Проект Закону №3109 від 21.02.2020

Проект
Вноситься народними
депутатами України
Королевською Н.Ю.
Солодом Ю.В.
Бортом В.П.
Гнатенком В.С.
Морозом В.В.
Христенком Ф.В.

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо встановлення належного рівня пенсійного забезпечення

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (Відомості Верховної Ради, 1991 р., № 16, ст. 200 із наступними змінами) такі зміни:

1. Статтю 50 викласти в такій редакції:

«Стаття 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю , особам, віднесеним до категорії 1

Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у розмірах:

особам з інвалідністю І групи – 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особам з інвалідністю ІІ групи – 75 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особам з інвалідністю ІІІ групи, дітям з інвалідністю, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу – 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.».

2. Статтю 51 викласти в такій редакції:

«Стаття 51. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4

Особам, віднесеним до категорії 2, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається в розмірі 40 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Особам, віднесеним до категорії 3, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається в розмірі 30 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Особам, віднесеним до категорії 4, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається в розмірі 20 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.».

3. Частину першу статті 52 викласти в такій редакції:

«Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, в розмірі 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.».

4. Частину третю статті 54 замінити двома частинами такого змісту:

«В усіх випадках пенсії особам з інвалідністю, яким установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:

для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, евакуйованих із зони відчуження, відселеним із зон безумовного (обов’язкового) відселення, осіб з інвалідністю з дитинства, які досягли повноліття:

по І групі інвалідності – 10 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІ групі інвалідності – 8 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІІ групі інвалідності – 6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

для інших осіб з інвалідністю, щодо яких установлений причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:

по І групі інвалідності – 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІ групі інвалідності – 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІІ групі інвалідності, дітям з інвалідністю – 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.».

ІІ. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо внесення змін до Закону України «Про

Державний бюджет України на 2020 рік», необхідних для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

Голова Верховної Ради
України

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України
«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо встановлення належного рівня пенсійного забезпечення»

1. Обґрунтування необхідності прийняття проекту акта

Учасники ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та її наслідків ціною свого життя і здоров’я врятували людство від згубних наслідків Чорнобильської катастрофи – катастрофи планетарного масштабу, за що заслуговують на велику вдячність, шану і належний соціальний захист. Десятки тисяч наших співвітчизників змушені були назавжди залишити рідні домівки на радіоактивно — забрудненій території.

Понад 2 млн. українців до тепер відчувають негативний вплив Чорнобиля.

Статтею 16 Конституції України встановлено, що подолання наслідків Чорнобильської катастрофи, збереження генофонду Українського народу є обов’язком держави.

Разом з тим, з прийняттям Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» № 76-VIII від 28 грудня 2014 року відбулось скасування низки соціальних гарантій особам, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, встановлених Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-XII (далі — Закон № 796).

Також відповідно до положень цього закону було закріплено право Уряду на самостійне визначення розміру додаткових пенсійних виплат.

Конституційний Суд України, розглядаючи справу щодо пільг і гарантій чорнобильців у своєму Рішенні від 17.07.2018 № 6-р/2018 зазначив, що обов’язок держави щодо подолання наслідків Чорнобильської катастрофи – катастрофи планетарного масштабу, збереження генофонду Українського народу зумовлює надання особливого статусу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Конституційний Суд України підкреслює, що необхідність збереження генофонду Українського народу викликана, перш за все, незадовільною екологічною ситуацією, спричиненою, зокрема, Чорнобильською катастрофою, наслідком якої стало погіршення стану здоров’я населення, демографічний занепад, зростання смертності потерпілого від Чорнобильської катастрофи населення, захворюваності дітей, підвищення рівня інвалідизації населення. Вкрай серйозними наслідками, породженими цією катастрофою, є також проблеми соціально-психологічного характеру у постраждалих від Чорнобильської катастрофи громадян.

Отже, виконання державою обов’язку щодо збереження генофонду Українського народу потребує належного обсягу державних видатків, зокрема, у сферу охорони здоров’я, соціального забезпечення та їх ефективного використання; підтримання у належному стані санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, створення ефективних заходів щодо попередження захворювань, зниження ризиків для здоров’я людини, що пов’язані з радіоактивним забрудненням значної території та негативним впливом цього фактора на довкілля та громадян.

Зважаючи на сутність статті 16 Конституції України, Конституційний Суд України вважає, що закріплення передбаченого у ній обов’язку держави у розділі I «Загальні засади» Конституції України вказує на засадничий характер цього обов’язку та на необхідність виокремлення категорії громадян України, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і потребують додаткових гарантій соціального захисту у зв’язку з надзвичайними масштабами вказаної катастрофи та її наслідків.

Встановлення у законах України пільг, компенсацій та гарантій громадянам України, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, обумовлено виконанням державою свого конституційного обов’язку, передбаченого статтею 16 Основного Закону України, щодо подолання наслідків Чорнобильської катастрофи та збереження генофонду Українського народу. Такі пільги, компенсації та гарантії є особливою формою відшкодування завданої шкоди вказаній категорії громадян, а тому скасування чи обмеження цих пільг, компенсацій і гарантій без рівноцінної їх заміни свідчитиме про відступ держави від її конституційного обов’язку.

Конституційний Суд України у Рішенні від 20 березня 2002 року № 5-рп/2002 у справі щодо пільг, компенсацій і гарантій наголосив на недопустимості скасування окремих пільг, компенсацій та гарантій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, зазначивши, що «відповідно до статті 16 Конституції України забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи є обов’язком держави. Одним із тяжких наслідків аварії на ЧАЕС стала втрата здоров’я громадянами. Законами України таких громадян віднесено до відповідних категорій, вони потребують відновлення втраченого здоров’я, постійної медичної допомоги та соціального захисту з боку держави».

У Рішенні у справі про рівень пенсії і щомісячного довічного грошового утримання від 11 жовтня 2005 року № 8-рп/2005 Конституційний Суд України, зокрема, встановив, що Закон № 796 визначає основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їх життя і здоров’я, оскільки відповідно до статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров’я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди; Конституційний Суд України неодноразово констатував, що Конституція та закони України виокремлюють певні категорії громадян України, які потребують додаткових гарантій соціального захисту з боку держави.

Скасування пільг, компенсацій та гарантій не відповідає конституційному обов’язку держави, передбаченому у статті 16 Основного Закону України, щодо осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, тому пільги, компенсації та гарантії є такими, що захищені Конституцією України від негативних наслідків для цієї категорії осіб при внесенні змін до законодавства України.

Враховуючи такі правові позиції Конституційного Суду України, а також підтримуючи роботу чорнобильських організацій щодо відстоювання прав та гарантій чорнобильців, які змінювалися на законодавчому рівні у бік погіршення, пропонується проект закону, яким передбачено відновлення і встановлення належного рівня пенсійного забезпечення постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

2. Цілі та завдання проекту акта

Цілі та завдання законопроекту – суттєве покращення пенсійного забезпечення чорнобильців шляхом встановлення у законі розмірів мінімальних пенсійних виплат, додаткових пенсій та компенсацій.

3. Загальна характеристика і основні положення проекту акта

Проектом закону пропонується встановити такі розміри пенсійних виплат:

1) пенсії особам з інвалідністю, яким установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:

для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, евакуйованих із зони відчуження, відселеним із зон безумовного (обов’язкового) відселення, осіб з інвалідністю з дитинства, які досягли повноліття:

по І групі інвалідності – 10 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІ групі інвалідності – 8 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІІ групі інвалідності – 6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

для інших осіб з інвалідністю, щодо яких установлений причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:

по І групі інвалідності – 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІ групі інвалідності – 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІІ групі інвалідності, дітям з інвалідністю – 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

2) додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, віднесеним до категорії 1:

особам з інвалідністю І групи – 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особам з інвалідністю ІІ групи – 75 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особам з інвалідністю ІІІ групи,

дітям з інвалідністю, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу – 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність..

3) додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4: у розмірі 40, 30, 20 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, відповідно.

Також передбачено встановити розмір щомісячної компенсації у разі втрати годувальника на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, на рівні 50% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

4. Стан нормативно-правової бази у цій сфері правового регулювання

У цій сфері правового регулювання діють: Конституція України та Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Реалізація проекту не потребує внесення змін до інших законодавчих актів України.

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Додаткові видатки для реалізації цього проекту Закону становитимуть близько 500 млн. грн. на місяць.

Для забезпечення реалізації закону у поточному році Кабінету Міністрів пропонується доручити подати проект закону про внесення змін до державного бюджету.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття проекту акта

Прийняття проекту закону дозволить суттєво покращити пенсійне забезпечення осіб з інвалідністю з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, дітей з інвалідністю інвалідів та з осіб інвалідністю з дитинства, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, шляхом встановлення достойного рівня пенсійних виплат.

Крім того, також буде забезпечено підвищення пенсійних виплат осіб, віднесених до категорій 2, 3, 4.

Народний депутат України Королевська Н.Ю.

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо встановлення належного рівня пенсійного забезпечення»


Зміст положення (норми) чинного законодавства
Зміст відповідного положення (норми) проекту акта
Стаття 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю , особам, віднесеним до категорії 1
Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.
Стаття 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю , особам, віднесеним до категорії 1
Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у розмірах:
особам з інвалідністю І групи – 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
особам з інвалідністю ІІ групи – 75 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
особам з інвалідністю ІІІ групи, дітям з інвалідністю, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу – 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Стаття 51. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4
Особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4 призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.
Стаття 51. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4
Особам, віднесеним до категорії 2, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається в розмірі 40 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Особам, віднесеним до категорії 3, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається в розмірі 30 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Особам, віднесеним до категорії 4, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, призначається в розмірі 20 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Стаття 52. Щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи
Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.


Стаття 52. Щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи
Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, в розмірі 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.
Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв’язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством.
В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.
Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету Міністрів України з відповідних питань.

Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв’язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством.
В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.
В усіх випадках пенсії особам з інвалідністю, яким установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:
для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, евакуйованих із зони відчуження, відселеним із зон безумовного (обов’язкового) відселення, осіб з інвалідністю з дитинства, які досягли повноліття:
по І групі інвалідності – 10 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
по ІІ групі інвалідності – 8 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
по ІІІ групі інвалідності – 6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
для інших осіб з інвалідністю, щодо яких установлений причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:
по І групі інвалідності – 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
по ІІ групі інвалідності – 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;
по ІІІ групі інвалідності, дітям з інвалідністю – 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.
Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.



Народний депутат України                                        Королевська Н.Ю.


33 комментария:

  1. Деньги на мартовскую индексацию под большим вопросом, а тут от Наташки такая невиданная словесная щедрость. Ну-ну, мечтать не вредно.

    ОтветитьУдалить
  2. А,что ж мешало это воплотить в жизнь в 2011 году.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Уроды рыгоаналы они должны все скопом уехать в ордло и поднимать эти притютюреные угольные швейцарии,и жить поживать там припеваючи, а не трахать мозги инвалидам чернобыльцам всей Украины.

      Удалить
  3. А где была Натаха, когда была министром?

    ОтветитьУдалить
  4. в како году реализация етого закона

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Для ликвидаторов он будет воплощен ПОСМЕРТНО , с цветами и торжественным докладом, и со слезами на глазах у чиновников.

      Удалить
  5. Да хватит ныть хлюпики человек старается и правильно надо возвращать нормы закона принятых ещё 1991 году.

    ОтветитьУдалить
  6. Никто не имел права ухудшать и менять нормы ранее принятого закона в 91 году это записано в Конституции для особо одарённых хапуг

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. В нашей стране все возможно, это что не видно?

      Удалить
    2. ....нормы ранее принятого закона в 91...как думаете,ср-чь начнется,если и правда вернут эту редакцию Закона?

      Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1, та у зв'язку з втратою годувальника
      Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу у зоні відчуження в 1986 - 1987 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно з законодавством, але не нижче розмірів, передбачених Законом України "Про пенсійне забезпечення". При цьому пенсія по інвалідності учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які у 1986 році безпосередньо на станції брали участь у роботах, пов'язаних з усуненням самої аварії, не може бути нижчою: по I групі інвалідності - семи мінімальних заробітних плат, по II групі інвалідності - п'яти мінімальних заробітних плат, по III групі інвалідності - трьох мінімальних заробітних плат.

      Удалить
    3. Ви правильно підмітили, що первісна редакція закону ,дуже різницься від теперішньої. в цьому і вся біда наша зараз. Навіть право на цю пенсію було чітко оговорено що на неї мали право тільки ліквідатори . звісно що розмір на той час мінімальної зарплати був мізерним і вигодніше було отримувати по зарплаті. але зараз це булоб набагато вигідніше! і ще у цьому законі .чітко стоять пріоритети ! ЛІКВІДАТОРИ! А про те чи вернеться він на зад =ні владі це непотрібно !

      Удалить
    4. Да Н.М., у власти всегда есть право выбора, через ВРУ она протянет тот закон, который ее вполне устраивает, а экономить власть умеет.

      Удалить
  7. так мартовская индексация отменяется до других месяцев

    ОтветитьУдалить
  8. прийдет другой примьер все отменит а наташка пропиарется вспомните мои слова

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. но нам хочется верить может все будет хорошо и ждем етого33 г а наши года тоже не стоят на месте

      Удалить
  9. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Естественно у кого есть существенная пенсия можно просто понаблюдать, будет больше хорошо, а если останется так как есть тоже не беда. Можно верить можно не верить, никто не запрещает. Но в обществе все настолько политизировано, что обездоленным народом легко манипулировать путем обещаний. Людей то можно посадить во власть ЗА ОБЕЩАНИЯ, но на этом все и заканчивается, к сожалению, и на фоне повальной лицемерной лжи веры нет никому. Верим,надеемся,обманываемся, а время тикает на минус.

      Удалить
    2. Удален по причине грубой провокации и лжи: "партизаны сидят на минималке только по тому что не купили группы"

      Если Вы судите по себе-это не значит, что все такие. В дальнейшем все комментарии с обвинениями в продажности и непорядочности ликвидаторов будит удаляться без предупреждений и объяснений.

      Удалить
    3. Этот комментарий был удален автором.

      Удалить
    4. Спасибо,С.М.,что прислушались к моим пожеланиям.Не поверите,но читать комент.без словесной грязи гораздо приятнее,пусть они даже и разнятся в оценке ситуации.

      Удалить
  10. будем надеятся надежда умирает последняя

    ОтветитьУдалить
  11. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А у вас,С.М.,нет"возможности"редактировать тексты комент.?Может если бы вы могли убрать"словесный понос",то мы могли бы увидеть в удаляемом комент. хоть какое-то рациональное зерно.И еще(писал ранее)есть ли у вас такая возможность сделать оценку комент.лайками,чтобы не писать в поддержку или в опровержение?

      Удалить
    2. Я ранее уже объяснял, у меня блог, функции по сравнению с сайтами технически сильно «урезаны». Открыть сайт и содержать его, для меня дорого, если заметили, у меня нет рекламы на блоге, это не случайно, я глубоко убежден, реклама неуместна на чернобыльском сайте, она сильно раздражает посетителей, а главная наша задача чтобы посетителям было комфортно и удобно при посещении сайта или блога. Но это лично моё мнение, оно может быть ошибочно… . Так что пока извините, будит технически возможно, сделаю все для удобства посетителей. И еще, я не имею возможности сутками сидеть у монитора и своевременно реагировать на негативные комментарии, так что претензии по этому поводу не принимаются.

      Удалить
    3. Я предполагал,что у вас смартфон,и вам каждый комент.,как СМС-ка,"отсвечивается". Поэтому,пардон.По поводу рекламы у самого мнение разделилось,но если бы это расширило блог,то лично я пошел бы на"рекламу"-меня она слабо"достает"на др.ресурсах,да и плата идет от рекламодателей.Проведите опрос.Приблизительное кол-во посетителей знаете?50%+1голос от проголосовавших"за"-вот и ответ.Я-за рекламу и,следовательно,расширение блога.

      Удалить
    4. А с открытием сайта могут помочь(кредитовать)прихильники і небайдужі,тим паче є навіть Семен Зельцман і інші іноземні ліквідатори.

      Удалить
  12. Военные себе пенсию не назначали, наверняка были для этого основания. Партизаны такие же простые люди, как и другие чернобыльские категории, и многие из партизан в силу многих факторов не принимали активных действий в отстаивании новых пенсий. Но костяк "актива партии" был из военообязанных, так же были и представители гражданских групп, требования были солидарны, но думаю, что на 100% и сами военные не уверены почему успешно вопрос разрешился именно в их сторону. И голословно обвинять их не стоит в отстаивании только своей выгоды. Но в любом случае статус ликвидатора в приоритете. А необоснованную обиду и желчь нужно лить в сторону власти. Ликвидаторов горстка на фоне армии пострадавших. Соберитесь и порвите власть, если вы действительно пострадали и нуждаетесь в соц.помощи, или деньги ликвидаторов не дают покоя?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Зависть хороший стимул для того, что бы поднять зад и добиться желаемого. Но ментальность, куда же без нее любимой, заставляет все энергию направить на проклятия ближнего, видя в нем источник своих неудач. "ЗАВИСТЬ заставит слепого прозреть, глухого слышать".

      Удалить
    2. Да,виноват всегда тот,кто ближе к тебе сейчас,особенно,когда он получает больше,но никак не властные структуры.

      Удалить
    3. Саша,виновник любого "торжества" тот , который его финансирует. В данной социальной ситуации ,относительно пенсий чернобыльских категорий, кто, как не власть является благодетелем и определителем кого "казнить" , а кого "помиловать". Оценку сегодняшних событий, по борьбе в отстаивании пенсиий, между различными категориями, (так, как эти категории давно расслоились и не имеют идентичности) можно отнести к соревнованиям "за место под солнцем", как бы цинично это не звучало. Учитывая, что власть не намерена финансировать огромную социальную группу, если с количеством ликвидаторов более менее понятно и прогнозируемо, то переселенцы и зональники не имеют ограничений не в количестве и не во времени. Так вот, власть правомочна определить "достойного" пасынка, имея для этого различные объективные и субъективные взгляды,мотивации и причины, а самое главное вписаться в "желаемые" ограниченные возможности для финансирования сего действа. Как, Вы, заметили за последние годы ,после краха судебных решений по 6-8-10 , все категории вышли на индивидуальную стартовую полосу. Холоднокровный арбитр определил достойного. Есть такая притча из Библии, понимайте ее, как хотите: " Страник в пути ночью освещая дорогу маслянным фонарем, встретил путника идущего другой дорогой, у которого закончилось масло в его фонаре. На просьбу путника поделиться маслом, странник ответил: "Если я тебе отолью масло, ни тебе ни мне не хватит масла добраться ночью до цели ........ ".

      Удалить
    4. Саша,эта притча о чем говорит ,по вашему, о жлобстве, о сухой расчетливости, о естественном отборе, о прогматичном мышлении странника, или свой вариант?

      Удалить
    5. Свой вариант.А.Макаревич,"Машина времени",песня"Костер"(см. на ютюбе)об идее самопожертвования.Но я не оппонентом был для вас 27.02 в 22:14,прекрасно понимаю, что гос.пирог,как хлеба Господь,гос-во не может раздать всем страждущим(само,имея за душой огромные долги).Я о тех дописувачах,которые видят"врагов"только в ближнем кругу-на данный момент это те,кто получает пенсию больше них.

      Удалить
    6. И еще"Анонимный27.02 23:52"ставьте под своими комент.подпись-вы же умный человек,это чувствуется(наверняка,с высш.образ).Пишите(удар.на 1-м"И")без ошибок,грамотно стилистически,емко по содержанию(мне это всегда нравилось в людях,во мне это воспитывал отец).Надоело обращаться к вам,как к неодушевленному лицу.

      Удалить