Шановні
побратими, ліквідатори Чорнобильської
катастрофи, читаючи коментарі деяких наших Анонімів я вирішив у даному зверненні до
вас висловити й свою точку зору. І відносно статусу
"інваліда війни", і відносно пільг для учасників ліквідації 2 3
категорії 88-90-их років.
Взагалі про все те, що сьогодні обговорюються в коментарях на всіх
чорнобильських сайтах, здебільшого, Анонімами. Я не маю на меті нав'язати комусь
свою точку зору чи когось образити. Моя точка зору лише одна з тих, які
висловлюються в коментарях під різними публікаціями на Чорнобильських сайтах, і
яку я зпробую винести на загальний розсуд.
Коротко про себе, якщо хтось, можливо, мене незнає. Я Неділько Олександр Миколайович, поки що Голова Кіровоградської обласної громадської організації Союз Чорнобиль України, будучи призваним на спеціальні військові збори у якості хіміка- дозиметриста, у складі першої роти радіохімічної розвідки 25 бригади, у вересні-жовтні 1986 року приймав участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і вніс свій особистий внесок по ліквідації Чорнобильської катастрофи.
Буду вдячний за відповідь,
також обгрунтовану.
На
сьогодні, я є інвалідом 1 Б групи і маю обидва статуси: учасник ліквідації, категорія 1 та інвалід війни.
Перше,
на що
хотів би звернути увагу, так це на анонімних коментаторів: не хочеться вірити та сприймати, що їх пишуть ті, хто в 1986-1990 роки, ризикуючи своїм життям, захистили народ України, та й не тільки України, а сьогодні міряються хто круче: хто ближче
був до реактора, хто раніше був, в кого є архівна довідка, а кого немає, в
кого є зв'язок а в кого немає, в кого записана більша доза опромінення і тд.
і тп. На
думку приходить лише одне, РОЗДІЛЯЙ, ЗТРАВЛЮЙ МІЖ СОБОЮ І ВОЛОДАРЮЙ.
Вважаю,
що хтось навмисно вносить смуту в ряди ліквідаторів, а вони на це ведуться. Але якщо це правда, то є, напевно, й зацікавлена сторона, яка у такий спосіб готує обгрунтування та підстави, щоб взагалі позбавити нас всіх статусів та пільг. Пригадуєте 2012 рік коли, після
спільного з афганцями, штурму Верховної Ради, лише в Кіровоградській області відкорегували
статус 116-и особам. Я не
проти чистки наших рядів, якщо це дійсно
чистка, а не засіб
впливу на свідомість інших ліквідаторів. Тому і не дивно, чому "настоящих
буйних нынче мало, вот и нету
вожаков». Пригадуєте
слова з пісні Володимира Висоцького?
Сумно читати деякі коментарі: ото сміху буде як у
тих інвалідів війни, коли після перереєстрації посвідчень ІВ заберуть їхні статуси. Тому й не дивуюсь сьогоднішньому нашому
соціальному
становищу.
Відносно статусу інваліда війни хотів би зазначити наступне. Пригадаймо слова Тараса Шевченка з послання "І мертвим і живим і ненародженим" І ЧУЖОГО НАУЧАЙТЕСЬ І СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ.Спробую пояснити до чого ці слова. усі напевно знають що З 06:06 96-го в статтю 10 нашого закону внесли зміни якими доповнили її посиланням, в якому зазначено, що тут і надалі до військовослужбовців належать, у тому числі й військовозобов'язані призвані на збори.
В 97 році видано спільний Наказ Міністерства оборони та
Мінсоцзахисту, в якому роз'яснили Порядок застосування цієї норми. Один мій земляк до цих пір б'є себе в груди
та розповідає ліквідаторам.
скільки він
виїздив до Києва вибороюючи для всіх ліквідаторів статус "інваліда війни" не
розуміючи що саме тоді вже сіялось зерно сьогоднішнього розбрату. Поміркуємо разом, чому тоді
багатьом так хотілося
статус "інваліда війни? БАНАЛЬНА ЖАДІБНІСТЬ. 100% знижка
на оплату комунальних послуг та
пільги для ветеранських організацій. Ще
за життя Андрєєва Юрія Борисовича, я піднімав питання щоб Мінсоцполітики
встановлюючи перелік ветеранських
організацій, яким надається якась
державна підтримка зазначало окремим
рядком нашу всеукраїнську чорнобильську організацію. Що нам не потрібно знецінювати статус ліквідатора
Чорнобильської катастрофи й підміняти його іншими статусами.
Ось тоді й пішли рости, як гриби після дощу, різні ветеранські організації, які й розпорошили
чорнобильський рух, поділивши та зіштовхнувши ліквідаторів між собою. Навіть
всередені організації появились свої і не зовсім. Тоді, фактично, й почався розкол і розвал Союз Чорнобиль України, ще донедавна дружньої, масової та
впливової Чорнобильської
організації, щоб вона більше не стояла на заваді чиновникам.
А
тепер повернемося до Шевченка. Якщо комусь на той час, подобався об'єм пільг, прописаних в законі "Про
статус ветеранів війни" то їх можна було просто продублювати в нашому законі.
На
моє переконання "Статус учасника ліквідації Чорнобильської
катастрофи" повинен звучати в нашій
країні набагато
голосніше будь
якого статуса, так як, це єдині з Захисників
України, хто клав виключно своє життя на алтар спасіння інших людей, не проливши
при цьому жодної краплини чужої крові. А тому, згідно релігійних норм, це є найвищий прояв любові до ближнього, що і стало
приводом для написання нашої ікони Чорнобильський Спас.
Я
вважаю що зусилля, всіх переговорних та ініціативних груп повинні бути зосереджені на
одному єдиному питанні: ПЕРЕВЕСТИ
СТАТУС ЛІКВІДАТОРА ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ З ПОЗИЦІЇ ЖЕРТВИ В ПОЗИЦІЮ ГЕРОЯ-РЯТІВНИКА, з відповідним визнанням його на державному рівні, та викорененням з свідомості народу України хибну думку про те, що дійсних
ліквідаторів вже нема серед
живих. А
ті, що носять сьогодні
посвідчення це фейкові ліквідатори.
На чорнобильських сайтах, в коментах "анонімів”,
особливо останнім часом, лунають
порівняння, що умови робіт при ліквідації
наслідків Чорнобильської катастрофи повинні прирівнюються до умовно бойових дій. Я не помилився.
пропонують саме таке
поняття,“умовно бойові дії”.
На моє переконання умови бойових дій взагалі не коректно й не доцільно порівнювати з умовами робіт по ліквідації Чорнобильської катастрофи, так як під час бойових дій не факт, що людину могло бути поранено навіть за весь час бойових дій хоча би один раз, в той час коли кожного дня під час виконання будь яких робіт по ліквідації Чорнобильської катастрофи кожного, без виключення, ліквідатора було 100% поранено в кожну клітинку його тіла, та ще й назавжди, невидимим атомом, який потім буде нагадувати про себе кожному з ліквідаторів, комусь раніше, комусь пізніше, комусь в меншій мірі, комусь в більшій, але обов'язково кожному. Тому й мірятись, хто більший герой, а хто менший не варто. Всі ми, сбогодні, як на підводному човні, або разом потонемо, або разом, і тільки разом, випливемо. Всі категорії ліквідаторів без винятку + вдови ліквідаторів. При цьому я не проти соціального захисту всіх інших потерпілих. Всі мають рівні права на соціальний захист.
А у нашому повсякденному житті постійно є потерпілі. Від паводків, ураганів, від наслідків навчань та випробувань з ядерними зарядами, тощо. Але це не означає, що всіх потерпілих необхідно зосередити в одному чорнобильському законі. Для цього і існують різні спеціальні закони, для різних груп працівників і службовців, яких Держава вирішила соціально захистити додатково та окремо від інших, залежно від їхнього внеску для Держави.
Відносно
законопроекту який на
даний час
обговорюється на чорнобильських сайтах. Як ідею щоб
додаткову пенсію за шкоду заподіяну здоров'ю виплачувати в повному обсязі незалежно від інших видів пенсій
підтримую, але мені невідомо що залишиться від цієї ідеї на момент публікування вже закону в ЗМІ. Таку пропозицію, викладену на
папері, я надавав ще Андрєєву Юрію Борисовичу з наданням повного комплекту
документів. Потім надавав для розгляду членам робочої чи переговорної групи від СЧУ, Кобчику В.Г. та Яценку В.М. В комплект документів входив безпосередньо проект постанови КМУ “ Про затвердження Порядку відшкодування шкоди,
заподіяної професійним захворюванням, іншим ушкодженням здоров’я або смертю,
пов’язаними з роботою по
ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС”, Доповідна
записка до проекту, в якій викладено
Аналітичну частину та Рекомендації міністра до проекту постанови. я не намагався тоді, і зараз не намагаюсь, перепригуючи
через голову керівництва організації,
звертатись безпосередньо та особисто до МІНСОЦ, чи КМУ, чи ВР, з закликами слухати лише мене, мовляв я один такий розумний.
Ідею
відшкодовувати ліквідаторам шкоду заподіяну їхньому здоров'ю підтримав і пропагував лише Віктор Гайдак.
Він слушно пропонував провести ревізію наших рядів,
всіх перевірити
й перерахувати з наданням відповідного
статусу, для уникнення маніпуляцій з
сумою видатків. Запровадити відповідні реєстри
та зазначити окремо, яка
кількість ліквідаторів приймала участь під час проходження військової служби, у тому числі строкової та під час проходження військових зборів, а яка кількість під час відрядження, і,
додатково, яка кількість потерпілих та
евакуйованих. Декілька разів і я особисто, і через керівництво організації,
робив запити на МІНСОЦ, для отримання необхідної для цього інформації. Жодного
разу жодної відповіді. + аноніми у коментах почали просто хамити та зухвало
ображати Віктора, мовляв, кому потрібні твої посвідчення та реєстри? ТИ НАМ ПЕНСІЮ ДАВАЙ.
АДМІНАМ наших сайтів, необхідно висловити подяку, реагували
оперативно.
Але повернемось до законопроекту. Мене непокоїть в
законопроекті той факт, що пропонується вилучити з діючої редакції статті 57
нашого закону останній абзац: “ Особам,
які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986
році, а також в евакуації населення на добровільній безплатній основі і стали
особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено
відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з
п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на
час їхнього перебування в зоні відчуження”, залишивши при цьому інші норми
діючої редакції, які в законопроекті зазначені в першому та останньому
абзаці цієї статті. На мою думку, в такому вигляді назва статті
вже стає недоречною. А убравши одночасно
пятикратний заробіток і у солдат, і у
ядерщиків, і у військовозобовязаних, угадайте з трьох раз, чи плануються
надаватись в майбутньому взагалі адекватні пенсійні виплати всім
категоріям ліквідаторів, і військовим і відрядженим?І, як наслідок, їх сім'ям.
Навіщо передбачати видатки в Бюджеті для ЖЕРТВ ЧОРНОБИЛЯ, так як Герої вже всі
померли. І це при тому що частина друга
статті 1197 Цивільного кодексу України Глава 82 ВІДШКОДУВАННЯ ШКОДИ встановлює наступне: “Середньомісячний заробіток (дохід) обчислюється за
бажанням потерпілого за дванадцять або за три останні календарні місяці роботи,
що передували ушкодженню здоров'я або втраті працездатності внаслідок каліцтва
або іншого ушкодження здоров'я. Якщо середньомісячний заробіток (дохід)
потерпілого є меншим від п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати,
розмір втраченого заробітку (доходу) обчислюється виходячи з п'ятикратного
розміру мінімальної заробітної плати". А стаття 1189
ттого ж кодексу, щодо Відшкодування
ядерної шкоди вже має відсильну норму.
"1.
Особливості відшкодування ядерної шкоди встановлюються законом.", яка й відсилає нас до
чорнобильського закону, який є
спеціальним. А ви все міряйтесь здатністю нахамити в коментах один одному, або
тим, хто щось пропонує. ПРОСТО ТАК, без жодних обгрунтувань.. Докоментувались?
МАЙЖЕ. Засиділись вже, напевно на диванах, прийшов час вже і розімнятись. Чи й
таке дійство також не для вас? Нехай хтось інший мерзне чи мокне під дощем і
відстоює ваші права, а ви в цей час
покоментуєте.
Тому пропоную:
1. ознайомитись з преамбулами до
закону Про пенсійне забезпечення і до закону Про пенсійне страхування і поміркувати самостійно, чому в усьому тексті нашого закону замінили
закон Про пенсійне забезпечення на закон Про пенсійне страхування.
2. В частині першій статті 54
нашого закону, вираз “який визначається згідно із законодавством”
замінити виразом “який
визначається згідно із Законом України “Про загальнообов'язкове державне
соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного
захворювання, які спричинили втрату працездатності”. Цей закон є
самостійним нормативним актом з
соціального (а не пенсійного) страхування. Тому, дана норма автоматично відсилає нас до
закону Про охорону праці, й до відповідних постанов КМУ з цього питання. й до Фонду від нещасних випадків на
виробництві для призначення додаткової
пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, по нормам для регресників, а не
пенсійними, для загального захворювання, продовжуючи фінансуватись з державного
бюджету, згідно статті 13 нашого закону.
При тому, що за рахунок коштів
Пенсійного фонду, кожен буде отримувати
свою власну,
основну, пенсію, якщо
виконані умови для її призначення (вік, вислуга, інвалідність, втрата
годувальника).
З повагою Олександр Неділько
Пане Олександре, я Вам дам відповідь стосовно частини першої статті 54 нашого закону. Для держави ми всі у відставці, тобто відпрацьований матеріал. В умовах правової безграмотності, в умовах війни, і великого дефіциту державного бюджету, нинішнє державне керівництво вирішило що з нас для держави вже користі ніякої, тож можна за кошти нашого лікування, оздоровлення, пенсійного забезпечення і іншого - збільшити державний бюджет, і заробітні плати для себе коханих.
ОтветитьУдалитьКак грамотно,я почти понял,хоть и не подготовлен,а ты админ цензор хренов не держи себя за Бога,хочу печатаю,хочу нет.Нехорошо.
ОтветитьУдалитьА вы, уважаемый посетитель моего блога, свое личное мнение, преподносите как минимум словом БОЖЬИМ? Научитесь для начала уважительно относиться к людям, в результате вашего обучения вы перестанете поливать всех «грязью», ну а я со своей стороны, перестану ваши комментарии отправлять в спам. Я доходчиво вам объяснил?
УдалитьАдмин,плохо себя ведешь хочу печатую хочу нет вот такое у тебя отношение к комментариям.Что тебе не нравится то ты блокируешь,я тебе уже писал у власти нашей научился,почему заблокировал мои 2 комента ведь я в них не кого не оскорблял просто высказал свое мнение.Редиска ты не хороший человек,этот комент ты тоже заблокируешь я в этом уверен.
УдалитьВладимир27 дек. 2020 г., 14:15:00
УдалитьОскорбление в мой адрес с вашей стороны не впервой, я привык, переживу, но все ваши комментарии содержащие умышленно сформированные действия, направленные на разделение ликвидаторов по годам, по месяцам участия, по половому признаку и т.д печатать я не буду!!! Не нравится? Создавайте свой сайт и на нем публикуйте что вашей душе угодно!
Я глубоко убежден что наша задача, руководителей организаций, инициативных групп, активистов, да и просто чернобыльцев, защищать и отстаивать закон и интересы наших побратимов. А разделять, лишать, и уничтожать это уж дело тех кому это положено по должности и тем, кто за это получает вознаграждения. Надеюсь вы к тем, кто за эту подлую, грязную работу ничего не получаете!?
Думка правильна, пенсія чорнобильця повинна складатися з двух пенсій, пенсії за віком і пенсії за шкоду. Це неправильно, коли пенсіонер не має страхового стажу, був у зоні в 1990 році і отримує пенсію набагато більшу, ніж та людина, яка має страховий стаж 35-40 років та була на ліквідації аварії в 1986 році.
ОтветитьУдалитьА как быть таким как я!??? В 86-м мне было 25-ть... С 10-го мая 86-го и по август 87-го отработал на промплощадке ЧАЭС и в 90-м заболел...Еле-еле выкарабкался в 96-м,растил двух сыновей и смог поработать сторожемлет 8-м... Какой стаж,крутился по мере возможности(не пью ,не курю) и я не виноват в малом стаже... Ну а если у тебя стаж 40 лет (СУМЕЛ ОТРАБОТАТЬ КАК ПОСТРАДАВШИЙ ОТ АВАРИИ),то понятно "где ликвидировал"!??? Я с больниц не вылезал с 88-го... По общей пенсии-стаж большой это почет... При инвалидности...-как-то долго"тянул"до группы инвалидности...А если еще и работал с инвалидностью!???...
УдалитьПочему на атошников-инвалидов не распространяется это условие, о наличие стажа и гражданской зарплате? Идеологическим душком отдает, не кажется? Какое-то предвзятое отношение к ликвидаторам, героям из "НЕ ТОЙ" эпохи. А ну да, мы же не являемся защитниками действующего режима. Власть благоволит к тем кто ее привел на престол.
УдалитьАнонимно27 дек. 2020 г., 11:21:00
Удалитьвідповідаю !! пенсія і так у Вас складається з двох складових 1 складова це стаж і заробіток в зоні .2 складова це додаткава пенсія за шкоду заподіяну здоров'ю! Звісно що вона не відповідає тим критеріям і розміру який меє бути. на рахунок того що інвалід отримує пенсію більшу чим Ви я просто скажу що це проста хахляцька жаба!кому Ви заздрите? і чому вм заздрите? якби заоаз можна було поміняти здоров'я на мою пенсію ,яб зробив би це не вагаючись! і повірьти мені я б отримував би прибуток набагато більший ніж зараз моя пенсія! Вам просто потрібно дякувати Господу за те що Він вам дає здоров'я, чого я теж Вам бажаю!!!
И я хочу военную пенсию за выслугу лет+ликвидаторскую+за боевые действия.
ОтветитьУдалитьНадеюсь не будет никто кричать, что у меня будет больше всех?!
Никто не будет, если заслужилИ...но, будьте поскромней,даааааа
УдалитьЯ буду поскромнее когда ликвидаторы, которые были как я на ликвидации, будут поскромнее.
УдалитьИ при чем здесь скромность?
Заработал- получи.
Заработал- получи, но только то что предусмотрено законом, или добейся чтобы закон подогнали под ХОЧУ …
УдалитьНаша чернобыльская пенсия называется "Пенсия за ущерб здоровью...." Если имеешь право на пенсии по другим основаниям, то выбираешь что то одно, "бо такий закон". Если бы чернобыльская пенсия называлась "Выплата за ущерб здоровью...", тогда бы имел право кроме ее и на другую пенсию. Одно слово - а как много значит.
ОтветитьУдалитьУважаемый Сергей Михайлович.Я никого не поливаю грязью тем более Вас.Просто впечатление такое что когда я пишу что я за АТО ничего не получаю это нельзя ж печатать бо чернобылец по сути своей не может быть Атовцем то не так.Вы как я понял из луганска,может в этом причина?Тогда прощаюсь и не буду сюда заходить.А вообще то мы не россия чтобы иметь цензуру.С Ув.капитан Нацвлишвили
ОтветитьУдалитьЕсли этот ваш комментарий «(Я за АТО тоже не получаю ни копейки.)» То действительно он был в спаме. Признаю свою ошибку! Но нахождение его в спаме, я объяснить не могу, я комментарии не несущие оскорбление(я) или раздор и провокации в наши ряды, публикуются на страницах блога. В любом случае извините произошло недоразумение. А то что вы участвовали в АТО то это ваше личное дело, главное чтобы вы здесь не пропагандировали и не призывали всех принять участие в … . Надеюсь вы меня правильно поймете.
УдалитьТак, з більшістю висловленого можна погодитись. Проте, в той же час зі сторони президії та президента СЧУ досить тривалий час не не піднімаються та не вирішуються вкрай важливі і актуальні питання поточного соціального захисту ліквідаторів, як наприклад - збільшення сум компенсацій за продукти харчування, розміру щорічної допомоги на оздоровлення, а також виплат належної суми у повному обсязі до 5 травня. Це все про гроші, а відповідно про життя тих, хто не вважає себе "жертвою", але постійно не доотримує гідних та заслужених компенсацій і виплат від Держави за нанесену шкоду їх здоров'ю. Окрім того, чому президія та президент СЧУ досі не звертає уваги на дискримінаційну і неприпустиму норму в Постанові № 543, де щомісячна державна адресна допомога до пенсії для осіб з інвалідністю внаслідок війни складає для 3 групи: 360%, 2 групи: 525%, 1 групи: 650%, адже у відповідності до справедливого та вірного співвідношення і пропорції у 3-ї групи надбавка має чітко складати саме 425%. Важливе питання стосується в тому числі розміру цільової грошової допомоги до пенсії інвалідів війни, яка для 1 групи становить 70 грн., інвалідам війни 2 та 3 групи – 50 грн. (ЗУ "Про поліпшення матеріального становища учасників бойових дій та інвалідів війни"). Чому пан Хрущенко не надає відповідний проект Постанови КМУ для збільшення зазначених сум, які є просто сміхотворними та відображають реального стану справ. Резюмуючи вищезазначене, керівникам громадських організаціях згідно їх статутних, людських та моральних зобов'язань варто не забувати про кожного ліквідатора на місцях, особливо перед 35-роковинами Чорнобильської катастрофи. Стратегія - це чудово, але ж тактика не менш важлива, адже живі гроші - це не "полум'яні промови". За промови не купиш хліба, ліків тощо. Тому у 2021 році беріться за діло та вносте зміни до Держбюджету у питанні збільшення видатків зокрема по КПКВК 2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Треба проводити переконливі зустрічі із представниками Мінфіну, бюджетного комітету ВРУ та Апаратом КМУ, а не тільки друкувати одноподібні відповіді Мінсоцу. Мінсоц тільки подає потребу у коштах, а от вирішують інші. Всім побратимам добра та міцного здоров'я!
ОтветитьУдалитьДо Олександра Неділько. Я запам'ятав тільки про нашого поета Шевченко. Багато Ваших спогадів того, що не зробив....Ви, як член Центральної Ради СЧУ повинні самі слідкувати за документообігом і результати усіх засідань письмово доносити до людей. Зараз усіх цікавить конкретне питання соціальних виплат та нарахувань, які Ви забезпечили у 2020 р. для усієї нашої організації та взагалі всіх воїнів - ліквідаторів. Ви можете рахувати себе ЖЕРТВОЮ, але ліквідатори дійсно своїми діями і руками довели свою безпосередню участь. Тут не можна порівнювати потерпілих і ліквідаторів, бо це абсолютно різні категорії. Прошу Вас не змішувати усіх загалом! Люди мають право писати за себе та й питати за свій біль. Усі Закони з часом морально устарівають, саме тому і треба їх осучаснювати. Пропозиції краще подавати депутатам ВРУ, адже Ви ж їх самі і обирали. По суті, Вами написано багато слів, які не мають під собою чіткого результату, а тому більшість людей не розуміють таке та не підтримують. "Краткость - сестра таланта"
ОтветитьУдалитьШановний Владмир 14.50 (Володимир). Якраз Неділько і пише, що чорнобильці то герої - ліквідатори, а не жертви, якщо Ви уважно вмієте читати, а не від злоби, яка застеляє Вам очі, що ви бачите цей допис, як просто інформацію про ніщо... Так ось, завдяки таким, як Ви і нівелюється вся робота активістів по висвітленню тих напрямків дій, які повинні привести до потрібного, на користь чорнобильців, позитивного, логічного результату. Деяким людям треба дохідливо розтлумачувати суть питання та напрямок дій, що треба робити ( це про "Краткость - сестра таланта"), а не "Галопом по Европам". Уважно читайте дописи і розумійте, про що пишуть...хоч і не так коротко, як би Вам хотілось...Я вбачаю в Вашій, тут присутності, людину від чиновницького апарату, та такого який переймається скоріш потребами цього апарату, ніж потребами героїв - ліквідаторів...Взяти наприклад те, що "... Усі Закони з часом морально устарівають, саме тому і треба їх осучаснювати." Так, може й треба, та тільки не обрізаючи, з року в рік те,що було гарантовано...Деякі люди пишуть не тільки про свій біль і потреби, а л*ють бруд і лайно, на інших, по суті не розібравшись, як і Ви, в суті потрібного...
Удалитьнеустановленный ликвидатор. если что не нравится ....только глас народа сильнее Ваших взглядов. если что-то не понимаете - давайте выясним позицию. Каждый солдат мечтает стать генералом, только для этого следует учиться и видеть всю дислокацию. Вешать ярлыки все могут, а вот бороться за лучшее для сперва инвалидов единицы.Проекты Законов так и остаются многие годы без решений. Справедливые вскрытия недоработок это возможность двигаться вперёд и ничего личного.....хотя публичные люди должны нести ответственность за свои действия. Что лично Вы сделали , если позволяете себе такие высказывания в мой адрес?"не зная брода не лезь в воду" - умничать бездоказательно надеюсь здесь и Администратор не позволит в дальнейшем...
УдалитьВладмир....глас Вы народный!! Красивые слова, фразеологические обороты, знание пословиц - не более чем обертка от начинки.. В создавшейся позиции, я никого не оскорбил, просто подвел черту, под Вашими, недальновидными и до конца неосмысленными, в адрес автора поста, умозаключениями. Прочтите внимательно о чем написано, а так же и свое видение на это...К сожалению, активистов зачастую не слушают, пытаются всячески охаять их действия, потому как лавры славы самому не дают покоя...но, чего то не хватает или что то мешает. Вместо того, чтобы подключаться и сообща противостоять чиновническому нежеланию слышать чернобыльцев, подсказать, как лучше провести свои дельные предложения в законные требования, Вы боретесь против тех, кто что то пытается такое предлагать и делать. Одним словом - демагогия, не более того. Я хоть и не дослужился до генеральского чина, но никогда о нем и не мечтал. Хотя Вы несколько переиначили пословицу. Там сказано - плох тот солдат, который не мечтает стать генералом. Солдатом был не из последних, да и офицером тоже... и не плачьтесь в жилетку админу...
УдалитьДля Ликвидатор 27 дек. 2020 г., 19:40:00 Собственно и не понятно мне сколько под ником "ликвидатор" проявляется мудрых людей - указателей праведного пути... учу Вас - цитирование пословиц берётся в кавычки.В остальном лучше посвятить время углублённому изучению предлагаемых мер, действий и проектов изменений по улучшению уровня социальной защиты ликвидаторов..надеюсь Вам это понятно. Времени к поминальному Дню 26 апреля 2021 года остаётся всё меньше и меньше. Желаю всем добра и здоровья!
Удалить....А у нашому повсякденному житті постійно є потерпілі. Від паводків, ураганів, від наслідків навчань та випробувань з ядерними зарядами, тощо.....Але й ще існують такі фактори, як експерименти над народом України, в вигляді зарубіжних волонтерів типа Супрун, які методично знищують як саму медицину, так і право на життя жителів країни, від розкрадання народних грошей і ресурсів, різними чиновниками та рекитирами від влади. Від недолугої правоохоронної реформи, яка дозволяє наругу над пересічними громадянами. Право на помилку є у кожного, так, але не у керманичів країни... Скільки можна помилятись і красти???? Чому від декількох чиновників, які не є фахівцями, залежить доля простих людей??? Чому народ, який має право сам розпоряджатись природними ресурсами, повинен залежати від подачки з барського столу??? Все повинно бути під наглядом народу...Є такий афоризм "На сто вміючих читати, навряд чи знайдеться один, вміючий думати"...Скільки можна наступати на граблі, щоб зрозуміти тих людей, які переймаються долями таких людей, як чорнобильці??? Я розумію, що міністр, депутат, простий директор чи поліцай, це вихідці з цього самого народу, то звідки братись розумному, чи співчуваючому...але якщо в питанні вшанування ролі героїв - ліквідаторів, самі до себе, ви не будете ввічливими і не дудіти в одну дудку, нагадуючи про себе, то долі кращої не бачити, а більш того - вдячності від свого народу...
ОтветитьУдалитьКстати, в РФ пенсия ликвидатора состоит из двух составляющих: по трудовому стажу и за инвалидность на ЛПА. И еще, в Украине если шахтеру инвалидность определена, как травма на производстве (в шахте), все годы на инвалидности засчитываются в шахтный стаж. У нас инвалидность тоже имеет причину, "Всвязи с выполнением ....... на ЛПА", так что это не общее заболевание.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален администратором блога.
УдалитьПоддерживаю на 100 процентов, пенсия должна состоять из двух составляющих: пенсия по возрасту (кто что заработал) и пенсия за заслуги (по инвалидности).
УдалитьЛиквидатору. 27.12. 15:16
ОтветитьУдалитьБыть поскромнее это перед кем?
Я 35 лет скромно сижу и жду когда мне дадут всё, что я наслужил, навоевал и наликвидировал.
А тут такая каша, что наши ликвидаторы не сильно чтоб скромничали.
Дают 5 минималок ( которые не получали) хотят прямую формулу, две пенсии, регрес, ОБХСС.
И законы были и есть плохие и неправильные.
И меня же к скромности призываете? Как будто мне платят по американским законам.
Я сказал правду.
Я тоже хочу получать всё что заработал. И имею на то полное право.
Или Конституционный суд неправ?
Впрочем, закончим.
Это не от вас зависит и не от меня.
Хотя призыв быть скромнее я уже слышал от ПФУ, от минсоцполитики, от военкомата.
Вот и вся ваша правда и справедливость.
Урвать себе родному.
А остальные сидите и молчите.
А даже ср@х 422 грн.за 2 года на войне и тех не положено.
УБД положено, а если УБД и ликвидатор то выбирай бо это нескромно.
А вам всем скромно?
недилько а как ты керуеш областной организацией ведь как я понял у тебя 1 група инв ты должен быть лежачим
ОтветитьУдалитьВот так и кэруе, как может....скрипит, но лезет, добивается и не кланяется, как некоторые, хоть и перенес инсульт. Не дождетесь, проходимцы и разные темные личности. Что в этом плохого или предосудительного? Просто надо куснуть и побольнее? Бей свой своего, чтобы чужие боялись... очередной троллллль от администрации или чьих мастей будете, господин хороший? Что то не совсем здовое любопытство, батенька, попахивает ехидцей и ожиданием писания пасквилей...
Удалитья возглавил организацию в 2002 году. вытащил с болота, отряхнул поставил на ноги. с мнением организации начали считаться чиновники, поэтому нет желающих принять ответственность на себя, у тех кто имеет опыт, совесть, здравый смысл и знает об ответственности перед людми. А передать ее проходимцам сам не желаю. уж много труда и жизненной енергии было вложено. Уж лучше тогда самораспустить из за отсутствия необходимости в ней.
Удалитьа група 1-Б
УдалитьЯ ЛИКВИДАТОР 2 КАТЕГОРИИ ПЕНСИЯ 1975 ГРИВЕН ПОЛНО БОЛЯЧЕК НЕТ ДЕНЕГ ЧТОБ КУПИТЬ ИНВАЛИДНОСТЬ НЕ ХОЖУ НЕ НОЮ КАК НЕКОТОРЫЕ.
ОтветитьУдалитьЖеня, а че так? Наши врачи самые гуманные, самые честные на свете, с коронавирусом боряться за малые деньги.
УдалитьЛИКВИДАТОР 2 КАТЕГОРИЯ 1986 ГОД ПЕНСИЯ 1975 ГРИВЕН БОЛЯЧЕК ПОЛНО НЕТ ДЕНЕГ ЧТОБ КУПИТЬ ИНВАЛИДНОСТЬ ЧТО ДЕЛАТЬ
ОтветитьУдалитьну недилько прими мое извинение за групу
ОтветитьУдалитьСпочатку "воно" ображає Неділько Олександра Миколайовича , а потім трусливо не називаючи імені звертається до ліквідатора на пише те що бачите
УдалитьТрусливе "воно" Ганьба!
Не надо ничего покупать.
ОтветитьУдалитьЕсть болячки на группу иди и оформляйся.
Тут вопрос в том, что прошло 35 лет и болячки могут быть и не от ликвидации.
в инете есть список заболеваний связанных с работами по ликвидаии...кроме того оформляйте группу и отправляйте эпикриз в региональный мсек- там сделают вывод -есть связь или нет
ОтветитьУдалить