-морських баз та аеродромів у період громадянської та Другої світової воєн або з участю в бойових діях у мирний час.
До осіб з інвалідністю внаслідок війни належать також особи з інвалідністю з числа:
1) військовослужбовців, осіб вільнонайманого складу, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, виконання інших обов'язків військової служби, пов'язаних з перебуванням на фронті в інші періоди, з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, з участю у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, іншим ураженням ядерними матеріалами;
Не хочеться вірити у те, що можуть ліквідувати статус інвалідів війни. Ми не можемо працювати на "щорох" і вірити різним інтриганам. Для якихось дій необхідно бачити законопроєкт.Якщо такий законопроєкт існує, то він попаде у комітети, а потім на 1-ше читання ВР. Тому ніхто його від нас на сховає.Крім Міністерства ветеранів існує комітет ВР, який опікується чорнобильцями і з керівником цього комітету керівники чорнобильських організацій мають добрі стосунки, тому важко такий законопроєкт пропустити позаувагою чорнобильців.
УдалитьУточняю, головою комітету ВР є Галина Третякова.
УдалитьСтатус инвалида войны или всем ликвидаторам ,а не избранным сами затеяли дележ а теперь скулите,пора понять вместе мы сила а врозь нас растопчут.
ОтветитьУдалитьА статус инвалида войны дают не избраным а тем кому положено по закону
УдалитьУ меня тоже статус инвалида войны по закону,по гражданской обороны,но я считаю что статус должен дан всем ликвидаторам и это будет справедливо мы все одинаково пострадами от радиации не зависимо что на нас было одето гражданская одежда или хебешка как то так.
УдалитьВладимир правильно гутариш и детям и правнукам и переселенцам и потерпевшим и 91году можно и 92году
УдалитьНаверно ты очень плохо человек и наверное типа сам там небыл
УдалитьАнонимный, нельзя гражданских ликвидаторов отделять от военных наш вклад в ликвидацию аварии ничуть не меньше , чем ваш, а против ваших зампотехов, зампотылов, поваров ,политруков во сто крат больше! Я думаю, что в мае 86го радиация не бегала за теми , кто носил погоны , а кто был в робе, она обходила Стороной. Вы, руководствуясь, своими шкурными интересами, кинули нас, хотя все прекрасно понимаете, что в 86ом радиация была в сотни , а то и в тысячи раз сильнее, чем в 90ом. Но вы достигнув своей цели кинули гражданских ликвидаторов, хотя мы активно учавствовали во всех протестных акцияхи тд.... Нас и разделили для того, чтобы легче было нас сломать. Делайте выводы и не рассказывайте , что у вас был приказ , а мы творили,что хотели. В мае (с 10 по 22е) партизаны Мыли нас на ПУСО , а мы гоняли на реактор с сухим бетоном. А теперь благодаря таким как вы опущены ниже плинтуса, чему вы несказанно рады. Стыдно за вас, но предательство унекоторых наших людей в крови.
УдалитьПредставьте себе, что у меня шизофрения… (а может и вправду есть? )
ОтветитьУдалитьКто не знает,- это «расщепление « сознания…
Во мне живут две сущности…
1. Доверчивая, милая, которую можно «уболтать» и убедить, и которая безоговорочно верит автору публикации…
2. Вредная, циничная, которой нужны доказательства и причинно-следственные связи, которая говорит первой -» ты идиот, что веришь автору. У нее другие и скрытые мотивы…»
Кто из этих двоих прав?
Згоден з"миколою","25Чапаевская дивизия" и"Анонимным"17:20.Всі,хто чось якось стикався з адмініструванням,знають.що у кожного папірця повинен бути хоч якийсь вх/вих №.А тут цілий законорпроект,який,до речі,ще не зареєстрований у ВР.Нагадаю,що навіть зареєстровані проекти законів,постанов можуть роками не виноситись на розгляд на сесію,а тим паче вони ще повинні проходити відповідні комітети.Зареєструють Ларисину"маляву"- будемо розглядати і"коригувати"на пішохідному переході на Грушевського.А поки що бачу тільки те,що нас хочуть ВИКОРИСТАТИ в своїх"планах"ЗЕлена поміцниця і турбодепутатка,і я не хочу бути використаним гандоном.
ОтветитьУдалитьБлагодаря Ларисе все партизаны получают пенсию по 59 ст., не было бы Ларисы и Проскурина сидели бы мы все с решением суда и ныли. Поэтому такое говорить могут только провокаторы, или завестники. Дыма без огня не бывает, к тому же дым этот веет ещё с времен шоколадного призидента.
ОтветитьУдалитьПетре,пенсію по ст 59 було нараховано відповідно ПКУ 543 по Рішенню Конституційного суду за поданням 2 ліквідаторів.
УдалитьА что же Ларіса сделала.ЦЕ усі партізани подали іски в суд шо ми військовослужбовці і довели в судах що ми не лохи НУ так при чем тут Ларіса то це ти провокатор ПЕТРО
Удалить"Пётр, 8726 янв. 2020 г., 17:50:00
УдалитьБлагодаря Ларисе все партизаны получают пенсию по 59 ст.,
не было бы Ларисы и Проскурина сидели бы мы все с решением суда и ныли..."
---
Можно и на памятник собрать им...
Я имею ввиду бюст на родине как, героям соцтруда ставили...
А с другой стороны ?
Вторая заповедь ведь гласит: Не сотвори себе кумира (Исх. 20, 4)
А можно одновременно "викорбувати в бронзи и бюст и "... с другой стороны" этой героя соц.труда?
Удалитьорден сутулого на спину ! а закрутку на груди!
УдалитьКакие гроши что ти плитеш
УдалитьЯ вважаю це піар Ларіси для депутатки Ляшенко бо потім вона напише що за ініціативою Ляшенчихи закон у раду не потрапив ось як депутат піклуеться про чорнобильців. Бо роботи депутатки зовсім не видно. А на інвалідах можна бали заробить як на інше ума не вистачае а Микола умна людина і правильно сказав нема підстав для паніки
ОтветитьУдалитьЦивільним особам, які стали інвалідами внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров'я - статус інваліда війни;
ОтветитьУдалитьособам які отримали інвалідність внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних при виконанні службових обов'язків, пов'язаних з подіями Революції Гідності - "не поширюється".
Стаття 7. Особи, які належать до інвалідів війни
До інвалідів війни належать також інваліди з числа:
10) осіб, які стали інвалідами внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (далі - Революція Гідності), та які звернулися за медичною допомогою у період з 21 листопада 2013 року по 30 квітня 2014 року.
Абзац перший цього пункту не поширюється на працівників міліції, осіб, які проходили службу в правоохоронних органах спеціального призначення, військовослужбовців внутрішніх військ, Збройних Сил України та інших військових формувань, які отримали інвалідність внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних при виконанні службових обов'язків, пов'язаних з подіями Революції Гідності.
Парадокс?26 янв. 2020 г., 18:00:00
УдалитьОТКУДА ЦИТАТКА?
ЗАКОН УКРАЇНИ
УдалитьПро статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту
№ 3551-XII
аде вказано про те що статус надається при відрядженні на роботи в зону відчуження? то як дати цивільному цей статус ? все валити в одну чуку вже невийде! бо до 11 року всіх змішали і вийшов пшик!
УдалитьОт этих "зебанутых-с турбонаддувом" всего конечно можно ожидать, но статус ИВ проведен законом, а не постановами, а это серьезней, и в мгновение ока не меняется.
ОтветитьУдалитьДа и ради бога, пусть делает пиар и всё, что угодно. Лиг бы Нам было хорошо и нас не ущемляли. А на счёт пиара, то навряд, так как тема чернобыльцев не актуальна и гемородна, есть модные тема новых героев.
ОтветитьУдалитьСначала шум,-все разволновались,симпатики мобилизовались...
УдалитьА потом,когда катаклизЪма не произойдет,- можно и заявить,- " благодаря нашим титаническим усилиям,удалось предовратить"...
Ну и себе в актив плюсик записать...И сказать- "а,вы ,пиплы,теперь нам гроб жизни должны" !!!
Занавес.
Два поста появились на сайте ВОВЧ одного и того же автора в такой последовательности,с интервалом в два дня...
Удалить"Що будемо робити далі?…"
"Военных ликвидаторов хотят лишить статуса инвалида войны – Лариса Погребняк"
а дали будемо жыти як мы гражданские ликвидатори
УдалитьЗ Ф.Б.
ОтветитьУдалитьНе ведіться на фейки.
Брехня, нічим не підтверджена.
https://www.facebook.com/groups/502779247227871/?ref=bookmarks
https://www.facebook.com/stanislav.lipskij
я не пойму за што боятся инвалиди войны из за снятия статуса или за уменшения пенсии агражданские хотят пенсий а статус у нас чернобылец без вских притавок
ОтветитьУдалитьИнвалид войны льгота на коммунальные 100%, а Чернобыльцы 50 процентов, да и добавка к пенсии проезд и т. п.
ОтветитьУдалитьтак ето они считают справедливо к гражданским а делали одно дело и лечимся одним лекарством а льготы разные так какже не справедливо
УдалитьВійськовозобов'язані та резервісти вважаються такими, що виконують обов'язки військової служби, служби у військовому резерві, за умов, визначених Законом України "Про військовий обов'язок і військову службу", указами Президента України.
ОтветитьУдалитьСтаття 2. Військова служба і виконання військового обов'язку в запасі
6. Види військової служби:
строкова військова служба;
військова служба за призовом під час мобілізації, на особливий період;
військова служба за контрактом осіб рядового складу;
військова служба за контрактом осіб сержантського і старшинського складу;
військова служба (навчання) курсантів вищих військових навчальних закладів, а також вищих навчальних закладів, які мають у своєму складі військові інститути, факультети військової підготовки, кафедри військової підготовки, відділення військової підготовки (далі - вищі військові навчальні заклади та військові навчальні підрозділи вищих навчальних закладів);
військова служба за контрактом осіб офіцерського складу;
військова служба за призовом осіб офіцерського складу.
8. Виконання військового обов’язку в запасі полягає в дотриманні військовозобов’язаними порядку і правил військового обліку, проходженні зборів для збереження та вдосконалення знань, навичок і умінь, необхідних для виконання обов’язків військової служби в особливий період.
Стаття 24. Початок, призупинення і закінчення проходження військової служби. Час та місце виконання обов’язків військової служби
1. Початком проходження військової служби вважається:
1) день відправлення у військову частину з обласного збірного пункту - для громадян, призваних на строкову військову службу;
2) день зарахування до списків особового складу військової частини (військового навчального закладу, установи тощо) - для громадян, прийнятих на військову службу за контрактом, у тому числі військовозобов'язаних, які проходять збори, та резервістів під час мобілізації;
4. Військовослужбовці вважаються такими, що виконують обов'язки військової служби:
1) на території військової частини або в іншому місці роботи (занять) протягом робочого (навчального) часу, включаючи перерви, встановлені розпорядком (розкладом занять);
2) на шляху прямування на службу або зі служби, під час службових поїздок, повернення до місця служби;
3) поза військовою частиною, якщо перебування там відповідає обов'язкам військовослужбовця або його було направлено туди за наказом відповідного командира (начальника);
4) під час виконання державних обов'язків, у тому числі у випадках, якщо ці обов'язки не були пов'язані з військовою службою;
5) під час виконання обов'язку з урятування людського життя, охорони державної власності, підтримання військової дисципліни та охорони правопорядку.
Таким чином, військовослужбовці призвані на спеціальні збори для ЛНА на ЧАЕС виконували військовий обов’язок в запасі не під час мобілізації та не вважаються військовослужбовцями, не виконували обовязки військової служби, оскільки мобілізація та особливий стан в державі не вводився.
придурок читай!
УдалитьСтаття 3. Особи, які мають право на пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членами їх сімей Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення, встановлені цим Законом для військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей, поширюються також (якщо не передбачено інше) на:
г) військовозобов’язаних, призваних на навчальні, спеціальні або перевірочні збори, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при виконанні службових обов’язків у період проходження цих зборів, та членів їх сімей
ще тобі вумник читай!!
* Тут і надалі до військовослужбовців належать: особи офіцерського складу, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби, військовозобов'язані, призвані на військові збори, військовослужбовці-жінки, а також сержанти (старшини), солдати (матроси), які перебувають (перебували) на дійсній строковій службі у збройних силах, керівний і оперативний склад органів Комітету державної безпеки, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а також інших військових формувань.
і нехер умнічать троляка!!
Удалитьмикола27 янв. 2020 г., 15:47:00
УдалитьСлышишь ты чепушило, тебе ж написали
Військовозобов'язані та резервісти вважаються такими, що виконують обов'язки військової служби, служби у військовому резерві, за умов, визначених Законом України "Про військовий обов'язок і військову службу", указами Президента України.
Ты можешь на лбу себе наколку сделать, что ты инвалид войны, закон от этого не поменяется.
мурло читай і закрий писок ;
УдалитьДо осіб з інвалідністю внаслідок війни належать також особи з інвалідністю з числа:
1) військовослужбовців, осіб вільнонайманого складу, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, виконання інших обов'язків військової служби, пов'язаних з перебуванням на фронті в інші періоди, з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, з участю у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, іншим ураженням ядерними матеріалами; то що я не івалід війни? це згідно ЗАКОН УКРАЇНИ
Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту!
Хлопче,ти сам собі суперечиш.
УдалитьВ ст 40 Закон про військовий обов'язок....вказаний перечень законів,які поширюються на військовозобовязаних ,призваних на збори.Середних закон 2262.
А відповідно ст 19,20 закону 2262 вони і мають статус інваліда війни.
А ,людей ображати не личить,ми ж.ведемо дискусію.
в соответствии с нормами закона "Про військовий обов'язок і військову службу" граждане из числа гражданских лиц, призванные на военные сборы, военнослужащими не являются, статус военнослужащих распространяется в отдельных случаях и в порядке, которые предусмотрены указанным
УдалитьСОЮЗ СОВЕТСКИХ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИХ РЕСПУБЛИК
ЗАКОН
О ВСЕОБЩЕЙ ВОИНСКОЙ ОБЯЗАННОСТИ
Статья 68. Военнослужащие и призванные на сборы
военнообязанные пользуются всей полнотой социально -
экономических, политических и личных прав и свобод и несут все
обязанности граждан СССР, предусмотренные Конституцией СССР.
Права и обязанности военнослужащих и призванных на сборы
военнообязанных, вытекающие из условий воинской службы,
устанавливаются настоящим Законом и воинскими уставами.
Статья 72. За рабочими, служащими и колхозниками, призванными
на сборы или привлеченными к командирским занятиям, сохраняется за
время сборов (командирских занятий), включая и время следования в
пути до воинской части и обратно, занимаемая должность (работа) и
выплачивается им по месту работы средний заработок.
Указанные лица не подлежат увольнению с работы со дня
получения повестки о призыве до возвращения со сборов
(командирских занятий), кроме случаев полной ликвидации
предприятия, учреждения или организации.
Каким образом, ты микола не уволенный с колхоза, можешь являться одновременно военнослужащим?
ти просто маніпулюєш поняттями і нормами закону ! ст . 68 що каже? що я як в.о. несу таку саму відповідальність і маю ті самі права щой війсковослужбовець!!!
УдалитьВіктор27 янв. 2020 г., 16:57:00
УдалитьВиктор, во-первых, Закон 2262 от 1992 г. обратной силы не имеет, если не предусмотрено иное.
Стаття 3. Особи, які мають право на пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членами їх сімей
г) військовозобов’язаних, призваних на навчальні, спеціальні або перевірочні збори, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при виконанні службових обов’язків у період проходження цих зборів, та членів їх сімей;
поранення, контузії або каліцтва у період проходження цих зборів!
но не захворювання, яке настало внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням служби после окончания сборов через много лет.
+Стаття 20
б) інші особи з інвалідністю з числа військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом - при настанні інвалідності внаслідок каліцтва, одержаного в результаті нещасного випадку, не пов’язаного з виконанням обов’язків військової служби (службових обов’язків), або внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням служби.
А відповідно ст 19,20 закону 2262 вони НЕ мають статус інваліда війни.
45. При медицинском освидетельствовании военнообязанного,
получившего во время учебных или поверочных сборов ранение,
контузию, травму или увечье, постановление о причинной связи их с
исполнением обязанностей военной службы принимается на основании
выдаваемой командованием воинской части справки об обстоятельствах
ранения, контузии, травмы, увечья (Приложение N 18 к настоящему
Положению). При этом принимается одно из следующих постановлений:
- ранение (контузия, травма, увечье) получено вследствие
несчастного случая, нет, не связанного с исполнением обязанностей
военной службы.
Так как вы не были уволены с работы, колхоза, и зарплату вам выплачивали по месту работы, ваша связь заболевания с работами по ЛНА регулируется трудовым законодательством, кроме тех военнообязанных которым было установлена лучевая болезнь или связь непосредственно во время прохождения этих сборов.
В законодательстве отсутствуют правовые нормы, позволяющие приравнять начисленный по основному месту работы заработок призванному на военные сборы гражданину, к денежному довольствию военнослужащих.
УдалитьПринимается на основании выдаваемой командованием воинской части справки об обстоятельствах
Удалитьранения, контузии, травмы, увечья (Приложение N 18 к настоящему
Положению)
У вас есть такая справка командования воинской части об обстоятельствах
ранения, контузии, травмы, увечья?
указать обстоятельства и причину, при которых получено ранение,
Удалитьтравма, контузия, увечье: при выполнении боевого, служебного
задания, приказа, распоряжения командира, обязанностей военной
службы, гражданского долга; на занятиях по боевой, физической
подготовке; при обслуживании и ремонте техники, выполнении
строительных, хозяйственных и прочих работ; при нарушении
требований общевоинских уставов Вооруженных Сил СССР, приказов,
наставлений, руководств и инструкций, в том числе по технике
безопасности; во внеслужебное время при обстоятельствах, не
связанных с выполнением приказа, распоряжения, служебного задания
командира; в отпуске, в самовольной отлучке из части или с места
службы; при обстоятельствах, связанных с употреблением алкоголя,
наркотиков и т. д.
Без этих подтверждающих документов ваша справка МСЕК про связь заболевания з виконанням обовязкив вийськовой службы не имеет юридической силы.
Удалитьмикола27 янв. 2020 г., 17:40:00
Удалитьти просто маніпулюєш поняттями і нормами закону !
микола, подтасовываете понятия и нормы законов вы, под свои цели, вводите в заблуждение других. Вы себе придумали инвалидность войны, получили ее благодаря некомпетентности МСЕК или ВВК, или за определенную мзду, портите себе жизнь, вымагаете и терроризируете государственные органы.
я нічого не підтасовую! просто цитую норми законів які є офіційними! а ти перекручуєш все!
УдалитьВот именно, просто цитуеш. Цитуй дальше
УдалитьВірно читати:
ОтветитьУдалитьТаким чином, ВІЙСЬКОВОЗОБОВЯЗАНІ призвані на спеціальні збори для ЛНА на ЧАЕС виконували військовий обов’язок в запасі не під час мобілізації та не вважаються військовослужбовцями, не виконували обовязки військової служби, оскільки мобілізація та особливий стан в державі не вводився.
У всіх військовозобовязаних призваних на спецзбори під час ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи в медично-експертному заключені вказано,що їх захворювання,пов'язані з виконанням обов'язків військової служби під час ліквідації наслідків Чорнобильської аварії.
УдалитьУ всіх військовозобовязаних призваних на спецзбори під час ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи причина інвалідності вказана в медично-експертному заключені, що їх захворювання,пов'язані з виконанням обов'язків військової служби під час ліквідації наслідків Чорнобильської аварії не відповідає чинному законодавству, тому підлягає перегляду.
Удалить*Мобілізація може бути загальною і частковою і проводитися відкрито і приховано*
УдалитьВ переліку законодавства відсутні підтверджуючі нормативно-правові акти про проведення прихованої мобілізації під час ЛНА на ЧАЕС.
УдалитьА вообще не було наказу міністра оборони,а було Рішення політбюро про аварію та інструкція до Радянського Союзу щодо встановлення урядової комісії про РПА в Чорнобилі.Урядова комісія мала надзвичайні повноваження,повязані з усіма міністерствами і установами.
УдалитьВіктор, мобилизация не объявлялась и особлывый стан не вводился.
УдалитьАнонимный27 янв. 2020 г., 12:45:00 Дядя ты дурак полный или ты малолетка без мозгов так вот в 86м была мобилизация на ЧАЭС военкоматы гребли прмо с дома к твоему сведению и не пиши ху@ню
УдалитьАнонимный27 янв. 2020 г., 17:52:00
УдалитьВіктор, мобилизация не объявлялась и особлывый стан не вводился.
Тогда под это можно подвести и афганцев и даже атошников?
Анонимный27 янв. 2020 г., 12:45:00
УдалитьВірно читати:...оскільки мобілізація та особливий стан в державі не вводився.
А как тогда в отношении афганцев,Вьетнам,Египет,Агола и тд?
Клиент палаты №6 у тебя что курс лечения закрнчился тебя выписали с дурки,а как же Припятские ты что забыл про них амнезия видать у тебя браток.
ОтветитьУдалитьможет и бежали только не 86 г
ОтветитьУдалитьЛариса ,большая просьба, подскажите, как нам (гражданским ликвидаторам) отстоять свои права . По ГО все архивы Уничтожены или спрятаны, хотя мы все прекрасно понимаем, что это очередная уловка властей,чтобы не платить тем кто спас их трусливые , алчные хизни, ценой своего здоровья, а порой и жизни.
ОтветитьУдалитьякщо Ви на підприємстві були в загоні цивільної оборони і це було офіційно оформлено і згідно наказу керівника цього загону ( а це був керівник підприємства) вас посилали на ліквідацію наслідків аварії на чаєс ,не як простого працівника ,а в якості бійця загону ц.в. то мусить бути наказ про це, а так виходить що ви були в відряджені і невиконували ті обов'язки які покладені на цей загін цв!
УдалитьНаказы по ГО сохраняются пять лет
УдалитьВалерий, не только трусливые , алчные хизни властей, спасали ценой своего здоровья, а порой и жизни участники ЛНА на ЧАЕС, но и свои и своих родственников.
ОтветитьУдалитьНечего спорить, все военнообязанных, которые исполняли долг и получили инвалидность являются инвалидами войны. Тут и в школу ходить не надо, любой суд это подтвердит. Как получили статус инвалидов войны афганцы, ядерщики, подводники, кто служил в Египте, Анголе и так далее. При исполнении.
ОтветитьУдалитьПросто одних моральных доброжилателей давит жаба, а когда надо идти родину спасать бесплатно, то прятались, а теперь стонут. В отличии от Вас, военные не думали о себе и зароботке, это факт.
ОтветитьУдалитьУважаемый о каком зароботке ты молвишь,нас как и вас по приказу предприятия командировали на ликвидацию и не кто тогда в 1986 году не думал не о зарплате не о льготах,уважаемый если не секрет вы в каком году были на ликвидации аварии на ЧАЭС?
УдалитьОн наверное 1990
УдалитьА где было ваше бескорыстие, когда мы, все вместе, ломали забор возле ВРУ? Причем деньги вы требовали не с того государства, которое спасали, и не с его правоприемника,- а с другого?
УдалитьНу не может быть одинаковая пенсия в прицепе у военного и гражданского, даже без Чернобыля, она в разы отличается вр всем мире. Для чего друг друга поливать грязью, ну не будет, как бы не хотел гражданский пенсионер стать военным. Поэтому есть как есть, гражданским надо менять 2006 год в постанове, минималку увеличить в два раза, военным устранить дисериминацию в формуле, а не друг другу облиаать, действовать командой, но каждый со своими интересами и обходной поддержкой.
ОтветитьУдалитькак ты не поймеш не хочет гражданский стать как ты инвалидом войны он гражданский но тоже ликвидатор и нас тоже надо уважать ипонять дискриминация полная по пенсиям по льготам был бы ты на нашем месте ниужели молчал
УдалитьТак никто не спорит, надо увеличить год в постанове, увеличить минималку. Надо объединяться и требовать сообща, а не нести грязь
ОтветитьУдалитьмикола27 янв. 2020 г., 15:27:00
ОтветитьУдалитьпридурок читай!
микола27 янв. 2020 г., 15:47:00
і нехер умнічать троляка!!
микола27 янв. 2020 г., 16:47:00
мурло читай і закрий писок ;
микола, Советская власть тебя бесплатно научила читать и писать (хоть и безграмотно), но ты рагулем родился, рагулем и помрешь.
а що мыкола хоче
УдалитьХоче натянуть сову на глобус, будучи уверенным в том, что он - самый "продвинутый".
Удалитьа тебе напевно в кгб учили стукачком?
Удалитьповара, водители автобусов, музыканты, снабженцы и прочие т.н. ликвидаторы вообще не должны иметь никаких удостоверений, их жаба давит, что военнослужащие, которые под присягой исполняли наигрязнючую работу на промплощадке, собирали вручную графит на крыше, имеют больше льгот чем они.
ОтветитьУдалитьА ты жрал графит, или то,что готовили повара? Самое интересное,что все партизаны собирали графит,даже в 88-89г. Ай да молодцы.
УдалитьЭтот комментарий был удален автором.
Удалитьсхиляю голову!
УдалитьАноним28 янв. 2020 г., 09:40:00
Удалить"...Дали допуск в 50 бэр,как и шахтерам... Перебрали уже с 10-12 июня,сменили 24-го..."
Ложь !
Всем,в том числе сводному отряду минуглепрома,была установлена доза в 25 БЭР...И первоначально такие дозы у них и "стояли"...
Другое дело,что вначале 90-ых,им эту дозу пересчитали !
Вообще, такое впечатление, что ты(вы) наслушался информации и сказкок (в том числе и про крышу, и про шахтеров только россиян ) с чужих слов...
НЕЗАЧЕТ !!!
Этот комментарий был удален автором.
УдалитьЭтот комментарий был удален автором.
УдалитьАноним28 янв. 2020 г., 09:40:00
Удалить"...Дали допуск в 50 бэр,как и шахтерам..."
--
Аноним28 янв. 2020 г., 13:00:00
"...И в итоге им ответили-"ДОПУСТИМАЯ ДОЗА-25БЭР" и хоть усрись.."
Тщателнее надо!
Все таки "допуск в 50 бэр" и "ДОПУСТИМАЯ ДОЗА-25БЭР" это не одно и то же...
Давайте придерживатся фактов!
28 янв. 2020 г., 09:40:00
Удалить"...И в мае- июне был,разыскивал старших групп...
Вот они и "обслуживали" крышу машзала и отметку +75 на 3 и 4- блоком...
ЭТО ОНИ ,СМЕРТНИКИ, СБРАСЫВАЛИ ГРАФИТ и выполняли другие работы в районе 4-го блока...
До середины июня сменили всех и их судьба понятна... "
--
А это с какого "кладезя мудрости" ?
Только "без воды",без ссылок на М.Брегмана,на фильм "Мотылек" и пр..
Этот комментарий был удален автором.
Удалить"...к чему ты клонишь!?"
УдалитьНу смотри...
Верю ли я что ты мог получить(или получил?) больше 25 БЭР?
-Верю!
Верю ли я ,что вам (и шахтерам) установили дозу в 50 БЭР ?
НЕТ не верю ! Такого не было, всем доза была установлена в 25 БЭР...
А вертолетчикам и того меньше- 24 БЭРа...
И еще исключение составляют(самые первые военные ), те кто работал до принятия нормативов по 25 БЭРах...
Пикалов требовал установить 50 БЭР,как в военное время...
Просто надо меньше придумывать,если не уверен точно...
Вот с чьих слов ты про крышу писал?
Сам то ты ведь там не был...
Этот комментарий был удален автором.
Удалить"...В журнале дозиков больше 48-и не писали...
УдалитьМне поф. веришь ты или нет-а так произошло.Да,чуть не забыл...
После отпуска получили премиальные(мы так поняли за передоз) по 600 рублей...и спервого августа началась первая вахта..
Все онулилось- и до нового года опять было по 12-18 БЭР..."
--
Мы немного о разном… И я не пытаюсь тебя в чем то уличить, я просто хочу разобраться…
Ты утверждаешь что к Новому году ОФИЦИАЛЬНАЯ ДОЗА становила от 12 до 20 БЭР...
В то же время ты утверждаешь что есть справки,где указана доза в районе 48 БЭР, но эту дозу и справку не признают...
Тут же, ты утверждаешьчто 600 р.(по твоим предположениям) было уплочено за "передоз"...
За получение ПДД,согласно постановлению от 17 мая 1986 г. № 964-pc " … В тех случаях, когда работник получает предельно допустимую дозу радиации и в связи с этим не допускается для дальнейшей работы, а указанных зонах опасности,
ему выплачивается единовременное вознаграждение в размере пятикратной месячной тарифной ставки (должностного оклада),.."
.
http://www.chernobyl86.ru/spisok/zakon/1986/964pc.htm
600р / 5 = 120 рублей. Это твой тариф ?
Но тут есть несоответствие… Если тебе официально( по приказу) заплатили за передоз,
То тебя должны были и вывести из зоны тем же приказом…
Натемнили у вас там много…
Да я то же получил за передоз, но почти в два раза больше(тариф больше).
И тоже рабочий,(партизан)
Это, кстати, отмечено в архивной справке МОУ… Имеется в виду, что «имею право на получение ЕДВ, за работу в ЗПР и полученную ПДД ,приказ №…«
а ти що безсмертний?
ОтветитьУдалитьПане"микола",мені одному здається,чи вам теж,що цей"Анонимный"у всьому просвітлений:і про 7-5-3,і про військовослужбовців,і про встановлені дози,і зі мною сперечався за накопичувачі.А головне,завжди л"є воду на інший млин,як засланий"казачек".А може він із прислів"я про неблагополучну сім"ю.Так сперечатись зі своїми може,хіба що,запроданець, або той,у кого горе від великого розуму.Як Ви вважаєте?
ОтветитьУдалитьОлександре,про накопичувачі з тобою це я,-правда.
УдалитьАле про 7-5-3,- то вже перебір...Я не торкаюсь тих тем...
Просто мені не дуже подобається коли люди починають фантазувати,придумувати, "Втирати",
розповідати історії в яких самі участі не приймали,але подаючи це так,ніби то вони є безпосередніми учасниками...
Розповсюджуючи чужу,а часто і неправдиву інформацію...
Все ж елементарно перевіряється, то навіщо ж "грузити ближніх",вважаючи їх ідіотами,які "проковтнуть" все ? Це неповага до ліквідаторів...
Десь так...
є така порода не людей! з його дописів видко що це троль на зартлаті в пфу чи соц. захисті! я вже перестав навіть реагувати ! бо після полеміки з таким типом дописувачів , виникає таке відчуття що наче заляпався гівном і треба якнайскорше обмитися!
УдалитьСподівався на дуже малий %,що ви побачите цей мій комент.Дякую,що відреагували. Сьогодні серед ночі прокинувся і став(після вчорашньої вашої перепалки з цим "Анонимным")писати в думках відповідь йому,але ваші слова на 100% співпали з моїми.Це точно співробітник юридичного відділу ПФУ чи УСЗН,бо навіть енергетичний вампір не висмоктує стільки сил,коли сперечаєшся з ним.До речі,"Анонимные",щоб вас не плутати,ставте хочь якесь ім"я в кінці своїх перлів,щоб вас потім можно було ідентифікувати і ви не підпадали під"наезд"за інших.
УдалитьВважаю,що просто ця людина розуміється на чорнобильській темі більше,ніж Ви і це Вас дратує.
Удалить"Анонимный",якби то так і було.Один"Анонимный"використовує положення ЗУ,які або змінені,або виключені,і намагається нас переконати в своїй правоті про 7-5-3,інший займається словоблуддям,як і в ПФ,третій знається на дозах.Одна це особа,чи декілька,вирішуйте між собою,"Анонимные".Була б то людина,яка розуміється на чорнобильській темі,то не сперечалась би з чорнобильцями як адвокат ПФ,або писала б як подолати ті перетини,які виставляє ПФ
Удалить"..третій знається на дозах."
УдалитьСаша,ну "задовбала" ця з "бородою" історія про "десять накопичувачів разом"...
Як і про те, що командир взводу виявив, що накопичувачі поломані,і неправильно показують.
Довів все це відома керівнитства, так сказать,відкрив їм очі...
Я її в різніх варіантах разів 5 читав і чув...Один писав що це було в червні,ти,- що це було в серпні- вересні...
От я і вирішив розповісти чому так получається з накопичувачами...
Міг би й спасибі за інфу мені сказати,а ти на мене Миколу натравлюєш...)))
Александр участник ЛПА 1986г
УдалитьЯк що я в спілкуванні на сайті буду викладати посилання на НПА,інструкції МОЗ і таке інше...то я чийсь адвокат? На мою думку,ця людина економить Ваш час на пошук цих бумажок,що б ми могли оперувати фактами.
І наступне...перетини нам не ПФ виставляє,ПФ є лише виконавцем...а вуха ростуть з зовсім іншої контори (із 3 букв) :)
КМУ,певно."Анонимный 02:11",чого не спиш?Бережи здоров"я!!Заради Бога,викладай, все,що вважаєш за потрібне,тільки не те,що не відповідає законодавству на сьогоднішній час,або відмінено понад 10 років.Та"людина,що економить наш час"доводить нам т.з. факти,які не є законними на сьогодні.Або тлумачить їх на свій хлопський розум,як,до речі,це робить ПФ.
УдалитьАноним 28 янв. 2020 г., 13:00:00
ОтветитьУдалитьЕсли мне не изменяет память, то в 1986 году тарифная ставка работяги (в строительстве) с 6-м разрядом составляла 0,79 рубля в час.
Исходя из этого размера тарифной ставки, каким образом был получен результат в размере 5200 чистыми за 54 часа работы в зоне отчуждения: "Да за закачку бетона за 18-ть смен по три часа по 6-му разряду получил 5200 чистыми(тех)"?
Этот комментарий был удален автором.
УдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалить