Про прийняття за основу Проекту Закону № 3239/П

КАРТА ПРОХОДЖЕННЯ ПРОЕКТУ
ПРОЕКТ ПОСТАНОВИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
від 08.02.2021 р. N 3239/П

Про прийняття за основу проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо забезпечення постраждалих громадян та збільшення для них пільг"

Суб'єкт законодавчої ініціативи: Народний депутат України
Автор законодавчої ініціативи: М. Цимбалюк
Відповідальний комітет: Комітет з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів
Голова комітету: Г. Третьякова
Проходження проекту за стадіями

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

1. Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту.

У статтях 3 та 49 Конституції України передбачено, що:

- здоров'я в Україні є найвищою соціальною цінністю;

- кожен громадянин має право на охорону здоров'я та медичну допомогу;

- охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням;

- держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена.

Враховуючи зазначені норми Конституції України, ліквідатори аварії на Чорнобильській АЕС, які внаслідок втрати свого здоров'я врятували світ від глобальної катастрофи, а також усі громадяни, які постраждали внаслідок даної катастрофи, які мають значні захворювання, потребують європейського рівня лікування.

Необхідно зазначити, що на даний час більшість зазначених громадян не мають можливості забезпечити своє лікування за рахунок власних доходів, оскільки в останні роки значно знизився рівень соціального захисту цих громадян внаслідок заниження розмірів соціальних стандартів та гарантій. Це передбачено і у 2020 році, оскільки державним бюджетом у середньому на 2020 рік затверджено прожиткові мінімуми у розмірі лише 43,8 - 51,1 % до фактичних розмірів за методологією, а мінімальну пенсію за віком лише у розмірі 1680 грн., при тому, що за методологією її розмір повинен складати 3284 гривень.

Крім того, у порушення статті 22 Конституції України Законом України від 28 грудня 2014 року N 76 було доповнено встановлено норми, які зменшили надання пільг, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Враховуючи зазначене, необхідно підвищити рівень лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, і не мають відповідних доходів забезпечити своє лікування, а також відновити норми щодо надання пільг.

2. Мета і завдання прийняття законопроекту.

Законопроектом передбачено забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідним лікуванням та надання таким громадянам належних пільг.

3. Загальна характеристика та основні положення проекту.

Законопроектом передбачено:

- безплатне забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, лікарськими засобами без обмежень;

- відміну норм щодо безплатним забезпеченням ліків з урахуванням доходів;

- забезпечення лікуванням за кордоном, якщо така допомога не може бути надана в Україні;

- відміну норм, якими було призупинено надання пільг;

- підвищення розміру пенсії особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, а також в евакуації населення на добровільній безплатній основі та евакуйованим із 30-ти кілометрової зони відчуження у 1986 році і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами.

4. Стан нормативно-правової бази в даній сфері державного регулювання.

Прийняття законопроекту потребує внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік". Законопроектом передбачено доручення Кабінету Міністрів України подати на розгляд Верховної Ради України зміни до державного бюджету на 2020 рік.

5. Фінансово-економічне обґрунтування.

За прогнозними розрахунками додаткові видатки у місяць у 2020 році складуть 293281,8 тис. грн. (1253341*234), які можуть бути профінансовані за рахунок недопущення укриття податків і зборів у тіньовому секторі економіки та офшорних зонах, що дасть можливість на першому етапі збільшити надходження до зведеного бюджету та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування за кожний місяць у сумі понад 19,7 млрд. грн. (4510,8 млрд. грн.*50%/12*35%*30%), а також за рахунок перерозподілу видатків державного бюджету.

Проектом Закону передбачено доручення Кабінету Міністрів України затвердити план заходів щодо недопущення укриття податків і зборів у тіньовому секторі економіки та в офшорних зонах, що дасть можливість збільшити надходження до зведеного бюджету та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування.

6. Прогноз соціально-економічних, правових та інших наслідків прийняття Закону.

Прийняття законопроекту призведе до забезпечення лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та підвищення рівня їх соціального захисту.

 

Народні депутати України


ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо забезпечення лікування постраждалих громадян та збільшення для них пільг»

 

Зміст положення чинного законодавства

Зміст положення (норми) закону, до якого вносяться зміни

Стаття 20. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 1

Особам, віднесеним до категорії 1 (пункт 1 статті 14), надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

1) безплатне придбання ліків за рецептами лікарів;

 

6) щорічне медичне обслуговування, диспансеризація із залученням необхідних спеціалістів, лікування в спеціалізованих стаціонарах;

 

 

 

 

 

Стаття 20. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 1

Особам, віднесеним до категорії 1 (пункт 1 статті 14), надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

1) безоплатне придбання без обмежень лікарських засобів за рецептами лікарів;

      6) щорічне медичне обслуговування, диспансеризація із залученням необхідних спеціалістів, лікування в спеціалізованих стаціонарах та позачергове при необхідності забезпечення лікуванням за кордоном з відшкодуванням за рахунок коштів державного бюджету вартості такого лікування та проїзду до країни у якій може бути проведено таке лікування. Порядок здійснення зазначених видатків за рахунок державного бюджету затверджується Кабінетом Міністрів України.

Стаття 22. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 3

Особам, віднесеним до категорії 3 (пункт 3 статті 14), надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

...

Установити, що пільги, передбачені пунктом 1 частини першої та частиною другою цієї статті в частині пільг, передбачених пунктами 1, 2, 11 статті 20, пунктом 14 частини першої цієї статті, надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Стаття 22. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 3

Особам, віднесеним до категорії 3 (пункт 3 статті 14), надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

 

...

Установити, що пільги, передбачені пунктом 1 частини першої та частиною другою цієї статті в частині пільг, передбачених пунктами 1, 2, 11 статті 20, пунктом 14 частини першої цієї статті, надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує двох мінімальних заробітних плат у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Стаття 24. Пільги особам, які працювали за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов'язаними з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Установити, що пільги, передбачені пунктом 1 статті 20, надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Стаття 24. Пільги особам, які працювали за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов'язаними з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Установити, що пільги, передбачені пунктом 1 статті 20, надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини двох  мінімальних заробітних плат у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Стаття 30. Пільги та компенсації потерпілим дітям та їх батькам

Потерпілим дітям, зазначеним у пунктах 1-6 статті 27 цього Закону, та їх батькам надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

4) безплатне придбання ліків за рецептами лікарів, а також безплатне позачергове зубопротезування (за винятком зубопротезування із дорогоцінних металів та матеріалів, прирівняних до них за вартістю, що визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я);

Установити, що пільги, передбачені пунктом 4 частини першої та пунктами 8, 9 частини третьої цієї статті, надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Стаття 30. Пільги та компенсації потерпілим дітям та їх батькам

Потерпілим дітям, зазначеним у пунктах 1-6 статті 27 цього Закону, та їх батькам надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

4) безоплатне придбання без обмежень лікарських засобів за рецептами лікарів, а також безплатне позачергове зубопротезування (за винятком зубопротезування із дорогоцінних металів та матеріалів, прирівняних до них за вартістю, що визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я);

Установити, що пільги, передбачені пунктом 4 частини першої та пунктами 8, 9 частини третьої цієї статті, надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує двох мінімальних заробітних плат у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Стаття 57. Пільги по обчисленню середньомісячного заробітку

Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, а також в евакуації населення на добровільній безплатній основі і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження».

Стаття 57. Пільги по обчисленню середньомісячного заробітку

   Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, а також в евакуації населення на добровільній безплатній основі та евакуйованим із 30-ти кілометрової зони відчуження у 1986 році і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що встановлений законом на 1 січня календарного року.

 Народні депутати України 


ВИСНОВОК

на проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо забезпечення лікування постраждалих громадян та збільшення для них пільг» 

У законопроекті пропонується внести до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (далі - Закон) зміни, відповідно до яких постраждалим внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС особам 1, 2 та 3 категорій надається право «позачергового при необхідності забезпечення лікуванням за кордоном з відшкодуванням за рахунок коштів державного бюджету вартості такого лікування та проїзду до країни, у якій може бути проведено таке лікування» (зміни до п. 6 ч. 1 ст. 20 Закону). Крім цього, запроваджується безоплатне придбання без обмежень лікарських засобів за рецептами лікарів для постраждалих 1, 2, 3 категорій та постраждалих дітей (зміни до ст. ст. 20, 30 Закону). Пропонується також встановити, що особам, евакуйованим із 30-ти кілометрової зони відчуження у 1986 році та які стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюватиметься із п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що встановлений законом на 1 січня календарного року (зміни до ч. 5 ст. 57 Закону). Зазначене уточнення щодо визначення дати встановлення мінімальної заробітної плати, на підставі якої визначається пенсія по інвалідності, стосується і інших осіб, перерахованих у цій частині ст. 57 Закону (особи, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, а також в евакуації населення на добровільній безоплатній основі). Окремі пільги і гарантії для постраждалих осіб надаватимуться за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує двох мінімальних заробітних плат у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (зміни до ст. ст. 22, 24, 30 Закону), а не за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, як це передбачено чинними приписами цих статей.  

Головне управління, розглянувши проект, вважає за доцільне висловити щодо його змісту такі зауваження та пропозиції. 

1. Звертаємо увагу, що положення нової редакції п. 1 ч. 1 ст. 20 Закону,  у якій йдеться про «безоплатне придбання без обмежень лікарських засобів за рецептами лікарів», не відповідає вимогам юридичної визначеності, оскільки залишається незрозумілим, хто саме встановлює вказані обмеження.  Крім цього, не враховується, що, зокрема, згідно з п. 9 Правил виписування рецептів на лікарські засоби і вироби медичного призначення, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я від 19.07.2005 № 360 (з наступними змінами) забороняється виписувати в одному рецепті лікарські засоби у більшій кількості, ніж зазначена у нормах відпуску, крім певних випадків. 

2. Відповідно до ст. 63 Закону фінансування витрат, пов’язаних з його реалізацією, здійснюється за рахунок коштів державного і місцевого бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством. Тому реалізація запропонованої законодавчої ініціативи потребуватиме додаткових бюджетних видатків. У пояснювальній записці до проекту (п. 5)  зазначається, що «за прогнозними розрахунками додаткові видатки у місяць у 2020 році складуть 293281,8 тис. грн., які можуть бути профінансовані за рахунок недопущення укриття податків і зборів у тіньовому секторі економіки та офшорних зонах, що дасть можливість збільшити надходження до зведеного бюджету та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування за кожний місяць у сумі понад 19,7 млрд. грн., а також за рахунок перерозподілу видатків державного бюджету». На нашу думку, зазначені джерела є неконкретними й не містять чітко визначених параметрів, які мають забезпечити їх реалізацію, внаслідок чого виникає ризик зростання дефіциту державного бюджету. Слід зауважити, що згідно з вимогами ч. 3 ст. 95 Конституції України «держава прагне до збалансованості бюджету України». 

Крім цього, звертаємо увагу, що згідно зі ст. 91 Регламенту Верховної Ради України та ст. 27 Бюджетного кодексу України у разі внесення законопроекту, прийняття якого призведе до зміни показників бюджету (надходжень бюджету та/або витрат бюджету), а такі зміни показників бюджету передбачають зменшення надходжень бюджету та/або збільшення витрат бюджету, до законопроекту подаються пропозиції змін до законодавчих актів щодо скорочення витрат бюджету та/або джерел додаткових надходжень бюджету для досягнення його збалансованості. 

3. Враховуючи те, що за змістом відповідних положень п. 3 ст. 116 Конституції України забезпечення проведення політики у сфері соціального захисту віднесено до повноважень Кабінету Міністрів України, вважаємо, що було б логічним отримати щодо проекту відповідний експертний висновок Уряду. 

4. Слід також звернути увагу на необхідність коригування дати набрання чинності законом, проект якого розглядається, оскільки визначена у проекті дата (01.06.2020) на даний час не відповідатиме конституційному принципу, за яким закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи (ст. 58 Конституції України). 

Керівник Головного управління              С. Тихонюк 

Вик.: Т. Макійчук, С. Бортнік, Н. Лаврухіна


ИСТОЧНИК:

46 комментариев:

  1. Скажите конкретно какая будет пенсия. А ТО С ЭТИМИ ПРОЦЕНТАМИ ТЯЖЕЛО РАЗОБРАТСЯ.

    ОтветитьУдалить
  2. значит кто был в 86 добавить даже тем кто станции в глаза не видел и переселенцам а кто в начале 87 работал на станции на 3 блоке тому шиш с маком да очень справедливо спасибо писакам таким как иницативная группа

    ОтветитьУдалить
  3. Пятикратку для военных всех годов сохранят, читайте внимательно. Добавят 5-кратку гражданским 86 года и эвакуируемым. Ничего страшного.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ничего страшного по твоему ликвидаторы 1987-1990год не ликвидаторы,или у них не такие болезни как у тебя,чисто рагульские рассуждения.

      Удалить
  4. Накінець вам дійшло .

    ОтветитьУдалить
  5. Так в нынешнем законодательстве в ст.57 там тоже такое прописано, тут же есть сравнительная таблица, только теперь хотят добавить эвакуированых из 30 км зоны в 86 году. И ещё есть Висновок Головного науково-експертного управління 5 февраля 2020г.и 5 января уже этого года, он одинаков, а сам законопроект полученый ВР 20 марта 2020г. Внизу есть ссылка на источник. Очередные карусели.

    ОтветитьУдалить
  6. Получается боролись против дискриминации,а выходит что это борьба с ветряными мельницами.Если был в 1986г в декабре ты настоящий ликвидатор ,а если 1января 1987г и далее ты уже ликвидатор второго сорта.ура!!! мы победили дискриминацию.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дело в том,что 1986,1987г ,кто учавствовал в ликвидации аварии на станции в опасных местах платили 5кратку и стаж шел год за три,а в 1988гпо 1990г пятикратку уже не платили,так почему-же,так несправедливо хотят поступить с 1987г,хотят дать при начислении пенсии 5кратку,только 1986г,хотя "партизаны"инвалиды 1988-1990г получают пенсию 5кратку,выходит,что 1987г не вышел "рожей"и говорить о каком-то поэтапном повышении,когда ребята больные,большинство не дождется повышения пенсии.Вот такая реальная действительность.

      Удалить
  7. Ну ладно, добавят эвакуированных 86 года, их не так уж и много. Это не зональники с правнуками. А вот для гражданских 86 года из 1-й категории это большой плюс. В конце-концов, кто построил Саркофаг в 86-м?

    ОтветитьУдалить
  8. Михайло Васильович10 февр. 2021 г., 17:05:00

    Мене звати Михайло Васильович. Років з десять тому я звернувся до суду, "Про не правомірні рішення відділу соцзахисту, (у виплаті коштів на відшкодування за продукти харчування, для потерпілих від Чорнобильської катастрофи, катастрофи планетарного масштабу, обсяг родуктів, та обєм, затверджений Міністерством Охорони Здоровя СРСР). Я замовив в обласному стат управлінні довідку про оціночну вартість продуктів харчування за попередній рік. Послуга платна. Різниця складала десятикратний розмір, суд тривав пів року. На останньому засіданні суддя попросила секретаря вимкнути всю фіксуючу апаратуру та звернулася до мене. -"Пане Михайло Василоьвичу, сьогодні я хотіла винести рішення на Вашу користь. Але прийшла вказівка, по чорнобильцям позитивних рішень не приймати". Я. -"Я подам апеляцію ". -"Такі вказівки одержали всі суди". МАЄМ ТЕ ЩО МАЄМ. Премєром був пан Азаров.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ну и что ты Михаил Васильевич нового сказал?Что Азаров мудак?Так они на верху ж все плавали и плавают.Как от власти отдерут так они дружно за народ.А народ то с гнильцой, если не мне так все должны в дерьме быть.Не кто за ближнего не порадуется.Ну хотят 86 г.дать да слава богу пусть дают. Только в законе надо еще формулу прописать,п'ятикратний розмір мінімальної заробітної плати, що встановлений законом на 1 січня календарного року * на процент нетрудоспособности инвалидам(как они по этому закону не инвалидам будут давать) а не инвалидам установить фиксированный процент.Да еще добавить 86-90 годов.А на 35- летие наградить ликвидаторов кто получил более 5 рентген орденом за мужество ,а кто до, медалью Захісник відчізни. (да обеспечить денежной доплатой за медаль,а то люди погибают дают эту медальку и пшик)Вот тогда был бы повод прокричать слава Украине ,респект правительству.А так они кидают законопроэкты а потом по постановлениям сводят их на нет.А народ завистливый и грызете друг друга.с чем вас и поздравляю.

      Удалить
  9. суды имеют указание не принимать положительных решений для ликвидаторов.это было 10 лет назад и на данный момент тоже

    ОтветитьУдалить
  10. оце приймуть точно.

    ОтветитьУдалить
  11. Друзья, военным 1-й категории ВСЕХ (86-90) годов ЛПА 5-кратку оставляют. Добавляют 5-кратку только ГРАЖДАНСКИМ 1-й категории 1986 года участия и эвакуированным в 1986 году. Вот и все новшества. Чего кричать о несправедливости?

    ОтветитьУдалить
  12. А того кричать про несправедливість, що ст.10 говорить про те,що ліквідатор це 86- 90 роки участі, що в 87 році на даху третього єнергоблоку люди працювали і опромінювались.
    Того кричать, що військовим аж до 90 року участі 5 кратка а цивільним НІ.
    "Чего кричать о несправедливості?"- того і кричать, що несправедливо.

    ОтветитьУдалить
  13. Так где же устранение дискриминации?,военным пятикратка 1986-1990г.а гражданским только 86г,в январе 1987г года наверно радиация испарилась выходит так.пойдем все дружно в суды так это оставлять нельзя.

    ОтветитьУдалить
  14. У 87-му році на дахах АЕС украінці не працювали. З дистопада по квітень на дахах працював 27-й полк Химичного захисту САВО, тобто працювала Середня Азія.

    ОтветитьУдалить
  15. Проект 3239 правильный! Он защитит гражданских инвалидов-ликвидаторов из самого опасного года ликвидации, 86-го.

    ОтветитьУдалить
  16. Не переживайте, инвалидов- эвакуированных из 30-ти километровой зоны всего 1200 человек.

    ОтветитьУдалить
  17. Эвакуированных в 1986-м году, вообще-то, около 120-130 тысяч человек. Но не все они инвалиды ЧАЭС, не всем им пятикратку надо будет платить, да и не все живы. Сейчас, правда, завоют, как сибирские волки, разного сорта =зональники=, но у них точно ничего не выйдет из воя.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ЭВАКУИРОВАННЫХ ИНВАЛИДОВ К ВАШЕМУ СВЕДЕНИЮ ПО ДАННЫМ МИНИСТЕРСТВА ВСЕГО ОКОЛО 1700 ЧЕЛОВЕК И ДОЗА ОБЛУЧЕНИЯ У НИХ ЗАШКАЛИВАЕТ,БОЛЬШЕ НАМНОГО ЧЕМ У НЕКОТОРЫХ ЛИКВИДАТОРОВ ,И ЖИВУИ ОНИ НА 2400 В МЕСЯЦ!

      Удалить
    2. ЭВАКУИРОВАННЫХ ИНВАЛИДОВ К ВАШЕМУ СВЕДЕНИЮ ПО ДАННЫМ МИНИСТЕРСТВА ВСЕГО ОКОЛО 1200 ЧЕЛОВЕК И ДОЗА ОБЛУЧЕНИЯ У НИХ ЗАШКАЛИВАЕТ,БОЛЬШЕ НАМНОГО ЧЕМ У НЕКОТОРЫХ ЛИКВИДАТОРОВ ,И ЖИВУТ ОНИ НА 2400 В МЕСЯЦ!

      Удалить
  18. Пусть всем новорожденным гражданам Украины ,от рождения, дают пенсию в 1000$ , и тема дискриминации и определения справедливости исчезнет. Только, кому-то все равно придётся работать, чтобы обеспечивать эту 1000$. И сразу возникает вопрос дискриминации, почему одни пашут, другие балдеют от рождения. Не ищите СПРАВЕДЛИВОЙ СПРАВЕДЛИВОСТИ, это вечная делема человечества. Каждый индивидум в душе, желает иметь больше, чем другой индивидуум. Каждый сосед знает другого соседа, который живет незаслуженно зажиточно. Так было и будет.

    ОтветитьУдалить
  19. Но законопроект 3239 все же довольно неплохой, согласитесь.

    ОтветитьУдалить
  20. Видать для тебя не плохой,а для других не очень.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. для меня конечно хорош если я получаю 4 58 по второй групеа вам 15 мало

      Удалить
  21. Не плохой. Но его не примут.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Законопроэкт й3239 не плохой а примут 4555 так мне кажетса

      Удалить
  22. Все боролись чтобы не было дискриминации,но в этом закопроэкте дискриминация чистой воды,депутаты за такой закон не проголосуют,потому что если его примут начнутся судебные процессы.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. сейчяс разбирая законопроект 3239 ми пишем дискриминация почему только 86 г на мой взгляд ето точно дискриминация если человек бил в 86 г получает пенсию во много раз менше чем ликвидатор 90 годов а если взять гражданских ликвидаторов то получяют копейки вот и пускай считают по годам следующие будут 87 88 89 90 ето справедливо

      Удалить
    2. сейчяс разбирая законопроект 3239 ми пишем дискриминация почему только 86 г на мой взгляд ето точно дискриминация если человек бил в 86 г получает пенсию во много раз менше чем ликвидатор 90 годов а если взять гражданских ликвидаторов то получяют копейки вот и пускай считают по годам следующие будут 87 88 89 90 ето справедливо

      Удалить
  23. Никого не забудут следуюший закон 87 и по 90 год и пенсии по годам

    ОтветитьУдалить
  24. Всё правильно, Александр. Главное сейчас - это спокойствие и выдержка. Вот сейчас идёт 1986, потом будем себе пробивать 5-кратность мы, 1987. А за нами пойдёт 1988. Только так, а не все сразу будут пхаться в 5-кратность. А на военных давайте сейчас не кивать. Вот ведь уже 1986 хотят уравнять с военными, так? И мы дождёмся.

    ОтветитьУдалить
  25. Как надоел этот бред и лицемерие,вместо того чтобы встать вместе и один за всех и все за одного отстаивали свои права,вы уже решаете кому когда будут повышать пенсии,что с вами происходит почему такими стали.Ведь там мы были не такими все дружно делали свое дело и не делились на заслуженных второсортных.Власть читает ваши коменты и делает выводы,вы сами им подсказываете что надо делать жаль нас всех что мы такими жалкими стали.

    ОтветитьУдалить
  26. Смотрите, что и как.
    КСУ не сегодня так завтра, на днях, примет решение вернуть 10,8,6 в ст.54.
    Не проще ли сделать поэтапно по годам участия 10,8,6?
    Пока очередность ждут 87,88,89,90 года сделать осучаснэння зарплат до уровня военных( как по формуле для ст.59, т.е. 14,15,16 года).
    Это нужно для гражданских кто ждёт очередности пересчёта для их года участия.
    И бюджет в состоянии без напряга выполнить, и все довольные и не обиженные.
    И что важно, что реально.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Решало тебя кто уполнамочил решать кому когда делать пересчет ты кто такой,я уверен если бы ты был 87-90года ты бы сейчас кричал больше всех ,что это не справедливо что это дискриминация.Какая разница если человек болен был он в 86 или в 87г болезни пофиг она мочит всех не смотря на год пребывания.

      Удалить
  27. Как ты скажеш,так они осучаснят,умный ты наш!

    ОтветитьУдалить
  28. что 1986 году охота выхватит пенсию а на остальных наплевать так да .говорите по этапно какой этап уже скоро 35 лет дають по этапно только пока дойдёт этап до 87 года все будем на кладбище по этапно .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. В чому проблема, пенсія річ індивідуальна, всі заробили певні кошти. Роби довідку і в ПФУ.
      Я за тебе не зможу воювати.
      Друге. Не хочете поетапно, то не буде ніяк.

      Удалить
    2. Это ты решаешь ты вобще кто,да не кому но это будет справедливо.

      Удалить
    3. Та мне по цымбалам.
      Я высказываю своё мнение.
      А ты вообще-то кто?
      Может ещё мне указывать будешь?
      Что хочу то высказываю.
      Я ничего не решаю и мне ничего не надо.
      Кстати, точно так же как и ты ничего не решаешь. Но тебе что-то надо.
      Секи разницу,горячий джигит.

      Удалить
  29. пенсию добавить надо всем или не кому .ото справедливо будить

    ОтветитьУдалить
  30. Етот законе касается только гражданских причём здесь военные и партизани

    ОтветитьУдалить
  31. О формуле расчета пенсий по ст. 57??? нет ни одного вопроса. Применение формулы со ст. 59 на ст. 57 пенсии заморозит, так как формула ст. 59 на уменьшение.

    К данному законопроекту, где указан механизм начисления пенсии с 5 кратки по ст. 57 ???
    Кто разместил новость? Уточните детали к этой новости, а именно ФОРМУЛА??? Спасибо!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Аноніму 13 лютого 18:17
      Формула по розрахунку по ст 57,точнісінько такаж,як і по ст.59😀
      Чи Вам муляють військові.
      І ще,влада даючи цим законопроектом 5 кратку евакуйованим,відкриває дорогу до суду всім інвалідам потерпілим ,навіть з 4 категорії.Держава щедра,платники податків заплатять.



      Удалить
    2. Для Unknown 14 февр. 2021 г., 07:13:00, а в чем я "муляв" военнообязанным??? в комментарии Анонимно13 февр. 2021 г., 18:17:00

      Мой вопрос логичный, если формула по ст. 59 переходит в таком формате на ст. 57 она уменьшает основную пенсию.
      Как будет начисляется пенсия по ст. 57?
      Все сводится к формулировке лишь бы пробить для всех (гражданские, эвакуированные), а начисление оставите Шамбиру, так Шамбир не примите за оскорбление - НАТЯНУЛ всех чернобыльцев по ст. 59 своей формулой с каждым годом на уменьшение.


      Удалить