Проект Закону №2277 від 17.10.2019 р.

Проект

вноситься народними
депутатами України


Г.М. Третьякова (посв. № 53)
В.О. Струневич (посв. № 39)
О.О. Арсенюк (посв. № 396)
С.Д. Гривко (посв. № 110)
А.Д. Остапенко  (посв. № 425)


ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких Законів України щодо соціального захисту учасників ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи

Верховна Рада України постановляє:

І. Внести зміни до частини першої статті 20 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 16, ст.200) шляхом доповнення пунктом 13-1 такого змісту:

«13-1) ввезення на митну територію України транспортних засобів, з моменту випуску яких минуло не більше 7 років, для власного користування зі звільненням від оподаткування митними платежами.
При реєстрації таких транспортних засобів органами, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, встановлюється обмеження на їх відчуження протягом 5 років з дня проведення реєстрації, про що робиться відмітка в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу. У разі відчуження транспортних засобів, при ввезенні яких були застосовані пільги, передбачені цим Законом, до закінчення встановленого строку, особа втрачає право на звільнення від оподаткування митними платежами та здійснює оплату за ставками, що діяли на момент ввезення такого транспортного засобу на митну територію України.
Право ввезення на митну територію України транспортного засобу зі звільненням від оподаткування митними платежами не розповсюджується на осіб, які вже використали право на безоплатне або на пільгових умовах забезпечення автомобілем відповідно до пункту 13 частини першої цієї статті.
У разі ввезення на митну територію України транспортного засобу зі звільненням від оподаткування митними платежами, особа втрачає право на безплатне користування всіма видами міського та приміського транспорту на території України, передбачене пунктом 15 частини першої цієї статті.
Власне користування транспортним засобом, ввезеним із звільненням від оподаткування, вважається користування самостійно особою, що має право на таке ввезення, та/або членами її сім’ї, а саме її батьками, чоловіком або дружиною, дітьми такої особи, у тому числі усиновленими. Відмітка про право керування транспортним засобом такими особами вноситься в свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу під час його реєстрації за наявності підтверджуючих документів про належність до членів сім’ї.
Заборонено передавати право керування таким транспортним засобом іншим особам, за виключенням керування в присутності особи, яка є власником транспортного засобу.»

ІІ. Внести зміни до частини першої статті 21 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 16, ст.200) шляхом доповнення пунктом 10 такого змісту:

«10) ввезення на митну територію України транспортних засобів, з моменту випуску яких минуло не більше 7 років, для власного користування зі звільненням від оподаткування митними платежами.
У разі ввезення на митну територію України транспортного засобу зі звільненням від оподаткування митними платежами, особа втрачає право на безоплатне користування всіма видами міського та приміського транспорту на території України, передбачене пунктом 9 частини першої цієї статті.
На регулювання відносин, пов’язаних із ввезенням транспортних засобів зі звільненням від оподаткування митними платежами, особами, визначеними пунктом 2 частини першої статті 14 цього Закону, поширюється дія абзаців 2, 5, 6 пункту 13-1 частини першої статті 20 цього Закону.»

ІІІ. Внести до статті 126 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради Української РСР (ВВР) 1984, додаток до № 51, ст.1122) наступні зміни:

назву статті викласти у такій редакції:

«Стаття 126. Керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким транспортним засобом або не пред’явила їх для перевірки, або стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами, або передача власником транспортного засобу права керування іншій особі, якщо така заборона прямо встановлена законом»;
доповнити частиною 5 та 6 такого змісту:
«Передача власником транспортного засобу права керування іншій особі, якщо така заборона прямо встановлена законом, —
тягне за собою письмове попередження власнику транспортного засобу.
Дії, передбачені частиною 5 цієї статті, вчинені повторно, —
тягне за собою накладення штрафу в розмірі п’ятсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»V.

IV.Прикінцеві положення:

1. Цей Закон набирає чинності через 30 днів з дня його опублікування;
2. Кабінету Міністрів України:
визначити граничний розмір компенсації митних платежів при ввезенні транспортних засобів, відповідно до цього Закону;
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

Голова Верховної ради України    Д.О. Разумков

Пояснювальна записка
до проекту Закону України
Про внесення змін до деяких Законів України щодо соціального захисту учасників ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи

1. Обгрунтування необхідності прийняття Закону України

Держава повинна забезпечувати достойний рівень життя усіх громадян. Особливого захисту потребують особи, які в силу об’єктивних причин, пов’язаних з Чорнобильською катастрофою, не мають можливості або обмежені у забезпечені себе та своїх сімей та завдяки яким кожен українець має можливість жити в безпечному навколишньому середовищі.
Одним із заходів забезпечення прав осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, є надання їм пільг визначених законом, зокрема щодо отримання для власного користування безоплатно або на пільгових умовах від держави автомобілів.
За даними Міністерства соціальної політики станом на 1 січня 2019 року на обліку в регіональних органах соціального захисту населення перебуває 1 816 838 постраждалих осіб, з яких 193 799 учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, у тому числі 57 782 особи з інвалідністю, яким установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою (І група інвалідності — 2 144 особи, ІІ група інвалідності – 34 189 осіб, ІІІ група інвалідності – 21 449 осіб).
Нажаль, законодавча норма щодо забезпечення автомобілями не знаходить досить швидкої практичної реалізації. Оскільки черги на отримання автомобілів просуваються дуже повільно та більшість чорнобильців з такими темпами можуть і не дочекатися здійснення свої прав.
Законопроектом пропонується не обкладати митними платежами транспортні засоби, що ввозяться (пересилаються) на митну територію України особами визначеними пунктами 1 та 2 частини першої статті
14 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

2. Цілі та завдання прийняття законопроекту

Головною ціллю та завданням законопроекту є зменшення фінансового навантаження на інвалідів з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до 1 категорії та учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до ІІ категорії при придбанні транспортних засобів з-за кордону. Оскільки станом на сьогодні держава не має можливості забезпечити повноцінно виконання взятих на себе зобов’язань перед усіма вказаними особами, то пропонується звільнити від оподаткування митними платежами ввезення (пересилання) на митну територію України транспортних засобів, що здійснюється зазначеною категорією осіб.

3. Загальна характеристика та основні положення законопроекту

Законопроектом пропонується доповнити частину першу статті 20 та частину першу статті 21 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та передбачити право 1 та 2 категорії на ввезення на митну територію України транспортних засобів, з моменту випуску яких минуло не більше 7 років, для власного користування зі звільненням від оподаткування митними платежами.
При цьому встановлюється обмеження на відчуження таких транспортних засобів протягом 5 років з дня проведення їх державної реєстрації. У разі відчуження транспортних засобів, при ввезенні яких були застосовані пільги, до закінчення встановленого строку, особа втрачає право на звільнення від оподаткування митними платежами та здійснює оплату за ставками, що діяли на момент ввезення такого транспортного засобу.
Право ввезення на митну територію України транспортного засобу зі звільненням від оподаткування митними платежами не розповсюджується на осіб, які скористалися правом на безоплатне або на пільгових умовах забезпечення автомобілем відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
У разі ввезення на митну територію України транспортного засобу зі звільненням від оподаткування митними платежами, особа втрачає право на безплатне користування всіма видами міського та приміського транспорту на території України Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
Також з метою недопущення зловживань та неможливості передачі транспортного засобу в користування іншим особам законопроект передбачає визначення поняття власного користування транспортним засобом, ввезеним із звільненням від оподаткування, а саме як користування самостійно особою, що має право на таке ввезення, та/або членами сім’ї такої особи, а саме її батьками, чоловіком або дружиною, дітьми такої особи, у тому числі усиновленими. Відмітка про таких осіб вноситься в свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу під час його реєстрації за наявності підтверджуючих документів про належність до членів сім’ї. При цьому встановлюється заборона на передачу права керування таким транспортним засобом іншим особам, окрім як лише за умови присутності особи, яка є його власником.
Законопроектом передбачається встановити адміністративну відповідальність власника транспортного засобу за передачу права керування транспортним засобом іншим особам у вигляді попередження у разі першого порушення та штрафу у розмір 500 неоподаткованих мінімумів доходів громадян за кожне наступне порушення.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання

У даній сфері правового регулювання діють такі нормативно-правові акти:

— Конституція України,
— Митний кодекс України,
— Бюджетний кодекс України,
— Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

5. Фінансово-економічне обґрунтування

На момент внесення даного проекту Закону не вимагається додаткових видатків з Державного бюджету України.

6. Запобігання дискримінації

У проекті акту відсутні положення, які містять ознаки дискримінації. Проект акту не потребує проведення громадської антидискримінаційної експертизи.

7. Запобігання корупції

Законопроект не містить правила, процедури, що можуть бути підставами для вчинення корупційних правопорушень. Проект акту не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи, оскільки направлений на покращення становища громадян та рівня їх забезпечення.

8. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття законопроекту

Реалізація положень законопроекту суттєво зменшить соціальну напругу у суспільстві, що викликана неможливістю з боку держави швидко забезпечити транспортними засобам безоплатно або на пільгових умовах усіх чорнобильців, та створить умови для реалізації вказаною категорією громадян свого права на достойний рівень життя.

Народні депутати України:

Г.М. Третьякова (посв. № 53)
В.О. Струневич (посв. № 39)
О.О. Арсенюк (посв. № 396)
С.Д. Гривко (посв. № 110)
А.Д. Остапенко (посв. № 425)

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до Проекту Закону України «Про внесення змін до деяких Законів України щодо соціального захисту учасників ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи»

Чинна редакція
Запропонована редакція

«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи»
Стаття 20. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 1
Особам, віднесеним до категорії 1 (пункт 1 статті 14), надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

13-1) відсутній

Стаття 20. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 1
Особам, віднесеним до категорії 1 (пункт 1 статті 14), надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

      13-1) ввезення на митну територію України транспортних засобів, з моменту випуску яких минуло не більше 7 років, для власного користування зі звільненням від оподаткування митними платежами.
     При реєстрації таких транспортних засобів органами, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, встановлюється обмеження на їх відчуження протягом 5 років з дня проведення реєстрації, про що робиться відмітка в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу. У разі відчуження транспортних засобів, при ввезенні яких були застосовані пільги, передбачені цим Законом, до закінчення встановленого строку, особа втрачає право на звільнення від оподаткування митними платежами та здійснює оплату за ставками, що діяли на момент ввезення такого транспортного засобу на митну територію України.
     Право ввезення на митну територію України транспортного засобу зі звільненням від оподаткування митними платежами не розповсюджується на осіб, які вже використали право на безоплатне або на пільгових умовах забезпечення автомобілем відповідно до пункту 13 частини першої цієї статті.
     У разі ввезення на митну територію України транспортного засобу зі звільненням від оподаткування митними платежами, особа втрачає право на безоплатне користування всіма видами міського та приміського транспорту на території України, передбачене пунктом 15 частини першої цієї статті.
     Власне користування транспортним засобом, ввезеним із звільненням від оподаткування, вважається користування самостійно особою, що має право на таке ввезення, та/або членами її сім’ї, а саме її батьками,  чоловіком або дружиною, дітьми такої особи, у тому числі усиновленими. Відмітка про право керування транспортним засобом такими особами вноситься в свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу під час його реєстрації за наявності підтверджуючих документів про належність до членів сім’ї.
     Заборонено передавати право керування таким транспортним засобом іншим особам, за виключенням керування в присутності особи, яка є власником транспортного засобу.
Стаття 21. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 2
Особам, віднесеним до категорії 2 (пункт 2 статті 14), надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

10) відсутній

Стаття 21. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 2
Особам, віднесеним до категорії 2 (пункт 2 статті 14), надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

     10) ввезення на митну територію України транспортних засобів, з моменту випуску яких минуло не більше 7 років, для власного користування зі звільненням від оподаткування митними платежами.
     У разі ввезення на митну територію України транспортного засобу зі звільненням від оподаткування митними платежами, особа втрачає право на безоплатне користування всіма видами міського та приміського транспорту на території України, передбачене пунктом 9 частини першої цієї статті.
     На регулювання відносин, пов’язаних із ввезенням транспортних засобів зі звільненням від оподаткування митними платежами, особами, визначеними пунктом 2 частини першої статті 14 цього Закону,  поширюється дія абзаців 2, 5, 6 пункту 13-1 частини першої статті 20 цього Закону.
«Кодекс України про адміністративні правопорушення»
Стаття 126. Керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким транспортним засобом або не пред’явила їх для перевірки, або стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами
Керування транспортним засобом особою, яка не має при собі або не пред’явила для перевірки посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційного документа на транспортний засіб, а також поліса (договору) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката «Зелена картка»), —
тягне за собою накладення штрафу в розмірі двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Керування транспортним засобом особою, яка не має права керування таким транспортним засобом, або передача керування транспортним засобом особі, яка не має права керування таким транспортним засобом, —
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Керування транспортним засобом особою, стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами, —
тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців.
Керування транспортним засобом особою, позбавленою права керування транспортними засобами, —
тягне за собою накладення штрафу в розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Примітка: Положення частин першої та другої цієї статті не застосовуються до осіб, які у встановленому порядку навчаються водінню транспортного засобу.

Стаття 126. Керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким транспортним засобом або не пред’явила їх для перевірки, або стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами, або передача власником транспортного засобу права керування іншій особі, якщо така заборона прямо встановлена законом
Керування транспортним засобом особою, яка не має при собі або не пред’явила для перевірки посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційного документа на транспортний засіб, а також поліса (договору) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката «Зелена картка»), —
тягне за собою накладення штрафу в розмірі двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Керування транспортним засобом особою, яка не має права керування таким транспортним засобом, або передача керування транспортним засобом особі, яка не має права керування таким транспортним засобом, —
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Керування транспортним засобом особою, стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами, —
тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців.
Керування транспортним засобом особою, позбавленою права керування транспортними засобами, —
тягне за собою накладення штрафу в розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Передача власником транспортного засобу права керування іншій особі, якщо така заборона прямо встановлена законом, —
тягне за собою письмове попередження власнику транспортного засобу.
Дії, передбачені частиною 5 цієї статті, вчинені повторно, —
тягне за собою накладення штрафу в розмірі п’ятсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Примітка: Положення частин першої та другої цієї статті не застосовуються до осіб, які у встановленому порядку навчаються водінню транспортного засобу.

Народні депутати України:

Г.М. Третьякова (посв. № 53)
В.О. Струневич (посв. № 39)
Арсенюк (посв. № 396)
С.Д. Гривко (посв. № 110)
А.Д. Остапенко  (посв. № 425)




33 комментария:

  1. а до чого тут право на пільговий проїзд? знов шмарклі зелені чудять

    ОтветитьУдалить
  2. Может вдавятся такими пільгами шаг вправо шаг в лево рострел.

    ОтветитьУдалить
  3. Получается ,что я за свои деньги покупаю авто,которое по закону мне положенно бесплатно,то есть фактически я выкупаю свою льготу.А если авто сломается,или попадет в аварию,то до конца жизни буду ездить на общественном транспорте за свои средства и разве это не дискриминация

    ОтветитьУдалить
  4. Большего абсурда еще я не видела,то есть я за свои средства приобретаю льготную машину(которая по закону положена мне бесплатно,на которую я стою уже в очереди более 20 лет),а мне как бонус забирают все льготы на проезд в общественном транспорте.СПАСИБО ЗА ЗАБОТУ НОВАЯ ВЛАСТЬ!!!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. а как вы хотели и так 33 года на халяву прожили

      Удалить
  5. а скок растаможка стоит?мне кажется проще ее заплатить и на три веселых послать такое правительство,штрафы,штрафы,штрафы,заплатил и делай что хочь с машиной и не будет этого дурдома

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Полное Оформление авто стоимостью 5000$, будет стоить около 3000$.

      Удалить
    2. тем что привыкли за 33 года жить на халяву тоже платит надо .это как халявщикам за растаможку платит , что теперь надо чулку с деньгами доставать с заначки и платить так да

      Удалить
  6. ...а чо только проезд безплатный отбирают, ...надо ещё и за питание отобрать и все льготы на комуналку с половиной пенсии...юмористы

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ни спиши ещё е вечер .отберут и под зад дадуть хватить жить на халяву

      Удалить
  7. Да !! Такого жлобства еще не было. Просто шулера !
    Деньги из бюджета на машины расходовать не надо, так еше и перевозчикам за бесплатный
    проезд не нужно компенсировать. Еще и в такие рамки поставили , что сын или внук на базар за мешком картошки съездить не сможет , деда нужно с собой тягать.
    Боже, накажи этих 5-рых @банутых. Они ж наверное расчитывают на премии за экономию
    бюджетных средств и очередную на@бку ликвидаторов.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. зато как красиво потом трендеть будут всему населению Украины, как они чернобыльцев озолотили. А кабмин выдаст постанову по которой бесплатная растаможка будет на 100 грв. дешевле полной. гончарук уже ходит с закатанными рукавами как у фрица.

      Удалить
  8. Это что получается, если я таким способом приобрету авто то и в санаторий мне надо им ехать, который находится на краю географии, и в областную больницу на лечение ехать и т. д. По моему это уже слишком заигрались из льготами.

    ОтветитьУдалить
  9. на машины для всех у нас денег - купи сам и ездить в маршрутках бесплатно не будешь
    на питание полностью денег нет - вырасти продукты сам и бесплатных таблеток не дадим
    на путёвки полностью денег нет - купи сам и льготы отменим
    на пенсии полностью денег нет - иди работай и можешь заплывать за буйки и переходить дорогу на красный свет
    пора чернобыльский квартал создавать

    ОтветитьУдалить
  10. Наверное будут давать еще и хорошие компенсации для топлива

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Все инвалиды ликвидаторы 1 категории, стоящие на очереди на авто получают транспортную компенсацию около 450 гривен в ГОД, имеющие авто получают компенсацию на топливо и тех.обслуживание около 650 гривен в ГОД.

      Удалить
    2. я особисто отримую на таврію 120грв. де мої 430 гривасиків?

      Удалить
    3. Микола! Сумма компенсации утверждена КМУ и составляет для владельцев авто: на топливо 22% и на тех обслуживание 16% от прожиточного минимума для нетрудоспособных лиц, транспортная Компенсация выплачивается в размере 22%, сумма делится на две части и выплачивается два раза в год.

      Удалить
    4. я таких сум неотримував

      Удалить
  11. Такое уже было в 90х годах.Многие чернобыльцы пригоняли себе авто из-за границы и были рады. т.к дешевле было в 2-раза.

    ОтветитьУдалить
  12. Ну откуда ты все знаешь,ванга, кого куда бортонут? У многих ликвидаторов достаточно стажа, чтоб перейти на рабочую

    ОтветитьУдалить
  13. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  14. И как они отберут бесплатный проезд? Я с удостоверением в любом городе Украины бесплатно езжу на общественном транспорте включая метро. Тут явно прослеживается монетизация проезда в будущем.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. «...Я с удостоверением в любом(!?) городе Украины бесплатно езжу на общественном транспорте включая метро....»

      Рубин, это , к сожалению, НЕ ТАК...(Или нужно указывать по какому удостоверению. УЛПА- нет. ИОВ-да) Ты же УЛПА...

      То что ты наблюдал в некоторых городах, ты экстраполируешь на ВСЕ города Украины...

      Удалить
    2. Отвечаю: 1 категория, инвалид 2 группы, сейчас новое удостоверение, со старым ездил общественным транспортом Киев, Львов, Харьков без проблем.

      Удалить
  15. ЛИКВИДАТОР с трёхтысячной пенсией, поезжай в Германию пригони себе машину, но не более семи лет, да вы чо там На всю голову хвори депутати, да этому ликвидатору только поездка обойдётся в годовую пенсию, мамочка моя родная, какой бред пишут, во навыдумывали.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Игорь, этот законопроект не для Вас.Вы нужны как прикрытие.Это уже было в 90 годах.
      Тогда помню озвучили информацию что некоторые чернобыльцы поввозили по 90 (Карл!) автомобилей.
      Сейчас, в законопроекте, предусматривают всего 4 авто... ( по одному авто из 4 позиций)
      Прогресс, или регресс,однако...

      Удалить
    2. А те ребята которые получили по 700 000 после 2008-2010 по п.1293, так те ребята, если были с головой и не проссали деньги, то они могут осилить не только иномарку, а что то и посущественней. Но это если диагноз не по дурке (на самом. деле).

      Удалить
    3. А закон про верификацию в пошедшем времени, на что ?
      Захотят верификаторы "питаться", внесут правку, что проверять будут не три года " взад",- а больше... Вот вам и доход...

      Удалить
    4. И шо будут требовать незаконно полученные деньги взад? А куда ж смотрели глаза ксивы выдающие? Значит на тот момент всех все устраивало, или те чинуши, шо выдавали корочки, ушли на покой, а новым чинушам старый указ не приказ.

      Удалить
  16. А транспортная халявная растаможка нужна скорее всего,что бы урегулировать вопрос с бляхерами. Был бы закон, а через него просунут всю контрабанду. Кто по факту может воспользоваться этим законом из чернобыльцев? Могут, но еденицы. Это можно сравнить с тем случаем,когда Петюня безногому атошнику подарил футбольный мяч. Играй мол пацан, так и нам , купите то на, что денег нету. Вот она многоходовочка от народной власти.

    ОтветитьУдалить
  17. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А можете сказать тоже самое но без мата? Вы сказали всё верно, но некорректно...

      Удалить