Чернобыльцы! Проводите повсеместно собрания и в Протоколах фиксируйте своё не согласие с решением Конституционного Суда и Правительства Украины по вопросу выплаты чернобыльских пенсий и компенсаций в ручном режиме и в зависимости от госбюджета. Эти решения Конституционного Суда и Правительства Украины грубо нарушили конституционные и законные права чернобыльцев. У государства достаточно денег, чтобы обеспечить выполнение всех требований Чернобыльского Закона (в 2011 году 67 млрд. грн. нашлось для ЕВРО-2012, для олигархов газораспределительных сетей нашлось 24 млрд. грн., вору Фирташу передали газ на сумму 50 млрд. грн., я уж не говорю про вертолётные площадки, вертолёты, самолёты и машины для Президента, сверхзатратное строительство дорог, которые уже рассыпаются и т.д.). Если мы им разрешим сейчас нас загнуть, то дальше они нас просто уничтожат. Как говорится НИ ШАГУ НАЗАД - ЗА НАМИ МОСКВА !!!
ВСЕ ГОРАЗДО СЛОЖНЕЕ. К СОЖАЛЕНИЮ МНОГИЕ ПРЕДСЕДАТЕЛИ ПЕРВИЧЕК СТАВЛЕННИКИ ОБЛАСТНЫХ ПРЕДСЕДАТЕЛЕЙ И ФАСИФИКУЮТ ПРОТОКОЛЫ. НЕ ПРОВОДЯТ СОБРАНИЙ А ЕСЛИ И ПРОВОДЯТ ТО ПРОТОКОЛЫ ОФОРМЛЯЮТ УЖЕ БЕЗ ЧЕРНОБЫЛЬЦЕВ И ЕЩЕ ОДНА УЛОВКА. В ОБЛАСТЬ ИДЕТ ПРОТОКОЛ С ОДНИМ СОДЕРЖАНИЕМ А НА МЕСТАХ ОСТАЕТСЯ ДРУГОЙ--С ДРУГИМ СОДЕРЖАНИЕМ .
Я думаю, что Андреевский "Меморандум" с Кабмином из-за которого чернобыльцы потеряли свои пенсии, надо НЕ ТОЛЬКО обсуждать на интернет-форумах, но и проводить собрания чернобыльцев с обсуждением этого античернобыльского документа и направлением решений этих собраний Президенту, Правительству и народным депутатам Украины потому, что они считают Андреева "Чернобыльским Царём" и прислушиваются к его мнению.
Вот пример:
РЕЗОЛЮЦІЯ СПІЛЬНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ НАРОДНОЇ ПАРТІЇ “ЗА ДОБРОБУТ ТА СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАРОДУ” І ПРЕДСТАВНИКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
м.Київ 10.12.2011 року
“ПРО ПОРУШЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ ТА ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, КОНСТИТУЦІЙНИХ І ЗАКОННИХ ПРАВ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, МЕМОРАНДУМОМ ПРО ВЗАЄМОДІЮ І СПІВРОБІТНИЦТВО МІЖ КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ТА ВСЕУКРАЇНСЬКОЮ ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ІНВАЛІДІВ “СОЮЗ ЧОРНОБИЛЬ УКРАЇНИ” від 30 вересня 2011 року
Ми, учасники спільної Конференції Київської обласної організації Всеукраїнської Чорнобильської Народної Партії “За добробут та соціальний захист народу” і представників чорнобильських громадських організацій Київської області ЗАЯВЛЯЄМО про свою НЕ ПІДТРИМКУ Меморандуму про взаємодію і співробітництво між Кабінетом Міністрів України та Всеукраїнською громадською організацією інвалідів “Союз Чорнобиль України” від 30 вересня 2011 року, тому що цей Меморандум ГРУБО ПОРУШУЄ Конституцію і Закони України, конституційні і законні права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а саме:
1.Кабінет Міністрів України домовився з Всеукраїнською громадською організацією інвалідів “Союз Чорнобиль України” і пунктом 2 Меморандуму зобов’язался забезпечити виплату пенсій, заробітної плати та інших соціальних виплат, надання пільг, гарантій та компенсацій у розмірах, не менше ніж ті, що фактично виплачуються (надаються) на дату підписання Меморандуму (тобто на 30 вересня 2011 року), а не у розмірах, що встановлені Законом України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, чим ГРУБО ПОРУШИВ: - статтю 113 Конституції України, якою встановлено, що Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України; - статтю 116 Конституції України, якою встановлено, що Кабінет Міністрів України забезпечує виконання Конституції і Законів України, актів Президента України, вживає заходів щодо забезпечення прав і свобод людини і громадянина; - статтю 1 Конституції України, якою встановлено, що Україна є соціальною і правовою Державою; - статтю 3 Конституції України, , якою встановлено, що утвердження і забезпечення прав і свобод людини є ГОЛОВНИМ ОБОВ’ЯЗКОМ Держави; - статтю 6 Конституції України, якою встановлено, що органи виконавчої влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України; - статтю 8 Конституції України, якою встановлено, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, Конституція України має найвищу юридичну силу, Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй; - статтю 16 Конституції України, якою встановлено, що подолання наслідків Чорнобильської катастрофи є обов’язком держави; - статтю 19 Конституції України, якою встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і Законами України;
- статтю 21 Конституції України, якою встановлено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними; - статтю 50 Конституції України, якою встановлено, що кожен має право на безпечне для життя і здоров’я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди; - статтю 56 Конституції України, якою встановлено, що кожен має право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої діями чи бездіяльністю органів державної влади; - статтю 68 Конституції України, якою встановлено, що кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції та Законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей;
- підпункти 1 і 2 пункту 1 статті 2 Закону України “Про Кабінет Міністрів України”, якими встановлено, що до основних завдань Кабінету Міністрів України належать виконання Конституції і Законів України, вжиття заходів щодо забезпечення прав і свобод людини та громадянина; - пункти 1 і 2 статті 3 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що діяльність Кабінету Міністрів грунтується на принципах верховенства права, законності і відповідальності, що Кабінет Міністрів України здійснює виконавчу владу на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України; - пункти 1 і 2 статті 4 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується Конституцією України, цим Законом, іншими Законами України, організація, повноваження і порядок діяльності Кабінету Міністрів України визначаються Конституцією України, цим та іншими Законами України; - пункти 1 і 2 статті 40 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що Кабінет Міністрів України безпосередньо або через органи виконавчої влади забезпечує реалізацію передбачених законом прав об’єднань громадян, розглядає пропозиції об’єднань громадян з питань, що належать до його компетенції (ПРО МЕМОРАНДУМИ та ВИКОНАННЯ Кабінетом Міністрів України ПЕРЕД ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ, ЯКІ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ Конституції і Законам України НІЧОГО НЕ ВСТАНОВЛЕНО, крім того підписання Меморандуму Прем’єр-Міністром України повинно здійснюватися, відповідно до пункту 3 статті 3 вищенаведеного Закону, тобто тільки на підставі колегіального рішення членів Уряду, прийнятого ними на його засіданні, що не відображено в тексті цього Меморандуму); - статтю 8 Закону України “Про об’єднання громадян”, якою встановлено, що втручання державних органів та службових осіб у діяльність об’єднань громадян, так само як втручання об’єднань громадян у діяльність державних органів, службових осіб НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ; - підпункт 4 пункту 1 статті 6 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції”, якою встановлено, що Прем’єр-Міністру і членам Уряду України забороняється використовувати свої службові повноваження для неправомірного надання переваги фізичним і юридичним особам у зв’язку з підготовкою проектів, виданням нормативно-правових актів та прийняттям рішень, затвердженням (погодженням) висновків; - статтю 1 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, якою встановлено, що державна політика в галузі соціального захисту потерпілих від Чорнобильської катастрофи та створення умов проживання і праці на забруднених територіях базується на принципах соціального захисту, ПОВНОГО ВІДШКОДУВАННЯ ШКОДИ особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; - статтю 13 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що Держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов’язується її відшкодувати за пошкодження здоров’я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, втрату годувальника, якщо його смерть пов’язана з Чорнобильською катастрофою, матеріальні втрати, що їх зазнали громадяни та їх сім’ї у зв’язку з Чорнобильською катастрофою, відповідно до цього Закону;
- статтю 19 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що компенсації та пільги, встановлені в даному розділі, стосуються всіх громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до встановлених категорій; - статті 20, 21, 22, 23 і 30 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що особам відповідної категорії, пільги і компенсації надаються Державою ГАРАНТОВАНО у встановлених цим Законом розмірах; - статті 36, 37, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 54, 59 і 67 вищенаведеного Закону, якими встановлений конкретний розмір компенсацій, пільг, доплат, оплати праці, пенсій і додаткових пенсій в залежності від мінімальної заробітної плати чи мінімальної пенсії за віком; - статтю 67 вищенаведеного Закону, якою встановлений порядок підвищення розміру доплат, пенсій і компенсацій, встановлених цим Законом, в залежності від зміни вартості життя, зростання мінімальної і середньої заробітної плати; - статтю 71 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що дія положень цього Закону НЕ МОЖЕ ПРИЗУПИНЯТИСЯ іншими законами, крім законів про внесення змін до цього Закону; - статті 17, 18 і 19 Закону України “Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії”, якими встановлено рівень основних та інших державних соціальних гарантій і порядок визначення їх розмірів.
В зв’язку з вищенаведеним, керуючись статтями 1, 3, 5, 6, 8, 16, 19, 21, 22, 27, 28, 36, 38, 40, 46, 48, 49, 50, 64, 68, 69, 75, 79, 85, 86, 92, 102, 104, 106, 113 і 116 Конституції України від Президента, Уряду, Генерального Прокурора, Конституційного суду і народних депутатів України МИ ВИМАГАЄМО:
1.ВІДНОВИТИ конституційні і законні права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, щодо до їх конституційних і законних прав на соціальний захист і пенсійне забезпечення;
2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ антиконституційного і антизаконного пункту 7 Закону України № 3491-17 “Про внесення змін до Закону України “Про державний бюджет України на 2011 рік” від 14 червня 2011 року, яким АНТИКОНСТИТУЦІЙНО і НЕЗАКОННО встановлено, що: “у 2011 році норми і положення статей 39, 50, 51, 52, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” ” застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсійного фонду України на 2011 рік”;
3.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПОВНЕ, НЕУХИЛЬНЕ та СВОЄЧАСНЕ ВИКОНАННЯ і ФІНАНСУВАННЯ Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, в тому числі у Законі України “Про Державний бюджет України на 2012 рік”;
4.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ Меморандуму про взаємодію і співробітництво між Кабінетом Міністрів України та Всеукраїнською громадською організацією інвалідів “Союз Чорнобиль України” тому, що він є антиконституційним, незаконним та корупційним;
5.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПРИТЯГНЕННЯ до відповідальності Прем’єр-Міністра України Азарова М.Я. за антиконституційне, незаконне і корупційне діяння відповідно до пункту 1 статті 21 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” та законодавства в зв’язку з підписанням вищенаведеного Меморандуму та ЗВІЛЬНИТИ його з посади Прем’єр-Міністра України за грубе порушення Конституції і Законів України.
Крім того, доводимо до Вашого відому, що Всеукраїнській громадській організації інвалідів “Союз Чорнобиль України” чорнобильці НЕ ДОРУЧАЛИ представляти їх інтереси в державних органах, тим більше ЗВУЖУВАТИ зміст та обсяг їх існуючих прав і свобод, до того ж Президент цієї організації Андреєв Ю.Б. НЕ МАЄ поваги, авторитету і довіри серед чорнобильців
Якщо наші ЗАКОННІ ВИМОГИ НЕ БУДУТЬ ВИКОНАНІ, ми будемо вимушені проводити безстроково масові акції протесту і громадянської непокори та інші дії, аж до зміни цієї антинародної влади.
ВСЕ ПРАВИЛЬНО БРАТЬЯ ЧЕРНОБЫЛЬЦЫ. !! КАК НИ ЖАЛЬ НО ВООИ ( СОЮЗ ЧЕРНОБЫЛЬ ) ПОШЛО ДАЛЬШЕ В СВОИХ ФАЛЬСИФИКАЦИЯХ. ПРИМЕРОМ СЛУЖИТ ПОЛОЖЕНИЕ В ЧЕРКАССКОЙ ОБЛАСЧТИ. РАСПОРЯЖЕНИЕМ ГЛАВЫ ОБЛГОСАДМИНИСТРАЦИИ ПРОВОДИЛИСЬ ВСТРЕЧИ РАБОТНИКОВ ПЕНИОННОГО ФОНДА И УПРАВЛЕНИЯ СОЦПОЛИТИКИ ПО ВСЕМ РАЙОНАМ ОБЛАСТИ. ТАК МОШЕННИКИ ИЗ ВООИ ВОСПОЛЬЗОВАЛИСЬ ЭТИМ В СВОИХ КОРЫСТНЫХ ЦЕЛЯХ. ПО РЕКОМЕНДАЦИИ ПРЕДСЕДАТЕЛЯ ЧЕРКАССКОЙ ОБЛАСТНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ ( СОЮЗ ЧЕРНОБЫЛЬ ) БОЛТЕНКОВА В. Н. НЕКОТОРЫЕ ПРЕДСЕДАТЕЛИ РАЙОННЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ ВТАЙНЕ ОТ УЧАСТНИКОВ СОБРАНИЙ ВНЕСЛИ В ПРОТОКОЛ ПУНКТ КОТОРЫЙ НЕ ВЫНОСИЛСЯ НА СОБРАНИЯХ. А ИМЕННО --ПЕРЕРЕГИСИРАЦИЯ УСТАВА ОРГАНИЗАЦИИ С ДОБАВЛЕНИЕМ СЛОВА \ ИНВАЛИДЫ\. СМЫСЕЛ В ТОМ ЧТО ОБЛАСТНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ПЕРЕРЕГИСТРАЦИЮ СДЕЛАЛА А РАЙОННЫЕ НЕТ. ВИДЯ ЧТО ПО СУТИ ПОЛУЧИЛОСЬ ДВЕ ОРГАНИЗАЦИИ- ПОСУЛИВ ДЕНЕГ ИХ АНДРЕЕВСКИХ 3000000 гр РЕШИЛИ НЕ СПРОСИВ ЛЮДЕЙ СДЕЛАТЬ МАЛЕНЬКИЙ (((ПОДЛОГ ) ХОЧУ ЗАМЕТИТЬ ЧТО ЭТО РАСПРОСТРАНЕННАЯ ПРАКТИКА ГРАЖДАНИНА БОЛТЕНКОВА. ТАКИМ ОБРАЗОМ ОН НАЗНАЧАЕТ ЧЛЕНОВ СОВЕТА НЕ СОБИРАЯ СОБРАНИЙ- КОНФЕРЕНЦИЙ.ТОЧНО ТАКЖЕ ОН ПРОВОДИТ ЗАСЕДАНИЯ РЕЗИДИУМА-БЕЗ ЧЛЕНОВ ТАКОВОГО. ТАКИМ ЧИНОМ ОН ПОДПИСАЛ МЕМОРАНДУМ С ВЛАСТЬЮ ХОТЯ ЭТОТ ВОПРОС НЕ ОБСУЖДАЛСЯ. ТАКИМ ЧИНОМ ОН ВЫДВИГАЕТ ПРЕДЛОЖЕНИЯ НА ЦЕНТРАЛЬНОМ СОВЕТЕ БЕЗ ПРОТОКОЛОВ ПЕРВИЧЕК.ЭТО ПОТОМУ ЧТО ЗНАЕТ ПЕРВИЧКИ НЕ В ЕГО ПОДЧИНЕНИИ.ТАК КАК УСТАВЫ РАЗНЫЕ И НАЗВАНИЯ РАЗНЫЕ. ВОТ И ВОСПОЛЬЗОАЛИСЬ. САМ ФАКТ ПОДЛОГА ВИДЕН С ТЕХ ПОР КАК ВЫБИРАЛИСЬ ДЕЛЕГАТЫ НА СЛАВНОИЗВЕСТНУЮ ПУХОВСКУЮ КОНФЕРЕНЦИЮ. НАЗНАЧЕНЫ ЛЮДИ НЕ ОТОБРАЖАЮЩИЕ МНЕНИЕ РЯДОВЫХ ЧЛЕНОВ ОРГАНИЗАЦИЙ. ИТОГ ВЫ ЗНАЕТЕ. ПОД ПРЕДСЕДАТЕЛЬСТВОМ БОЛТЕНКОВА --ФАЛЬСИФИКАЦИЯ КОНФЕРЕНЦИИ НЕ ДЕМОКРАТИЧЕСКОЕ ВЕДЕНИЕ И САМО ПРОВЕДЕНИЕ. НА ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЧТОБ В СОСТАВУ СОВЕТА ВОШЛИ ТОЛЬКО ПРЕДСЕДАТЕЛИ ВСЕХ ПЕРВИЧЕК НАЦНАЧЕНЫ ПРИБЛИЖЕННЫЕ С ГОРОДА КОТОРЫЕ И ВЕРШАТ ПОДЛОГИ. ЖАЛЬ НЕ ПОНИМАЮТ ЧТО ЭТО УГОЛОВНО НАКАЗУЕМО.ВСЕ ЭТО ПРИВЕЛО К ТОМУ ЧТО РЯДОВЫЕ ЧЛЕНЫ НЕ ВЕРЯТ УЖЕ В СПРАВЕДЛИВОСТЬ-РАЗОЧАРОВАНЫ И ДУМАЮТ ЧТО БОРЬБА ЗА СВОИ КОНСТИТУЦИОННЫЕ ПРАВ--БЕЗСМЫСЛЕННА. ТАК ((СОЮЗ ЧЕРНОБЫЛЬ )) МНОГО СДЕЛАЛ ХОРОШЕГО. НО ОДНО ПЛОХОЕ ЗАЧЕРКНУЛО ВСЕ ХОРОШИЕ. ЛЮДИ ПОЙМИТЕ ДЕЛАЛОСЬ ВСЕ ХОРОШЕЕ НЕ АНДРЕЕВЫМ С ЕГО ((ХОРЬКАМИ )) А ВАМИ. ВЫ ЕЗДИЛИ НА ПИКЕТИРОВАНИЯ НА ДЕМОНСТРАЦИИ. ВЫ ДОСТОЙНЫ ПОХВАЛЫ И ЛУЧШЕГО К СЕБЕ ОТНОШЕНИЯ. РАНО ИЛИ ПОЗДНО ВСЕ ЭТО КОНЧИТСЯ И ТОГДА ПРЕДЪЯВИМ СЧЕТ ОБМАНЩИКАМ. НО ДЛЯ ЭТОГО НАД ОБЪЕДЕНЯТСЯ И ОТСТАИВАТЬ СВОЕ ПРАВО НА УВАЖЕНИЕ И НОРМАЛЬНУЮ ЗАСЛУЖЕННУЮ--ЖИЗНЬ.РАДИ СЕБЯ-РАДИ ДЕТЕЙ-РАДИ ВНУКОВ.НЕ ПАДАЙТЕ ДУХОМ. МЫ ВСЕ ВМЕСТЕ ПОБЕДИМ !! МИТРОФОРНЫЙ ПРТОИЕРЕЙ УПЦ БОРИС БРОДОВСКИЙ
Чернобыльцы! Проводите повсеместно собрания и в Протоколах фиксируйте своё не согласие с решением Конституционного Суда и Правительства Украины по вопросу выплаты чернобыльских пенсий и компенсаций в ручном режиме и в зависимости от госбюджета. Эти решения Конституционного Суда и Правительства Украины грубо нарушили конституционные и законные права чернобыльцев. У государства достаточно денег, чтобы обеспечить выполнение всех требований Чернобыльского Закона (в 2011 году 67 млрд. грн. нашлось для ЕВРО-2012, для олигархов газораспределительных сетей нашлось 24 млрд. грн., вору Фирташу передали газ на сумму 50 млрд. грн., я уж не говорю про вертолётные площадки, вертолёты, самолёты и машины для Президента, сверхзатратное строительство дорог, которые уже рассыпаются и т.д.). Если мы им разрешим сейчас нас загнуть, то дальше они нас просто уничтожат. Как говорится НИ ШАГУ НАЗАД - ЗА НАМИ МОСКВА !!!
ОтветитьУдалитьВСЕ ГОРАЗДО СЛОЖНЕЕ. К СОЖАЛЕНИЮ МНОГИЕ ПРЕДСЕДАТЕЛИ ПЕРВИЧЕК СТАВЛЕННИКИ ОБЛАСТНЫХ ПРЕДСЕДАТЕЛЕЙ И ФАСИФИКУЮТ ПРОТОКОЛЫ. НЕ ПРОВОДЯТ СОБРАНИЙ А ЕСЛИ И ПРОВОДЯТ ТО ПРОТОКОЛЫ ОФОРМЛЯЮТ УЖЕ БЕЗ ЧЕРНОБЫЛЬЦЕВ И ЕЩЕ ОДНА УЛОВКА. В ОБЛАСТЬ ИДЕТ ПРОТОКОЛ С ОДНИМ СОДЕРЖАНИЕМ А НА МЕСТАХ ОСТАЕТСЯ ДРУГОЙ--С ДРУГИМ СОДЕРЖАНИЕМ .
УдалитьЯ думаю, что Андреевский "Меморандум" с Кабмином из-за которого чернобыльцы потеряли свои пенсии, надо НЕ ТОЛЬКО обсуждать на интернет-форумах, но и проводить собрания чернобыльцев с обсуждением этого античернобыльского документа и направлением решений этих собраний Президенту, Правительству и народным депутатам Украины потому, что они считают Андреева "Чернобыльским Царём" и прислушиваются к его мнению.
ОтветитьУдалитьВот пример:
РЕЗОЛЮЦІЯ СПІЛЬНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ НАРОДНОЇ ПАРТІЇ “ЗА ДОБРОБУТ ТА СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАРОДУ” І ПРЕДСТАВНИКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
м.Київ 10.12.2011 року
“ПРО ПОРУШЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ ТА ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, КОНСТИТУЦІЙНИХ І ЗАКОННИХ ПРАВ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, МЕМОРАНДУМОМ ПРО ВЗАЄМОДІЮ І СПІВРОБІТНИЦТВО МІЖ КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ТА ВСЕУКРАЇНСЬКОЮ ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ІНВАЛІДІВ
“СОЮЗ ЧОРНОБИЛЬ УКРАЇНИ” від 30 вересня 2011 року
Ми, учасники спільної Конференції Київської обласної організації Всеукраїнської Чорнобильської Народної Партії “За добробут та соціальний захист народу” і представників чорнобильських громадських організацій Київської області ЗАЯВЛЯЄМО про свою НЕ ПІДТРИМКУ Меморандуму про взаємодію і співробітництво між Кабінетом Міністрів України та Всеукраїнською громадською організацією інвалідів “Союз Чорнобиль України” від 30 вересня 2011 року, тому що цей Меморандум ГРУБО ПОРУШУЄ Конституцію і Закони України, конституційні і законні права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а саме:
1.Кабінет Міністрів України домовився з Всеукраїнською громадською організацією інвалідів “Союз Чорнобиль України” і пунктом 2 Меморандуму зобов’язался забезпечити виплату пенсій, заробітної плати та інших соціальних виплат, надання пільг, гарантій та компенсацій у розмірах, не менше ніж ті, що фактично виплачуються (надаються) на дату підписання Меморандуму (тобто на 30 вересня 2011 року), а не у розмірах, що встановлені Законом України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, чим ГРУБО ПОРУШИВ:
- статтю 113 Конституції України, якою встановлено, що Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України;
- статтю 116 Конституції України, якою встановлено, що Кабінет Міністрів України забезпечує виконання Конституції і Законів України, актів Президента України, вживає заходів щодо забезпечення прав і свобод людини і громадянина;
- статтю 1 Конституції України, якою встановлено, що Україна є соціальною і правовою Державою;
- статтю 3 Конституції України, , якою встановлено, що утвердження і забезпечення прав і свобод людини є ГОЛОВНИМ ОБОВ’ЯЗКОМ Держави;
- статтю 6 Конституції України, якою встановлено, що органи виконавчої влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України;
- статтю 8 Конституції України, якою встановлено, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, Конституція України має найвищу юридичну силу, Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй;
- статтю 16 Конституції України, якою встановлено, що подолання наслідків Чорнобильської катастрофи є обов’язком держави;
- статтю 19 Конституції України, якою встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і Законами України;
(продолжение)
ОтветитьУдалить- статтю 21 Конституції України, якою встановлено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
- статтю 50 Конституції України, якою встановлено, що кожен має право на безпечне для життя і здоров’я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди;
- статтю 56 Конституції України, якою встановлено, що кожен має право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої діями чи бездіяльністю органів державної влади;
- статтю 68 Конституції України, якою встановлено, що кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції та Законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей;
- підпункти 1 і 2 пункту 1 статті 2 Закону України “Про Кабінет Міністрів України”, якими встановлено, що до основних завдань Кабінету Міністрів України належать виконання Конституції і Законів України, вжиття заходів щодо забезпечення прав і свобод людини та громадянина;
- пункти 1 і 2 статті 3 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що діяльність Кабінету Міністрів грунтується на принципах верховенства права, законності і відповідальності, що Кабінет Міністрів України здійснює виконавчу владу на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України;
- пункти 1 і 2 статті 4 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується Конституцією України, цим Законом, іншими Законами України, організація, повноваження і порядок діяльності Кабінету Міністрів України визначаються Конституцією України, цим та іншими Законами України;
- пункти 1 і 2 статті 40 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що Кабінет Міністрів України безпосередньо або через органи виконавчої влади забезпечує реалізацію передбачених законом прав об’єднань громадян, розглядає пропозиції об’єднань громадян з питань, що належать до його компетенції (ПРО МЕМОРАНДУМИ та ВИКОНАННЯ Кабінетом Міністрів України ПЕРЕД ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ, ЯКІ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ Конституції і Законам України НІЧОГО НЕ ВСТАНОВЛЕНО, крім того підписання Меморандуму Прем’єр-Міністром України повинно здійснюватися, відповідно до пункту 3 статті 3 вищенаведеного Закону, тобто тільки на підставі колегіального рішення членів Уряду, прийнятого ними на його засіданні, що не відображено в тексті цього Меморандуму);
- статтю 8 Закону України “Про об’єднання громадян”, якою встановлено, що втручання державних органів та службових осіб у діяльність об’єднань громадян, так само як втручання об’єднань громадян у діяльність державних органів, службових осіб НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ;
- підпункт 4 пункту 1 статті 6 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції”, якою встановлено, що Прем’єр-Міністру і членам Уряду України забороняється використовувати свої службові повноваження для неправомірного надання переваги фізичним і юридичним особам у зв’язку з підготовкою проектів, виданням нормативно-правових актів та прийняттям рішень, затвердженням (погодженням) висновків;
- статтю 1 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, якою встановлено, що державна політика в галузі соціального захисту потерпілих від Чорнобильської катастрофи та створення умов проживання і праці на забруднених територіях базується на принципах соціального захисту, ПОВНОГО ВІДШКОДУВАННЯ ШКОДИ особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- статтю 13 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що Держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов’язується її відшкодувати за пошкодження здоров’я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, втрату годувальника, якщо його смерть пов’язана з Чорнобильською катастрофою, матеріальні втрати, що їх зазнали громадяни та їх сім’ї у зв’язку з Чорнобильською катастрофою, відповідно до цього Закону;
(продолжение)
ОтветитьУдалить- статтю 19 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що компенсації та пільги, встановлені в даному розділі, стосуються всіх громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до встановлених категорій;
- статті 20, 21, 22, 23 і 30 вищенаведеного Закону, якими встановлено, що особам відповідної категорії, пільги і компенсації надаються Державою ГАРАНТОВАНО у встановлених цим Законом розмірах;
- статті 36, 37, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 54, 59 і 67 вищенаведеного Закону, якими встановлений конкретний розмір компенсацій, пільг, доплат, оплати праці, пенсій і додаткових пенсій в залежності від мінімальної заробітної плати чи мінімальної пенсії за віком;
- статтю 67 вищенаведеного Закону, якою встановлений порядок підвищення розміру доплат, пенсій і компенсацій, встановлених цим Законом, в залежності від зміни вартості життя, зростання мінімальної і середньої заробітної плати;
- статтю 71 вищенаведеного Закону, якою встановлено, що дія положень цього Закону НЕ МОЖЕ ПРИЗУПИНЯТИСЯ іншими законами, крім законів про внесення змін до цього Закону;
- статті 17, 18 і 19 Закону України “Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії”, якими встановлено рівень основних та інших державних соціальних гарантій і порядок визначення їх розмірів.
(продолжение)
ОтветитьУдалитьВ зв’язку з вищенаведеним, керуючись статтями 1, 3, 5, 6, 8, 16, 19, 21, 22, 27, 28, 36, 38, 40, 46, 48, 49, 50, 64, 68, 69, 75, 79, 85, 86, 92, 102, 104, 106, 113 і 116 Конституції України від Президента, Уряду, Генерального Прокурора, Конституційного суду і народних депутатів України МИ ВИМАГАЄМО:
1.ВІДНОВИТИ конституційні і законні права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, щодо до їх конституційних і законних прав на соціальний захист і пенсійне забезпечення;
2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ антиконституційного і антизаконного пункту 7 Закону України № 3491-17 “Про внесення змін до Закону України “Про державний бюджет України на 2011 рік” від 14 червня 2011 року, яким АНТИКОНСТИТУЦІЙНО і НЕЗАКОННО встановлено, що:
“у 2011 році норми і положення статей 39, 50, 51, 52, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” ” застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсійного фонду України на 2011 рік”;
3.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПОВНЕ, НЕУХИЛЬНЕ та СВОЄЧАСНЕ ВИКОНАННЯ і ФІНАНСУВАННЯ Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, в тому числі у Законі України “Про Державний бюджет України на 2012 рік”;
4.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ Меморандуму про взаємодію і співробітництво між Кабінетом Міністрів України та Всеукраїнською громадською організацією інвалідів “Союз Чорнобиль України” тому, що він є антиконституційним, незаконним та корупційним;
5.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПРИТЯГНЕННЯ до відповідальності Прем’єр-Міністра України Азарова М.Я. за антиконституційне, незаконне і корупційне діяння відповідно до пункту 1 статті 21 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” та законодавства в зв’язку з підписанням вищенаведеного Меморандуму та ЗВІЛЬНИТИ його з посади Прем’єр-Міністра України за грубе порушення Конституції і Законів України.
Крім того, доводимо до Вашого відому, що Всеукраїнській громадській організації інвалідів “Союз Чорнобиль України” чорнобильці НЕ ДОРУЧАЛИ представляти їх інтереси в державних органах, тим більше ЗВУЖУВАТИ зміст та обсяг їх існуючих прав і свобод, до того ж Президент цієї організації Андреєв Ю.Б. НЕ МАЄ поваги, авторитету і довіри серед чорнобильців
Якщо наші ЗАКОННІ ВИМОГИ НЕ БУДУТЬ ВИКОНАНІ, ми будемо вимушені проводити безстроково масові акції протесту і громадянської непокори та інші дії, аж до зміни цієї антинародної влади.
ВСЕ ПРАВИЛЬНО БРАТЬЯ ЧЕРНОБЫЛЬЦЫ. !! КАК НИ ЖАЛЬ НО ВООИ ( СОЮЗ ЧЕРНОБЫЛЬ ) ПОШЛО ДАЛЬШЕ В СВОИХ ФАЛЬСИФИКАЦИЯХ. ПРИМЕРОМ СЛУЖИТ ПОЛОЖЕНИЕ В ЧЕРКАССКОЙ ОБЛАСЧТИ. РАСПОРЯЖЕНИЕМ ГЛАВЫ ОБЛГОСАДМИНИСТРАЦИИ ПРОВОДИЛИСЬ ВСТРЕЧИ РАБОТНИКОВ ПЕНИОННОГО ФОНДА И УПРАВЛЕНИЯ СОЦПОЛИТИКИ ПО ВСЕМ РАЙОНАМ ОБЛАСТИ. ТАК МОШЕННИКИ ИЗ ВООИ ВОСПОЛЬЗОВАЛИСЬ ЭТИМ В СВОИХ КОРЫСТНЫХ ЦЕЛЯХ. ПО РЕКОМЕНДАЦИИ ПРЕДСЕДАТЕЛЯ ЧЕРКАССКОЙ ОБЛАСТНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ ( СОЮЗ ЧЕРНОБЫЛЬ ) БОЛТЕНКОВА В. Н. НЕКОТОРЫЕ ПРЕДСЕДАТЕЛИ РАЙОННЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ ВТАЙНЕ ОТ УЧАСТНИКОВ СОБРАНИЙ ВНЕСЛИ В ПРОТОКОЛ ПУНКТ КОТОРЫЙ НЕ ВЫНОСИЛСЯ НА СОБРАНИЯХ. А ИМЕННО --ПЕРЕРЕГИСИРАЦИЯ УСТАВА ОРГАНИЗАЦИИ С ДОБАВЛЕНИЕМ СЛОВА \ ИНВАЛИДЫ\. СМЫСЕЛ В ТОМ ЧТО ОБЛАСТНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ПЕРЕРЕГИСТРАЦИЮ СДЕЛАЛА А РАЙОННЫЕ НЕТ. ВИДЯ ЧТО ПО СУТИ ПОЛУЧИЛОСЬ ДВЕ ОРГАНИЗАЦИИ- ПОСУЛИВ ДЕНЕГ ИХ АНДРЕЕВСКИХ 3000000 гр РЕШИЛИ НЕ СПРОСИВ ЛЮДЕЙ СДЕЛАТЬ МАЛЕНЬКИЙ (((ПОДЛОГ ) ХОЧУ ЗАМЕТИТЬ ЧТО ЭТО РАСПРОСТРАНЕННАЯ ПРАКТИКА ГРАЖДАНИНА БОЛТЕНКОВА. ТАКИМ ОБРАЗОМ ОН НАЗНАЧАЕТ ЧЛЕНОВ СОВЕТА НЕ СОБИРАЯ СОБРАНИЙ- КОНФЕРЕНЦИЙ.ТОЧНО ТАКЖЕ ОН ПРОВОДИТ ЗАСЕДАНИЯ РЕЗИДИУМА-БЕЗ ЧЛЕНОВ ТАКОВОГО. ТАКИМ ЧИНОМ ОН ПОДПИСАЛ МЕМОРАНДУМ С ВЛАСТЬЮ ХОТЯ ЭТОТ ВОПРОС НЕ ОБСУЖДАЛСЯ. ТАКИМ ЧИНОМ ОН ВЫДВИГАЕТ ПРЕДЛОЖЕНИЯ НА ЦЕНТРАЛЬНОМ СОВЕТЕ БЕЗ ПРОТОКОЛОВ ПЕРВИЧЕК.ЭТО ПОТОМУ ЧТО ЗНАЕТ ПЕРВИЧКИ НЕ В ЕГО ПОДЧИНЕНИИ.ТАК КАК УСТАВЫ РАЗНЫЕ И НАЗВАНИЯ РАЗНЫЕ. ВОТ И ВОСПОЛЬЗОАЛИСЬ. САМ ФАКТ ПОДЛОГА ВИДЕН С ТЕХ ПОР КАК ВЫБИРАЛИСЬ ДЕЛЕГАТЫ НА СЛАВНОИЗВЕСТНУЮ ПУХОВСКУЮ КОНФЕРЕНЦИЮ. НАЗНАЧЕНЫ ЛЮДИ НЕ ОТОБРАЖАЮЩИЕ МНЕНИЕ РЯДОВЫХ ЧЛЕНОВ ОРГАНИЗАЦИЙ. ИТОГ ВЫ ЗНАЕТЕ. ПОД ПРЕДСЕДАТЕЛЬСТВОМ БОЛТЕНКОВА --ФАЛЬСИФИКАЦИЯ КОНФЕРЕНЦИИ НЕ ДЕМОКРАТИЧЕСКОЕ ВЕДЕНИЕ И САМО ПРОВЕДЕНИЕ. НА ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЧТОБ В СОСТАВУ СОВЕТА ВОШЛИ ТОЛЬКО ПРЕДСЕДАТЕЛИ ВСЕХ ПЕРВИЧЕК НАЦНАЧЕНЫ ПРИБЛИЖЕННЫЕ С ГОРОДА КОТОРЫЕ И ВЕРШАТ ПОДЛОГИ. ЖАЛЬ НЕ ПОНИМАЮТ ЧТО ЭТО УГОЛОВНО НАКАЗУЕМО.ВСЕ ЭТО ПРИВЕЛО К ТОМУ ЧТО РЯДОВЫЕ ЧЛЕНЫ НЕ ВЕРЯТ УЖЕ В СПРАВЕДЛИВОСТЬ-РАЗОЧАРОВАНЫ И ДУМАЮТ ЧТО БОРЬБА ЗА СВОИ КОНСТИТУЦИОННЫЕ ПРАВ--БЕЗСМЫСЛЕННА. ТАК ((СОЮЗ ЧЕРНОБЫЛЬ )) МНОГО СДЕЛАЛ ХОРОШЕГО. НО ОДНО ПЛОХОЕ ЗАЧЕРКНУЛО ВСЕ ХОРОШИЕ. ЛЮДИ ПОЙМИТЕ ДЕЛАЛОСЬ ВСЕ ХОРОШЕЕ НЕ АНДРЕЕВЫМ С ЕГО ((ХОРЬКАМИ )) А ВАМИ. ВЫ ЕЗДИЛИ НА ПИКЕТИРОВАНИЯ НА ДЕМОНСТРАЦИИ. ВЫ ДОСТОЙНЫ ПОХВАЛЫ И ЛУЧШЕГО К СЕБЕ ОТНОШЕНИЯ. РАНО ИЛИ ПОЗДНО ВСЕ ЭТО КОНЧИТСЯ И ТОГДА ПРЕДЪЯВИМ СЧЕТ ОБМАНЩИКАМ. НО ДЛЯ ЭТОГО НАД ОБЪЕДЕНЯТСЯ И ОТСТАИВАТЬ СВОЕ ПРАВО НА УВАЖЕНИЕ И НОРМАЛЬНУЮ ЗАСЛУЖЕННУЮ--ЖИЗНЬ.РАДИ СЕБЯ-РАДИ ДЕТЕЙ-РАДИ ВНУКОВ.НЕ ПАДАЙТЕ ДУХОМ. МЫ ВСЕ ВМЕСТЕ ПОБЕДИМ !! МИТРОФОРНЫЙ ПРТОИЕРЕЙ УПЦ БОРИС БРОДОВСКИЙ
Удалить