Проект Закону №8355-1 від 31.05.2018

Проект

Вноситься народними
депутатами України
Королевською Н.Ю.
Солодом Ю.В.

ЗАКОН   УКРАЇНИ


Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо обчислення та перерахунку пенсії учасників ліквідації аварії на ЧАЕС
Верховна Рада України постановляє:

I. Внести до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 16, ст. 200 із наступними змінами) такі зміни:

1. У статі 54:

1) перше речення частини першої доповнити словами «а для осіб із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, за їх бажанням — з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року»;
2) частину другу виключити.

2. Частину п’яту статті 57 викласти в такій редакції:

«Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також в евакуації населення і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.».

3. У частині третій статті 59 слова «дійсної строкової служби» замінити словами «дійсної військової служби, у тому числі строкової,».

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України протягом місяця з дня набрання чинності цим Законом:

забезпечити здійснення обчислення та перерахунку раніше призначених пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва та захворювання внаслідок Чорнобильської катастрофи, для осіб із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС із застосуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчисленої як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

Голова Верховної Ради
України

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо обчислення та перерахунку пенсії учасників ліквідації аварії на ЧАЕС»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Групою народних депутатів України внесено на розгляд Парламенту проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо забезпечення справедливого пенсійного забезпечення всіх категорій осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і внаслідок цього стали особами з інвалідністю» (реєстр. № 8355), метою якого встановлено відновлення соціальної справедливості шляхом перерахунку пенсій особам з інвалідністю, які брали участь у ліквідації аварії на ЧАЕС і при цьому не проходили дійсної строкової служби.

Сьогодні у чинному законодавстві існують дискримінаційні підходи при унормуванні питань пенсійного забезпечення осіб з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, щодо яких установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, які не були військовослужбовцями строкової служби, порівняно з особами, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи під час проходження дійсної строкової служби та внаслідок цього стали особами з інвалідністю.

Так, чинним законодавством першій із названих вище категорій учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильські АЕС не надано можливості отримувати пенсію по інвалідності з розрахунку п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, як це передбачено статтею 59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011р. № 1210 «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (зі змінами, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 № 851) для осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю.

Також, при розрахунку їм пенсії враховується показник середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески за 2006 рік, що застосовується для обчислення пенсії відповідно Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», у той час як для інших категорій пенсіонерів – чорнобильців, а саме осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби та внаслідок цього стали особами з інвалідністю передбачено застосування такого показника на рівні середнього показника за 2014, 2015, 2016 роки.

Внаслідок цього розмір їх пенсії є істотно нижчим в порівнянні з учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з числа військовослужбовців військової служби.

У контексті зазначеного слід зауважити, що Європейський суд з прав людини сформулював дискримінацію як «відмінність у ставленні до осіб, які знаходяться в аналогічних або відповідним чином схожих ситуаціях»(справа № 21184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства», 16 березня 2010 року; справа № 13378/05 «Бьорден проти Сполученого Королівства», 29 квітня 2008 року).

Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», визначаючи організаційно-правові засади запобігання та протидії дискримінації з метою забезпечення рівних можливостей щодо реалізації прав і свобод людини та громадянина, допускає можливість дискримінації лише у випадках, коли різне поводження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.

Ураховуючи вищенаведені положення законодавства та висновки Європейського суду, можна дійти висновку, що особи з інвалідністю з числа учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, які не були військовослужбовцями строкової служби, зазнають відмінного ставлення до себе, що є ознакою дискримінації.

2. Цілі і завдання прийняття акта

Метою прийняття проекту акта є забезпечення належного бездискримінаційного пенсійного забезпечення всіх учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, щодо яких установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою.

3. Загальна характеристика і основні положення проекту акта
Проектом передбачено:

1) обчислення пенсії для осіб із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також осіб, які брали участь в евакуації населення, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, за їх бажанням — з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року;

2) скасування обмеження максимальної величини середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках у розмірі 3,0 тис. карбованців;

3) уточнення виду військової служби при призначенні пенсій військовослужбовцям, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання

У цій сфері правового регулювання діють Конституція України, Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», постанова Кабінету Міністрів України «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 23 листопада 2011 р. № 1210.

Реалізація законопроекту не потребує внесення змін до інших законодавчих актів України.

5. Фінансово-економічне обґрунтування

На момент внесення проект не потребує додаткових видатків з Державного бюджету України.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття акта

Прийняття законопроекту дозволить встановити належне бездискримінаційне пенсійне забезпечення для всіх учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, щодо яких установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою.
Крім того, наслідком цього стане підвищення рівня пенсій ліквідаторів – осіб з інвалідністю внаслідок катастрофи на ЧАЕС.

Народний депутат України 
Королевська Н.Ю.


ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо обчислення та перерахунку пенсії учасників ліквідації аварії на ЧАЕС»


Зміст положення (норми) чинного законодавства

Зміст відповідного положення (норми) проекту акта
Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв’язку з втратою годувальника

Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством. Дружинам (чоловікам), які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 1, пенсія у зв’язку з втратою годувальника призначається незалежно від причинного зв’язку смерті з Чорнобильською катастрофою.






В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.
Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету Міністрів України з відповідних питань.

Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв’язку з втратою годувальника

Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством, а для осіб із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, за їх бажанням — з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року. Дружинам (чоловікам), які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 1, пенсія у зв’язку з втратою годувальника призначається незалежно від причинного зв’язку смерті з Чорнобильською катастрофою.
Виключено.



Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету Міністрів України з відповідних питань.

Стаття 57. Пільги по обчисленню середньомісячного заробітку
Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, а також в евакуації населення на добровільній безплатній основі і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, що був встановлений на час їхнього перебування в зоні відчуження.

Стаття 57. Пільги по обчисленню середньомісячного заробітку
Особам, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також в евакуації населення і стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, що підтверджено відповідними документами, пенсія по інвалідності за їх бажанням обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.
Стаття 59. Пенсії військовослужбовцям, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи
Особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або за бажанням таких осіб — з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.


Стаття 59. Пенсії військовослужбовцям, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи
Особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної військової служби, у тому числі строкової, і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або за бажанням таких осіб — з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.


Народні депутати України
Королевська Н.Ю.
Солод Ю.В

51 комментарий:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. проект хороший АЛЕ НА ЖАЛЬ НЕПРОХІДНИЙ! вся причина що потрібні додадкові 4-5 міліардів витрат ! а джерело покриття - невказано! тому це чистої води піар!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. как же оНИ ЗАЕ-ЛИ со своими законоПРОЖЕКТАМИ-эти можновладци ........ох черти их будут жарить и шкварить на сковородках ....................а может и НЕТ!!!!!!! и ТАМ су-.и-ДОГОВОРЯТСЯ (((((((((((:

      Удалить
  3. "5. Фінансово-економічне обґрунтування
    На момент внесення проект не потребує додаткових видатків з Державного бюджету України."
    ==

    Чудово,але не зовсім "сурйозно"... Якщо НЕ буде прийнято,- то теж "...не потребує додаткових видатків..." ...

    А якщо приймуть ? То скільки це буде в "грошовому еквіваленті"?
    Іншими словами на скільки реально все це ? Що не прораховано до кінця,то це зрозуміло...

    ОтветитьУдалить
  4. на круглому столі 23 травня була озвучена сумма ( це з урахуванням поетапного підвищення 5-4-3. по роках) в 4.5 міліарда!

    ОтветитьУдалить
  5. "підвищення 5-4-3. по роках) в 4.5 міліарда!"

    Це з іншої опери...Тут же не по рокам,а для всіх (86р-90р)- 5...

    ОтветитьУдалить
  6. Очень интересная мотивировка суда по справе № 825/1893/18
    Если можно, опубликуйте...

    ОтветитьУдалить
  7. А что там интересного? Если можно хоть вкратце.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Позивач не брав участі у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби та не посилається на ці обставини, як на підставу призначення йому пенсії.

      Натомість позивач вказує, що є ліквідатором наслідків Чорнобильської катастрофи, оскільки з 06.05.1986 по 15.07.1986 виконував службові обов'язки по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (призваний на спеціальні військові збори).

      На підставі викладеного, суд зазначає, що військовослужбовці та призвані на військові збори військовозобов'язані мають користуватись всією повнотою соціально - економічних, політичних та особистих прав і свобод громадян в рівній мірі, в зв'язку з чим, позивач має право на перерахунок пенсії відповідно до ст. 59 Зaкoну Укрaїни «Прo стaтус і сoціaльний зaxист грoмaдян, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи».

      Підсумовуючи наведене, суд зазначає, що ч. 3 ст. 59 Зaкoну Укрaїни «Прo стaтус і сoціaльний зaxист грoмaдян, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» передбачається призначення та виплату пенсії особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, в тому числі військовозобов'язаним, а не виключно військовослужбовцям строкової служби, як помилково вважає відповідач.

      Удалить
  8. 15 травня 2018 року м. ПолтаваСправа № 816/1076/1802.05.2018 від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій він вказує, що всупереч позиції відповідача він має право на перерахунок пенсії як учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, оскільки прирівняний до військовослужбовця згідно із Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
    а доводами відзиву на позовну заяву, відповідач вважає, що лише особи, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю мають право на призначення дострокової пенсії на підставі абзацу шостого пункту 3 розділу ХV Закону №1058-IV.

    Суд не приймає дані твердження відповідача до уваги, оскільки з аналізу даної норми, право на отримання пенсії по інвалідності належить, зокрема й особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та внаслідок цього стали особами з інвалідністю. ОСОБА_1 саме і є такою особою, оскільки йому встановлено І групу інвалідності безстроково, захворювання пов'язане з виконанням обов'язків військової служби по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС згідно з актом огляду у МСЕК №0196533 (а.с. 15).

    З системного аналізу положень частини третьої статті 59 Закону №796-ХІІ та пункту 91 Порядку №1210, якими розширено перелік осіб, які мають право на отримання пенсії по інвалідності з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, суд дійшов висновку, що умова "під час проходження дійсної строкової служби" стосується осіб, які брали участь у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї
    З матеріалів справи суд встановив, що не заперечується учасниками справи, позивач ОСОБА_1 в період з 08.06.1986 по 03.09.1986 був призваний на військові збори через військовий комісаріат з підприємства Лубенський комбінат будівельних матеріалів та в складі батальйону військової частини 34641 брав участь в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (а.с. 18), тобто є військовослужбовцем в розумінні статті 10 Закону №796-ХІІ.

    Таким чином, суд приходить до висновку, що позивач є особою, яка брала участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи як військовослужбовець та відноситься до категорії осіб, які мають право на отримання пенсії, обчисленої з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року. У зв'язку з цим протилежні доводи відповідача з цього приводу суд визнає відкидає як безпідставні.

    Враховуючи встановлені фактичні обставини, суд приходить до висновку про наявність достатніх правових підстав для задоволення позову на відновлення порушеного права позивача щодо перерахунку та виплати пенсії по інвалідності як учаснику ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

    ОтветитьУдалить
  9. Где трио предателей? сделали дело и по кустах.Поскурин, Войтов, Ковальчук это Ревыны терпилы продались суки за тридцать серебрянников.

    ОтветитьУдалить
  10. Это пешки на шахматной доске.Они для отвлечения внимания от основной партии.Главные фигуры Кравчуки,Кучмы,Ющенки.Каждый из них рушил Основы Чернобыльского Закона.Тот упразднил одно, тот другое, тот третье.А один так вообще хотел убрать из Конституции Украины статью 16 в которой есть и будет то, что "подолання наслідків Чорнобильської катастрофи-катастрофи планетарного масштабу, збереження генофонду Українського народу є обов'язком держави".Так що гроші на пенсії потрібно питати у них.Роздеребанив заводи, фабрики, колгоспи, радгоспи-дай відповідь де гроші.Дай відповідь навіщо відокремив проклятущу ЧАЕС від НАК "Енергоатом".Хто відокремив-Ющенко.Для чого? А щоб не нести витрати по відшкодуванню збитків завданих катастрофою на ЧАЕС.Нагадаю, що ДП НАЕК Енергоатом великий виробник електроенергії в Україні з часткою сукупного виробництва біля 50% в загальному обсязі виробництва електроенергії України.Енергоатом-оператор чотирьох діючих АЕС України.Експлуатує 15 енергоблокув, оснащених реакторами ВВЕР загальною встановленою електричною потужністю 13,835 ГВт.Якщо вони правонаступники , отримали в спадок 4 АЕС, а щоб не платити борги, буцім-то відокремили ЧАЕС в самостійний підрозділ, типу ми не при ділах.А ви утримуйти за рахунок Бюджету і Зону, і пенсії платіть, а ми в шоколаді.

    ОтветитьУдалить
  11. В додаток до вищесказаного.Постанова КМУ від 25 квітня 2001 року № 399"Про утворення державного спеціалізованого підприємства "Чорнобильська АЕС"" Знаходимо в пункті 4 Постанови "Подати у тримісячний термін Кабінету Міністрів України пропозиції щодо фінансового забезпечення покриття відповідальності державного спеціалізованого підприємства "Чорнобильська АЕС" за ядерну шкоду". Так що гроші на пенсії отут, а десь в іншому місці.Скалічив людину-плати.Як шахтарям.Виплатив пенсію- регресні вимоги до винуватця каліцтва, і гроші повернулися до Бюджету.

    ОтветитьУдалить
  12. Натаха молодец!Если бы кто ее натравил на атомщиков, чтоб башляли пенсии, цены ей бы небыло.Так, на всякий случай, поинтересуйтесь, как справляется с финансовыми вопросами Беларусь, как финансируются Чернобыльские программы, кто берет участие в их решениях уже многие годы.Уверяю, Вам будет очень интересно.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. НАТАХА ЧТО ЗАБЫЛИ ЧТО ОНА ВЫТВОРЯЛА ПРИ ЯНИКЕ .

      Удалить
    2. Да ,вытворяла, НО когда была при власти... И все,кто будет потом при власти,-будут (!), по отношению к чернобыльцам,вести себя так же...
      Если мы это поймем,наконец,- цены нам не будет...

      Удалить
  13. У меня просьба к руководству сайта выкладывать на страницах сайта последние решения судов.Положительные решения судов в пользу ликвидаторов есть вопреки описываемой части решений Верховного Суда.Пусть все видят,что честные и порядочные судьи есть и их много.Это поможет судьям,которые сомневаются,принять правильное решение.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. РІШЕННЯ

      ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

      29 травня 2018 року справа № 823/1695/18

      м. ЧеркасиРІШЕННЯ

      ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

      24 травня 2018 року справа № 823/1647/18

      м. Черкаси
      ВИРІШИВ:

      Адміністративний позов задовольнити частково.

      Визнати неправомірними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області (ідентифікаційний код 21366538) щодо відмови ОСОБА_1 (19800, АДРЕСА_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1) в перерахунку пенсії учасника ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, у звязку зі зміною ч. 3 ст. 59 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

      Зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області області (ідентифікаційний код 21366538) провести з 29.03.2018 року перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 (19800, АДРЕСА_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1) обчисленої з п'ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, відповідно до ст. 59 Закону України Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

      У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

      Копію рішення направити учасникам справи.

      Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення до суду апеляційної інстанції через Черкаський окружний адміністративний суд. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

      Суддя С.О. Кульчицький

      Удалить
    2. і таких свіжих рішеньдесь із 20 набереться! по черкасах

      Удалить
    3. По 1293 таких решений было много. Ну...и...?

      Удалить
  14. Анонимному 9:24:00.А Вы считайте ее и иже с нею штрафбатовцами.Вчера они были против, сегодня, в 9-30 всё ещё за нас. а там что будет, то и будет, возможно они искупают свою вину..., не стоит мешать.Больнее, когда свои, с которыми как говорится, с одной миски хлебал, за кумовскую пайку продаются, вот это обидно.

    ОтветитьУдалить
  15. Якщо "искупают свою вину" то нехай искупають. Але підтримувати старання "колишніх" МОЖНА ЛИШЕ УМОВНО. В них вже була можливість щось корисне зробити. Не зробили! Тому все це більше схоже на передвиборчі ініціативи. Ось дивіться, ми за вас, чорнобильці.
    Підтримайте нас на виборах.

    ОтветитьУдалить
  16. Ану порахуйте скільки ця пройдисвітка вже проектів написала , а як була при владі то де вона була .

    ОтветитьУдалить
  17. Она была тогда занята, за кишачий корм переживала.А сейчас она за нас.Она стала на путь исправления.

    ОтветитьУдалить
  18. законопроект популистский... не верю королевской пляди.... никто его не примет.... и я против уравниловки! не куй водителям автобусов, строителям и поварам и прочим "ликвидаторам" вне промплощадки ЧАЭС иметь пенсии военных пацанов, кеоторые месили радиоактивное дерьмо

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Правильная позиция ,справедливая!

      Удалить
    2. ВЫ МЕСИЛИ ДЕРЬМО А Я РЯДОМ ИЗМЕРЯЛ РАДИОЦИОННЫЙ ФОН. СУТКАМИ НА БТР И В ПЕРВЫЕ ДНИ 1986ГОД

      Удалить
    3. Давайте посмотрим с тоски зрения криминальной юриспруденции.
      Есть факт изнасилования.Тому кто принимал непосредственное участие,-один срок...
      А вот тому,кто стоял РЯДОМ,- уже другой, и он, как правило,- меньше...

      Удалить
    4. Тому кто 15:04:00.Совершенно верно,срок дают может и меньше, но опускают потом всех вместе, стоял ты или не стоял,принимал участие в изнасиловании или нет, но потом место возле параши-каждому.Относительно Натахи. Может она еще хуже чем есть, возможно лучше, но как говорится, по плодам узнаете их.При бандитах и при Натахе почтальйон приносил мне подачку равную 266 долларов.Сейчас не при Натахе, а при лучших из лучших моя пенсия после повышения "повысилась" аж до 130 долларов,возможно 136 долларов ежемесячно высчитывают за незданный противогаз или портянки.Хорошо, что я небыл танкистом , а простым пехотинцем там в танкистов вообще расценки мрак один.

      Удалить
    5. Супер!!!

      Удалить
    6. Тому, кто 15:53:00.Конкретно по какому моменту-по зоне или по Натахе?.

      Удалить
    7. АНОН.15.47 . ЧТО ЭТО ЗА ХРЕН НЕ В ТЫН НЕ В ЖОПУ НАПИСАЛ АНОНИМ

      Удалить
    8. Тому кто 18:20:00 Что же непонятно?.Какой был пример,такой и ответ.Мой командир в войске всегда говорил, что на дурацкий вопрос всегда следует дурацкий ответ.Если есть более светлые мысли-никто же не запрещает излагать, дерзайте, народ оценит.А я же не писатель, не говоритель,написал что написал, сам попробуй что-либо дельное написать.Народ в ожидании.

      Удалить
  19. Ни один министр,хоть прошлый,хоть настоящий,без "папика" и шагу не сделает.И все хороводы с Шамбиром и Ревой-это цирк.Мудаки с "банковой" не осмеливаются открыто послать всех нас,но конкретно об этом намекают.Ну очень много претендентов(разных относящихся к чернобыльцам),вопрос в том,что никто не хочет навести порядок в первой категории,да и вообще в пострадавших.Воды много утекло,копаться с каждым хлопотное дело.Легче весь этот дерибан заморозить,до минимального остатка.

    ОтветитьУдалить
  20. 61511 из Савичского 3-го батальона 3414 дружбанов небыло?

    ОтветитьУдалить
  21. Вибачаюсь, не 3414 а 3214,немец слепой!.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Извини,дорогой,служил срочную в 25 дивизии.Практически два года,с84 по 86 в полку 61511.В Чернобыле держался срочников(6 человек),были знакомые партизаны,имена стерлись во времени.

      Удалить
    2. 61511. Спасибо что услышал и ответил.

      Удалить
    3. привет дружбан с полька 61511 я шестой

      Удалить
  22. Относительно "Вне площадки"Так вот: вне площадке, на территории Белоруссии 1000 Ки/км.квадратный по цезию-137.По плутонию-5,4 Ки/км.квадратный.Источник-стр.7,8 "Национальный доклад"15 лет после чернобыльской катастрофы...Это в ближней зоне-Наровлянский,Хойникский, Брагинский районы.А за 250 километров от "площадки"Чудяны Чериковского района Могилёвской области-1595 Ки/км.квадратный по Цезию-137.Страница 108 Рос.нац.доклад:Красногорский район Брянской области Заборье-97 Ки/км.квадратный,Заборье-72 Ки/км.квадратный, Яловка-63 Ки/км.квадратный,Новозыбковский район-35 Ки/км.квадратный.Ближняя зона Белоруссии- в районе Масаны Цезий-137 2519-5407 кБк/метр квадратный.Стронций-90 2109-4550 кБк/м.квадратный.Америций-241 133,0-148,9 кБк/м.квадратный (страница 117 30 лет Нац.доклад Белор.)На странице 210 Нац.доклад 30 лет спустя в Масанах через 30 лет цезия-137 141-218 Ки/км.квадратный,стронция-90 57,02 Ки/км.квадратный Америция 3,59-4.02 Ки/км.квадратный.Это после ежегодного "уменьшения уровня в 2 раза". А по "Площадке" водятся сейчас экскурсии.Рвутся сами и еще детей своих волокут.А за 260 километров выселенная , непригодная к жизни земля.

    ОтветитьУдалить
  23. Александра8 июн. 2018 г., 12:54:00

    Николай, можно у Вас попросить образец позовної заяви согласно постанови 851 от 15.11.2017 на электронную почту alexandra0318@i.ua. Заранее спасибо

    ОтветитьУдалить
  24. Прислал или не прислал тот или этот Николай образец искового заявления Александре?Вот в чем вопрос.

    ОтветитьУдалить
  25. прислали. спасибо

    ОтветитьУдалить
  26. Уважаемый Николай, а можно и мне скинуть на электронную почту образец искового заявления
    согласно постановления № 851 от 15 ноября 2017 Schlumbera07@gmail.com. Буду вам очень благодарен.

    ОтветитьУдалить
  27. Виктору П. Спасибо получил. Буду пытаться.

    ОтветитьУдалить
  28. Мужик, что Вы к Вове пристали? Пенсии, пенсии... Лариска же обьясняла, что на бензин потратились,они что электричками должны передвигаться? А что, уже с афганцами не собираются на Киев?.Видать те раскусили сущность "компаньйонов", да и своих "генералов" там предостаточно.

    ОтветитьУдалить
  29. Цікава постанова, водію,який евакуював населення з Припяті в пяти кратному розмірі, а населення, яке там було з дітьми 27 годин і не згадують. Це ще раз говорить про те що йде перетягування ковдри і ви мужики на це купляєтесь. Поки будете ділитись на я більше потерпів за якусь іншу категорію не фіга мати не будете. Ви що не розумієте, що будь яка категорія буде обділені в проекті підуть листи до комітетів, Парубія. А Вам, скажуть ми, так не можемо бо це дискримінація згідно одного закону обділили якусь із категорій. Скільки років пройшло після Авганістану, а авганці тримаються разом, ви хоч раз чули, що хтось і з авганців постраждав більше за другого авганця, хоч серед них є і безрукі і безногі. Вони молодці. А ліквідатори на пальцях можна порахувати, які ведуть себе достойно і не топлять інші категорії. Задумайтесь і обєднайтесь, якби не авганці ви би нічого не зробили, мається на увазі остання акція.

    ОтветитьУдалить
  30. а причем афганцы до ликвидаторов .афганцам пусть льготы дают коммунисты

    ОтветитьУдалить
  31. афганцы бегают не инвалиды как на лошади .а раненые афганцы тоже больные люди но только инвалид, а не инвалиды афганцы нормальные надо было работать и пенсии зарабатывать и нечего выть сейчас

    ОтветитьУдалить
  32. Уважаемый Николай, а можно и мне скинуть на электронную почту образец искового заявления

    ОтветитьУдалить
  33. Уважаемый Николай, а можно и мне скинуть на электронную почту образец искового заявления natalalysenok@gmail.com

    ОтветитьУдалить