Адже ми також в сій час захищали Україну!!!

ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДОНЕЦЬКОЇ
ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
О. ТОКАРЕВІЙ
84333, м. Краматорськ, Донецької області,
вул. Рум’янцева, 16.Тел.. +38(0629) 42 03 36
soc.d@dn.gov.ua, (00324@dn.gov.ua)

Відповідно до листа Директора департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА від 14.09.2021 р. №01-21/6712/0/201-21 надаємо пропозиції про проблемним питанням стосовно соціального захисту, медичного та пенсійного забезпечення осіб, постраждалих в наслідок Чорнобильської катастрофи, які турбують членів нашої організації та потребують обговорення на засіданні Ради з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, утвореної Розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 11.08.2021 №800/5-21, для їх вирішення:

По перше, пропонуємо розглянути питання розробки і затвердження в області Комплексної цільової програми соціального захисту, медичного та пенсійного забезпечення осіб, постраждалих в наслідок Чорнобильської катастрофи на 2021-2026 роки, з урахуванням нижче викладених проблем:

1. МЕДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.

Відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» №796 (ст.ст. 1, 13, 17, 20-23) державна політика в галузі соціального захисту потерпілих від Чорнобильської катастрофи базується на принципах пріоритету життя та здоров’я людей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, повної відповідальності держави за комплексне розв’язання завдань охорони здоров’я. Держава взяла на себе відповідальність за завдану шкоду цим громадянам та зобов’язується відшкодувати її за пошкодження здоров’я або втрату працездатності та за матеріальні втрати, що вони їх зазнали.

• Перше – це створити та не допустити знищення профільованих медичних закладів для лікування і обстеження ліквідаторів аварії на ЧАЕС і постраждалих від Чорнобильської катастрофи в ході здійснення медичної реформи і забезпечення підтримки їхньої діяльності на обласному і державному рівні! Вважаємо, що неприпустимо перекладати фінансування цих закладів тільки на місцевий бюджет! Держава взяла на себе відповідальність за завдану шкоду і за пошкодження їх здоров’я.

• Друге: В умовах пандемії зростає значення належного лікування і обстеження чорнобильців (вони всі визначні в групу риску) в медичних закладах 1-го рівня за місцем їх мешкання та забезпечення відповідних категорій чорнобильців безплатними рецептами на ліки відповідно до діючого законодавства. Нажаль, із-за недостатнього фінансування з державного бюджету, виділених коштів на безоплатні ліки катастрофічно не вистачає. Треба передбачити виділення коштів на це питання з обласного бюджету, як це зроблено в інших областях.
Також потребує додатково роз’яснення порядок виписки безоплатних ліків чорнобильцям і їх забезпечення в аптекарських пунктах, тому що ще трапляються випадки, коли деякі лікарі і аптечні працівники, посилаючись на якийсь «Реєстр ліків для чорнобильців» – відмовляють в забезпеченні чорнобильців ліками, згідно виписаних рецептів. Наполегливо просимо Департамент соціального захисту населення і Департамент охорони здоров’я області направити листи, в яких ще раз роз’яснити відповідальним особам, що чорнобильці забезпечуються ліками відповідно до Постанови КМУ №1303 від 17.08.98 з доповненнями. Топ то — «Безоплатно і на пільгових умовах відпускаються лікарські засоби, які зареєстровані в Україні в установленому порядку та включені до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я».
(для зразка надаємо лист Департаменту соціальної політики Київської міської держадміністрації)

• Третє: Потребує вдосконалення проблема медичного обстеження чорнобильців, відповідно до ст.17 закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». А саме: для повного і належного обстеження чорнобильців, особливо щитовидної залози та інших захворювань, пов’язаних з наслідками Чорнобильської катастрофи, крім безоплатних УЗІ та інших обстежень, потрібні безоплатні лабораторні дослідження усіх необхідних аналізів. Нажаль лабораторії медичних закладів 1-го рівня не виконують їх у повному необхідному обсязі. А лабораторії приватних медичних центрів вимагають оплату, яку більшість чорнобильців не в змозі зробить. Наполегливо просимо вирішити – яким чином чорнобильцям робити безоплатно всі необхідні аналізи!

• Четверте: Практика показує, що багато чорнобильців вимушені робити дороговартністні медичні операції. Нажаль вже 3 роки, як Уряд України скасував Програму по відшкодуванню вартості дороговартністних медичних операцій і багато чорнобильців опинилися в кредитних боргах. Перед ними встав вибір: помирати, або залазити в борги. Просимо передбачити в Комплексній цільової програми соціального захисту, медичного та пенсійного забезпечення осіб, постраждалих в наслідок Чорнобильської катастрофи на 2021-2026 роки, часткову компенсацію витрат на дороговартністні медичні операції.

До цього. У 2018 р. та 2019 р. виділялися кошти на лікування чорнобильців в 2-х онкологічних диспансерах обласного рівня. Нажаль, а ні в 2020 році, а ні на 2021 році такі кошти не виділялися і не передбачені. ЧОМУ? Ці кошти дозволяють зменшити великі витрати на лікування, чорнобильцям з онкологічними захворюваннями.

• П’яте: Просимо звернутись до Президента України, Верховної Ради України Кабінету Міністрів України про негайний перегляд розміру щорічної допомоги на оздоровлення чорнобильцям відповідно до ст.48 Закону України №796. Постановою КМУ №562 від 2005 року, передбачені образливі для нас суми (на рік):

— інвалідам I і II групи — 120 гривень;
— учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 2 категорії — 100 гривень;
-інвалідам III групи та дітям-інвалідам — 90 гривень;
— учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 3 категорії, кожній дитині, яка втратила внаслідок Чорнобильської
катастрофи одного з батьків, та евакуйованим із зони відчуження у
1986 році, включаючи дітей, — 75 гривень,

Просимо врахувати, що ці призначені кошти фактично стали меншими в 6 разів ніж у 2005 році, але продовжують виплачуватись у тих же розмірах!!!

Чи можна зіставити ці розміри виплат людям, які віддали своє здоров’я та життя захищаючи Україну у Чорнобилі, з коштами, які отримують на оздоровлення народні депутати, чи високопосадовці?!

• Шосте: Просимо загострити перед Міністерством соціальної політики України питання в систематичному порушенні ним норм законодавства в частині виконання вимог «Порядку використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов’язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильськї катастрофи”, затвердженого Постановою КМУ №936 від 20.09.2005р. А саме: при встановленні розміру грошової компенсації вартості продуктів харчування за медичними нормами громадян, віднесених до 1 та 2 категорії постраждалих від Чорнобильскої катастрофи. Цей розмір є незмінним з 2015 року. Але п.9 «Порядку використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов’язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильськї катастрофи” передбачає, що Мінсоцполітики у місячний строк після прийняття закону про Державний бюджет України на відповідний рік повинно визначати з урахуванням розроблених Міністерством охорони здоров’я фізіологічних (медичних) норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 року №258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», і даних Держстату щодо середніх цін на продукти харчування, що склалися в регіоні за попередні три місяці, в розрізі областей та м. Києва розміри грошової компенсації вартості продуктів харчування відповідно до Закону для громадян, що належать до категорії 1 і 2.

• Сьоме: Аналогічно з попереднім питанням, необхідно зазначити перед Міністерством соціальної політики, що воно порушує норми встановлені п.4 ст.20 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської Катастрофи». А саме:

« Ст.20, п.4). позачергове щорічне безплатне забезпечення санаторно-курортними путівками… чи одержання за їх бажанням грошової компенсації у розмірі середньої вартості путівки в Україні;
Міністерство соціальної політики України не забезпечує ЩОРІЧНЕ лікування в санаторіях чорнобильцям 1-ї категорії, бо фінансується менше ніж 50% зарахованих бажаючих чорнобильців. Із-за недолугості діючого «Порядку надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості санаторно-курортним установам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, постраждалим від Чорнобильської катастрофи», затвердженому Постановою КМУ 23.11.2016 р №854, чорнобильці, які були зараховані в черзі на отримання санаторно-курортної путівки і яким не надали фінансування не отримують ЩОРІЧНУ пільгу, згідно п.4 ст.20 Закону, ще й тому, що вони не можуть отримати хоч би передбачену грошову компенсацію за невикористану санітарно-курортну путівку. Бо Порядок прописаний таким чином, що вони повинні відмовитись від черги на путівку, написати заяву на компенсацію на наступний рік. Чому в діючому ПОРЯДКУ не передбачена можливість отримати компенсацію за невикористану путівку у разі не отримання її з вини Міністерства соціальної політики (відсутність фінансування)?!

Також звертаємо увагу на те, що посадові особи органів соцзахисту , які зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ч.2 ст.19 Конституції України) відмовляють і позбавляють чорнобильців, відповідної категорії, конституційного права (Ст.22 Конституції України вказує, що ПРАВА… людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними, що ПРАВА… гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих ПРАВ…) на пільгу – щорічне безоплатне забезпечення санаторно-курортними путівками та компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку, передбаченої Законом України №796, бо підзаконний акт КМУ (Постанова КМУ 23.11.2016 р №854) з огляду на норми верховенства права не може відміняти норми встановлені Законом України (Закон №796).

Недосконалість вище зазначеного Порядку, полягає ще в тому, що в ньому не обумовлено за який саме рік виплачується щорічна компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку в поточному році і чи можлива виплата компенсації за минулий рік в наступному (ця можливість в Порядку не заперечуються, але посадовці її бачать поміж строк і відмовляють чорнобильцям). А також до якого конкретно терміну чорнобильці повинні подавати заяву на отримання санаторно-курортної путівки та заяву про виплату щорічної компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку і чи можуть вони подати заяву про виплату щорічної компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку за минулий рік (ця можливість в Порядку не заперечуються). Посадовці чомусь ототожнюють встановлені для них терміни для надання інформації з термінами надання чорнобильцями заяв;

Просимо звернути увагу Міністерства соціальної політики на те, що передбачений розмір компенсації (8250 грн.) санаторно-лікувальним закладам за лікування чорнобильців не відповідає сучасним цінам на санаторно-курортне лікування. Чорнобильці змушені доплачувати за своє лікування, ще майже таку саму суму коштів. Треба збільшити суму компенсації санаторно-лікувальним закладам за лікування чорнобильців до 15000 грн. А також, треба дозволити чорнобильцям (без доплати) самим зменшувати строк лікування і відповідно – оплату, за їх бажанням до 14 діб. А також, визначена, як 35% від прожиткового мінімуму сума компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку, не відповідає соціальній справедливості та нормам закону №796. Держава взяла на себе відповідальність за завдану шкоду чорнобильцям та зобов’язується відшкодувати її за пошкодження здоров’я або втрату працездатності та за матеріальні втрати, що вони їх зазнали. Вважаємо що необхідно збільшення цієї грошової компенсації, не менше ніж до 50 % від суми коштів визначених для компенсації путівки санаторно-курортним закладам!

2. ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.

В питаннях пенсійного забезпечення учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і постраждалих від Чорнобильської катастрофи треба забезпечити виконання вимог Закону України №796 у останній редакції, а саме:

• Забезпечення автоматичне втіленні останніх змін в питанні пенсійного забезпечення відповідних категорій чорнобильців з 01.01.2022 року. Звернути особливу увагу на перерахунок пенсій вдовам чорнобильців, чоловікам яких збільшена пенсія згідно останніх змін в законодавстві.

• З урахуванням стану здоров’я багатьох чорнобильців покращити взаємодію органів Пенсійного фонду області з громадськими чорнобильськими організаціями і налагодження постійнодіючого онлайн зв’язку

• З урахуванням невирішеного питання в пенсійному забезпеченні ліквідаторів 2-ї і 3-ї категорій звернутись до Кабінету міністрів України про терміновий розгляд питання підвищення додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров’ю, яка виплачується відповідно до ст.ст.50 та 51 Закону України №796. згідно норм Постанови КМУ №1210 від 23.11.11 (з доповненнями) визначена ще в 2011 році в розмірі:

-особам з інвалідністю з числа ліквідаторів аварії на ЧАЕС 1 групи-474,5грн.;
-особам з інвалідністю з числа ліквідаторів аварії на ЧАЕС ІІ групи – 379,6 грн.;
-особам з інвалідністю з числа ліквідаторів аварії на ЧАЕС ІІІ групи – 284,7 грн.;
-особам з інвалідністю з числа потерпілих від Чорнобильської катастрофи 1 групи- 341,64грн.;
-особам з інвалідністю з числа потерпілих від Чорнобильської катастрофи ІІ групи – 227,76 грн.;
-особам з інвалідністю з числа потерпілих від Чорнобильської катастрофи ІІІ групи – 170,82грн;
-особам що належать до категорії 2 – 170,82 грн.;
-особам що належать до категорії 3 – 113,88 грн.;
-дітям з інвалідністю, а також хворим на променеву хворобу – 170,82 грн.
-Щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника на кожного непрацездатного члена сім’ї – 113,88 грн.

Усі ці розміри були встановлені ще в 2011 році і з тих пір не підвищувались, з урахуванням індексу життя в Україні. Фактично їх значення зменшилося майже в 8 разів!!!
Ми вважаємо що треба терміново вирішити питання з їх переведенням в відсоткове співвідношення до прожиткового мінімуму.

• Просимо поставити питання перед Пенсійним фондом України:

— про негайне вирішити питання розрахунку пенсій для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 2 і 3 категорій, з урахуванням показників заробітної плати, згідно Закону «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (враховувати осучаснені показники середньої заробітної плати, а не 2008 року, як це робиться зараз) ;

— по цей час органи Пенсійного фонду України відмовляються призначати пенсії вдовам померлих чорнобильців-військовослужбовців (тих хто мав посвідчення інвалідів війни) відповідно до п.4.ст.115 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», де зазначено, що право на призначення дострокової пенсії за віком мають у тому числі і … дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки військовослужбовців, начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейських, які померли (загинули) у період проходження військової служби (виконання службових обов’язків), а також після звільнення із служби, але внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих під час виконання обов’язків військової служби (службових обов’язків), захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи… — після досягнення жінками — 50 років за наявності страхового стажу не менше 20 років у жінок. Положеннями ст.10 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи» встановлюється, хто відноситься до учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. При цьому, згідно з приміткою до цієї статті до військовослужбовців належать, зокрема, військовозобов’язані, призвані на військові збори.

3. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ.
• Просимо звернутись до Президента України, Верховної Ради України Кабінету Міністрів України про негайний перегляд розміру одноразові компенсаційні виплати, за отриману інвалідність. Вважаємо несправедливими по відношенню до чорнобильців, які захистили Україну і весь світ від ядерного лиха, призначені Постановою КМУ від 14.05.2015 р. №285 одноразові компенсаційні виплати, за отриману інвалідність, особливо якщо порівнювати їх з виплатами, які отримують в теперішній час військовослужбовці – ветерани АТО-ОСС. Так учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧорнобильськійАЕС, дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, , сім’ям, які втратили годувальника, та батькам померлого із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, дітям-інвалідам, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою цією Постановою передбачено:

-інвалідам I групи — 379,3 гривні;
-інвалідам II групи — 284,4 гривні;
-інвалідам III групи — 189,6 гривні;
-дітям-інвалідам — 1264 гривні;
-сім’ям, які втратили годувальника, — 7586 гривень;
— батькам померлого — 3792 гривні

У той самий час військовослужбовцям за отриману, наприклад 2-гу групу інвалідності виплачується 300 прожиткових мінімумів – а це зараз:

1769грн х 300 = 530 700 грн. (!!!)

Хіба це справедливо: однім 284,40 грн. а другим 530 700 грн.

Адже ми також в сій час захищали Україну!!!

• Звертаємо увагу на те, що посадові особи органів соціального захисту області в питанні видачі «Посвідченя члена сім’ї загиблого» вдовам померлих чорнобильців, які мали статус «Інвалід війни», продовжують порушувати ст.19 Конституції України і Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». Це неодноразово зазначали українські суди всіх рівнів, які задовольняли позови вдів чорнобильців. Однак посадовці самостійно це питання, по цей час не виправили і вдови повинні витрачати свій час, здоров’я, кошти, щоб вирішувати його в судах.

• Вже пройшло майже 30 років з того часу, як була зупинена Державна програма забезпечення чорнобильців, які потребують поліпшення житлових умов, — житлом. Багато хто по цей час (а пройшло майже 35 років) так і не отримав житла, яке передбачене Законом України №769. Навіть інваліди-чорнобильці мешкають в гуртожитках, а багато хто вже в них і помер. Чому зараз діють програми по забезпеченню житлом ветеранів АТО, переселенців, а про нас, чорнобильців, ніхто і не згадує?! Вважаємо що треба відновити цю програму на рівнв області, як це зробили в дніпропетровській, Миколаївський, Лвівській та інших областях. Бо це зазначено в Законі України. Це треба зробити як на державному, так і на місцевому рівнях!!!

• Просимо поставити перед Урядом України питання, про те що вже не один десяток років практично не виконується норма Закону України №796 (п.13 ст.20) позачергове безоплатне забезпечення автомобілем осіб з інвалідністю I групи незалежно від наявності медичних показань та осіб з інвалідністю II групи за наявності медичних показань для забезпечення автомобілем, відсутності у них протипоказань до керування автомобілем; позачергове пільгове забезпечення автомобілем осіб з інвалідністю II групи за наявності медичних показань та протипоказань до керування з правом передачі керування автомобілем члену сім’ї. Особи з інвалідністю II групи за відсутності відповідних медичних показань мають право на безоплатне або на пільгових умовах забезпечення автомобілем, а також особи з інвалідністю III групи за наявності медичних показань — на забезпечення автомобілем та відсутності протипоказань до керування ним — на пільгових умовах у порядку загальної черги. В цих умовах просимо вирішити питання про надання можливості чорнобильцям 1-ї категорії купляти автомобілі за кордом і реєструвати їх в Україні без оплати розмитнення.

Голова Маріупольської міської організації
ВГОІ «Союз Чорнобиль України»
Сергій НЕХАЄВСЬКИЙ

Источник:

12 комментариев:

  1. Слишком много хотелок. Понятно, что все всегда эотят жить лучше, но... Для увеличения ассигнований на соцвыплаты нужна стабильно работающая и мощная экономика. А в нашем случае- нужна мощная ТЯЖЕЛАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ. Ведь взорвалась АЭС, обслуживающая именно тяжелую промышленность и оборонный стратегический комплекс. А что сейчас? А сейчас претендентов на соцвыплаты, связанных с аварией, стало раз в 10-12 больше, чем на время аварии, а экономика сократила свою мощность приблизительно так же, вместо увеличения. И что теперь? Госрезерв почти весь за 30-ть лет распродан, внешних кредитов нет, проценты по выплате внешних займов сьедают рости половину ВВП и т.д. Вот в этих условиях нам надо поумерить свой пыл и разобраться, кто чего стоит. Нельзя всем быть равными, ликвидация аварии не была войной, когда все периоды войны опасные доя жизни и здоровья. Поэтому надо немедленно возвращать текст нашего самого первого, еще союзного чернобыльского закона. И навсегда откреститься ликвидаторам от потерпевших. Иначе скоро всех нас сожрут, и зональников и ликвидаторов заодно.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Война на чаэс была войной , войной за будущее Украины да и не только да в том числе войной за ваше будущее и ваших близких а конкретно войной с радиацией и которая кстати очень вредная для здоровья .С 86 по 90 год Украина похоронила 34000 ликвидаторов . Так что помалкивайте если чего не знаете .

      Удалить
  2. Это не тот случай, когда требуешь намного больше с учетом того, что запрашиваемое урежут в два раза. Здесь наоборот, чем больше просишь, тем вообше ничего не дадут. У властей, в Минсоце, в Минветеранов, в Минфине, в судах чернобыльцы набили оскомину, от нас там уже тошнит.

    ОтветитьУдалить
  3. Все правильно вот за это надо сейчас бороться ,всем военным и гражданским ,остановить этот беспредел по отношению к нам.

    ОтветитьУдалить
  4. Прекрасні і грамотні вимого Сергія Нехаєвського, але він з Маріуполя. Виникає дуже логічне питання: де з такими вимогами Михайло Хрущенко, з його віце президентами, їх мабуть це не цікавить і не стосується? Останнім часом, чомусь мої критичні коментарі у цьому блозі, стосовно Хрущенка - не публікують.

    ОтветитьУдалить
  5. Между желаниями и возможностями реализации этих желаний огромная пропасть. Бывший Союз может бы и смог осилить желания Нехаевского своей мощной экономикой, а наша страна-нет!

    ОтветитьУдалить
  6. Нехаєвський, а я, наприклад, хочу бути амтронавтом. І що, зможу? Наші бажання та наші можливості- це діаметрально різні речі.

    ОтветитьУдалить
  7. Хочу відповести деяким опонетам-коментаторам. Головне - це не мої бажання, а вимоги діючого законодавства, яке не виконується по відношенню до нас-чорнобильців (є законодавчі норми по компенсацію вартості протуктів харчування, є положенняя про щорічне забезпечення санаторними путівками, є норма про безоплатні ліки, життєво важливі для нас, є норми законодавствва про забезпечення житлом). По-друге, вважаю, що повинна бути соціальна справедливість. Я про визначені суми оздоровлення для чорнобильців і посадовців, я про компенсацію за отриману інвалідність чорнобильцям і АТОшниками. Я про справедливі пенсії ліквідаторам 2-ї і 3-ї категорій. Топ то нічого особисто для себе, або такого, що держава не повинна давати всім однаково, за рахунок скорочення міліонних витрат на державний апарат - я не хочу. І для цього не треба глобального зміцнення еконміки. Для цього треба, щоб при владі були чесні люди...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. История перевернула страницу 86 года вместе с ликвидаторами. Почему сейчас больше поощряют атошников, чем ликвидаторов, а потому, что не нужно путать катастрофу человечества с личными интересами, прежде всего, правящего класса, который рулит всеми ресурсами страны, как собственными. Кого больше всего ценит новый украинский "ХОЗЯИН"? То то же. Того кто охраняет это "подворье". Разве сейчас простой народ владеет этим "подворьем"?

      Удалить
  8. Сергей Михайлович! Данная новость касается ликвидаторов проживающих Украине, заключается в том более НЕ НУЖНЫ СЧЕТЧИКИ газа и передача показаний за месяц.

    Эту новость, если есть возможность опубликуйте для ознакомления ликвидаторов.

    КМУ предложил новую модель оплаты за газ без счетчиков - ОПЛАТА за газ увеличится в разы.

    Ссылка на постановление КМУ :-) https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-diyalnosti-akcionernogo-tovaristva-nacionalna-s1011-270921

    3) сприяння переходу на нову модель розрахунків побутових споживачів за природний газ, коли кожного місяця такий споживач сплачує 1/12 від очікуваної річної вартості спожитого газу, розрахованої відповідно до профілю споживання

    Полностью новость :-)

    ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2021 р. № 1011
    ОСНОВНІ НАПРЯМИ
    діяльності акціонерного товариства “Національна
    акціонерна компанія “Нафтогаз Україниˮ на 2021 рік
    1. Ці Основні напрями узгоджуються з політикою власності НАК “Нафтогаз України”, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2020 р. № 982 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 88, ст. 2828), в якій держава в особі Кабінету Міністрів України визначає мету державного володіння компанією та основні напрями діяльності на довгострокову перспективу.
    2. Додатково на 2021 рік Кабінет Міністрів України як загальні збори визначає такі основні напрями діяльності НАК “Нафтогаз Україниˮ:
    1) створення балансуючих груп для постачальників природного газу побутовим споживачам, учасники яких можуть придбавати газ у НАК “Нафтогаз Україниˮ в обсягах, достатніх для покриття відборів побутових споживачів, на 2) постачання природного газу операторам газорозподільних мереж для покриття виробничо-технологічних втрат природного газу відповідно до умов встановлення тарифів на розподіл газу;
    3) сприяння переходу на нову модель розрахунків побутових споживачів за природний газ, коли кожного місяця такий споживач сплачує 1/12 від очікуваної річної вартості спожитого газу, розрахованої відповідно до профілю споживання;
    4) приведення умов розрахунків у договорах на постачання природного газу теплогенеруючим підприємствам, операторам газорозподільних мереж, а також у договорах на реалізацію газу для постачання побутовим споживачам у відповідність з умовами розрахунків побутових споживачів;
    5) укладення енергосервісних договорів із споживачами, які фінансуються з державного та місцевих бюджетів і отримують послуги з централізованого постачання теплової енергії, що дозволило би таким споживачам не збільшувати витрати на теплову енергію завдяки здійсненню заходів з енергоефективності.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Визначає основні напрямки на зборах і сприяє.Це ще не оплата 1/12.Уважно читайте.

      Удалить
  9. Урезать чернобыльский закон будут по самые помидоры, и все благодаря ударной армии зональников. Даи ликвидаторы тоже хороши- заняли попустительскую к зональникам позицию, дкскать не надо этих хапуг трогать, государство у нас богатое, навсех хватит. Особенно такую открыто примиренческую позицию 30 лет назад занял СЧУ, который превратился в орудие зональников и припятских против ликвидаторов. ВОВЧ отстаивал ррава военных инвалидов, но по отношению к зональникам занял нейтральную позицию. А сейчас врежут с полнлго маха всем! Да хрен с этими зональниками, главное, что обрежут льготы и ликвидаторам.

    ОтветитьУдалить