Досить цікавий позов,тільки треба переробляти під партизан

Категорія справи № 367/8573/17: Адміністративні справи; Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та спорів у сфері публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо:; соціального захисту; соціального захисту та зайнятості інвалідів; соціальних послуг, у тому числі:; соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Надіслано судом: 15.02.2018. Зареєстровано: 16.02.2018. Оприлюднено: 20.02.2018.
Дата набрання законної сили: 19.04.2018.
Результат оскарженн19.04.2018 Київський апеляційний адміністративний суд: повернуто скаргу


 Справа № 367/8573/17

                                   Провадження по справі № 2-а/367/34/2018

ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 лютого 2018 року Ірпінський міський суд Київської області у складі:

головуючої судді Саранюк Л. П.,
при секретарі    Кузнецовій К.П.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Ірпінського міського суду при судовому розгляді адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Ірпінського обєднаного управління Пенсійного фонду України в Київській області, Ірпінського відділу поліції Головного управління національної поліції в Київській області про зобовязання вчинити дії, визнання неправомірними дій роботодавця при наданні довідки про розмір заробітної плати за виконання службових обовязків у зоні відчуження по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, -

в с т а н о в и в:

Позивач звернувся до Ірпінського міського суду Київської області з адміністративним позовом, мотивуючи свої вимоги тим, що він є учасником ліквідації наслідків аварії ЧАЕС І категорії, інвалідом II групи з захворювання, повязаного з наслідками Чорнобильської катастрофи, має право на відповідні пільги, встановлені законодавством України.

З 01 січня 2012 року набула чинності ОСОБА_2 Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210 «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», яка передбачає проведення перерахунків та осучаснення пенсії для осіб, що брали участь у ліквідації наслідків аварії у 1986-1990рр. і були визнані інвалідами.

Саме до такої категорії громадян він належить.

Зазначеною постановою було затверджено «Порядок обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», згідно з яким визначено механізм обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання і пенсій у звязку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до ст. 54 і 57 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Цією постановою задекларовано положення про те, що пенсії за бажанням осіб можуть призначатися виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу у зоні відчуження у 1986-1990рр., у розмірі відшкодування фактичних збитків.

На час, коли відбулася аварія на ЧАЕС, він працював в Ірпінському MB УВС ЧАЕС Київської області на посаді оперуповноваженого кримінального розшуку в званні старшого лейтенанта. За наказом УВС Київської обл. був відряджений до зони відчуження, де безпосередньо брав участь в ліквідації наслідків зазначеної катастрофи з 08.05.1986р. по 18.05.1986 р. де під впливом іонізуючого випромінювання втрати здоровя, отримав невиліковну фізичну і психологічну недугу, внаслідок чого став інвалідом.
Пенсію він отримував згідно з довідкою Ірпінського MBС з розрахунку коефіцієнта 5,4 з заробітної плати 215 крб. 25 коп.

Нещодавно він дізнався про те, що крім коефіцієнта 5,4 він повинен був за роботу в зоні одержати наступні виплати:

Абзацом другим пункту 1 постанови ЦК КПРС, Президії Верховної ОСОБА_2 СРСР, ОСОБА_2 Міністрів СРСР і ВЦРПС від 07.05.86 р. № 524-156 «Про умови оплати праці та матеріального забезпечення працівників підприємств і оплати праці Чорнобильської атомної електростанції» військовослужбовцям військових частин і органів Комітету державної безпеки СРСС, а також особам начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ, що виконували службові обовязки в зоні Чорнобильської АЕС, передбачалося виплачувати посадові оклади та оклади за військовим або спеціальним званням у подвійному розмірі, так як норми Кодексу законів про працю Української PCP на працівників органів внутрішніх справ не поширювалися в тому числі й щодо режиму робочого часу, додаткової оплати за роботу у вихідні, святкові й неробочі дні, надурочні та нічні години тощо.

Також № 964-рс були встановлені зони небезпеки, де оплата праці працівників, розташованих в межах 30-км зони ЧАЕС, розділеної на III, II, І зони небезпеки, оплачуються відповідно у 5,4,3-кратному розмірі таких ставок (посадових окладів).

ОСОБА_3 Міністрів СРСР від 23.05.1986р. № 1031-рс було поширено порядок та умови підвищеної оплати праці, передбачені розпорядженням ОСОБА_3 Міністрів СРСР від 17.05.1986р. № 964-рс, на військовослужбовців, начальницький та рядовий склад органів внутрішніх справ.

Тобто його зарплата повинна бути подвійною за кожен день травня 1986р. (8-18(11 днів), він мав одержати: 215,25 крб.? 31х2 = 13,88 крб х 11 = 152,68 крб.

Головним управлінням МВС України в Київської області, згідно Наказу МВС СРСР № 0149 від 26.05.1986 р. на підставі розпорядження ОСОБА_3 Міністрів СРСР № 964-рс від 17.05.1986р. всім працівникам органів внутрішніх справ, які працювали в зоні відчуження в період 26.04 по 20.05 1986 р. виплатили премію в розмірі 500.00 крб.

Тобто, за 08-18.05.1986р. він повинен був додатково одержати 500 крб.

У відповідності до ОСОБА_3 Міністрів СРСР «Про виділення Міненерго СРСР додаткового фонду заробітної плати» № 964-рс від 17.05.1986р. в тих випадках, коли працівник отримав гранично допустиму дозу радіації - позивачу виплачується одноразова винагорода в розмірі трьох місячних окладів грошового утримання по посаді і спеціальному званню, що становить (95+110) крб. х 3 = 615 крб.

Основні дозові межі радіоактивного опромінення встановлені ст.5 Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» від 1998р.

Згідно цієї норми основна дозова межа індивідуального опромінення населення не повинна перевищувати 1 мілізіверта ефективної дози опромінення за рік, при цьому середньорічні ефективні дози опромінення людини, віднесеної до критичної групи, не повинні перевищувати встановленого цією статтею основних дозових меж опромінення незалежно від умов та шляхів формування цих доз.

Частина ст.8 цього закону визначає - якщо протягом перших двох тижнів після аварії ефективна доза опромінення може досягти 50 мілізівертів, здійснюється евакуація людей. Відповідно примітки до частини 1 ст. 5 зазначеного закону 1 мілізіверт дорівнює 0,1 бера. Отже, отримана ним доза радіоактивного опромінення з 08.05.1986р. по 18.05.1986 р. склала 277,6 мілівертів.

Тобто за 08.05-18.05.1986р., він повинен був додатково одержати 615 крб. за переопромінення.

ОСОБА_2 Міністрів УРСР і Української республіканської ради профспілок №207-7 від 10.06.1986р. передбачено виплату добових у розмірі 3 крб. 50 коп., а також забезпечення їх безкоштовним гарячим харчуванням (із розрахунку 2,85 крб. на добу). Кошти на харчування та добові не нараховувались і не виплачувались.

Тобто за період з 08.05.-18.05.1986р., йому додатково повинно було бути доплачено 3,50 х 11 = 38,5 крб., 2,85 х 11 = 31,35 крб. за добові та харчування, разом - 69,85 крб.
Згідно з ОСОБА_3 Кабінету Міністрів України від 25.11.1993р. №1006 при дозі опромінення 25 бер - виплачувалась одноразова винагорода в розмірі 1000 крб.
Тобто, він повинен був додатково отримати, крім виплаченої йому заробітної плати з коефіцієнтом 5,4 в залежності від роботи в зоні відчуження за 11 днів (з 08.05 по 18.05.1986р.) йому повинні нарахувати і виплатити:
- подвійну заробітну плату з розрахунку 215,25 крб.?31х2 = 13,88 крб х 11 = 152,68 крб.
- премію за роботу в зоні відчуження з 08.05.1986 по 18.05.1986 - 500 крб.
- за радіоактивне переопромінення в період з 26.04.1986 по 30.05.1986 більше 50 мілізівертів (у нього 277,6 мілізівертів) - 615 крб.
- добові - 3,50крб. х 11 днів = 38,5 крб.
- за харчування - 2,85 крб х 11 днів = 31,35 крб.
- за переопромінення 1986-87 рр. в 25 бер у нього (27,76 бер) за 08.05.1986 по 18.05.1986 одноразова винагорода в сумі 1000 крб.

А разом 2337,53 крб. - ці кошти нараховано і виплачено йому не було.

Ухвалою Вищого адміністративного суду К/9971523/12 було встановлено, що якщо роботу в зоні відчуження оплатили неправильно (зарплату нарахували без урахування деяких урядових рішень), підприємство, установа, організація на підставі первинних має провести перерахунок заробітної плати згідно з законодавством.

Видача довідок про період роботи по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також на територіях радіоактивного забруднення, про заробітну плату за цей період здійснюється підприємствами, установами, що передбачено ст.15 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

А це означає, що якщо в 1986-1990рр. йому не були нараховані і виплачені дані кошти, то зараз, коли він дізнався, що вони повинні були бути йому нараховані і виплачені, і включені до довідки про заробітну плату за виконання службових обовязків у зоні відчуження під час ліквідації аварії на ЧАЕС і саме з цієї загальної заробітної плати йому повинна була нарахована пенсія.

Тому, в серпні 2016 року він звернувся до Ірпінського міського відділу - Національної поліції в Київській області з проханням видати довідку про виплату йому заробітної плати за період його роботи у зоні відчуження ЧАЕС, згідно з п. 1-5 його заяви, та якщо виплат не були нараховані та проведені, просив нарахувати та виплатити їх.

У своїй відповіді №13407 від 23.09.2016 та довідці про зарплату Відповідач зазначив, що фактична заробітна плата в зоні відчуження з якої визначається його пенсія нарахована із заробітної плати 215,25 крб. в 5,4 кратному розмірах, при цьому не нарахував і не виплатив, і не зазначив всіх тих виплат, які він вказав в п. 1-5 його заяви.
Із зазначеним розміром його заробітної плати, а відповідно нарахованої на її підставі сумою пенсії погодитись не можна, так як при їх визначенні не було враховано ряд обставин і допущено ряд неправомірних рішень. Це призвело до суттєвого обмеження його конституційних прав та інтересів, що виразилось в неповноті наданої інформації, і, як наслідок, в подальшому стало причиною відчутної втрати розміру його пенсії під час її перерахунку, осучасненню і виплаті Управлінням пенсійного фонду України в м. Ірпінь.

Таким чином, розрахунок його грошового утримання (заробітної плати) має бути здійснений з урахування виплати коштів згідно з його розрахунком . Управління пенсійного фонду України в м. Ірпінь Київської області за його зверненнями не нараховує йому пенсію відповідно відпрацьованому часу і не враховує невиплачену згідно законодавства заробітну плату і доплати.

Крім цього, згідно з п. 3 Порядку проведення компенсацій громадян втрата частини грошових доходів у звязку з порушенням термінів їх виплати, затвердженого Постановою КМ України №159 від 21.02.2001 він має право на розрахунок і виплату недоотриманої суми з урахуванням індексації грошових доходів громадян.

У звязку з вищевикладеним позивач просить визнати неправомірними дії Ірпінського відділу ГУ Національної поліції у Київській області (ліквідаційна комісія) по наданні ОСОБА_1, довідки про грошове забезпечення роботи в зоні відчуження в період з 08.05.1986 по 18.05.1986 (всього 11 днів) без урахування належних йому виплат.

Зобовязати Ірпінський відділ ГУ Національної поліції у Київській області (ліквідаційну комісію) на підставі проведеного розрахунку нарахувати та виплатити на користь ОСОБА_1, недосплачену суму коштів, 2337,53 крб.

Зобовязати Ірпінський відділ ГУ Національної поліції у Київській області (ліквідаційну комісію) видати ОСОБА_1, довідку про заробітну плату за роботу в зоні ЧАЕС з 08.05.1986 по 18.05.1986 з урахуванням невиплачених сум, а саме: подвійну заробітну плату з розрахунку 215,25 крб.?31х2 = 13,88 крб. х 11 = 152,68 крб.; премію за роботу в зоні відчуження з 08.05.1986 по 18.05.1986 - 500 крб.; за радіоактивне переопромінення в період з 26.04.1986 по 30.05.1986 більше 50 мілізівертів (у нього 277,6 мілізівертів) - 615 крб.;добові - 3,50 крб. х 11 днів = 38,5 крб.; за харчування - 2,85 крб. х 11 днів = 31,35 крб.; за переопромінення 1986-87 рр. в 25 бер у нього (27,76 бер) за08.05.1986 по 18.05.1986 одноразова винагорода в сумі 1000 крб. Разом 2337,53 крб. (дві тисячі триста тридцять сім крб., 53 коп.)

Ірпінському обєднананому управлінню Пенсійного фонду України у Київській області встановити ОСОБА_1 пенсійні виплати з урахуванням перерахованої заробітної плати за час роботи в зоні відчуження з моменту звернення до суду, тобто з 14.12.2017 року.
В судовому засіданні позивач позов підтримав та просив його задоволити.

Представник відповідача ОСОБА_4 обєднаного УПФУ Київської області в судове засідання зявилась, проти позову заперечувала, подала до суду відзив на адміністративний позов.

Представник Ірпінського ВП ГУ НП в Київській області в судове засідання не зявився, про час, дату та місце слухання справи був повідомлений належним чином, що підтверджується розписками в матеріалах справи.

Суд, вислухавши учасників судового розгляду, дослідивши письмові докази по справі, вважає позов підлягаючим до задоволення по слідуючих підставах:

Судом встановлено, що позивач є учасником ліквідації наслідків аварії ЧАЕС І категорії, інвалідом II групи з захворювання, повязаного з наслідками Чорнобильської катастрофи, має право на відповідні пільги, встановлені законодавством України.

З 01 січня 2012 року набула чинності ОСОБА_2 Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210 «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», яка передбачає проведення перерахунків та осучаснення пенсії для осіб, що брали участь у ліквідації наслідків аварії у 1986-1990рр. і були визнані інвалідами.

Саме до такої категорії громадян належить позивач.

Зазначеною постановою було затверджено «Порядок обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», згідно з яким визначено механізм обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання і пенсій у звязку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до ст. 54 і 57 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Цією постановою задекларовано положення про те, що пенсії за бажанням осіб можуть призначатися виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу у зоні відчуження у 1986-1990рр., у розмірі відшкодування фактичних збитків.

На час, коли відбулася аварія на ЧАЕС, позивач працював в Ірпінському MB УВС ЧАЕС Київської області на посаді оперуповноваженого кримінального розшуку в званні старшого лейтенанта. За наказом УВС Київської обл. був відряджений до зони відчуження, де безпосередньо брав участь в ліквідації наслідків зазначеної катастрофи з 08.05.1986р. по 18.05.1986 р. де під впливом іонізуючого випромінювання втрати здоровя, отримав невиліковну фізичну і психологічну недугу, внаслідок чого став інвалідом.

Пенсію позивач отримував згідно з довідкою Ірпінського MBС з розрахунку коефіцієнта 5,4 з заробітної плати 215 крб. 25 коп.

Нещодавно позивач дізнався про те, що крім коефіцієнта 5,4 він повинен був за роботу в зоні одержати наступні виплати:

Абзацом другим пункту 1 постанови ЦК КПРС, Президії Верховної ОСОБА_2 СРСР, ОСОБА_2 Міністрів СРСР і ВЦРПС від 07.05.86 р. № 524-156 «Про умови оплати праці та матеріального забезпечення працівників підприємств і оплати праці Чорнобильської атомної електростанції» військовослужбовцям військових частин і органів Комітету державної безпеки СРСС, а також особам начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ, що виконували службові обовязки в зоні Чорнобильської АЕС, передбачалося виплачувати посадові оклади та оклади за військовим або спеціальним званням у подвійному розмірі, так як норми Кодексу законів про працю Української PCP на працівників органів внутрішніх справ не поширювалися в тому числі й щодо режиму робочого часу, додаткової оплати за роботу у вихідні, святкові й неробочі дні, надурочні та нічні години тощо.

Також № 964-рс були встановлені зони небезпеки, де оплата праці працівників, розташованих в межах 30-км зони ЧАЕС, розділеної на III, II, І зони небезпеки, оплачуються відповідно у 5,4,3-кратному розмірі таких ставок (посадових окладів).

ОСОБА_3 Міністрів СРСР від 23.05.1986р. № 1031-рс було поширено порядок та умови підвищеної оплати праці, передбачені розпорядженням ОСОБА_3 Міністрів СРСР від 17.05.1986р. № 964-рс, на військовослужбовців, начальницький та рядовий склад органів внутрішніх справ.

Тобто його зарплата повинна бути подвійною за кожен день травня 1986р. (8-18(11 днів), він мав одержати: 215,25 крб.?31х2 = 13,88 крб х 11 = 152,68 крб.

Головним управлінням МВС України в Київської області, згідно Наказу МВС СРСР № 0149 від 26.05.1986 р. на підставі розпорядження ОСОБА_3 Міністрів СРСР № 964-рс від 17.05.1986р. всім працівникам органів внутрішніх справ, які працювали в зоні відчуження в період 26.04 по 20.05 1986 р. виплатили премію в розмірі 500.00 крб.

Тобто, за 08-18.05.1986р. він повинен був додатково одержати 500 крб.

У відповідності до ОСОБА_3 Міністрів СРСР «Про виділення Міненерго СРСР додаткового фонду заробітної плати» № 964-рс від 17.05.1986р. в тих випадках, коли працівник отримав гранично допустиму дозу радіації - позивачу виплачується одноразова винагорода в розмірі трьох місячних окладів грошового утримання по посаді і спеціальному званню, що становить (95+110) крб. х 3 = 615 крб.

Основні дозові межі радіоактивного опромінення встановлені ст.5 Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» від 1998р.

Згідно цієї норми основна дозова межа індивідуального опромінення населення не повинна перевищувати 1 мілізіверта ефективної дози опромінення за рік, при цьому середньорічні ефективні дози опромінення людини, віднесеної до критичної групи, не повинні перевищувати встановленого цією статтею основних дозових меж опромінення незалежно від умов та шляхів формування цих доз.

Частина ст.8 цього закону визначає - якщо протягом перших двох тижнів після аварії ефективна доза опромінення може досягти 50 мілізівертів, здійснюється евакуація людей. Відповідно примітки до частини 1 ст. 5 зазначеного закону 1 мілізіверт дорівнює 0,1 бера. Отже, отримана ним доза радіоактивного опромінення з 08.05.1986р. по 18.05.1986 р. склала 277,6 мілівертів.
Тобто за 08.05-18.05.1986р., позивач повинен був додатково одержати 615 крб. за переопромінення.

ОСОБА_2 Міністрів УРСР і Української республіканської ради профспілок №207-7 від 10.06.1986р. передбачено виплату добових у розмірі 3 крб. 50 коп., а також забезпечення їх безкоштовним гарячим харчуванням (із розрахунку 2,85 крб. на добу). Кошти на харчування та добові не нараховувались і не виплачувались.

Тобто за період з 08.05.-18.05.1986р., позивачу додатково повинно було бути доплачено 3,50 х 11 = 38,5 крб., 2,85 х 11 = 31,35 крб. за добові та харчування, разом - 69,85 крб.
Згідно з ОСОБА_3 Кабінету Міністрів України від 25.11.1993р. №1006 при дозі опромінення 25 бер - виплачувалась одноразова винагорода в розмірі 1000 крб.

Тобто, ОСОБА_1 повинен був додатково отримати, крім виплаченої йому заробітної плати з коефіцієнтом 5,4 в залежності від роботи в зоні відчуження за 11 днів (з 08.05 по 18.05.1986р.) йому повинні нарахувати і виплатити:

- подвійну заробітну плату з розрахунку 215,25 крб.?31х2 = 13,88 крб. х 11 = 152,68 крб.
- премію за роботу в зоні відчуження з 08.05.1986 по 18.05.1986 - 500 крб.
- за радіоактивне переопромінення в період з 26.04.1986 по 30.05.1986 більше 50 мілізівертів (у нього 277,6 мілізівертів) - 615 крб.
- добові - 3,50крб. х 11 днів = 38,5 крб.
- за харчування - 2,85 крб х 11 днів = 31,35 крб.
- за переопромінення 1986-87 рр. в 25 бер у нього (27,76 бер) за 08.05.1986 по 18.05.1986 одноразова винагорода в сумі 1000 крб.

А разом 2337,53 крб. - ці кошти нараховано і виплачено йому не було.

Ухвалою Вищого адміністративного суду К/9971523/12 було встановлено, що якщо роботу в зоні відчуження оплатили неправильно (зарплату нарахували без урахування деяких урядових рішень), підприємство, установа, організація на підставі первинних має провести перерахунок заробітної плати згідно з законодавством.

Видача довідок про період роботи по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також на територіях радіоактивного забруднення, про заробітну плату за цей період здійснюється підприємствами, установами, що передбачено ст.15 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

А це означає, що якщо в 1986-1990рр. позивачу не були нараховані і виплачені дані кошти, то зараз, коли він дізнався, що вони повинні були бути йому нараховані і виплачені, і включені до довідки про заробітну плату за виконання службових обовязків у зоні відчуження під час ліквідації аварії на ЧАЕС і саме з цієї загальної заробітної плати йому повинна була нарахована пенсія.

Тому, в серпні 2016 року ОСОБА_1 звернувся до Ірпінського міського відділу - Національної поліції в Київській області з проханням видати довідку про виплату йому заробітної плати за період його роботи у зоні відчуження ЧАЕС, згідно з п. 1-5 його заяви, та якщо виплат не були нараховані та проведені, просив нарахувати та виплатити їх.

У своїй відповіді №13407 від 23.09.2016 та довідці про зарплату Відповідач зазначив, що фактична заробітна плата в зоні відчуження з якої визначається пенсія позивача нарахована із заробітної плати 215,25 крб. в 5,4 кратному розмірах, при цьому не нарахував і не виплатив, і не зазначив всіх тих виплат, які він вказав в п. 1-5 його заяви.
Із зазначеним розміром його заробітної плати, а відповідно нарахованої на її підставі сумою пенсії погодитись не можна, так як при їх визначенні не було враховано ряд обставин і допущено ряд неправомірних рішень. Це призвело до суттєвого обмеження його конституційних прав та інтересів, що виразилось в неповноті наданої інформації, і, як наслідок, в подальшому стало причиною відчутної втрати розміру його пенсії під час її перерахунку, осучасненню і виплаті Управлінням пенсійного фонду України в м. Ірпінь.
Таким чином, розрахунок його грошового утримання (заробітної плати) має бути здійснений з урахування виплати коштів згідно з його розрахунком . Управління пенсійного фонду України в м. Ірпінь Київської області за його зверненнями не нараховує йому пенсію відповідно відпрацьованому часу і не враховує невиплачену згідно законодавства заробітну плату і доплати.

Крім цього, згідно з п. 3 Порядку проведення компенсацій громадян втрата частини грошових доходів у звязку з порушенням термінів їх виплати, затвердженого Постановою КМ України №159 від 21.02.2001 він має право на розрахунок і виплату недоотриманої суми з урахуванням індексації грошових доходів громадян.

Ст. 50 Конституції України встановлено, що кожен громадянин має право на безпечне життя і здоровя довкілля та на відшкодування завданої шкоди.

Враховуючи вищевикладене, на підставі ст.ст.3,6,19,21,22,46,58,64,68,126,130 Конституції України, ст.ст.241,243,244 КАС України, суд, -

постановив:

Позов ОСОБА_1 задоволити.

Визнати неправомірними дії Ірпінського відділу ГУ Національної поліції у Київській області (ліквідаційна комісія) по наданні ОСОБА_1, довідки про грошове забезпечення роботи в зоні відчуження в період з 08.05.1986 по 18.05.1986 (всього 11 днів) без урахування належних йому виплат.

Зобовязати Ірпінський відділ ГУ Національної поліції у Київській області (ліквідаційну комісію) на підставі проведеного розрахунку нарахувати та виплатити на користь ОСОБА_1, недосплачену суму коштів, 2337,53 крб.

Зобовязати Ірпінський відділ ГУ Національної поліції у Київській області (ліквідаційну комісію) видати ОСОБА_1, довідку про заробітну плату за роботу в зоні ЧАЕС з 08.05.1986 по 18.05.1986 з урахуванням невиплачених сум, а саме: подвійну заробітну плату з розрахунку 215,25 крб.?31х2 = 13,88 крб. х 11 = 152,68 крб.; премію за роботу в зоні відчуження з 08.05.1986 по 18.05.1986 - 500 крб.; за радіоактивне переопромінення в період з 26.04.1986 по 30.05.1986 більше 50 мілізівертів (у нього 277,6 мілізівертів) - 615 крб.;добові - 3,50 крб. х 11 днів = 38,5 крб.; за харчування - 2,85 крб. х 11 днів = 31,35 крб.; за переопромінення 1986-87 рр. в 25 бер у нього (27,76 бер) за08.05.1986 по 18.05.1986 одноразова винагорода в сумі 1000 крб. Разом 2337,53 крб. (дві тисячі триста тридцять сім крб., 53 коп.)

Ірпінському обєднананому управлінню Пенсійного фонду України у Київській області встановити ОСОБА_1 пенсійні виплати з урахуванням перерахованої заробітної плати за час роботи в зоні відчуження з моменту звернення до суду, тобто з 14.12.2017 року.
Повний текст рішення буде виготовлено на протязі десяти днів.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Київського апеляційного адміністративного суду через Ірпінський міський суд Київської області шляхом подачі в 30-денний строк з дня виготовлення повного тексту рішення апеляційної скарги. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошеннярішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом тридцяти днів з дня отримання копії цього рішення.

Суддя:                      ОСОБА_5

65 комментариев:

  1. Сергію Михайловичу,дякую,що виставили це рішення,я тільки що хотів просити Вас виставити його.
    Тут чітко говориться про переопромінення,🙂.

    ОтветитьУдалить
  2. №1031—рс від 23.05 1986р —не поширюється на партизан,тільки на ментів.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. СОВЕТ МИНИСТРОВ СССР

      РАСПОРЯЖЕНИЕ

      от 23 мая 1986 г. № 1031-рс

      Москва, Кремль

      1. Распространить:
      б) на военнообязанных, призванных на сборы и непосредственно занятых на работах по ликвидации аварии на Чернобыльской атомной электростанции:
      Порядок оплаты труда и выплаты единовременного вознаграждения по месту постоянной работы, предусмотренный для рабочих и служащих, выполняющих такие работы. При этом военнообязанным, которые к моменту призыва на сборы временно не работали, заработная плата выплачивается, исходя из должностного оклада в размере 100 рублей в месяц, с применением установленных коэффициентов к заработной плате за работу в зоне указанной станции, и единовременное вознаграждение - исходя из этого же оклада.

      Удалить
    2. это уже 15 лет всем извесно а до вас только дошло почитайте постановление 207-7

      Удалить
  3. Данное решение вынес малограмотный судья. ПФУ никогда не будет включать в расчет пенсии суточные и стоимость питания.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Как и сумму за 25 Рентген... Да и дозу ему суд установил среднепотолочную...

      Удалить
    2. За пайковые в Савецких законах встречал.

      Удалить
  4. Данное решение лопнет как мыльный пузырь в апелляционном суде.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. так есть.....это пример отрицательного решения суда ..... в следующих инстанциях никаких перспектив нет.

      Удалить
  5. Здається мені,що нас поступово підводять до того що нам потрібне осучаснення.Але більшість тих,хто отрпмують мінімалку не мають можливості зробити перерахунки.А причин багато.У мене,наприклад,ліквідовано підприємство без правонаступника.Зникло,нема.Нікому робити перерахунок.Хтось скаже,що є комісіі з таких обставин.Так там потрібні архівні підтвердження,а архіви знаходяться на непідконтрольній территоріі.Це тупік.Де вихід?Чи ми вже не люди.Ми теж маємо право не подохнути з голоду.З повагою ЛІКВІДАТОР 1986 РОКУ.

    ОтветитьУдалить
  6. Комиссии-это фикция. видимость деятельности, детише того же парторга что сотворил 1210.К несчастью я в такой же ситуации.

    ОтветитьУдалить
  7. пенсія позивача нарахована із заробітної плати 215,25 крб. в 5,4 кратному розмірах

    А что за коэффициент 5,4 кто знает?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 1210 постановление подержали все ура .ждём добавку скоро

      Удалить
    2. Звідки інформація ,що осучаснення відносно 3764?

      Удалить
  8. задовбали своіми рішеннями, нвфуй розлабляіти

    ОтветитьУдалить
  9. ...Если использовать 3764гр.

    Пенсия по ПКМУ 1210

    Год-1986,Зона №3, Оклад -120р.Потеря трудоспособности-80% ,средняя зарплата за 1986г-174,19р.

    Пенсия без доплат.
    120р×5÷174,2р×0,8×3764гр=10371,5 гривны
    Это с "голого тарифа" и без доплат за инвалидность...

    Устроит? Или не всех?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ох как все запущено!...
      Дык тут и считается с зароботка на ЧАЭС, при окладе на то время 120 рублей...
      А 5-кратный,это потому что зона № 3...Ну или 4+средний на работе ...

      Удалить
  10. Думаю что устроит всех , если это не шутка.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мінімальна заробітна палата за 1986-90,р— 70 р.

      Удалить
    2. не пойму почему у нас такой народ тупой .или на дуру косит .1210 постановление осовременят и всё кому было насчитано в 2011 году и всё какие проблемы это рева сказал .а народ тупой что то считает в 5 кратном .только осовременят кто получал 10 тысяч будит получать 14 тысяч .а кто получал дулю получит присыпку на дулю вот и всё

      Удалить
  11. Я находился в в/ч 34102 с 18 августа по 30 сентября 1986 года.Мы возили плиты на КаМАЗах-5410 с ж.д.станции Вильча на пром.площадку ЧАЭС.В сентябре с 11 по 21 число был прикомандирован к вертолетчикам в г.Чернобыль,где находился безвыездно вместе со срочниками и их командирами.Спали в одних вагончиках,принимали пищу из одного вертолета.Еще и за это время возили авиационные плиты по заказу на ЧАЭС.Когда мне дали группу моего предприятия уже не было.Его ликвидировали без правоприемника,а пенсионному фонду нужна печать в справке .Ну и где я ее возьму.Для комиссии нужны подтверждения с архивов Лугганска и Луганской обл.,Донецка и Донецкой обл.Они находятся на неподконтрольной территории.И я не один в такой ситуации.Как вы считаете спаведливо я получаю 3702 грн по 2 гр?И что нам делать.Осовременивание ничего нам не дает.Наверное нужно подумать и о тех,у кого не все в шоколаде не по нашей вине.Вот это ВЫРАЖАЮТ МНЕ БЛАГОДАРНОСТЬ ЗА ОБРАЗЦОВОЕ ВЫПОЛНЕНИЕ ПАТРИОТИЧЕСКОГО ДОЛГА ПЕРЕД РОДИНОЙ.Необходимо справедливое решение и по нам.А то получается,что те кто были в 1,0 зоне имеют максималку,они и дорогу на станцию не знают,а такие как я минималку.ГДЕ ВЫХОД МИНСОЦПОЛИТИКИ и РЕВА ?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Валера, я в это же время был там же! С нами старшим был лейтенант Паша. Вертолёт нам доставлял еду из Гончаровска. Нас было 5 КамаЗов. Только вагончик нам дали совсем не пригодный для жилья, я спал в машине. Там есть моменты о которых можем знать только мы. Как ездили на ПУСО мыть машины и заезжали в Радчу, как жалели срочников, а те съедали всю пайку и потом мы добились что нас начали кормить вместе с летчиками в вертолёте. Я служил в первой роте. Командир взвода был Саша Хижняк.

      Удалить
    2. Юра,а помнишь как мы офанарели когда первый раз зашли в вертолет на обед.Вот это сервис по сравнению с тем,как кормили солдат.Но речь не об этом.В какую стену биться?Где искать правду?Потому что с таким отношением мы долго не протянем

      Удалить
    3. Конечно помню, даже официантка была.

      Удалить
    4. Стену мы можем пробить только сообща. Без Ковальчуков и прочих хвостов. Только ликвидаторы! И только блокировкой! На диалог они не идут.

      Удалить
    5. А я Валера ещё до 25 ноября парился. Ещё в ноябре у меня было 9 выездов на ЧАЭС. А потом посадили на фон. А с нами на аэродроме был ещё Леха Галкин, а в части, конечно всех не помню уже, но Жека Сопильничено, Серёга Олиференко, Вова Фалько, Вова Железняк. Номер моего КамаЗа 2549ЕЧ

      Удалить
  12. Для МИНСОЦПОЛИТИКИ-От безвыходной ситуации мы хотя бы через суды хотим получать наравне со срочниками.Или я не с ними находился в сентябре.Так не рубайте решения судов своими хитроумными умозаключениями Верховного Суда.А самое справедливое-внесите изменения в ст.59.Часть 3 этой статьи справедливо должна распространяться на всех военнослужащих в понимании ст.10 Закона 796.Все и тема будет закрыта

    ОтветитьУдалить
  13. Определение данных о заработной плате работников за работу в Чернобыльской зоне
    Кабинетом Министров Украины издано постановление от 26.09.2012 г. № 886 (вступило в силу 04.10.2012 г.), которым утверждено Типовое положение о комиссиях по определению данных о заработной плате работников за работу в зоне отчуждения в 1986 — 1990 гг. Нормы этого постановления касаются гражданских лиц, которые направлялись в зону отчуждения на ликвидационные работы.
    http://www.visnuk.com.ua/ru/pubs/id/4407

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А архивную справку об отсутствии документов по оплате труда по ликвидированному предприятию, учреждению, организации предоставить с печатями т.н.ЛНР и ДНР?Вы хотя бы вникли о чем я писал?Нужно исключение из правил для особых случаев

      Удалить
    2. Відкрийте Порядок 22-1, що був затверджений Постановою ПФУ 25.11.2005 року.пункт 6 вимагає подання документу"документ уповноваженого органу Російської Федерації про те, що особі не призначалася пенсія за місцем реєстрації на території АР Крим та м.Севастополя, та особисту декларацію про відсутність громадянства держави окупанта", так що як бачите, люди є ще в гіршому стновищі, ніж ми.

      Удалить
  14. Напомним, что 16 июля текущего года Кабинетом Министров Украины было издано постановление № 685, которым утверждено Типовое положение о комиссиях по определению данных о заработной плате (денежном обеспечении), полученной лицом за работу (службу) в зоне отчуждения в 1986 — 1990 гг. (читайте комментарий в «Вестнике» № 34/2012, с. 37). В настоящее время такие комиссии уже работают, и по результатам их работы военнослужащим, в частности офицерам запаса, выдаются соответствующие справки об их денежном содержании, полученном за работу в зоне отчуждения.

    Отличие изданных нормативно-правовых актов состоит в том, что согласно постановлению № 685 справки выдаются военнослужащим, а согласно постановлению № 886 — гражданским лицам.

    http://www.visnuk.com.ua/ru/pubs/id/4407

    ОтветитьУдалить
  15. Сьогодні звернувся в підприемство —правонаступник відносно видачі справки про заробітну плату відпрвідно наказу Мінсоцполітики від12.10.2012№644,так як справка в пенсійній справі за 5 років,і ПФ згідний прийняти нову.На підприємстві сказали,що все здано в архіви,і табелів немає,і ніхто не буде видавати ,бо не візьме на себе відповідальність.
    Але пенсія партизану нараховувалась на основі справки командира в/ч,і за основу нарахування бралась середня заробітна плата за попередні 2 місяці до перебування в Чорнобилі.
    Ось така у нас в державі белебирда.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. "...і за основу нарахування бралась середня заробітна плата за попередні 2 місяці до перебування в Чорнобилі."

      Вікторе,якщо мене не зраджує пам'ять, то середня заробітна плата за попередні 2 місяці "до" ,потрібна ЛИШЕ для обчислення ЗБЕРЕЖЕНОГО ЗАРОБІТКУ ЗА ОСНОВНИМ МІСЦЕМ РОБОТИ...
      А для обчислення заробітку БЕЗПОСЕРЕДНЬО на ЧАЄС- потрібен тариф (ставка,посадовий оклад) помножений на коефіцієнт кратності,який ви мали працюючи в зонах небезпеки ...
      Ну і,відповідно, заробіток за ЛНА ЧАЕС буде,якщо додати до заробітку на ЧАЕС ваш збережений ...

      Десь так,мабуть..

      Удалить
    2. Провів обрахунок відносно заробітку двох попередніх місяців,кратності і загальної нарахованої суми,то виходить,що бухгалтер зарплату в зоні нарахуувала з одноденного заробітку за попередні місяці.

      Удалить
    3. Працював водієм,зарплата—сдельна,тонна/км.

      Удалить
    4. "зарплату в зоні нарахувала з одноденного заробітку за попередні місяці."
      ==
      Тобто,одноденний середній помножила на коеф.кратності?
      Ну,якщо Ваше УПФУ погодиться з таким розрахунком ,то вам повезе...

      Удалить
    5. До ПФ це не зрозуміло чи дійде,правонаступник не хоче видавати справку,апілюючи ти,що все здано в районий архів ,а вони вообще часніки.

      Удалить
    6. У мене зарплата була відрядна.І нарахована збережена на підприємстві середня відрядна.За роботу в зоні нараховано з середньої відрядної за день з урахуванням кратності.
      У мене не посадовий оклад,не тарифна ставка.

      Удалить
    7. Доречі,в листі Мінсоцполітики від 13.04.2001№03—3/1652—018—2,говориться не тільки про посадові оклади,тарифні ставки але про відрядні розцінки.

      Удалить
    8. "правонаступник не хоче видавати справку,апілюючи ти,що все здано в районий архів"
      =
      Раз є ПРАВОНАСТУПНИК,То Ви не можете звернутись в комісію по встановленню заробітку...
      (Тільки що дивився постанову)
      Значить один вихід ,-зобов*язати правонаступника видати Вам довідку рішенням СУДУ...

      Удалить
    9. "говориться не тільки про посадові оклади,тарифні ставки але про відрядні розцінки."
      =
      Можливо. Потрібно дивитися. Я Вам розповів те,що я ще пам'ятаю з своїх "терок" з УПФУ і підприємством...
      Бо в свій час ті загальні суми які я отримав за ЛНА підприємство не могло,чи не хотіло розшифрувати і видати довідку...
      То я і в мінпраці звертався, і пенсійну справу мою посилали в міністерство...
      І що ви думаєте? Уже і міністерство дало свої рекомендації і розрахунки, а підприємство все "морозилося" ...
      А ж поки я не розізлився і подав на них в суд...Тоді справа зрушилась з місця...

      Удалить
  16. рева дал указания с 1 августа всем кто по постановлению 1210 сделать освременне пенсий вчера об явил

    ОтветитьУдалить
  17. рева об явил вчера что по постанове 1210 осоучастие пенсии в августи

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Меньше пей, это поможет избежать галлюцинаций! Это он тебе лично сказал до начала пьянки или ты его слушал с бодуна?

      Удалить
  18. Рева сказал что пенсии добавит

    ОтветитьУдалить
  19. ура пенсии добавят всем в курятнике

    ОтветитьУдалить
  20. Когда и кому обещал Рева о добавке пенсии? Если кто знает по подробнее.

    ОтветитьУдалить
  21. я иду сегодня пинсионый фонд с документами будут добавку делать по постанове 1210

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Скатертью дорога! Смотри не заблудись!

      Удалить
  22. ПРИДУРОК,С КАКИМ ДОКУМЕНТОМ ДОБАВКУ ТЫ ДЕЛАТЬ БУДИШЬ.ДОКУМЕНТ ОТ ПСИХА.И НЕ ЗАДУРИВАЙ ЛЮДЕЙ,ОНИ И БЕЗ ТЕБЯ ЗАДУРМАНЕНЫЕ.

    ОтветитьУдалить
  23. Аноним 15.09.00.С каких пор самому надо идти в ПФ,если перерасчеты делались автоматически согласно постановлению.По какой постанове тебе пересчитывают,и по какой формуле? Ведь ни каких изменений в 1210 не принималось.

    ОтветитьУдалить
  24. а у нас надо идти самому пф не забывайте где мы живём как я формула осучастнне но надо идти а так дулю получите

    ОтветитьУдалить
  25. А осучасние по какому году взяли ,если это правда.Пожалуста розьясните подробнее,и что они насчитали.

    ОтветитьУдалить
  26. Может кому пригодится. Когда призывали партизан, в том же Постановлении Совета Министров СССР от 29 марта 1986 года № 634-188, в п.2 есть-..".а также привлечь из народного хозяйства в установленном порядке транспортные средства и другую технику на период выполнения работ". Есть же ребята, которых вместе с техникой загоняли под реактор,бульдозеристы бульдерозили, а водители водительствовали-вывозили скот и т.д.У многих сохранились путевки, документы о выезде и т.д. Мужики потом вместе с этими камазами и теми же бульдозерами возвращались в родное ПМК или РСУ или какую другую организацию, общем допулачили потом то, что не получили в зоне.(имеется ввиду дозу).Не думаю, что из них много осталось, но кто еще остался, почему не попробовать в судебном порядке тоже чего-то добиться?.

    ОтветитьУдалить
  27. так там постановлении сказано технику привлечь но не людей .а люди ехали за деньгами сами никто вас палкой не гнал надо было не ехать .и некто вас не гнал под реактор вы сами под реактор за грошами лезли теперь не нойте .что грошей хапнули с жадности гражданские гроши гроши гроши вам и сейчас гроши дали вы не только под реактор залезли и на трубе кукурекали за гроши

    ОтветитьУдалить
  28. Ты шакал пробухал за 30км зоной,и троль насвистываеш.Кто там был по приказу,тот сочуствует своему побратимому.А от военкомата откуплялись ,кто не хотел бросать семью.А от гражданских по приказу.Кто отказивался,на увольнение.Комуняки тогда не трогали детей начальства,а нас в 22 года гнали. Грош тебе цена тварь.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Совершенно верно.Давить они умели.Откажись- партбилет на стол,из квартиры на жильё вон,с работы вон.Это сейчас границы открыты- чуть что- в Польщу, в Германию, Россию только бы не попасть в окоп, а нам бежать небыло куда, по Союзу долго не побегаешь.
      Некадеквату как объяснить, что техника- будь то бульдозер, будь то Камаз, будь то пожарная машина не пересылается по почте, а двигается в назначенный пункт самоходом или на тягаче, ты что ли, мав клепку и бульдозерозить и камазировать одновременно и за зоной водку жрать.Покайся перед братвой пока не поздно, мы жалосливые, простим.

      Удалить
  29. Грех над больными шутить . Нет никакого освоевремения Постановы 1210. Все это провокация. А тебя шутник надо дать по голове , чтобы думал с кем шутить и подкладывать.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. а что мало пенсии получаешь по постанове 1210 что охота больше гребнут пенсии хватит не бкудь жадныц

      Удалить
  30. Этот идиот,который всё "шутит",не видел ни реактора,ни 30км. зоны.Тот,кто был в Афгане, в Чернобыле,или в других гарячих точках не будит поливать грязью своих друзей,безграмотным-вонючим языком.

    ОтветитьУдалить
  31. авганец герой сраный сидит и под гавкует возьми вила и на киев шуруй.а чего дома сидишь как хряк

    ОтветитьУдалить
  32. авганцы как кабаны стали умные как у припятского зад

    ОтветитьУдалить