Харківський окружний адміністративний суд ...

Категорія справи №820/4045/18: Адміністративні справи; Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та спорів у сфері публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо:; соціального захисту; соціального захисту та зайнятості інвалідів; соціальних послуг, у тому числі:; соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Надіслано судом: 18.06.2018. Зареєстровано: 19.06.2018. Оприлюднено: 21.06.2018.


Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И
м. Харків  

18 червня 2018 р.                                                  справа № 820/4045/18


Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Котеньова О.Г., розглянувши за правилами спрощеного провадження у порядку письмового провадження справу за позовом ОСОБА_1  (АДРЕСА_1, 61108,  код ЄДРПОУ НОМЕР_1)  до  Київського об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Харкова  (майдан Свободи, буд.5, Держпром, 2під., 3пов., м.Харків, 61022,  код ЄДРПОУ 22682017)  про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:
   
Позивач, ОСОБА_1, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Київського об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Харкова, у якому просить суд:                                                                             - визнати неправомірними дії Київського об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Харкова щодо відмови в перерахунку пенсії ОСОБА_1  у зв'язку зі зміною частини 3 статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", у відповідність до положень Постанови КМУ від 15.11.2017 №851 "Про внесення змін до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", починаючи з 01.10.2017 ;                                                                                                                                               -

зобов'язати Київське об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Харкова зробити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 відповідно до частини 3 статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", у відповідність до положень Постанови КМУ від 15.11.2017 №851 "Про внесення змін до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", починаючи з 01.10.2017 з урахуванням вже виплачених сум;                                                                                          

- зобов'язати Київське об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Харкова зробити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 відповідно до частини 3 статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", у відповідність до положень Постанови КМУ від 15.11.2017 №851 "Про внесення змін до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", починаючи з 01.10.2017.                    

В обґрунтування позову зазначено, що позивач звернувся до відповідача із заявою про перерахунок пенсії, однак йому було безпідставно відмовлено в перерахунку пенсії. Позивач зазначає, що ст.59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" передбачається призначення та виплата пенсії особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, в тому числі і військовослужбовцям - військовозобов'язаним, а не виключно військовослужбовцям дійсної строкової служби, як помилково вважає відповідач.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 29.05.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене провадження у справі.          

Відповідач надав до суду відзив, яким просив відмовити в задоволенні позову посилаючись на те, що позивач не має права на перерахунок пенсії відповідно до частини третьої статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", оскільки на момент участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС не проходив дійсну строкову військову службу,  та зазначає, що позивач звернувся із заявою довільної форми та змісту щодо перерахунку пенсії, та звертає увагу суду на те що відповідачем надано лист повідомлення про відсутність підстав для перерахунку пенсії.

Відповідно до приписів ст.263 КАС України суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг.

Згідно з п.4 ч.1 ст.4 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч.4 ст.229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Згідно з ч.ч.2, 3 ст.263 КАС України справи, визначені частиною першою цієї статті, суд розглядає у строк не більше тридцяти днів з дня відкриття провадження у справі.

У справах, визначених частиною першою цієї статті, заявами по суті справи є позов та відзив.
Дослідивши доводи позову, відзиву дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд зазначає наступне.

ОСОБА_1 21.05.2018 звернувся до відповідача із заявою щодо встановлення розміру пенсії відповідно статті 59 Закону України "Про "статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" виходячи з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати.

Рішенням від 26.03.2018 №38  Київським об'єднаним управління Пенсійного фонду України м. Харкова  відмовлено позивачу у здійсненні перерахунку пенсії.
В обґрунтування відмови відповідач зазначив, що заявник приймав участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС не під час проходження дійсної строкової служби.
Не погоджуючись із вказаною відмовою, позивач звернувся до суду з відповідним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд керується наступними приписами норм чинного законодавства.

Відповідно до ст.46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбаченим законом.

Відповідно до ст.9 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"учасниками особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, є: 1) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС - громадяни, які брали безпосередню участь у ліквідації аварії та її наслідків; 2) потерпілі від Чорнобильської катастрофи - громадяни, включаючи дітей, які зазнали впливу радіоактивного опромінення внаслідок Чорнобильської катастрофи; 3) громадяни, які брали безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій та їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт; 4) громадяни, які постраждали від радіоактивного опромінення внаслідок будь-якої аварії, порушення правил експлуатації обладнання з радіоактивною речовиною, порушення правил зберігання і захоронення радіоактивних речовин, що сталося не з вини потерпілих.

Статтею 10 зазначеного Закону учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов'язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у 1988-1990 роках - не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців, працівники державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті, хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві. Перелік цих пунктів визначається Кабінетом Міністрів України.

До військовослужбовців належать: особи офіцерського складу, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби, військовозобов'язані, призвані на військові збори, військовослужбовці-жінки, а також сержанти (старшини), солдати (матроси), які перебувають (перебували) на дійсній строковій службі у збройних силах, керівний і оперативний склад органів Комітету державної безпеки, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а також інших військових формувань.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 як військовозобов'язаний був призваний на військові збори та в складі в/ч 53893 в період з 07.01.1986 по 12.02.1986 виконував роботи по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, тобто є військовослужбовцем у розумінні ст.10 Закону.

Статтею 59 зазначеного Закону регулюються питання пенсії військовослужбовцям, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.  

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій № 2148-VIII від 03.10.2017 ч.3ст.59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" № 796 -ХІІ викладена в наступній редакції: "Особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або за бажанням таких осіб - з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року".

Пунктом 9.1 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року №1210, передбачено, що за бажанням осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби та внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

З огляду на вищевикладене суд приходить до висновку, що позивач як особа, яка брала участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи як військовослужбовець, відноситься до категорії осіб, яка має право на отримання пенсії, обчисленої з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд зазначає, що при прийняті оскаржуваного рішення відповідачем всупереч вищевказаних норм законодавства не враховано усіх обставин, що мають значення для його прийняття, у зв'язку з чим позовні вимоги щодо визнання неправомірними дії Київського об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Харкова щодо відмови в перерахунку пенсії ОСОБА_1  у зв'язку зі зміною частини 3 статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", у відповідність до положень Постанови КМУ від 15.11.2017 №851 "Про внесення змін до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", починаючи з 01.10.2017.

Суд вважає, що зобов'язання відповідача зробити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 відповідно до частини 3 статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", у відповідність до положень Постанови КМУ від 15.11.2017 №851 "Про внесення змін до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", починаючи з 01.10.2017 з урахуванням вже виплачених сум, є належним способом відновлення порушеного права позивача, а також слугуватиме меті усунення порушень, допущених відповідачем у спірних правовідносинах з огляду на наступне.

Керуючись принципом верховенства права, гарантованим ст.8 Конституції України та ст.6 КАС України, суд на підставі ст.17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" застосовує практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

Суд враховує судову практику Європейського суду з прав людини, який у рішенні від 13.01.2011 (остаточне) по справі "ЧУЙКІНА ПРОТИ УКРАЇНИ" (CASE OF CHUYKINA v. UKRAINE) (Заява №28924/04) констатував, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов'язків.

Таким чином, стаття 6 Конвенції втілює "право на суд", в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі "Голдер проти Сполученого Королівства" (Golder v. the United Kingdom), пп. 28 - 36, Series A №18).

Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати "вирішення" спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні.

Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), заява №58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та "Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia), заява №48778/99, п. 25, ECHR 2002-II).

У пункті 145 рішення від 15 листопада 1996 року у справі "Чахал проти Об'єднаного Королівства" (Chahal v. the United Kingdom, (22414/93) [1996] ECHR 54) Європейський суд з прав людини зазначив, що згадана норма гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни.

Таким чином, суть цієї статті зводиться до вимоги надати заявникові такі міри правового захисту на національному рівні, що дозволили б компетентному державному органові розглядати по суті скарги на порушення положень Конвенції й надавати відповідний судовий захист. Крім того, суд указав на те, що за деяких обставин вимоги статті 13 Конвенції можуть забезпечуватися всією сукупністю засобів, що передбачаються національним правом.

Стаття 13 вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності "небезпідставної заяви" за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов'язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Засіб захисту, повинен бути "ефективним" як у законі, так і на практиці, зокрема, у тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (п.75 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Афанасьєв проти України" від 5 квітня 2005 року (заява №38722/02)).

Отже, "ефективний засіб правового захисту" у розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права і одержання особою бажаного результату; винесення рішень, які не призводять безпосередньо до змін в обсязі прав та забезпечення їх примусової реалізації, не відповідає розглядуваній міжнародній нормі.

З огляду на вищевикладене суд приходить до висновку про те, що задоволення позовних вимог щодо зобов'язання відповідача здійснити перерахунок та виплату пенсії позивачу є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.  
Також суд керується приписами ч. 4 ст. 245 КАС України, за змістом якої у разі визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, суд може зобов'язати відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб'єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових та службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Відповідно до ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених    статтею 78   цього Кодексу.

Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.


В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, 61108,  код ЄДРПОУ НОМЕР_1) до Київського об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Харкова  (майдан Свободи, буд.5, Держпром, 2під., 3пов., м.Харків, 61022,  код ЄДРПОУ 22682017) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати неправомірними дії Київського об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Харкова (майдан Свободи, буд.5, Держпром, 2під., 3пов., м.Харків, 61022,  код ЄДРПОУ 22682017) щодо відмови в перерахунку пенсії ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, 61108,  код ЄДРПОУ НОМЕР_1)  у зв'язку зі зміною частини 3 статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", у відповідності до положень Постанови КМУ від 15.11.2017 №851 "Про внесення змін до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", починаючи з 01.10.2017 .

Зобов'язати Київське об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Харкова (майдан Свободи, буд.5, Держпром, 2під., 3пов., м.Харків, 61022,  код ЄДРПОУ 22682017)  зробити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, 61108,  код ЄДРПОУ НОМЕР_1)  відповідно до частини 3 статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", у відповідності до положень Постанови КМУ від 15.11.2017 №851 "Про внесення змін до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", починаючи з 01.10.2017, з урахуванням вже виплачених сум.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності редакцією Кодексу адміністративного судочинства України від 15.12.2017.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення у повному обсязі виготовлено  18 червня 2018 року.

Суддя                                                                                            Котеньов О.Г.

23 комментария:

  1. Аналогичное решение получил в апреле месяце. Пенсию пересчитали с 1.10.2017. Недоплаченную сумму уже получил. Новую пенсию жду в июле. Так, что мужики не спите.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Есть такая маленькая птичка, которуют зовут "непи..и".

      Удалить
    2. А что же не выставили для примера?

      Удалить
    3. А что он выставит? Неужели непонятно что все эти писаки пишут из-за кремлёвской стены, неужели непонятно что они хотят посеять розбрат среди сплоченного украинского народа, который уже четыре года успешно противостоит агрессии.Цель уничтожить завоевание революции гидности, дискредитировать власть, а для этого они ищут любую слабинку.Слава Украине!

      Удалить
    4. Героям слава!

      Удалить
  2. А еще есть такая птичка долбо.б. Так вот, это такие как ты. Суд рассмотрел два дела с интервалом один день. Причем вместе со мной судился офицер, участник ЛПА. Получил доплату и тоже ждет июльскую пенсию. Пишу для того, что бы вы все таки пробовали судиться. Иск использовал с интернета, кое что подправил. услугами адвоката не пользовался потому, что "провадження скорочене" и не требует присутствия на суде. Единственное на чем люди ошибаются, это что бы пенсионный дал правильный отказ в виде протокола.

    ОтветитьУдалить
  3. Чтобы срубить бабла нужен "правильный отказ пенсионного фонда".
    С "НЕправильным отказом пенсионного фонда" денег никто никому не даст. Повеселил...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Неправильный ответ, это отписка пенсионного, которую они всем выдают.Должны давать протокол заседания своей комиссии, об отказе пересчета пенсии.

      Удалить
  4. ананиму 1 июля2018 15:46:00 хотела бы к вам обратиться к вам с розъяснением. мы с третьей попытки смогли в пенсионном фонде подать заявление на ихнем бланке. ответ получил через 45 дней.В ответе написано" Рішення...... и т.д"правда в конце стоит 4 подписи начальника управления,начальника отдела,главного специалистаи юриста.Или еще и 4 раз нужно идти. ответьте пожайлуста

    ОтветитьУдалить
  5. Анониму 15:46:00.Хотел тоже обратиться с могрычевой просьбой.Сможите мне скинуть на электронку свою заяву, очень надо.Взялся помочь товарищу, он тоже из партизан, а вот сомневаюсь в своих возможностях, не хотелось чтобы тоже дело зарубили в суде.Вы же видите, что каждый раз у них всё новые и новые заковыки в отказах, значит в позовных заявах что-то не так, чего-то не хватает.Если Вы согласны кликните ответ, я сброшу электронку.Жду Вашего решения.

    ОтветитьУдалить
  6. Никаких заявлений на их бланке писать не надо. пишите в свободной форме указывая ваши основания для перерасчета. Сдаете в двух экземплярах. один они с отметкой о приеме возвращают вам. Ждете ответа. Не знаю почему у вас такой срок ответа, мне ответили через 8 дней. Почему говорю о правильном ответе ПФ. Встречал отказы суда в принятии к рассмотрению из за неправильного ответа ПФ. В начале они пишут, что направляют копию протокола о рассмотрении спорных вопросов,к ответе прилагают ПРОТОКОЛ о рассмотрении спорных вопросов, которые возникают во время назначения (перерасчета) и выплаты пенсий. Зто название с огигинала копии. После решения в протоколе его подписали в моем случае 7 человек.
    Исковое заявление писал с Этого сайта. Подставил все свои данные, добавил кое что, вот и все. То есть надо все смотреть на месте и исходить из своих данных. Сам долго ходил и не решался обратится в суд. Созрел. Попросил хорошего товарища о помощи с адвокатом для представления моих интересов в суде . Он и объяснил, что такие дела проходят в скороченном провадженни. Вот и все. Бабла некоторых мне не надо.Думал может кое кто все таки попробует.

    ОтветитьУдалить
  7. " Подставил все свои данные, добавил кое что, вот и все. То есть надо все смотреть на месте и исходить из своих данных" Так вот, из-за того, что те, кто получил отказ пренебрегли этими нюансами, и пролетели ребята.Откройте тайну золотого ключика, не утаивайте, я всё-таки надеюсь и жду Вашего решения.Не за себя, за товарища прошу.

    ОтветитьУдалить
  8. РS Отказ от бабла, как Вы выразились, это очень весомый аргумент в порядочности человека.На Вашем месте ох как бы поживились на чужой беде!Удачи Вам.

    ОтветитьУдалить
  9. 9.09. На 7 странице этого сайта ( по крайней мере у меня) есть от партии Возрождение заявление в ПФ о перерасчете пенсии. На 12 странице есть исковое заявление и уведомление в суд, что не подано другого иска. Этими материалами я и пользовался. Почему не шлю свои?. 1.Просто хочу что бы сам все написал как у тебя все было. 2. Не хочу в случае неудачи, а от этого никто не застрахован, тобы ты во сем винил меня. Начинай не тяни.Удачи.

    ОтветитьУдалить
  10. Подавав позов сам, за основу брав позов Ніколая Семенчука,рішення від 20червня Житомирського окружного адмін суду "в задоволенні позовних вимог відмовити"
    До заяви додавав копію рішення ПФ за підписом 5 осіб. Повного тексту рішення суду ще не читав чомусь ще не опубліковано на сайті, хотя дзвонив в суд кажуть що вже повино бути, вже навіть відправили мені почтою. Товариш подавав за зразком Відродження бо він в чорнобилі був прапорщиком, рішення таке саме, сюдя один.

    ОтветитьУдалить
  11. Ну что, получил? Фронтовое братство это в книжках и фильмах, а в жизни реальность.

    ОтветитьУдалить
  12. Получил.Но это не я получил.Я просил для товарища, отбомбившего в атомном аду 124 суток.Мы ожидаем милости от властьдержащих,возмущаемся ихним непониманием наших проблем, а сами когда делали добро ближнему? Дальше нормальные слова кончились.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мужик, тебя как будто в первый раз мордой об асфальт, ты на кого надеешься, на болтунов, ты и сам справишься, если действительно за товарища впрягся, самый главный помощник-Бог на твоей стороне, работай, всё у тебя получится.

      Удалить
  13. Для інформації : ....в положенні про адміністративні суди зазначено, що рішення адміністративного суду носить роз яснювательний характер і не обов язкове до виконання. Надіюсь зрозуміло. А той хто всіх направив по системі 2011 року, вже отримав ОРДЕН.

    ОтветитьУдалить
  14. Анониму 18.57. Дорогой я тебе объяснил в чем дело. Если вам тяжело полистать сайт и просто скопировать документы, то в чем моя вина?. А на счет того когда сами делали добро ближнему, скажу тебе так, не жди, что твою работу сделают другие, попробуй сделать сам, не получится проси помощи. Удачи.

    ОтветитьУдалить
  15. Судом встановлено, що ОСОБА_1 як військовозобов'язаний був призваний на військові збори та в складі в/ч 53893 в період з 07.01.1986 по 12.02.1986 виконував роботи по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, тобто є військовослужбовцем у розумінні ст.10 Закону. а це що ФЕЙК АВАРФЯ ТО 26 04 1986 РОКУ

    ОтветитьУдалить
  16. " в складі в/ч 53893 в період з 07.01.1986 по 12.02.1986 виконував роботи по..."Це не фейк, а досить вагомий аргумент проти суду, наскільки ретельно було досліджено матеріали справи, що вони допустили такий ляп, але в даному випадку з мухи можна роздути чималого слона, використавши цей момент в подальшому.

    ОтветитьУдалить