Проект Постанови про відхилення проекту Закону України про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо конкретизації осіб, які мають належати до військовослужбовців та потерпілих від Чорнобильської катастрофи


Проект


Вноситься народними депутатами України членами Комітету з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Г.М.Третьяковою та іншими

 

П О С Т А Н О В А

Верховної Ради України

 

Про відхилення

проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо конкретизації осіб, які мають належати до військовослужбовців та потерпілих від Чорнобильської катастрофи»

 

Верховна Рада України   п о с т а н о в л я є:

 

Відхилити проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо конкретизації осіб, які мають належати до військовослужбовців та потерпілих від Чорнобильської катастрофи» (реєстр. № 3095-1), поданий народними депутатами України Королевською Н.Ю., Солодом Ю.В., Бортом В.П., Гнатенком В.С., Морозом В.В., Христенком Ф.В.

 

Голова

Верховної Ради України


ИСТОЧНИК:

Проект

Номер, дата реєстрації:                         3095-1 від 10.03.2020 

ЗАКОН УКРАЇНИ 

Про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо конкретизації осіб, які мають належати до військовослужбовців

та потерпілих від Чорнобильської катастрофи

 

Верховна Рада України постановляє:

І. Внести Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 16, ст. 200 із наступними змінами) такі зміни:

1. Примітку до статті 10 доповнити словами ", особи Цивільної оборони з числа загонів спецзахисту підвищеної готовності Чернігівської, Київської та Житомирської областей, які були залучені до ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС розпорядженням Ради Міністрів УРСР від 01.05.1986 № 3/199, та які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювань, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи".

2. Частину першу статті 11 доповнити пунктом такого змісту:

"7) особи, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та евакуйованих із зони відчуження і після досягнення повноліття не були віднесені до встановлених статтею 14 цього Закону категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.";

3. Доповнити Закон статтею 171 такого змісту:

"Стаття 171. Медичне обстеження, диспансеризація та лікування осіб, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС або осіб, евакуйованих із зони відчуження

Особи, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС або осіб, евакуйованих із зони відчуження, і після досягнення повноліття не були віднесені до встановлених статтею 14 цього Закону категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, мають право на щорічне медичне обстеження, диспансеризацію та лікування у спеціалізованих медичних закладах, що забезпечують лікування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

ІІ. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім пункту 3 розділу І цього Закону, який набирає чинності з 1 січня 2021 року.

2. Кабінету Міністрів України під час підготовки проекту Державного бюджету України на 2021 рік врахувати видатки, необхідні для реалізації цього Закону.

3. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

 

Голова Верховної Ради

            України


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України

"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо конкретизації осіб,

які мають належати до військовослужбовців та потерпілих

від Чорнобильської катастрофи"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Групою народних депутатів України подано на розгляд Парламенту проект Закону України "Про внесення доповнення до статті 10 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо конкретизації осіб, які мають належати до військовослужбовців" (реєстр. № 3095).

Цим законопроектом пропонується доповнити примітку до статті 10 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (далі – Закон) нормою, згідно з якою до військовослужбовців для цілей Закону будуть віднесені особи Цивільної оборони з числа загонів спецзахисту підвищеної готовності Чернігівської, Київської та Житомирської областей, які були залучені до ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС розпорядженням Ради Міністрів УРСР від 01.05.1986 № 3/199, та які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювань, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи.

Цілком і повністю підтримуючи ідею законопроекту щодо уточнення категорій осіб, які відносяться до військовослужбовців, пропонується альтернативний проект, яким передбачено також віднести до потерпілих від аварії на Чорнобильській АЕС осіб, які після досягнення повноліття не були віднесені до встановлених статтею 14 Закону категорій, зважаючи на наступне.

Сьогодні в Україні проживають десятки тисяч осіб, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та евакуйованих із зони відчуження, та які після досягнення повноліття не віднесені до встановлених статтею 14 Закону категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Разом з тим, стверджувати, що такі особи не піддалися жодному радіаційному впливу не можна. З дня Чорнобильської катастрофи пройшло лише 34 роки і про наслідки впливу у найближчі десятиліття чинників, пов'язаних з аварією, на здоров'я дітей, які народилися від ліквідаторів, можна лише здогадуватися.

Однозначно можна лише стверджувати, що наслідки Чорнобильської катастрофи будуть відчувати на собі не лише перше покоління народжених від ліквідаторів аварії, а й інші покоління.

Тому сьогодні держава зобов’язана створити умови для моніторингу стану здоров’я таких осіб.

 

 

2. Цілі та завдання законопроекту

Ціль та завдання проекту акта – посилення соціального захисту осіб, які до 18 років були віднесені до потерпілих від аварії на Чорнобильській АЕС і після досягнення повноліття не були віднесені до встановлених статтею 14 Закону категорій, а також конкретизація осіб, які належать до військовослужбовців.

 

3. Загальна характеристика і основні положення законопроекту

Проектом акта передбачається:

1) Віднести до військовослужбовців, про яких йдеться у статті 10 Закону, осіб Цивільної оборони з числа загонів спецзахисту підвищеної готовності Чернігівської, Київської та Житомирської областей, які були залучені до ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС розпорядженням Ради Міністрів УРСР від 01.05.1986 № 3/199, та які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювань, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи.

2) Віднести до потерпілих від Чорнобильської катастрофи осіб, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та евакуйованих із зони відчуження і після досягнення повноліття не були віднесені до категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

3) Запровадити щорічне медичне обстеження (диспансеризацію) та лікування осіб, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та евакуйованих із зони відчуження, і після досягнення повноліття не були віднесені до встановлених статтею 14 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" категорій, що дозволить посилити соціальний захист таких осіб.

 

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання

У цій сфері правового регулювання діють Конституція України та Закон України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Реалізація проекту закону не потребуватиме внесення змін до інших законодавчих актів України.

 

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту закону не потребуватиме додаткових видатків з Державного бюджету України у поточному році.

Разом з тим у Державному бюджеті України на 2021 рік мають бути враховані видатки у сумі 43 810 тис. грн. виходячи із наступних фінансово-економічних обрахунків.

 

Орієнтовна чисельність осіб,

які втратили статус потерпілих після досягнення повноліття

 

Група спостереження

Чисельність осіб, тис.

1. Особи, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

50,5

2. Особи, які народилися від евакуйованих із зони відчуження

16,9

Всього:

67,4

 

Фінансово-економічні розрахунки щодо медичного забезпечення і

моніторингу стану здоров’я осіб (перше покоління) 67,4 тис. осіб, які втратили статус потерпілих після досягнення 18 років

 

Напрямки фінансування

Вартість за 1 особу, грн.

Сумарна вартість, тис. грн./рік.

Моніторинг стану здоров’я (щорічне диспансерне медичне обстеження)

500,0

33 700

Стаціонарне обстеження та лікування (за потребою)*

3000,0

10 110

Всього:

 

43 810

Примітка*: орієнтовно взято 5% від загальної чисельності осіб                   (67,4 х 5% =3,37 тис. осіб).

 

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття Закону

Прийняття акта дозволить створити умови для моніторингу стану здоров’я повнолітніх дітей, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та евакуйованих із зони відчуження, а також їх лікування у спеціалізованих медичних закладах, що забезпечують лікування чорнобильців, що у свою чергу посилить соціальний захист цієї категорії осіб.

Крім того, завдяки його реалізації акта буде вирішено питання соціального захисту осіб Цивільної оборони з числа загонів спецзахисту підвищеної готовності Чернігівської, Київської та Житомирської областей, які були залучені до ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС розпорядженням Ради Міністрів УРСР від 01.05.1986 № 3/199, та які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювань, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи.

 

Народний депутат України                                                  Королевська Н.Ю.


ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо конкретизації осіб, які мають належати до військовослужбовців та потерпілих від Чорнобильської катастрофи"

 

Стаття 10. Визначення осіб, які належать до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов'язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у 1988-1990 роках - не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців*, працівники державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті, хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві. Перелік цих пунктів визначається Кабінетом Міністрів України.

__________
* Тут і надалі до військовослужбовців належать: особи офіцерського складу, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби, військовозобов'язані, призвані на військові збори, військовослужбовці-жінки, а також сержанти (старшини), солдати (матроси), які перебувають (перебували) на дійсній строковій службі у збройних силах, керівний і оперативний склад органів Комітету державної безпеки, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а також інших військових формувань.

Стаття 10. Визначення осіб, які належать до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов'язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у 1988-1990 роках - не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців*, працівники державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті, хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві. Перелік цих пунктів визначається Кабінетом Міністрів України.

__________
* Тут і надалі до військовослужбовців належать: особи офіцерського складу, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби,  військовозобов'язані, призвані на військові збори, військовослужбовці-жінки, а також сержанти (старшини), солдати (матроси), які перебувають (перебували) на дійсній строковій службі у збройних силах, керівний і оперативний склад органів Комітету державної безпеки, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а також інших військових формувань, особи Цивільної оборони з числа загонів спецзахисту підвищеної готовності Чернігівської, Київської та Житомирської областей, які були залучені до ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС розпорядженням Ради Міністрів УРСР від 01.05.1986 № 3/199, та які стали
особами з інвалідністю внаслідок захворювань, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи.

 

Стаття 11. Визначення осіб, які належать до потерпілих від Чорнобильської катастрофи

До потерпілих від Чорнобильської катастрофи належать:

1) евакуйовані із зони відчуження (в тому числі особи, які на момент евакуації перебували у стані внутрішньоутробного розвитку після досягнення ними повноліття), а також відселені із зон безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення;

2) особи, які постійно проживали на територіях зон безумовного (обов'язкового) та гарантованого добровільного відселення на день аварії або прожили за станом на 1 січня 1993 року на території зони безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а на території зони гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років, та відселені або самостійно переселилися з цих територій;

3) особи, які постійно проживають або постійно працюють чи постійно навчаються у зонах безумовного (обов'язкового) та гарантованого добровільного відселення за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали чи постійно навчалися у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років;

4) особи, які постійно проживають або постійно працюють чи постійно навчаються на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали чи постійно навчалися у цій зоні не менше чотирьох років;

5) особи, які працювали з моменту аварії до 1 липня 1986 року не менше 14 календарних днів або не менше трьох місяців протягом 1986 - 1987 років за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов'язаними з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, що виконувалися за урядовими завданнями. Перелік видів робіт і місць, де виконувалися зазначені роботи, встановлюється Кабінетом Міністрів України;

6) особи, які досягли повноліття, з числа зазначених у статті 27 цього Закону, та яким у дитячому віці встановлено причинний зв'язок інвалідності з наслідками Чорнобильської катастрофи, за умови проходження переогляду у спеціалізованій медико-соціальній експертній комісії відповідно до частини п'ятої статті 17 цього Закону.

Норма відсутня.

Стаття 11. Визначення осіб, які належать до потерпілих від Чорнобильської катастрофи

До потерпілих від Чорнобильської катастрофи належать:

1) евакуйовані із зони відчуження (в тому числі особи, які на момент евакуації перебували у стані внутрішньоутробного розвитку після досягнення ними повноліття), а також відселені із зон безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення;

2) особи, які постійно проживали на територіях зон безумовного (обов'язкового) та гарантованого добровільного відселення на день аварії або прожили за станом на 1 січня 1993 року на території зони безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а на території зони гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років, та відселені або самостійно переселилися з цих територій;

3) особи, які постійно проживають або постійно працюють чи постійно навчаються у зонах безумовного (обов'язкового) та гарантованого добровільного відселення за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали чи постійно навчалися у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років;

4) особи, які постійно проживають або постійно працюють чи постійно навчаються на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали чи постійно навчалися у цій зоні не менше чотирьох років;

5) особи, які працювали з моменту аварії до 1 липня 1986 року не менше 14 календарних днів або не менше трьох місяців протягом 1986 - 1987 років за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов'язаними з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, що виконувалися за урядовими завданнями. Перелік видів робіт і місць, де виконувалися зазначені роботи, встановлюється Кабінетом Міністрів України;

6) особи, які досягли повноліття, з числа зазначених у статті 27 цього Закону, та яким у дитячому віці встановлено причинний зв'язок інвалідності з наслідками Чорнобильської катастрофи, за умови проходження переогляду у спеціалізованій медико-соціальній експертній комісії відповідно до частини п'ятої статті 17 цього Закону;

7) особи, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та евакуйованих із зони відчуження і після досягнення повноліття не були віднесені до встановлених статтею 14 цього Закону категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

Норма відсутня.

Стаття 171. Медичне обстеження, диспансеризація та лікування осіб, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС або осіб, евакуйованих із зони відчуження

Особи, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС або осіб, евакуйованих із зони відчуження, і після досягнення повноліття не були віднесені до встановлених статтею 14 цього Закону категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, мають право на щорічне медичне обстеження, диспансеризацію та лікування у спеціалізованих медичних закладах, що забезпечують лікування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

 

 Народний депутати України                                     Королевська Н.Ю.

 

13 комментариев:

  1. якось в мене було спілкування з .... і вони кажуть що це не для Вас все , ми робимо велику роботу щоб бачити та оглядати вас... А мабуть гроши це і е ти гроші - чого Ви тут ходити поміж нас.... анологія - мельтешити поміж. Знаете і думайте хто таке вже сказав.
    Ми такого не дозволимо ніколи - пам"я таймо Все що ми зробили для України , ми ваши діди і батьки, також і всі хто прийде нам на заміну...

    ОтветитьУдалить
  2. «майору, Анатолію Львовичу, Аркадию Ликвидатору 86, миколі та іншим»
    Ви знаєте, Анатолію, раніше ми лише прислухалися до Ваших пропозицій, але після сьогоднішньої особистої розмови із "Лимонадним Джо", достовірно підтверджуємо, що як кажуть в народі цей «рейдер, пройдисвіт та ПТУшник» немає жодного відношення до конкретної допомоги військовослужбовцям-ліквідаторам аварії на ЧАЕС 1,2 та 3 категорії. Він відстоює інтереси лише «терпіл» і це абсолютно ганебне і неприпустиме у сучасній Україні явище. Центральна Рада СЧУ вже розуміє, що привели вони до влади НЕ ту особу, на яку розраховували. Цей "Лимонадний Джо" профукав фінансування не тільки для Центральної організації, але й для кожного обласного осередку, не зміг добитися компенсації вартості лікування, «забив» на інвалідів війни в Міністерстві ветеранів тощо. Чи будуть керівники та віце-президенти йому за це вдячні? Мабуть ні. Адже люди на місцях вже обурюються та питають як далі жити, якщо держава та особисто «Лімонадний Джо» їх жорстко ігнорує??? У громадськості є певні думки, в тому числі у владних кабінетах, що "Лимонадного Джо" потрібно у найближчій перспективі - зміщувати та призначати більш комунікабельну, професійну та відповідальну особу. За інсайдерською інформацією КМУ та Мінсоц розуміють якого "чорта" їм підсунули після Войтова і що з ним робити. Тому, резумуючи сказане, ми як військовослужбовці-ліквідатори підтримуємо Ваші бажання захисту 2 та 3 категорії та готові до повноцінної співпраці і взаємодії! Ліквідатори 1,2 та 3 категорії - це гордість України, справжні її Захисники та Герої! Шана та честь всім, хто захистив Україну та Світ від радіоактивного зараження, в тому числі Вам, Анатолію!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Виходить , що в СЧУ поміняли "шило на мило" ?
      До речі, все це характеризує ( певним чином ) і тих хто вибирав Хрущенко...

      Удалить
    2. А акцентировать внимание на ПТУшном образовании, наверное, не стоит.
      Посмотрите внимательно вокруг.
      Есть море примеров тупых дураков с дипломами, и умных людей без них...
      Другими словами , диплом,далеко не критерий , и не гарантия ума...

      Удалить
    3. Що конкретного домігся та на що є спроможним "Лімонадний Джо"? Як кажуть пройшли "100 днів роботи", але що люди бачать на виході? Дирку від бубліка? Це прекрасно розуміють у Центральній Раді СЧУ, обласних осередках та на місцях. Якщо керівник не виправдав очікувань - його відсторонюють або зміщують. У владних кабінетах також розмислюють над тим, а чи потрібно взагалі комунікувати із такою персоною, проводити перемовини тощо. Вже стало зрозуміло - пора розмірковувати про нового керівника...Щодо диплому, то так в звичних умовах життя немає різниці, але якщо особа займає керівну посаду Всеукраїнського рівня - це вимога часу. Взагалі кажучи, з правової точки зору, "Джо" мав дочекатися Конференції СЧУ та отримати владу у законний спосіб, проте маємо те, що маємо. Результат діяльності - велика втрата попередньо наданої довіри тих, хто мав надію на "великі зміни". З цим довго миритися не будуть. Як кажуть - "не оправдал доверие партии"...

      Удалить
  3. дурдом не пройдёт для терпил и правнуков терпил .недаром проверка идёт .и новые удостоверение а вы законы переписываете старые что давно принятые но не выполнаются .наша песня хороша начинай с начала

    ОтветитьУдалить
  4. Страна-банкрот, только слепой этого не видит. Власть крутится, "как уж на сковородке", пытаясь имитировать бурную деятельность в законодательстве. Какое социальное улучшение на кредитах МВФ? Это безумный пир до последней бутылки, а далее болезненное отрезвление. Третьяковой, и ей подобной ,не до справедливости при всем желании. Кроме раздутого популизма в социальных программах ,от Королевской перед выборами, Третьякова будет по максимуму экономить деньги, и ей по барабану сказки-расказки о геройстве и страданиях.

    ОтветитьУдалить
  5. ЗОРІ ЧОРНОБИЛЯ - может хватит лить грязь , а объединиться и направить в правильное русло работу - в которой могут быть и ошибки , но в том вся задача чтоб их исправлять - было бы не плохо именно с вашим участием !

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. По-перше, як Вам добре відомо, ми як військовослужбовці-ліквідатори завжди призивали та продовжуємо призивати до єднання і об'єднання всіх напередодні 35-х роковин Чорнобильської катастрофи. По-друге, зайдіть на наш сайт https://zoriche.blogspot.com/ та ознайомтесь будь-ласка із відповіддю Міністерства ветеранів. По-третє, одна справа як на Вашу думку "лити бруд", а інша - фіксована відсутність конкретних результатів діяльності за встановлений період роботи визначеної особи - "Лімонадного Джо", тобто немає звіту по чітким досягненням і конкретним крокам даного керівника. Громадськість бажає знати, що зроблено та яким чином СЧУ буде діяти далі, про це варто відкрито інформувати, а не вирішувати питання у "вузькому колі на 3-їх". Наша участь завжди публічна та відкрита.

      Удалить
    2. "...Наша участь завжди публічна та відкрита."

      А замечания можно высказывать?
      Вот смотрите. Захожу на блог "МЫ Чернобыльцы".
      Вижу фото редактора блога С.М.Деменьтьева,его контактные данные.
      Могу написать здесь пост,выразить так сказать свое мнение,могу связатся с ним минуя блог...
      Вот это и есть публичность и открытость...
      А у вас?
      Сплошная "Terra incognita"...По моим прикидкам вы из "инициативной группы".
      Так чего же "шифруетесь",если вы "открыты и публичны" ?
      Контактов-0, В профиле пусто...
      Помню кто-то возмущался по поводу "анонимов"...Ну-ну...

      Слесарь.

      Удалить
  6. Ваш сайт - кинул в закладку (почитаю) , Я срочник (думаю - вы понимаете нашу причастность к ликвидации ЧАЭС) - НО Я НЕ ПОНИМАЮ АГРЕСИИ с вашей стороны !

    ОтветитьУдалить
  7. Аркадий, ликвидатор -86.19 сент. 2020 г., 13:26:00

    Ну здесь все шито былыми нитками, Терпилы, использую ликвидаторов, пытаются на законодательном уровне урвать ПОЖИЗНЕННЫЕ льготы своим потомкам - детишкам, которым уже за полтинник, внучатам, которым уже далеко за 20, ну и для правнуков своих, СТРАШНО ОБЛУЧЁННЫХ.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Приведите конкретные примеры как "пытаются на законодательном уровне урвать..." Какие номера законопроектов подтверждают Ваши слова? Где конкретика? Не шарахайтесь из стороны в сторону, а отвечайте на поставленные вопросы. Вы ведь хотите получить ответы на Ваши "мысли"?

      Удалить