Центр віктімізації Чорнобильської катастрофи розробив і запропонував ліквідаторам Чорнобильської катастрофи наступну програму.


1.  Подаєте заяву наступного змісту:

До Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області

 (пл. Свободи, буд. 5, Держпром, 3 під., 2 пов.; м. Харків, 61022)


Заявник:
__________________________________
__________________________________
тел.: _____________________; 
e-mail:___________________ не має,
інвалід ІІ групи ЧАЕС та війни
реєстраційний номер ОКПП: __________________________________

ЗАЯВА



1.  Я, _______________________________, відповідно до наказу № __ від __.__.198_ року по підприємству ______________________________ був відряджений до зони відчуження Чорнобильської катастрофи.

2.   __.__.198_ року я повернувся з відрядження до місця постійної мешкання та продовжив виконання роботи по спеціальності.

3.  Весь час виконання роботи в відрядженні в зоні відчуження я цілодобово знаходився в другій – третій зоні небезпеки, внаслідок чого отримав значне переопромінювання, що привело до інвалідності ІІ групи, пов’язаної з виконанням робіт по ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи..

4.  З причин відсутності на підприємстві з якого я був відряджений до зони відчуження дозволів на роботу в умовах іонізуючого випромінювання, засекречування нормативів оплати праці в назвичайних умовах радіаційної аварії, ліквідації її наслідків (з постанови № 207-7 від 10.06.1986 року Ради Міністрів Української СРСР, яка нормувала збільшення оплати праці в залежності від зони виконання роботи в відрядженні в 6,4 – 16 разів в зрівнянні з звичайною оплатою праці гриф секретності зняли тільки в 1989 році, офіційно текст не оприлюднено) підвищена оплата моєї праці не проводилася.

5.  Спільне роз’яснення від 29.10.92 р. Міністерства праці України, Міністерства фінансів України, Міністерства України у справах захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС №№ 09-3751, 1082/3к, 13-412/308, яким було предписано вирішення грошових вимог осіб, які в 1986 - 1987 роках брали участь у роботах по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і зоні відчуження і їм не була нарахована підвищена заробітна плата за основним місцем роботи відповідно до встановлених розмірів проводити відповідно до чинного законодавства України, не могло бути виконано, так як держава 28.02.1991 року прийняла Закон Української РСР № 796-ХІІ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (надалі – Закон № 796).

6.  Цим законом Україна визнала всю відповідальність за завдане мені пошкодження здоров'я, втрату працездатності внаслідок ліквідації мною Чорнобильської катастрофи, та зобов'язалася відшкодувати завдану шкоду (стаття 13 Закону № 796).

7.  Питання не проведеного перерахунку належної мені підвищеної заробітної плати за роботу  в зоні відчуження Чорнобильської катастрофи було врегульовано наданням мені права отримувати пенсію по інвалідності обчислену з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати (ст.. 57 Закону № 796) та гарантіями держави, що розміри пенсій для інвалідів,  відносно  яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, в усіх випадках не  можуть  бути нижчими:

     по I групі інвалідності   - 10 мінімальних пенсій за віком;
     по II групі інвалідності  -  8 мінімальних пенсій за віком;
     по III групі інвалідності -  6 мінімальних пенсій за віком (ст.. 54 Закону № 796).

8.  Тотожні гарантії були надані солдатам строкової служби (ст. 59 Закону № 796).

9.  5 жовтня 2006 року Верховна Рада України внесла зміни до статей 57 та 59 Закону № 796, якими змінили розмір для розрахунку пенсій по інвалідності для відряджених та солдатів строкової служби. Право отримувати пенсію по інвалідності обчислену з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати було змінено на право отримувати пенсію по інвалідності обчислену з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що  був встановлений на час перебування в зоні відчуження.

10.         28 грудня 2014 року Верховна Рада України змінила редакцію статті 54 Закону № 796. В новій редакції відсутні гарантії держави мінімального розміру пенсії потерпілим від Чорнобильської катастрофи, право встановлювати мінімальний розмір пенсії надано Кабінету Міністрів України.

11.         З 01.01.2015 року набрала законної сили постанова Кабінету Міністрів України, якою понижений мінімальний гарантований розмір пенсії по інвалідності для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС в 5 разів (замість 8 мінімальних пенсій, постановою встановлено розмір 1,6).

12.         Відповідно розмір моєї пенсії по інвалідності був значно знижений відповідачем.

13.         Так замість розміру пенсії по інвалідності в 16692 гривні (80% х 5 х 4173 = 16692 грн.) я в грудні 2019 року отримав пенсію ________ грн.

14.         03.10.2017 року Верховна Рада України поновила право солдатів строкової служби отримувати пенсію по інвалідності обчислену з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 01 січня поточного року.

15.          25 квітня 2019 року Конституційний Суд України, за конституційною скаргою військовослужбовців, розповсюдив на всіх військовослужбовців, прирівняних до них осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, право отримувати пенсію по інвалідності, обчислену з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня 2019 р. (рішення № 1-р(II)/2019).

16.         Конституційний Суд України визнав дискримінацію в відношенні всіх військовослужбовців, по зрівнянню з солдатами строкової служби, так як всі вони знаходилися в однакових умовах і виконували однакову роботу.

17.         Я стверджую, що знаходився в таких же самих умовах і виконував таку ж саму роботу з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, тому, одночасно з поновленням прав солдатів строкової служби, повинні були поновити і мої права.

18.         Я рахую, що в відношенні мене потрібно застосовувати первісну редакцію статті 57 Закону № 796, яка існувала до 5.10.2006 року і розраховувати належну мені пенсію по інвалідності в розмірі обчисленому з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на момент розрахунку, як це було до 05.10.2006 року, так як закон не має зворотної сили в часі і не може скасувати або обмежити вже існуючі в мене права.

19.         Я рахую, що моє право вимагати від держави в особі відповідача нараховувати мені та виплачувати пенсію по інвалідності в розмірі, розрахованому з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на момент розрахунку, надає мені й Цивільний кодекс України. Так нарахована мені пенсія по інвалідності повинна відповідати загальним правилам відшкодування щкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров’ю, визначеним в § 2 глави 82 Цивільного кодексу України, з урахуванням спеціальних норм Закону № 796.


20.         Так стаття 1 Закону № 796 визначає, що державна політика вимагає повного відшкодування шкоди особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Стаття 13 цього закону встановлює, що держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов'язується відшкодувати її за пошкодження здоров'я або втрату працездатності громадянами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

21.         Загальні правила відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, визначені § 2 глави 82 Цивільного кодексу України в статтях 1195 – 1208. Стаття 1197 визначає розмір втраченого фізичною особою внаслідок каліцтва або іншого ушкодження здоров'я заробітку (доходу), що підлягає відшкодуванню.


22.         Диспозиція статті 1197 Цивільного кодексу України встановлює, що розмір втраченого фізичною особою внаслідок каліцтва або іншого ушкодження здоров'я заробітку (доходу), підлягає відшкодуванню у відсотках від середнього місячного заробітку (доходу), який потерпілий мав до каліцтва або іншого ушкодження здоров'я, з урахуванням ступеня втрати потерпілим професійної працездатності, а за її відсутності - загальної працездатності.

23.         Частина 2 цієї статті встановлює, що якщо середньомісячний заробіток (дохід) потерпілого є меншим від п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, розмір втраченого заробітку (доходу) обчислюється виходячи з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що з урахуванням гарантій наданих мені статтею 1208 Цивільного кодексу України на відповідне збільшення розміру відшкодування шкоди у зв'язку з підвищенням вартості життя або збільшенням розміру мінімальної заробітної плати, що відповідає диспозицією статті 57 Закону № 796 в редакціях до 5.10.2006 р.


24.         Станом на сьогодення «розмір відшкодування фактичних збитків» завданих  каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я врегульовано нормами § 2 глави 82 Цивільного кодексу України. Це загальна норма цивільного права, вона гарантує повне відшкодування заподіяного шкоди. Цивільний кодекс України є основним актом цивільного законодавства України (п. 1 ст. 4 ЦК України).

25.         Пункт 2 статті 4 ЦК України встановлює правило, що якщо постанова Кабінету Міністрів України суперечить положенням цього Кодексу або іншому закону, застосовуються відповідні положення цього Кодексу або іншого закону.


26.         Потрібно також врахувати позицію Великої Палати Верховного Суду в справі № 240/5401/18, провадження № 11-198заі19, розглянутій 16 жовтня 2019 року за позовом Бондарчука Віктора Андрійовича до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області про визнання дій протиправними, зобов`язання здійснити перерахунок та виплату пенсії. Велика Палата Верховного Суду визначила, що зменшення розміру раніше призначених пенсій в результаті застосування відповідачем нових правил обчислення є неправомірним з огляду на те, що законодавчо діє принцип незворотності нормативно-правових актів у часі в силу прямих приписів статті 58 Конституції України (пункт 31 постанови).

27.         Відносно обмеження розміру належних мені пенсійних виплат -  Конституційний Суд України в рішенні № 7-рп/2016 від 20 грудня 2016 року визначив, що обмеження максимального розміру пенсії та призупинення виплати призначеної пенсії військовослужбовцям є прямим порушенням гарантій наданих нам статтею 17 Конституції України, тому воно не може бути застосованим на законних підставах.


28.         Також Конституційний Суд України в рішенні від 2 грудня 2019 року № 11-р/2019 визначив беззаперечність рішень (актів незалежно від форми) Конституційного Суду України за наслідками конституційних проваджень, неможливість їх зміни чи скасування в частині або в цілому. Незгода з такими рішеннями (актами) не дозволяє жодному органу публічної влади ставити під сумнів їх зміст - рішення Конституційного Суду України незалежно від того, визначено в них порядок і строки їх виконання чи ні, є обов’язковими до виконання на всій території України.

29.         Пункт 3 Положення про Головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 22.12.2014 № 28-2, встановлює основним завданням Головного управління Пенсійного Фонду України  реалізацію державної політики з питань пенсійного забезпечення, тобто повного відшкодування шкоди особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Тому використання відповідачем при розрахунку моєї пенсії по інвалідності формули постанови № 1210 замість прямої норми закону є протиправним.


На підставі всього вищевикладеного,

ПРОШУ:

1. Здійснити перерахунок належної мені пенсії по інвалідності, відповідно до мого бажання отримувати пенсію в розмірі обчисленому з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня поточного року.
2. Застосовувати в відношенні розміру належної мені пенсії імператив статті 54 Закону № 796, відносно якого розмір належної мені пенсії в усіх випадках не може бути меншим ніж вісім мінімальних пенсій за віком.
3. Надати завірені копії протоколу про призначення моєї пенсії по інвалідності та довідку про розмір отриманих мною пенсій за останні 6 місяців.


«       » _______________ 2020 року

                                                        ______________________________________ Підпис

2.  Після отримання відповіді з відмовою, пропонуємо подати адміністративний позов такого змісту:

        
До   Харківського окружного адміністративного суду
(майдан Свободи, м. Харків, 61022)
        
Позивач:
_______________________________
_______________________________
тел.: ________________; e-mail: не має,
інвалід ІІ групи ЧАЕС та війни
реєстраційний номер ОКПП: _________________________

Відповідач:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
пл. Свободи, буд. 5, Держпром, 3 під., 2 пов.; м. Харків, 61022; Тел.:  (0577) 157575; е-mail:   gu@kh.pfu.gov.ua
Код ЄДРПОУ   14099344















ПОЗОВНА  ЗАЯВА


1.  Я, _______________________________, відповідно до наказу № __ від __.__.198_ року по підприємству ______________________________ був відряджений до зони відчуження Чорнобильської катастрофи.

2.   __.__.198_ року я повернувся з відрядження до місця постійної мешкання та продовжив виконання роботи по спеціальності.

3.  Весь час виконання роботи в відрядженні в зоні відчуження я цілодобово знаходився в другій – третій зоні небезпеки, внаслідок чого отримав значне переопромінювання, що привело до інвалідності ІІ групи, пов’язаної з виконанням робіт по ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи (копія експертного висновку, довідки МСЕК, додаються).

4.  З причин відсутності на підприємстві з якого я був відряджений до зони відчуження дозволів на роботу в умовах іонізуючого випромінювання, засекречування нормативів оплати праці в назвичайних умовах радіаційної аварії, ліквідації її наслідків (з постанови № 207-7 від 10.06.1986 року Ради Міністрів Української СРСР, яка нормувала збільшення оплати праці в залежності від зони виконання роботи в відрядженні в 6,4 – 16 разів в зрівнянні з звичайною оплатою праці гриф секретності зняли тільки в 1989 році, офіційно текст не оприлюднено) підвищена оплата моєї праці не проводилася.

5.  Спільне роз’яснення від 29.10.92 р. Міністерства праці України, Міністерства фінансів України, Міністерства України у справах захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС №№ 09-3751, 1082/3к, 13-412/308, яким було предписано вирішення грошових вимог осіб, які в 1986 - 1987 роках брали участь у роботах по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і зоні відчуження і їм не була нарахована підвищена заробітна плата за основним місцем роботи відповідно до встановлених розмірів проводити відповідно до чинного законодавства України, не могло бути виконано, так як держава 28.02.1991 року прийняла Закон Української РСР № 796-ХІІ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (надалі – Закон № 796).

6.  Цим законом Україна визнала всю відповідальність за завдане мені пошкодження здоров'я, втрату працездатності внаслідок ліквідації мною Чорнобильської катастрофи, та зобов'язалася відшкодувати завдану шкоду (стаття 13 Закону № 796).

7.  Питання не проведеного перерахунку належної мені підвищеної заробітної плати за роботу  в зоні відчуження Чорнобильської катастрофи було врегульовано наданням мені права отримувати пенсію по інвалідності обчислену з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати (ст.. 57 Закону № 796) та гарантіями держави, що розміри пенсій для інвалідів,  відносно  яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, в усіх випадках не  можуть  бути нижчими:

     по I групі інвалідності   - 10 мінімальних пенсій за віком;
     по II групі інвалідності  -  8 мінімальних пенсій за віком;
     по III групі інвалідності -  6 мінімальних пенсій за віком (ст.. 54 Закону № 796).

8.  Тотожні гарантії були надані солдатам строкової служби (ст. 59 Закону № 796).

9.  5 жовтня 2006 року Верховна Рада України внесла зміни до статей 57 та 59 Закону № 796, якими змінили розмір для розрахунку пенсій по інвалідності для відряджених та солдатів строкової служби. Право отримувати пенсію по інвалідності обчислену з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати було змінено на право отримувати пенсію по інвалідності обчислену з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що  був встановлений на час перебування в зоні відчуження.

10.         28 грудня 2014 року Верховна Рада України змінила редакцію статті 54 Закону № 796. В новій редакції відсутні гарантії держави мінімального розміру пенсії потерпілим від Чорнобильської катастрофи, право встановлювати мінімальний розмір пенсії надано Кабінету Міністрів України.

11.         З 01.01.2015 року набрала законної сили постанова Кабінету Міністрів України, якою понижений мінімальний гарантований розмір пенсії по інвалідності для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС в 5 разів (замість 8 мінімальних пенсій, постановою встановлено розмір 1,6).

12.         Відповідно розмір моєї пенсії по інвалідності був значно знижений відповідачем.

13.         Так замість розміру пенсії по інвалідності в 16692 гривні (80% х 5 х 4173 = 16692 грн.) я в грудні 2019 року отримав пенсію ________ грн. (копія довідки надається).

14.         03.10.2017 року Верховна Рада України поновила право солдатів строкової служби отримувати пенсію по інвалідності обчислену з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 01 січня поточного року.

15.          25 квітня 2019 року Конституційний Суд України, за конституційною скаргою військовослужбовців, розповсюдив на всіх військовослужбовців, прирівняних до них осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, право отримувати пенсію по інвалідності, обчислену з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня 2019 р. (рішення № 1-р(II)/2019).

16.         Конституційний Суд України визнав дискримінацію в відношенні всіх військовослужбовців, по зрівнянню з солдатами строкової служби, так як всі вони знаходилися в однакових умовах і виконували однакову роботу.

17.         Я стверджую, що знаходився в таких же самих умовах і виконував таку ж саму роботу з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, тому, одночасно з поновленням прав солдатів строкової служби, повинні були поновити і мої права.

18.         Більше того, я рахую, що відповідач протиправно не застосує в відношенні мене первісну редакцію статті 57 Закону № 796, яка існувала до 5.10.2006 року і не розраховує належну мені пенсію по інвалідності в розмірі обчисленому з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на момент розрахунку, як це було до 05.10.2006 року, так як закон не має зворотної сили в часі і не може скасувати або обмежити вже існуючі в мене права.

19.         Я рахую, що моє право вимагати від держави в особі відповідача нараховувати мені та виплачувати пенсію по інвалідності в розмірі, розрахованому з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на момент розрахунку, надає мені й Цивільний кодекс України. Так нарахована мені пенсія по інвалідності повинна відповідати загальним правилам відшкодування щкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров’ю, визначеним в § 2 глави 82 Цивільного кодексу України, з урахуванням спеціальних норм Закону № 796.

20.         Так стаття 1 Закону № 796 визначає, що державна політика вимагає повного відшкодування шкоди особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Стаття 13 цього закону встановлює, що держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов'язується відшкодувати її за пошкодження здоров'я або втрату працездатності громадянами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.


21.         Загальні правила відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, визначені § 2 глави 82 Цивільного кодексу України в статтях 1195 – 1208. Стаття 1197 визначає розмір втраченого фізичною особою внаслідок каліцтва або іншого ушкодження здоров'я заробітку (доходу), що підлягає відшкодуванню.

22.         Диспозиція статті 1197 Цивільного кодексу України встановлює, що розмір втраченого фізичною особою внаслідок каліцтва або іншого ушкодження здоров'я заробітку (доходу), підлягає відшкодуванню у відсотках від середнього місячного заробітку (доходу), який потерпілий мав до каліцтва або іншого ушкодження здоров'я, з урахуванням ступеня втрати потерпілим професійної працездатності, а за її відсутності - загальної працездатності.

23.         Частина 2 цієї статті встановлює, що якщо середньомісячний заробіток (дохід) потерпілого є меншим від п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, розмір втраченого заробітку (доходу) обчислюється виходячи з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що з урахуванням гарантій наданих мені статтею 1208 Цивільного кодексу України на відповідне збільшення розміру відшкодування шкоди у зв'язку з підвищенням вартості життя або збільшенням розміру мінімальної заробітної плати, що відповідає диспозицією статті 57 Закону № 796 в редакціях до 5.10.2006 р.

24.         Станом на сьогодення «розмір відшкодування фактичних збитків» завданих  каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я врегульовано нормами § 2 глави 82 Цивільного кодексу України. Це загальна норма цивільного права, вона гарантує повне відшкодування заподіяного шкоди. Цивільний кодекс України є основним актом цивільного законодавства України (п. 1 ст. 4 ЦК України).

25.         Пункт 2 статті 4 ЦК України встановлює правило, що якщо постанова Кабінету Міністрів України суперечить положенням цього Кодексу або іншому закону, застосовуються відповідні положення цього Кодексу або іншого закону.

26.         Потрібно також врахувати позицію Великої Палати Верховного Суду в справі № 240/5401/18, провадження № 11-198заі19, розглянутій 16 жовтня 2019 року за позовом Бондарчука Віктора Андрійовича до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області про визнання дій протиправними, зобов`язання здійснити перерахунок та виплату пенсії. Велика Палата Верховного Суду визначила, що зменшення розміру раніше призначених пенсій в результаті застосування відповідачем нових правил обчислення є неправомірним з огляду на те, що законодавчо діє принцип незворотності нормативно-правових актів у часі в силу прямих приписів статті 58 Конституції України (пункт 31 постанови).

27.         Відносно обмеження розміру належних мені пенсійних виплат -  Конституційний Суд України в рішенні № 7-рп/2016 від 20 грудня 2016 року визначив, що обмеження максимального розміру пенсії та призупинення виплати призначеної пенсії військовослужбовцям є прямим порушенням гарантій наданих нам статтею 17 Конституції України, тому воно не може бути застосованим на законних підставах.

28.         Також Конституційний Суд України в рішенні від 2 грудня 2019 року № 11-р/2019 визначив беззаперечність рішень (актів незалежно від форми) Конституційного Суду України за наслідками конституційних проваджень, неможливість їх зміни чи скасування в частині або в цілому. Незгода з такими рішеннями (актами) не дозволяє жодному органу публічної влади ставити під сумнів їх зміст - рішення Конституційного Суду України незалежно від того, визначено в них порядок і строки їх виконання чи ні, є обов’язковими до виконання на всій території України.

29.         Пункт 3 Положення про Головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 22.12.2014 № 28-2, встановлює основним завданням Головного управління Пенсійного Фонду України  реалізацію державної політики з питань пенсійного забезпечення, тобто повного відшкодування шкоди особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Тому використання відповідачем при розрахунку моєї пенсії по інвалідності формули постанови № 1210 замість прямої норми закону є протиправним.

30.         Я також стверджую, що відповідач, нараховуючи належну мені пенсію по інвалідності в розмірі значно меншому ніж це встановлено прямою нормою закону, порушив вимоги  підпункту 4 пункту 4 цього Положення відносно своєчасного і в повному обсязі фінансування та виплати належної мені пенсії по інвалідності. Це протиправно.

На підставі всього вищевикладеного,


ПРОШУ  СУД:

1.     Визнати протиправними дії  Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області по перерахунку належної мені пенсії по інвалідності, без врахування мого бажання отримувати пенсію в розмірі обчисленому з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня поточного року.
2. Зобов’язати Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області нараховувати та виплачувати належну мені пенсію по інвалідності, обчисленої з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня поточного року, по формулі: П = 80%  х  5 х Зп(мін), де П – розмір пенсії, Зп(мін) - розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, без обмеження розміру пенсії по інвалідності.
 3.    Допустити негайне виконання рішення суду, відповідно до частини 1 статті 371 Кодексу адміністративного судочинства України  у межах суми стягнення за один місяць.

Додатки: копія позовної заяви, копія паспорту громадянина України з кодом ОКПО – 2 екз., копія посвідчення учасника ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС 1 категорії  – 2 екз., копія експертного висновку ХРМЕР – 2 екз., копія довідки МСЕК – 2 екз., копія довідки з підприємства (архіву) – 2 екз., копія протоколу про розмір пенсії з пенсійної справи – 2 екз., копія відповіді відповідача – 2 екз., копія довідки про отриману пенсію – 2 екз.

Відповідно до пункту 8 статті 160 КАС України я зазначаю, що є громадянином, віднесеним до 1 категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про судовий збір» звільняє від сплати  судового збору.

Також я надаю власне письмове підтвердження про те, що мною не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

«       » _______________ 2020 року

                                                        ______________________________________ Підпис


З повагою,
Ігор Бургас

31 комментарий:

  1. зачем вы такую херню пишите суд не работает на чаэс и подавайте или не подавайте 6. 8.10 никто вам коммунистические законы не вернёт халяву для припятских .грошей нема

    ОтветитьУдалить
  2. опят в суды людей толкаете пошли вы судами нахуй

    ОтветитьУдалить
  3. Да пусть пацаны долбят. "Безумству оптимистов поем мы песню." Самое главное когда у кого то что то получается все критики потихоньку подтягиваются следом. Такое было неоднократно.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. сам иди в суды это ребятам больным делать нехрен по судам бегать и без толку отменил закон 54 с.4 это 6.8.10 м.. это закон коммунисты выдумали когда 19 рублей минималка была всем одинаково

      Удалить
  4. .внаслідок чого отримав значне переопромінювання - це скільки?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Скільки,скільки... В законі про це взагалі нічого не сказано!
      Хоч і "нуль"...
      Тобто ти можеш настрадати аж на першу,чи другу групу інвалідності пов*язаної з роботами по ЛНА,взагалі без будь якої радіації...
      Ну правда щоб почуватися комфортніше,бажано щось почепити на груди... Хоч бубафорську медальку...

      Удалить
  5. Ребята , а сколько Вам лет...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Если последние срочники были в 1990 году, значит на 1990 им было 18 лет, год рождения 1972 год, для многих это пацаны. Наверное ещё на дискотеку бегают.

      Удалить
  6. Уже нужно осознать , что .которые остались в живых, видно долгожители....Благодарите Господа Бога,что у Вас всё хорошо для такого возраста...У других - намного всё хуже, и они ничего не требуют...

    ОтветитьУдалить
  7. А. В заяві : 1) не рахую, а вважаю. Рахувати будете коли перерахують...
    2) який Відповідач ? треба замінити на ГУ ПФУ. Відповідач буде коли дійдете до суду !
    Б. Взагалі п. Бургасу треба опуститись з неба на землю. Бо що він пропонує в цій статті (зразок заяви до ПФУ та позовній заяві) вже давно пройдений шлях. Вчить пане Бургас матеріальну базу, бажано за посиланням в інтернеті де для "ВЕЛИКИХ" юристів та філологів, яким себе на певне вважає автор,- жевано-пережевано (рос.) та покладено до рота. https://alder.pp.ua/2014/08/blog-post_71.html , а саме : УХВАЛА ЄСПЛ по Заяві № 43331/12 Валентина Ніканорівна ВЕЛИКОДА проти України. Європейський суд з прав людини (П’ята секція), засідаючи 3 червня 2014 року....Заявниця брала участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та має спеціальний статус ліквідатора 1 категорії. Вона також має третю групу інвалідності.... і далі по тексту.
    Так що РАХУВАТИ можна до безкінечності.
    Не морочте людям голову: - це шлях в нікуди.
    Читайте іноді коментарі, наприклад до Вашої статті про перерахунок пенсії пожежним.

    ОтветитьУдалить
  8. «Единственное, что необходимо для триумфа зла это, чтобы хорошие люди ничего не делали» Эдмунд Бюрке (1729-1797 г.г.)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Это верно,но делание чего то, должно учитывать риски противостояния и реалии достижения желаемого. Бывает упрямое желание достичь невозможного граничит с навязчивым фанатизмом.

      Удалить
  9. Ігор Бургас, дякую. Пишіть більше.

    ОтветитьУдалить
  10. Вся жизнь игра. Зеленский через кино наиграл себе на президентство. Судилище тоже из ряда игр, поиграем?

    ОтветитьУдалить
  11. халва....халва...халва ...хоть миллион раз халва во рту не слаще!!! 1.Ликвидатор это ЛИКВИДАТОР,терпила ЭТО ТЕРПИЛА. 2. Клепание терпил поставлено на поток ( из ВСЕГО села бывает 1 семья-ВСЯ терпилы ...чел5-6,а ВСЁ село здоровые!!!! и покуда ЭТА-ХРЕНЬ будет продолжаться ....под брэндом-ЧЕРНОБЫЛЬ ...СА-ИТЕ ЛИКВИДАТОРЫ до пота у пьяного койота.Ну как то ТАК!!!

    ОтветитьУдалить
  12. Николай, Харьков.Игорю Бургасу, есть решение конституционного суда,а по постанове № 543 происходит дискриминация, у партизан пенсия 10467 гр.у срочников 13700 гр. В чем разница между партизанами и срочниками ?????

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. В денежном довольствии во время прибывания на ЛПА. Любая задача или приказ за 7 рублей в месяц. Да, премия была 100 рублей. И не у всех срочников 80 %, это не эталон, как многие думают.

      Удалить
    2. а командировочным 2 гр 4000 5000 що це не дыскриминация а вам все мало портизаны

      Удалить
  13. Если так судить, то у гражданских зарплата была от 1000 до 3000 рублей, а у партизан и военных 200 рублей, то почему тогда гражданскии стонут? Или болезни разные у срочников, партизан и военных? Ответ разницы нет, а есть дискриминации. Срочники было 19 лет, а мне 22,то в чем разница?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Зарплата от 1000 была у меньшинства командировосных. Посмотри инфу от пфу, сколько чернобыльцев получает максималку.

      Удалить
    2. ребята откуда такие зарплаты 1986 1987

      Удалить
    3. Это для тех,кто работал в зонах опасности. Там кратность применялась...Думал что все об этом знают...

      Удалить
    4. по кратности да но не все все равно шло по зарплате с осной зарплаты с предприятия

      Удалить
  14. Внести разногласия, это тактика была у Ревы, Порошенко всяких.

    ОтветитьУдалить
  15. 23. Частина 2 цієї статті встановлює, що якщо середньомісячний заробіток (дохід) потерпілого є меншим від п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, розмір втраченого заробітку (доходу) обчислюється виходячи з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що з урахуванням гарантій наданих мені статтею 1208 Цивільного кодексу України на відповідне збільшення розміру відшкодування шкоди у зв'язку з підвищенням вартості життя або збільшенням розміру мінімальної заробітної плати, що відповідає диспозицією статті 57 Закону № 796 в редакціях до 5.10.2006 р.

    Дыспазиция следующая.

    Для идиотов. Посмотрите на свою зарплату во время ликвидации, на 86 г. она меньше 70 р х 5 = 350 руб?
    Если меньше, то вы не выполняли работы в зонах опасности 1,2,3, и не могли переоблучиться и получить связь.
    Если больше, то вы не о том просите.
    В любом случае идите лесом..
    идите лесом, дауны.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Все правильно. Один из основных, а можно сказать законопологающих примеров является кратность, которая подтверждает пребывание человека в зоне. Если никакая кратность не учтена в расчете пенсии, то возникает большой вопрос, " а где вы были ,мил человек?" Или бывает по другому?

      Удалить
  16. В средине первого десятилетия нынешнего века,чернобыльцы так же массово ,начали обращаться в суды и выигрывать их...
    Причем, утверждать что выигрывали суды чернобыльцы САМИ,- это не совсем правильно...
    Именно сами выигрывали не очень многие,как правило были задействованы адвокаты и даже адвокатские конторы...
    Все бы ничего,каждый получал свою выгоду,но это движение приобрело массовый характер...

    Но и это еще было терпимо,если бы не чрезмерная жадность некоторых индивидуумов...
    6-8-10 "минималок" пенсии им показалось мало, и они применили ПКМУ № 1293 ,с помощю которой увеличили 6-8-10,еще в 2,5-3,0 раза в зависимости от года...
    С. Тигибко " взвыл" и кончилось все суды ПКМУ № 1210...Все это вы знаете.Кто- то пострадал, и проиграл...
    У меня вопрос есть.

    Вот опять принимаются попытки(неоднократные) надавить на власть с помощью судов и массовости...
    Никого не агитирую,ни к чему не призываю...
    Остатком высохшей от старости извилины пытаюсь рассуждать...

    А "отдача" то будет ?
    Законы физики говорят что отдача должна быть обязательно,причем равная по величине и противоположная по знаку...

    Какой кунштюк от власти нам стоит ждать? Аналитики есть?
    Я бы и "не парился" мало ли у кого какя блажь в голове...Но это ведь "обратка" может зацепить и меня...

    И.Бургаса я не прошу объяснить,- у него очевидный конфликт интересов...

    Партизан-86г.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Сергей Михалыч, А чего мне без VPN нельзя пост "повесить" ?
      Вернее за что меня по IP ? Я ж сплошная политкорректность,а ж самому противно...)))

      Удалить
    2. Почему нельзя? Можно ... . Я ничего не менял …

      Удалить
    3. С.М.извини ,косяк мой . С Хрома не могу сообщение повесить после обновления...

      Удалить