ІНІЦІАТИВНА ГРУПА звертається до ПОБРАТИМІВ !

Настав момент істини – « БРАТ ти Чорнобильський, чи НІ ? »
ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЕЦЬ, допоможи своєму БРАТУ - ЦИВІЛЬНОМУ !
Направ ЗАЯВУ до ОМБУДСМЕНА !

10 березня, Ініціативна група за встановленим планом майже 4 години працювала в офісі Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Одним з питань робочої зустрічі було питання про встановлення соціальної справедливості, забезпечення правового порядку щодо повного відшкодування шкоди у відповідності до положень Конституції України, Закону України № 796-ХІІ “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, рішень Конституційного Суду України по відношенню до цивільних громадян 1, 2 та 3 Категорій і військовослужбовців 2 та 3 Категорій - учасників ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків.

Учасники ліквідації Чорнобильської катастрофи - військовослужбовці (з числа строковиків та військовозобов’язаних) звернулися до Омбудсмена з відповідними заявами (зразок надається) щодо підтримки цивільних 1, 2 та 3 Категорій, які були відряджені з підприємств, організацій та установ з метою виконання робіт по ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків, а також військовослужбовців 2 та 3 Категорій - учасників ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків, та усунення існуючої дискримінації по відношенню до вищезазначених громадян.

Пропонуємо військовослужбовцям - учасникам ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків 2 та 3 Категорій проявити свої якості побратимів та особисто звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини про захист своїх прав і підтримку побратимів цивільних 1, 2 та 3 Категорій (зразок надається).

ДОПОМОЖИТЬ СОБІ і СВОЇМ БРАТАМ !
ЗВЕРНІТЬСЯ і ВИ до ОМБУДСМЕНА !
РАЗОМ, БРАТИ, МИ СИЛА !



Уповноваженому
Верховної Ради України з прав людини
Денісовій Л. Л.
01008, м. Київ-08, вул. Інститутська, 21/8
hotline@ombudsman.gov.ua

Людина і громадянин
_____________________________________
         (ПІБ)
Учасник ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків ____ року
Категорія  1
Посвідчення Серії “А”  № _____________

адреса:  _____________________________      
                     
______________________________________

тел.: ________________________________

е-mail:  ______________________                               
Заява
26.04.1986 р. в Україні сталася трагедія, яку весь світ визнав як Чорнобильську катастрофу - катастрофу планетарного масштабу.
У зоні виконання робіт по ліквідації аварії склалися незвичайні, надзвичайні обставини та умови роботи, невластиві професії (службі, посаді) громадян, залучених до ліквідації катастрофи.
До участі у ліквідації Чорнобильської катастрофи були залучені різні категорії громадян: військовослужбовці (включаючи строковиків, військовозобов'язаних) та цивільні громадяни.
Я, ___________________________________________ , один з 188343 учасників ліквідації Чорнобильської катастрофи за даними Міністерства Соціальної Політики України (станом на 01.01.2020 р.) (Лист МСП від 25.02.2020 р. № 88/0/3-20), був брав безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків у ____ році як військовослужбовець, ознайомився з інформацією Ініціативної групи, яка розміщена на офіційних ресурсах - на сайтах:
       http://www.chernobyl.kh.ua/ Харківської громадської організації «Чорнобилець Харківщини» Харківської обласної організації всеукраїнської громадської організації інвалідів “Союз Чорнобиль України” Чорнобилець Харківщини,
       http://luganskie-chernobilci.blogspot.com/ “Ми Чорнобильці”.
З інформації, яка була оприлюднена на сайтах (звернення Ініціативної групи до Президента України від 02.02.2020 року, до Голови Верховної Ради України від 03.03.2020 року, до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 04.03.2020 року) мені стало відомо, що вищим органом законодавчої гілки влади - Верховною Радою України та вищим органом виконавчої гілки влади - Кабінетом Міністрів України, штучно створені умови (недолугими Законами та Постановами) прямої дискримінації та геноциду по відношенню до цивільних громадян, які були відряджені з підприємств, організацій та установ з метою виконання робіт по ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків.
Особливо мене вразили Реальні цифри сьогодення:
Пенсії 131 088 безпосередніх учасників ліквідації Чорнобильської катастрофи зі 188343 (загальна кількість станом на 01.01.2020 р.) знаходяться у діапазоні до 3000 грн.
Ось така шана від держави, яка взяла на себе обов’язок відшкодування шкоди заподіяної здоров’ю громадянам, які брали безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи та ціною свого здоров’я врятували весь світ від ядерної чуми. Розмір моєї пенсії у __ рази більше.
Також я вперше дізнався про те, що згідно  НРБ 76/87 (мовою оригіналу):
“2. Категории облучаемых лиц и группы критических органов.
2.1. Устанавливаются следующие категории облучаемых лиц:
категория А - персонал;
категория Б - ограниченная часть населения;
категория В - население области, края, республики, страны.
4.15. Лица, привлекаемые для проведения аварийных и спасательных работ, на этот период приравниваются к персоналу”.
Тобто, я – як військовослужбовець, брав безпосередню участь у роботах (службі) з ліквідації наслідків аварій, катастроф і стихійних лих, і був залучений до підрозділу Цивільної оборони мого відомства (яке мене залучило), або входив (тимчасово) до штату Чорнобильської АЕС та прирівнювався до її персоналу і визначався як “Категорія А” у відповідності до НРБ 76/87, тому наразі я і маю Посвідчення “Учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС” з визначенням “Категорія “ 1 ” Серії “А”, яка відповідає “Категорії А” персоналу ЧАЕС.
Але чомусь посадові особи різних державних і місцевих органів (МО (РВК), КДБ, МВС, Ради всіх рівнів) в той час і наразі (МОУ (РВК), СБУ, МВС, Ради всіх рівнів) мене про це не поінформували. Мені також не повідомили про мої права та можливості щодо прирівняння мене або до персоналу ЧАЕС, або про залучення мене до підрозділів Цивільної оборони.
Мені, як і цивільним ліквідаторам, не зрозуміле законодавство України, згідно з яким працівники ЧАЕС (начебто за участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи) наразі мають пенсії понад 12000 грн, в той час коли громадяни різних категорій, які брали безпосередню участь у ліквідації цієї катастрофи, які прирівняні до персоналу ЧАЕС, отримують пенсії у розмірі до 3000 грн.
Також вважаю недолугим Закон України № 796-ХІІ “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” згідно якого люди, які брали безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи в однакових умовах в один і той же час і в одному й тому ж самому місці, отримують різні пенсії та компенсації які відрізняються в рази.
Так де ж тут справедливий і неупереджений розподіл бюджету України???
Такий факт несправедливого відношення до цивільних громадян, які були відряджені з підприємств, організацій та установ з метою виконання робіт по ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків, які брали безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи, вважаю ознакою прямої дискримінації по відношенню до цивільних громадян, які разом з нами, всіма військовослужбовцями, виконували свої конституційні обов'язки перед державою та народом України, а також однаково піддавалися радіаційному опроміненню, отримали радіаційний вплив та зазнали фізичного і морального страждання.
Я повністю погоджуюсь з висновками Ініціативної групи та
Заявляю:
про порушення Конституційних Прав і Свобод Людини і Громадянина, дискримінацію та геноцид по відношенню до вищезазначених громадян – ліквідаторів: цивільних 1, 2 та 3 Категорій та військовослужбовців 2 та 3 Категорій,
Вимагаю:
вжити рішучих заходів щодо наведення Конституційного ладу у Державі Україна щодо питань Чорнобильської проблематики, усунення дискримінації по відношенню до громадян – ліквідаторів: цивільних 1, 2 та 3 Категорій, які були відряджені з підприємств, організацій та установ з метою виконання робіт по ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків, і до військовослужбовців 2 та 3 Категорій, та встановлення соціальної справедливості по відношенню до всіх категорій громадян, які брали безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків, і тих, які з різних причин постраждали від радіаційного впливу та інших шкідливих чинників, для чого на законодавчому рівні у Верховній Раді України необхідно визначити статуси всіх вищезазначених категорій громадян, облікувати їх у Державному реєстрі та застосувати “Універсальну формулу відшкодування шкоди заподіяної здоров'ю”.
Відповідь прошу вислати за моєю адресою та продублювати її на електронну адресу: _____________________ з обов’язковим повідомленням за телефоном: ___________________.
   З повагою,
громадянин України                       _____________               _______________________
“____” березня 2020 р.        



___________________________________________________________________
_____________________________________________________


Уповноваженому
Верховної Ради України з прав людини
Денісовій Л. Л.
01008, м. Київ-08, вул. Інститутська, 21/8
hotline@ombudsman.gov.ua

Людина і громадянин
_____________________________________
         (ПІБ)
Учасник ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків ______ року
Категорія  2, 3
Посвідчення Серії “А”  № _____________

адреса:  ____________________________      
                     ______________________________________
тел.: _____________________________
е-mail: ______________________                               

Заява

26.04.1986 р. в Україні сталася трагедія, яку весь світ визнав як Чорнобильську катастрофу - катастрофу планетарного масштабу.
У зоні виконання робіт по ліквідації аварії склалися незвичайні, надзвичайні обставини та умови роботи, невластиві професії (службі, посаді) громадян, залучених до ліквідації катастрофи.
До участі у ліквідації Чорнобильської катастрофи були залучені різні категорії громадян: військовослужбовці (включаючи строковиків, військовозобов'язаних) та цивільні громадяни.
Я, ___________________________________________ , один з 188343 учасників ліквідації Чорнобильської катастрофи за даними Міністерства Соціальної Політики України (станом на 01.01.2020 р.) (Лист МСП від 25.02.2020 р. № 88/0/3-20), був брав безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків у ____ році як військовослужбовець, ознайомився з інформацією Ініціативної групи, яка розміщена на офіційних ресурсах - на сайтах:
       http://www.chernobyl.kh.ua/ Харківської громадської організації «Чорнобилець Харківщини» Харківської обласної організації всеукраїнської громадської організації інвалідів “Союз Чорнобиль України” Чорнобилець Харківщини,
       http://luganskie-chernobilci.blogspot.com/ “Ми Чорнобильці”.
З інформації, яка була оприлюднена на сайтах (звернення Ініціативної групи до Президента України від 02.02.2020 року, до Голови Верховної Ради України від 03.03.2020 року, до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 04.03.2020 року) мені стало відомо, що вищим органом законодавчої гілки влади - Верховною Радою України та вищим органом виконавчої гілки влади - Кабінетом Міністрів України, штучно створені умови (недолугими Законами та Постановами) прямої дискримінації та геноциду по відношенню до цивільних громадян, які були відряджені з підприємств, організацій та установ, а також по відношенню до військовослужбовців 2 та 3 категорій, які, як і цивільні громадяни, залучалися до Цивільної оборони з метою виконання робіт по ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків.
Особливо мене вразили Реальні цифри сьогодення:
Пенсії 131 088 безпосередніх учасників ліквідації Чорнобильської катастрофи зі 188343 (загальна кількість станом на 01.01.2020 р.) знаходяться у діапазоні до 3000 грн.
Ось така шана від держави, яка взяла на себе обов’язок відшкодування шкоди заподіяної здоров’ю громадянам, які брали безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи та ціною свого здоров’я врятували весь світ від ядерної чуми. Стверджую - розмір моєї пенсії менше 3000 грн.
Також я вперше дізнався про те, що згідно  НРБ 76/87 (мовою оригіналу):
“2. Категории облучаемых лиц и группы критических органов.
2.1. Устанавливаются следующие категории облучаемых лиц:
категория А - персонал;
категория Б - ограниченная часть населения;
категория В - население области, края, республики, страны.
4.15. Лица, привлекаемые для проведения аварийных и спасательных работ, на этот период приравниваются к персоналу”.
Тобто, я – як військовослужбовець, брав безпосередню участь у роботах (службі) з ліквідації наслідків аварій, катастроф і стихійних лих, і був залучений до підрозділу Цивільної оборони мого відомства (яке мене залучило), або входив (тимчасово) до штату Чорнобильської АЕС та прирівнювався до її персоналу і визначався як “Категорія А” у відповідності до НРБ 76/87, тому наразі я і маю Посвідчення “Учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС” з визначенням “Категорія“ 2, 3 ” Серії “А”, яка відповідає “Категорії А” персоналу ЧАЕС.
Але чомусь посадові особи різних державних і місцевих органів (МО (РВК), КДБ, МВС, Ради всіх рівнів) в той час і наразі (МОУ (РВК), СБУ, МВС, Ради всіх рівнів) мене про це не поінформували. Мені також не повідомили про мої права та можливості щодо прирівняння мене або до персоналу ЧАЕС, або про залучення мене до підрозділів Цивільної оборони.
Мені, як і цивільним ліквідаторам, не зрозуміле законодавство України, згідно з яким працівники ЧАЕС (начебто за участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи) наразі мають пенсії понад 12000 грн, в той час коли громадяни різних категорій, які брали безпосередню участь у ліквідації цієї катастрофи, які прирівняні до персоналу ЧАЕС, отримують пенсії у розмірі до 3000 грн.
Також вважаю недолугим Закон України № 796-ХІІ “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” згідно якого люди, які брали безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи в однакових умовах в один і той же час і в одному й тому ж самому місці, отримують різні пенсії та компенсації які відрізняються в рази.
Так де ж тут справедливий і неупереджений розподіл бюджету України???
Такий факт несправедливого відношення до військовослужбовців 2, 3 Категорії, які брали безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи, а також до цивільних громадян 1, 2 і 3 Категорій, які були відряджені з підприємств, організацій та установ з метою виконання робіт по ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків, вважаю ознакою прямої дискримінації по відношенню до військовослужбовців 2, 3 Категорій і цивільних громадян 1, 2 і 3 Категорій, які всі разом виконували свої конституційні обов'язки перед державою та народом України, а також однаково піддавалися радіаційному опроміненню, отримали радіаційний вплив та зазнали фізичного і морального страждання.
Я повністю погоджуюсь з висновками Ініціативної групи та
Заявляю:
про порушення Конституційних Прав і Свобод Людини і Громадянина, дискримінацію та геноцид по відношенню до вищезазначених громадян – ліквідаторів: військовослужбовців 2 та 3 Категорій та цивільних 1, 2 та 3 Категорій
Вимагаю:
вжити рішучих заходів щодо наведення Конституційного ладу у Державі Україна щодо питань Чорнобильської проблематики, усунення дискримінації по відношенню до громадян – ліквідаторів: військовослужбовців 2 та 3 Категорій і до цивільних громадян 1, 2 та 3 Категорій, які були відряджені з підприємств, організацій та установ з метою виконання робіт по ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків та встановлення соціальної справедливості по відношенню до всіх категорій громадян, які брали безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи та її наслідків, і тих, які з різних причин постраждали від радіаційного впливу та інших шкідливих чинників, для чого на законодавчому рівні у Верховній Раді України необхідно визначити статуси всіх вищезазначених категорій громадян, облікувати їх у Державному реєстрі та застосувати “Універсальну формулу відшкодування шкоди заподіяної здоров'ю”.

Відповідь прошу вислати за моєю адресою та продублювати її на електронну адресу: _____________________ з обов’язковим повідомленням за телефоном: ___________________.
  
   З повагою,
громадянин України            _____________                  _______________________
“____” березня 2020 р.        


__________________________________________________________________
________________________________________________











47 комментариев:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. А кто знает за суд по 520/12609/19 был он или опять перенесли

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. чекають рішення великої палати по 808/1628/18!!!!!

      Удалить
    2. 25Чапаевская дивизия21 мар. 2020 г., 20:57:00

      Миколо ну яка надія на велику палату якщо всі інстанціі програні. я всі рішення прочитав то надіі нема

      Удалить
    3. Этот комментарий был удален автором.

      Удалить
    4. Миколо ну яка надія на велику палату якщо всі інстанціі програні. я всі рішення прочитав то надіі нема

      Удалить
    5. Этот комментарий был удален автором.

      Удалить
    6. 25чапаевская дивизия21 мар. 2020 г., 21:15:00

      Миколо я читав усі рішення всіх інсианцій усі вони програні. То що чекати від великоі палати

      Удалить
    7. Этот комментарий был удален автором.

      Удалить
    8. 25= ти читав хоч ухвалу колегіїї яка подала справу до великої палати? от прочиай і кажи що вони хочуть розглянути !

      Удалить
  3. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  4. Николай.Харьков.Суд 520/12609/19 перенесли на 8 апреля.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. СПАСИБО надо бы на 1апреля в день брехуна

      Удалить
    2. Николай,наверное,снова объявлен перерыв?Потому что на 8.04.20 в графике рассмотрения нет дела 12609!

      Удалить
    3. Оптимизм неубиваем. Надежда и путь к цели (ожидание рассмотрения дела) и есть то "розовое" счастье, НАСЛАЖДАЙТЕСЬ В ОЖИДАНИИ, так как результат неизвестен, как и пути Господни. Счастье в неведении. Результат может быть - печален.

      Удалить
  5. Провокаторы не унимаются. Я сотрудник ЧАЕС , 22 вахты , 330 дней , 3-ий энергоблок, неоднократно внутри «саркофага, цех радиационной безопасности. Сечам 2 группа инвалидности , плтеря 80% Пенсия по постановке 1210, составляет 4523 пляс доплата 376 гривен и все. Никаких льгот и доплат как у военных ликвидаторов, никто сотрудникам ЧАЕС пенсию по «пятикратке» не считает. Зачем-то враньё? Очередная попытка рассорить ликвидаторов? Вы лучше с СЧУ разберитесь, ПОЗОРИЩЕ- крысы .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Рубін ! якщо Ви були в штаті аес і у вас діагностували втрату працездатності ( інвалідність) Ви маєте право вимагати регрес! от і порахуйте щоб Ви отримували по регресу і що зараз!

      Удалить
  6. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  7. РУБІН ТА РЕШТА
    Захищайте себе такяк вважаєте за потрібне листами судами та тощо!
    Хто хоче Вас та решту підтримає Хто не захоче не буде цього робити!
    Розберемося з СЧУ та рештами організацій!
    Але головне для чого?
    Для того щоб вас станціонщиків підтягнути до військових партизан?
    Чи щоб стара гвардія переселенців,партноменклатури КПРС, станціонщиків добралася до корита?

    ОтветитьУдалить
  8. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  9. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  10. КТО ПОСЫЛАЛ ГРАЖДАНСКОГО В ЗОНУ ЧАЭС ПУСКАЙ ТОТ И ПЛАТИТ ПЕНСИИ И РЕГРЕСС И БУДИТ ЧЭСНО И СПРАВЕДЛИВО .ПРОШЛО 33 ГОДА А ВЫ НАДУМАЛИ ИСКАТЬ СПРАВЕДЛИВОСТЬ ЭТО НЕ СМЕШНО КАК ВЫ ДУМАЕТЕ

    ОтветитьУдалить
  11. Во всем "виноваты" срочники , это они спровоцировали губораскаточную эпидемию. И понеслась "жаба по кочкам". / Шутка. Да в ней намек. /

    ОтветитьУдалить
  12. Анонимный 10:35, я смотрю ты дебилоид конкретный, может благодаря мне ты 5-10 рентген меньше набрал, я вашим командирам мозги вправлял что «партизан» по грязным местам на отдых не размещали, а когда мне для работы выделяли отделение 10 партизан я их не мурыжил и не гонял там где грязно, а теперь ты суч...ок будешь мне рассказывать кто к кому липнет? Да ты понятия не имеешь сколько сделали гражданские на станции, ты хотел за пульт на БЩУ стать? Иди дозиметрии спец? А может физик- ядерщик?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. так гражданский за деньги работал, и некто не посыла гражданского в зону сам бежал за деньгами в зону в переди паровоза .а сейчас все начальники герои а сами хвосты коровам в колхозе крутили до чернобыля .а сейчас пенсии маленькие потому что хвосты крутили и гавно кидали в колхозе а оплата маленькая была и пенсия дуля с маком ,начальники лопаты навозной

      Удалить
  13. Есть такая пословица. Почему ты бедный -потому что дурной ,а почему ты дурной -потому что бедный .Это касается завистливых и обиженных комментаторов на сайте.После решения Конституционного суда каждый уважающий себя человек по радовался бы и поздравил человека с которым вместе стоял на пикетах ,а затем вместе восстановили справедливость и добились пенсию гражданским коллегам по несчастью ,а получилось ........Уважаемые коллеги ,не пора ли начать думать головой,а не другим местом

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Этот комментарий был удален администратором блога.

      Удалить
    2. Для того чтобы думать головой...необходимо иметь мозг,а судя по некоторым комментариям,он напрочь отсутствует,есть только ниточка,которая держит уши...многие ,,партизаны,,небось забыли,как в радиологической центре спали под пальмами в отделении в пьяном угаре...

      Удалить
    3. Павел, ликвидаторы это прежде всего люди. А люди наделены не только добротой, а и пороками. А в наше "счастливое" время атмосфера в обществе провоцирует в человеке весь тот скрытый негатив, как зависть, эгоизм, хатаскрайничество. Поэтому не удивляйтесь. Братство, солидарность, взаимопомощь и взаимопонимание было тогда ......, в общей беде. Сейчас мы просто граждане со статусом ЛПА, и с разной индивидуальной дорожкой за плечами в 33 года, а соответственно и с приобретенным жизненным "статусом", который одним добавил ума и опыта, а у других, к старости, проявил все низменные качества, хоть и те и другие - ликвидаторы в прошлом. Среди нас есть, как и побратимы, в широком понимании этого слова, так и долбо...ебы. Ликвидатор это не эталон порядочности, как и все чел.общество.

      Удалить
    4. Паша! А сам ты написал УПОВНОВАЖЕНОМУ?

      Удалить
  14. Уважаемый аноним -провокатор .Очень много гражданских работали в 1986 году не по своей воле.Они с честью выполняли работу как и военные.А вот вы не ликвидатор а чиновник с Минсоцполитики и провокатор .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. не надо никого уговаривать и переубеждать! У каждого болит сильнее чем у других. И цифрами не переубедишь, напишут тупые комментарии.

      Удалить
  15. Прежде чем обзывать кого-то ,надо открыть лицо ,а не прятаться под юбкой жены и выйти хоть на один пике .А так как вы ведете себя ,так ведут себя только трусы .А по поводу гражданских ,они не по своей воле вывозили людей и имущество .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. что правду не любите шкуры припятские с переселенцем братом атаманом

      Удалить
  16. опять ето недоделанное или рожденное после чернобиля появилось

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. зато ты доделана хитро шопа припятская шкура .пенсии охота получать на халявы не выйдет шкура халява кончилась

      Удалить
  17. ну и что, что вывозили за это деньги получили гражданские ,гражданский они же не военные .а военные в погонах были так что за то что вы возили надо приравнять до военного .так любыми путями лезете до военного как тараканы а за ними припятские с братом атаманом переселенцем и пошло поехало .прилипли все до военного вся братва халявщиков .надо откидать и так 33 года тяните .

    ОтветитьУдалить
  18. Уважаемый .Я сам кадровый военный ,я один из тех кто протолкнул пенсию вначале срочникам ,а затем остальным военным , но мы не будем как некоторые ,кто вместе со мной выводил пикеты в 2014 году,останавливаться и розделять ликвидаторов .Мы вместе были в Чернобыле и благодаря единству получили Победу и только вместе мы сможем выстоять перед прожорливыми ,жадными и не имеющими совести чиновниками .Подумайте над моими словами и не бойтесь откройте лицо .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. это у батька махна были махновцы без погон

      Удалить
  19. Так как вы ведут себя те кто прячась под подушкой грызли сухари .Я никогда этого не делал .Поэтому меня всегда уважали солдаты ,курсанты ,офицеры и прапорщики .

    ОтветитьУдалить
  20. О чем с трусами разговаривать .

    ОтветитьУдалить
  21. не гризіться ! зараз коронавірус нас всих зрівняє! і військових і цивільних!

    ОтветитьУдалить
  22. Павло Шевчук!
    Ваші коментарі одні з найкращих!
    Виважені стримані та зрозумілі
    Беріть приклад аноніми!

    ОтветитьУдалить
  23. Николай. Харьков.( В. Высоцкий -мы все безвинно севшые, мы все безвинно пострадавшие.)

    ОтветитьУдалить
  24. Михаил Сумы май 8622 мар. 2020 г., 19:19:00

    Павел Шевчук молодец !!! Вам анонимам до него далеко.вы не на что не способны,только писать всякие гадости против человека-ЛИКВИДАТОРА,который много что делает для нас.Держись ПАША !!!!! За тебя очень МНОГО порядочных чернобыльцев.

    ОтветитьУдалить
  25. Информация для тех у кого проблемы с головой и сбежавших с больницы им.Павлова.Я военный пенсионер с правом ношения военной формы в мирное время .Читателей блога прошу не обращать внимания на больных на голову анонимов и не обижаться на них потому что обида на них большой грех ,простите их пожалуйста и если будете в церкви ,поставьте свечку за их исцеление .

    ОтветитьУдалить
  26. Павло Васильович, шановний не звиртай уваги,тобі потрібна здорова голова бо ще є багато роботи,гражданський

    ОтветитьУдалить