До Харківського
окружного адміністративного суду
(майдан Свободи, м. Харків, 61022)
Позивач:
|
___________________________________________
___________________________________________
тел.:
________________; e-mail: не має,
інвалід
ІІ групи ЧАЕС та війни
реєстраційний номер ОКПП: _________________________
|
Відповідач:
|
Головне управління Пенсійного фонду
України в Харківській області
пл. Свободи, буд. 5, Держпром, 3 під.,
2 пов.; м. Харків, 61022; Тел.: (0577)
157575; е-mail: gu@kh.pfu.gov.ua
Код ЄДРПОУ 14099344
|
ПОЗОВНА ЗАЯВА
1.
Я, _______________________________,
відповідно до наказу № __ від __.__.198_ року по відділу пожежної охорони УВД
Виконкому _________ облради був направлений до зони відчуження для виконання
спеціальних робот (копія наказу додається).
2.
Наказом № __
від __.__.198_ року по відділу пожежної охорони УВД Виконкому __________
облради я повернувся до місця постійної дислокації пожежної частини для
подальшого проходження служби.
3.
Пожежна
частина виконувала роботи в другій – третій зоні небезпеки, внаслідок чого я
отримав значне переопромінювання, що привело до інвалідності ІІ групи, пов’язаної
з виконанням робіт по ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи (копія
експертного висновку, довідки МСЕК, додаються).
4.
Правове
регулювання відносин між державою і громадянами України у зв'язку із виконанням
ними конституційного обов'язку щодо пожежної охорони Вітчизни здійснюється
відповідно до Закону України № 796-ХІІ від 28.02.1991 р. «Про статус і
соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи» (надалі – Закон № 796).
5. 25 квітня 2019 року
Конституційний Суд України розповсюдив на всіх військовослужбовців, прирівняних
до них осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи,
право отримувати пенсію по інвалідності, обчислену з п’ятикратного розміру
мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня 2019 р. (рішення
№ 1-р(II)/2019).
6. Але відповідач відмовився
виконувати це рішення Конституційного Суду України, мотивуючи це тим, що такі
рішення не містять порядку їх виконання, тому вони не підлягають виконанню.
7. Тільки 01.07.2019 року
відповідачем проведено перерахунок належної мені пенсій по інвалідності, але замість
прямої норми Закону № 796, яка визначає розмір належної мені пенсії у відсотках
від п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на
1 січня 2019 р., з урахуванням ступеня втрати мною професійної працездатності,
або групи інвалідності (за бажанням), що в моєму випадку становить :
П
= 80% х 5 х Зп(мін),
де П – розмір пенсії, Зп(мін)
- розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня
відповідного року; відповідач застосовує формулу:
П = Зс х Кзс х Кв/100%,
де Зс - середня заробітна плата (дохід) в
Україні, з якої сплачено страхові внески, визначається як середній показник за
2014, 2015 та 2016 роки; Кзс - середньомісячний коефіцієнт заробітної плати,
який враховується під час обчислення пенсії; Кв - розмір відшкодування
фактичних збитків (у відсотках).
Внаслідок цих протиправних
дій відповідача я отримую пенсію по інвалідності в розмірі 9412, 17 грн.
замість 80% х 5 х 4173 = 16692 грн., що менше в два рази.
8. Відповідач такі свої дії
пояснює прийнятою 26 червня 2019 р. постановою Кабінету Міністрів України № 543
«Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою були з
01.07.2019 р. внесені зміни до абзацу першого пункту 9-1 Порядку обчислення
пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. №
1210 “Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи”.
9. Одночасно відповідач
повідомив мене, що розмір належних мені
пенсійних виплат обмежено десятикратним розміром прожиткового мінімуму для
непрацездатних. На мої посилання на рішення Конституційного Суду України
(наприклад рішення від 20 грудня 2016 року № 7-рп/2016), який визнав для
військовослужбовців таке обмеження неконституційним, я отримав відповідь, що
рішення Конституційного Суду України не є нормативним актом і воно не містить
порядку його виконання.
Виклад
обставин на обґрунтування позовних вимог:
10. Формула, за якою станом
на сьогодення відповідачем розраховується належна мені пенсія по інвалідності,
застосовується неправомірно, так як вона суперечить як загальній нормі
цивільного права, визначеній в § 2 глави 82 Цивільного кодексу України, так і
спеціальним нормам запровадженим Законом № 796.
11. Так стаття 1 Закону № 796
визначає, що державна політика вимагає повного відшкодування шкоди особам, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Стаття 13 цього закону
встановлює, що держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду
громадянам та зобов'язується відшкодувати її за пошкодження здоров'я або втрату
працездатності громадянами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
12. Загальні правила
відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю,
визначені § 2 глави 82 Цивільного кодексу України в статтях 1195 – 1208. Стаття
1197 визначає розмір втраченого фізичною особою внаслідок каліцтва або іншого
ушкодження здоров'я заробітку (доходу), що підлягає відшкодуванню.
13. Диспозиція статті 1197
Цивільного кодексу України встановлює, що розмір втраченого фізичною особою
внаслідок каліцтва або іншого ушкодження здоров'я заробітку (доходу), підлягає
відшкодуванню у відсотках від середнього місячного заробітку (доходу), який
потерпілий мав до каліцтва або іншого ушкодження здоров'я, з урахуванням
ступеня втрати потерпілим професійної працездатності, а за її відсутності -
загальної працездатності.
14. Частина 2 цієї статті встановлює,
що якщо середньомісячний заробіток (дохід) потерпілого є меншим від
п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, розмір втраченого заробітку
(доходу) обчислюється виходячи з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної
плати, що з урахуванням гарантій наданих мені статтею 1208 Цивільного кодексу
України на відповідне збільшення розміру відшкодування шкоди у зв'язку з
підвищенням вартості життя або збільшенням розміру мінімальної заробітної плати,
що кореспондується з диспозицією частини 3 статті 59 Закону № 796.
15. Станом на сьогодення «розмір
відшкодування фактичних збитків» завданих
каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я врегульовано нормами § 2 глави
82 Цивільного кодексу України. Це загальна норма цивільного права, вона
гарантує повне відшкодування заподіяного шкоди. Цивільний кодекс України є основним
актом цивільного законодавства України (п. 1 ст. 4 ЦК України).
16. Пункт 2 статті 4 ЦК України
встановлює правило, що якщо постанова Кабінету Міністрів України суперечить
положенням цього Кодексу або іншому закону, застосовуються відповідні положення
цього Кодексу або іншого закону.
17. Також є всі підстави
стверджувати, що законодавець, який дозволив Кабінету Міністрів України з
01.01.2015 року визначати своїми актами умови, порядок призначення та
мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи
захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської
катастрофи, порушив цим частину другу статті 6, частину другу статті 19
Основного Закону України. Це визначив Конституційного Суду України 13 грудня
2019 року в рішенні № 7-р(ІІ)/2019, в якому встановив, що умови та порядок
перерахунку призначених пенсій є питаннями пенсійного забезпечення, які має
визначати Верховна Рада України законом, а не Кабінет Міністрів України
підзаконним актом, цитата:
«Конституційний
Суд України неодноразово зазначав, що права делегування законодавчої функції
парламентом іншому органу влади (у даному випадку Кабінету Міністрів України)
Основним Законом України не передбачено.
Таке
делегування порушує вимоги Конституції України, згідно з якими органи
законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених
цією Конституцією межах і відповідно до законів України, а органи державної
влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти
лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією
та законами України (частина друга статті 6, частина друга статті 19 Основного
Закону України). До аналогічних висновків Конституційний Суд України дійшов у
рішеннях від 9 жовтня 2008 року № 22-рп/2008, від 23 червня 2009 року №
15-рп/2009“ (абзац другий підпункту 3.2 пункту 3 мотивувальної частини Рішення
від 20 травня 2010 року № 14-рп/2010)».
18. Потрібно також врахувати
позицію Великої Палати Верховного Суду в справі № 240/5401/18, провадження №
11-198заі19, розглянутій 16 жовтня 2019 року за позовом Бондарчука Віктора
Андрійовича до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській
області про визнання дій протиправними, зобов`язання здійснити перерахунок та
виплату пенсії. Велика Палата Верховного Суду визначила, що Верховна Рада
України, надаючи повноваження Кабінету Міністрів України щодо регулювання умов
та порядку призначення пенсій, не може надати такі ж повноваження щодо перерахунку
раніше призначених пенсій з огляду на те, що законодавчо діє принцип
незворотності нормативно-правових актів у часі в силу прямих приписів статті 58
Конституції України (пункт 31 постанови).
19. Відносно обмеження розміру
належних мені пенсійних виплат - Конституційний
Суд України в рішенні № 7-рп/2016 від 20 грудня 2016 року визначив, що обмеження
максимального розміру пенсії та призупинення виплати призначеної пенсії військовослужбовцям
є прямим порушенням гарантій наданих нам статтею 17 Конституції України, тому
воно не може бути застосованим на законних підставах.
20. Також Конституційний Суд
України в рішенні від 2 грудня 2019 року № 11-р/2019 визначив беззаперечність
рішень (актів незалежно від форми) Конституційного Суду України за наслідками
конституційних проваджень, неможливість їх зміни чи скасування в частині або в
цілому. Незгода з такими рішеннями (актами) не дозволяє жодному органу
публічної влади ставити під сумнів їх зміст - рішення Конституційного Суду
України незалежно від того, визначено в них порядок і строки їх виконання чи
ні, є обов’язковими до виконання на всій території України.
21. Пункт 3 Положення про Головні
управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях,
містах Києві та Севастополі, затвердженого постановою правління Пенсійного
фонду України 22.12.2014 № 28-2, встановлює основним завданням Головного
управління Пенсійного Фонду України
реалізацію державної політики з питань пенсійного забезпечення, тобто
повного відшкодування шкоди особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи. Тому використання відповідачем при розрахунку моєї пенсії по
інвалідності формули постанови № 1210 замість прямої норми закону є
протиправним.
22. Я також стверджую, що
відповідач, нараховуючи належну мені пенсію по інвалідності в розмірі значно
меншому ніж це встановлено прямою нормою закону, порушив вимоги підпункту 4 пункту 4 цього Положення відносно своєчасного
і в повному обсязі фінансування та виплати належної мені пенсії по
інвалідності. Це протиправно.
На підставі всього
вищевикладеного,
ПРОШУ СУД:
1. Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України
в Харківській області по перерахунку належної мені пенсії по інвалідності, обчисленої
з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1
січня поточного року по формулі використаній в пункті 9-1 постанови Кабінету
Міністрів України № 1210.
2. Зобов’язати
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області нараховувати
та виплачувати належну мені пенсію по інвалідності, обчисленої з п’ятикратного
розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня поточного
року, по формулі: П = 80% х 5 х Зп(мін), де П – розмір пенсії, Зп(мін) -
розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня
відповідного року, без обмеження розміру пенсії по інвалідності.
3. Стягнути
з Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області суму
протиправно не нарахованої та невиплаченої мені частини пенсії з 26 квітня 2019 року.
4. Допустити негайне виконання рішення суду,
відповідно до частини 1 статті 371 Кодексу адміністративного судочинства
України у межах суми стягнення за один
місяць.
Додатки: копія позовної заяви, копія паспорту громадянина України з
кодом ОКПО – 2 екз., копія посвідчення інваліда війни 2 групи та посвідчення
учасника ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС 1 категорії на 1 арк. – 2
екз., копія експертного висновку ХРМЕР – 2 екз., копія довідки МСЕК – 2 екз.,
копія довідки з галузевого Державного архіву – 2 екз., копія протоколу про розмір
пенсії з пенсійної справи – 2 екз., копія відповіді відповідача – 2 екз., копія
довідки про отриману пенсію – 2 екз.
Відповідно до пункту 8 статті
160 КАС України я зазначаю, що є громадянином, віднесеним до 1 категорії
постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, що відповідно до частини 1
статті 5 Закону України «Про судовий збір» звільняє від сплати судового збору.
Також я надаю власне письмове
підтвердження про те, що мною не подано іншого позову (позовів) до цього самого
відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.
« » _______________ 2020 року
______________________________________ Підпис
Для партизан перші 3 пункти
потрібно викласти в такій редакції:
1. Я, _______________________________, відповідно до наказу № __
від __.__.198_ року був зарахований до військової частини № __________, яка
виконувала дезактиваційні роботи в зоні відчуження Чорнобильської АЕС (копія
архівної довідки додається).
2. Наказом № __ від __.__.198_ року я був виключений зі списків
особового складу військової частини № ___________.
3. Весь цей час військова частина дислокувалася в зоні
відчуження, я безпосередньо виїздив на саму Чорнобильську АЕС, де і отримав
значне переопромінювання, що привело до інвалідності ІІ групи, пов’язаної з
виконанням робіт по ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи (копія
експертного висновку, довідки МСЕК, додаються).
Навіщо в позовній заяві зазначати якісь придувані формули ? Так, Позивач обгрунтовує цю формулу ст.1197 ЦК Украини. Положення цієї норми права може застосовуватись тільки для працівників ЧАЕС, які отримали професійні захворювання. Нарахування вказаних виплат здійснюється згідно Закону України №1105-XIV від 23.09.1999 р. «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності». (див. науково-практичний коментар до ст. 1197 ЦК України). Чи буде судом застосовано аналогію права до співробітників пожежної охорони ? Проблематично, оскільки співробітники пожежної охорони в той час проходили службу відповідно до «Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ», затвердженого Постановою Ради Міністрів СРСР № 778 від 23.10.1973 р. Відшкодування шкоди в результаті інвалідності під час прожодження служби врегульовано ст. 21 Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”. Як обгрунтування позовних вимог можна написати будь-що. Крім цього, Верховним судом вже неодноразово висловлена правова позиція про те що постанова КМУ № 1210 є діючою та не скасованою, на що буде посилатись Відповідач https://6aa.court.gov.ua/sud4855/pravovipozicii/social_zahyst/575899/(Постанови від 13 лютого 2018 року у справі № 756/8380/16-а, від 13 лютого 2018 року у справі № 193/877/16-а, від 21 лютого 2018 року у справі № 619/2262/17.) Але, на моє переконання, - треба в позовній заяві вказувати пряму норму права : – з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року. На відсоток втрати працездатності множити не треба !
ОтветитьУдалитьа якщо в архівній довідкі нема виіздів у зону. якийсь абсурд
УдалитьВважаю, що ні яких довідок, а також виписок з наказів, тощо, з підтвердженням виїздів у зону до суду подавати не треба.
УдалитьПідтвердженням статусу та факту участі в ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС являється посвідчення учасника ЛПА на ЧАЕС та посвідчення інваліда війни. Підтвердженням причинного зв'язку захворювань з виконанням обов'язків військової служби (або, службових обов'язків) є висновок МСЕК та довідка МСЕК про % втрати працездатності.
Запропонований зразок позовної заяви являється дуже сумнівним з огляду на обгрунтування приписами Цивільного кодексу України (ст.1197 ЦК) так як відносини держави та військовослужбовців (або, осіб прирівняних до них) в часи СРСР та і зараз регулювались/регулюються спеціальними законами та підзаконними актами. Пропоную зачекати з подібними позовами, так як окружні адміністративні суди зараз зупиняють провадження за подібними позовами до вирішення зразкової справи №520/12609/19 (провадження №Пз/9901/22/19), що перебуває на розгляді у Верховному Суді.
В ухвалі ВС від 09.12.2019 по справі №520/12609/19 зазначено, що звернення з таким позовом до суду обґрунтовано тим, що позивач брав участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи як військовозобов`язаний під час проходження військових зборів, внаслідок чого частково втратив працездатність та став особою з інвалідністю, а відтак, належить до кола військовослужбовців і за рівнем соціального забезпечення має бути прирівняний до військовослужбовців дійсної строкової служби. Після прийняття Конституційним судом України рішення № 1- р(ІІ)/2019 від 25.04.2019 за конституційними скаргами про невідповідність Конституції України (конституційності) положень частини третьої статті 59 Закону України від 09.04.1992 №2262-ХІІ Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб (далі Закон №2262-ХІІ) та з урахуванням рішення Конституційного суду України від 20.12.2016 №7- рп/2016 позивач вважає, що як особа з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи, має право на перерахунок його пенсії в розмірі 80% відповідних сум грошового забезпечення (заробітку), який має визначатися у п`ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року згідно з ч.3 ст.59 Закону №2262-ХІІ та ст.21 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб». При цьому позивач зазначає, що обмеження його пенсії максимальним розміром та інші обмеження розміру пенсії, зокрема, приписи Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року №1210, не мають застосовуватися.
Те що ця справа стосується військовозобов'язаного, призваного на військові збори, жодним чином не позначиться на інших військовослужбовцях так як ВС на моє переконання (не хочу зурочити), відмовить у задоволенні позову з наступних підстав : статтею 21 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі-Закон 2262) не передбачено права особи на перерахунок пенсії за процедурою, встановленою частиною третьою статті 59 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
Розмір грошового забезпечення для розрахунку пенсії за законом 2262 визначений в розділі V цього закону "Обчислення пенсії" (ст.43-47) не відсилає до Чорнобильського закону. Приписи ст. 11 цього закону "Пенсії особам, які постраждали від Чорнобильської катастрофи" - Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, визначаються Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" і цим Законом, - судами не враховуються....
Ви праві на рахунок того що ст. 21 закону 2262 не може бути застосована до нас, так як це стосується пенсії інвалідів війни. Для нас є ст. 3 пункт Г. де чітко вказано що ми маємо право на пенсію тільки на рівні військовослужбовці строкової служби. а з грошового забезпечення мають право кадрові військовослужбовці! І непотрібно все валити в одну кучу! якщо б з самого початку позови були правильно написані , то зараз цього бардака небулоб. а так ми повелися на позови пилипа і компашки і кременчужан з їх сумнівною експертизою про те що перечислені особи в ст 59 мають право на пенсію. на мою думку суд відмовить в цьому позові з тих підстав що ст 21 передбачає пенсію інвалідам війни виходячи з розрахунку грошового забезпечення військовослужовця,який отримував його!
Удалитьдивіться самі: Стаття 21. Розміри пенсій по інвалідності
Пенсії по інвалідності військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом призначаються в таких розмірах:
а) особам з інвалідністю внаслідок війни I групи - 100 процентів, II групи - 80 процентів, III групи - 60 процентів відповідних сум грошового забезпечення (заробітку);
б) іншим особам з інвалідністю I групи - 70 процентів, II групи - 60 процентів, III групи - 40 процентів відповідних сум грошового забезпечення (заробітку).
Тепер на рахунок ст.11, вона пов'язана зі статею 18
УдалитьПЕНСІЇ ПО ІНВАЛІДНОСТІ
Стаття 18. Умови призначення пенсій по інвалідності
Пенсії по інвалідності особам, які мають право на пенсію за цим Законом, призначаються в разі, якщо інвалідність настала в період проходження ними служби або не пізніше трьох місяців після звільнення зі служби, або якщо інвалідність настала пізніше тримісячного терміну після звільнення зі служби, але внаслідок захворювання (травми, поранення, контузії, каліцтва тощо), яке виникло в період проходження військової служби чи під час перебування в полоні або заручником, якщо полонення чи захоплення заручником не було добровільним і особа, яка має право на пенсію за цим Законом, перебуваючи в полоні або заручником, не вчинила злочину проти миру і людства.Ми як "партизани " які стали особами з інвалідністю внаслідок каліцтва отриманого під час зборів маємо повне право на пенсію по цьому закону ! Але якщо отриувати пенсію як строковики за цим законом то нам максимум це 120% мінімалки!
ПЕНСІЇ ПО ІНВАЛІДНОСТІ
Стаття 22. Мінімальні розміри пенсій по інвалідності
Мінімальні розміри пенсій по інвалідності встановлюються:
особам з інвалідністю внаслідок війни з числа солдатів і матросів строкової служби I групи - у розмірі 120 відсотків, II групи - 110 відсотків, III групи - 105 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
Тепер аналізуємо що нам "світить" за цим законом?
Є стаття 7 яка вказує ;
Стаття 7. Право вибору пенсії
Військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей, які одночасно мають право на різні державні пенсії, призначається одна пенсія за їх вибором. Вуаля! це значить що якщо ми маємо право на пенсію за іншими законами то самі можемо вибирати одну з них! ТОМУ МИ ВИБИРАЄМО ПРАВО ПО СТАТТІ 11
Стаття 11. Пенсії особам, які постраждали від Чорнобильської катастрофи
Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, визначаються Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" і цим Законом.!!!! Увага ключове словосполучення "І ЦИМ ЗАКОНОМ"!! ЯКЩО МИ В СУДІ ДОВЕДЕМО ЩО МИ МАЄМО ПРАВО НА ПЕНСІЮ ЗА ст. 3 пунктГ ТО ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ! КОМУ НЕЗРОЗУМІЛІ МОИВИ ЧИТАЙТЕ ЗАКОН І АНАЛІЗУЙТЕ !Можна подати заяву чи скаргу до КС .НА те що суд в остаточному рішені застосував закон чи норму законі ,яка на вашу думку, яка нестосується предмету вашого позову! але це дуже непросто! ДОБРА ВАМ ВСИМ !
Михайлович,подивись Закон про Держбюджет на 2020.Прикінцеві положення ,п 4.
УдалитьСт11Закону 2262 -в розмірах визначених КМУ і фінможливостей .Дай оцінку.
Як би суди розглядали ці справи в загальному провадженні, можливо щось доводити в суді. А так вони(судді або їх помічники) пишуть "під копірку" в скороченому провадженні з реєстру судових рішень. Щодо КС, то у мене є рішення (ухвала ВС про те, що справа малозначна) де в мотивувальній частині жодний закон не зазначений, а тільки посилання на рішення ЄСПЛ "Великовода проти України" та ін.
УдалитьЯк з цим іти до КС ?
зі своїм остаточним рішенням ! позовною заявою яку ви подавали до суду . якщо в ній ви вказували норми закону 2263 , а суд нерозглянув їх а тупо передрав рішення вс то це є підставоюзвернення до кс.
УдалитьКАк хочу так и ворочу. а 543 постанову разве отменили. я тоже хочу 5 умножить на 4723 пенсию без формул. Редактор не вводи людей в заблуждение не убирай коментарии
ОтветитьУдалитьПан Деменьтьев не вводи цензуру как на ВОВЧ почему вы убираете неугодные вам коментарии. я же не планетарщик не матерюсь и никого не обижаю
ОтветитьУдалитьА что я убрал???
УдалитьНЕЗВЕТАЙ УВАГИ
УдалитьДо відома "партизан"- військовозобовязаних.
ОтветитьУдалитьЗакон № 2262 на який ви посилаєтесь:
Стаття 3. Особи, які мають право на пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членами їх сімей
Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення, встановлені цим Законом для військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей, поширюються також (якщо не передбачено інше) на:
г) військовозобов’язаних, призваних на навчальні, спеціальні або перевірочні збори, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при виконанні службових обов’язків у період проходження цих зборів, та членів їх сімей;
Стаття 20. Причини інвалідності
Залежно від причини інвалідності особи з інвалідністю з числа військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом поділяються на такі категорії:
а) особи з інвалідністю внаслідок війни - при настанні інвалідності внаслідок поранення, контузії, каліцтва, захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, виконання обов’язків військової служби (службових обов’язків) чи пов’язаних з перебуванням на фронті, у партизанських загонах і з’єднаннях, підпільних організаціях і групах та інших формуваннях, визнаних такими законодавством України, в районі воєнних дій, на прифронтових дільницях залізниць, на спорудженні оборонних рубежів, військово-морських баз та аеродромів у період громадянської та Другої світової воєн або з участю у бойових діях у мирний час, а також інші особи, зазначені у статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
б) інші особи з інвалідністю з числа військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом - при настанні інвалідності внаслідок каліцтва, одержаного в результаті нещасного випадку, не пов’язаного з виконанням обов’язків військової служби (службових обов’язків), або внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням служби.
Закон № 3551 про статус ветеранів:
Стаття 7. Особи, які належать до осіб з інвалідністю внаслідок війни
До осіб з інвалідністю внаслідок війни належать також особи з інвалідністю з числа:
1) військовослужбовців, осіб вільнонайманого складу, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, виконання інших обов'язків військової служби, пов'язаних з перебуванням на фронті в інші періоди, з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, з участю у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, іншим ураженням ядерними матеріалами;
Отже, статею 7 Закону № 3551 не передбачено віднесення військовозобовязаних до осіб з інвалідністю в наслідок війни!!!
Тому вам не вірно встановлено причину інвалідності - інвалід війни.
Причина повинна бути вказана - захворювання пов’язаного з проходженням служби, відповідно до п. б) ст. 20 Закону № 2262.
Пенсійний Фонд має право в любий момент оспорити встановлену вам причину інвалідності.
З приводу обчислення пенсії до статей 54, 59 Закону № 796.
Пенсія по інвалідності призначається із середньої заробітної плати. Військовозобовязаним під час участі у ЛНА на ЧАЕС виплачувалась середня заробітна плата.
Отже, право на обчислення пенсії з 5 мін. зарплат мають лише ті військовозобовязані, які на момент призиву на збори по ЛНА на ЧАЕС не працювали та не отримували заробітну плату. Інакше, обчислення пенсії 5 мін. зарплат ПФ є порушшенням чинного законодавства України.
Что за бред!
Удалитьмахінатор відпорвідаю ст. 10 закону 796.
Удалить* Тут і надалі до військовослужбовців належать: особи офіцерського складу, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби, військовозобов'язані, призвані на військові збори, військовослужбовці-жінки, а також сержанти (старшини), солдати (матроси), які перебувають (перебували) на дійсній строковій службі у збройних силах, керівний і оперативний склад органів Комітету державної безпеки, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а також інших військових формувань.
Ну що троль упфовський! я являюся війсковослужбовцем чи ні? це вже доказано неодним судом найвищого рівня! нетреба думати що ти самий вумний! Тому згідно статті 7 закону 3351 я є ІНВАЛІДОМ ВІЙНИ !
відпорвідаю ст. 10 закону 796
Удалить"Тут і надалі до військовослужбовців належать ..."
Тут і надалі, мова йде про Закон 796 і ні який інший.
Статус - інвалід війни, встановлюється Законом № 3551, яким не передбачено віднесення військовозобовязаних, призваних на спеціальні збори для ЛНА на ЧАЕС, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при виконанні службових обов’язків у період проходження цих зборів.
Ви ж хочете справедливого і законного ставення до себе з боку держави?
Якщо вам встановлено інвалідність повязана з ЛНА на ЧАЕС, у довідці МСЕК повинно бути зазначено причина інвалідності - внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням служби при виконанні робіт по ЛНА на ЧАЕС.
Удалитьмикола 9 янв. 2020 г., 13:56:00
УдалитьВ якому Головному управлінні ПФУ ви стоіте на обліку?
У всіх військовозобовязаних,призваних на спецзбори під час ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи в експертному заключенні вказано,що їх захворювання пов'язаного з виконанням обов'язків військової служби під час ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.
Удалитьти знову повторюєш цю провокаційну херню! написано військовослужбовці! якими ми і являлися! в протоколі огляду і звязку центральною війсково лікарсською комісією міністерства оборони Украіни вказано ЗАХВОРЮВАНННЯ (ІДУТЬ ДАНІ) ТАК ПОВ'ЯЗАНО З ВИКОНАННЯМ ОБОВ'ЯЗКІВ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПО ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ АВАРІЇ НА ЧАЕС. ВСЕ КРАПКА Я МАЮ ПОВНЕ МОРАЛЬНЕ І ЮРЕДИЧНЕ ПРАВО МАТИ СТАТУС ІНВАЛІДА ВІЙНИ ! І НІОДНА СВОЛОТА ЦОГО НЕЗМІНИТЬ ! МОЖЕШ НА МЕНЕ ПОДАТИ ДО СУДУ ЩО Я ОРИМАВ СТАТУС ІНВАЛІДА ВІЙНИ НЕЗАКОННО! Я З ТЕБЕ ЗДЕРУ ТРИ ШКУРИ ЗА НАКЛЕП І ЗА МОРАЛНИЙ ЗБИТОК! ТРОЛЯКА!
УдалитьБред полный, призвали партизана в АТО, оторвало ему руку, или ногу, то, что, он не инвалид войны?
ОтветитьУдалитьПо-перше.
УдалитьЄ різні виду призову.
В АТО призивались віййськовозобовзані під час мобілізації, а не зборів для ЛНА на ЧАЕС.
По-друге, в АТО велись бойові дії, а на ЧАЕС виконувались цивільні роботи,хоча і з використанням військової техніки.
Да,є різні види призиву.
УдалитьТи,вже достав.
Читай закон про військову службу і військовий обовязок,а особливо ст 41,відповідно якої, військовозобовязані,які перебували на спецзборах і отримали інвалідність,повязану з виконанням обов'язків військової служби поширюється закон про збройні сили україни,про соцзабезпечення забезпечення військовослужбовців...та закон про пенсійне забезпечення військовослужбовців...відповідно ,якого вони і є інвалідами війни.
Так никто не спорит, что пошируется, но где там написано, что відповідно ,якого вони і є інвалідами війни?
УдалитьСт 20,21 закону 2262
УдалитьПомилився,ст19,20 закону 2262
УдалитьПустой разговор, и безсмысленный. Давайте лучше про космос.
ОтветитьУдалитьНу,тогда про космос...
УдалитьПесня космических негодяев В. Высоцкий
https://www.youtube.com/watch?v=ohkcE5t7lS8