Комітет з питань екологічної політики та природокористування підтримує прийняття за основу законопроекту щодо відносин у сфері перевезення живих тварин

10 лютого у форматі відеоконференції відбулося чергове засідання Комітету з питань екологічної політики та природокористування, на якому були розглянуті ряд законопроектів з опрацювання яких Комітет не є головним.

Члени Комітету розглянули проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, що стосуються відносин у сфері перевезення живих тварин, а також окремих питань карантину (інших ветеринарно-санітарних положень)» (№ 2558, доопрацьований), спрямований на виключення випадків жорстокого поводження з тваринами під час транспортування. Зокрема, проектом пропонується передбачити пропуск через державний кордон України живих тварин виключно в пунктах пропуску, які мають карантинну станцію (карантинний пост).

Під час обговорення зазначалось, що під час доопрацювання законопроекту було розглянуто ряд зауважень членів Комітету, які стосувались: уточнення термінів, фінансування пропонованих заходів, забезпечення карантинних станцій відповідними фахівцями, механізму відповідальності за забезпечення благополуччя тварин. Учасники засідання звернули увагу, що частину з цих питань врегульовано прийняттям Закону «Про ветеринарну медицину», а решту пропонується обговорити під час підготовки законопроекту до другого читання.

Члени Комітету вирішили підтримати прийняття законопроекту за основу і направити відповідний висновок головному Комітету з питань аграрної та земельної політики.

На засіданні був розглянутий законопроект «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за порушення вимог законодавства про ринок деревини» (№ 4275), яким пропонується встановити відповідальність за невиконання вимог законодавства, що регулює ринок деревини.

Голова Комітету з питань екологічної політики та природокористування і один із авторів законопроекту Олег Бондаренко нагадав, що проект розроблено у розвиток законопроекту «Про ринок деревини» (№4197 і 4197-1), який зараз розглядається Комітетом з питань економічного розвитку.

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів і Державне агентство лісових ресурсів підтримали законопроект і надали свої зауваження.

Прийнято рішення рекомендувати Комітету з питань правоохоронної діяльності внести на розгляд Верховної Ради пропозицію прийняти законопроект №4275 за основу з урахуванням зауважень Комітету. Також рекомендовано розглядати його у першому читанні після прийняття в цілому проекту Закону «Про ринок деревини».

Комітет розглянув законопроект «Про внесення змін до деяких законів України щодо суспільно важливих послуг з перевезення пасажирів автомобільним та міським електричним транспортом» (№ 4583), яким, зокрема, пропонується запровадити нові правила порядку відбору автомобільних перевізників для роботи на маршрутах, на яких надаються суспільно важливі послуги з перевезення пасажирів, передбачивши закупівлю таких послуг за процедурою, установленою законодавством про публічні закупівлі.

Комітет підтримав пропозицію рекомендувати головному Комітету внести законопроект на розгляд Верховної Ради і прийняти його за основу за умови врахування зауважень, які стосуються забезпечення безпеки на транспорті, стимулювання переходу перевізників на екологічно чистіший транспорт, надання пріоритетності електричному транспорту під час конкурсного відбору перевізників.

Розглянувши законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо встановлення належного рівня пенсійного забезпечення» (№ 4584) Комітет підтримав рішення рекомендувати головному Комітету направити його на доопрацювання.

Проектом Закону пропонується відновити пенсійне забезпечення постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи і встановити пенсійні виплати належного рівня. Водночас, у проекті не вказані джерела фінансування таких витрат, а ввести його в дію пропонується з першого числа місяця, наступного за тим, у якому його буде опубліковано.

За результатами розгляду законопроектів «Про поштовий зв’язок» (№ 4353) та двох альтернативних до нього № 4353-1 і № 4353-2, підтримано пропозицію запропонувати Комітету з питань транспорту та інфраструктури самостійно визначитись щодо рішення по цим законопроектам, оскільки вони не стосуються предметів відання Комітету з питань екологічної політики та природокористування.

Також, Комітет розглянув питання щодо доопрацювання проекту Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підтримки розвитку вітчизняних галузей надрокористування» (№4187) і прийняв рішення доручити голові підкомітету з питань охорони і раціонального використання надр Павлу Якименку максимально врахувати усі конструктивні зауваження і надати протягом двох тижнів на розгляд Комітету доопрацьований законопроект для його подання на повторне перше читання.

Окрім цього, Комітет створив робочу групу для підготовки і проведення комітетських слухань щодо розподілу коштів на природоохоронні заходи та їх належного витрачання.

Голова Комітету нагадав, що на наступний тиждень заплановано проведення двох засідань. На одному засіданні будуть розглядатися законопроекти, а на другому – планується заслухати звіт Голови Державного агентства водних ресурсів Валентина Шліхти. 

ИСТОЧНИК:


Проект
Вноситься народними
депутатами України 
Королевською Н.Ю. 
Солодом Ю.В. 
Гнатенком В.С. 
Морозом В.В.

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

 

Про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо встановлення належного рівня пенсійного забезпечення

 

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (Відомості Верховної Ради, 1991 р., № 16, ст. 200 із наступними змінами) такі зміни:

1. Статтю 50 викласти в такій редакції:

"Стаття 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю , особам, віднесеним до категорії 1

Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у розмірах:

особам з інвалідністю І групи – 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особам з інвалідністю ІІ групи – 75 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особам з інвалідністю ІІІ групи, дітям з інвалідністю, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу – 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.".

2. Статтю 51 викласти в такій редакції:

"Стаття 51. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4

Особам, віднесеним до категорії 2, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається в розмірі 40 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Особам, віднесеним до категорії 3, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається в розмірі 30 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Особам, віднесеним до категорії 4, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається в розмірі 20 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.".

3. Частину першу статті 52 викласти в такій редакції:

"Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, в розмірі 50 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.".

4. Частину третю статті 54 замінити двома частинами такого змісту:

"В усіх випадках пенсії особам з інвалідністю, яким установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:

для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, евакуйованих із зони відчуження, відселеним із зон безумовного (обов’язкового) відселення, осіб з інвалідністю з дитинства, які досягли повноліття:

по І групі інвалідності – 10 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІ групі інвалідності – 8 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІІ групі інвалідності – 6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

для інших осіб з інвалідністю, щодо яких установлений причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:

по І групі інвалідності – 4 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІ групі інвалідності – 3 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність;

по ІІІ групі інвалідності, дітям з інвалідністю – 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.".

ІІ. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік", необхідних для реалізації цього Закону;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом. 

 

Голова Верховної Ради
             України


3 комментария:

  1. И смех и грех. Смешали в одну кучу и тварин и чернобыльцев. У вас есть совесть. Или вы с ума выжили.

    ОтветитьУдалить
  2. Чего удивляешься,они сейчас за тварин больше беспокоятся чем за нас.

    ОтветитьУдалить
  3. Олександр Неділько13 февр. 2021 г., 09:52:00

    черговий популізм,під красивою ШИРМОЮ: " МИ ЗА ВАС ПАМЯТАЄМО". Якщо не було бажання і коштів платити 6, 8, 10 ЛИШЕ ліквідаторам, то мало віриться, щоб вони зявились, коли добавлять до одержувачів з числа евакуйованих із зони відчуження, відселених із зон безумовного (обов’язкового) відселення, осіб з інвалідністю з дитинства, які досягли повноліття.

    ОтветитьУдалить