Категорія
справи № 520/11649/18: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи зі
спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості
населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики,
зокрема зі спорів щодо; управління, нагляду, контролю та інших владних
управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових
виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного
соціального страхування, з них; загальнообов’язкового державного пенсійного
страхування, з них; громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи.
Надіслано судом: 14.06.2019.
Зареєстровано: 16.06.2019. Оприлюднено: 18.06.2019.
Дата набрання законної сили: 14.06.2019
Номер судового провадження: 3995/19
|
Головуючий І інстанції: Рубан
В.В.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 червня 2019 р. Справа № 520/11649/18Другий апеляційний
адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді Ральченка
І.М.,
Суддів: Бершова Г.Є.
, Катунова В.В. ,
розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого
апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною
скаргою Чугуївського об`єднаного управління Пенсійного фонду України
Харківської області на рішення Харківського окружного адміністративного суду
від 21.01.2019, по справі № 520/11649/18
за позовом ОСОБА_1
до Чугуївського об`єднаного управління Пенсійного фонду України
Харківської області
про визнання
бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся до суду із позовом, у якому просив визнати
протиправною бездіяльність Чугуївського об`єднаного управління Пенсійного фонду
України Харківської області щодо не здійснення перерахунку та виплати основної
державної пенсії на підставі прямої дії ч. 3 ст.59 Закону України "Про
статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи" №796 -XII від 28.01.1991 року, з п`ятикратного розміру
мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року
згідно відсотку втрати працездатності 70%, починаючи з 01.10.2017 року;
зобов`язати Чугуївське об`єднане управління Пенсійного фонду України
Харківської області здійснити перерахунок та виплату основної державної пенсії на
підставі прямої дії ч. 3 ст.59 Закону України "Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" №796
-XII від 28.01.1991 року, з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої законом на 1 січня відповідного року згідно відсотку втрати
працездатності 70%, тобто як добуток п`яти мінімальних заробітних плат та
відповідного відсотку втрати працездатності, починаючи з 01.10.2017 року.
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 21.01.2019
року позов задоволено.
Визнано протиправною бездіяльність Чугуївського об`єднаного
управління Пенсійного фонду України Харківської області щодо не здійснення
перерахунку та виплати основної державної пенсії ОСОБА_1 на підставі прямої дії
ч. 3 ст. 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" №796 -XII від 28.01.1991
року, з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої
законом на 1 січня відповідного року згідно відсотку втрати працездатності 70%,
починаючи з 01.10.2017 року.
Зобов`язано Чугуївське об`єднане управління Пенсійного фонду
України Харківської області здійснити перерахунок та виплату основної державної
пенсії ОСОБА_1 на підставі прямої дії ч. 3 ст. 59 Закону України "Про
статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи" №796 -XII від 28.01.1991 року, тобто з п`ятикратного розміру
мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного
року, згідно відсотку втрати працездатності 70%, починаючи з 01.10.2017 року.
Чугуївське об`єднане управління Пенсійного фонду України
Харківської області, не погоджуючись з рішенням суду в частині задоволення
позову, подало апеляційну скаргу, в якій просило скасувати рішення в цій
частині з підстав порушення судом норм матеріального та процесуального права та
прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні позову.
На підставі положень п. 3 ч. 1 ст.
311 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглянута в
порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
З урахуванням ч. 1 ст.
308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу в межах
доводів та вимог апеляційної скарги.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення
суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, відзиву на неї, дослідивши
докази по справі, вважає, що апеляційна скарга не підлягає
задоволенню з таких підстав.
Як встановлено судовим розглядом, постановою Чугуївського міського
суду Харківської області від 19.01.2018 року по справі № 636/4396/17
адміністративний позов ОСОБА_1 до Чугуївського об`єднаного управління
Пенсійного фонду України Харківської області про визнання протиправним рішення
суб`єкта владних повноважень та зобов`язання вчинити певні дії задоволено.
Визнано протиправним рішення Чугуївського об`єднаного управління Пенсійного
фонду України Харківської області щодо відмови позивачу в перерахунку пенсії
обчисленої з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої
законом на 1 січня відповідного року». Скасовано рішення № 12604-02/23 від
04.12.2017 року Чугуївського об`єднаного управління Пенсійного фонду України
Харківської області «Про відмову в перерахунку пенсії». Зобов`язано Чугуївське
об`єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області провести з
01.10.2017 року перерахунок та виплату пенсії, обчисленої з п`ятикратного
розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня
відповідного року» відповідно до 59 Закону
України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи».
Ухвалою Харківського апеляційного суду від 20.03.2018 року
апеляційну скаргу Чугуївського об`єднаного управління Пенсійного фонду України
Харківської області на постанову Чугуївського міського суду Харківської області
від 19.01.2018р. по справі № 636/4396/17 за позовом ОСОБА_1 до Чугуївського
об`єднаного управління Пенсійного фонду України Харківської області про
визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії повернуто скаржнику.
Відповідно до даних Єдиного державного реєстру судових рішень
постанова Чугуївського міського суду Харківської області від 19.01.2018 року по
справі № 636/4396/17 набрала законної сили 20.03.2018 року.
На підставі постанови Чугуївського міського суду Харківської
області від 19.01.2018 року по справі № 636/4396/17 відповідачем було здійснено
перерахунок відповідно до ст.
59 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи» виходячи з п`ятикратного розміру
мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного
року.
Розрахунок вищезазначеної пенсії було здійснено, виходячи із
середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески
у розмірі 3764,40 грн., визначеної як середній показник з 2014, 2015, 2016
роки; мінімальної заробітної плати з 01.01.2017 року у п`ятикратному розмірі
3200,00 грн; середньої зарплати (доходу) в середньому на одну застраховану
особу в цілому по Україні, з якої сплачені внески за 2016 рік у сумі 4482,35
грн.
Загальний розмір пенсії позивача з 01.10.2017 року склав 10416,48
грн.
З 01.01.2018 року Чугуївським об`єднаним управлінням Пенсійного
фонду України Харківської області позивачу перераховано пенсію та розмір пенсії
позивача після перерахунку склав 11953,78 грн.
Листом Чугуївського об`єднаного управління Пенсійного фонду
України Харківської області від 30.08.2018 року № 254-є/1 позивача повідомлено,
що відповідачем невірно було застосовано п`ятикратний розмір мінімальної
заробітної плати з 01.01.2018 року, у зв`язку з чим було зроблено перерахунок
пенсії з 01.01.2018 року.
Таким чином, після перерахунку розмір пенсії позивача з 01.01.2018
року склав та виплачується у розмірі 10416,48 грн.
Не погодившись із такими діями Чугуївського об`єднаного управління
Пенсійного фонду України Харківської області, які полягають у зменшенні розміру
його пенсії, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того,
що перерахунок пенсії позивача має бути проведених, виходячи з п`ятикратного
розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня
відповідного року.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про
задоволення позовних вимог, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 3 ст.
59 Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" визначено
категорію осіб, які мали право на обчислення пенсії з п`ятикратного розміру
мінімальної заробітної плати, а саме: особи, які брали участь у ліквідації
наслідків Чорнобильської катастрофи під час проходження дійсної строкової
служби і внаслідок чого стали інвалідами.
Згідно з ч. 3 ст.
59 Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" особам, які
брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних
аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї
під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з
інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або
за бажанням таких осіб - з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої Законом на 01 січня відповідного року.
Відповідно до змісту листа Чугуївського об`єднаного управління
Пенсійного фонду України Харківської області 30.08.2018 року № 254-є/1 розмір
пенсії позивача після проведення перерахунку відповідно складає з 01.10.2017
року 10416,48 грн. та з 01.01.2018 року після усунення виявленої помилки в
розрахунку пенсії - 10416,48 грн.
Так, розрахунок пенсії позивача проведено на підставі п.9-1 постанови
Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1210 "Про підвищення рівня
соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи", якою передбачено, що за бажанням осіб, які брали участь у
ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та
випробувань, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час
проходження дійсної строкової служби та внаслідок цього стали особами з
інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється з п`ятикратного розміру
мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного
року, за формулою: П=Зс х Кзс х Кв/100 % , де ОСОБА_2 - розмір пенсії; Зс
- середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески,
визначається як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки; Кзс -
середньомісячний коефіцієнт заробітної плати, який враховується під час
обчислення пенсії; Кв - розмір відшкодування фактичних збитків (у відсотках).
Пунктом 9.1 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1210, передбачено,
що за бажанням осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської
катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчаннях із
застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби та
внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності
обчислюється з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої
законом на 1 січня відповідного року за формулою:
П = Зс*Кзс*(Кв/100%)
ОСОБА_2 - розмір пенсії;
Зс - середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено
страхові внески, визначається як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки;
Кзс - середньомісячний коефіцієнт заробітної плати, який
враховується під час обчислення пенсії;
Кв - розмір відшкодування фактичних збитків (у відсотках).
Середньомісячний коефіцієнт заробітної плати, який враховується
під час обчислення пенсії (Кзс), визначається за формулою:
де Зп(мін) - розмір мінімальної заробітної плати, встановленої
законом на 1 січня відповідного року;
Зс1 - середня заробітна плата (дохід) в середньому на одну
застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески за рік,
що передує відповідному року.
Розмір відшкодування фактичних збитків (Кв) визначається як
відсоток втрати працездатності, визначений органами медико-соціальної
експертизи.
У разі зміни розміру мінімальної заробітної плати проводиться
перерахунок зазначених пенсій виходячи з розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої законом на 1 січня відповідного року.
Таким чином, у разі зміни розміру мінімальної заробітної плати
проводиться перерахунок зазначених пенсій виходячи з розміру мінімальної
заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року - тобто
законодавець вказує лише на зміну мінімальної заробітної плати при цьому всі
інші складові формули для пенсії по інвалідності обчисленої з п`ятикратного
розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня
відповідного року - залишаються незмінними.
Судом встановлено, що пенсійний орган здійснив розрахунок пенсії
позивача з 01.10.2017 року наступним чином:
Кзс = 3200 грн.*5/4482,35 грн.
П = 3764,40*Кзс*Кв/100%.
Тобто, пенсійним органом узято величину середньої заробітної плати
в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено
страхові внески за 2016 рік у розмірі 4482,35 грн.
Розрахунок пенсії позивача з 01.01.2018 року проведений наступним
чином:
Кзс = 3723 грн.*5/6273,45 грн.
П = 3764,40*Кзс*Кв/100%.
Тобто, пенсійним органом узято величину середньої заробітної плати
в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено
страхові внески за 2017 рік у розмірі 6273,45 грн.
Отже, при перерахунку пенсії з 01.01.2018 Чугуївське об`єднане
управління Пенсійного фонду України Харківської області провело перерахунок
пенсії позивача з 01.01.2018 року в зв`язку зі зміною мінімальної заробітної
плати, яка збільшилася з 3200 грн. до 3723 грн. - відповідач безпідставно при
проведенні перерахунку та визначенні розміру пенсії змінив не лише мінімальну
заробітну плату як вказано в ст.
59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", а й змінив середню
заробітну плату (дохід) у середньому на одну застраховану особу в цілому по
Україні, з якої сплачено внески за 2017 рік - 6273,50 грн. - яка законодавством
передбачена, що повинна враховуватися середня заробітна плата (дохід)
середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено
внески за рік, що передує відповідному року - тобто за 2016 рік яка складала
4482,35 грн., так як перерахунок пенсії позивачу проведено згідно рішення суду
з 01.10.2017 року, при цьому згідно розрахунків розмір пенсії зменшився, що
суперечить п. 9-1 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1210.
Разом з тим, пунктом 9-1 Порядку № 1210 прямо не передбачено, що
при перерахунку пенсії у зв`язку із законодавчою зміною мінімальної заробітної
плати автоматично змінюється і показник середньої заробітної плати (доходу) у
середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено
страхові внески.
Відповідач, застосовуючи показник середньої заробітної плати
(доходу) в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески, за 2017 рік, не
посилається на жодну норму Порядку № 1210 або Закону
№ 796-ХІІ чи Закону України "Про загальнообов`язкове державне
пенсійне страхування", яка б вказувала на необхідність змінювати цей
показник щоразу при проведенні перерахунку пенсії.
Крім того, застосування відповідачем показника середньої
заробітної плати (доходу) в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески,
за 2017 рік при нарахуванні пенсії позивачу, що потягло за собою зменшення
розміру пенсії з 2018 року, відбулося не у зв`язку зі зміною цього показника на
рівні держави та отриманням пенсійним органом цих даних, а у зв`язку з
виявленням помилки при нарахуванні пенсії позивачу, тобто, не за заявою позивача
про перерахунок його пенсії.
Відповідно до ч. 1 ст. 50 Закону України "Про
загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", суми пенсій, виплачені
надміру внаслідок зловживань з боку пенсіонера або подання страхувальником
недостовірних даних, можуть бути повернуті пенсіонером добровільно або
стягуються на підставі рішень територіальних органів Пенсійного фонду чи в
судовому порядку.
Слід вказати, що у спірних відносинах відсутнє зловживання з боку
пенсіонера або повідомлення страхувальником недостовірних даних, а тому в
даному випадку й відсутні підстави для звуження прав позивача на отримання
пенсії в нарахованому розмірі.
На підставі викладеного, колегія суддів погоджується із висновками
суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позову та
зобов`язання Чугуївського об`єднаного управління Пенсійного фонду України
Харківської області здійснити перерахунок та виплату основної державної пенсії
позивача на підставі прямої дії ч. 3 ст.
59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з п`ятикратного
розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня
відповідного року згідно відсотку втрати працездатності 70% починаючи з
01.10.2017 року.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст.
315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове
рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити
апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
Статтею
316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу
без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд
першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення
з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Таким чином, колегія суддів, переглянувши рішення суду першої
інстанції, дійшла висновку, що при прийнятті рішення суд першої інстанції
дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і
правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та
процесуального права.
Керуючись ст. ст. 243, 250, 311, 315, 316, 321
Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Чугуївського об`єднаного управління Пенсійного
фонду України Харківської області - залишити без задоволення.
Рішення Харківського окружного адміністративного суду від
21.01.2019 по справі № 520/11649/18 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає
касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст.
328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя-доповідач І.М.
Ральченко Судді Г.Є. Бершов В.В.
Катунов
Навіть невіриться що судді винесли таке рішення !З тексту рінення вино що суд виносячи це рішення правильно прочитав закон і розставив все по своїх місцях ! Із приписів закону випливая чітко ,що мінятисямусить перша складова формули а не середня заробітна як ці суки трактували .бо написано на 1 січня ВІДПОВІДНОГО РОКУ! а вони нам впарили мінімалку за 16 рік а ділили на середню за 18 рік !!! Поставили все з ніг на голову ! тому і кофіціет став замість 4.655 став 2.67!! вкрали майже 100% пенсії!!! ЗАРАЗ МИ МУСИМО ПО ВСІЙ уКРАЇНІ ПОДАТИ ДО СУДУ ПРО ПЕРЕРАХУНОК НАШИХ ПЕНСІЙ І ПРО СКОЄННЯ ГРУПОЮ ОСІБ ЗЛОЧИНУ ЗА ПОПЕРЕДНЬОЮ ЗМОВОЮ!
ОтветитьУдалитьХорошо, что есть люди каторые знают законы.А то от этих статей и цыфр голова кругом.Если не тяжело напишите,в цыфрах,как должна выглядить формула.
УдалитьВыставьте в блоге образец заявления в ПФУ на перерасчёт пенсии по коэффициенту.
ОтветитьУдалитьС ежегодным увеличением мин. зарплаты --- увеличивается Кз.
ОтветитьУдалитьВ формуле определения Кз, Зс1 постоянная величина данная при назначении пенсии, при перерасчете Кз с увеличением мин. зарплаты величина Зс1 не меняется, применяется как при назначении пенсии.
Кз = З(мин)×5/Зс1
ОтветитьУдалитьнагладно ! по тому що присудив суд при нарахуванні пенсії з 01.10.17 року застосовувавалася мін зарплата за 17 рік 3200 х5/4482( середня за16 рік це стала величини яка неміняється!)= кофіціент 3.569 .а в 18 році мінімальна вже 3723 гр х5 /4482=кофіціент вже 4,15 .19 рік мін 4172х5/4482= коф 4,65 як бачимо з прикладу , за законом пенсія мусить збільшуватися ! і це без індексації! от така фуйня малята ! Як каже президент ДУМАЙ..ТЕ
ОтветитьУдалитьМикола,.категор 1 ЧАЕС , учасник на ЛНА в 1986 році інвал. Війни 1 група- не менше 7 мін.зарплат
УдалитьДля осіб з інвал.внаслід.війни.є пряма дія закону,Формула не застосовується
Удалитьувы, для гражданских ликвидаторов-инвалидов, призванных на ЧАЕС в 1986 году с заводов, строительных управлений, трестоы ТАКОЙ расчет пенсии не положен. И этот решение к ним положительно не будет рассмотрено: - не подходит. Простые рабочие дискриминируются по полной программе. Разделило правительство больных инвалидов-ликвидатороы, увы...
ОтветитьУдалитьДобиваться изменение 928грн. -- 2006г., на 3764 (+ ежегодная индексация) как по другим видам пенсий.
УдалитьЭто был бы наиболее лучший вариант.
УдалитьПо переселенцам люди дошли до европейского суда и закончилось ни чем. Сколько платят и за то спасибо. Кормить адвокатов глупо.
ОтветитьУдалитьЯ думаю выполнять решения суда ПФУ не будет.
В решении суда написан БРЕД , и вот почему ... Истец просит применить ПРЯМУЮ ДИЮ , а суд расписывает формулу ... Прямая Дия - это 5 минималка умноженных на % потери трудоспособности и все !!! За 2019 год берите минималка , умножайте на 5 и умножайте на % потери трудоспособности . Такие решения есть за 2018 год , но ПФ эти решения не выполняет , ссылаясь на то , что не понимает что такое " видео видный Рик " ... Прямая Дия не предусматривает не каких ФОРМУЛ !!!
ОтветитьУдалитьИзвините за ошибки в тексте !
ОтветитьУдалитьБереться заробітна плата за рік, що передує року призначення пенсії. А це значить, що при подальших перерахунках цей показник не міняється, що підтверджено рішеннями судів. Але пенсії партизанам за цією формулою з 1 липня призначаються вперше, а тому рік, що передує-2018. Ось така логіка буде поясненням ПФ і судів при наявності відповідних позовів. Печально, но факт!
ОтветитьУдалитьЯнварь 2020г., не за горами новая минимальная зарплата.
УдалитьДобиваться правильного перерасчета Кз по формуле с изменением только мин.зарплаты.Тогда ежегодное увеличение Кз, пенсии,не считая ежегодной индексации в марте месяце.
Срочников (с 01.10.2017г.) по размеру увеличения Кз, нам уже не догнать.
вихід завжди є якщо ,як Ви кажете, що брати по року що передує то ми мали право отримувати з 17 року .чині? наші права були порушені в 17 році от і потрібно писати в заяві з 17те ро суди зараз виносять рішення з 25.04 .19 це є порушення ваших прав бо пф мусив вас всіх проінформувати про те що змінилося законодавство . але на думку їх вам це неположено! от ми і звертаємося до суду щоб він захистив наші права ! я не юрист але є норма у законі що пенсії які невиплачені позовної давності немають ( але там якась курва внесла одне слово НАРАХОВАНІ ) ОТ ДЕ ЗАКОВИКА!
ОтветитьУдалитьПрекратите ломать копья. Формула простейшая и неоднократно обговоренная.
ОтветитьУдалитьСреди нас много засланных казачков от ПФУ, которые пытаются втюхать формулу в постановление 1210 для тех кто имел заработок 2006 г.
Формуле показатели постоянны, а заработная плата изменяется на 1 января.
Давно пфу разоблачили, но у нас чернобыльцев кишка тонка объединиться пойти толпой на КМУ, ВРУ, ПФУ требовать законную пенсии.
Слабаки одним словом будем сидеть на диване, а вдруг по судам отдадут.
Нужно было решать по пенсиям было сразу 2018 нашим поводырям, так они же пели - будем мы ст. 59 потом заставим пфу платить по закону.
Эти честные ребята судятся с пфу и ничего не получиться. Ребята кругом жлобье будут выжидать дадут пенсию или не дадут. Если дадут побегут по судам как по 10-8-6.
Не дадут пенсию на том и все кончиться. Гнилой народ эти чернобыльцы.
Судиться не буду это бесполезно.
Суды крайне редко пенсионные споры решают в пользу чернобыльцев. Под нажимом власти берегут бюджет ПФ. Не знаю ни одного решения Харькова в пользу чернобыльцев за ВИКЛЮЧНИМИ ОБСТАВИНАМИ. А ведь фактически эти иски, со дня принятия решения КС, есть бесспорными.По логике любой перерасчет должен быть направлен на увеличение, а не на уменьшение пенсий.Но в нашем государстве гребаные Ревы на все способны.Поэтому каждый решайте о вопросе иска сам, а я в этом перспективы не вижу.Единственное, если общественные организации поднажмут на РЕВУ и подобных.
ОтветитьУдалитьРазуйте глаза , человек просит "прямую ДИЮ" , а ему расписывают формулу . При чем здесь формула ? ... Хоть немножко включите мозги !
ОтветитьУдалитьЕсть формула начисления,перерасчета (изменяется мин.зарпл.) Кз.
ОтветитьУдалитьФормула начисления пенсии.
Применять "прямую Дию" , просьба в никуда.
Формула стосується строкової служби,інших військових не застосовується.ПКМУ 1317 втрат прац. Визнач.для виплати страхових сум
ОтветитьУдалитьа хто це вирішив? не ви ? формула одна на всіх ! і нечого херню городити!
ОтветитьУдалитьФормула не може перепригнути закон.А якщо вона задовольняє так слава богу.Але згідно Закону ти повинен одержувати не менше 7 мінімальних зарплат (ст59 закону 2532-12 в редакції Закону 2148)де уч.лікв.які є учасниками в 1986 році.щодо яких встановлений причинний зв'язок на ЧАЕС в ст.54 Закону 2532-12,вказаний закон в редакції 2148.
ОтветитьУдалитьзакон змінено
ОтветитьУдалитьМикола, так яким Законом змінено Закон 2532-12 пункт 26 від 1.07.2992 року, який стосується учасників ЛНА на ЧАЕС в 1986 році,щодо яких встановлено причинний зв'язок інвалідності по лікв.чорн.катастр.
Удалить1992 року
УдалитьСт.54 від 1992року уч.лна 1986році визн.зак.інв.війни не змінювався,крім інв.внасл.каліцва або захворювання при проходженні служби визн в ст.20 "б" Закон 2262-12.Може Микола знає якийсь інш.закон хай напише
УдалитьМикола яким законом??? Постанова КмУ 1210 тебе не стосується(інвалід війни) є пряма дія Закону для інв.війни
ОтветитьУдалитьВ 2008 році Конституц. Суд вд 22.05.2008 визнав що зміни до закону стосовно уч.ЧаеС 1986 року є неконституційними а саме інв.війни
ОтветитьУдалитьКрім того закон 76 на який посилається ПФ і ПКМУ 1210 не застосовується до учасн.ЛНА ЧАЕС які брали участь в 1986 році і визначених законодавством інв.війни. при виконанні службових обов'язків
ОтветитьУдалитьПрочитай ПКМУ 1210 де зазначено обчислення стосується особи з інвалідністю 1,2,3 групи .А де особи з інвалідністю внаслідок війни???
ОтветитьУдалитьП1 ст7закону 3551—12,ст59 закону 796.захворювання повязане з виконанням обов'язків військової служби під ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.
УдалитьВ 1986 році ст.10 Закону 796-12
УдалитьСт.10 визначає осіб,які належать до учасників ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.
УдалитьВідповідно з урахуванням року участі .
УдалитьДа,1986-незалежно скільки днів,1987-14 днів,1988-90-30 днів у зоні і т.д.
УдалитьА статус інваліда війни мають військовослужбовці.В них в експертному заключенні вказано ,що іх захворювання ,повязане з виконанням обовязків військової служби під час ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи,і на них поширюється п1 ст7 закону 3551—12.
Також статус інваліда війни по цьому закону поширюється на тих,хто був в Гражданській обороні в 1986р.
П9 ст.7закону 3551—12 -для гражданської оборони.
УдалитьСт.54 Закону2532-12 в ст.59.в ч.2 вказує ,що пенсії учаснику ЛНА в 1986 році інв.війни.п р и з н а ч а ю т ь ся, а не обчислюються за дебільною формулою ПКМУ.
УдалитьВибач ,але якщо ти бажаєш щоб тобі нарахували по формулі так Бог тобі суддя,при цьому ПФ так і нарахує бо це менша пенсія та не відповідає Закону.(лохотрон) пробач може що не так.
ОтветитьУдалитьа гражданские обороне погоны носили если были при погонах то да .а если погон не было значит какой это военный без погон это гражданский человек .и нечего воду мутит
ОтветитьУдалить