А ви що, не знаєте, що отримуєте пенсію не по Рішенню Конституційного Суду від 25.04.2019р., а по Постанові 1210 (пункт 9-1 Порядку обчислення пенсій особам...) Якщо ви вважаєте, що КМУ та Мінсоц виконав вищевказане Рішення, тоді у вас дійсно все "без проблем". Багато військових ліквідаторів так не вважають. Тому мабуть виправдано звертаються індивідуально в суди, щоб зберегти собі нерви.
Так заплутатись неважко, з тими постановами. Я отримаю з 5- ти кратки, як військовий. Тут знову щось змінилось, не чув, ось піду у понеділок до свого пенсійного, спитаюсь що там не так в мене. Дякую.
Роз'ясніть та конкретизуйте фразу про глузування над військовослужбовцями-ліквідаторами. Що саме це означає та в чому зміст скарг? До того ж не зрозуміло, чому та кого не влаштовує норма Постанова № 543 від 26.06.2019 р. щодо встановлення щомісячної державної адресної допомоги до пенсії особам з інвалідністю внаслідок війни з чмсла ліквідаторів 360-525-650%? Тобто, із суті звернення випливає, що треба відминити постанову № 543 від 26.06.2019 р.? Це все до того, що коли пишеться звернення треба завжди конкретизувати який саме пункт постанови КМУ не влаштовує та в чому саме. Лядям треба роз'яснювати суть.
мова іде про пенсію із 5 мінімальних зарплат як казала пані Ларіса ви просто нерозумієте що нас взули! рішення кс чітко вказує що нам повинні нараховувати з пункту 9 . без формул
Ну то так і треба вказувати у зверненні. Рішення КС дійсно встановило інші суми виплат, з цим я з вами посвністю погоджуюсь. В тім, реалізація у ВРУ та КМУ (Мінсоцу) вийшла інша. Тоді треба знову відстоювати свої права на належні виплати. В той же час, не можна відміняти надбавки інвалідам війни, ви з цим згодні?
Ребята,для тех у кого был приличный заработок в зоне 86,87,88 гг.т.е. К з.п. более 5 и общий стаж 35 и более лет Вам выгоднее перейти с инвалидной на пенсию по возрасту.На основании статьи 57 из справки о з.п. в зоне берется только год,месяцы а в некоторых случаях даже 1 мес.и рассчитывается льготный К з.п. и пенсия будет более 12 тыс.А при КЗ.п. 8 и стаже 40 лет пенсия потолок т.е.10 мин
Ребята,для тех у кого был приличный заработок в зоне 86,87,88 гг.т.е. К з.п. более 5 и общий стаж 35 и более лет Вам выгоднее перейти с инвалидной на пенсию по возрасту.На основании статьи 57(вступает с 01.01 22г.)из справки о з.п. в зоне берется только год,месяцы а в некоторых случаях даже 1 мес.и рассчитывается льготный К з.п. и пенсия будет более 12 тыс.А при КЗ.п. 8 и стаже 40 лет пенсия потолок т.е.10 мин
Ребята,для тех у кого был приличный заработок в зоне 86,87,88 гг.т.е. К з.п. более 5 и общий стаж 35 и более лет Вам выгоднее перейти с инвалидной на пенсию по возрасту.На основании статьи 57(вступает с 01.01 22г.)из справки о з.п. в зоне берется только год,месяцы а в некоторых случаях даже 1 мес.и рассчитывается льготный К з.п. и пенсия будет более 12 тыс.А при КЗ.п. 8 и стаже 40 лет пенсия потолок т.е.10 мин
А сам-то перешел??? Что ты людям мозги пудришь??? Для расчета пенсии по возрасту З.П. берут за весь трудовой стаж. Чернобыльская з.п. растает в этих 30-40 годах как прошлогодний снег.
nik4 дек. 2021 г., 22:18: Ви неправі . от чому до прийнятття закону про обов'язкове пенсійне страхування ,і внесення змін у ст. 57 нашого закону,той хто ішов на пенсію до 2004 року , мав право брати зарплату тільки за роботу в зоні ! тому і пенсії з урахуванням трудового стажу бзараз у них , навіт у 2 категорії десь в розмірі 6-10 тисяч. це не голословне твердження а факт ! але після цих змін ,упф почав нараховувати пенсію предендентам ,як простим пенсіонерам за 5 років любих навіть з урахування "чорнобильської "зарплати яка розмивалася в цих роках зараз люди 1954 року оримують мізер! але ті хто не сидить і не ниє а бореться за свої права,через суди добиваються перерахунку по старому закону !
"Микола" прав: Перешёл с инвалидской пенсии на вид пенсии по возрасту в 2002г., с Кз за один полный календарный месяц на ЛПА. С 01.01.2012г. перешёл на вид пенсии по инвалидности (ПКМУ 1210), Кз остался прежним. С 01.10.2017г. перешёл на вид пенсии по возрасту (пенсионная реформа Гроссмана) Кз остался прежним. С 04.07.2019г. перешёл на вид пенсии по инвалидности (ПКМУ 543), с Кз=2,9013, меньшим, но большей пенсией. Жду изменения, согласно проекта с Зср.= 3764грн.с индексациями.
микола5 дек. 2021 г., 07:56:00 1. згідно відповідного проекту постанови КМУ, розміщенної на сайті Мінсоцу (Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1210 і від 26 вересня 2012 р. № 886) зазначається, що "З 1 жовтня 2022 р. пункт виключити." Таким чином, це питання відпадає автоматично, адже в дію входить пункт 9. 2. пункт 2 розділу ІІ. Прикінцеві та перехідні положення ЗУ № 1584-IX від 29.06.2021 р.: 2. Установити, що у разі якщо в осіб із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, визначених статтею 10 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", стосовно яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а також в осіб, які брали безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій та їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, внаслідок чого стали особами з інвалідністю, щомісячний розмір пенсійних виплат (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації та інших доплат та компенсацій до пенсій, установлених законодавством, крім пенсій за особливі заслуги перед Україною) не досягає в осіб з інвалідністю I групи - 100 відсотків, в осіб з інвалідністю II групи - 80 відсотків, в осіб з інвалідністю III групи - 60 відсотків розміру середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії за попередній рік, таким особам з інвалідністю виплачується щомісячна державна адресна допомога до пенсії (далі - щомісячна допомога до пенсії) в сумі, якої не вистачає до зазначених розмірів. Це щодо реалізації 6-8-10 по рішенню КС. Так прописав це законодавець. 3. Мінсоц малоймовірно, що піде на виплату 5 кратки без врахування проценту втрати працездатності у формулі постанови кму 1210 (адже радник Шамбір не допустить, та й бюджет не зможе покрити такі величини - бюджет на 2022 вже прийнято). Які Ваші пропозиції та пані Лариси?
А Ларіса що крутий ліквідатор вона що має до Чорнобиля відстоює свої інтереси щоб в чоловіка пенсію не забрали або більшу хоче і все а решта то все туфта повірте
А разве в благополучии семьи есть что-то пагубное? Лариса защищая законные права мужа, соответственно защищает и свои интересы, в том числе. Что можно сказать, молодец и прогматик. Сергею повезло, и остальным военным также. А что она должна защищать интересы жителей острова Слоновой кости?
Ликвидатор 87 Николай Это вот такие писаки туфта ,Лариса вместе с общественными организациями отстивает права военныхЛиквидаторов согласно имеющихся у них доументов о ликвидации .
Не понял, а что там.с 543 от 2019 не так по военным ? Вроде как там без проблем.
ОтветитьУдалитьА ви що, не знаєте, що отримуєте пенсію не по Рішенню Конституційного Суду від 25.04.2019р., а по Постанові 1210 (пункт 9-1 Порядку обчислення пенсій особам...) Якщо ви вважаєте, що КМУ та Мінсоц виконав вищевказане Рішення, тоді у вас дійсно все "без проблем". Багато військових ліквідаторів так не вважають. Тому мабуть виправдано звертаються індивідуально в суди, щоб зберегти собі нерви.
ОтветитьУдалитьТак заплутатись неважко, з тими постановами. Я отримаю з 5- ти кратки, як військовий. Тут знову щось змінилось, не чув, ось піду у понеділок до свого пенсійного, спитаюсь що там не так в мене. Дякую.
ОтветитьУдалитьРоз'ясніть та конкретизуйте фразу про глузування над військовослужбовцями-ліквідаторами. Що саме це означає та в чому зміст скарг?
ОтветитьУдалитьДо того ж не зрозуміло, чому та кого не влаштовує норма Постанова № 543 від 26.06.2019 р. щодо встановлення щомісячної державної адресної допомоги до пенсії особам з інвалідністю внаслідок війни з чмсла ліквідаторів 360-525-650%?
Тобто, із суті звернення випливає, що треба відминити постанову № 543 від 26.06.2019 р.? Це все до того, що коли пишеться звернення треба завжди конкретизувати який саме пункт постанови КМУ не влаштовує та в чому саме. Лядям треба роз'яснювати суть.
мова іде про пенсію із 5 мінімальних зарплат як казала пані Ларіса ви просто нерозумієте що нас взули! рішення кс чітко вказує що нам повинні нараховувати з пункту 9 . без формул
УдалитьНу то так і треба вказувати у зверненні. Рішення КС дійсно встановило інші суми виплат, з цим я з вами посвністю погоджуюсь. В тім, реалізація у ВРУ та КМУ (Мінсоцу) вийшла інша. Тоді треба знову відстоювати свої права на належні виплати. В той же час, не можна відміняти надбавки інвалідам війни, ви з цим згодні?
УдалитьРебята,для тех у кого был приличный заработок в зоне 86,87,88 гг.т.е. К з.п. более 5 и общий стаж 35 и более лет Вам выгоднее перейти с инвалидной на пенсию по возрасту.На основании статьи 57 из справки о з.п. в зоне берется только год,месяцы а в некоторых случаях даже 1 мес.и рассчитывается льготный К з.п. и пенсия будет более 12 тыс.А при КЗ.п. 8 и стаже 40 лет пенсия потолок т.е.10 мин
ОтветитьУдалитьРебята,для тех у кого был приличный заработок в зоне 86,87,88 гг.т.е. К з.п. более 5 и общий стаж 35 и более лет Вам выгоднее перейти с инвалидной на пенсию по возрасту.На основании статьи 57(вступает с 01.01 22г.)из справки о з.п. в зоне берется только год,месяцы а в некоторых случаях даже 1 мес.и рассчитывается льготный К з.п. и пенсия будет более 12 тыс.А при КЗ.п. 8 и стаже 40 лет пенсия потолок т.е.10 мин
ОтветитьУдалитьРебята,для тех у кого был приличный заработок в зоне 86,87,88 гг.т.е. К з.п. более 5 и общий стаж 35 и более лет Вам выгоднее перейти с инвалидной на пенсию по возрасту.На основании статьи 57(вступает с 01.01 22г.)из справки о з.п. в зоне берется только год,месяцы а в некоторых случаях даже 1 мес.и рассчитывается льготный К з.п. и пенсия будет более 12 тыс.А при КЗ.п. 8 и стаже 40 лет пенсия потолок т.е.10 мин
ОтветитьУдалитьА сам-то перешел??? Что ты людям мозги пудришь??? Для расчета пенсии по возрасту З.П. берут за весь трудовой стаж. Чернобыльская з.п. растает в этих 30-40 годах как прошлогодний снег.
Удалить
Удалитьnik4 дек. 2021 г., 22:18: Ви неправі . от чому до прийнятття закону про обов'язкове пенсійне страхування ,і внесення змін у ст. 57 нашого закону,той хто ішов на пенсію до 2004 року , мав право брати зарплату тільки за роботу в зоні ! тому і пенсії з урахуванням трудового стажу бзараз у них , навіт у 2 категорії десь в розмірі 6-10 тисяч. це не голословне твердження а факт ! але після цих змін ,упф почав нараховувати пенсію предендентам ,як простим пенсіонерам за 5 років любих навіть з урахування "чорнобильської "зарплати яка розмивалася в цих роках зараз люди 1954 року оримують мізер! але ті хто не сидить і не ниє а бореться за свої права,через суди добиваються перерахунку по старому закону !
"Микола" прав:
УдалитьПерешёл с инвалидской пенсии на вид пенсии по возрасту в 2002г.,
с Кз за один полный календарный месяц на ЛПА.
С 01.01.2012г. перешёл на вид пенсии по инвалидности (ПКМУ 1210), Кз остался прежним.
С 01.10.2017г. перешёл на вид пенсии по возрасту (пенсионная
реформа Гроссмана) Кз остался прежним.
С 04.07.2019г. перешёл на вид
пенсии по инвалидности (ПКМУ 543), с Кз=2,9013, меньшим, но большей пенсией.
Жду изменения, согласно проекта с Зср.= 3764грн.с
индексациями.
микола5 дек. 2021 г., 07:56:00
ОтветитьУдалить1. згідно відповідного проекту постанови КМУ, розміщенної на сайті Мінсоцу (Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1210 і від 26 вересня 2012 р. № 886) зазначається, що "З 1 жовтня 2022 р. пункт виключити." Таким чином, це питання відпадає автоматично, адже в дію входить пункт 9.
2. пункт 2 розділу ІІ. Прикінцеві та перехідні положення ЗУ № 1584-IX від 29.06.2021 р.: 2. Установити, що у разі якщо в осіб із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, визначених статтею 10 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", стосовно яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а також в осіб, які брали безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій та їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, внаслідок чого стали особами з інвалідністю, щомісячний розмір пенсійних виплат (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації та інших доплат та компенсацій до пенсій, установлених законодавством, крім пенсій за особливі заслуги перед Україною) не досягає в осіб з інвалідністю I групи - 100 відсотків, в осіб з інвалідністю II групи - 80 відсотків, в осіб з інвалідністю III групи - 60 відсотків розміру середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії за попередній рік, таким особам з інвалідністю виплачується щомісячна державна адресна допомога до пенсії (далі - щомісячна допомога до пенсії) в сумі, якої не вистачає до зазначених розмірів.
Це щодо реалізації 6-8-10 по рішенню КС. Так прописав це законодавець.
3. Мінсоц малоймовірно, що піде на виплату 5 кратки без врахування проценту втрати працездатності у формулі постанови кму 1210 (адже радник Шамбір не допустить, та й бюджет не зможе покрити такі величини - бюджет на 2022 вже прийнято).
Які Ваші пропозиції та пані Лариси?
А Ларіса що крутий ліквідатор вона що має до Чорнобиля відстоює свої інтереси щоб в чоловіка пенсію не забрали або більшу хоче і все а решта то все туфта повірте
ОтветитьУдалитьА разве в благополучии семьи есть что-то пагубное? Лариса защищая законные права мужа, соответственно защищает и свои интересы, в том числе. Что можно сказать, молодец и прогматик. Сергею повезло, и остальным военным также. А что она должна защищать интересы жителей острова Слоновой кости?
УдалитьЛиквидатор 87 Николай Это вот такие писаки туфта ,Лариса вместе с общественными организациями отстивает права военныхЛиквидаторов согласно имеющихся у них доументов о ликвидации .
УдалитьДе мій коментар що не сподобався ?
ОтветитьУдалить«А Ларіса що ....) Вы об этом комментарии говорите? Позвоните и поинтересуйтесь у неё сами, или только под анонимом, смелости на ……………. хватает?
Удалить