Проект Закону № 9104 від 19.09.2018

Проект
вноситься народними
депутатами України
Дубініним О.І.
Шевченком В.Л.
Батенком Т.І.
Дідичем В.В.
Констанкевич І.М.
Шевченком О.Л.

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення зміни до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо державних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991, № 16, ст. 200) доповнити статтею 60-1 такого змісту:

«Стаття 60-1. Державні гарантії громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, для осіб, віднесених до категорії 1, не може бути нижчою:

для осіб з інвалідністю I групи — 5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

для осіб з інвалідністю II групи — 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

для осіб з інвалідністю III групи, дітей з інвалідністю, а також хворих внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу — 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, для осіб, віднесених до категорії 2, не може бути нижчою 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, для осіб, віднесених до категорії 3, не може бути нижчою 2,5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, для осіб, віднесених до категорії 4, не може бути нижчою 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника, що призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, не може бути нижчою 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.

В усіх випадках розміри пенсій для осіб з інвалідністю, щодо яких встановлено зв’язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:

по I групі інвалідності — 10 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по II групі інвалідності — 8 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по III групі інвалідності — 6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

дітям-інвалідам — 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Пенсія в разі втрати годувальника призначається членам сім’ї померлого годувальника, які були на його утриманні (при цьому дітям пенсія призначається незалежно від того, чи були вони на утриманні годувальника), та не може бути нижчою:

на одного непрацездатного члена сім’ї — 50 процентів пенсії по інвалідності померлого годувальника;

на двох та більше непрацездатних членів сім’ї — 100 процентів пенсії по інвалідності померлого годувальника, що розподіляється між ними рівними частками.

Щорічна допомога на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, не може бути нижчою:

по I і ІІ групах інвалідності — 5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по III групі інвалідності і дітям з інвалідністю — 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 2 категорії — 5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 3 категорії — 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

кожній дитині, яка втратила внаслідок Чорнобильської катастрофи одного з батьків, — 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

евакуйованим із зони відчуження у 1986 році, включаючи дітей, — 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Особам, які віднесені до категорій 1 і 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та які стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження, або з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року».

ІІ. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем опублікування цього Закону.

2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

Голова Верховної Ради
України

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України «Про внесення зміни до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо державних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

1. Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту

До нас, як до народних депутатів України, звертаються представники громадських організацій осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, були відселені із зони радіоактивного забруднення та/або іншим чином постраждали від аварії на ЧАЕС, з проханням посприяти у вирішенні питання відновлення соціального захисту всіх осіб, що постраждали від вказаної аварії.

Згідно наявних даних, внаслідок Чорнобильської катастрофи постраждали близько 1 мільйона 960 тисяч українців.

З них понад 210 тисяч – це учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

А приблизно 1 мільйон 750 тисяч — потерпілі від Чорнобильської катастрофи, в тому числі близько 420 тисяч дітей.

Радіоактивне забруднення після Чорнобильської катастрофи поширилося на площу 200 тисяч квадратних кілометрів.

З метою компенсації моральних та матеріальних збитків громадян в 1991 році було ухвалено базовий Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

На жаль, слід визнати, що за цей час більшість його норм проіснували лише на папері, адже за дії Закону вони жoднoгo рaзу нe фінaнсувaлися повною мірою, ба більше, неодноразового дія окремих положень зупинялася при прийнятті

Державних бюджетів на відповідний рік.

Щороку кількість чорнобильців зменшується і щороку виявляють у них нові захворювання. Здебільшого – це онкологічні захворювання.

І якщо впродовж минулих років у постраждалих від Чорнобильської катастрофи розвивався рак щитоподібної залози, рак молочної залози та лейкемія, то зараз – через 30 років після аварії – у чорнобильців очікують і розвиток онкологічних захворювань органів травлення.

Ситуація, що склалася, вимагає підвищення рівня державної соціальної підтримки громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, покращення умов їхнього життя та забезпечення доступності належного рівня оздоровлення для вказаної категорії громадян.

2. Мета законопроекту

Законопроект має за мету відновлення соціальної справедливості шляхом надання чітких державних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, стосовно посилення їхнього соціального захисту.

3. Загальна характеристика і основні положення законопроекту

Мета законопроекту досягається шляхом доповнення Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» новою статтею 60-1 «Державні гарантії громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
Пропонованими змінами передбачається наступне.

Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, для осіб, віднесених до категорії 1, не може бути нижчою:

для осіб з інвалідністю I групи — 5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

для осіб з інвалідністю II групи — 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

для осіб з інвалідністю III групи, дітей з інвалідністю, а також хворих внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу — 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, для осіб, віднесених до категорії 2, не може бути нижчою 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, для осіб, віднесених до категорії 3, не може бути нижчою 2,5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, для осіб, віднесених до категорії 4, не може бути нижчою 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника, що призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, не може бути нижчою 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.

В усіх випадках розміри пенсій для осіб з інвалідністю, щодо яких встановлено зв’язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:

по I групі інвалідності — 10 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по II групі інвалідності — 8 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по III групі інвалідності — 6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

дітям-інвалідам — 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Пенсія в разі втрати годувальника призначається членам сім’ї померлого годувальника, які були на його утриманні (при цьому дітям пенсія призначається незалежно від того, чи були вони на утриманні годувальника), та не може бути нижчою:

на одного непрацездатного члена сім’ї — 50 процентів пенсії по інвалідності померлого годувальника;

на двох та більше непрацездатних членів сім’ї — 100 процентів пенсії по інвалідності померлого годувальника, що розподіляється між ними рівними частками.

Щорічна допомога на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, не може бути нижчою:

по I і ІІ групах інвалідності — 5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по III групі інвалідності і дітям з інвалідністю — 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 2 категорії — 5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 3 категорії — 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

кожній дитині, яка втратила внаслідок Чорнобильської катастрофи одного з батьків, — 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

евакуйованим із зони відчуження у 1986 році, включаючи дітей, — 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Особам, які віднесені до категорій 1 і 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та які стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження, або з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

4. Стан нормативно-правової бази

Правовідносини, які пропонується врегулювати цим законопроектом на сьогодні регулюються Конституцією України, Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Прийняття та реалізація законопроекту не потребує додаткового внесення змін до інших законів України.

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Проект Закону на момент внесення не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття законопроекту

Даний законопроект, у разі його прийняття, забезпечить відновлення соціальної справедливості шляхом надання чітких державних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, стосовно посилення їхнього соціального захисту.

Народні депутати України
Дубінін О.І.
Шевченко В.Л.
Батенко Т.І.
Дідич В.В.
Констанкевич І.М.
Шевченко О.Л.

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проекту Закону України «Про внесення зміни до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо державних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

Чинна редакція

Редакція закону із запропонованими змінами

Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

(Відомості Верховної Ради УРСР, 1991, 16, ст. 200)

Відсутня
Стаття 60-1. Державні гарантії громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоровю, для осіб, віднесених до категорії 1, не може бути нижчою:
для осіб з інвалідністю I групи 5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;для осіб з інвалідністю II групи 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;для осіб з інвалідністюIII групи, дітей з інвалідністю, а також хворих внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоровю, для осіб, віднесених до категорії 2, не може бути нижчою 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоровю, для осіб, віднесених до категорії 3, не може бути нижчою 2,5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.Щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоровю, для осіб, віднесених до категорії 4, не може бути нижчою 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника, що призначається на кожного непрацездатного члена сімї, який був на його утриманні, не може бути нижчою 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.В усіх випадках розміри пенсій для осіб з інвалідністю, щодо яких встановлено звязок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:по I групі інвалідності 10 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;по II групі інвалідності 8 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;по III групі інвалідності 6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;дітям-інвалідам 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.
Пенсія в разі втрати годувальника призначається членам сімї померлого годувальника, які були на його утриманні (при цьому дітям пенсія призначається незалежно від того, чи були вони на утриманні годувальника), та не може бути нижчою:на одного непрацездатного члена сімї 50 процентів пенсії по інвалідності померлого годувальника;на двох та більше непрацездатних членів сімї 100 процентів пенсії по інвалідності померлого годувальника, що розподіляється між ними рівними частками.Щорічна допомога на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, не може бути нижчою:по I і ІІ групах інвалідності 5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;по III групі інвалідності і дітям з інвалідністю 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;учасникам ліквідації наслідків  аварії  на  Чорнобильській  АЕС  2  категорії  5 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
учасникам ліквідації наслідків аварії на  Чорнобильській  АЕС  3  категорії  —  3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
кожній дитині, яка втратила внаслідок Чорнобильської  катастрофи  одного  з  батьків, —  3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
евакуйованим із зони відчуження у 1986 році, включаючи дітей, 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.
Особам, які віднесені до категорій 1 і 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та які стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з пятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження, або з пятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

Народні депутати України
Дубінін О.І.
Шевченко В.Л.
Батенко Т.І.
Дідич В.В.
Констанкевич І.М.
Шевченко О.Л.

23 комментария:

  1. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
    1. Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту
    "...На жаль, слід визнати, що за цей час більшість його норм проіснували лише на папері, адже за дії Закону вони жoднoгo рaзу нe фінaнсувaлися повною мірою, ба більше, неодноразового дія окремих положень зупинялася при прийнятті..."

    "5. Фінансово-економічне обґрунтування

    Проект Закону на момент внесення не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України."
    ---
    І це все,що вам потрібно знати...

    ОтветитьУдалить
  2. НАДО ВСЕМ ОДИНАКОВО ВСЕ РАБОТАЛИ ОДИНАКОВО 1.2.3 ГРУППА ИНВАЛИДЫ ВСЕ БОЛЬНЫЕ И ВСЕМ ОДИНАКОВО

    ОтветитьУдалить
  3. Что вы делите,вы что верите в эти сказки,очнитесь не кто этот проэкт закона не примет.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ТАК ЗАЧЕМ ПОДАВАТЬ ПОД СЕБЯ .ЭТОТ ЗАКОН ЕСЛИ ВЫ ПИСАЛИ ЕГО В ДУРДОМЕ .86 ГОД 2 КАТ.ДУЛЮ ПОЛУЧИТ А 89-90 ГОД 10 МИН. ЭТО СПРАВЕДЛИВО ДА

      Удалить
    2. Точно підтримую Так тут Шевченко а кажуть його в буковели трясуть перевірками .

      Удалить
  4. 86 ГОД 2 КАТ ГРАФИТ ТАСКАЛ ПО КРЫШЕ ТОМ ДУЛЮ С МАКОМ А НЕ ПЕНСИЮ .А КТО БЫЛ 89 ГОДУ И ГРУППУ ПРИКУПИЛ ТОМУ 10 МИНИМАЛЬНЫХ ЭТО СПРАВЕДЛИВО ДА

    ОтветитьУдалить
  5. что это за закон под себя где ст.56 ст.57 где я что то не вишу .это закон и для 2 и 3 кат.

    ОтветитьУдалить
  6. хватит стирать где ст.56 ст 57.в законе. кто может ответит по чему не подали в раду эти ст.56.ст 57.а орёте справедливости хотите .а сами под себя гребёте а за 2 и 3 кат. забыли .это не хорошо законы под себя .столько себе 10 минимальных поделали себе группы и орёте а за остальных вам на плевать .только для себя вот какая у них справедливость а второй кат.дулю поднос .

    ОтветитьУдалить
  7. детей и лекведаторов сравняли по пенсиям это воб ще уму не постижимо .люди работали лекведатори на чаэс а пенсия с детям одинаковая. что ликвидатора опустили нише плинтуса 2 кат.86 года .все законы под себя инвалиды . проверит надо этих инвалидов что группы купили и законы выдумывают .где ст56.ст57 где

    ОтветитьУдалить
  8. а надо работать было а не групи делать не так больные а как придуривались .кто быль больной давно уже нету и без группы а с первыми группами здоровей чем без группы .это честно и справедливо

    ОтветитьУдалить
  9. Проект нереальний. Його навіть розглядати не будуть. Це все рівно що написати "Кожному чорнобильцю - по 1 000 000 $". І негайно...
    Час 6-8-10 минув. Ще в 2007 році.

    ОтветитьУдалить
  10. Депутат привел пример, что в 2013 году минимальная зарплата на
    Украине была на уровне 152 доллара, а в 2019 году, несмотря на
    пафосные заявления о ее повышении, в пересчете на валюту это
    будет лишь 141 доллар.
    "Вот вам и реальный уровень социального обеспечения.
    Прожиточный минимум на 1 человека в 2013 году составлял 147
    долларов, сейчас предлагается на уровне 1638 гривен, то есть 55
    долларов", - продолжил политик.
    Долженков также заявил, что в 2013 году государство
    выделяло на помощь пострадавшим от чернобыльской катастрофы 320
    млн долларов, а теперь это будет 60 млн долларов. Кроме того,
    подчеркнул он, правительство Украины предложило сократить
    расходы на минимальное пенсионное обеспечение и выплату
    жилищных субсидий с 70 млрд гривен до 55 млрд гривен на фоне
    планируемого "двадцатипроцентного повышения цен и тарифов на
    газ

    ОтветитьУдалить
  11. не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України. раз так написали то и нечего не будет это все для дураков.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Правда победит22 сент. 2018 г., 16:59:00

      Опять повторяют шакалы принцип ---"ПЕРЕБИТЬ" нормальный Законопроект № 8355 (5 -кратку ликвидаторам)своей очередной утопией ----- Законопроектом № 9104!!! Той же принцип использовали Лубенская К*с "Відродженням",когда на уже согласованный Законопроект № 4442,даже с подписями Проскурина начали "чорнороті"требовать принятия Законопроекта-утопию № 6292(где всем 6-8-10 ,и 3-4 зоне).Тактика "развести Лохов-ликвидаторов" проверенная в Мин.Соц.Пол ---действует на отлично!!!

      Удалить
  12. ЛПА МЫ ЛОХИ??? НАС ЗАНЕСУТ В «Красный список» – список исчезающих видов, составленный Международным союзом охраны природы и природных ресурсов???

    ОтветитьУдалить
  13. Правда победит23 сент. 2018 г., 01:20:00

    А где "заховалися" народные адвокаты по борьбе в Судах за пенсии "НА РІВНІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ" срочной службы? Ау-у !!! Есть готовый Законопроект № 8355(о 5-кратке ликвидаторам).Почему молчим?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. "Есть готовый Законопроект № 8355(о 5-кратке ликвидаторам).Почему молчим?"

      Иван,ты что с О.Ляшко поругался? А как же № 4442 ? Что же вы не поделили...

      Удалить
    2. Правда победит23 сент. 2018 г., 11:56:00

      Во-первых,я не Иван и не с ГО "Пожарные Чернобыля".Во вторых --- Иван Дмитрович Ковальчук продолжает борьбу за права Чернобыльцев (смотри на сайте "Чернобыльский Рух" брифинг зама Головы ГО "Пожарные Чернобыля" и Головы фракции в ВР Украины Бойко о Законопроекте № 4442 !!! Но,для ликвидаторов и Законопроект № 8355 более реальный,это мое личное мнение.

      Удалить
  14. ЧИТАЙ ВУМНИКУ!
    Керуючись ст.ст. 139, 143, 241- 246, 250, 255, 263, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

    ВИРІШИВ:

    Адміністративний позов ОСОБА_2 (51200, АДРЕСА_1) до Новомосковського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (51200, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Велика Ковалівка, буд. 10-А) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити у повному обсязі.

    Визнати неправомірними дії Новомосковського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області щодо відмови у здійсненні перерахунку пенсії по інвалідності у відповідності до вимог ч.3 ст. 59 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС ОСОБА_2 інваліда 2 групи.

    Зобов'язати Новомосковський відділ обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області здійснити перерахунок пенсії та виплачувати ОСОБА_2, пенсію на рівні з військовослужбовцями строкової служби, відповідно до ст. 59 п. 3 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», постанови Кабінету Міністрів від 15 жовтня N851 та ст. 3 п- Г) Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» з 1 жовтня 2017 року, як військовослужбовцю, інваліду 2 групи, захворювання (каліцтво) пов'язане з виконанням обов'язків військової служби.

    Зобов'язати Новомосковський відділ обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області виплатити, ОСОБА_2, різницю між належною до сплати та фактично виплаченою пенсією за період з 01 жовтня 2017 року до моменту виплати.

    Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

    До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Правда победит24 сент. 2018 г., 21:35:00

      Николай Михайлович, согласитесь что на сайте большая половина "ни ума ни фантазии",а часть вообще нужно повернуть назад в "дурку",а еще часть профессиональные боты Мин.Соц.Пол.,которые вместе с продажными "деятелями"Черноб. общ.организаций просто разводят Ликвидаторов разного рода "отвлекаловками".И когда Вы активно начали помогать Ликвидаторам по Судам (и в частности по №851 ст.3 п."Г") многие Вам поверили по-настоящему. А сейчас уже лето прошло и ни кто не шевелится,хотя все заявляли ----"осенью начнем "!Я считаю,что Законопроект №8355 (5-кратку)для ликвидаторов очень реальный.Также все обоснования необходимости принятия выложенные в №8355 очень усиливают позиции Ваших Судовых тяжб и должны быть "долучені" к вниманию Суда при принятии решения.Нужно как-то поддержать принятия реального Законопроекта № 8355 !

      Удалить
    2. утопія! всім небуде ! жид повіситься- а непідпише!!!

      Удалить
  15. ВСЕ НА ПРОВЕРКУ .А ВЫ ПО СУДАМ БЕГАЕТЕ .БУДЕТ ВАМ СКОРО БЕЛКА И СВИСТОК ПОСЛЕ ПРОВЕРКИ

    ОтветитьУдалить