|
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо підвищення рівня пенсійного та соціального забезпечення окремих категорій осіб
Верховна Рада України постановляє:
І. Внести до Закону України «Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»
(Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 16, ст.20) такі зміни:
1) абзац перший пункту 4 частини першої статті 20
доповнити реченням такого змісту:
«У такому ж порядку (крім одержання грошової
компенсації у розмірі середньої вартості путівки в Україні) забезпечується
путівкою без лікування особа, що супроводжує особу з інвалідністю першої групи,
якій за висновком медико-соціальної експертної комісії визначено потребу в
супроводі»;
2) статтю 54 доповнити частиною четвертою такого
змісту:
«Особам із числа учасників ліквідації наслідків аварії
на Чорнобильській АЕС, визначених статтею 10 цього Закону, щодо яких
встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а
також особам, які брали безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій
та їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із
застосуванням ядерної зброї і внаслідок цього стали особами з інвалідністю,
пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього закону або, за їх
бажанням, з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої
законом на 1 січня відповідного року»;
3) у статті 59:
назву статті після слів «пенсії військовослужбовцям,
які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи» доповнити
словами «інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях та військових навчаннях
із застосуванням ядерної зброї»;
слова «особам, які брали участь у ліквідації наслідків
Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, у військових
навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової
служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності
обчислюється відповідно до цього Закону або за бажанням таких осіб — з
п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1
січня відповідного року» вилучити.
ІІ. Прикінцеві положення.
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2020 року.
2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня
набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність
із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими
центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у
відповідність із цим Законом.
Голова Верховної Ради України А.
Парубій
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо підвищення рівня пенсійного та соціального забезпечення окремих категорій осіб»
1. Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту
Відповідно до статті 16 Конституції України
забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на
території України, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи − катастрофи
планетарного масштабу, збереження генофонду Українського народу є обов’язком
держави.
Конституційний Суд України у рішенні № 6-р/2018 від 17
липня 2018 року наголосив, що положення статті 16 Основного Закону України
зобов’язують державу нести відповідальність за впровадження системи заходів
щодо розв’язання проблем, пов’язаних із забезпеченням захисту прав, інтересів,
гарантій, наданих особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Рівень соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи, має бути таким, щоб забезпечувати їм гідне життя.
Під особливим захистом держави перебувають й
громадяни, які постраждали внаслідок інших ядерних аварій та випробувань,
військових навчань із застосуванням ядерної зброї.
На захист зазначених категорій громадян та розв’язання
їх проблем медичного і соціального характеру спрямований Закон України від
28.02.1991 № 796-ХІІ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи» (далі – Закон).
Урядом здійснено певні кроки з метою підвищення рівня
пенсійного забезпечення окремих категорій осіб з числа тих, які брали участь у
ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та
випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї.
Так, Законом України від 03.10.2017 № 2148 «Про
внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»
внесено зміни до статті 59 Закону, якими передбачено, що особам, які брали
участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій
та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час
проходження дійсної строкової служби і внаслідок чого стали особами з
інвалідністю, пенсію по інвалідності обчислювати відповідно до цього Закону або
за бажанням цих осіб – із п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати,
встановленого законом на 1 січня відповідного року.
З метою забезпечення рівних можливостей щодо
реалізації прав і свобод людини та громадянина, законодавство України має
забезпечувати однакове ставлення до усіх осіб із числа учасників ліквідації
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, визначених статтею 10 Закону, щодо яких
встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а
також осіб, які брали безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій та
їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням
ядерної зброї і внаслідок цього стали особами з інвалідністю.
Про це наголошують у своїх численних зверненнях до
органів державної влади громадяни та представники громадських організацій осіб,
постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Законопроектом пропонується забезпечити рівні
можливості щодо обрахунку пенсії для громадян згаданої категорії із
п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законом на 1
січня відповідного року.
Водночас запровадження такого підходу надасть
можливість розв’язати проблему пенсійного забезпечення перш за все тих осіб з
числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які не
можуть надати документи (зокрема через їх незбереження) для призначення пенсії
із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у
розмірі відшкодування фактичних збитків, або яким роботи під час ліквідації
наслідків на Чорнобильській АЕС усупереч законодавству не оплачувались у
підвищеному розмірі.
Пунктом 4 частини першої статті 20 Закону передбачено
надання особам, віднесеним до категорії 1 пільги щодо позачергового щорічного
безплатного забезпечення санаторно-курортними путівками шляхом надання щорічної
грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування
санаторно-курортним закладам, які мають ліцензію на провадження господарської
діяльності з медичної практики, за надання послуг із санаторно-курортного
лікування чи одержання за їх бажанням грошової компенсації у розмірі середньої
вартості путівки в Україні.
Водночас значна частина осіб з інвалідністю з числа
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до
категорії 1 та які потребують постійного стороннього догляду, не можуть
реалізувати своє право на санаторно-курортне лікування, оскільки Законом не
передбачено забезпечення їх супроводжуючою особою при здійсненні
санаторно-курортного лікування. Слід звернути увагу, що у чинному
законодавстві, зокрема, Законом України «Про загальнообов’язкове державне
соціальне страхування», це питання врегульоване для осіб з інвалідністю з числа
потерпілих від нещасного випадку на виробництві шляхом забезпечення особи, яка
супроводжує на санаторно-курортне лікування особу з інвалідністю, якій за
висновком МСЕК або індивідуальною програмою реабілітації особи з інвалідністю
визначено потребу в супроводі, путівкою без лікування (лише проживання та
харчування) або компенсації таких витрат у разі самостійного придбання путівки.
Законопроектом пропонується аналогічним чином
врегулювати це питання і для осіб з інвалідністю з числа громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1 та
які потребують постійного стороннього догляду.
Крім того, назву статті 59 Закону пропонується
доповнити словами «інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях та військових
навчаннях із застосуванням ядерної зброї», узгодивши її таким чином із змістом
норм статті, що визначають окремі аспекти соціального захисту громадян
зазначеної категорії.
2. Мета і завдання законопроекту
Законопроект розроблено з метою забезпечення
реалізації та вдосконалення державної політики у сфері соціального захисту, а
саме:
підвищення рівня пенсійного забезпечення учасників
ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, щодо яких встановлено причинний
зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а також осіб, які брали
безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій та їх наслідків, у
ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї і
внаслідок цього стали особами з інвалідністю, та забезпечення їм рівних
можливостей щодо обрахунку пенсії;
врегулювання проблеми супроводу при отриманні
санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю першої групи з числа
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до
категорії 1;
приведення назви статті 59 Закону у відповідність із
змістом її норм.
3. Загальна характеристика і основні положення
законопроекту
Мета законопроекту досягається шляхом внесення змін до
статей 20 і 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», що передбачають:
− забезпечення путівкою без лікування особи, що
супроводжує особу з інвалідністю першої групи (з числа осіб, віднесених до
категорії 1), якій за висновком медико-соціальної експертної комісії визначено
потребу в супроводі;
− надання можливості особам із числа учасників
ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, визначених статтею 10
зазначеного Закону, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з
Чорнобильською катастрофою, а також особам, які брали безпосередню участь у
ліквідації інших ядерних аварій та їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у
військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї і внаслідок цього стали
особами з інвалідністю, отримувати пенсію з п’ятикратного розміру мінімальної
заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.
Разом із тим, чинні норми частини другої статті 59
Закону дозволяють призначати пенсії по інвалідності військовослужбовцям (до них
відповідно до статті 10 Закону належать: особи офіцерського складу, прапорщики,
мічмани, військовослужбовці надстрокової служби, військовозобов’язані, призвані
на військові збори, військовослужбовці – жінки, а також сержанти (старшини),
солдати (матроси), які перебувають (перебували) на дійсній строковій службі у
збройних силах, керівний і оперативний склад органів Комітету державної
безпеки, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а
також інших військових формувань) відповідно до статті 54 Закону. Запропоновані
ж законопроектом зміни до цієї статті передбачають можливість отримувати пенсію
з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1
січня відповідного року, для усіх учасників ліквідації наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС, визначених статтею 10 Закону.
У зв’язку з цим частину третю статті 59 Закону, яка
передбачає відповідний обрахунок пенсії лише для осіб, які брали участь у
ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та
випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час
проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з
інвалідністю, з метою уникнення певного дублювання правових норм, пропонується
вилучити.
Також приводиться у відповідність із змістом статті 59
Закону назва цієї статті шляхом доповнення її категорією громадян, які брали
участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях та військових
навчаннях із застосуванням ядерної зброї.
4. Стан нормативно-правової бази у цій сфері правового
регулювання
Питання, що відносяться до предмету правового
регулювання законопроекту, регламентуються Конституцією України, Законом
України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи».
Прийняття та реалізація законопроекту не потребує
додаткового внесення змін до інших законів України.
5. Фінансово-економічне обґрунтування
Ухвалення проекту Закону потребуватиме додаткових
витрат з Державного бюджету України, які мають бути передбачені Кабінетом
Міністрів України при формуванні державного бюджету України на 2020 рік.
На момент прийняття не потребує додаткових витрат із
бюджету.
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків
прийняття акта
Наслідком ухвалення проекту має стати підвищення рівня
пенсійного забезпечення учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській
АЕС, щодо яких установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською
катастрофою, та осіб, які брали участь у ліквідації наслідків інших ядерних
аварій та їхніх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із
застосуванням ядерної зброї, а також забезпечення реалізації права громадян,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1
та які потребують постійного стороннього догляду, на санаторно-курортне
лікування.
Народні
депутати України
Кремінь Т.Д. (посв.№57)
Бурбак М.Ю. (посв.№402)
Бриченко І.В. (посв. №47)
Савка І.І. (посв. №466)
Арешонков В.О. (посв. №246)
Герасимов А.В. (посв. №157)
Батенко Т.І. (посв. №321)
Соболєв С.В. (посв. №212)
Кулініч О.І. (посв. №345)
Котвіцький І.О. (посв. №048)
Сисоєнко І.В. (посв. № 152)
Кремінь Т.Д. (посв.№57)
Бурбак М.Ю. (посв.№402)
Бриченко І.В. (посв. №47)
Савка І.І. (посв. №466)
Арешонков В.О. (посв. №246)
Герасимов А.В. (посв. №157)
Батенко Т.І. (посв. №321)
Соболєв С.В. (посв. №212)
Кулініч О.І. (посв. №345)
Котвіцький І.О. (посв. №048)
Сисоєнко І.В. (посв. № 152)
Порівняльна таблиця
до проекту Закону України «Про внесення
змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо підвищення рівня
пенсійного та соціального забезпечення окремих категорій осіб»
Зміст положення (норми) чинного
законодавства
|
Зміст положення (норми) запропонованого
проекту акта
|
ЗАКОН УКРАЇНИ « Про статус і соціальний захист
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»
|
|
Стаття 20.
Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 1
Особам, віднесеним до категорії 1 (пункт 1 статті 14), надаються такі
гарантовані державою компенсації та пільги:
…
4) позачергове щорічне безплатне забезпечення санаторно-курортними
путівками шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості
путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам, які
мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики,
за надання послуг із санаторно-курортного лікування чи одержання за їх
бажанням грошової компенсації у розмірі середньої вартості путівки в Україні;
|
Стаття
20. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 1
Особам, віднесеним до категорії 1 (пункт 1 статті 14), надаються такі
гарантовані державою компенсації та пільги:
…
4) позачергове щорічне безплатне забезпечення санаторно-курортними
путівками шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості
путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам, які
мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики,
за надання послуг із санаторно-курортного лікування чи одержання за їх
бажанням грошової компенсації у розмірі середньої вартості путівки в Україні.
У такому ж порядку (крім одержання грошової
компенсації у розмірі середньої вартості путівки в Україні) забезпечується
путівкою без лікування особа, що супроводжує особу з інвалідністю першої групи, якій за
висновком медико-соціальної експертної комісії визначено потребу в супроводі.
|
Стаття 54.
Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв’язку з втратою
годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і
пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи
можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за
роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних
збитків, який визначається згідно із законодавством. Дружинам (чоловікам),
які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 1, пенсія у зв’язку з втратою
годувальника призначається незалежно від причинного зв’язку смерті з
Чорнобильською катастрофою.
В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення
пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0
тис. карбованців.
Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності,
що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою
годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету
Міністрів України з відповідних питань.
|
Стаття 54.
Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв’язку з втратою
годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і
пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи
можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за
роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних
збитків, який визначається згідно із законодавством. Дружинам (чоловікам),
які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 1, пенсія у зв’язку з втратою
годувальника призначається незалежно від причинного зв’язку смерті з
Чорнобильською катастрофою.
В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення
пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0
тис. карбованців.
Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності,
що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою
годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету
Міністрів України з відповідних питань.
Особам із числа учасників ліквідації наслідків
аварії на Чорнобильській АЕС, визначених статтею 10 цього Закону, щодо яких
встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а
також особам, які брали безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій
та їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із
застосуванням ядерної зброї і внаслідок цього стали особами з інвалідністю,
пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього закону або, за їх
бажанням, з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої
законом на 1 січня відповідного року.
|
Стаття
59. Пенсії військовослужбовцям, які брали участь у ліквідації наслідків
Чорнобильської катастрофи
Пенсії військовослужбовцям призначаються з їх грошового забезпечення
згідно з цим Законом та іншими законодавчими актами. Додаткова пенсія за
шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається відповідно до статті 51 цього Закону.
Військовослужбовцям пенсії по інвалідності, а членам їх сімей пенсії у
зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших
ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної
зброї за їх бажанням можуть призначатися на умовах і в порядку, визначених
законодавством для осіб, які стали особами з інвалідністю внаслідок
поранення, контузії чи каліцтва, що їх вони дістали при виконанні обов’язків
військової служби (службових обов’язків), або відповідно до статті 54 цього Закону.
|
Стаття 59.
Пенсії військовослужбовцям, які брали участь у ліквідації наслідків
Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій, у
ядерних випробуваннях та військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї
Пенсії військовослужбовцям призначаються з їх грошового забезпечення
згідно з цим Законом та іншими законодавчими актами. Додаткова пенсія за
шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається відповідно до статті 51 цього
Закону.
Військовослужбовцям пенсії по інвалідності, а членам їх сімей пенсії у
зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших
ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної
зброї за їх бажанням можуть призначатися на умовах і в порядку, визначених
законодавством для осіб, які стали особами з інвалідністю внаслідок
поранення, контузії чи каліцтва, що їх вони дістали при виконанні обов’язків
військової служби (службових обов’язків), або відповідно до статті 54 цього
Закону.
Вилучено
|
Народні
депутати України
Кремінь
Т.Д. (посв.№57)
Бурбак М.Ю. (посв.№402)
Бриченко І.В. (посв. №47)
Бурбак М.Ю. (посв.№402)
Бриченко І.В. (посв. №47)
Савка І.І.
(посв. №466)
Арешонков В.О. (посв. №246)
Герасимов А.В. (посв. №157)
Батенко Т.І. (посв. №321)
Соболєв С.В. (посв. №212)
Кулініч О.І. (посв. №345)
Котвіцький І.О. (посв. №048)
Сисоєнко І.В. (посв. № 152)
Арешонков В.О. (посв. №246)
Герасимов А.В. (посв. №157)
Батенко Т.І. (посв. №321)
Соболєв С.В. (посв. №212)
Кулініч О.І. (посв. №345)
Котвіцький І.О. (посв. №048)
Сисоєнко І.В. (посв. № 152)
Дай бог дожить...
ОтветитьУдалитьЧто хернеё страдаешь Не розумиеш этот пиар Банда от НР никогда. ничего не делала для чернобыльцев и тем более. по проекту 5 минимальных зарплат по украине а это около 20 000 гривен Вы наверное посходили все с ума, верить такой дкрне
УдалитьО каких 20 тысячах? Посмотри формулу для пятикратки в постанове! Там максимум при 80% утраты трудоспособности это 9-10 тысяч со всеми доплатами!
УдалитьА то может и этого не будет.
УдалитьААААААААА. НАЧАЛИ ПИАРИТСЯ СЛУГИ. НЕ ДАЛЕКО И ОСЕНЬ. ОПЯТЬ ЖДИТЕ ГОД. НЕ СТЫДА НЕ СОВЕСТИ ЧЕЛОВЕЧЕСКОЙ.
ОтветитьУдалитьЗачем городить огород?Просто из существующей постановы убрать про срочную службу и все будет в норме.А вообще эта власть могла бы под занавес повысить нам минималку в процентах не 225 а скажем 400.Платить то не им все равно.Петюня прислушайся.Это тебе не безвиз,люди спасибо скажут.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
Удалитьдля всех это значить не кому .опят припятские тянуть ликвидатора в пропасть .пора припятский воз отцепить и так 32 года тянем .каждому своё
УдалитьВсе депутаты от БПП,это что предсмертная записка,и последняя надежда? А почему это не протолкнуть сейчас?
ОтветитьУдалитьРассчет хитрый с подсказки "психотерапевтов", они надеются успешно пройти две выборные компании? А в случае (сомнительной) победы скажут,что хотели "но не получилось". Сладкие обещания ласкают мозги, как всегда рассчет на славянский "авось и правда". Ну что, к этому не привыкать, одни обещают и приходят к власти, другие надеются и выбирают. Классика "королевства кривых зеркал", тому и быть.
ОтветитьУдалитьНадеетесь "умники" на что? Не понимаете. вас снова разводят. сколько было таких проектов и даже проходили первое чтение, и что Дураки только надеятся и думают, что они это хотят сделать Да нужны вы им. как блоха собаке. Я не голосую принципиально за всех, кто был у власти а особенно за ББП и НФ Жиды правят вами и будут править .продажные вы все
ОтветитьУдалитьПроект,который должен быть в этой форме,выйти еще в 2017. Вот это было бы настоящая справедливость. Он ни чем не хуже, чем 6-8-10, но только для ликвидаторов, но играла роль финансовая составляющая. Откуда сейчас такая предпологаемая щедрость? Взяли на вооружение методику Ляшка, "буря в стакане". Хотя,как заманчиво звучит, рассчет из "пятикикратки". Не веритьс, но хочеться. Вспомнил молодость, и обещания девахам......., перед сеновалом.
ОтветитьУдалитьЧто означает пятикратка... Это значит, что для формулы расчёта коэффициента заработной платы будет использоваться пять минимальных заработных плат, которые делятся на среднюю заработную плату, предшествующего года. И уже потом с полученным коэффициентом действует другая формула в которой минимальная зарплата умножается на полученный коэффициент и на процент утраты трудоспособности. К примеру высчитываем коэффициент - ммнималка допустим 4100 грн. умножаем на 5 получаем 20500 гривен. Теперь 20500 делим на среднюю зарплату, которая составляет 8700 получаем коэффициент 2,3563. Теперь 4100 умножаем на 2,3563 и на процент утраты например 60 % получаем 5796 гривен. К чему я это все написал, а к тому, что не надо тешить себя иллюзиями! Ни о каких 20 тысячах речи и близко нет!
ОтветитьУдалитьНадо просто в постанове 1210 изменить год с 2006 на 2011 и все.
УдалитьЭтого никто не сделает! Можно по пятикратке, но коэффициент заработной платы оставить за работу в зоне.
Удалитьучтите что с 1 января 20года средняя будет до 11 тыс и получится...и без возможности повышения в последующие года Только уменьшение или заморозка размера.
Удалитьили убрать постановление 1210 это будит так хорошо и рубин шиш что получить к пенсии
УдалитьЭтот комментарий был удален автором.
Удалить5796 это получается пенсия плюс приблизительно тысяча доплаты. Итого около семи тысяч.
ОтветитьУдалитьДорогой Юрко,спасибо за объяснение,но кто этого не понимает (то есть рассчет по пятикратке), у того наверное за плечами церковно-приходская школа.В любом случае,на сегодняшний день, это дележка шкуры неубитого медведя.
УдалитьYurok Vlasenko: расчёт по пятикратке на сегодняшний день: средняя за 2015-16-17 года=4805; 5min=4173*5= 20 865; средняя за 2018 = 6273,45, то есть Кз=3,32592. Заработная плата с которой будет расчёт пенсии= 13 879. При 80% потери трудоспособности Пенсия 11 100. Плюс доплаты, поправьте если не прав. Все цифры с сайта Госкомстата.
УдалитьУважаемые Чернобыльци, да если бы они действительно хотели етого покращення, можно было бы убрать из закона ПОЛУЧИЛИ ИНВАЛИДНОСТЬ ВО ВРЕМЯ СРОЧНОЙ СЛУЖБЫ, и все, все партизаны в шеколаде, пенсия 10700, а так ето предсмертная агония партии ББП И НАРОДНЫЙ ФРОНТ,всем здоровья
ОтветитьУдалитьУбрали "СРОЧНОЙ СЛУЖБЫ, и все, все партизаны в шеколаде" а кто не партизан а от предприятий и по разным причина или маленькая з/п или нет доков? Ты об этом подумал?
ОтветитьУдалитьДа при чем тут зарплата у срочников ее не было и насчитали 10700, а от предприятий ездили деньгу зашибать
УдалитьЭто 2-го мая 1986 года от предприятия - "деньгу зашибать?" Думайте, о чём пишете.
Удалить54 ст., по новому, предпологает из пятикратки, всем ликвидаторам, и военным и гражданским. Ну это все пустое. Вилами по воде.
ОтветитьУдалитьЕсли к примеру,хотя это полный блеф, рассчитают по формуле, как у срочников, и оставят в формуле такой показатель,как 14,15,16 гг.,то на выходе в 2020г. пенсия по 2гр.80% полученная в 2017г. в разы будет меньше по 2гр.80% рассчитанная с 01.01.20г. Это и является большой подлянкой в той формуле. А если эту формулу реализовать еще позже, например с 2022г.,то на выходе будет "большой пшик". Логическое заключение, это разводняк и нае....во, игра пустословием и неграмотностью лектората.
ОтветитьУдалитьКак выше написал "Рубин", изменения нужно внести в п.1210, на более поздний год. Это правильно, все остальное от лукавого и полный спекулеж 59ст. Для основной массы ликвидаторов,только изменения в 1210. Намного легче внести изменения в постанову, чем изменения в законе.
ОтветитьУдалитьПоддерживаю, только кабмин, наверное, не соглашается, а было бы самое быстрое решение и не надо ждать голосование годами. У всех пенсионеров кроме чернобыльцев расчет идёт по 2008 году, а мы застряли в 2006, а поменять одну цифру. Если бы Рева подал в Кабмин предложение, может Гройсман к 33-летию расщедрился хотя бы поэтапно к примеру по годам или начать с ликвидаторов.
УдалитьАнонимный 03:48 от 23 мар. Рубин всегда в шеколаде и остальных за собой зовет не стонать а бороться. Ботам болячек , жаль дурдома позакрывать.
Удалить1. Это агония блока панамских патриотов. Предвыборная пустышка.
ОтветитьУдалить2. Если в апреле законопроект не примут - это точно пустышка.
3. Если будут тянуть до парламентских выборов и обещать принять в декабре - 300% пустышка
4. В самой формуле заложено уменьшение пенсии во времени - это правовая пустышка.
Пустодеятели должны уйти в пустоту пустыми без наворованного.
Таких моральных и правовых уродов у власти, пришедших на обматых и погибших людях надеющихся искренне на перемены к лучшему, мы еще не видели. Наложить в шаровары камней побольше и под гимн Украины утопить в Днепре.
ОтветитьУдалить...возле Припяти...
Удалитьхитросделанные жопоголовые твари, перед тем как сдохнуть-не надышишься. Так идите под суд и на нары за издевательства над народом Украины!!!
ОтветитьУдалить"Рубин",вы станционники предлагаете:"надо ПРОСТО в Постанове 1210 внести изменение--2006 на 2011г",а Постанова №1210 это Постанова Кабинета Министров еще Азарова и ФАКТИЧЕСКИ в это временное дерьмо постоянно вносились и предлагают вносить разный бред типа Рубина и это будет продолжатся постоянно при каждом изменении Каб. Мин.,его хотелок и настроения! И вообще, у вас станционников все ПРОСТО,захотели в 86г ПРОСТО на ядерном рабочем блоке(4 блок),который непосредственно включен в энергосистему страны ,который связан в энергокомплекс(станцию) проводить свои ебанутые эксперименты по экономии и при этом дебилы своей профнепригодностью взорвали блок и принесли столько горя народу ,ху.вые экспериментаторы.Так само станционики привели и к аварии на 2 блоке ЧАЭС,но сейчас суки ставят себя самыми большими специалистами ядерной теплотехники и систем рад.защиты! Лучше молчите суки!
ОтветитьУдалитьЭкспериментатор Вы свою желчь возле ВР выбрасывайте, будьте реалистом. В Печерском районе Киева на учете состоит 2500 участников ЛПА из них 600 инвалидов, есть замминистра и высшие военные чины с максимальными пенсиями, Вы думаете что вся когорта власть имущих хочет что то изменить в лучшую сторону? Сомневаюсь. Будьте реалистом- не будет 6-8-10 или 4-6-8, в в лучшем будет 5-ти кратка, но самый быстрый и доступный вариант это изменение года средней зарплаты в 1210. Пишите конструктивно, я тоже ругаться умею.
УдалитьПостанова 1210 вышла в 2011 году, пусть берут год начисления не 2006, а 2011. Это закономерно. Но кому это донести? Ликвидаторы (простые) остались на обочине. Удивлен такому циничному отношению к ним.Мотивация в отсутствии денег не уместна. Ничего плохого не хочу сказать за шахтеров, но в это "трудное время" и учитывая их немалое количество пенсия+регрес зашкаливает за 25000гр.,нашлись деньги. Наверное кто то "наверху" окончательно подверг сомнению нашу участь в ЛПА на ЧАЭС, другого объяснения я не вижу.Нет настоящих лоббистов наших интересов во власти. Мы все в роли "социальных попрошаек", то есть в понимании нынешних капиталистов-правителей "халявщиков-дармоедов", а капиталистам нерентабельно содержать огромную чернобыльскую "непрозрачную" массовку.Наверно так.
ОтветитьУдалитьвся справа в тому, що закон № 796 прописаний недолуго з самого початку. Він писався виключно під цивільних .Так потрібно було визначити коло осіб і як цим особам нараховувати пенсію за іх вклад в ліквідацію і за ті ризики яким ці особи були піддані. але ці так званні законики думали найперше про себе і високе начальство яке вкурило що з цього можна "поіметь" непогані бабки! а ми паризани залишилися за бортом ! в розумінні того що наша праця і завдання які ми виконували як війсковослужбовці місилиб відшкодовуватися по іншому чим цивільним які виконували свої прямі обов'язки виходячи із своїх спеціальностей! а нас прив'язали до наших заробітних плат до призову на збори!! тоєсь хоч ти і був на реакторі і отримав граничну дозу а твоя заробітна плата на гражданці була мала , ти отримував зарплату набагато низчу чим той самий шахтер який навіть і в очі небачив станцію!Пенсії паризанам повинні нараховуватися виходячи із кратності по зонах! наприклад людина була призвана на ліквідацію в 86 році і пропрацювала на проммайданчику ЧАЕС. 8 днів в серпні зона №3 це п'ятикратка а друга людина в той самий час працювала в 1 зоні небезпеки . тіж таки 8 днів де кратність 3. то як зараз нараховувати їм пенсію ?
УдалитьНа 100% з вами згоден, левову частини важкої і небезпечної роботи виконували військові «партизани», я робив з ними пліч о пліч. А в тих хто купив інвалідність з документами і довідками про заробітну плату все ОК, і таких чимало, і цю заміну посвідчень вони пройдуть без проблем.
УдалитьШахтеров,военных пенсионеров власть боится. Они могут организовать серьезное протестное движение, это реальная угроза. Чернобыльцы,как показала практика,одни прикормлены, другие выглядывают из за угла, и сидят дома со своими "скелетами в шкафах". Поэтому получается не протест, а позорная хода.
ОтветитьУдалитьЗ пояснювальної записки*..має забезпечити однакове ставлення до усіх осіб з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС,визначених ст10.
ОтветитьУдалитьВодночас запровадження такого підходу надасть можливість розвязати проблему пенсійного забезпечення перш за все тих,осіб з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС,які не можуть надати документи для презначення пенсії із зони відчуження.
Прийняття проекту дасть можливість збільшити пенсії партизан і кадрових мінімальщиків,так як у них були голі ставки і грошове забезпечення і хто немає справки про зарплату в зоні.
Як на мене то все правильно,аби тільки прийняли.А зміни в 1210 нічого мінімальщикам не дадуть.Ми вже бачимо ,що по дала індексація на 17% по ст 54.
У кого великий коефіцієнт заробітної плати,той і отримав гарне підвищення пенсії ,а більшість х..й цілих,х..у десятих.
Так ,що не розказуйте про збільшення року в постанові 1210.І не вважайте ,когось за дурня.
Мыслите правильно, поддерживаю Вас …
УдалитьЕстественно,что увеличение года по 1210 это не панацея для многих, а должен быть гарантированный справедливый минимум, как например было по 6-8-10. Но,что произошло в 2011 году все помнят. Власть подразумевает минимум от слова "МИНИМУМ", то есть гарантированно "мало", как минималка по общему пенсионному закону.Справедливо было бы изначально пенсию и инвалидность привязать за участие в ликвидации и оставить за бортом "гражданку". Но мы все были в разном гражданском статусе, и каждого интересовала личная финансовая выгода. Как говориться "война войной", а у "генерала" свой паек, а у "рядового"свой, соответственно и соц.обеспечение, и власть всем "генеральскую" пенсию не отпишет. А биться конечно нужно за минимум соответствующий сегодняшнему уровню жизни,потребительской корзине, и естественно с коррекцией на потерянное здоровье в экстремальных условиях государственного значения, а не рядовой аварии.
ОтветитьУдалитья теж за те щоб партизанам і кадровим у ктрих немає довідок про зарплату чи малі сумми , повінно бути з 5 мінімальних заробітних плат ! тілики без тих завульованих розрахунків що якась падла придумала!
ОтветитьУдалитьФактично в Пояснювальній записці до Законопроекту № 10169 від 20.03.2019 р. надано ПРИЗНАВАЛЬНІ поясняння ,що повинно бути використоване в рамках кримінального провадження як належний доказ вини посадових осіб депутати Верховної Ради,що мають особливо відповідальне становище в регулюванні суспільних відносин,та які своїми злочиними діями привели до тяжких та особливо тяжких наслідків життю та здоровю громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС,що були призванні військовими коммісиріатами на спеціальні військові збори,та які на момент призиву та виконанню обовязків війської служби були військовослужбовці,але не срокової служби ,та які отримали інвалідність внаслідок роботи(служби)в особливо шкідливих умовах,що приймали Закон по "5 -кратці тільки строковикам" в жовтні 2017 року!!! Також є підстави для проведення розлідування відповідними правоохоронними органами працівників Юридично-експертного Управління Верховної Ради,щодо надання ЗАВІДОМО НЕПРАВОМІРНОГО ВИСНОВКУ ---- САМЕ ЄКСПЕРТОМ ,де явно вбачається всі ознаки ----ДИСКРІМІНАЦІЇ цілої суспільноі Групи Громадян України ---- учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС,яких в народі називають --"ПАРТИЗАНИ". Ось,де повино бути увага "юристів- Планетарщіків"!
ОтветитьУдалитьДа, а в 2011 году, после решения суда, срочники получали прибл. 6 000 а после постановы 1210 им дали на руки 1600, в то время как "зар.платники" наполовину больше.Где Вы были со своей ДИСКРИМИНАЦИЕЙ?
Удалитьне бриши!!! після вступу постанови ви теж отримали від 3200 до 4000 тисяч як і ми ! ти пі....рас уже задовбав своєю жадібністю ! и недумай що схопив бога за бороду! бо впадеш в гівно і тобі ніхто неподасть руки!
УдалитьСрочникам по постановлению 1210 ммнималка была точно такая же, как и всем остальным ликвидаторам - 12. У разі коли розмір пенсійної виплати (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім пенсій за особливі заслуги перед Україною) не досягає в осіб з інвалідністю - учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, I групи - 285 відсотків, II групи - 255 відсотків, III групи - 225 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, виплачується щомісячна державна адресна допомога до пенсії у сумі, що не вистачає до зазначених розмірів.
УдалитьПросто в 2006 году ммнимальная зарплата была 350 гривен.
Этот комментарий был удален автором.
УдалитьТолку от признания этих ошибок, формула рассчета пенсии от этого признания лучше не станет. Эту формулу рассчитали эксперты-негодяи,заведома зная ее падающую динамику во времени, и от ее признания ,для партизан, пока она всупит в силу, если вступит , эффект будет, но небольшой. А вообще все это напоминает "предсмертный" пиар правящих партий.
ОтветитьУдалитьЯ помню, что Войтов официально заявлял по телевидению, что он с президентом решил вопрос об увеличении пенсий срочникам-ликвидаторам,как раз перед октябрем 2017г. Тема сугубо финансовая,естественно просчитанная бухгалтерами из министерства финансов. Была тут дискриминация или нет,не мне судить,но если бы п.59 касалась всех военных, то есть количество и соответственно затраты, в отличие от затрат по срочникам, думаю ,что п.59 так бы и осталась проектом. Финансы правят балом,а на деньги власть скупа,посчитают до копейки.
ОтветитьУдалитьВласть не ошибается, власть может пудрить мозги, ссорить, водить по лабиринту, манипулировать общественным мнением используя людей, "ПЕРЕЖИВАТЬ ЗА НАС", сочувствовать, и наблюдать за всем происходящим из уютных дворцов, почесывая животики.Налаженный миропорядок между голотой и "богами олимпа". Надейтесь.
ОтветитьУдалитьІ так із року в рік......
ОтветитьУдалитьПРИПЯТСКИЕ НЕ РОБЫ ВОДКУ ПИЛИ 32 ГОДА .ПО САНАТОРИЯМ ГОПАКА ДАВАЛИ АЖ ПИЛЬ СТОЛБОМ СТОЯЛА КАК РАБОТАЛИ ТАКУЮ ПЕНСИЮ ПОЛУЧАЙТЕ НЕ РОБЫ
ОтветитьУдалитьИзвините за мой украинский. но п...ы эти законопроекты Их цель, и этого и других, остаться при корыте Это очередное заигрывание с ликвидаторами аварии на ЧАЭС а точнее. махровый пиар
ОтветитьУдалитьпора выходит до кивать
ОтветитьУдалитьРубин23 мар. 2019 г., 22:19:00
ОтветитьУдалитьЧто ты плетешь? Какой госкомстат? Когда было постановление к ст. 59 о изменении Зс на 2015,16,17 ?
Для начисления ст. 59 применяется постановление 1210 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1210-2011-%D0%BF
Зс - середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, визначається як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки
К примеру инвалид 2 группы 75 % потеря здоровья
По формуле: 4173x5= 20865
20865 : 7810,88 = 2,67
3764,40 X 2,67 = 10050,98
75%/100 = 0,75
10050,98 X 075 = 7538,23
+ доплаты.
Пятикратка от Рубина и прочих депутатов ВР не более чем обман, да для меня привлекательно как минимальщику, но через год что?
При этом, если будет отменена минималка ст. 54 в процентах будем сдыхать с голоду.
Одним словом на фиг нужно, депутатские бредовые идеи.
Ошибочка, в формуле средняя а не минимальна зарплата применяется, только за предыдущий год. Внимательно прочитайте.
УдалитьЕсть такое понятие»средняя зарплата за 2018 год, применяемая для начисления пенсии» т она сильно отличается от средней зарплаты по стране, зарплата по регионам очень разная.
УдалитьВ вопросе начисления Вашей пенсии разберитесь, по какой статье и закону Вам её рассчитывали по 54 или 59 закона 796, по постанове 1210 как большинству инвалидов и научитесь наконец грамотно ЧИТАТЬ законы.
УдалитьСобираемся под верховной радой 10 апреля о10годыни. Анатолий!
ОтветитьУдалить