Проект Закону №4584 від 13.01.2021 р.

Проект
Вноситься народними
депутатами України
 
Королевською Н.Ю.
Солодом Ю.В.
Гнатенком В.С.
Морозом В.В.



ЗАКОН УКРАЇНИ 

Про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо встановлення належного рівня пенсійного забезпечення 

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (Відомості Верховної Ради, 1991 р., № 16, ст. 200 із наступними змінами) такі зміни:

1. Статтю 50 викласти в такій редакції:

"Стаття 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю , особам, віднесеним до категорії 1

Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у розмірах:

особам з інвалідністю І групи – 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особам з інвалідністю ІІ групи – 75 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особам з інвалідністю ІІІ групи, дітям з інвалідністю, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу – 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.".

2. Статтю 51 викласти в такій редакції:

"Стаття 51. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4

Особам, віднесеним до категорії 2, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається в розмірі 40 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Особам, віднесеним до категорії 3, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається в розмірі 30 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Особам, віднесеним до категорії 4, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається в розмірі 20 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.".

3. Частину першу статті 52 викласти в такій редакції:

"Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, в розмірі 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.".

4. Частину третю статті 54 замінити двома частинами такого змісту:

"В усіх випадках пенсії особам з інвалідністю, яким установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:

для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, евакуйованих із зони відчуження, відселеним із зон безумовного (обов’язкового) відселення, осіб з інвалідністю з дитинства, які досягли повноліття:

по І групі інвалідності – 10 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІ групі інвалідності – 8 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІІ групі інвалідності – 6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

для інших осіб з інвалідністю, щодо яких установлений причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:

по І групі інвалідності – 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІ групі інвалідності – 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІІ групі інвалідності, дітям з інвалідністю – 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.".

ІІ. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік", необхідних для реалізації цього Закону;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

 

Голова Верховної Ради
             України

 

 

====================================================

 ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України "Про внесення змін до Закону  України

"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо встановлення належного рівня пенсійного забезпечення"

1. Обґрунтування необхідності прийняття проекту акта

Учасники ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та її наслідків ціною свого життя і здоров’я врятували людство від згубних наслідків Чорнобильської катастрофи – катастрофи планетарного масштабу, за що заслуговують на велику вдячність, шану і належний соціальний захист. Десятки тисяч наших співвітчизників змушені були назавжди залишити рідні домівки на радіоактивно - забрудненій території. Понад 2 млн. українців до тепер відчувають негативний вплив Чорнобиля.

Статтею 16 Конституції України встановлено, що подолання наслідків Чорнобильської катастрофи, збереження генофонду Українського народу є обов’язком держави.

Разом з тим, з прийняттям Закону України "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України" № 76-VIII від 28 грудня 2014 року відбулось скасування низки соціальних гарантій особам, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, встановлених Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991 № 796-XII (далі - Закон № 796).

Також відповідно до положень цього закону було закріплено право Уряду на самостійне визначення розміру додаткових пенсійних виплат.

Конституційний Суд України, розглядаючи справу щодо пільг і гарантій чорнобильців у своєму Рішенні від 17.07.2018 № 6-р/2018 зазначив, що обов’язок держави щодо подолання наслідків Чорнобильської катастрофи – катастрофи планетарного масштабу, збереження генофонду Українського народу зумовлює надання особливого статусу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Конституційний Суд України підкреслює, що необхідність збереження генофонду Українського народу викликана, перш за все, незадовільною екологічною ситуацією, спричиненою, зокрема, Чорнобильською катастрофою, наслідком якої стало погіршення стану здоров'я населення, демографічний занепад, зростання смертності потерпілого від Чорнобильської катастрофи населення, захворюваності дітей, підвищення рівня інвалідизації населення. Вкрай серйозними наслідками, породженими цією катастрофою, є також проблеми соціально-психологічного характеру у постраждалих від Чорнобильської катастрофи громадян.

Отже, виконання державою обов'язку щодо збереження генофонду Українського народу потребує належного обсягу державних видатків, зокрема, у сферу охорони здоров'я, соціального забезпечення та їх ефективного використання; підтримання у належному стані санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, створення ефективних заходів щодо попередження захворювань, зниження ризиків для здоров'я людини, що пов'язані з радіоактивним забрудненням значної території та негативним впливом цього фактора на довкілля та громадян.

Зважаючи на сутність статті 16 Конституції України, Конституційний Суд України вважає, що закріплення передбаченого у ній обов'язку держави у розділі I "Загальні засади" Конституції України вказує на засадничий характер цього обов'язку та на необхідність виокремлення категорії громадян України, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і потребують додаткових гарантій соціального захисту у зв'язку з надзвичайними масштабами вказаної катастрофи та її наслідків.

Встановлення у законах України пільг, компенсацій та гарантій громадянам України, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, обумовлено виконанням державою свого конституційного обов'язку, передбаченого статтею 16 Основного Закону України, щодо подолання наслідків Чорнобильської катастрофи та збереження генофонду Українського народу. Такі пільги, компенсації та гарантії є особливою формою відшкодування завданої шкоди вказаній категорії громадян, а тому скасування чи обмеження цих пільг, компенсацій і гарантій без рівноцінної їх заміни свідчитиме про відступ держави від її конституційного обов'язку.

Конституційний Суд України у Рішенні від 20 березня 2002 року              № 5-рп/2002 у справі щодо пільг, компенсацій і гарантій наголосив на недопустимості скасування окремих пільг, компенсацій та гарантій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, зазначивши, що "відповідно до статті 16 Конституції України забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи є обов'язком держави. Одним із тяжких наслідків аварії на ЧАЕС стала втрата здоров'я громадянами. Законами України таких громадян віднесено до відповідних категорій, вони потребують відновлення втраченого здоров'я, постійної медичної допомоги та соціального захисту з боку держави".

У Рішенні у справі про рівень пенсії і щомісячного довічного грошового утримання від 11 жовтня 2005 року № 8-рп/2005 Конституційний Суд України, зокрема, встановив, що Закон № 796 визначає основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їх життя і здоров'я, оскільки відповідно до статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров'я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди; Конституційний Суд України неодноразово констатував, що Конституція та закони України виокремлюють певні категорії громадян України, які потребують додаткових гарантій соціального захисту з боку держави.

Скасування пільг, компенсацій та гарантій не відповідає конституційному обов'язку держави, передбаченому у статті 16 Основного Закону України, щодо осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, тому пільги, компенсації та гарантії є такими, що захищені Конституцією України від негативних наслідків для цієї категорії осіб при внесенні змін до законодавства України.

Враховуючи такі правові позиції Конституційного Суду України, а також підтримуючи роботу чорнобильських організацій щодо відстоювання прав та гарантій чорнобильців, які змінювалися на законодавчому рівні у бік погіршення, пропонується проект закону, яким передбачено відновлення і встановлення належного рівня пенсійного забезпечення постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. 

2. Цілі та завдання проекту акта

Цілі та завдання законопроекту – суттєве покращення пенсійного забезпечення чорнобильців шляхом встановлення у законі розмірів мінімальних пенсійних виплат, додаткових пенсій та компенсацій. 

3. Загальна характеристика і основні положення проекту акта

Проектом закону пропонується встановити такі розміри пенсійних виплат:

1) пенсії особам з інвалідністю, яким установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:

для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, евакуйованих із зони відчуження, відселеним із зон безумовного (обов’язкового) відселення, осіб з інвалідністю з дитинства, які досягли повноліття: по І групі інвалідності – 10 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність; по ІІ групі інвалідності – 8 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність; по ІІІ групі інвалідності – 6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

для інших осіб з інвалідністю, щодо яких установлений причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою: по І групі інвалідності – 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність; по ІІ групі інвалідності – 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність; по ІІІ групі інвалідності, дітям з інвалідністю – 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

2) додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, віднесеним до категорії 1: особам з інвалідністю І групи – 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність; особам з інвалідністю ІІ групи – 75 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність; особам з інвалідністю ІІІ групи, дітям з інвалідністю, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу – 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність..

3) додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4: у розмірі 40, 30, 20 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, відповідно.

Також передбачено встановити розмір щомісячної компенсації у разі втрати годувальника на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, на рівні 50% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. 

4. Стан нормативно-правової бази у цій сфері правового регулювання

У цій сфері правового регулювання діють: Конституція України та Закон України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Реалізація проекту не потребує внесення змін до інших законодавчих актів України. 

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Додаткові видатки для реалізації цього проекту Закону становитимуть близько 500 млн. грн. на місяць.

Для забезпечення реалізації закону у поточному році Кабінету Міністрів пропонується доручити подати проект закону про внесення змін до державного бюджету. 

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття проекту акта

Прийняття проекту закону дозволить суттєво покращити пенсійне забезпечення осіб з інвалідністю з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, дітей з інвалідністю інвалідів та з осіб інвалідністю з дитинства, щодо яких встановлено причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, шляхом встановлення достойного рівня пенсійних виплат.

Крім того, також буде забезпечено підвищення пенсійних виплат осіб, віднесених до категорій 2, 3, 4. 

 

Народний депутат України      
Королевська Н.Ю.

 

==============================================

 

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо встановлення належного рівня пенсійного забезпечення"

 

 

Зміст положення (норми) чинного законодавства

 

 

Зміст відповідного положення (норми) проекту акта

Стаття 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю , особам, віднесеним до категорії 1

Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

Стаття 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю , особам, віднесеним до категорії 1

Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у розмірах:

особам з інвалідністю І групи – 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особам з інвалідністю ІІ групи – 75 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особам з інвалідністю ІІІ групи, дітям з інвалідністю, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу – 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

 

Стаття 51. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4

Особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4 призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

Стаття 51. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4

Особам, віднесеним до категорії 2, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається в розмірі 40 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Особам, віднесеним до категорії 3, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається в розмірі 30 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Особам, віднесеним до категорії 4, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається в розмірі 20 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

 

Стаття 52. Щомісячна компенсація сім'ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи

Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім'ї, який був на його утриманні, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

 

 

 

Стаття 52. Щомісячна компенсація сім'ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи

Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, в розмірі 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.

Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв'язку з втратою годувальника

Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством.

В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.

Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету Міністрів України з відповідних питань.

 

Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв'язку з втратою годувальника

Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством.

В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.

В усіх випадках пенсії особам з інвалідністю, яким установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:

для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, евакуйованих із зони відчуження, відселеним із зон безумовного (обов’язкового) відселення, осіб з інвалідністю з дитинства, які досягли повноліття:

по І групі інвалідності – 10 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІ групі інвалідності – 8 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІІ групі інвалідності – 6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

для інших осіб з інвалідністю, щодо яких установлений причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:

по І групі інвалідності – 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІ групі інвалідності – 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІІ групі інвалідності, дітям з інвалідністю – 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.

 

 

Народний депутат України                                        Королевська Н.Ю.

 

ИСТОЧНИК:

 

-------------------------------------------------------------------------------------

52 комментария:

  1. Слов нет - АТРАКЦИОН ЩЕДРОСТИ, сплошные вкусности: "шоколад, халва, щербет, лукум и т.д." Хто деньги даст на эти кондитерские изделия? Ну если дадут ......, а шо, в общем я ЗА! Это значит и максимальщиков не будет? Ждет новостей по телеку: "Эскорт автомобилей максимальщиков собрался под забором Рады, с требованием разобраться с геноцидом над героями!"

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Натаха свого часу була міністром, але тоді вона не пропонувала такої дурні хоча могла реально те втілити в життя.

      Удалить
  2. Натаху понесло,ее наверно прет от этих проэктов,пусть лучше расскажет как Припятским подовали квартиры,компенсировали утрату имущества и так далее.Вопрос а что поимели ликвидадоры,а ликвидаторов просто поимели.

    ОтветитьУдалить
  3. этот законопроект-никогда не будет принят - в нём смешаны и ликвидаторы и потерпевшие. согласитесь что это 2 большие разницы.денег нет даже на пенсии гражданским ликвидаторам-инвалидам .

    ОтветитьУдалить
  4. Черговий піар партії" РИГАОНІВ"
    Ви чекайте вони Вам допоможуть!
    Голосуйте за найкращих а попереду Королевська Наташа! Ура!

    ОтветитьУдалить
  5. Красивый законопроект,но не реальный.Пустая трата времени и пустые надежды...

    ОтветитьУдалить
  6. Поменьше нойте и всё будет хватит уже ваших предсказаний пройдёт не пройдёт экстросенсы хреновы

    ОтветитьУдалить
  7. Реально надо смотреть на вещи,а не жить иллюзиями.

    ОтветитьУдалить
  8. Если этот проект для жителей Швейцарии или Дании, то тогда он реальный, очень богатые они.

    ОтветитьУдалить
  9. Главное в ногу идти четко строем и с песнями в светлое будущее КОРОЛЕВСКОЙ

    ОтветитьУдалить
  10. видать скоро выборы в ВР,начали лапшу на уши цеплять

    ОтветитьУдалить
  11. Проект
    Вноситься народними
    депутатами України

    Королевською Н.Ю.
    Солодом Ю.В.
    Гнатенком В.С.
    Морозом В.В. = Проказница-Мартышка,
    Осел,
    Козел
    Да косолапый Мишка
    Затеяли сыграть - ПРОЕКТ.
    Достали нот, баса, альта, две скрипки
    И сели на лужок под липки, -
    Пленять своим искусством свет.
    Ударили в смычки, дерут, а толку нет.

    ОтветитьУдалить
  12. Не страна стала, а полная махновщина. Анархия полная, Депутаты пишут всякую ахинею, народ верит этой ахинеи. А депутаты в свою ахинею точно НЕ ВЕРЯТ!

    ОтветитьУдалить
  13. Звісно що це просто зроблено на всякий випадок, а може6 завтра рибори і потрібно забивати собі і синочку місце у зраді.Ви напевно пам'ятаєте як це шоло подавало ко кс подання про неконституційність змін які були прийняті законом 76. тоді ці борцуни подали всяку херню крім ст.54 п4!! і кс визнав що все що вони подали цеє неконституційне!!. якби ці лицеміри ще в 15 році думали про нас то повинні були в першу чергу це зробити - відновити ст 54 в повному обсязі!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ти как прокурор все статьи знаешь.

      Удалить
  14. Так и было, подали асякую ерунду, а про пенсии почему-то забыли. Просто думали, а вдруг они снова во власть вернуться, тогда выполнять надо будет. Брехуны.

    ОтветитьУдалить
  15. Верховний суд України на Пленумі ВСУ прийняв рішення (дивись Вісник ВСУ номер 1(101) від 2009 року про те, що стаття 54 стосується пенсій 1 категорії і ліквідаторів. Як приклад, рішення по Янсону і по Старобільську Луганської обл.).
    Постраждалі( тобто громадяни, які працювали за межами зони відчуження) пенсія нараховується на загальних підставах по трудовому закону.
    В трудовому законі( ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування") не було і немає 10,8,6.

    ОтветитьУдалить
  16. пояснить будласка як пойняти в законопроекти написано для других инвалидов в яких заболевание связано з катастрофоюто по 1 гр 4 прожиткового 2 гр 3 прож а3 2 пр так як у перший строчки 2 гр 10 2 гр 8 3 гр 6

    ОтветитьУдалить
  17. Перша строчка для ліквідаторів 1 категорії, а інші це постраждалі 1 категорії.

    ОтветитьУдалить
  18. А может совесть нашим депутатам их ОПЗЖ надо иметь? Вон, по всей стране забастовки, у бабушек пенсии меньше 2 тысяч, кушать им нечего. А тут наша Наташа как с барского плеча предлагает так называемым =детям= чернобыля кому 2 пенсии бабушек, кому по 3, а кому и по 10 сразу. Переселенцев уже 35 лет содержим, их детишек, потом дело до ВНУКОВ пошло полным ходом. А тут и ДЕТИШКИ-ПРАВНУКИ страшно облучённые появились. Это понятно, что экономика стала агонизировать, а значит и страна. Власть в полном составе поняла, что это - ГАПЛЫК, конец то есть. Народ пока ещё не понял, верит в СПАСИТЕЛЯ-ДЕПУТАТА, наивный. Вот отсюда и =ноги растут= у всех этих сказочный проэктов-прожектов. Ясно ведь, что страна НАВЕЧНО в непролазном долге, полностью зависит от подачек МВФ. Без этих денег ни на войну, ни на пенсии не хватит, коню ясно! Ан, не, брешут и брешут, обещая чудо.

    ОтветитьУдалить
  19. Осучаснення і 10,8,6 по рокам участі в ліквідації і по групам інвалідності.
    І для ліквідаторів 86-90р.р.
    Так реальніше.

    ОтветитьУдалить
  20. Що заробив на ліквідації, з того і маєш отримувати свою пенсію. А не міфічно-мафіозні 6-8-10. Далі, хто з партизан та строковиків має пенсію по інвалідності як Інвалід Війни, пенсія повинна нараховуватись згідно закону Пропенсійне забезпечення військовослужбовців. Для строковиків з солдатів розмір пенсії має складати 105-110-120% від розміру мінімального прожиткового мінімуму для непрацездатних. Кабмін має негайно повідміняти свої безглузді Постанови , відносно Адресної допомоги інвалідам війни. Є діючий Закон України - ось його і виконуй! Довели державу до банкрутства своїм популізмом. Я б зрозумів, якщо б ми з вами були громадянами багатих країн, але ж мі маємо, що маємо, усі ми голодранці! Але з амбіціями багатіїв!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ти явний троль упф!що я міг заробии на ліквідації бувши призваним на військові збори з підприємства? що я виконував акм акуж саму робоу як і на підприємств? і мені там платили заробітну плату? ні! то якого хера ти гавкаєш про те що скільки заробив на ліквідації - тей оримай! НЕ ПЛАТИЛИ МЕНІ ЗА ТУ РОБОТУ ЯКУ Я ВИКОНУВАВ!

      Удалить
  21. І інвалідів війни залишити тільки 86 року участі, а всі інші занять.
    А ч.3 ст.59 відмінити.
    Єдина стаття пенсійна то ст.54.
    Наробили цирку популісти мовні, запитали все законодавство, а тепер роботи КСУ море все відміняти.

    ОтветитьУдалить
  22. Здесь речь идёт о том, что сосунки 18 — 20 лет, которые родились у переселенцев в 2000-х, должны иметь статус ликвидатора, как у тех кто их спас. Королевская как всегда готовится к выборам. Просто чуш

    ОтветитьУдалить
  23. Николай ликвидатор 87 в 2004году ликвидаторов ЛПА стало на четыре тысячи больше удостоверения получили работники прокуратуры администрации и т.д и т.п и проверку все прошли бес проблем попробуй забери у них пенсии квартиры дачи которые получили на халяву а возле ЧАЭС они и близко не стояли так что отвяжысь от партизан и срочников мне в 1987г было 22года и кроме пенсии я от государства нечего не получил как большинство леквидаторов

    ОтветитьУдалить
  24. Срочников в 1987 году в Зоне аварии НЕ БЫЛО! Они были только в самом НАЧАЛЕ ликвидации, уже с лета 86 приказом МО категорически запрещалось привлекать солдат срочной службы для выполнения любых работ в 30-километровой зоне. За пределами зоны служили, как проходившие срочную службу.
    Что в 2004-м году стали массово раздавать статус =ликвидатора=, тоже не слышал. Если такое беззаконие было, то их бы сейчас быстро прищучили, власть сменилась и =прокурорские= сейчас уже =не те=.
    А что инвалид войны должен получать свою пенсию по закону - так это правильно, надо жить по-закону. Для этого есть Закон =О пенсионном обеспечении военнослужащих=. Если ты солдат-срочник - вот тебе твои 105-110-120 процентов от минимального прожиточного минимума для нетрудоспособных. Если кадровый - вот тебе твои 60-80-100 процентов от твоей зарплаты. И это ЗАКОННО. Выплаты денег инвалидам войны в качестве Адресной помощи - это ВРЕМЕННАЯ мера, так как не базируется на Законе, а базируется по Постановлении Кабмина, то есть имеет статус положения ВРЕМЕННОГО действия. То есть, хоть завтра могут отменить все эти 360-525-650 процентов. И пойдёт партизан 2-й группы на свои 110% минималки, это около 2000 гривен.
    Так что надо бы выяснить позицию Депутатов по данному Закону. Это очень и очень серьёзно. Кадровые не прогадают, а вот кто захотел быть =срочником= , вот те могут влететь по-полной!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. финансист15 янв. 2021 г., 17:11:00/Я останій раз наголошую для тупих аноніміф і профффесоров хвінансистів ! читай закон !! по закону 2262 срочник має право оримувати пенсію по закону 796! ст.Стаття 11. Пенсії особам, які постраждали від Чорнобильської катастрофи

      Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, визначаються Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" і цим Законом. ТО як тобі таке? не мути с..ка воду троляка! от колиб ти був призваний на збори і тебе такого вумного віддубасили ,щоб и всравя. і зробили тебе ідіотом , ти б мав право на пенсію як сроковик за цим законом! 105-110-120.

      Удалить
  25. Я ось не розумію що. Наталка -депутат, що постійно пише усякі Проекти законів раніше була у Міністрах з соціальних питань при Азірові. А чого тоді вона не хвилювалась за долю ликвидаторів та терпіл? А хвилюється саме зараз? Що той Азіров, що вона сама нічого корисного для ліквідаторів не зробила. Вона ж не поновила нам законну відсоткову додаткову пенсію! А чого, що їй заважало повідміняти Юлькіни постанови про заборону виплат додатковіх пенсій за відсотками від минімальной зарплатні? Та і зараз - чого вона мовчить з приводу порушення прав ліквідаторів з виплатою додаткових пенсій у відсотках?

    ОтветитьУдалить
  26. Королевской верить нельзя.

    ОтветитьУдалить
  27. І всі 35 років для ліквідаторів "брак коштів".
    А всё потому, что просят и хотят "не по чину".

    ОтветитьУдалить
  28. Так, дійсно, а що ми всі з вами забули, що нам вже понад 10-ти років недоплачують додаткову персію у розмірах 30-40-50%? Як прийнята була юлькіна постанова поо фіксовані гривневі виплати десь у 2008 році, так і досі сплачують фіксовано! А чому жоден з наших президентів СЧУ досі мовчить про це? За ці роки людей позбавили грошей на понад 10 тисяч, а всі мовчать. Як це розуміти?

    ОтветитьУдалить
  29. Не депутати, а якась зграя шакалів, останнє відбирають.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Когда у них ..ОПА в тепле и в достатке зачем, что-то кардинально менять. Их народ выбрал, ВСЕ, у них ЖИЗНЬ УДАЛАСЬ, а дальше можно изображать, что народные избранники и президенты "пекутся не покладая рук" за добробут простых украинцев. Больше обещаний и сказок, о быстрых изменениях к лучшему, сердобольный народ это любит. Сколько людей умерло в ожидаемых улучшениях? Можно привести массу примеров по динамике падения уровня жизни с 2014 года, точка кипения и возмущения ,в народных массах, доходит до максимума. Да, у военных ликвидаторов есть явные улучшения, но это не повод расслабиться и затаиться со своим "пирожком". История с Титаником, как показательный пример, может плачевно сказаться на всем народе, включая ликвидаторов. "Титаник" уже дал трещину, но "оркестр" ИГРАЕТ, а наши некоторые "музыканты" ТРЕБУЮТ продолжение банкета, не обращая внимание ни на что.

      Удалить
    2. Самое страшное то, что большинство социальных групп, зависимы от прихотей власти. Очень опасно строить свое будущее надеясь только на пенсион. Это естественно не касается людей действительно живущих (вынужденно) из за ограниченного состояния здоровья. Но практика показывает, что вирус халявы неотъемлемая часть нашей ментальности. Есть такая мировая статистика, чем хуже уровень жизни в стране, тем популярнее азартные игры (лотереи), как последняя надежда "заработать" деньги, а также различные "маски-шоу" в социальной сфере. Бойся ветеран, сметёт и затопчет современное племя из "детей лейтенанта Шмидта".

      Удалить
  30. Опять всё правильно подмечено. Смотрите, ликвидатору 1-й категории по 3-й группе платят 278 гривен дополнительной пенсии вместо положенной 30%. А 30 процентов -это 530 гривен. ТО есть ежемесячно недоплачивают по 253 гривны! И подобная НЕДОПЛАТА длится с 2007 года. А почему наши Общественники молчат? Тот же Гайдак ежедневно строчит запросы в Минсоц по вопросам статистики. А почему не даёт запрос по ГРАБЕЖУ ликвидаторов, который ежемесячно осуществляется уже 14-й год? Посчитайте, какие это деньги! И все молчат, как рыбы в пруду.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Когда пенсия в УПОР, а такая у большинства наших "призедентов", какие могут быть конкретные требования. Как обычно "красивые требования" без учета основопологающих деталей касающиеся только ликвидаторов. Дежурные девизы для всех ЧЕРНОБЫЛЬЦЕВ.

      Удалить
  31. наверное пахнет перевиборами от и засуетились лекторат набивать как всегда вот нас виберите ми вам поможем с пенсиями но потом после после

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Как всегда, сначала стулья для депутатов, а деньги потом.

      Удалить
  32. Нам надо обращаться не к Натахам и в Минсоц, а к реальной власти - в полк АЗОВ. Они точно всё решат, если захотят. И законы выполнять заставят. НЕужели вы такие наивняки, если подумали после майдана, что власть принадлежат народу. Все эти выборы-перевыборы. Как скажут нацики, особенно АЗОВ, так и будет И будет ещё долго, до самого конца.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А может с жалобой сразу в НАТО? У нас представитель НАТО в какой палате?

      Удалить
  33. Можно подумать, что до майдана власть принадлежала народу, а не ворам Янека!
    Впрочем, и до него было не честнее.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Власть никогда не принадлежала народу и не будет принадлежать, НО, есть периоды жизни более менее приемлемы для простого народа, а есть ублюдочно-унизительные, как сейчас. Посмотрите на нищих стариков на улицах. Мусорный бак стал подспорьем в пищевом рационе. Не стыдно за державу?

      Удалить
    2. Да при яныке хоть народ не трогали,была какая то стабильность,это майдауны привели к власти нелюдей,грывна обесценилась,что и 20тыс пенсии недостаточно!

      Удалить
    3. Александр июнь 1986 г.19 янв. 2021 г., 13:37:00

      Александр 16 янв.2021 г.,18:56 Уважаемый Александр !!! Полностью с тобою согласен !!! Все познается в сравнении . При Януковиче я получал пенсию 8100 грн., что составляло 1000 долларов. Сейчас я получаю 10400 и возросшие услуги ЖКХ в 13 раз.

      Удалить
  34. Вот поэтому и надо изложить обездоленных ликвидаторов 86-87 годов министру Авакову. Как может ликвидатор периода май 1986 выжить на пенсию в размере 1900 гривен!

    ОтветитьУдалить
  35. Сколько плодить постраждалых, которые в 30 лет получвют льготы , получили от государства бесплатное жилье, а ликвидаторы по 30 лет в очереди стоят и перспективы нет Дети ликвидаторов ни какими льготами не пользуются, зато у потерпевших и дети и внуки имеют льготы уже и правнуки пошли потерпевшие от аварии.

    ОтветитьУдалить