Законопроект №4555, прошедший первое чтение.

 


І. Внести до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 13, ст. 178 із наступними змінами) такі зміни:

1.     Текст статті 53 викласти в такій редакції:

“Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, та щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи виплачується повністю незалежно від заробітної плати, пенсії чи іншого доходу.”.

2.   Статтю 57 викласти в такій редакції:

“Стаття 57. Пільги щодо обчислення заробітної плати

Обчислення заробітної плати проводиться відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

У разі обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 27 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” за бажанням того, хто звернувся за пенсією, заробітна плата для обчислення пенсії може визначатися за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення.

Якщо особа, яка звернулася за пенсією, пропрацювала на територіях радіоактивного забруднення:

менше 12 місяців, — заробітна плата визначається шляхом поділу загальної суми заробітної плати за календарні місяці роботи на кількість цих місяців;

не менше 30 календарних днів у двох місяцях, — заробітна плата визначається за будь-які фактично відпрацьовані 30 календарних днів роботи;

менше місяця, — заробітна плата визначається за цей календарний місяць з додаванням до заробітної плати на основній роботі.

Для обчислення пенсії по інвалідності відповідно до цього Закону особам із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, визначених статтею 10 цього Закону, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а також особам, які брали безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій та їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи за осіб з їх числа за бажанням заявника заробітна плата обчислюється виходячи з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

Порядок обчислення заробітної плати для призначення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, призначеної відповідно до статті 54 цього Закону, визначається Кабінетом Міністрів України.”.

3.   Частину третю статті 59 виключити.

4.   Статтю 60 викласти в такій редакції:

“Стаття 60. Інші пільги та компенсації особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, можуть надаватись і інші пільги та компенсації, передбачені законодавством України.”.

5.   Доповнити Закон статтями 60і 602 такого змісту:

“Стаття 601. Органи, які здійснюють пенсійне забезпечення

Призначення та виплата пенсій, передбачених цим Законом, і щомісячної компенсації сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи проводиться територіальними органами Пенсійного фонду України відповідно до   Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”. 

Стаття 602. Закон, що підлягає застосуванню

Призначення пенсій проводиться відповідно до законодавства, чинного на час звернення особи за призначенням пенсії. Перерахунок пенсій проводиться відповідно до законодавства, чинного на час проведення перерахунку пенсії.”.

ІІ. Прикінцеві положення

1.     Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2022 року.

2.   Кабінету Міністрів України у місячний строк із дня набрання чинності цим Законом:

привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом. 

              Голова
Верховної Ради України

 

ИСТОЧНИК:

57 комментариев:

  1. Як можна тупо лізти та нахабно намагатись скасовувати суто військову 59 ту статтю ?
    Нехай краще не лізуть туди , де А Б С О Л Ю Т Н О Н І Ч О Г О Д Л Я У С И Х І Н Ш И Х Н І К О Л И Н Е Л Е Ж А Л О ! Найбільш обурені військові будуть реально захищати свою статтю будь якими засобами і я категорично дуже не раджу комусь йти проти таких рішучіх найбільш підготовлених людей.
    Військові не проти чиїхось більш високих пенсій, хоч нехай й у цілі рази вищі за їхні.
    І ось особисто я про це писав відкрито на сайтах, ще наприкінці 2017 року , що краще усим іншим треба зосередити свої зусилля на поверненні с п і л ь н и х для усих 6-8-10 по ст 54, бо там виходило навіть у 2019 році - трохи більше, ніж навіть ота бажана для багатьох п'ятикратка. Проте мене ніхто тоді нажаль не почув, усі чомусь хотіли щоб пенсія була відразу по 59 й статті, "як у строковиків."
    Усі "розумники" тоді волали, що 6-8-10 остаточно назавжди похована і я не міг тим упоротим скептикам нічого тоді довести, а сьогодні вже усі бачать, що абсолютно прогнозованим рішенням КСУ норму 6-8-10 таки повернено і там за підрахунками знову виходять пенсії більші ніж по 59ст. особливо помітна різниця для тих у кого інвалідність ІІ ї та ще й краще для І ї групи, а не навіть отих непоганих вцілому 60-75% втрати працездатності по п'ятикратці... , то що ще потрібно ненависникам 59ї ст. ? Живіть собі спокійно та не помічайте тих військових із їх абсолютно законною 59 ю статтею.
    59 стаття сьогодні нагодувала вже багатьох військових, а зараз вже її раптом намагаютья тупо знищити безповоротньо та остаточно.
    Не треба знищувати той казан, із якого ще можливо доведеться дуже багатьом колись таки у дуже важкі часи годуватись !

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Владимир.Киев2 мая 2021 г., 21:10:00

      Ваша 59ст.ділить на тих хто правильно виконував обов`язки військової служби і хто неправильно. Тих хто був залучений в/ч по військово-обліковій спеціальності до ліквідації а не через військомат і мають експертний висновок,"захворювання пов`язане з виконанням обов`язків військової служби по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС", ПФ не вважає військовослужбовцями. Ст.59 суперечить ЗУ "Про військовий обов`язок і військову службу".

      Удалить
    2. Не наша,а законна і не треба порушувати існуючи закони, про це навіть ст.22 та 56 Конституції України дуже красномовно та інформативно застерігають і не треба ось тут публічно на сайті маніпулювати і все виключно звалювати на ненависну для когось 59 ст. ...
      Ми нікого не ділемо, а маємо спільно добиватися більш менш якоїсь рівності та справедливості й для другої та третьої категорії ліквідаторів також..
      І не військові ходили кудись вимагати в свій час, щоб щось таке в когось відібрати та загребсти під себе, тож не треба вже сьогодні показувати свою негідну поведіку.
      Стаття 59 була із самої найпершої редакціі закону 796-ХІІ , від 28 лютого 1991року, тобто - Чорнобильського закону, ця стаття практично не працювала , бо була мертвою через сталу "навічно" прописану норму мінімальної з/п у 1986 році у сумі 70 радянських карбованців і це було ганебною насмішкою вже у новій Незалежній Україні, а тому аж лише із жовтня 2017 року нарешті (!) 59 ст. "просто геніально" додумалися , проте абсолютно справедливо - осучаснити і ввели значення замість 70 радянських застарілих карбованців, показник мінімальної з/п на 1 січня кожного поточного року, тобто в цьому році мінімальна з/п з 1 січня - 6000 гр.
      Хто ж має право забрати у військових те, що вони вже майже як мінімум 3- 3,5 роки справедливо та реально мають ?
      А ну підійдіть хтось до нормально підготовленого вартового та спробуйте в нього щось забрати, чи напасти на нього самого, чи на те майно, що він охороняє та боронить... за статутом гарнізонної та караульної служби там будь які подібні дурні, або нахаби без попередження мають бути знищеними.
      Ще раз наголошую, військові не до кого не лізуть, але мають право ще й також обирати собі пенсію по ст 54 чорнобильського закону, або ще на свою іноді більш вигідну пенсію по своїм спецзаконам і з цим нічого не поробиш, бо так виписане законодавство і ці всі питання не до мене, бо я не Голова КСУ, не президент і не прем'єр міністр, а людина яка буде завжди захищатись..
      Шукайте відповіді та якісь виходи в пенсіях судей , міністрів, прокурорів, бо я також на лаврах не почиваю, а працюю й для тих, хто не хоче нічим займатись, трапляється що лежить собі дома на дивані, або їздить на риболовлю, чи дивиться вдома футбольні тансляції та п'є десь в компаніі смачне пиво, бо якщо мені так усе добре, то чому я сам не відпочиваю, або десь не працюю виключно на власний добробут ?
      Законопроект 4555 відсодків на 30 може знизити пенсії військовим, хоча таки якось можливо й підійме на якийсь час цивільним, але інфляція та шалений ріст цін і тарифів обов'язково зневілює та знецінить те підняття. Одже є абсолютно протилежні законопроекти в яких не лише не чипають військових, а й по ст.54 чорнобильського закону ще й більше у цивільних пенсія виходить та й сам Конституційний Суд України, забов'язав Уряд своє відповідне рішення виконувати, то чому ж тоді багатьох "доброзичливців" так дуже сильно непокоїть чиясь не їхня 59 ст. ?

      Удалить
    3. Тра-ля-ля
      Ну и кому интересно то,что ты настрочил? Что захотят,то и сделают,как когда то азаркин.

      Удалить
    4. Тому, що ст.59 не є пенсійною статтею, яка б мала визначати умови, норми і порядок пенсії 1 категорії ліквідаторів. А єдина стаття пенсійна є ст.54 котра все це і визначає.
      А ст.59 розказує про те, на які пенсії може претендувати ліквідатор з числа військовослужбовців.
      Нічого особистого крім юридичної правди.
      Таким чином, при визначенні розмірів пенсії, умов і порядку призначення, не має значення чи ви військовий, чи водій, чи якої іншої професії, чи призваний з запасу, чи солдат строкової служби, основне чи ти є ліквідатор аварії на чаес.
      І таким чином, якщо ти ним є, маєш групу, і вона пов'язана з аварією, і ти виконав всі умови для її призначення,то норми пенсії повинні визначатись з одинакових величин, а порядок її отримання всім буде розписаний відповідними постановами органу виконавчої влади і того рівня, котрий дозволяє такі документи приймати. А порядок визначення заробітної плати для нарахування пенсії визначається теж однією статтею, тобто ст.57.
      Внесення в ст.59 частини третьої було незаконним і помилковим. Цю помилку і виправили законом 4555.

      Удалить
    5. Поки що нічого не виправили остаточно (!), бо це лише законопроекти, одним з таких законопроектів доречі, який ще також знаходиться на розгляді до другого читання, окрім законопроекту 4555, є також ще й інший варіант під номером 4555-1, де взагалі то не чипають 59ст., то чому ж тоді когось дуже цікавить найбільше за все - саме остаточне та повне знищення 59-ї статті ?
      А от з приводу того, чи була 59 ст. помилкою, чи ні ? Ніхто тут з присутніх розмірковувати не має права, бо по 59-й ст. у 2019 році, КСУ виносив також нещодавно своє відповідне рішення і це не завадило якось, цьому найвищому судові , вважати 59ст. якоюсь "помилковою", а деяке осучаснення цієї ст. у жовтні 2017 року, це що, виходить також була
      велика помилка ?
      Поки не вийде зі стін Офісу президента підписаний варіант змін до чорнобильського закону, повністю без 59 ї ст. та не буде належним чином оприлюднений в устанленому законодавством порядку та у відповідних ЗМІ ... (та навіть й після цього, я складати зброю не збираюсь), а зараз провокатори нехай поки що підстримують аж вище стелі та завчасно радіють, що таки гуртом дуже злагоджено разом із махлярами високопосадовцями та
      барижними невігласами з числа нардепів, у когось щось з військових- чесних ліквідаторів (у абсолютно антиконституційний спосіб) відібрали ( рейдернули, тобто свавільно віджали )...
      На ганебній неправді далеко заїхати не вдасться, бо як звісно, що краще таки не рити ніколи комусь дуже великих підступних ям...

      Удалить
    6. "Ігор Мандрика",повністю вас підтримую і готов стати поруч на акціях.Але чому ви з"явились тут на блозі тільки зараз,коли ми раніше утрьох-чотирьох намагались донести норми закону невігласам?Ваші коменти дуже влучні!

      Удалить
    7. Ради розуміння. Стосовно КСУ.
      КСУ, як відомо, виносить рішення і дає відповідь виключно в межах позову. Про що запитали на те і відповів КСУ.
      Настільки мені відомо, було питання, чи відносяться до військових лише солдати строкової служби, чи офіцери, прапорщики і призвані на військові збори. Так і відповіли, що всі ці категорії відносяться до військовослужбовців.
      Якби стояло питання, чи конституційно є внесення в ст.59 частини третьої, то КСУ надавав би відповідь на це питання.
      Маючи знання з юриспруденції можу переконливо стверджувати, що скоріш всього КСУ відповів би, що то є неконституційно. І назвав би причиною те,що в Законі вже є стаття про пенсії 1 категорії, і пенсії єдиної категорії повинні рахуватись по єдиним правилам.
      Як хочеться окремим ліквідаторам бути особливими. Ради цього можна всіх, хто має розуміння що і як, обізвати провокатором. Це простіше ніж розібратись з питанням.
      А воно не таке просте як здається. Криком тут і з нахрапа не вирішується.
      Поняття "з 5 мінімальних зарплат" можливо вставити виключно в ту статтю, яка є зарплатною, тобто в ст.57.
      Зараз проектом 4555 це якраз і виправляють та приводять до норми для застосування всім ліквідаторам 1 категорії з одних норм і порядку розрахунку.
      І ніхто ні в кого і нічого не вкрав. Бо там наші балачки і сварки до уваги не брали. Бо якби на наші побажання і "хотєлки" звертали увагу, то ніколи б і нічого не зробили б і не прийняли.
      Так проголосувало 340 народних депутатів по тому проекту, котрий розробило мінсоцполітики і одобрив КМУ і комітет ВРУ по соцполітиці.
      Ще в нього внесуть ті цифри, що Лазебна озвучила з таблиць і 10,8,6 для всіх ліквідаторів 1 категорії. Як по часу буде вступати в силу побачимо як опублікують закон підписаний Гарантом.

      Удалить
    8. Шановний пане Ігорю! Ніхто не ставить під сумнів заслуги військовослужбовців. Специфіка та особливості військових регулюється Законами України, зокрема це враховано в окремому спеціальному розділі ЗУ "Про пенсійне забезпечення" де враховані всі тонкості про які ви писали в своєму комментарі. Ось цей розділ дійсно є суто військовим. КСУ в 2019 р. не розглядав в цілому 59 ст. на відповідність Конституції, а тільки словосполучення "дійсної строкової" визнав неконституційним в данній ст. тим самим підтвердав рівність усих військовослужбовців, що гарантує Конституція і це правильно. Але якщо уважно прочитати висновок КСУ в 2021 р. то ЗУ "Про статус і соцзахист постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС" має забезпечити рівність в правах та соц.захисті усих хто приймав участь в ліквідації, а не ділити на медиків,водіїв, трактористів, військових. Всі підлягають під визначення ЛІКВІДАТОР, і це правильно та гарантовано Конституцією. Цивільний за декілька днів міг отмати дозу опромінення більшу, ніж військовий і навпаки. Тому ЛІКВІДАТОРИ поділяються на категорії та групи інвалідності, та при соц.забезпеченні мають враховуватися тільки ці критерії. Ст.59 дійсно законна, але для цього закону недоцільна та несправедлива ось чому її виключили. Невже Чорнобильський закон а саме прим. до ст.10 має визначати хто є військовим та виділяти їх в окрему категорію /це визначають інші ЗУ/ порушуючи Конституційні права інших ЛІКВІДАТОРІВ. Військові отримували, як Ви пишите 3-3,5 роки пенсію по цій статті то слава богу ,що хоть комусь підвищення відбулось, але час подумати про інших. Законопроект 4555 гарантує рівність ліквідаторів в їх правах, але дійсно недосконалий. Вплив на розрахунки пенсій КМУ це насторожує.Про ймовірне зменшення пенсій військовим це фейк /заборонено законодавством/ але збільшення можливо не відбудеться.

      Удалить
    9. цивильный на ликвидации был по трудовому кодексу и уклонение от обязанностей по работе дело подлежало рассмотрению товарищеским судом.
      военнослужащий находился в зоне и служил по Уставу и за уклонение от обязанностей по службе дело подлежало рассмотрению военным трибуналом.
      Совершенно другая, несопоставимая мера ответственности.
      Депутаты- пеньки и хитрованы им проще установить совдеповское равноправие.
      Так можно и инвалидов АТО приравнивать с инвалидами по труду (производственная травма) и "радовать" военных размерами выплат.

      Удалить
  2. Порядок обчислення заробітної плати для призначення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, призначеної відповідно до статті 54 цього Закону, визначається Кабінетом Міністрів України.
    Як визначатся Кабинет Міністрів догадайтеся з першого разу

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Порядок 9-1, а де10. 8.6.???

      Удалить
    2. "Анонимно 02.05 22:04",для цього 07.04.21р. КСУ и прийняв Рішення,що КМУ не має права визначати пенсію на свій розсуд.Ви що"не були вдома",коли три тижні тому це обговорювалось на блозі!

      Удалить
  3. Ликвидатор 86 г 2 кат. Зарплата во время ликвидации на ЧАЭС была в 5 кратном размере в пенсию не включили. Теперь можна пересчитать или это только для первой категории.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Как это не включили? У меня все включили, справка о зарплате есть ?

      Удалить
    2. Можно но только через суд,в пенсионных,всех уровней есть приказ,как можно больше уменьшать пенсии и не только ликвидаторов,но и все остальные пенсии.

      Удалить
  4. Для мандриків:
    1.ст.59.ч.3 недолуга,бо вносить розкол в ряди інвалідів ліквідаторів,ділячи їх на військових і цивільних( в першу чергу в пенсійному забезпеченні)!
    2.ст.59ч.3 є декларативною,т.є.не дієвою,бо НІКОЛИ військові не отримували чисту п'ятикратку, як в ній прописано!
    3.Військові отримують пенсію згідно постанов Каб.Міну ^851 та^543,що внесли зміни в пресловуту п.1210!
    P.S.шановні, майте розуміння того,що 4000грн. - це не 12000, а також офіцерську честь та справедливість.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Разделение военных и гражданских началось с выдачи первых удостоверений ИВ в 1996 году. Если бы пенсия по ст.59 для военных и пенсия для гражданских по ст.54 ,или по 4555, была одинаковой +/- то все забыли бы о статусах и разделениях. Разница в пенсии это корень зла, но никак не статус. Дайте пострадавшим пенсию больше чем у ликвидатора, да они забудут слово - ликвидатор.

      Удалить
    2. Військовим учасникам ЛНА Законом 2532 було 7,5,3 мін. зарплат

      Удалить
    3. Когда я 12 лет сидел на минималке ты про честь вспоминал?

      Удалить
    4. Этот комментарий был удален администратором блога.

      Удалить
    5. Пане: анонімно 3 мая 2021 г., 09:01:00

      Це висновки про недолугість 59 ї ст. виключно ваші і вони нікому не цікаві, чомусь більше тридцяти років ( ! ) із 28 лютого 1991 року усих усе влаштовувало у 59 й ст. та навіть ще й відразу після осучаснення тої 59 ї ст. - у жовтні 2017 року також начебто так вже сильно проти неї ніхто так відкрито та нахабно не смердів та не скиглив, що ця стаття буцімто когось так вже сильно розколює, а зараз за відмашкою своїх кураторів згори (ймовірніше з мінсоцу), активізувались дуже "сильні експерти" "правники", здебільшого під ніками "анонімно" і вони щось намагаються тут "розумного" комусь там ще донести ?
      Якщо б був розум у деяких "анонімно", то вони б мабуть знали, що 59 ст. - це статья прямої дії, і ось саме тому її так у найпершу чергу мріють прибрати практично усі урядовці, а конкретні "анонімно" , як ота вітдана тітушня, якраз й затято виконують своє абсолютно бридке та ганебне замовлення згори.

      Удалить
  5. Хоч я і цивільний ліквідатор, але вважаю що ст. 59 чіпати не можна, бо вона стосується тільки військових. Розмір пенсії цивільних аж ніяк не залежить від того буде ця стаття в Законі 796 чи не буде. В мене тільки одне питання, чому різні чорнобильські групи пропонують свої Законопроекти , а не правки до 4555? Всім було зрозуміло ще 3 місяці назад, комітет буде проштовхувати та підтримувати 4555, ніхто з трибуни ВР на обговоренні цього законопроекту не виступив на захист СТ.59. Навіть Ляшенко не записалась на обговерення і не виступила. Ви, всі військові знали що готується виключення цієї статті , в вас кожного є депутати на місцях та округах, більшість з Вас є членами різних чорнобильських спільнот що ви зробили для захисту СТ.59 ?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ото хоть не гони шо ты цивільний.

      Удалить
  6. Вот мы и возвращаемся к первоистокам, к справедливому и единственно правильному решению о начислении пенсий ликвидаторам ЧАЭС, исходя из зарплаты, полученной ими за ЛПА! И статья 59-это чисто военная, она тоже устанавливала ЗАРПЛАТЫ СРОЧНИКАМ, во время ЛПА. В 1986-м году эта пятикратка: 70х5= 350 рублей. Это по тем временам 3 месячные зарплаты инженера на заводе! Кроме того, срочникам платили по 50-100-150 рублей ДОПОЛНИТЕЛЬНО за работу в зонах опасности. Все перекрутили в 2017-м с перекрученной пятикраткой. Вот и расхлебываемся поэтому. Единственно, что надо в законе пересмотреть- это расчет базовой зарплаты ликвидаторам по ОДНОМУ месяцу с наибольшей зарплатой!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. У тебя есть справка о пятикратке выданая войсковой частью и есть заработок который тебе начислили благадоря этой справке и теперь для получения пенсии по этому заработку тебе надо что бы бухгалтер того предприятия на котором ты работал расписала как она начисляла этот зароботок, поставила мокрую печать, расписалась за то что было сто лет назад и как переименовыволось предприятия и только догда ПФУ будет расматривать начисление твоей пенсии, если токй справки нет будешь получать минималку, смотри постанову 1210 которую ни кто не отменял

      Удалить
    2. Чучело Аноним!!!Какая зарплата у срочника???У солдата срочной службы- Содержание

      Удалить
  7. Це є факт! Думайте та читайте всі нормативні документи!
    ДВА АНОНІМО відповіли на 100% ПРАВИЛЬНО
    Анонимно2 мая 2021 г., 19:55:00
    Порядок обчислення заробітної плати для призначення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, призначеної відповідно до статті 54 цього Закону, визначається Кабінетом Міністрів України.
    Як визначатся Кабинет Міністрів догадайтеся з першого разу

    Анонимно2 мая 2021 г., 22:04:00
    Порядок 9-1, а де10. 8.6.???

    ОтветитьУдалить
  8. Мои дорогие, при реорганизации или прекращения деятельности предприятий все финансовые документы сдаются в государственный архив. Срок их хранения составляет 75 лет. Все хранится. Обращайтесь в архивные учреждения. Там все отыщут, это документы строгого учета. Как и кадровые документы предприятий или учреждений. Что касается финансовых документов воинских частей- все так же, все хранится! Мне выдали в течении 1-го месяца из Подольска. Так что дерзайте, все ваши финансовые документы и кадровые документы в архивах НА МЕСТЕ.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Чё ты несеш,все хранится,в какой стране ты живеш?хранитель!

      Удалить
    2. "Трудно искать черную кошку в темной комнате, особенно если её там нет!"
      /Информация к размышлению, для некоторых./

      Удалить
  9. Мой дорогой, кто ж тебе по архивной справке назначит пенсию? Это архивную справку должен расписть бухгалтер того предприятия на котором эту справку выдали, а что нету уже давно того предприятия так это ни кого не волнует, пока не позно в статті 54 НЕ МАЄ БУТИ ТАКОГО РЕЧЕННЯ ,,ВИЗНАЧАЄТЬСЯ КАБіНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ,,

    ОтветитьУдалить
  10. Не могу понять почему люди ругаются, из за той или другой статьи, которые будут убирать и добавлять. Такое впечатление что все депутаты сидят в нете на этом форуме, читают и думают о том как после угроз и ругани, оставить нужную статью ЛПА, да нет же уже, давно все решено, все будет так как придумала Третьякова, и вместо того что бы ругаться, нужно предлагать варианты, и искать способы их осуществления. По поводу справок из архивов, наверное кое у кого есть трудности, раз так подгорает...

    ОтветитьУдалить
  11. У многих кадровых военных документы находятся в архивах бывших стран СССР. У меня, к примеру. Военкомат несколько раз делал запросы о периоде на ЛПА и полученной зарплате по воинской чамти ПриВо. Эти запросы отрабатывались архивом Подольска в месячный срок. Все финдокументы в наличии, все приказы по строевой по срокам ликвидации и дозам токже. Так что и партизанам в военных архивах можно отыскать, что необходимо. В том числе приказы по строевой части по выплате партизанам кратной зарплаты. На основании этих приказов партизанам выдавались справки за подписью командира и начфина. Думается, такие документы военным скоро понадомятся.

    ОтветитьУдалить
  12. Вы все станете "побратимами" когда ч.3 ст.59 уберут нах@р.
    И её уберут. И я буду страшно рад.
    И многие будут рады. А многих задавит жаба. Ну и х@р с ними.
    Людям минимальщикам, не менее заслужившим повышение и больным, хоть подымут пенсии.

    ОтветитьУдалить
  13. Для Ігор Мандрика 2 мая 2021 г., 22:42:00

    Не пишите ерунду типа - Стаття 59 була із самої найпершої редакціі закону 796-ХІІ , від 28 лютого 1991року, тобто - Чорнобильського закону, ця стаття практично не працювала , бо була мертвою через сталу "навічно" прописану норму мінімальної з/п у 1986 році у сумі 70 радянських карбованців і це було ганебною насмішкою вже у новій Незалежній Україні.

    Ответ по делу - На нашем предприятии работал срочник (лпа 86) стал инвалидом в 1992 г. - 3 группа. Начисление его пенсии была по Закону 5-кратка мин. з/п * на 50 % потери трудоспособности. В 1996 г. срочник обратился ко мне за помощью - с 1 января 1996 г. ПФУ прекратил выплату пенсии по 5 кратке, отказ это распоряжение с 1 января 1996 г. обчисление по ст. 59 п.3 исходя с 70 руб. (мин. з/п на 1986 г.), что сужало его права (лишало его пенсии и его перевели на минималку). Я его отвел к нашему юристу. Со временем юрист мне сообщил, что по Украине идут суды (десятки исков) срочников лишенных своих прав с 1 января 1996 г..
    В 1998 г. срочник умер (внезапно).Буквально за несколько дней до его кончины суд вынес положительное решение суда и далее конец (нет человека, нет и дела). Судьба остальных срочников по судах, мне неизвестно (это не моя тема и не мой интерес).
    Прежде чем водить людей в заблуждение необходимо вопрос изучить и неоднократно проверить.
    Соглашусь, что уничтожение ст. 59 п. 3 было заранее кому-то выгодно (с 1996 г.) - поэтому решение КСУ 2018 г. как погребальный крест, а далее этот законопроект окончательно уничтожающий ст. 59 п.3

    Но, мне не понятен МОТИВ этого преступления???

    ОтветитьУдалить
  14. вся писанина ,пока не примут закон, сводится к слава богу что у военных забирают 59 ст и несколько тысяч пенсии .Ребята радуйтесь конечно но и не видать ваших 6-8-10И не забыввайте, что все время максимальщики это не военные ,не партизаны и не солдатики ,которые до 18 года всегда были на минималочке ,а как раз ГРАЖДАНСКИЕ станционщики

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я отвечаю как гражданский станционщик, зарплата всегда коэффициент 5 (1000) плюс-минус 200 рублей, до 31 декабря 1987 года стаж год за три. Рабочее место ВСРО между 3 и 4 блоком, напротив трубы, в «саркофаге» был не раз, не считал. Инвалид 2 группа, потеря 80%, пенсия по постанова 1210 , сейчас после индексации 5900, и накаких доплат и статусов инвалид войны. Я уже неоднократно писал почему у некоторых «станционщиков» максимальные пенсии, из единицы. Это специалисты которых некем было заменить, кто был на станции знает, насколько сложная в техническом плане конструкция 3 и 4 блоков, заблудится на раз-два. Плюс это элитный квалифицированный персонал. Но на сегодня в живых остались единицы, может есть и те кто «примазался» , ну так и у военных много таких.

      Удалить
  15. А КАК ЖЕ ГРАЖДАНСКИЕ ЛИКВИДАТОРИ НЕ СТАНЦИОНЩИКИ ТОЖЕ СЧИТАЕШ МАКСИМАЛЬЩИКИ

    ОтветитьУдалить
  16. Аноним 04.мая 16:34 Пожалуйста не расписывался за всех работников станции,может кто то и получает максимальные пенсии,так это начальство,а рабочего персонала и среднего звена около 80% и оклады были примерно от 120 до150 рублей с такой зарплатой даже при 5 кратке,пенсии по постанове 1210 на сегодня минимальные,да и гражданские станционцики проработали немалое время,Яне могу расписываться за всех,кто сколько отработал,я лично 2,5 года и уволили по состоянию здоровья,инвалид 2гр.80% нетрудоспособности,а пенсия 2860гр,а остальное доплачивает до суммы 4510 гривен,нехорошо считать чужие деньги.С уважением ко всем Олег.

    ОтветитьУдалить
  17. Зайди,пожалуйста,на сайт книга памяти,Чернобыля,аноним 4 мая 16:34 и посмотри пожалуйста,сколько ушло в мир иной персонала станции и каков средний возраст их жизни к сожалению и у меня там очень много друзей,простой работяга ,станционщик хический цех.С уважением Олег.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Олег,военных отошло тудаже не меньше .Просто не трогайте военных ,советую обратить внимание на количество потерпевших 50 тыс и оно растет .
      Гражданские делайте правильные выводы ,не ищите виноватых и не радуйтесь ,что кому то уменьшат пенсии ,а вам добавят .Тогда точно превратитесь в шкурников .И не забывайте ,что очень много военных не так давно были на минималке и не искали среди своих виноватых .Удачи

      Удалить
    2. Каким боком,простой гражданский ликвидатор имеет отношение к тому что наша власть выносит на свое усмотрение законопроекты,можно подумать,что мы что то решаем,сколько было разных законопроектов и не приняли,поверьте,кто бы,не говорил,наши пожелания правительство не всегда хочет выполнять,мы же не в детском саду,должны понимать,как наши депутаты проглосуют по команде,так оно и будет.Олег.

      Удалить
  18. различия между гражданскими и военными обусловлены и установлены Законами в обществе.
    Эти различия соблюдаются в мирное, военное и во время чрезвычайных ситуаций.
    Гражданские и военные- это не два сапога пара-это сандалия и сапог. Или есть желание всему обществу жить по Уставу ( КНДР) или по законам стаи ("сила дужого"). По мере ответственности и размер бонуса. На это указывают многочисленные решения КСУ.
    "Впихать невпихуемое" на уровне закона огромная ошибка общества.

    ОтветитьУдалить
  19. различия между гражданскими и военными обусловлены и установлены Законами в обществе.
    Эти различия соблюдаются в мирное, военное и во время чрезвычайных ситуаций.
    Гражданские и военные- это не два сапога пара-это сандалия и сапог. Или есть желание всему обществу жить по Уставу ( КНДР) или по законам стаи ("сила дужого"). По мере ответственности и размер бонуса. На это указывают многочисленные решения КСУ.
    "Впихать невпихуемое" на уровне закона огромная ошибка общества.

    ОтветитьУдалить
  20. Странный у нас народ-все вилами по воде писано, а радуются как детский сад. Это когда еще наступит 1-е января!

    ОтветитьУдалить
  21. Я дико извиняюсь, но если военных приравнять к гражданским, тогда надо ЗАСТАВИТЬ гражданских жить по УСТАВУ ВНУТРЕННЕЙ и ГАРНИЗОННОЙ СЛУЖБЫ. Ходить в суточные наряды и караулы и получать строго нормированную зарплату.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Анониму 05.05.21.в 13.10.00.Умное предложение,но запоздалое.

      Удалить
    2. анонимно5 мая 2021 г., 13:10:00
      Ты хоть сам понял, что предлагаешь?

      Удалить
    3. и на солдатскую пайку... мы же помним что в столовку лишь по талонам... солдаты у себя - кашку.... и не вахтовым методом, а постоянка как призвали....

      Удалить
  22. А может кто подскажет,если я служил на Новой Земле на девятке зп.была3.5 руб.если примут 4555,как нам будут считать с какой суммы,ведь меня тоже направила Родина для службы в ад,и Вас гражданских и военных на ЧАЭС,имею 1кат.2гр.80%.Заранее благодарен....

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Твоя родина СССР, а ненька может послать.

      Удалить
  23. Анонимно!Так Чернобыль может Ты взорвал,а он бухнул тоже при Союзе?

    ОтветитьУдалить
  24. Что то мне не нравятся эти плановые ремонты на Запорожской АЭС. Может, лучше планово не ремонтировать, а повытягивать твэли и закрыть от греха подальше?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Плановые ремонты должны быть обязательно на АЭС,закрыть АЭС?Будут люди без света сидеть,при свечах!

      Удалить