Проект Закону №8355 від 15.05.2018

ПРОЕКТ

вноситься народними
депутатами України
Шевченком О.Л.
Констанкевич І.М.
Батенком Т.І.
Шевченком В.Л.
Дубініним О.І.
Денисенком А.С.
Купрієм В.М.
Дідичем В.В.

Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо забезпечення справедливого пенсійного забезпечення всіх категорій осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і внаслідок цього стали особами з інвалідністю

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. У Законі України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991, № 16, ст. 200):

1. У статті 54:

1) у частині першій після слів і цифр «в 1986-1990 роках» доповнити словами «з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року»;

2. частину другу виключити;

2.Частину п’яту статті 57 викласти в такій редакції:

«Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також в евакуації населення і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження, або з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року».

ІІ. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем опублікування цього Закону.

2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
Голова Верховної Ради
України

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо забезпечення справедливого пенсійного забезпечення всіх категорій осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і внаслідок цього стали особами з інвалідністю»

1. Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту

До нас, як до народних депутатів України, звертаються представники громадських організацій осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, з проханням посприяти у вирішенні питання відновлення соціальної справедливості шляхом перерахунку пенсій особам з інвалідністю, які брали участь у ліквідації аварії на ЧАЕС, що при цьому не проходили дійсної строкової служби.

За інформацією заявників, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 851 від 15.11.2017р., виданої на реалізацію так званої пенсійної реформи Уряду, затвердженої Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 3 жовтня 2017 року № 2148-VIII, було передбачено перерахунок особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи під час проходження дійсної строкової служби та внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсії по інвалідності, виходячи з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

При цьому ліквідаторам аварії на ЧАЕС, що при цьому не проходили дійсної строкової служби, пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання внаслідок Чорнобильської катастрофи, обчислюються, як і раніше, виходячи з середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески, за 2006 рік.

Таким чином, очевидною є дискримінація інвалідів — ліквідаторів аварії на ЧАЕС, що не проходили при цьому дійсної строкової служби, відносно інших пенсіонерів України та інвалідів — учасників ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи з числа військовослужбовців строкової служби.

З урахуванням того, що вищевикладена проблема призводить до соціального напруження в суспільстві, було розроблено проект закону «Про внесення мін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо забезпечення справедливого пенсійного забезпечення всіх категорій осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і внаслідок цього стали особами з інвалідністю», яким пропонується передбачити перерахунок пенсії по інвалідності, виходячи з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, і для інших категорій осіб з інвалідністю — ліквідаторів аварії на ЧАЕС, зокрема тих, які на той момент не були військовослужбовцями.

Згідно інформації Міністерства соціальної політики України і Пенсійного фонду, на обліку в органах Пенсійного фонду України перебуває 51,2 тис. осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і внаслідок цього визнані особами з інвалідністю.

З них лише 938 осіб брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у період проходження дійсної строкової військової служби та їм було проведено перерахунок пенсії у зв’язку з прийняттям так званої пенсійної реформи Уряду, затвердженої Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 3 жовтня 2017 року № 2148-VIII.

За розрахунками Міністерства соціальної політики України і Пенсійного фонду, додаткові видатки Державного бюджету на виплату пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання внаслідок Чорнобильської катастрофи, особам з інвалідністю — ліквідаторам аварії на ЧАЕС, що при цьому не проходили дійсної строкової служби, з урахуванням п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати становитимуть 400 млн. грн. на місяць.
При цьому, слід наголосити, що суспільне значення відновлення справедливості у питанні належного пенсійного забезпечення всіх осіб з інвалідністю — ліквідаторів аварії на ЧАЕС матиме значно важливіше значення для зниження соціального напруження в суспільстві, ніж можливі втрати бюджету.

Водночас, слід відзначити, що відповідно до прес-релізу Національного банку України від 25 січня 2018 року НБУ очікує на прискорення економічного зростання у 2018 році до 3,4 % у 2018 році (відносно 3 % у затвердженому Державному бюджеті на 2018 рік).

Основним драйвером зростання економіки, на думку НБУ, стане приватне споживання завдяки збереженню високих темпів зростання реальних зарплат, а також інших доходів населення, у тому числі пенсій.

Таким чином, фінансування збільшення видатків на відновлення справедливості у питанні пенсійного забезпечення осіб з інвалідністю – ліквідаторів аварії на ЧАЕС буде можливим за рахунок збільшення надходжень до Державного бюджету України на 2018року від податку на доходи фізичних осіб.

2. Мета законопроекту

Законопроект має за мету відновлення соціальної справедливості шляхом перерахунку пенсій особам з інвалідністю, які брали участь у ліквідації аварії на ЧАЕС і при цьому не проходили дійсної строкової служби.

3. Загальна характеристика і основні положення законопроекту

Мета законопроекту досягається шляхом внесення змін до ст. 54 і 57 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а саме:

— передбачення, що пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина не лише із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством, але й можуть призначатися з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року;

— виключення норми, що в усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців;

— передбачення, що особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також в евакуації населення і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється не лише з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження, але й може обчислюватися з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

4. Стан нормативно-правової бази

Правовідносини, які пропонується врегулювати цим законопроектом на сьогодні регулюються Конституцією України, Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Прийняття та реалізація законопроекту не потребує додаткового внесення змін до інших законів України.

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Проект Закону на момент внесення не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття законопроекту

Даний законопроект, у разі його прийняття, забезпечить відновлення соціальної справедливості шляхом перерахунку пенсій особам з інвалідністю, які брали участь у ліквідації аварії на ЧАЕС і при цьому не проходили дійсної строкової служби.

Народні депутати України
Шевченко О.Л.
Констанкевич І.М.
Батенко Т.І.
Шевченко В.Л.
Дубінін О.І.
Денисенко А.С.
Купрій В.М.
Дідич В.В.

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо забезпечення справедливого пенсійного забезпечення всіх категорій осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і внаслідок цього стали особами з інвалідністю»


Чинна редакція

Редакція закону із запропонованими змінами

Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

(Відомості Верховної Ради УРСР, 1991, № 16, ст. 200)


Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв’язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством. Дружинам (чоловікам), які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 1, пенсія у зв’язку з втратою годувальника призначається незалежно від причинного зв’язку смерті з Чорнобильською катастрофою.


В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.
Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету Міністрів України з відповідних питань.
Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв’язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством. Дружинам (чоловікам), які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 1, пенсія у зв’язку з втратою годувальника призначається незалежно від причинного зв’язку смерті з Чорнобильською катастрофою.
відсутня



Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету Міністрів України з відповідних питань.
Стаття 57. Пільги по обчисленню середньомісячного заробітку
Обчислення середньомісячного заробітку провадиться відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
У разі обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 27 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» за бажанням того, хто звернувся за пенсією, середньомісячний фактичний заробіток для обчислення пенсії може визначатися за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення.
Якщо особа, яка звернулася за пенсією, пропрацювала на територіях радіоактивного забруднення:
менше 12 місяців, — середньомісячний заробіток визначається шляхом поділу загальної суми заробітку за календарні місяці роботи на кількість цих місяців;
не менше 30 календарних днів у двох місяцях, — середньомісячний заробіток визначається за будь-які фактично відпрацьовані 30 календарних днів роботи;
менше місяця, — середньомісячний заробіток визначається за цей календарний місяць з додаванням до заробітку на основній роботі.
Порядок обчислення середньомісячного заробітку для призначення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, призначеної відповідно до статті 54 цього Закону, визначається Кабінетом Міністрів України.
Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, а також в евакуації населення на добровільній безплатній основі і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження.
Стаття 57. Пільги по обчисленню середньомісячного заробітку
Обчислення середньомісячного заробітку провадиться відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
У разі обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 27 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» за бажанням того, хто звернувся за пенсією, середньомісячний фактичний заробіток для обчислення пенсії може визначатися за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення.
Якщо особа, яка звернулася за пенсією, пропрацювала на територіях радіоактивного забруднення:
менше 12 місяців, — середньомісячний заробіток визначається шляхом поділу загальної суми заробітку за календарні місяці роботи на кількість цих місяців;
не менше 30 календарних днів у двох місяцях, — середньомісячний заробіток визначається за будь-які фактично відпрацьовані 30 календарних днів роботи;
менше місяця, — середньомісячний заробіток визначається за цей календарний місяць з додаванням до заробітку на основній роботі.
Порядок обчислення середньомісячного заробітку для призначення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, призначеної відповідно до статті 54 цього Закону, визначається Кабінетом Міністрів України.
Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також в евакуації населення і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження, або з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.


Народні депутати України

Шевченко О.Л.
Констанкевич І.М.
Батенко Т.І.
Шевченко В.Л.
Дубінін О.І.
Денисенко А.С.
Купрій В.М.
Дідич В.В.

43 комментария:

  1. Законопроект лучший из всех зарегистрированных в Верховній Раді.Это очевидно.Нет никакой воды.Все конкретно и очень нужно нам всем.Эти изменения бесспорно снимут Огромное напряжение в обществе

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. халва,халва,халва,халва,халва,халва - СТАЛО слаще?!!!!!!!!!

      Удалить
  2. очередна лапша на вуха

    ОтветитьУдалить
  3. "...пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження,

    або з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року."
    ---
    ММММММ Красиво,до умопомрачения...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Что же выбрать ?
      5 минималок в 1986г. или 5 минималок в 2018г.?
      Вопрос ОЧЕНЬ не простой,но говорит о качестве законопроекта...

      Удалить
  4. Я думаю сарказм здесь излишний.На встрече Шамбира с Ковальчуком и др.06.04.2018г.был озвучен вторым вариант 5 мин.всем ликвидаторам с расходами 1.9 млрд в год.Третьим предложенным вариантом был 5-4-3 по годам с расходами 1.6 млрд в год.И,заметьте,эти варианты были озвучены Минсоцполитики в лице Шамбира.Так что этот законопроект актуален на сегодня и больше,чем любой другой

    ОтветитьУдалить
  5. Вы, что очумели?? Какой закон? Вы что считаете? А группы? Совсем обалдели с дури

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Похоже,что это Вы не в теме 5 мин вставляется в формулу расчета размера пенсии.Посмотрите Постанову Кабмина 851 от 15.11.17г.

      Удалить
    2. ЗАТВЕРДЖЕНО
      постановою Кабінету Міністрів України
      від 15 листопада 2017 р. № 851

      ЗМІНИ,
      що вносяться до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

      1. У першому реченні пункту 1 слова і цифри “статей 54 і 57 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” замінити словами і цифрами “статей 54, 57 і 59 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

      2. Доповнити Порядок пунктом 9-1 такого змісту:

      “9-1. За бажанням осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби та внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, за формулою:



      де П - розмір пенсії;

      Зс - середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, визначається як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки;

      Кзс - середньомісячний коефіцієнт заробітної плати, який враховується під час обчислення пенсії;

      Кв - розмір відшкодування фактичних збитків (у відсотках).

      Середньомісячний коефіцієнт заробітної плати, який враховується під час обчислення пенсії (Кзс), визначається за формулою:



      де Зп(мін) - розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року;

      Зс1 - середня заробітна плата (дохід) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески за рік, що передує відповідному року.

      Розмір відшкодування фактичних збитків (Кв) визначається як відсоток втрати працездатності, визначений органами медико-соціальної експертизи.

      У разі зміни розміру мінімальної заробітної плати проводиться перерахунок зазначених пенсій виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.”.

      Но и здесь не все так гладко.Зс должно быть не середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, визначається як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки,а показник за 3 роки, що передує відповідному року.

      Удалить
    3. П=Зс x Кзс x Кв/100%-рассчет размера пенсии Кзс=Зп(мін) x 5 / Зс1 Я извиняюсь,формулы не копируются.Как смог,так и написал

      Удалить
    4. На сьогодні.
      Середня за 2016,2017.
      4482+6373:2=5377
      Мін.зарплата на 1.01.2018—3723
      Середня за 2017— 6373
      5377•(3723•5/6273)•% втрати працездатності /100+ доплата.

      Удалить
    5. Это для срочников.Решения судов, которыми изобилируют сайты, выполняться не будут и грош им цена.Вот поэтому минсоцполитики и предложило изменения у 1210. Чем больше проектов, тем дальше РЕШЕНИЕ, потому, что чернобфыльские "решалы" ведутся на это. Вы проиграете, вот увидите

      Удалить
    6. "...Вот поэтому минсоцполитики и предложило изменения у 1210.
      Чем больше проектов, тем дальше РЕШЕНИЕ, потому, что чернобфыльские "решалы" ведутся на это."

      ---

      Готов подписаться...
      И добавлю еще,что у министерства появляется "отмазка". Типа мы вам предложили вариант, а вы не согласились и выдвинули полдюжины встречных законопроектов..
      Мы не можем ничего сделать,так как не понимаем чего же вы хотите (кроме денег)...

      Да и потом не забываем,что Рева сказал что будет всего 2 (два) закона,и "чернобыльского" в этом перечне нет...
      Ну и сколько времени "проживет"любой из предложенных законопроектов,даже если их удасться "протолкнуть" Ковальчукам ?

      А вообще мы уже люди зрелые и каждый решает сам...

      Удалить
    7. Читайте уважно пояснювальну записку,законопроект написаний за зверненнями громадських організацій.

      Удалить
    8. а СКОЛЬКО их уже было этих пояснювальних записок??????????????? ...И?????! ....а воз и нынче ТУТ (((((((: Согласен НАДО!!!! мух от котлет .....но БЕДА в том,что у мух всегда найдётся соответствующая бумаженция ....а вот у "котлет" (мясного фарша)-вряд ли ....потому что ШЛИ не за бумажку,а за чувство долга,за ТО!!!! ....если не Я то кто?!!! ...по этому и НЕТ "нужных бамажек"!!!!!!!!!!!!!!

      Удалить
  6. Аноніму 11.42 - так пенсія рахується від втрати працездатності . Наприклад - максимальна втрата працездатності у 1 гр - 100% , у 2 гр 80% , у 3 гр - 60%

    ОтветитьУдалить
  7. Закон отличный. Согласен что это лучшее из всего хлама. Даст Бог.....

    ОтветитьУдалить
  8. дай бог зраді розуму ! але маленьке але! харант ! ставе підпис то він!

    ОтветитьУдалить
  9. Да Гарант у Нас тип непонятный , хорошего от него ждать не стоит
    , кроме обещаний ничего .

    ОтветитьУдалить
  10. Звичайно за таким законом можуть буди достойні пенсії, але він не пройде. Жлоби і бариги не допустять прийняття такого закону.

    ОтветитьУдалить
  11. Ответы
    1. http://reyestr.court.gov.ua/Review/73833798

      Удалить
    2. http://reyestr.court.gov.ua/Review/73899488

      Удалить
    3. Дивився я ті формули щитав- щитав, по мінімальці 86 року фігня а по мінімальці аж 12923 гривні50 копійок! Оце шкурлак невбитого ведмідя! Мабуть йти спати, бо ще раз порахую буде ще більше.Смниця якось краще, ніж той журавль в небі.

      Удалить
    4. А чому рахував по мінімальці,ст54—із заробітку в зоні (Постанова 1210),або з 5 мінімалок .

      Удалить
  12. Ліквідатор 86. І коли ж це чудо здійсниться?

    ОтветитьУдалить
  13. Сьогодні у Харкові пройшло розширене засідання Колегії Мінсоцполітики за участю Гройсмана і Реви. Чи мовилось щось про чорнобильців?

    ОтветитьУдалить
  14. "з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року" и тут же "Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності... визначаються актами Кабінету Міністрів України"

    Закон ни о чём. Даже немножко меньше, чем ни о чём.

    ОтветитьУдалить
  15. Та для того и сидят головы в том Кабмине, чтобы втиснуть в те напридуманные формулы и минимальную зарплату, и процент потери здоровья и доплаты как инвалиду войны, и дополнительная пенсия за вред причиненный здоровью чтобы в результате получился пшик.

    ОтветитьУдалить
  16. Я так себе думаю, что этот вариант может и пройти.Не является секретом то,
    что помимо непосредственных чернобыльцев(ликвидаторы, переселенцы,проживающие на радиоактивно загрязненной территории) в нашу кагорту ежедневно поступают согласно ст.14 Базового Закона лица, получившие переоблучение на каких-то объектах атомной промышленности или по собственной дури распиливая какой-нибудь датчик.Вот чтобы им не платить атомные монополисты спихивают их в общее число чернобыльцев.Всё законно.Но пенсии им от чего начислять?.В Зоне они небыли 32 года тому назад, выплат нет за тот период.Насчитывать по 1210 как?Никак не получается, остается минималка.А кому хочется получать минималку?.Вот и получается, что под них и замутили эту байду, ну заодно и нам, сколько там уже нас осталось, кто считал, они знают, просчиталм что немногие слишком долго воспользуются этой "щедростью".

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. До чого тут ядерщики?Ядерщики всі військові,і підпадають під дію ст 59.
      А законопроект може пройти,бо це пропозиція Мінсоцполітики(На засідані Мінсоцполітики Шамбір озвучував— з 5 мінзарплат,або з 5,4,3.І якщо Мінсоцполітики виносит таку пропозицію,то вони погоджують з Мінфіном про відповідну суму,яку потяне дана пропозиція.Відносно голосування в Раді,депутати голосують,як скажуть голови фракцій,які попередне погоджують з Мінсоцполітики і Мінфіном.

      Удалить
    2. Пройти то может, вот только когда? "Пылкая любовь" нашей Верховной рады к рассмотрению социальных законопроектов в рекламе не нуждается. Исходя из печальной практики рассмотрения ВР подобных актов ждать придётся минимум год!

      Удалить
  17. Віктору.Ядерщики вказані в передостанньому абзаці статті 14 Закону-"Громадяни,які боали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробовувань, у військових навчаннях із застосуваннім ядерної зброї..."
    А от ті, про яких я писав, то вони в останньому абзаці цієї статті "Громадяни, які захворіли на променеву хворобу або захворювання яких пов'язане з переопроміненням внаслідок будь-якиї аварії, порушення правил експлуатациї обладнання з радіоактивною речовиною...."
    Щоб не платити пенсій скаліченим атомні монополісті спихують до нас цих людей.
    Якщо дані по "ядерщиках" завжди можна знайти, то спробуйте знайти кількість цих, скалічених атомними монополістами, їх не показують, але ж вони є.

    ОтветитьУдалить
  18. Вибачаюся,спершу написав а тільки що ,ще раз перечитав закон повністю.

    ОтветитьУдалить
  19. виходячи з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, і для інших категорій осіб з інвалідністю — ліквідаторів аварії на ЧАЕС, зокрема тих, які на той момент не були військовослужбовцями. Це із Пояснювальної записки до проекту. Це що, про всяк випадок заривають величезну каменюку щоб потім спотикалися військовослужбовці кадрової служби??? Хто як думає???.

    ОтветитьУдалить
  20. Таким чином, очевидною є дискримінація інвалідів — ліквідаторів аварії на ЧАЕС, що не проходили при цьому дійсної строкової служби, відносно інших пенсіонерів України та інвалідів — учасників ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи з числа військовослужбовців строкової служби.Це теж із Пояснювальної записки.
    Це що, коли приймуть Закон, почнуть "приводити у відповідність нормативні акти" знову почнуться вишукування ком та (забув як воно запятая по-нашому)адже не йшлося про дискримінацію кадрових а також призваних із запасу на т.н."збори", знову закладається словоблуддя, і тоді по судах почнеться хода колишніх кадрових військових. Знову плати ненаситним адвокатам.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Уважно перечитайте статтю 57 в законопроекті.Там тепер відсутні слова на добровільній безплатній основі,тобто всім Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також в евакуації населення і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження, або з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.Які ще можуть бути питання.Ясно,як божий день,ВСІ категорії ліквідаторів.

      Удалить
    2. Валерію.Дійсно, ці "примари" що неіби-то на добровільній безоплатній основі брали участь... в Законі діючому є, а вже в проекті 8355 десь щезли.А взагалі ще є дуже багато дивного.

      Удалить
  21. не треба нового закону а потрібно просто в постанову і в зміни в ст.59 п. 3 внести одне лиш слово ! ЛІКВІДАТОРИ ,( написано особи) ЯКІ БРАЛИ УЧАСТЬ В ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ АВАРІЇ НА ЧАЕС В 1986 - 1990 РОКАХ, .. а дальше по тексту! і це можна зробити буквально за неділю!

    ОтветитьУдалить
  22. Підтримую 100%.Це зробити набагато зручніше і питання буде вирішено.Потрібна лише воля депутатів Верховної Ради.Пора вже їм повернутись обличчам до народу.

    ОтветитьУдалить
  23. Хлопці! До будь-якого закону чи постанови ВОНО напише такі накази та циркуляри, які вигідні ні для тебе та мене, а для них, і по цих таємник вказівках будуть продовжувати гнобити нашого брата.Подивіться рішення численних судів, суди визнають право "партизан" отримувати пенсії нарівні з строковиками та ядерщиками, суди визнають право на пенсії по формулі 6-8-10, але ВОНО має таємну інструкцію, мабуть ще підписану тИГІПКОМ і якби ще мовчало, аще і дзявкає що вам мало?

    ОтветитьУдалить
  24. как бараны все давно люди пенсии начали по постанови 1210 считать а вы нечего не знаете ничего

    ОтветитьУдалить
  25. п. 2 Ліквідатори, які брали участь у ліквідації населення це десь 4 години може більше, евакуйоване населення було в епіцентрі 27 годин, чому ці ліквитатори рахуються постраждалими евакуйоване населення ні, дискримінація. Поки ви не зрозумієте що треба разом боротися, а не тягти ковдру на себе ніхто нічого мати не буде. Чиновник навмисне так робить, ущемляє якусь із категорій, знаючи на перед що буде спротив. А вони потім будуть говорити, а іншим також треба і Закон відправлять на доопрацювання.Удачі всім.

    ОтветитьУдалить