Категорія справи № 820/2217/18: Адміністративні справи; Справи зі спорів з приводу реалізації
публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального
захисту громадян та спорів у сфері публічної житлової політики, зокрема зі
спорів щодо:; управління, нагляду та інших владних управлінських функцій
(призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних
видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому
числі:; загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, у тому числі
пенсійного страхування осіб, звільнених з публічної служби (військової
служби).
Надіслано судом:
24.04.2018. Зареєестровано: 25.04.2018. Оприлюднено: 27.04.2018.
|
Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул.
Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К
Р А Ї Н И
24 квітня 2018 р. №
820/2217/18
Харківський окружний адміністративний суд у складі судді Панова
М.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за
позовом ОСОБА_1 до Зміївського об'єднаного управління Пенсійного фонду України
Харківської області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити
певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_2
звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому
просить суд визнати протиправними дії Зміївського об'єднаного управління
Пенсійного фонду України Харківської області щодо відмови ОСОБА_1 у перерахунку
пенсії, обчисленої з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої законом на 1 січня відповідного року, відповідно до ст.
59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи»; зобов'язати Зміївське об'єднане
управління Пенсійного фонду України Харківської області починаючи з 01 жовтня
2017 року провести ОСОБА_1 перерахунок та виплату пенсії, обчисленої з
п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1
січня відповідного року, відповідно до ст.
59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи».
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржувані
дії відповідача є протиправними та такими, що суперечать нормам законодавства,
яке регулює спірні правовідносини.
Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана
відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення, та була
отримана ним 03.04.2018, про що свідчить повідомлення про вручення поштового
відправлення, які містяться в матеріалах справи.
16.04.2018 Зміївським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду
України Харківської області до канцелярії суду було подано відзив на позов, в
якому зазначено, що дії відповідача є правомірними, та відповідають вимогам
чинного законодавства. В задоволенні адміністративного позову просить
відмовити.
Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали
справи, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.
З матеріалів справи судом встановлено, що ОСОБА_2, є учасником
ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та віднесений до 1 категорії
постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, про що свідчить відповідне
посвідчення серія НОМЕР_2, видане 05 березня 1993 року Харківською обласною
державною адміністрацією та вкладкою до нього НОМЕР_3.
Згідно посвідчення серія НОМЕР_4 виданого повторно 20 листопада
2009 року управлінням соціального захисту населення Балаклійської районної
державної адміністрації Харківської області позивач є інвалідом війни другої
групи.
Позивач перебуває на обліку як інвалід II групи з числа учасників
ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС в Зміївському об'єднаному управлінні
Пенсійного фонду України Харківської області.
У відповідності до довідки МСЕК серія ХАР-05 №001243 від 11
листопада 2009 року позивачу у зв'язку з погіршенням стану
здоров'я встановлено II групу інвалідності безстроково. Причина
інвалідності: захворювання, пов'язане з виконанням військового обов'язку під
час ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
Позивач, 20.03.2018 звернувся до відповідача із заявою щодо
встановлення розміру пенсії, проте листом №1463/02.1-01/50 від 21 березня 2018
отримав відповідь від Зміївського об'єднаного управлінні Пенсійного фонду
України Харківської області йому було відмовлено у проведенні перерахунку
пенсії.
Суд зазначає, що у рішенні
Конституційного Суду України №4-рп/2015 від 13 травня 2015 року,
встановлено, що Україну проголошено соціальною, правовою державою, в якій
визнається і діє принцип верховенства права; Конституція
України має найвищу юридичну силу; закони та інші нормативно-правові
акти приймаються на основі Конституції
України і повинні відповідати їй; органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі,
в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та
законом України (стаття 1,
частина 1, 2 статті 8,
частина 2 статті 19
Конституції України), (абзац 1 п. 2.1 Рішення).
Загальні умови, порядок нарахування та розмір пенсій визначаються,
зокрема, законами України „Про пенсійне забезпечення" від 5 листопада 1991
року №1788-ХІІ, „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"
від 9 липня 2003 року № 1058-IV.
Пенсійне забезпечення окремих категорій громадян регулюється
спеціальними законами з урахуванням особливостей умов праці, характеру, складності
і значущості виконуваної роботи, ступеня відповідальності, певних обмежень
конституційних прав і свобод тощо, (абзац перший та другий п. 2.2 Рішення).
Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання
на території України.
ОСОБА_3 отримує пенсію по інвалідності другої групи в розмірі
відшкодування фактичних збитків, внаслідок захворювання, отриманого при
виконанні обов'язків військової служби під час ліквідації наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС, за нормами Закону
України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи" №796-ХІІ від 28.02.1991.
Оскільки позивач отримує пенсію відповідно до Закону
України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи", її перерахунок може проводитися
за правилами цього Закону.
Законом
України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
підвищення пенсій" №2148-VIII від 03.10.2017 було внесено зміни
до статті
59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
З урахуванням вказаних змін, починаючи з 01.10.2017, особам, які
брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних
аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї
під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з
інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або
за бажанням таких осіб - з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої Законом на 01 січня відповідного року (ч. 3. ст.
59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи").
Отже законодавець чітко визначив умову за якої пенсія по
інвалідності обчислюється з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої Законом на 01 січня відповідного року, а саме це час проходження
дійсної строкової служби.
Згідно копії військового квитка ББ №168194, яка належить позивачу
та яка міститься в матеріалах справи, позивач проходив дійсну строкову службу у
період з 18.11.1977 по 04.05.1979.
Відповідно до копії довідки Військової частини 3217 за №221 від
26.10.1992 позивач приймав участь в ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС при
військовій частині 3217 в 30-ти кілометровій зоні відчуження с. Розсоха, с.
Дитятки, с. Замошье в період з 08.06.1986 по 27.11.1986.
Таким чином проведення перерахунку, обчислення та виплату пенсії
виходячи з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої
Законом на 01 січня відповідного року, відповідно до вимог частини 3 статті
59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" - законних
підстав не має.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги
ОСОБА_1 задоволенню не підлягають.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296
Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, 64220,
РНОКПП НОМЕР_1) до
Зміївського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Харківської області
(вул. Гагаріна, буд. 15, м. Зміїв, Харківська область, 63404, ЄДРПОУ 41248550)
про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.
Апеляційна
скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його
проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та
резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення
повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання
апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було
подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано,
набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті
чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної
інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя М.М.Панов
Для Харьковского суда это какой-то нонсонс. Мне кажется здесь исковое заявление было слабо законодательно аргументировано. Очень не хочется предполагать что получены установки с ВЕРХОВ.
ОтветитьУдалитьТак . із описової частини постанови випливає ,що позов подано недолуго ,без доказової бази,як кажуть (на авось) чи адвокат протупив чи сам позивач понадіявся на себе , але дуже прикро за інших ліквідаторів військовослужбовців( партизан) це ще один камінь в наш город. я собі уявляю як тішаться пенсійники! але це ще непоразка!
УдалитьВполне логичное и четко обоснованное решение. Все как прописано в законах. Без каких либо попыток исказить текст законов и читания "между строк" того, что на самом деле там не написано.
ОтветитьУдалитьАяк Вам така логіка?
УдалитьВідмовляючи в задоволенні позовних вимог суди попередніх інстанцій виходили з того, що затверджене наказом Міністерства оборони України від 14 серпня 2014 року №530 Положення про організацію в Міністерстві оборони України роботи з обчислення вислуги років для призначення пенсій військовослужбовцям і соціального забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей, на яке покликається позивачка, не стосується військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей. Позаяк чоловік позивачки належав до категорії осіб, які, відповідно до статті 3 Закону № 796-ХІІ, мають право на пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членами їх сімей, то при призначенні пенсій, у даному випадку, їй як члену його сім'ї слід керуватися Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1. За цим Порядком призначення/перерахунок пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший віднесено до повноважень Управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах. Це також підтверджується постановою Правління Пенсійного фонду України від 22 грудня 2014 року № 28-2 «Про затвердження положень про територіальні органи Пенсійного фонду України та визнання такими, що втратили чинність деяких постанов правління Пенсійного фонду України», за змістом якої призначення та виплата пенсій військовослужбовцям строкової служби та членам їх сімей, особам, які мають право на призначення пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членам їх сімей, здійснюється управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також об'єднаними управління, тоді як головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі здійснюють призначення (перерахунок) та виплату пенсій військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу та іншим особам (крім військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей), які мають право на пенсію згідно із Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (пп. 5 п. 1 Положення).
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьіще аноніму а це що по вашому не логіка?
ОтветитьУдалитьСуди встановили, що чоловік ОСОБА_1, ОСОБА_2, був залученим до ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС під час проходження військових зборів. З огляду на те, що ОСОБА_2 у цей період вважався таким, що проходить військову службу, на нього поширювалися ті ж гарантії держави, що й для інших військовослужбовців. (Правовий висновок такого змісту висловив Верховний Суд України в постанові від 01 березня 2016 року у справі № 21-1887а15). Також встановлено, що ОСОБА_2 отримував пенсію у відповідності із Законом № 796-ХІІ і після його смерті його дружині, ОСОБА_1, призначено (з липня 2014 року) пенсію у зв'язку з втратою годувальника теж за Законом № 796-ХІІ
ну і наостанок..щоб уже небуло сумнівів!
ОтветитьУдалитьЗ цього приводу суди попередніх інстанцій з'ясували, що ОСОБА_2 (чоловік позивачки) в розумінні Закону № 2262-ХІІ належав до категорії осіб, які мають право на пенсійне забезпечення нарівні з військовослужбовцями строкової служби (за пунктом «г» частини першої статті 3 Закону № 2262-ХІІ), відтак до спірних правовідносин Положення № 530 не застосовується. Вирішення питання про наявність підстав для призначення пенсії в разі втрати годувальника відповідно до статті 30 Закону № 2262-ХІІ, а також прийняття та оформлення документів для призначення пенсії військовослужбовцям строкової служби та членам їх сімей, а відтак і особам, які за Законом № 2262-ХІІ прирівняні до них, належить до компетенції управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах за місцем фактичного проживання особи, що звертається за призначенням пенсії.
уважаемый да перейди ты уже на пенсию по закону 2262 и не пудри людям голову.
Удалитьа це контрольний для аноніма
ОтветитьУдалитьВідповідно до вищевказаного Порядку, положення якого кореспондуються з приписами постанови правління Пенсійного фонду України "Про затвердження положень про територіальні органи Пенсійного фонду України та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов правління Пенсійного фонду України» від 22.12.2014 № 28-2, призначення та виплата пенсій військовослужбовцям строкової служби та членів їх сімей, особам, які мають право на призначення пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членами їх сімей, здійснюється Управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також об'єднаними управління, в той час як головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі здійснюють призначення (перерахунок) та виплату пенсій військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу та іншим особам (крім військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей), які мають право на пенсію згідно із Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (пп. 5 п. 1 Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 22.12.2014 № 28-2).
Колегія суддів зазначає, що оскільки чоловік позивачки відносився до кола осіб, які мають право на пенсію нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членів їх сім'ї відповідно до Закону № 2262, вирішення питання про наявність підстав для призначення пенсії в разі втрати годувальника згідно статті 30 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", так само прийняття та оформлення документів для призначення пенсії особам такої категорії, призначення та виплата пенсій військовослужбовцям строкової служби та членів їх сім'ї належить до компетенції Управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах за місцем фактичного мешкання особи, що звертається за призначенням пенсії.
Це виписки з остаточних рішень??? Вищого адміністративного суду україни чи Верховного суду україни??? Чи може з виконавчого провадження??? Впевнений, що це виписки з рішень судів першої інстанції. Прийнятих для "отмазки" і не мають ніяких юридичних наслідків. Тому що будуть обовязково скасовані апеляційними чи касаційними судами. Або ж просто ніколи не будуть виконаними. Ви наведіть тут приклад виконавчого провадження про прирівненню партизан до війсковослужбовців строкової служби. Такого провадження немає бо таке ствердження не відповідає Закону. Або наведіть тут приклад кому перерахували вже пенсію по таким же вимогам.
Удалитьхарківського апеляційного і ВАСУ! ТО ЯК ХТО МИ В РОЗУМІННІ ЗАКОНУ?
ОтветитьУдалитьАнонім ти є ішак, тобі чоловік розказує посилаючись на рішення верховного суду України від 01.03.2016 року яке вже всі знають хто займається позовами по постанові № 851 і посилаються на нього, це остаточне рішення суду, щоб було ясно для далеких і близьких!
ОтветитьУдалитьНу і до чого тут 01.03.2016 року коли Постанова № 851 прийнята півроку тому? Це рішення ніяк не стосується Постанови № 851. Приймалося зовсім за іншими позовними вимогами. Дійсно по цьому рішенню військовозобовязаний=військовослужбовець (крім військовослужбовців строкової служби). Не дуріть людей і самі не дуріться. Військовослужбовець строкової служби є мобілізований до лав Радянської Армії, а військовозобовязаний не є мобілізованим - тільки призваним на військові збори. Відчуйте різницю. І взагалі - не могли бути на той час строковиками 30-50 річні чоловики які набагато раніше відслужили вже свою строкову службу. Вам тут чи зайнятися більше нічим як доводити те чого не було і не могло бути. Це шлях в нікуди. Ви не далеко пішли від Ковальчука. Той доказує усім що тільки потерпілі, на відміну від ліквідаторів, мають право на гідну пенсію. Так же як і ви намагаючись читати в законах по між строк те чого там не написано. Невже немає іншого законного шляху для поліпшення пенсійного забезпечення військовозобовязаних призваних на військові збори. В чомусь правий анонімний 18:42:00 - треба посилатися в позовах на закони, передбачені саме для військовозобовязаних призваних на військові збори. Інакше ми нічого не відсудемо.
Удалитьне старайся троляка ревовська ! в тебе погано виходить! є нове рішення верховного суду за квітень! там прописано те саме!
Удалитьа кто знает почему на сайте Союза Чернобыль Украины нельзя обратиться к Войтову или другим особам или организации в целом? Почему эти "избранники" оградили себя от простых чернобыльцев? Почему нет возможности им написать сообщение, не говоря о форуме?
ОтветитьУдалитьРаньше было можно, но когда покойный ныне Андреев пошел на сделку с властью и сделал успешную попытку с помощью Клюева узурпировать власть на отчетно выборной конференции в Пуховке не допустив до участия многих делегатов и окружив всех "Беркутом", что вызвало массу негативных комментариев на сайте СЧУ, вот тогда и убрали возможность добавления комментариев.
Удалитьпотрібно просто зібратися 200- 400 ліквідаторам ,ПРИЙТИ В ОФІС СРАНІ СЧУ І ВИКИНУТИ ЇХ ! це громадьска організація і ми в праві також приймати участь в її діяльності .а не водити по київу хороводи!
Удалитьправильные слова говоришь товарищ... они уже приравнялись до нардепов от чернобыльцев
УдалитьНе совсем правильные слова. Мы не вправе принимать участие в деятельности СЧУ - не являемся ее членами. Другое дело заставить власть работать и прислушиваться только к СЧУ. И запретить СЧУ что-либо заявлять от имени чернобыльцев или ликвидаторов - заявлять только от незначительной части чернобыльцев-членов своей организации.
УдалитьВойтов, кстати был в числе "одобрямсов" того беспредела.
ОтветитьУдалитьв этом решении нет главного ВВР№29СТ399СТ3 ПУНКТ Г ОСОБЫ ЯКИ ПРОХОДЫЛЫ СПЕЦ-ЗБОРЫ ПО ЛПА НА ЧАЭС ПРИРАВНИВАЮТСЯ К СОЛДАТАМ СРОЧНИКАМ нашы деды во время войны были партизанами им было 70-90 лет и те ПРРАВНИВАЮТСЯ К СОЛДАТАМ СРОЧНОЙ СЛУЖБЫ
ОтветитьУдалитьЧто за бред? Партизаны Великой Отечественной Войны никогда не приравнивались к солдатам срочной службы. Хотя я сейчас мало слежу за событиями - может уже вояк СС "Галичина" и приравняли к солдатам Советской Армии.
Удалитьдолбоеб
Удалитьэто вы пишете бред.никто не приравнивает себя к срочникам.мы имеем право по закону 2262 получать пенсию на равне со срочниками и это две большие разницы.после войны дележки не было на партизан и срочников и пример твой не удачный.не мути воду
ОтветитьУдалитьПо закону 2262 на вас Поширюеться умовы, нормы и порядок пенсийного забезпечення передбачени цым законом. По закону 796 - нет.
Удалитьа по якому закону отримують пенсію строковики? по 2262 чи 796? от іми на рвні їх маємо право отримувати теж саме!
УдалитьСтроковики отримують по одному закону 796 ст.59. А судячи по вашим позовам ви намагаєтесь щоб пенсію призначали відразу по всім законам. Законом 2262 партизан прирівнюють до військовослужбовців тільки не строкової служби. І якщо цей статус надає закон 2262 то і пенсійне забезпечення надається саме за цим законом. Читайте уважніше статті цього закону "пенсії по інвалідності". Чому ніхто не читаючи закон відразу пише сюди і каламутить розум хворим людям.
УдалитьУважаемые "партизаны", если следовать букве закона, о чем вы постоянно возмущаетесь, то вам не законно указывают причину инвалидности - инвалид войны.
ОтветитьУдалитьВ п. Г ст. 3 закона 2262 перечислены случаи когда на вас распространяется действие этого закона - ранение, контузия, калицтво. Закон разделяет понятие калицтво и захворювання. Максимум, что предусмотрено законом 2262 в вашем случае это захворювання повязанэ с прохождением службы - пункт б) ст. 20. Пункт а) - инвалид внаслидок вийны на вас не распространяется, т.к. На вас не распространяется закон "про статус ветеранов вийны" в данном случае, в ст. 7 данного закона речь идёт о гражданской обороне, полиции (милиции), военнослужащих коими вы не являетесь.
Власти просто закрывают на это глаза, давая вам такие преференции. Поэтому будьте аккуратны с вашими обвинениями.
Глупость полнейшая! Прочитавши этот бред нет желания вести полемику. Можно только пожелать, очень, повторюсь очень внимательно читать законы.
УдалитьУкраїнську мову вчи ішак і закони дочитуй до кінця а не трактуй їх довільно по сепарскі і по совковому.
Удалить;вумний; відкрий український юридичний ;
УдалитьУКРАЇНСЬКИЙ ЮРИДИЧНИЙ ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК
Податкове та господарське законодавство в брошурах
Юридический толковый терминологический словарь Украины скачать
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
Каліцтво
Каліцтво - втрата особою працездатності внаслідок нещасного випадку, протиправних дій або інших причин. Розрізняють каліцтво трудове і не пов'язане з роботою, від чого залежать вид і розміри подальшої допомоги, призначення пенсії тощо.
ну що як я тебе взув аноніст!
ще є одне рішення по відмові полтавського суду ! знову його скасував харків і задовільнив позовні вимоги і теж рішення остаточне і оскарженню непідлягає! Але чекаємо дуже цікаве рішення по Чугуєву!! там позовна чисто по срочниках . суд задовільнив але ще немає повного тексту суд був 24 квітня!
Удалитьну и мудак... всем ликвидаторам, которые имеют удостоверения инвалида войны выдают удостоверения "ветеран военной службы2!!!
УдалитьАнонім,ти мене розсмішив.Статус інваліда війни поширюється на гражданську оборону,да ,але його люди відсуджували в судах,нам же ,партизанам ,його давали зразу ж, після отримання інвалідності.
УдалитьЯкщо ми не належимо до військовослужбовців,то чого ж нас призивали через військомати ,по повістці ?
Стаття 5 До ветеранів військової служби належать....: 2) інваліди I та II групи, інвалідність яких настала
Удалитьвнаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання,
пов’язаних з виконанням обов’язків військової служби, служби у
військовому резерві під час безпосередньої участі в
антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи при
виконанні службових обов’язків по охороні громадського порядку,
боротьбі із злочинністю та ліквідації наслідків надзвичайних
ситуацій;
Не вводьте людей в оману. Статус та посвідчення інваліда війни надавали, як і прописано в Законі, тільки кадровим військовим та солдатам строкової служби. Тоб то мобілізованим до лав Радянської Армії, а не призваним на збори. Таке посвідчення надавалось з 1994 року. Цілком правий анонімний 10:11:00 - тільки після масових позовів від партизан - влада пішла на уступки і, порушивши Закон, у 1996 році видала всіп посвідчення ветерана війни. Дійсно - будьте акуратнішими з такими звинувачуваннями.
УдалитьВ приведённой постанове Суда говорится, что позывачем была предоставлена справка в/ч 3217. Кто знает, что это за в/ч 3217, где стояла? В списке войсковых частей принимавших участие в ликвидации, такая не значится.
ОтветитьУдалитьце вже нумерація Українських частин тільки там мусить бути перед номером буква;А;
УдалитьСтаття 15. Підстави для визначення статусу громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
УдалитьПідставами для визначення статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС є період роботи (служби) у зоні відчуження, що підтверджено відповідними документами.
Підставою для визначення статусу евакуйованих із зони відчуження, відселених і тих, які самостійно переселилися, відповідно до статті 4 є довідка про евакуацію, відселення, самостійне переселення.
Підставою для визначення статусу потерпілих від Чорнобильської катастрофи, які проживають або працюють на забруднених територіях, є довідка про період проживання, роботи на цих територіях.
Видача довідок про період роботи (служби) по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також на територіях радіоактивного забруднення, про заробітну плату за цей період здійснюється підприємствами, установами та організаціями (військкоматами), а про період проживання на територіях радіоактивного забруднення, евакуацію, відселення, самостійне переселення - органами місцевого самоврядування.
В/ч не является пидпрыемством, установой, подтверждающим документом является справка военкомата, который призывал на сборы, справка с места работы. Какие вообще подтверждающие документы выдавались партизанам?
Справка командира в/ч з зазначенням дози опромінення і кратністю,довідка з архіва МОУ з номером в/ч,кількість виїздів в відповідну зону,місцем дислокації,дозою .
УдалитьЦе тобі що не пітвердження?
Не мути тут воду і не маніпулюй.
Кому что непонятно в войсковой частью 3217? Какой Перечень смотрите? в/ч 3217 личный состав которой принимал участив ЛПК с 26.04.86 по май 87г.есть в Перечне.
УдалитьТы где взялся такой умный! Иди в ВР , там большенство таких! И если пишеш то следи за текстом. При прохождении не службы, а ВОИНСКОЙ СЛУЖБЫ! И вообще не партизаны на спецсборах, а военнообязанные на выполнении Правительственного задания по ликвидации аварии на ЧАЭС!!!
ОтветитьУдалитьВитяг із Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу"
УдалитьСтаття 2. Військова служба і виконання військового обов'язку в запасі
4. Види військової служби:
строкова військова служба;
військова служба за контрактом осіб рядового, сержантського і старшинського складу;
військова служба курсантів вищих військових навчальних закладів, а також вищих навчальних закладів, які мають у своєму складі військові інститути, факультети військової підготовки, кафедри військової підготовки, відділення військової підготовки ;
військова служба за контрактом осіб офіцерського складу;
військова служба за призовом осіб офіцерського складу.
Покажите, где тут партизаны?
6. Виконання військового обов'язку в запасі полягає в дотриманні військовозобов'язаними порядку і правил військового обліку, проходженні зборів для збереження та вдосконалення знань, навичок і умінь, необхідних для виконання обов'язків військової служби в особливий період.
Выконання виськового обовязку в запаси и выконання обовязкив вийськовои службы - не одно и тоже, согласно действующего законодательства.
Правильную ссылку привел аноним 13:15:00 на Закон України "Про військовий обов'язок і військову службу". И как-то попритихли те кто равняет военнообязанных запаса с военнослужащими срочной службы. Но их все равно не остановить с их бредовыми исковыми заявлениями. Просто пришло такое время, когда любые аргументы бессмысленны. Потому что для нормальных людей они излишни, а идиотам все равно ничего не докажешь.
УдалитьТебя и всех остальных отправляли в атомное пекло по закону нынешней Украины или всё-таки по Закону СССР "О всеобщей воинской обязанности"??? от отсюда и пляшите.Уставы тех времен.Уголовный кодекс тех времен.Пляшите от них.
УдалитьВообще то в то время в/ч были не из 4 , аиз 5 цифр!!!
ОтветитьУдалитьВ/ч в то время состояли не из 4 а 5 цифр!
ОтветитьУдалитьМабуть обидва маєте білі військові квітки. Номери в/ч були як з 4 цифр так і з 5. А 3217 - це київська частина ВВ. Зараз обєдналась з 5403 і має номер 3030, або як її звуть ЗоЗо. Але в Чорнобилі ці частини були під іншими номерима, а дописувач вказав мабуть частину де він проходив строкову службу. Та і в військовому у нього стоїть 3217 - треба дивитися довідку МО.
Удалитьпереглянув рішення практично всіх окружних судів Ураїни по поспанові 851 . дуже радує те що в танатьох судах які розглядували позови партизан рішення задовільнити!!! вимоги де частково абільшістьв повному обсязі ! тоєстьз дня прийняття закону з 01.10.2017 року!так що побратими подавайте до суду ! несидіть і не ждіть від цих переговорників милостині а виборюйте своє право на гідні пенсії самі!
ОтветитьУдалитьвибачаюсь опис(багатьох) судах замість .....
ОтветитьУдалитьКак видите, в основном общение идет как положено, один на закате своей жизни вдруг узнает, что при СССР номерация войсковых частей имела не только пятизначный номер, но и четырехзначный-ВВ и погранцы,другой еще что-то октрывает для себя, а вообще-то я рад за всех Вас, что Вы живы , радуетесь жизнью, настроены оптимистически и твердо верите в побезу добра и гибель мракобесия.
ОтветитьУдалитьтак что быки что группы купили .ждите проверку рева вам и суды и пенсии добавит кому 25 кому 50 тысяч всё зависть от купленой группы .все на проверку на мсек по новому
ОтветитьУдалить